Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Υπόψιν οτι τα πράσινα που δείχνει αυτό το γραφικό δέν αντιστοιχούν απαραίτητα σε wind και solar.

Για παράδειγμα, η Λετονία παράγει πάνω απο το 50% της ηλεκτρικής ενέργειας καίγοντας ξύλα και παράγωγα ξύλου. Τα ξύλα (σε αντίθεση με τον άνθρακα) θεωρούνται ανανεώσιμα, οπότε απεικονίζονται ως πράσινα

Η Αυστρία παράγει περίπου 40% του ηλεκτρικού απο υδροηλεκτρικά στον Δούναβη, και αλλο ένα 15% απο άλλα υδροηλεκτρικά.

Αντίστοιχα άλλες χώρες που στο παραπάνω διάγραμμα φαίνονται με πολύ πράσινο, συνήθως είναι συνδυασμός υδροηλεκτρικών και γεωθερμίας. Σε 2-3 μόνο το πράσινο αντιστοιχεί σε μεγάλη εγκατεστημένη ισχύ wind και solar.

Ας δούμε και το Ηνωμένο Βασίλειο: https://www.mygridgb.co.uk/are-britains-coal-free-days-a-completely-good-thing/

coalReduction-1.png.2082b5edaf83b7febb7bc0e1eb38da16.png

Η συρρίκνωση του άνθρακα οφείλεται κατα κύριο λόγο στην αύξηση του αερίου.

Επίσης, ορισμένες μονάδες άνθρακα μετατράπηκαν ωστε να καίνε βιόμαζα:  https://poweringpastcoal.org/insights/policy-and-regulation/uk-retreats-coal-helped-along-by-drax-plant-conversion-to-biomass

Η βιόμαζα θεωρείται και αυτή ανανεώσιμη οπότε μπαινει και αυτή στο πράσινο.

+1, οι ΑΠΕ δεν ειναι μονο wind και solar. 
Θετικο οτι μολις σε 6 χρονια στο Ηνωμενο Βασιλειο 5πλασιαστηκε περιπου η παραγωγη απο wind/solar, που τωρα ειναι διπλασια απο τον ανθρακα, ιδια περιπου με nuclear και το μισο απο το αεριο.

  • Like 2
  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

To ΦΑ θα ειναι το βασικό καύσιμο ηλεκτροπαραγωγής για τα επόμενα χρόνια.

Οσο οι ΑΠΕ μεγαλώνουν, τόσο θα υπάρχει η ανάγκη για νεώτερης τεχνολογίας σταθμους (πχ. Αεροστρόβιλοι)

Για 100% στοχαστικών ΑΠΕ (Ήλιο, Αέρα) με την παρούσα τεχνολογία και οικονομία ειναι δυστυχώς αδύνατο, εφικτό μεν, πρακτικά αδύνατο δε.

  • Like 2
Δημοσ.

Η ζήτηση του model 3 στην Αμερική αποκαθίσταται σε φυσιολογικά επίπεδα μετά την πτώση του πρώτου τριμήνου. Σε αυτό βοήθησε προφανώς η έλευση του φθηνότερου μοντέλου, παράλληλα με την δυνατότητα για leasing. Οι πωλήσεις του Απριλίου-Μαίου έχουν ήδη ξεπεράσει το σύνολο του πρώτου τριμήμου (24.000 έναντι 22.400).

Στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγω και από την μελέτη του γνωστού excel που καταχωρούν δεδομένα αγοραστές του model 3 στην Αμερική. Τα τελευταία δύο μεγάλα leverages για αύξηση της ζήτησης στην Αμερική έγιναν 28/2, όταν έγινε διαθέσιμο το SR/SR+ και 12/4, όταν έγινε διαθέσιμο το leasing. Παρ' όλα αυτά βλέπουμε, ότι ο Μάιος είναι ο πιο δυνατός (με μεγάλη διαφορά) μήνας σε νέες παραγγελίες στην Αμερική τους τελευταίους 7 μήνες. (286 τον Μάιο έναντι 192 τον Μάρτιο και 164 τον Απρίλιο, με τους υπόλοιπου μήνες πολύ πιο πίσω).

Όταν ανακοινωθούν επισήμως, σε περίπου ένα μήνα, οι πωλήσεις του model 3 για το δεύτερο τρίμηνο, προβλέπω η τιμή της μετοχής να αποκαθίσταται στα 300 δολάρια με συνοπτικές διαδικασίες.

 

  • Like 1
Δημοσ.

To συγκεκριμένο έργο ήταν γεφύρι της Άρτας. Δεν νομίζω να αποσβέσει ποτέ με τα εξτρα κόστη που προέκυψαν.

  • Like 1
Δημοσ.

Το κλασσικό πρόβλημα των whompy wheels παραμένει:

'Aladdin' star says a defect in his Tesla Model 3 led to his car wreck, and it comes from a problem area the company has known about for years

The star of Disney's live-action "Aladdin," Mena Massoud, is suing Tesla after he said a faulty suspension caused his wheel to come off, spinning his Model 3 out of control a day after he bought it.

Suspension problems have dogged Tesla Model S and X vehicles for years, to the point that observers on the internet have started referring to them as "whompy wheels."

 

Όπως και το πρόβλημα με τις φωτιές:

Tesla vehicle caught on fire while plugged in at Supercharger station

Το ενδιαφέρον είναι οτι βάζουν το αυτοκίνητο σε μπαζόκαδο γεμισμένο με νερό για να μήν ξαναπάρει φωτιά

tank.jpeg.9575645a1108a67583341cff057f38c2.jpeg

Εδώ ένα άρθρο που περιγράφει τη διαδικασία με πιό πολλές λεπτομέρειες:

Motor Mouth: Tesla is (literally) going up in flames

Firefighters are submerging burning Teslas for up to a week to quell intractable fires

What is new, what should be considered truly frightening, however, is the incredible difficulty fire crews are having in extinguishing some of these Tesla fires and, more alarming, the lengths they need to go to prevent said batteries from re-igniting.

[...]

On June 1, for instance, a Model S in Belgium caught fire while charging at a hotel Supercharger station. Firefighters, after a protracted battle, were able to extinguish the flames [...]

After they were satisfied the initial inferno was sufficiently snuffed, the local fire department hoisted up the smouldering Model S and then submerged it in a container filled with water, the Antwerp authorities noting that Tesla batteries can continue to generate dangerous levels of heat for days after the initial fire has been extinguished.

In fact, the official procedure is to immerse the vehicle in the special container for 24 hours and then check the batteries for residual heat with a thermal camera. “In previous fires, it has sometimes taken between three days and a week for the battery to be completely cooled,” said a department spokesperson, noting “It takes such a long time to properly cool the battery of such an electric car and the experience of our fire departments and others teaches us that completely immersing the vehicle in the water is the most effective way.”

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Όπως και το πρόβλημα με τις φωτιές:

https://www.usfa.fema.gov/downloads/pdf/statistics/v19i2.pdf

Each year, from 2014 to 2016, an estimated 171,500 highway vehicle fires occurred in the United States, resulting in an annual average of 345 deaths; 1,300 injuries; and $1.1 billion in property loss.

171.500 φωτιές αυτοκινήτων στους αυτοκινητοδρόμους κάθε χρόνο στην Αμερική, αλλά για κάποιο μυστήριο λόγο οι μόνες που γίνονται πρωτοσέλιδα είναι αυτές της tesla.

 

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

https://www.usfa.fema.gov/downloads/pdf/statistics/v19i2.pdf

Each year, from 2014 to 2016, an estimated 171,500 highway vehicle fires occurred in the United States, resulting in an annual average of 345 deaths; 1,300 injuries; and $1.1 billion in property loss.

171.500 φωτιές αυτοκινήτων στους αυτοκινητοδρόμους κάθε χρόνο στην Αμερική, αλλά για κάποιο μυστήριο λόγο οι μόνες που γίνονται πρωτοσέλιδα είναι αυτές της tesla.

για να μην ειμαστε αδικοι, οι 171,500 φωτιες υποθετω οτι μιλανε και για ατυχηματα. Οχι για αυτοκινητα που καθονται στο parkingk και γινονται παραναλομα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

για να μην ειμαστε αδικοι, οι 171,500 φωτιες υποθετω οτι μιλανε και για ατυχηματα. Οχι για αυτοκινητα που καθονται στο parkingk και γινονται παραναλομα...

Approximately one in eight fires responded to by fire departments across the nation is a highway vehicle fire. This does not include the tens of thousands of fire department responses to highway vehicle accident sites. (άρα μιλάμε για φωτιές που δεν είχαμε ατυχήματα!)

...

As shown in Figure 3, unintentional actions accounted for 38 percent of highway vehicle fires. These fires may be the result of either careless behavior or accidental actions. Fires caused by intentional actions constituted only 5 percent of highway vehicle fires.8 The NFIRS no longer collects information on suspicious fires that may have been intentionally set.9 As a result, fires caused by intentional actions may be undercounted. Moreover, due to the volume of fires, many automobile fires are not investigated for possible arson.Determining the cause of vehicle fires is often challenging. As a result, in 23 percent of highway vehicle fires, no cause was determined after an investigation. The failure of equipment or the heat source was the cause in an additional 21 percent of highway vehicle fires. These fires are generally a result of mechanical problems, ranging from a faulty design in the vehicle to an improperly installed device. (Στο 1/4 των περιπτώσεων δεν ξέρουμε καν τι έφταιξε!)

...

Table 4 shows categories of the factors contributing to the ignition of highway vehicle fires. Mechanical failure or malfunction was the leading contributing factor of highway vehicle fires (45 percent). These mechanical failures include a leak or break in a component of the vehicle, automatic or manual control failures, or the use of an improper type of fuel. An electrical failure or malfunction, such as a short circuit, was a contributing factor in 21 percent of highway vehicle fires. The misuse of a material or product, such as spilling flammable liquid or gas too close to the vehicle, was the third leading factor contributing to the ignition of the fires (13 percent). These three leading contributing factors played a role in 79 percent of highway vehicle fires.

Στατιστικά από 2003-2007:

https://www.nfpa.org/News-and-Research/Data-research-and-tools/ARCHIVED/Fire-statistics/Vehicle-fires/Vehicle-fire-trends-and-patterns

287.000 φωτιές το έτος και το 72% αυτών έγινε στα καλά του καθουμένου καθώς οδηγούσαν, χωρίς ατύχημα κλπ...

206.000 φωτιές χωρίς ατύχημα ενώ οδηγούσαν στον αυτοκινητόδρομο...

Επεξ/σία από Droulas13
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ένα ακόμα ενδιαφέρον στατιστικό είναι το εξής:

Η tesla μέχρι και το 2018 είχε πουλήσει 300.000 αυτοκίνητα στην Αμερική (μόνο). Τα οχήματα στην Αμερική είναι 300 εκ. Δηλαδή κάθε 1000 οχήματα έχουμε 1 tesla. Οι φωτιές στους αμερικάνικους αυτοκινητοδρόμους κατά μέσο όρο (που δεν σχετίζονται με ατύχημα) είναι 170.000. Δεν θα έπρεπε να έχουμε λοιπόν 170 φωτιές των tesla στους αυτοκινητοδρόμους της Αμερικής κάθε χρόνο που δεν συνδέονται με ατύχημα; Δηλαδή 1 φωτιά κάθε δύο μέρες. Έχουμε; Οέο;

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.

ποσα εξ αυτων ειναι αμαξια που απλα ειναι παρκαρισμενα και πιανουν φωτια?

Δεν το βρηκα με μια προχειρη ματια που εριξα, το απογευμα που θα γυρισω απο δουλεια ισως το τσεκαρω καλυτερα

Δημοσ.

Αυτές είναι φωτιές στους αυτοκινητοδρόμους. Δηλαδή οδηγείς αμέριμνος και το αμάξι πιάνει φωτιά στα ξαφνικά. Λογικά θα υπάρχει και έρευνα για τις φωτιές παρκαρισμένων.

Αλλά για να καταλάβω, οι φωτιές στους αυτοκινητοδρόμους στα καλά καθούμενα είναι οκ; Φυσιολογικό;

  • Like 1
Δημοσ.

μου φαινεται πιο φυσιολογικο ενα αυτοκινητο που κινηται να πιασει φωτια παρα ενα παρκαρισμενο με σβησμενη μηχανη...

Φυσικα ουτε το πρωτο θελουμε αλλα δικαιολογειται απο απειρους λογους. Ενω το δευτερο σχεδον απο κανεναν

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψάξε "parked car fires" στο google και θα σου βγάλει μόνο BMW.

Πόσα tesla έχουν πιάσει φωτιά ενώ είναι παρκαρισμένα; 2-3;

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Ψάξε "parked car fires" στο google και θα σου βγάλει μόνο BMW.

Πόσα tesla έχουν πιάσει φωτιά ενώ είναι παρκαρισμένα; 2-3;

θυμαμαι τουλαχιστον 3 να εχουν αναφερθει σε αυτο το νημα. Το θεμα ειναι και ποσα πουλιουνται βεβαια για να βρουμε το ποσοστο τους...Οπως και να χει αφου το προβλημα ειναι γνωστο απο τα X,S πρεπει να διορθωθει. Ποιος θα παρει αυτοκινητο οταν ενδεχεται να πιασει φωτια ακομα και το 1 στα 1.000.000? 

Και καταλαβαινω αυτο που λες οτι και αλλα πιανουν αλλα δεν ανοιγει ρουθουνι, ομως η Tesla ειναι που πρεπει να αποδειξει οτι μπορει να σταθει διπλα σε θηρια της αυτοκινητοβιομηχανιας και οχι το αναποδο. Αρα αυτη εχουν ολοι στον μεγενθυντικο φακο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...