Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 11 Ιουνίου έλαβε χώρα η ετήσια συνάντηση μετόχων της Tesla. Μια από τις λεπτομέρειες που μόλις σήμερα άρχισε να αποκαλύπτεται, αλλά ήταν εμφανέστατη κατά την παρουσίαση και την απάντηση της πρώτης ερώτησης μέσω της πλατφόρμας SAY.com, ήταν πως η Tesla πολύ σύντομα θα απαγγιστρωθεί από την εξάρτηση της Panasonic για την κατασκευή των κελιών των μπαταριών τους, κάτι το οποίο όπως έχει πολυειπωθεί είναι το τωρινό bottleneck. Συνδέουν άμεσα το roll out των μοντέλων με τη διαθεσιμότητα των κελιών των μπαταριών τους. Να θυμίσω πως η Tesla πρόσφατα αγόρασε την Maxwell που ασχολείται με υπερπυκνωτές και κατασκευή κελιών ξηρού ηλεκτρολύτη (που επιταχύνει κατά πολύ την κατασκευή τους και μειώνει απίστευτα το απαιτούμενο μέγεθος των εγκαταστάσεων), ενώ η Panasonic έχει επανειλημμένως παραδεχτεί πως δεν έχει καταφέρει να φτάσει την παραγωγή στο επίπεδο που επιθυμούσαν. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το "vertical integration" της εταιρίας, οδηγούν εμάς τους αισιόδοξους σε αυτό το συμπέρασμα, ενώ είμαι σίγουρος πως οι σορτάκηδες θα λένε για μια ακόμη φορά τα δικά τους...

Δείτε το βίντεο: 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ε καλα αμα εσυ εμπιστευεσαι τον συγκεκριμενο τυπο σε μια εκδηλωση που ακουσαμε μεχρι και για εισοδο στον τομεα του mining και για υποθαλασσια αμαξια (πηγε πολυ καλα ως τωρα η δουλεια με τις υπογειες συραγγες και ειπε να το παει ενα βημα παραπανω), δικαιωμα σου να θεωρεις οτι οχι απλα θα γινουν αυτα που λεει αλλα θα γινουν και με επιτυχια.. Εδω ενα tesla insurance υποσχεθηκε σε ενα μηνα καπου τον Απριλιο και σκεφτοσουν,ε του πουστη με τοσο κοντινο deadline θα ειναι οντως κοντα στο να πραγματοποηθει. Ακομα περιμενουμε οχι εναν αλλα δυο μηνες μετα και απο τις δικαιολογιες που αραδιασε στην εκδηλωση, μαλλον θα αργησει και αλλο.

Τεσπα, Κυριακη κοντη γιορτη, σε 20 μερες το πολυ θα εχουμε τα νουμερα του τριμηνου να δουμε αν ολα αυτα που διαδιδει με τα δηθεν leaked emails κτλ θα αποδειχθουν αληθεια ή ψεμματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/6/2019 στις 4:41 ΜΜ, Droulas13 είπε

Σε 20 λεπτά με V3 έχουν προστεθεί 300 χλμ (με V2 ήθελες 30 λεπτά!, είναι το αντίστοιχο από 12% σε 72%), τα οποία αντιστοιχούν σε 2,5 ώρες οδήγησης με 120 χλμ/ω.

 

S85D sudden degradation

Μειωμένη μέγιστη τάση ανα κελί (και κατα συνπεια συνολική χωρητικότητα), πιό αδύναμο regen και πιό αργή φόρτιση.

What made me wonder was the super naggin persistence of the update pop up reminder, which was almost impossible to click off. Totally contrary to normal updates.

Όταν βγεί το V4 Supercharger θα έχει πάλι την παλιά ταχύτητα φόρτισης για να τη μειώσουν λίγους μήνες μετά.

In other news:

Tesla’s new Solar Roof V3 will be same price as shingle roof and electric bill, says Elon Musk

First look at Tesla’s solar roof tile technology with custom fittings

Απ΄οτι φαίνεται είμαστε στο V3 και στο solar roof. Προσωπικά προτιμώ το V1 που δέν είχε fittings και καλώδια, και ήταν πιό φτηνό απο απλή σκεπή.

Το V δέν σημαίνει Version, αλλά Vaporware

Στις 8/6/2019 στις 2:51 ΜΜ, Droulas13 είπε

Συγκρίνεις συνολικές πωλήσεις χώρας με τάση μείωσης ρύπανσης συγκεκριμένης πόλης; Μάιστα.

Πιό συγκεκριμένα, επέλεξα το μοναδικό διάγραμμα απο τα 4 που δείχνει σαφές καθοδικό trend, και θα μπορούσε ενδεχομένως να υποστηρίξει οτι αυτό οφείλεται στην ηλεκτροκίνηση. Στα άλλα τα νούμερα αυξομειόνονται χρόνο με το χρόνο χωρίς να φαίνεται κάποιο σαφές trend.

Επιπλέον, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών είναι συγκεντρωμένες στις μεγάλες πόλεις. Ακόμα και με τις φοροελαφρύνσεις, παραμένουν ακριβά, και αν δέν υπάρχει το πλεονέκτημα των τζάμπα διοδίων, παρκιν, φέρυ, δέν συμφέρουν έναντι των ICE.

Τέλος, το trend της βελτίωσης της ποιότητας του αέρα, είναι παλιότερο και συναντάται σε όλες τις ευρωπαικές πόλεις.

Εδώ πχ απο Λονδίνο: http://communityhealthstats.healthunit.com/chart/air-quality/figure-117-nitrogen-dioxide-no2-annual-average-concentration

 

Στις 8/6/2019 στις 2:51 ΜΜ, Droulas13 είπε

Το ότι για πρώτη φορά από το 2002 κατάφεραν όλες οι μεγάλες πόλεις της Νορβηγίας να πέσουν κάτω από το όριο, μάλλον τυχαίο θα είναι. 

Έχω ένα site να προτείνω: https://www.tylervigen.com/spurious-correlations

Με τα BEV και το NO2 δέν υπάρχει κάν correlation, αλλά δέν πειράζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Only the pre-FL (old chemistry) seem affected.

Όπως είπα η τεχνολογία προχώρα και είμαστε μόνο στην αρχή. 

Τελικά το V3 είχε διαφορά ή στον ίδιο χρόνο φόρτισης μπαίνουν 2-3 περισσότερες κιλοβατώρες; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Τελικά το V3 είχε διαφορά ή στον ίδιο χρόνο φόρτισης μπαίνουν 2-3 περισσότερες κιλοβατώρες; 

Δέν υπάρχει hard limit στο ρυθμό φόρτισης. Μπορεί να επιλεγεί γρηγορότερος ρυθμός εις βάρος της μακροζωίας της μπαταρίας.

Μόλις ξεχαστούν τα πρωτοσέλιδα η Tesla θα κάνει σιγά σιγά throttling με τα επόμενα OTA update και να μειωθεί πάλι ο ρυθμός, χωρίς να το πάρει χαμπάρι ο οδηγός. Παράλληλα μειώνεται η μέγιστη φόρτιση στο 80% στα high traffic site, ενώ το αυτοκίνητο δέν είναι συμβατό με τους υπόλοιπους δημόσιους ταχυφορτιστές. Η Tesla έχει τον ιδιοκτήτη περιορισμένο στο μικρόκοσμο της και έχει τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου και πώς αυτό θα χρησιμοποιηθεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Δέν υπάρχει hard limit στο ρυθμό φόρτισης. Μπορεί να επιλεγεί γρηγορότερος ρυθμός εις βάρος της μακροζωίας της μπαταρίας.

Μόλις ξεχαστούν τα πρωτοσέλιδα η Tesla θα κάνει σιγά σιγά throttling με τα επόμενα OTA update και να μειωθεί πάλι ο ρυθμός, χωρίς να το πάρει χαμπάρι ο οδηγός.

Θα το θυμηθώ αυτό σε 6 μήνες και θα σε κοουταρω. 

Αναφορά σε κείμενο

ενώ το αυτοκίνητο δέν είναι συμβατό με τους υπόλοιπους δημόσιους ταχυφορτιστές.

Πες μου ότι ψηφίζεις σύριζα, μόνο αυτό, τέλος! 😂

Αναφορά σε κείμενο

 

Η Tesla έχει τον ιδιοκτήτη περιορισμένο στο μικρόκοσμο της και έχει τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου και πώς αυτό θα χρησιμοποιηθεί

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To προηγουμενο τριμηνο ειχε πουλησει ολα τα model3 και η διαφορα προς τα κατω ηταν απολειστικα απο τη μειωση πωλησεων του S/X επειδη ειχαν καταργησει τη φτηνοτερη εκδοση.

Οποτε αυτο το τριμηνο εγω περιμενω ιδιες ή και λιγο καλυτερες πωλησεις του 3 (αν καταφεραν να παραγουν περισσοτερα) και καλυτερες πωλησεις S/X. Αν ειναι παρακατω απο αυτο, θα ειναι αποτυχια. Αν ειναι παραπανω, θα ειναι επιτυχια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ υπολογίζω παραγωγή του 3 κοντά 75.000 και πωλήσεις ακόμα πιο πάνω. 

Τα s/x είναι μυστήριο, πιστεύω θα υπάρχει βελτιώσει στα νούμερα, αλλά πόσο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, sattack είπε

To προηγουμενο τριμηνο ειχε πουλησει ολα τα model3 και η διαφορα προς τα κατω ηταν απολειστικα απο τη μειωση πωλησεων του S/X επειδη ειχαν καταργησει τη φτηνοτερη εκδοση.

Οποτε αυτο το τριμηνο εγω περιμενω ιδιες ή και λιγο καλυτερες πωλησεις του 3 (αν καταφεραν να παραγουν περισσοτερα) και καλυτερες πωλησεις S/X. Αν ειναι παρακατω απο αυτο, θα ειναι αποτυχια. Αν ειναι παραπανω, θα ειναι επιτυχια.

 

2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Εγώ υπολογίζω παραγωγή του 3 κοντά 75.000 και πωλήσεις ακόμα πιο πάνω. 

Τα s/x είναι μυστήριο, πιστεύω θα υπάρχει βελτιώσει στα νούμερα, αλλά πόσο; 

🤣

Με πολύ προχειρους υπολογισμους, συνολικες παραδόσεις 75-80Κ (για όλα τα μοντέλα). Θα πέσει πολύ σπρώξιμο τελευταίας στιγμής στην αμερική λόγω της αλλαγής στη φοροαπαλλαγής. Eu και china τα νουμερα ειναι ήδη χαλια.

Το σιγουράκι είναι οτι και πάλι ο ισολογισμός θα ειναι αρνητικός, αυτό δε χωρά καμια αμφισβήτηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/6/2019 στις 1:37 ΜΜ, Droulas13 είπε

Only the pre-FL (old chemistry) seem affected. 

Twitter thread:

Όλα επηρρεάστηκαν απο το τελευταίο OTA update, ακόμα και τα καινούρια 100D

 

Στις 14/6/2019 στις 2:48 ΜΜ, Droulas13 είπε

Πες μου ότι ψηφίζεις σύριζα, μόνο αυτό, τέλος! 😂

Δέν ξέρω τι σχέση έχει ο Σύριζα με την Tesla, όμως αν διαβάσεις τα φόρουμ των ιδιοκτητών, η μόνιμη μίρλα τους εδώ και χρόνια είναι η ασυμβατότητα με τους δημόσιους φορτιστές.

Μόνο το ευρωπαικό Model 3 υποστηρίζει CCS, και αυτό επειδή είναι υποχρεωμένοι απο τη νομοθεσία της ΕΕ, όπως αντίστοιχα τα Tesla που πωλούνται στην Κίνα έχουν την τοπική φίσα (GB/T).

Απο κεί και πέρα το χάος. Πχ, υπάρχει αντάπτορας Chademo για τα S/X αλλά δέν ταιριάζει στο Model 3 και ούτε υπάρχει πρόβλεψη να βγεί. Και δέν υποστηρίζει και την πλήρη ισχύ του Chademo.

Ανακοινώθηκε αντάπτορας για τα ευρωπαικά S/X και retrofit για τα παλιότερα, όμως πέρα απο κάποιους youtubers κανείς δέν έχει παραλάβει ακόμα και δέν θα διατεθούν στην Αμερική.

Για μια εταιρία που διορθώνει τα πάντα με OTA είναι περίεργο πώς ζορίζεται στο να ενσωματώσει μερικά επιπλέον πρωτοκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Twitter thread:

Όλα επηρρεάστηκαν απο το τελευταίο OTA update, ακόμα και τα καινούρια 100D

Αναφερόμουν στην πτώση του range, όχι της φόρτισης. Πτώση του range στις νεώτερες μπαταρίες δεν παρατηρήθηκε. Η πτώση της φόρτισης πρέπει να έχει να κάνει με τη φωτιά στο πάρκινγκ της Κίνας πριν λίγους μήνες. Το battery pack του 3 έχει καλύτερο σύστημα ψύξης. Για αυτό λέω ότι η τεχνολογία προχώρα. Έχουν περάσει δύο χρόνια πωλήσεων του 3, έχουν πουληθεί πάνω από 250.000 και δεν έχει παρατηρηθεί ούτε ένα φαινόμενο φωτιάς. 

25 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Δέν ξέρω τι σχέση έχει ο Σύριζα με την Tesla, όμως αν διαβάσεις τα φόρουμ των ιδιοκτητών, η μόνιμη μίρλα τους εδώ και χρόνια είναι η ασυμβατότητα με τους δημόσιους φορτιστές.

Είπες ότι δεν τα αυτοκίνητα της Tesla δεν είναι συμβατά με άλλους φορτιστές και σου έβαλα βίντεο που σε διαψεύδει. Εκεί πήγαινε και το αστείο με τον σύριζα, fake news κλπ. 

25 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω την αίσθηση, ότι όταν ανακοινώσει τις αναβαθμισμένες εκδόσεις των S/X, που εκτός της αλλαγής του εσωτερικού θα περιλαμβάνουν και packs με 21700 cells, θα γυρίσει την παραγωγή του model 3 σε LR only και θα ανοίγει την κάνουλα για SR όποτε υπάρχουν διαθέσιμα cells 21700. Αν μετά την αναβάθμιση τα s/x επανέλθουν στις παλιές πωλήσεις (100.000 ετησίως), τότε θα χρειάζονται περίπου 9GWh σε ετήσια βάση. Τον Απρίλιο η Panasonic είχε φτάσει την παραγωγή στα 24GWh σε ετήσια βάση, με δύο γραμμές παραγωγής (μια καινούρια και μια που αναβαθμιζόταν) να είναι σε αναμονή. Αν καταφέρει μέχρι το τέλος του έτους να φτάσει τις 30GWh αυτό αφήνει περιθώριο για παραγωγή 65.000 LR model 3 ή και περισσότερα αν γίνει ανάμειξη με SR.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπου υπαρχει κατι να κερδισεις, πολλοι εγκεφαλοι θα εργαστουν και θα βρουν λυσεις.

https://cleantechnica.com/2019/06/17/siemens-gamesa-unveils-world-first-electrothermal-energy-storage-system/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...