giannis2429 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Παρακολουθώ το νήμα σχεδόν από την αρχή και ειλικρινά ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω πιο το νόημα ύπαρξής του? Μόνο εμμονές εκφράζονται. Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2019 από giannis2429 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2019 10 λεπτά πριν, giannis2429 είπε Παρακολουθώ το νήμα σχεδόν από την αρχή και ειλικρινά ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω πιο το νόημα ύπαρξής του? Μόνο εμμονές εκφράζονται. οι αποψεις ειναι εμμονες κατα μια εννοια Ωστοσο αναφερονται διαφορες αντικειμενικες ειδησεις και πιο στρογγυλεμενες αποψεις απο ανθρωπους που εχουν μια γνωση παραπανω απο κατι τυπαδες σαν και εμενα που δεν εχω ιδεα γυρω απο την ηλεκτροκινηση. Και αυτος ουσιαστικα ειναι ο λογος υπαρξης του? Αν δεν καλυφθηκες βεβαια μπορεις να μην το παρακολουθεις και να μας αφησειςνα βγαζουμε τις εμμονες μας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2019 Τι έχουμε εδώ; https://www.svvoice.com/hydrogen-gas-explosion-and-fire-at-air-products-and-chemicals-inc-in-santa-clara/ Hydrogen Gas Explosion and Fire at Air Products and Chemicals, Inc. in Santa Clara Early interviews with Air Products and Chemicals, Inc. employees indicated that “a hydrogen tanker truck was being fueled and a leak occurred,” according to Drew Miller, Battalion Chief for Santa Clara Fire Department, in a press conference Saturday evening. “When the shutdown of the tanker truck that was being fueled occurred, an explosion resulted,” said Miller. According to Miller, the explosion damaged the emergency shutoff panel and valve near the tanker. Workers were able to shut off two valves but couldn’t shut off the valve near the original tanker truck. The tanker caught on fire, which spread to other tankers nearby. Only some tankers in the fueling area were affected and the fire didn’t spread beyond that area. Φαντάζομαι, ότι οι σκεπτικιστές των επικίνδυνων μπαταριών θα είναι εξίσου σκεπτικιστές και για τους επικίνδυνους ανεφοδιασμούς των σταθμών υδρογόνου; .... Να προσθέσω κάτι αναφορικά με τις φωτιές των tesla. Το model 3 κοντεύει (αν δεν έχει ήδη ξεπεράσει) τις συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις του model s. Δεν έχει διαπιστωθεί καμία φωτιά model 3. Προφανώς κάτι βελτίωσαν; 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanar Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Τέρμα τα ΙΧ υδρογόνου: https://insideevs.com/news/354223/hydrogen-fueling-station-explodes/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Ο Τσιτσιπάς φαίνεται, ότι δεν διαβάζει insomnia😋: https://www.drive.gr/news/kosmos/ayto-einai-neo-aytokinito-toy-stefanoy-tsitsipa-video ----------------- Σε 20 λεπτά με V3 έχουν προστεθεί 300 χλμ (με V2 ήθελες 30 λεπτά!, είναι το αντίστοιχο από 12% σε 72%), τα οποία αντιστοιχούν σε 2,5 ώρες οδήγησης με 120 χλμ/ω. Κάθε 2,5 ώρες οδήγησης, μια στάση για 20 λεπτά δεν είναι και άσχημα. Και αυτή είναι μόνο η αρχή! Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2019 από Droulas13 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Στις 11/3/2019 στις 10:45 ΠΜ, Fubar.gr είπε Όπως ήταν αναμενόμενο, καθώς ο περιορισμός είναι η μπαταρία και όχι ο φορτιστής, το V3 Supercharger, παρά τη διπλάσια peak ισχύ, κάνει ελάχιστη διαφορά στη φόρτιση: https://insideevs.com/tesla-model-3-charging-v3-supercharger-taper/ Καταρχάς οι μπλέ καμπύλες που αντιπροσωπεύουν το V2 Supercharging είναι πολύ "αργές", στην πράξη φορτίζει πιό γρήγορα στο V2. Το δεύτερο που βλέπουμε είναι οτι απο το 50% SoC και μετά, η καμπύλη του V3 ταυτίζεται με αυτή του V2. Επομένως αν η μπαταρία είναι στο 50% και θέλεις να τη γεμίσεις, θα κάνει ακριβώς τον ίδιο χρόνο. Όσον αφορα το πρώτο μισό της φόρτισης, ναί μεν ξεκινά πιό επιθετικά, αλλά το tapering αρχίζει απο πιό νωρίς. Αν δούμε συνολικά το διάγραμμα, πάει απο 8 σε 90% σε 40 λεπτά. Η μπαταρία είναι περίπου 80 KWh, τότε αυτό αντιστοιχεί σε 0,82 * 80 = 66 KWh στα 40 λεπτά Όμως το ίδιο γίνεται και με το v2 Supercharger. Σε αυτό το βίντεο φαίνεται οτι έχουν προστεθεί 64 KWh στα 40 λεπτά: https://youtu.be/B8CUSOa4dJk?t=236 Όλη η διαφορά δηλαδή είναι 2-3 Κιλοβατώρες στα 40 λεπτα Τελικά η διαφορά δεν είναι μικρή. Πριν το 20%-->80% ήθελε 33:40 λεπτά και τώρα θέλει 22:40. Ο χρόνος μειώθηκε κατά το 1/3. Καθόλου μικρή μείωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Πρόσφατος σχολιασμός πάνω στα καραγκιoζιλίκια της Tesla και της Open AI(πάλι ο Musk) από τον Piekniewski. https://blog.piekniewski.info/2019/05/30/ai-circus-mid-2019-update/ Αναφορά σε κείμενο The most hilarious set of events over the past few months in AI circulated around Open AI and Tesla. Αναφορά σε κείμενο I'm not sure how do these guys can claim that they are "open" and yet they do not release a crucial part of the model (and BTW as far as I'm concerned until they release the full model, GPT-2 can just as well be implemented using a mechanical Turk). Αναφορά σε κείμενο Anyway, recently Open AI which is apparently no longer open, came out with an idea of going for profit. Yes - the organization that was supposed to be the Prometheus of the XIX century, the monastery of unbiased and fair-minded researchers working hard towards providing humanity as a whole with the flame of AI is no longer open and now is actually for profit. Από το καλό της ανθρωπότητας το ρίξανε στο κέρδος. Μηδέν τεκμηρίωση για τα δήθεν επιτευγματά τους παρόλο που είναι "Open". Αναφορά σε κείμενο In a nutshell the proposition is : I believe we can build AGI, though I really don't have any evidence for it, but I really strongly believe we can do it if you give us billions of dollars. 😂 Απ' όπου αρπάξουμε και χωρίς κανένα σχέδιο. Θα πετάμε τεχνολογικές φανφάρες και όποιος τσιμπήσει. Αναφορά σε κείμενο Wojciech Zaremba, a guy who used to be very rational back when he was at NYU ( I exchanged a few emails with him back in 2015), has now became a "believer". There is so much wrong with this tweet above, it is even hard to imagine that anybody who has any understanding of data and reality and has any integrity as a scientist could say something like this. Αναφορά σε κείμενο Deep learning while simply optimizing total loss over all data points may completely wash corner cases out, and each corner case may need it's own data rebalancing/loss function tuning. Another reason is that even with 0.5 million Teslas on the road and even if they collected all the driving data (which they don't), this could easily be not enough to cover all the edge cases, if the edge cases are long tail and non-stationary (another way to imagine it, you can train a model on historical stock market data all you want and when you put it to work with real money you will be bankrupt faster than you can imagine). Το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα, που λέγαμε κάποτε. Όλοι το γύρισαν σε όραμα και ουτοπία για την κονόμα. Έχει πλάκα. Διαβάστε το όλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Άνοιξε ένα θρεντ για την οπεν αι και γράψ' τα εκεί. Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2019 από Droulas13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Συνδέονται με την Tesla όλα αυτά. Πάντως του βγάζω το καπέλο του Musk ως επιχειρηματία. Κάθε μέρα και διαφορετική εταιρεία συνοδευόμενη από νέο παραμύθι, ώστε στο σκάσιμο μιας φούσκας να ακολουθεί άλλη και το χρήμα να ρέει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Η open I δεν έχει σχέση με την tesla. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 26 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Η open I δεν έχει σχέση με την tesla. Eχει σχεση μια και ο Musk ηταν ενας απο τους δημιουργους της. Παντως ΠΛΕΟΝ εχει αποχωρησει απο το περασμενο Φλεβαρη. https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-02-17/elon-musk-left-openai-on-disagreements-about-company-pathway Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Το θρεντ λέει Musk ή tesla? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 42 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Το θρεντ λέει Musk ή tesla? Με αυτη τη λογικη δεν θα επρεπε να γραφονται πολλα σε αυτο το θρεντ αλλα γραφονται. Και εμμεση σχεση εχει μιας και απο εκει αντλουσε τεχνογνωσια για το ΑΙ του σε ενα βαθμο (μεχρι εκει). Ουτε κατακρινω την εταιρεια ουτε εχω θεμα με τον Μusk. Σε αλλα συμφωνω σε αλλα διαφωνω. Προφανος ο Pirmen την εβαλε λογο της προηγουμενης κουβεντας περι ΑΙ που υπηρχε στο θρεντ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Η μόνη σχέση της tesla με την Open AI είναι, ότι από εκεί πήρε μεταγραφή ο karpathy. Αυτός είναι και ο λόγος που αποχώρησε ο Musk από την Open AI. Διότι είχε σύγκρουση συμφερόντων με την tesla. Συνεπώς το τι κάνει η Open AI δεν αφορά στην tesla. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2019 από Droulas13 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2019 11 ώρες πριν, pirmen56 είπε Συνδέονται με την Tesla όλα αυτά. Πάντως του βγάζω το καπέλο του Musk ως επιχειρηματία. Κάθε μέρα και διαφορετική εταιρεία συνοδευόμενη από νέο παραμύθι, ώστε στο σκάσιμο μιας φούσκας να ακολουθεί άλλη και το χρήμα να ρέει. Μαλιστα, δηλαδη ο Musk εχει αποχωρησει απο την εταιρεια αυτη εδω και καιρο επειδη διαφωνησε με το δρομο που θα επαιρνε αυτη, εσυ το ξερεις, και παρολα αυτα ερχεσαιωεδω και γραφεις λιβελους για τον Musk και τις φουσκες εταιρειες που φτιαχνει για να τα κονομησει... Οκ, ελα να μας γραψεις κι αλλα στοιχεια μετα, να σε λαβουμε σοβαρα υποψιν μας. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα