Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/7/2019 στις 10:31 ΜΜ, pirmen56 είπε

Δηλαδή όσα ισχυρίζεται και το παρακάτω άρθρο είναι διαστρεβλωμένα;

Γιατι να μην ειναι διαστρεβλωμενα; αρθρο ειναι απο εναν contributor, και συ μπορεις να γινεις. Και μαλιστα ο συγκεκριμενος προωθει συντηρητικη ατζεντα για το Τεξας, τα ορυκτα κτλ.

Αρα δεν ειναι solid ερευνα, οπως solid ερευνα δεν ειναι και το παραδειγμα του georgetown που παραθετεις παρακατω. Η λαθος διαχειρηση, οι μιζες κτλ μπορει να συμβαινουν παντου, δεν ακυρωνουν την σημασια των ανανεωσιμων. Σαν να μου στειλεις ενα σκανδαλο με μια ΜΚΟ που δεν βοηθουσε ορφανα και να υποστηριξεις οτι αυτο σημαινει πως ολες οι ΜΚΟ δεν πρεπει να βοηθανε τα ορφανα. Αναμονη, κριση και διορθωση τεχνολογικη και νομοθετικη απαιτειται στις ΑΠΕ. Αν αρχισουμε να λεμε τα κερδοσκοπικα οργια που εχουν συμβει με τα ορυκτα, αυτα που λες για τις ανανεωσιμες θα φανταζουν κατηχητικο.

Δεν αξιζει να επαναλαμβανομαστε, οι ΑΠΕ απαιτουν συστημα αποθηκευσης πλεοναζουσας ενεργειας, αυτο ειναι ξεκαθαρο. Οσο αυτο δεν υπαρχει συμφωνω πως δεν θα μπορεσουν να υποκαταστησουν τα ορυκτα. Οταν αυτο υπαρξει σε γενικευμενο βαθμο (ειναι θεμα χρονου), δεν θα υπαρχει καμια συγκριση για την επικρατηση των ΑΠΕ.

Για την κλιματικη αλλαγη δεν εχει νοημα να συζηταμε τα προφανη. Προσωπικα επιλεγω να εμπιστευτω την επιστημη και τα δεδομενα, οχι τα think tanks των πετρελαιαδων και τα tweet του Τραμπ. Το αν ειναι κατι μουφα φαινεται στο σημερα και θα το δουμε ακομα περισσοτερο και στο μελλον δυστυχως. Παντως σου προτεινω να ριξεις μια ματια σε δεδομενα για τα οποια συμφωνει η επιστημονικη κοινοτητα στην συντριπτικη της πλειοψηφια και δεν θα εχεις αμφιβολιες.

Οπως και το παρακατω :

Στις 19/7/2019 στις 10:31 ΜΜ, pirmen56 είπε

Η οποία κλιματική αλλαγή αν θεωρούνταν πραγματική και σοβαρη απειλή για τις ζωές όλων θα αντιμετωπιζόταν ΔΡΑΣΤΙΚΑ

,δεν αποτελει επιχειρημα για να αρνηθεις κατι τοσο πασιφανες οπως η κλιματικη αλλαγη. Και η πεινα και τα καρκινογονα χημικα ειναι πραγματικες και σοβαρες απειλες, μαντεψε γιατι δεν αντιμετωπιζονται. 

Επεξ/σία από Emaros
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ειμαστε στα μεσα του 2019. 1μιση χρονο μετα που αρχισε αυτο το thread, σχεδον ταυτοχρονα με την εναρξη της παραγωγης του model3.

H ετησια παγκοσμια παραγωγη της Jaguar ειναι περιπου 170k και της Porsche περιπου 255k. Η Tesla με 90k το τριμηνο  ειναι ηδη πανω απο αυτες σε ρυθμο και θα το γραψει αυτο και στα τελικα νουμερα του 2019 παρα το μικροτερο 1ο τριμηνο του ετους. (Μαλιστα 2πλασια νουμερα απο την Jaguar!).

Ακομα και αυτοι που δεν γουσταρουν το Musk αν εχουν ιχνος εντιμοτητας πρεπει να αναγνωρισουν τη μοναδικοτητα του γεγονος. Ποια αλλη εταιρεια ξεκινησε απο το μηδεν και εφτασε εκει σε 1 δεκαετια? Καμμια. Ποιος αλλος θα το ξανακαταφερει? Κανεις. 

Και θα δουμε ποσο ακομα θα εξελιχθει...

ΥΓ. Επισης εξηγει και το γιατι η Jaguar και η Porsche ειναι απο τις πρωτες παραδοσιακες εταιρειες που κανουν στροφη στην ηλεκτροκινηση...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εδω με εχασες...Εχεις καποιου ειδους μαντικες ικανοτητες?

Εσυ θεωρεις πιθανο οτι θα ερθει καποιος και θα φτιαξει απο το μηδεν εταιρεια παραγωγης αυτοκινητων (απο το εντελως μηδεν ομως) κατηγοριας Jaguar/Porsche και σε 10-15 χρονια θα πουλαει περισσοτερα απο αυτες (μη σου πω και απο τις δυο μαζι)?

Αν μου το ελεγαν αυτο πριν εμφανιστει ο Musk θα ελεγα αδυνατον. Δεν γινεται. Αυτος ειναι και ο λογος που εγω τον θαυμαζω. Γιατι πετυχε το αδυνατο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sattack είπε

Εσυ θεωρεις πιθανο οτι θα ερθει καποιος και θα φτιαξει απο το μηδεν εταιρεια παραγωγης αυτοκινητων (απο το εντελως μηδεν ομως) κατηγοριας Jaguar/Porsche και σε 10-15 χρονια θα πουλαει περισσοτερα απο αυτες (μη σου πω και απο τις δυο μαζι)?

Αν μου το ελεγαν αυτο πριν εμφανιστει ο Musk θα ελεγα αδυνατον. Δεν γινεται. Αυτος ειναι και ο λογος που εγω τον θαυμαζω. Γιατι πετυχε το αδυνατο. 

Πιο πολυ θα ελεγα οτι φτιαχνει αμαξια κατηγοριας merc/bmw/upper audi παρα jaguar και porsche.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, primeragt είπε

Πιο πολυ θα ελεγα οτι φτιαχνει αμαξια κατηγοριας merc/bmw/upper audi παρα jaguar και porsche.

Kατ' αρχην το βασικο ειναι να δωθει η ταξη μεγεθους για να ειναι χειροπιαστη και η μοναδικοτητα του επιτευγματος. Οποτε θα μπορουσες να ξεκινησεις αναγνωριζοντας τουλαχιστον αυτο. ;) :)

Μετα, στην Ευρωπη η Jaguar XE κοστιζει 40-60k, η XF 43-70k, ΧJ απο 90k, Ipace απο 80k και Fpace απο 50K, Epace απο 40K.
Η Porche Boxter/Cayman απο 60k,  Panamera απο 100k, Macan απο 60k, Cayenne απο 80k.
Aντιστοιχα τα Tesla, το model3 απο 47k, τα S και X απο ~90k. Και απο 40k το 3 στην Αμερικη. Οποτε ταιριαζουν παρα πολυ στις τιμες.

Oι BMW και Mercedes εχουν μεγαλη γκαμα που εχει και πολυ φτηνοτερα μοντελα που ξεκινανε απο 23k, πολλα στο ευρος μεχρι 30k, τις BMW 3 και Mercedes C απο 30k, τα SUV σειρας X της BMW που πουλανε παρα πολυ ξεκινανε απο 30k το Χ1, απο 45k το X3 και απο 65k to X5. Αρκετα φτηνοτερα δηλαδη και στα σενταν, και ειδικα στα SUV που πουλανε πολυ και που η Tesla ακομα εχει μονο το πολυ ακριβο Χ.
Και ηδη η Tesla και την BMW/Μerc τους κοντραρει και τους τρωει μεριδιο αγορας στα σενταν, παρ'ολο που το model 3 ξεκιναει απο ακριβοτερες τιμες, και θα παει περισσοτερο προς τα εκει στο μελλον με το model Y, και με πιθανη αυξηση της παραγωγης της.
Iσως γι αυτο κυκλοφορουν φημες ανησυχιας στην BMW και ο παλιος CEO δεν θα παραμεινει.

Οποτε προς το παρον, μπορειτε να αναγνωρισετε στον Musk οτι απο το μηδεν εχει ηδη ξεπερασει Jaguar & Porche και στο μελλον μακαρι να του αναγνωρισετε οτι επιασε και ξεπερασε και τη BMW. :)

 

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, sattack είπε

Kατ' αρχην το βασικο ειναι να δωθει η ταξη μεγεθους για να ειναι χειροπιαστη και η μοναδικοτητα του επιτευγματος. Οποτε θα μπορουσες να ξεκινησεις αναγνωριζοντας τουλαχιστον αυτο. ;) :)

Μετα, στην Ευρωπη η Jaguar XE κοστιζει 40-60k, η XF 43-70k, ΧJ απο 90k, Ipace απο 80k και Fpace απο 50K, Epace απο 40K.
Η Porche Boxter/Cayman απο 60k,  Panamera απο 100k, Macan απο 60k, Cayenne απο 80k.
Aντιστοιχα τα Tesla, το model3 απο 47k, τα S και X απο ~90k. Και απο 40k το 3 στην Αμερικη. Οποτε ταιριαζουν παρα πολυ στις τιμες.

Oι BMW και Mercedes εχουν μεγαλη γκαμα που εχει και πολυ φτηνοτερα μοντελα που ξεκινανε απο 23k, πολλα στο ευρος μεχρι 30k, τις BMW 3 και Mercedes C απο 30k, τα SUV σειρας X της BMW που πουλανε παρα πολυ ξεκινανε απο 30k και απο 45k το X3 και απο 65k to X5. Αρκετα φτηνοτερα δηλαδη και στα σενταν, και ειδικα στα SUV που πουλανε πολυ και που η Tesla ακομα εχει μονο το πολυ ακριβο Χ.
Και ηδη η Tesla και την BMW/Μerc τους κοντραρει και τους τρωει μεριδιο αγορας στα σενταν, παρ'ολο που το model 3 ξεκιναει απο ακριβοτερες τιμες, και θα παει περισσοτερο προς τα εκει στο μελλον με το model Y, και με πιθανη αυξηση της παραγωγης της.
Iσως γι αυτο κυκλοφορουν φημες ανησυχιας στην BMW και ο παλιος CEO δεν θα παραμεινει.

Οποτε προς το παρον, μπορειτε να αναγνωρισετε στον Musk οτι απο το μηδεν εχει ηδη ξεπερασει Jaguar & Porche και στο μελλον μακαρι να του αναγνωρισετε οτι επιασε και ξεπερασε και τη BMW. :)

Aσχετα ολα αυτα που ειπες με αυτο που ειπα εγω. Δεν μιλησα καν για τιμες ουτε ειπα οτι η Τεσλα δεν εφταξε καλα αμαξια (αν και πασχει κατα περιοδους σε qc). Αυτο που ειπα ειναι καθαρα για το τι κατηγοριας αυτοκινητα φτιαχνει. Οταν φτιαχνεις sedan και ενα suv δεν μπορεις να λες οτι κοντραρεσε με εταιρειες που κυριο μελιμα τους ειναι πιο σπορ κατασκευες. Απευθηνεσε σε αλλο καταναλωτικο κοινο, γιαυτο και οπως εσυ λες κοβει μεριοδιο απο αυτες τις εταιρειες και οχι απο τις αλλες. Καποιος που θα αγορασει ενα tesla δεν ειχε σκοπο να αγορασει μια porsche (δεν μιλαω για ανθρωπους που μπορει να εχουν και τα 2), εχει αλλες αναγκες να καλυψει. Ενας που κοιταει μια 3αρα-5αρα κλπ η μια καλη η μεσαια c-e class κλπ. δεν εχει προθεση να αγορασει porsche αλλα μπορει καλιστα να κοιταξει τα αντιστοιχα tesla αν τον ικανοποιοιουν. Το ιδιο ισχυει και για τα suv . Αυτο που περνω πισω μιας και εριξα μια πιο ενδελεχη ματια στο lineup της ειναι η jaguar που πλεον εχει κατεβει κλιμακα στα αμαξια της πιο κοντα στα των merc/bmw/audi και πλεον tesla.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε γενικες γραμμες δεν διαφωνουμε. Το S μπαινει στα χωραφια της Panamera και το X της Cayenne, αλλα δεν διαφωνω οτι χοντρικα οι 2 εταιρεις ειναι σε αλλη κατηγορια κοινου. Παρ΄ολα αυτα δεν παυει να ειναι χρησιμη η αναφορα μεγεθους της εταιρειας, διοτι δεν εχουμε και τα απειρα παραδειγματα για συγκριση. Με τα upper merc/bmw/audi ηδη γινεται περιοχικά η συγκριση και θα γινεται ακομα πιο πολυ στο μελλον, αλλα καλο ειναι να εχουμε και ενα χειροπιαστο σημειο συνολικης παραγωγης για συγκριση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sattack είπε

Οποτε προς το παρον, μπορειτε να αναγνωρισετε στον Musk οτι απο το μηδεν εχει ηδη ξεπερασει Jaguar & Porche και στο μελλον μακαρι να του αναγνωρισετε οτι επιασε και ξεπερασε και τη BMW. :)

Εγω προσωπικα το αναγνωριζω. Αλλα δεν ξερω οπως δεν ηξερα και με τον Musk αν θα υπαρξει καλυτερος...Σε αυτο εφερε αντιθεση. Γενικα συμπεριφορες ακραιου fanboyσμου μου την δινουν καπως και θεωρησα την προταση σου τετοια. Για αυτο και σου εγραψα το παραπανω. Γενικως δεν διαφωνω για τα επιτευγματα του ομως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, sattack είπε

Σε γενικες γραμμες δεν διαφωνουμε. Το S μπαινει στα χωραφια της Panamera και το X της Cayenne, αλλα δεν διαφωνω οτι χοντρικα οι 2 εταιρεις ειναι σε αλλη κατηγορια κοινου. Παρ΄ολα αυτα δεν παυει να ειναι χρησιμη η αναφορα μεγεθους της εταιρειας, διοτι δεν εχουμε και τα απειρα παραδειγματα για συγκριση. Με τα upper merc/bmw/audi ηδη γινεται περιοχικά η συγκριση και θα γινεται ακομα πιο πολυ στο μελλον, αλλα καλο ειναι να εχουμε και ενα χειροπιαστο σημειο συνολικης παραγωγης για συγκριση.

Η παραγωγη κρινεται και απο το κοινο που απευθηνεσε. Μια χαρα μπορει η Porsche πχ να φτιαξει δεκαπλασια αμαξια αν θελει αλλα δεν εχει νοημα δεν υπαρχει η αντιστοιχη ζητηση (δεν μιλαω για up ή lows σε καποιες πιθανες περιοδους) καθως δεν υπαρχουν τοσοι πολοι που να μπορουν και να θελουν τοσο εξιδεικευμενα αυτοκινητα τοσο συχνα. Και οσο ανεβαινεις σε αυτη την εξιδεικευση και φτιαχνεις ακομα πιο ακραια πραγματα τοσο φθηνει το αγοραστικο κοινο που μπορει να το αγορασει και να το συντηρησει. Οποτε ναι ενω ειναι εντυπωσιακα τα νουμερα της tesla (και ειναι για το μεγεθος της) δεν εχουν καμια σημασια οσον αφορα παραπλησια νουμερα αλλων εταιρειων οταν εχουν αλλο target group και price segment (αγοραζεις πολυ περισσοτερο αμαξι σε ενα tesla απο οτι σε με porsche αλλα αγοραζεις πολυ μεγαλητερη οδηγικη απολαυση σε μια porsche).

Kατι αντιστοιχο στο κοσμο των μοτοσυκλετων ειναι η Honda πχ με τη Ducati. Και οι 2 βγαζουν μηχανες η Honda σχεδον οσο ολοι οι υπολοιποι μαζι αλλα η Ducati ειναι μια κατηγορια μονη της, πολυ πιο σπορ κατασκευες με πολυ πιο ειδικο κοινο. Εχουν τελειως αλλο price range και group target.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ολιγον offtopic από τη συζητηση σου με τον satta

1 ώρα πριν, primeragt είπε

....(αν και πασχει κατα περιοδους σε qc). ....

Στις πολύ αρχικές περιοδους, είχε ενα βασικό qc, απλά εδω και τουλάχιστον ενα χρόνο δεν υπάρχει qc, ειδικά αν αναλογιστεί κάποιος τα χρήματα που ζητα. Και αντε να ειχε καλό after sales customer support, να παραβλέψει κάποιος το κουκουρουκου QC, έλα μου όμως που εκει τα πράγματα ειναι ακομα χειρότερα. Η tesla είναι όντως μοναδικά πραγματική  γιατί ποτέ στο παρελθόν δεν υπήρχε τετοια αντιμετώπιση εναντια σε πελάτη/επενδυτη/κάτοχο/κριτή. Είμαι απολυτα σιγουρος οτι θα γινει ντοκυμαντερ τυπου theranos, fyre festival, analytica, κλπ και θα περιλαμβανει πακέτο από solarcity, tesla, spacex, starlink, neural link, κλπ

//offtopic off

Το topic χρήζει ενημέρωσης στο θέμα της δίκης της tesla ενάντια στον Randeep Hothi (γνωστός στο twitter ως skabooshka ). Αν αργότερα εχω χρόνο, θα βάλω υλικό και κάποιες παραπομπές στο τι γράφτηκε και εδω μέσα 

 

Επεξ/σία από isay
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-400M το Q2. Αλλα ενταξει ο Elon ειπε θα είναι κερδοφορα η εταιρεία απο το q3, θα τον πιστεψω γιατι το χει πει καμια 10ρια φορες ως τωρα καποτε θα το πετυχει. 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρατηρήσεις με αφορμή τα χθεσινά αποτελέσματα:

- Το gross margin των αυτοκινήτων έπεσε στο 18,9%. Νομίζω ότι είναι το χαμηλότερο που θα φτάσουν γιατί σε αυτό το τρίμηνο η αναλογία των SR/SR+ ήταν αυξημένη λόγου του backlog που είχε δημιουργηθεί.

- 863 εκ από λειτουργικές δραστηριότητες και 5 δις ρευστό στο τέλος του τριμήνου. Οι μέρες που ανησυχούσαμε για χρεοκοπία έχουν περάσει.

- Οι περικοπές του τελευταίους έτους σε προσωπικό και έξοδα έχουν πιάσει τόπο. Οι λειτουργικές δαπάνες του τριμήνου ήταν στα 971 εκ, όσο και στο Q3 του 2017! Με την διαφορά, ότι τώρα έχει 26% περισσότερα καταστήματα/service και 400% περισσότερα mobile service fleet.

- Η εγκατάσταση powerpack/powerwall δείχνει να απογειώνεται . Σχεδόν διπλασιάστηκε στα 415 MWh μετά από 3 τρίμηνα που είχε σταθεροποιηθεί στα 230.

- Από την άλλη η εγκατάσταση των solar panels γνώρισε νέο ιστορικό χαμηλό. Συνέχεια στην αναμονή αυτό του τομέα.

- Πάμε τώρα και στα σπουδαία. Τελικά το gigafactory 3 φαίνεται ότι, παρά τις προσδοκίες μερικών εδώ μέσα, δεν παραμένει ένα άδειο κέλυφος.

https://i.redd.it/lzgtskpyubc31.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που οι ινσομνιακς εχουν λόγο στα οικονομικά μιας εταιρείας, ειδικά οταν ειναι "αρνητικά" και ειδικότερα οταν εκείνη επενδύει δραματικά πολλά στην ανάπτυξη της με ξεπερνα.

Εδω ανακοινώθηκε οτι το Υ θα κατασκευάζεται απο 1 χύτευση και θα γίνει αλλαγή στην καλωδίωση ωστε τα ρομπότ να καλωδιώνουν απρόσκοπτα. Αν όντως γίνει, να δω τις υπόλοιπες βιομηχανίες πως θα τρέχουν να προλάβουν να παράγουν.

Αν εξασφαλίσει και νέα παραγωγή μπαταριών τότε game over κατέκτησε την αγορά. Οπως ειχα πει και παλιότερα σε λίγο θα είμαστε όλοι haters γιατι η Τεσλα θα κάνει την αυτοκίνηση υπηρεσία.

Τα ρομπότ θα φτιάχνουν ρομπότ και ο άνθρωπος θα αυτομεταφέρεται αλα Sci-Fi.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποια αναμονη ρε droulas για τα solar, μιλας σοβαρα? Τι πρεπει να γινει για να παραδεχτεις την απατεωνια του παπατζη σε οτι αφορα την SolarCity?

Για τα οικονομικα θα σχολιασω σε λιγο, περιμενω βεβαια να μας πει και τι εφταιξε παλι και η προβλεψη σου για οριακη κερδοφορια ηταν παλι καμια 450 εκατομυρια μακρια απο την πραγματικοτητα. Α θελω και ενα σχολιο για παραιτηση του CTO επισης. Ναι μωρε αυτου που οι haters λεγανε εδω και ποσον καιρο οτι ετοιμαζει την εξοδο του και ακουγαμε για fake news παλι.

Επεξ/σία από shikabalas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...