Jiakometi Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 15 λεπτά πριν, pirmen56 είπε https://www.b2green.gr/el/post/70877/?utm_source=MadMimi&utm_medium=email&utm_content=Έκπτωση+ενεργειακής+αναβάθμισης%2C+αλλαγές+Airbnb%2C+στήριξη+οικοδομής+%26+32+ακόμα+άρθρα&utm_campaign=20190711_m152647692_Έκπτωση+ενεργειακής+αναβάθμισης%2C+αλλαγές+Airbnb%2C+στήριξη+οικοδομής+%26+32+ακόμα+άρθρα&utm_term=____CE_B4_CE_B9_CE_B1_CE_B2_CE_AC_CF_83_CF_84_CE_B5+_CF_80_CE_B5_CF_81_CE_B9_CF_83_CF_83_CF_8C_CF_84 Ναι ....και ???
pirmen56 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Αυτή είναι η original πηγή: https://www.manhattan-institute.org/green-energy-revolution-near-impossible https://media4.manhattan-institute.org/sites/default/files/R-0319-MM.pdf Αναφορά σε κείμενο Ναι ....και ??? Τίποτα. Συνέχισε να πιστεύεις. Άλλους αφορά το άρθρο. 1
Jiakometi Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, pirmen56 είπε Αυτή είναι η original πηγή: https://www.manhattan-institute.org/green-energy-revolution-near-impossible https://media4.manhattan-institute.org/sites/default/files/R-0319-MM.pdf Τίποτα. Συνέχισε να πιστεύεις. Άλλους αφορά το άρθρο. 5. Η ανανεώσιμη ενέργεια θα πρέπει να αυξηθεί 90 φορές ώστε να αντικαταστήσει παγκοσμίως τους υδρογονάνθρακες σε δύο δεκαετίες. Χρειάστηκε μισός αιώνας για να επεκταθεί η παγκόσμια πετρελαϊκή παραγωγή κατά «μόνο» 10 φορές. 6. Η αντικατάσταση της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από υδρογονάνθρακες μέσα στα επόμενα 30 χρόνια θα απαιτούσε την κατασκευή κατασκευαστικό πρόγραμμα εκτός του υφιστάμενου δικτύου 14 φορές μεγαλύτερο απ' ό,τι έχει καταγραφεί ποτέ στην ιστορία. Το νο 5 (από την ελληνική πηγή που παρέθεσες) δείχνει τον ρυθμό προόδου της πετρελαϊκής επικράτησης. Αλλά ξέχασα οι ΑΠΕ πρέπει να ωριμάσουν σε 10 μόλις χρόνια. Και επειδή δεν είναι δυνατό είναι άχρηστες και ζημιογόνες. Το 6 δείχνει την μηδενιστική άποψη «όλα ή τίποτα» για να βγουν οι ΑΠΕ εκτός, μια και ακόμη (φυσικά), δεν μπορούν να αντικατστήσουν τους υδρογονάνθρακες 100%. Και κανείς δεν λέει ότι πρέπει. Σαφώς θα συνυπάρξουν για αρκετό διάστημα με μειούμενη την συμμετοχή των υδρογονανθράκων στο ενεργειακό μίγμα. Ξεχνάς άλλωστε ότι και τα ICE είχαν πολλυ σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας και ασφάλειας μέχρι και την δεκαετία του 1950, δηλαδή 50 περίπου χρόνια από την αρχική παρουσία τους. Αλλά όχι, αν τα BEV έχουν κάποια θέματα ακόμη στα περίπου 12 χρόνια από την εμφάνιση τους με την σημερινή τους μορφή τότε είναι άχρηστα. Μπορουμε να σταματήσουμε να σκεπτόμαστε οπαδικά και διχαστικά. ?? Μάλλον όχι. Δεν πειράζει δεν είναι η πρώτη φορά. Οσο κι αν είμαι fan των BEV .ενα από τα πράγματα που με κάνει να χαμογελώ για πολλές ώρες είναι μια βόλτα με ένα από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα, ένα CHEVROLET BLAZER Κ5 του 1989. 5.7 λίτρα V8 κινητήρας που καίει 34 λίτρα στα 100 αλλά σε κάνει να χαμογελάς κάθε φορά. Όπως και η ροπή και επιτάχυνση του Model S ...... Απλώς δεν υπήρξα ποτέ οπαδός. Προσπαθώ να είμαι σε win - win καταστάσεις. Και φυσικά συνεχίζω να πιστεύω ......... Καλό βράδυ EDIT Να συμπληρώσω ότι το άρθρο (στο ελληνικό site τουλάχιστον) είναι εντελώς clickbait με απλά στατιστικά ατάκτως εριμένα, καθαρά για δημιουργία εντυπώσεων. Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2019 από Jiakometi 4
pirmen56 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 H Tesla κατασκευάζει μπαταρίες όχι μόνο για BEV αλλά και για ομαλή ηλεκτροδότηση από ΑΠΕ(powerwall). Τα στοιχεία που παραθέτει δείχνουν πόσο απλησίαστες επενδύσεις πρέπει να γίνουν για κάτι τέτοιο και με τι κόστος. Εκτός από τα συμβατικά αυτοκίνητα έχουμε και τάνκερ, cargo ships, αεροσκάφη, κρουαζιερόπλοια χωρίς τα οποία δεν υπάρχει και δεν αναπτύσσεται το διεθνές εμπόριο. Προς το παρόν δεν μπορούν να βασιστούν με την καμία σε ΑΠΕ και το καθένα από αυτά καίει/ρυπαίνει όσο δεκάδες χιλιάδες έως εκατομμύρια αυτοκίνητα. https://www.zmescience.com/science/news-science/cruise-ship-particle-matter-231/ https://www.quora.com/How-much-does-it-cost-to-fuel-a-cargo-ship
Vagosman Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Pirmen αυτά θα παίξουν με lng και μελλοντικά με υδρογόνο. Το υδρογόνο όμως να είναι με ΑΠΕ και όχι παραγωγό του ΦΑ όπως είναι τώρα. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ξεκινήσει η μετάβαση. Δεν μπορούμε να κολλάμε στο παρελθόν 4
sattack Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, pirmen56 είπε https://www.b2green.gr/el/post/70877/?utm_source=MadMimi&utm_medium=email&utm_content=Έκπτωση+ενεργειακής+αναβάθμισης%2C+αλλαγές+Airbnb%2C+στήριξη+οικοδομής+%26+32+ακόμα+άρθρα&utm_campaign=20190711_m152647692_Έκπτωση+ενεργειακής+αναβάθμισης%2C+αλλαγές+Airbnb%2C+στήριξη+οικοδομής+%26+32+ακόμα+άρθρα&utm_term=____CE_B4_CE_B9_CE_B1_CE_B2_CE_AC_CF_83_CF_84_CE_B5+_CF_80_CE_B5_CF_81_CE_B9_CF_83_CF_83_CF_8C_CF_84 Φοβερές οι ΑΠΕ όσο επιδοτούνται από τον πλούτο που παράγεται με ορυκτά καύσιμα. 1oν: εχεις υποψιν σου ποσες επιδοτησεις σε χρημα εχουν παρει οι πετρελαικες εταιρειες στις ΗΠΑ? 2ον: εχεις υποψιν σου ποσο κοστιζει στις ΗΠΑ μονο η παρουσια η στρατιωτικη για να εγγυονται την ελευθερη διακινηση του πετρελαιου απο τον περσικο κολπο? Δεν μιλαμε καν αν χρειαστει να κανουν και κανενα πολεμο... Καταφεραν τη σχιστολιθικη επανασταση και ξαναεγιναν 1η παραγωγος χωρα μετα απο σχεδον 100 χρονια, αλλα η παραγωγη και διακινηση απο τους αλλους ακομα επηρεαζει τις τιμες παντου. Και οχι μονο τις τιμες πετρελαιοειδων. Ακομα και τιμες τροφιμων αμεσα οπως σογια κλπ, χωρια ολες τις υπολοιπες τιμες εμμεσα. Γι αυτο και εκει που οι ΗΠΑ πηγαν λιγο να αποτραβηχτουν, ξεκινανε οι φωνες απο τα think tanks οτι δεν υπαρχει τετοιο πραγμα σαν "ενεργειακη αυταρκεια" και πρεπει παντα οι ΗΠΑ να εγγυονται τον ελεγχο της ελευθερης διακινησης πετρελαιου απο τον Περσικο Κολπο για ακομα μια ή δυο δεκαετιες που η οικονομια τους προβλεπεται να εξαρταται ακομα απο το πετρελαιο.. Με λιγα λογια, πιπιλας μια καραμελα για επιδοτησεις στις ΑΠΕ (οι οποιες εγιναν για κατι λιγα χρονια και τωρα μειωνονται) και δεν εχεις ιδεα για το ποσο και πως επιδοτειται η πετρελαικη οικονομια και τι κοστιζει αυτο σε ολους σε ολο τον κοσμο. Χωρια τι σου κοστιζει εσενα σαν ελληνα, τις ιστοριες με τις γεωτρησεις των τουρκων, τα πολιτικα σχεδια για αγωγο east med και την προσπαθεια συνεργασιας Ελλαδας Ισραηλ Αιγυπτου, τη στρατιωτικη επεμβαση της Τουρκιας στην Λιβυη για να υποστηριξει μια κυβερνηση με την οποια σκοπευει να κανει κοινη ΑΟΖ αφηνοντας απεξω την Ελλαδα.... Δηλαδη ολη σου η καθημερινοτητα και ισως και καποιος πιθανος πολεμος εξαρταται απο την "επιδοτηση" του "ορυκτου πλουτου" κι εσυ καθεσαι και μιλας για την επιδοτηση των ΑΠΕ... Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2019 από sattack 5 1
Emaros Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2019 @pirmen56 ισως να μην το γνωριζες αλλα το think tank "manhattan institute" το οποιο ποσταρες, χρηματοδοτειται απο τους πετρελαιάδες Koch Brothers. Γιαυτο και εννοειται πως η "ερευνα" αυτη εχει αποδειχθει λαθος γιατι βασιζεται σε outdated και επιλεκτικα δεδομενα. Τουλαχιστον αυτες οι τεχνικες των λομπυ εχουν εξασθενησει πλεον και περνανε απαρατηρητες γιατι παρα την προπαγανδα η προοδος συνεχιζει να σημειωνεται οσο κι αν δεν βολευει τους συγκεκριμενους. 3
arsenal Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Ξέρει κανείς τι παίζει με τις τηλεοράσεις της Tesla? Π.χ αυτή https://www.skroutz.gr/s/16516597/Tesla-49T609SUS.html#reviews είναι εξαιρετικά οικονομική σε σχέση με άλλες.
isay Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2019 13 λεπτά πριν, arsenal είπε Ξέρει κανείς τι παίζει με τις τηλεοράσεις της Tesla? Π.χ αυτή https://www.skroutz.gr/s/16516597/Tesla-49T609SUS.html#reviews είναι εξαιρετικά οικονομική σε σχέση με άλλες. Το brand δεν εχει καμια σχέση με τον supreme leader. Απλή συνωνυμία. Από εκεί και πέρα είναι ίδιας κατηγορίας με F&u και Manta. Για οικονομικές λύσεις χωρίς τρελές απαιτήσεις μια χαρά ειναι. 1
Fubar.gr Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Επειδή πρίν μερικούς μήνες είχε γίνει συζήτηση για τα μηχανήματα έργου και πώς το μέλλον τους είναι ηλεκτρικό, εδώ η ψυχρή πραγματικότητα Άδειασε μετά απο 2 ώρες δουλειάς και θέλει 8 ώρες φόρτιση. Και επειδή πολλές φορές τα εργοτάξια δέν έχουν κατάλληλη παροχή ρεύματος, η φόρτιση γίνεται απο γεννήτρια. Στις 10/5/2019 στις 7:25 ΜΜ, bilya είπε ουτε καν αυτο που λες για τα εργοτάξια. Στα περισσότερα site compounds έχουμε γεννήτριες πετρελαίου πως ακριβώς θα μπορούν να τροφοδοτηθούν 5-6 βαριά οχήματα επιπλέον? Αν σκεφτείς μεγάλα έργα, μιλαμε για χιλιόμετρα χωρίς επιλογή ρεύματος. Επίσης υπάρχει μετά το θέμα μπαταρία. Έστω κ να χεις τροφοδοσία στο εργοτάξιο τι γίνεται αν τελειώσει η μπαταρία? Εχεις εφεδρικό μηχάνημα, σταματάς το έργο , τι? Μονο αν ειναι "κουμποτες" θα χει νόημα αλλιώς καμία κατασκευαστική δεν θα πάρει τέτοια ρίσκα. edit: θεωρώ υποκρισία να κοιτάμε να μειώσουμε τους ρύπους των μηχανημάτων σε ενα εργοτάξιο ενω η παραγωγή σκυροδέματος είναι μια από τις πιο ρυπογόνες διαδικασίες στον κόσμο.
bilya Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Επειδή πρίν μερικούς μήνες είχε γίνει συζήτηση για τα μηχανήματα έργου και πώς το μέλλον τους είναι ηλεκτρικό, εδώ η ψυχρή πραγματικότητα Άδειασε μετά απο 2 ώρες δουλειάς και θέλει 8 ώρες φόρτιση. Και επειδή πολλές φορές τα εργοτάξια δέν έχουν κατάλληλη παροχή ρεύματος, η φόρτιση γίνεται απο γεννήτρια. μιας κ το εργοτάξιο είναι σίγουρα uk να πως τα μηχανήματα συνήθως νοικιάζονται με την μέρα-βδομαδα(ανάλογα) οπότε αν υπολογίσουμε το κόστος που κάθεται το μηχάνημα (καθε λεπτό που "κάθεται" χάνεις) κ τις εργατοώρες που θα χρειαστεί ο site manager ετσι ώστε να απόδοση τα μέγιστα , μιλαμε για απίστευτη χασουρα. Προσωπικα πιστεύω θα το νοίκιασαν καμιά βδομάδα για να κανουν pr κ να δείξουν οτι μείωσαν το carbon footprint με μαγειρεμένα νούμερα φυσικά. Οποτε εγω θα πω sustainability my ass γιατί αυτο έχει σημασία. *αλήθεια μιας κ το μηχάνημα ηταν σε τρόλεϊ με τι να το μετέφεραν 🤔 **δεν λέω πως δεν έχουν χρήση έχουν αλλά πολύ περιορισμένη.
Jiakometi Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, bilya είπε μιας κ το εργοτάξιο είναι σίγουρα uk να πως τα μηχανήματα συνήθως νοικιάζονται με την μέρα-βδομαδα(ανάλογα) οπότε αν υπολογίσουμε το κόστος που κάθεται το μηχάνημα (καθε λεπτό που "κάθεται" χάνεις) κ τις εργατοώρες που θα χρειαστεί ο site manager ετσι ώστε να απόδοση τα μέγιστα , μιλαμε για απίστευτη χασουρα. Προσωπικα πιστεύω θα το νοίκιασαν καμιά βδομάδα για να κανουν pr κ να δείξουν οτι μείωσαν το carbon footprint με μαγειρεμένα νούμερα φυσικά. Οποτε εγω θα πω sustainability my ass γιατί αυτο έχει σημασία. *αλήθεια μιας κ το μηχάνημα ηταν σε τρόλεϊ με τι να το μετέφεραν 🤔 **δεν λέω πως δεν έχουν χρήση έχουν αλλά πολύ περιορισμένη. Εγώ πάλι θα έλεγα «project management my ass” γιατί ποιός αγοράζει / νοικιάζει κάτι χωρίς να έχει μελετήσει τις προδιαγραφές του ? Δεν υπάρχει έλλειμα δυνατοτήτων της τεχνολογίας αλλά έλλειμα κρίσης και τσαπατσουλιά....... ΝΑΙ ακόμη και στο UK Με την σημερινή τεχνολογία ένα τέτοιο μηχάνημα έχει νόημα για μικρή χρήση τις νυχτερινές ώρες που πρέπει να αποφευθχεί ο θόρυβος, ή αν όντως η εργασία δεν απαιτεί περισσότερες ώρες. Όπου πρέπει να αποφύγουμε καυσαέρια (σε κτίρια - σε σήραγγες - σε στοές). Ήταν κοινό πρόβλημα σε μεγάλες εγκαταστάσεις logistic όταν έπαιρναν ηλεκτρικά ανυψωτικά για εσωτερικούς χώρους (σωστά) αλλά ήταν υπό - διαστασιολογημενα γιατί ....»έλα μωρε ηλεκτρικό - επαναφορτιζόμενο είναι .....» και δούλευαν μισή βάρδια αλλά φορτίζονται μια ολόκληρη βάρδια.... Εν ολίγοις θέλει γνώση/κρίση/πλάνο .... αν δεν......... μετά μας φταίει ή (όποια) τεχνολογία. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2019 από Jiakometi 1
bilya Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 21 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Εγώ πάλι θα έλεγα «project management my ass” γιατί ποιός αγοράζει / νοικιάζει κάτι χωρίς να έχει μελετήσει τις προδιαγραφές του ? Δεν υπάρχει έλλειμα δυνατοτήτων της τεχνολογίας αλλά έλλειμα κρίσης και τσαπατσουλιά....... ΝΑΙ ακόμη και στο UK Με την σημερινή τεχνολογία ένα τέτοιο μηχάνημα έχει νόημα για μικρή χρήση τις νυχτερινές ώρες που πρέπει να αποφευθχεί ο θόρυβος, ή αν όντως η εργασία δεν απαιτεί περισσότερες ώρες. Όπου πρέπει να αποφύγουμε καυσαέρια (σε κτήρια - σε σήραγγες - σε στοές). Ήταν κοινό πρόβλημα σε μεγάλες εγκαταστάσεις logistic όταν έπαιρναν ηλεκτρικά ανυψωτικά για εσωτερικούς χώρους (σωστά) αλλά ήταν υπό - διαστασιολογημενα γιατί ....»έλα μωρε ηλεκτρικό - επαναφορτιζόμενο είναι .....» και δούλευαν μισή βάρδια αλλά φορτίζονται μια ολόκληρη βάρδια.... Εν ολίγοις θέλει γνώση/κρίση/πλάνο .... αν δεν......... μετά μας φταίει ή (όποια) τεχνολογία. βασικά διαφωνώ. 100% αυτο το μηχάνημα πήγε φυτευτό εκεί σίγουρα. Καθαρά θέμα pr ειναι. Παίζει η εταιρεία να μιλάει για suistability, οικολογία κ τριχες κατσαρές κ να χουν φέρει τα σίδερα από κίνα (true story). Ναι συμφωνώ οτι μειώνεται ο θορυβος αλλά πίστεψέ με περισσότερο θόρυβο καταλήγουν να κάνουν οι εργάτες. Πολύ σωστά σκέφτεσαι τα κτήρια/τούνελ/στοές αλλά μιλάμε για ειδικές περιπτώσεις όπου έτσι κ αλλιώς θα πρεπει να μπει εξαερισμός, μάσκες κτλπ Τεσπα οπως είχα γράψει κ στο ποστ που παρέθεσε ο fubar συζητάμε για οικολογία κ καυσαέρια στον κατασκευαστικό κλάδο όταν το σκυρόδεμα αλλά κ γενικότερα η εξόρυξη υλικών (λατομεία κτλπ) είναι πραγματικά ρυπογόνες διαδικασίες κ πολλές φορές (λατομεία) με καταστροφικές συνέπειες.
pirmen56 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Στις 14/7/2019 στις 9:05 ΜΜ, Emaros είπε @pirmen56 ισως να μην το γνωριζες αλλα το think tank "manhattan institute" το οποιο ποσταρες, χρηματοδοτειται απο τους πετρελαιάδες Koch Brothers. Γιαυτο και εννοειται πως η "ερευνα" αυτη εχει αποδειχθει λαθος γιατι βασιζεται σε outdated και επιλεκτικα δεδομενα. Τουλαχιστον αυτες οι τεχνικες των λομπυ εχουν εξασθενησει πλεον και περνανε απαρατηρητες γιατι παρα την προπαγανδα η προοδος συνεχιζει να σημειωνεται οσο κι αν δεν βολευει τους συγκεκριμενους. Δηλαδή όσα ισχυρίζεται και το παρακάτω άρθρο είναι διαστρεβλωμένα; https://www.forbes.com/sites/chuckdevore/2019/02/21/texas-taxpayers-pay-the-french-government-for-wind-power-and-then-pay-the-grid-to-take-it/#40193ebf46e9 Τα εν λόγω ινστιτούτα επειδή "τα παίρνουν" τα βγάζουν όλα από το μυαλό τους; Αναφορά σε κείμενο In the past few weeks, Georgetown Utility Services, the city’s municipal utility that provides all residents with their electricity, announced a $13 a month rate hike after reluctantly reporting more than $20 million in losses on the electricity market over the past four years. Many residents have reported far higher electric bills as the city digs itself out of a costly fiscal hole. Αναφορά σε κείμενο The challenge with wind power is that in most places in the country, the wind blows most at night, when the electricity isn’t needed as much. Chasing the 100% renewable claim led Georgetown to enter into a flat rate agreement with the French, paying the same for the unreliable power night or day, even if the market price was negative. Thus, on windy nights, when electricity demand is low, Georgetown often produces a surplus of power. Under its contract with EDF, Georgetown must buy the power and, because electricity must be consumed the moment it’s produced, the city has to sell the power onto the Texas grid. Αναφορά σε κείμενο ratepayers paid the grid about $13,000 to take power that they had already paid the French about $120,000 to generate. Πληρώνουν τα κέρατά τους για απόρριψη ηλεκτρικού ρεύματος, που παρήγαγαν τα αιολικά όταν τους "κάπνισε" και δεν το ζήτησε κανείς, μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα. Η γαλλική κρατική EDF δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα με διάφορες επωνυμίες και όποιος κατάλαβε κατάλαβε έναν από τους λόγους που στην Ευρώπη "καίγονται" τόσο πολύ για την κλιματική αλλαγή και πιέζουν τα κράτη μέλη με γελοίους στόχους. Η οποία κλιματική αλλαγή αν θεωρούνταν πραγματική και σοβαρη απειλή για τις ζωές όλων θα αντιμετωπιζόταν ΔΡΑΣΤΙΚΑ. Δεν θα βλέπαμε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο στο CO2 και κάτι πανάκριβες ασπιρίνες από ΑΠΕ, που αποδεδειγμένα δεν μειώνουν σημαντικά τους ρύπους(το ανέβασα παλιότερα), να προωθούνται με λύσσα. 2
Fubar.gr Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 2 ώρες πριν, Jiakometi είπε Εγώ πάλι θα έλεγα «project management my ass” γιατί ποιός αγοράζει / νοικιάζει κάτι χωρίς να έχει μελετήσει τις προδιαγραφές του ? Δεν υπάρχει έλλειμα δυνατοτήτων της τεχνολογίας αλλά έλλειμα κρίσης και τσαπατσουλιά....... ΝΑΙ ακόμη και στο UK Μπορεί όμως να επιλέχθηκε βάσει των χαρακτηριστικών που ανακοινώνει ο κατασκευαστής: The battery packs allow a full working day in a typical duty cycle or four hours of operation in an extreme duty cycle Όπως και τα λεωφορεία της BYD που βγάζανε το μισό range στην πράξη και τελικά τα επέστρεψαν πίσω, όπως και τα αυτοκίνητα της Tesla που μειώνουν το range και την ταχύτητα φόρτισης εκ των υστέρων με OTA update.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα