Droulas13 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 31 λεπτά πριν, shikabalas είπε Ποια αναμονη ρε droulas για τα solar, μιλας σοβαρα? Τι πρεπει να γινει για να παραδεχτεις την απατεωνια του παπατζη σε οτι αφορα την SolarCity? Θα το παραδεχτώ, όταν ανακοινώσει ότι σταματάει την παραγωγή solar. 31 λεπτά πριν, shikabalas είπε Για τα οικονομικα θα σχολιασω σε λιγο, περιμενω βεβαια να μας πει και τι εφταιξε παλι και η προβλεψη σου για οριακη κερδοφορια ηταν παλι καμια 450 εκατομυρια μακρια απο την πραγματικοτητα. Για να δούμε τι είχα πει: Στις 30/6/2019 στις 10:20 ΜΜ, Droulas13 είπε Περιμένω το πολύ 100 εκ ζημίες (από 520) μέχρι και οριακή κερδοφορία. Τελικά από 520 εκ οι (λειτουργικές) ζημίες κατέληξαν στις 167 εκ. Έπεσα έξω κατά 67 εκ. Αν βάλεις ότι τα Restructuring expenses (λόγω των απολύσεων, τα οποία δεν επαναλαμβάνονται) ανέβηκαν από τα 43εκ στα 117εκ, δηλαδή κατά 74 εκ, εκεί έπεσα έξω. Χωρίς αυτά οι λειτουργικές ζημίες θα ήταν κάτω από τα 100 εκ. 1
Fubar.gr Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 2 ώρες πριν, Droulas13 είπε - Οι περικοπές του τελευταίους έτους σε προσωπικό και έξοδα έχουν πιάσει τόπο. Οι λειτουργικές δαπάνες του τριμήνου ήταν στα 971 εκ, όσο και στο Q3 του 2017! Με την διαφορά, ότι τώρα έχει 26% περισσότερα καταστήματα/service και 400% περισσότερα mobile service fleet. Δηλαδή ξοδεύουν τα ίδια με τότε που ο στόλος των αυτοκινήτων ήταν το 1/4 του σημερινού. Γι αυτό οι πελάτες παραπονιούνται οτι τα τηλέφωνα είναι κατεβασμένα ή όταν λειτουργούν θέλουν μία ώρα στην αναμονή, δέν απαντάνε στα email, δέν αντικαθιστούν τις κιτρινισμένες οθόνες, δέν αντικαθιστουν μπαταρίες κτλ.
Droulas13 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Μόλις τώρα, Fubar.gr είπε Δηλαδή ξοδεύουν τα ίδια με τότε που ο στόλος των αυτοκινήτων ήταν το 1/4 του σημερινού. Γι αυτό οι πελάτες παραπονιούνται οτι τα τηλέφωνα είναι κατεβασμένα ή όταν λειτουργούν θέλουν μία ώρα στην αναμονή, δέν απαντάνε στα email, δέν αντικαθιστούν τις κιτρινισμένες οθόνες, δέν αντικαθιστουν μπαταρίες κτλ. Έχεις κάποια ένδειξη, ότι ποσοστιαία τα παράπονα των service έχουν αυξηθεί;
Fubar.gr Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 2 ώρες πριν, Droulas13 είπε 863 εκ από λειτουργικές δραστηριότητες και 5 δις ρευστό στο τέλος του τριμήνου. Οι μέρες που ανησυχούσαμε για χρεοκοπία έχουν περάσει. Where did Tesla’s FCF come from? $450m inventory liquidation $550m increase in accrued liabilities $30m decrease in capex None of those numbers are even remotely sustainable. 1 ώρα πριν, Vagosman είπε Αυτο που οι ινσομνιακς εχουν λόγο στα οικονομικά μιας εταιρείας, ειδικά οταν ειναι "αρνητικά" και ειδικότερα οταν εκείνη επενδύει δραματικά πολλά στην ανάπτυξη της με ξεπερνα. Αυτό με τις επενδύσεις δέν προκύπτει απο πουθενά. Ίσα ίσα τα προηγούμενα τρίμηνα τα ποσά που ξοδεύει έχουν πέσει κάτω απο το maintenance capex, ενώ σε αυτό το τρίμηνο έκοψε άλλα 250 εκατομύρια απο την πρόβλεψη. (250 αντί για 500εκ) Δηλαδή όχι μόνο έχουν παγώσει οι επενδύσεις, αλλά κόβουν και απο τη συντήρηση του υπάρχοντα εξοπλισμου
Droulas13 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 28 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Where did Tesla’s FCF come from? $450m inventory liquidation Το inventory μπορεί να έπεσε κατά 450 εκ αλλά το πρώτο τρίμηνο είχε ανέβει κατά 720 εκ. Γιατί το πρώτο τρίμηνο ξεκίνησαν οι διεθνείς παραδόσεις του model 3. Συνεπώς σε επίπεδο εξαμήνου το inventory όχι μόνο δεν μειώθηκε, αλλά αυξήθηκε κατά 270 εκ. 28 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε $550m increase in accrued liabilities Καταρχάς δεν ανέβηκαν 550 αλλά 350. Κατά δεύτερον την ίδια περίοδο τα accounts payable μειώθηκαν κατά 120 εκ. Επίσης βολεύουν αυτά τα νούμερα, αλλά ξεχνάμε ότι τα deposits μειώθηκαν κατά 160 εκ.
shikabalas Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Το CapEx γιατι τοσο χαμηλο εντωμεταξυ? Ειδικα αφου παει τοσο γρηγορα το GF της Κινας?
Droulas13 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Where did Tesla’s FCF come from? $550m increase in accrued liabilities Έφτιαξα ένα πινακάκι με την εξέλιξη ανά τρίμηνο των accounts payables και των accrued liabilities σε σύγκριση με το revenue του τριμήνου και σαν ποσοστό ανά τρίμηνο και σαν ποσοστό κατά μέσο όρο κυλιόμενου έτους. Η tesla στο κομμάτι αυτό βρίσκεται στο καλύτερο σημείο από το τέλος του 2014, όταν και ξεκίνησε η διαδικασία παραγωγής του Model x. 31 λεπτά πριν, shikabalas είπε Το CapEx γιατι τοσο χαμηλο εντωμεταξυ? Ειδικα αφου παει τοσο γρηγορα το GF της Κινας? Ίσως γιατί το μεγαλύτερο κομμάτι των επενδύσεων πάει στον εξοπλισμό και όχι στο κτίριο. Για αυτό και ενώ το capex στο πρώτο μισό είναι στα 550 εκ ενώ μέχρι το τέλος του έτους υπολογίζεται στα 1500-2000 εκ. Κοίταγα και τους ισολογισμούς τότε που κατασκευαζόταν το giga1 και το capex εκτοξεύτηκε το 2ο τρίμηνο του 2017 όταν ξεκίνησαν να εγκαθιστούν τον εξοπλισμό του model 3. Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2019 από Droulas13
primeragt Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 5 ώρες πριν, Vagosman είπε Αυτο που οι ινσομνιακς εχουν λόγο στα οικονομικά μιας εταιρείας, ειδικά οταν ειναι "αρνητικά" και ειδικότερα οταν εκείνη επενδύει δραματικά πολλά στην ανάπτυξη της με ξεπερνα. Εδω ανακοινώθηκε οτι το Υ θα κατασκευάζεται απο 1 χύτευση και θα γίνει αλλαγή στην καλωδίωση ωστε τα ρομπότ να καλωδιώνουν απρόσκοπτα. Αν όντως γίνει, να δω τις υπόλοιπες βιομηχανίες πως θα τρέχουν να προλάβουν να παράγουν. Τα οικονομικα με αφηνουν παγερα αδιαφορο καθως δεν δειχνουν κατι σημαντικο τη δεδομενη στιγμη ως προς οικονομικη αποτυχια καθως επενδυει για ανοιγματα αγορων. Οταν σταματησουν αυτες οι επενδησεις θα μπορουμε να μιλαμε πιο ευκολα αν υπαρχουν παλι αντιστοιχα οικονομικα μεγεθη. Ως προς τη χυτευση θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζεις, τι εννοεις με 1 χυτευση? Ολο το underbody η μονο την πλατφορμα/σασι?
Vagosman Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 6 λεπτά πριν, primeragt είπε Τα οικονομικα με αφηνουν παγερα αδιαφορο καθως δεν δειχνουν κατι σημαντικο τη δεδομενη στιγμη ως προς οικονομικη αποτυχια καθως επενδυει για ανοιγματα αγορων. Οταν σταματησουν αυτες οι επενδησεις θα μπορουμε να μιλαμε πιο ευκολα αν υπαρχουν παλι αντιστοιχα οικονομικα μεγεθη. Ως προς τη χυτευση θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζεις, τι εννοεις με 1 χυτευση? Ολο το underbody η μονο την πλατφορμα/σασι? https://electrek.co/2019/07/23/tesla-giant-machine-produce-model-y-body-one-piece/
primeragt Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Ενδιαφερον. Θα ηθελα να το δω απο καθαρα δομικης αντοχης καθως και τωρα μεγαλα κομματια φτιαχνονται ενιαια αλλα με τις ραφες και τις ενισχυσεις πετυχαινουν τη στρετικη ακαμψια αλλα και τα crush zones αναλογα που επιθυμουν. Αρκετα ενδιαφερον.
shikabalas Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Αρχισα να διαβασω ολο το Q2 report, ουτε καν στη μεση της πρωτης σελιδα δεν εφτασα για να βρω το πρωτο διαμαντακι: Αναφορά σε κείμενο We are making progress towards stopping at stop signs and traffic lights. Το FSD που καταφθανει απο μερα σε μερα και θα κανει το αμαξι σου appreciating asset καθως θα ανηκει στο στολο των 1 εκατομυριων robotaxis, δεν μπορει καν να ξεχωρισει πινακιδες και φαναρια ακομα. 🤣 Αλλα μην ανησυχειτε, θα ειναι πανετοιμο να σας παει με ασφαλεια coast to coast μες τον επομενο χρονο. Ισως απλα κανει μια παρακαμψη και απο Αγιο Πετρο.
Droulas13 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 https://seekingalpha.com/article/4277307-tesla-inc-tsla-ceo-elon-musk-q2-2019-results-earnings-call-transcript?part=single Ένα ενδιαφέρον σημείο από την χθεσινή παρουσίαση των αποτελεσμάτων του Q2: "Elon Musk Yes. On the gross margin point, like the full self-driving is just – is an extremely important part of the margin calculation, and the features for full self-driving are – only a portion of them have rolled out. So, the revenue recognition on the full self-driving option is limited at first until those features roll out and also the demand for full self-driving package is limited because the features are mostly prospective instead of current." Ένα μέρος των εισπράξεων από τις πωλήσεις του FSD δεν υπολογίζεται ως έσοδο και θα υπολογιστεί ως έσοδο σταδιακά, κατά τα στάδια που θα προστίθενται οι δυνατότητες του FSD.
sattack Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) for context: https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko/Daimler-reports-second-quarter-2019-results.xhtml?oid=43984278 Net loss of €1.2 billion (Q2 2018: net profit of €1.8 billion) H Μercedes (Daimler) με τα χιλιαδες μοντελα και φορτηγα κλπ κλπ παρουσιασε 1.2 δις χασουρα οταν περυσι το ιδιο διαστημα ειχε κερδη 1,8δις. Και εχει μπροστα της πολλες επενδυσεις να κανει στην ηλεκτροκινηση, εχει να τραβηξει πολυ ζορι. Η Τesla τα ζορια τα τραβηξε. Το Y οχι μονο δεν θα της κοστισει τιποτα αλλα θα εφαρμοσει και τις τεχνικες εξοικονομησης που ανεφερε ο Vagosman. Το εργοστασιο στην Κινα ειναι ετοιμο. Μονο μπαταριες χρειαζεται να εξασφαλισει για να μεγαλωσει ακομα πολυ περισσοτερο. Mercedes-Benz Cars Q2 2019: Return on sales was minus 3.0% (Q2 2018: plus 8.4%). για ολο το 2019 περιμενουν να καταληξει σε: Mercedes-Benz Cars: a return on sales of 3% to 5% ... Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2019 από sattack 3
Fubar.gr Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Το ζουμί της υπόθεσης είναι οτι πούλησαν πιό πολλά αυτοκίνητα απο ποτέ, σε τιμές σημαντικά υψηλότερες απο το πολυδιαφημισμένο 35Κ, πούλησαν απο το στόκ, έκοψαν απο capex και παρόλα αυτά κατάφεραν και έγραψαν 400 εκατ. ζημιές. Δέν πρόκειται να βγάλουν κέρδη στον αιώνα τον άπαντα Απο το πρώτο πόστ αυτού του νήματος: Στις 9/2/2018 στις 11:18 ΠΜ, Fubar.gr είπε Ο λόγος περιληπτικά είναι οτι κατα τη γνώμη μου η Tesla πουλάει προιόντα (ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες) τα οποία δέν είναι πραγματικά βιώσιμα. Για να τα κάνει ελκυστικά στο κοινό, υπερβάλλει για τις δυνατότητες τους (στα όρια της νομιμότητας) ενώ κρύβει επιμελώς τα "κουσούρια" τους. Ταυτόχρονα, τα πουλάει σε τιμές κάτω του πραγματικού τους κόστους για να φαίνονται πιό προσιτά απ ότι είναι στην πραγματικότητα. Αυτό έχει ώς αποτέλεσμα να προσελκύει κεφάλαια απο νέους επενδυτές και χρήματα απο προπαραγγελίες μελλοντικών προιόντων. Επειδή όμως αυτά τα προιόντα δέν είναι πραγματικά βιώσιμα, τα χρέη της εταιρίας αυξάνονται συνεχώς, χωρίς καμια προοπτική για κερδοφορία. 1
Droulas13 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Το ζουμί της υπόθεσης είναι οτι πούλησαν πιό πολλά αυτοκίνητα απο ποτέ Το ζουμί είναι ότι πούλησαν τα λιγότερα αυτοκίνητα από όσα θα πουλάνε στο μέλλον ανά τρίμηνο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα