isay Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 3 ώρες πριν, sattack είπε Οπου υπαρχει κατι να κερδισεις, πολλοι εγκεφαλοι θα εργαστουν και θα βρουν λυσεις. https://cleantechnica.com/2019/06/17/siemens-gamesa-unveils-world-first-electrothermal-energy-storage-system/ Γιατί ρε αντράκι μου σαβουριάζεις το θεμα της Tesla με άστοχες προσθήκες; Ανοιξε ένα θεμα για την τεχνολογία αυτή να το δουμε και να το αναλυσουμε 1
sattack Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Διοτι ενα απο τα κυρια επιχειρηματα σας εναντιον των BEV ηταν παντα η ΔΕΗ της Πτολεμαιδας που μολυνει χειροτερα απο τα αποδοτικα ICE και οτι τα φωτοβολταικα αιολικα κλπ δεν μπορουν να αποδιδουν 24/7/365 γιατι ο ηλιος δυει και ανεμος πεφτει. Γι αυτο και συζηταμε ολα τα σχετικα εδω. Φυσικα το ξερεις αυτο, απλα τρολλαρεις. 2
isay Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 2 ώρες πριν, sattack είπε Διοτι ενα απο τα κυρια επιχειρηματα σας εναντιον των BEV ηταν παντα η ΔΕΗ της Πτολεμαιδας που μολυνει χειροτερα απο τα αποδοτικα ICE και οτι τα φωτοβολταικα αιολικα κλπ δεν μπορουν να αποδιδουν 24/7/365 γιατι ο ηλιος δυει και ανεμος πεφτει. Γι αυτο και συζηταμε ολα τα σχετικα εδω. Φυσικα το ξερεις αυτο, απλα τρολλαρεις. Εγώ τρολάρω ή έσυ προκειμένου να υπερασπιστείς την απάτη του supreme leader παραθέτεις ένα άρθρο για ένα πειραμα, χωρίς κανενα απτό τεχνικο στοιχείο; Μιλάμε για ένα πειραμα σε βρεφικό στάδιο που μακάρι να αποδώσει και να δώσει λύσεις για οικονομική και ποιοτική ενέργεια ΑΛΛΑ αυτό δεν εχει καμία σχέση με την tesla. Άνοιξε λοιπον ένα νεο θεμα, γράψε για την τεχνολογία, να το αναλυσουμε, να το παρακολουθήσουμε και μακάρι να είναι λύση στο σοβαρότατο προβλημα της απυσίας αποθηκευσης ενέργειας. Το οτι τα ηλεktroκίνητα οχήματα χρειάζονται ακομα τα fosil fuel για να κινηθούν, είναι αναμφισβήτητο. Ο supreme leader αφοδευμένο έχει το περιβάλλον και την καθαρή ενέργεια, αλλά το σπρώχνει μαρκετίστικα για να πουλά σε αφελείς τις κινεζιές που φτιάχνει (και δεν υποστηρίζει). Οι περισσότεροι δεν είναι ενάντια στην ηλεκτροκίνηση, αλλά ειναι ενάντια στη βεβιασμένη προώθηση που πατά σε κορδέλες.
sattack Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 5 ώρες πριν, nvel είπε η ηλεκτρική απόδοση που έχει είναι χαμηλή Δεν ειναι αυτο που εχει σημασια. Σημασια εχει που καθε μερα ολο και γινεται ενα βημα. Δεν γινεται απο το μηδεν να πας κατευθειαν στο 100%. Καποιοι πρεπει να ξεκινησουν και να κανουν τα πρωτα βηματα. Ειδαμε τα αντιστροφα υδροηλκτρικα, τωρα βλεπουμε και τα αντιστροφα γεωθερμικα. Αυτες και αλλες νεες τεχνολογιες θα εξελιχθουν για την αποθηκευση της ενεργειας οπως προηγηθηκε (και συνεχιζεται) η εξελιξη στις τεχνολογιες της παραγωγης ενεργειας. Τα EV ειναι μονο ενα κομματι αυτης της ιστοριας. Η βασικη ιστορια ειναι οτι τα ανεπτυγμενα κρατη εχουν καθε συμφερον να μην εισαγουν πετρελαιο. Αν καθαρισουν και τον αερα ταυτοχρονα, τοσο το καλυτερο. Η εξελιξη στις τεχνολογιες της ενεργειας ειναι μια απο τις σημαντικοτερες ιστοριες αυτου του αιωνα. 1
Droulas13 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Τελική μου εκτίμηση παραδόσεων Q2 είναι 74.000 model 3 και 17.000 s/x. Παραγωγή τριμήνου model 3 μεταξύ 75.000 και 80.000.
isay Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 5 ώρες πριν, Droulas13 είπε Τελική μου εκτίμηση παραδόσεων Q2 είναι 74.000 model 3 και 17.000 s/x. Παραγωγή τριμήνου model 3 μεταξύ 75.000 και 80.000. Η εκτίμηση ειναι καθαρές παραδόσεις τριμήνου ή και τίποτα "in transit" ; Επισης πολύ θα θέλαμε και την εκτίμηση σου για τα οικονομικά του τριμήνου; Θα ειναι θετικό ή αρνητικό το πρόσημο;
Droulas13 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2019 Καθαρές παραδόσεις. Τα in transit θα διατηρηθούν στα ίδια επίπεδα, ίσως και λίγα περισσότερα από το προηγούμενο τρίμηνο. Όσον αφορά στα οικονομικά οι ζημιές θα μαζευτούν πολύ. Την μεγαλύτερη ζημιά στα οικονομικά του 1ου τριμήνου την έκανε η μείωση των πωλήσεων των s/x. Τώρα ο συνδυασμός της 40% αύξησης των s/x με την αύξηση του μείγματος των long range (διότι για μια περίοδο είχαν περιορίσει τις παραγγελίες μόνο σε long range) θα βοηθήσει σε αυτό. Περιμένω το πολύ 100 εκ ζημίες (από 520) μέχρι και οριακή κερδοφορία.
Droulas13 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2019 Στις 30/6/2019 στις 4:30 ΜΜ, Droulas13 είπε Τελική μου εκτίμηση παραδόσεων Q2 είναι 74.000 model 3 και 17.000 s/x. Παραγωγή τριμήνου model 3 μεταξύ 75.000 και 80.000. Επίσημα νούμερα: 17.650 παραδόσεις s/x και 77.550 model 3. Έπεσα έξω (και με προβληματίζει) μόνο στην παραγωγή του model 3 που ήταν 72.500 (από 63.000 το προηγούμενο τρίμηνο). Στα θετικά όμως, ότι ήταν η πρώτη φορά που παρήγαγαν συνδυαστικά τα μοντέλα της αμερικής και τα διεθνή μοντέλα. Με αυτά τα νούμερα είναι πιθανό να καταγράψει οριακό κέρδος. 2
shikabalas Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Καλουτσικα νουμερα σε πρωτη ματια, αλλα δυσκολα να πιασουν πλεον τους ετησιους στοχους για το 19, δεν ειναι τυχαιο οτι λειπει αυτη η προταση που ειχαν στο προηγουμενο τριμηνο: Αναφορά σε κείμενο The following sentence was in the $TSLA Q1 deliveries report. It's missing from today's Q2 report: "We reaffirm our prior guidance of 360,000 to 400,000 vehicle deliveries in 2019." Το κυριοτερο ειναι να δουμε τωρα τα οικονομικα στο τελος του μηνα, κερδος μου φαινεται απιθανο να εχουν αλλα εστω και οριακες ζημιες θα ειναι θετικο νεο για τον Μασκ.
sattack Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Οι πωλησεις που κανει ειναι πολυ καλες για τις 3 κατηγοριες οχηματων που παραγει. Χωρια που πουλαει ολα οσα παραγει. Για μενα το θεμα ειναι οτι δεν εχει ακομα οσες μπαταριες θα χρειαζοταν για να παραξει κι αλλες κατηγοριες οχηματων, δηλαδη το crossover Y και το pickup truck, που ειναι κατηγοριες με πολυ μεγαλυτερη ζητηση. Οι κατηγοριες που κρατανε στην επιβιωση ολοκληρες Ford, GM, αλλα και BMW κλπ. Αν ο Musk ειχε μπαταριες και παρηγαγε αυτα τα 2 μοντελα που απο αποψη σχεδιου τα εχει ηδη ετοιμα, ποσα ακομα δις θα μαζευε αυτος και αντιστοιχα θα εκοβε απο τους αλλους? Ειμαι περιεργος να δω αν θα κανει κατι πανω στο θεμα της παραγωγης μπαταριων by Tesla οπως φημολογειται. 1
Thanar Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, sattack είπε Ειμαι περιεργος να δω αν θα κανει κατι πανω στο θεμα της παραγωγης μπαταριων by Tesla οπως φημολογειται. Μέσα στο καλοκαίρι θα έχουμε την "Batteries and Powertrain Investors Day", που πιθανότατα θα μάθουμε επιτέλους τα αποτελέσματα από την αγορά της Maxwell. Βασικό research της Maxwell ήταν η παραγωγή κελιών με ξηρό ηλεκτρόδιο (dry electrode batteries). Εάν κάτι τέτοιο καταφέρει η Tesla να το εισαγάγει στην παραγωγή της, αυτό θα σημαίνει τουλάχιστον διπλασιασμό της παραγωγής κελιών για μπαταρίες στο μισό κόστος. Πιθανότατα θα σημαίνει ταυτόχρονα και το σπάσιμο της συνεργασίας της με την Panasonic, κάτι που είναι πολύ καλό για όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές BEV, καθώς θα έχουν πρόσβαση επιτέλους σε ποιοτικά κελιά για τις μπαταρίες τους! (pun intended) Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2019 από Thanar 2
Vagosman Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 EuroNCap επίσης έσκισε τα κοντέρ το Μd3 με την ασφάλεια του σε όλα τα επίπεδα. Πρέπει κάποια στιγμή να ανεβάσουν τις κατηγορίες. Η Tesla δεν ειναι αρπαχτή οπως πολλοί λένε, αν ήταν θα φαινόταν μέχρι και στις βίδες της. 5
Skylined Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2019 https://youtube.com/watch?v=tNAtMgJJMZQ Πρόοδος έργων στο gigafactory Shangai, απ'ότι φαίνεται σύντομα θα είναι έτοιμο 2
pirmen56 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) https://www.b2green.gr/el/post/70877/?utm_source=MadMimi&utm_medium=email&utm_content=Έκπτωση+ενεργειακής+αναβάθμισης%2C+αλλαγές+Airbnb%2C+στήριξη+οικοδομής+%26+32+ακόμα+άρθρα&utm_campaign=20190711_m152647692_Έκπτωση+ενεργειακής+αναβάθμισης%2C+αλλαγές+Airbnb%2C+στήριξη+οικοδομής+%26+32+ακόμα+άρθρα&utm_term=____CE_B4_CE_B9_CE_B1_CE_B2_CE_AC_CF_83_CF_84_CE_B5+_CF_80_CE_B5_CF_81_CE_B9_CF_83_CF_83_CF_8C_CF_84 Αναφορά σε κείμενο 13. Οι μπαταρίες που παράγονται κάθε χρόνο στο Gigafactory της Tesla (το μεγαλύτερο εργοστάσιο μπαταριών του κόσμου) μπορούν να αποθηκεύσουν το αντίστοιχο τριών λεπτών της ετήσιας ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας των ΗΠΑ. 14. Για να κατασκευαστούν αρκετές μπαταρίες ώστε να αποθηκευτεί το αντίστοιχο δύο ημερών της ζήτησης για ηλεκτρική ενέργεια των ΗΠΑ Gigafactory της Tesla (το μεγαλύτερο εργοστάσιο μπαταριών του κόσμου) θα χρειαζόταν 1.000 χρόνια παραγωγής. Αναφορά σε κείμενο 20. Τα μοντέλα του κόστους για την αιολική και την ηλιακή ενέργεια υποθέτουν αντιστοίχως 41% και 29% δυναμικό(δηλαδή πόσο συχνά παράγουν ηλεκτρική ενέργεια). Τα δεδομένα από τον πραγματικό κόσμο αποκαλύπτουν μέχρι και δέκα ποσοστιαίες μονάδες μικρότερο δυναμικό και για τις δύο. Αυτό συνεπάγεται σε 3 εκατομμύρια δολάρια λιγότερης παραγόμενης ενέργειας απ' ό,τι υποτίθεται στην εικοσαετή διάρκεια ζωής μιας ανεμογεννήτριας 2 μεγαβάτ και κόστους 3 εκατομμυρίων δολαρίων. 21. Για να αναπληρώνουν τις απώλειες από την ασταθή παραγωγή αιολικής και ηλιακής ενέργειας, οι ενεργειακές εταιρίες των ΗΠΑ χρησιμοποιούν γεννήτριες πετρελαίου και αερίου (μεγέθους ντιζελομηχανών κρουαζιερόπλοιων). Από το 2000, έχουν προστεθεί στο δίκτυο διανομής τρεις φορές περισσότερες από όσες τα προηγούμενα 50 χρόνια. Αναφορά σε κείμενο 36. Η αποθήκευση της ενέργειας που αντιστοιχεί σε ένα βαρέλι πετρέλαιο, το οποίο ζυγίζει περίπου 150 κιλά, απαιτεί περίπου 10.000 κιλά μπαταριών Tesla (που στοιχίζουν 200.000 δολάρια). 37. Η μεταφορά της ενέργειας που αντιστοιχεί στα καύσιμα που χρησιμοποιεί ένα αεροσκάφος σε μία πτήση από την Αμερική στην Ασία θα απαιτούσε μπαταρίες τύπου Tesla αξίας 60 εκατομμυρίων δολαρίων, οι οποίες θα ζύγιζαν πέντε φορές περισσότερο από το ίδιο το αεροσκάφος. Αναφορά σε κείμενο 25. Η σχιστολιθική επανάσταση μείωσε δραματικά τις τιμές του φυσικού αερίου και του άνθρακα, τα δύο καύσιμα που παράγουν το 70% της ηλεκτρικής ενέργειας των ΗΠΑ. Οι τιμές όμως του ηλεκτρικού δεν έχουν μειωθεί, αλλά αυξήθηκαν κατά 20% από το 2008. Τα οφέλη απορροφήθηκαν από άμεσες και έμμεσες επιδοτήσεις για αιολική και ηλιακή ενέργεια. Φοβερές οι ΑΠΕ όσο επιδοτούνται από τον πλούτο που παράγεται με ορυκτά καύσιμα. Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2019 από pirmen56
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα