Droulas13 Δημοσ. 30 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Το "ανέκδοτο" που είχα πει πριν 4-5 μήνες εξελίσσεται υπέροχα. Εδώ πχ βλέπουμε εκατοντάδες κακόμοιρος κινέζους ενώ περιμένουν να τους προσλάβει η τεσλα, ενώ πχ όλοι ξέρουμε ότι το εργοστάσιο της Σανγκάης είναι μια μεγάλη απάτη που θα αργήσει χρόνια (ή και ποτέ) να παράγει αυτοκίνητα. Κάποιος να τους ειδοποιήσει τους καημένους: Ένα πολύ ενδιαφέρον (ακόμα ένα) βιντεάκι από τον mikeus. Δώστε βάσει από το 6:00 έως το τέλος. Βλέπεται κάποιον παραλληλισμό με την μόνιμη διαμάχη στο παρόν thread; Επεξ/σία 30 Μαΐου 2019 από Droulas13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
shikabalas Δημοσ. 30 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Ρεαλιστικα, ποτε πιστευεις οτι θα αρχισει να παραγει αυτοκινητα σε ικανοποιητικους αριθμους και με μια σταθεροτητα το εν λογω GF? Επεξ/σία 30 Μαΐου 2019 από shikabalas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 30 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2019 Το χρονοδιάγραμμα μέχρι τώρα λέει, ότι θα αρχίζουν να δοκιμαστικά την παραγωγή από Σεπτέμβριο και μαζικά από τέλος του χρόνου. Όταν τον Μάρτιο είχα διαβάσει, ότι το κτίριο θα είναι έτοιμο τον Μάιο και έβλεπα απλώς κάτι κολώνες, έλεγα μέσα μου "που να πάω να το γράψω αυτό το πράγμα στο φορουμ, θα γελάνε όλοι" και τώρα να που τελειώνει ο Μάιος και το κτίριο εξωτερικά είναι έτοιμο. Οπότε όλα τα θεωρώ πιθανά. Δεν αποκλείεται να ξεκινήσει το 2020 με σταθερή παραγωγή τουλάχιστον 1.000/εβδομάδα και πολύ σύντομα να σταθεροποιηθεί κοντά στις 3.000 που είναι και ο αρχικός στόχος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 https://electrek.co/2019/05/30/elon-musk-tesla-under-attack-fossil-fuel-industry/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Seldon68 Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Μιλάμε για πολύ σανό ,ούτε ο νταουλιερης δεν έλεγε τέτοια πράγματα. Το θέμα με την τιμή της μετοχής δεν έχει να κάνει με τα σορτ ,πάντα είχε σορτ ,υπάρχουν νέα δεδομένα που δεν ευνοούν την Τέσλα. 1) η κινεζοαμερικανικη διαμάχη φαίνεται να ξεφεύγει από τον έλεγχο. Δεν είναι να κάνουμε μια συμφωνία και να τα αφήσουμε πίσω μας θα είναι ένας μαραθώνιος μεταξύ των 2 και η κινεζική ηγεσία έχει δείξει ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει εθνικιστικές κορώνες και να προματαρει ενα "αυθόρμητο" μποϊκοτάζ στα αμερικανικά προϊόντα. Αλλά στην κινεζική αγορά στηρίζεται για να συνεχίσει την επέκταση της και την ουσιαστική βιωσιμότητα της σαν εταιρεία ,αυτή την στιγμή απλά δεν είναι βιώσιμη. Το ίδιο πρόβλημα έχει και η apple. 2) Έχει αρχίσει ο κορεσμός από τους επενδυτές για της εταιρείες που καίνε λεφτά και δεν έχουν ένα σοβαρό σχέδιο για το πώς θα βγάλουν κέρδη. Μπήκε η lyft και η Uber στο χρηματιστήριο και η υποδοχή ήταν πολύ ψυχρή παρότι και καλά ήταν οι πιο hype εταιρείες για φέτος. Βλέπω τον γκουρου να κάνει κίνηση για μεταμορφωση της Τέσλα σε κάτι σαν εταιρεία λαικης βάσης καθότι έχει αρκετούς φανατικούς υποστηρικτές και τα χρήματα αρχίζουν να στερεύουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 32 λεπτά πριν, Seldon68 είπε 1) η κινεζοαμερικανικη διαμάχη φαίνεται να ξεφεύγει από τον έλεγχο. Δεν είναι να κάνουμε μια συμφωνία και να τα αφήσουμε πίσω μας θα είναι ένας μαραθώνιος μεταξύ των 2 και η κινεζική ηγεσία έχει δείξει ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει εθνικιστικές κορώνες και να προματαρει ενα "αυθόρμητο" μποϊκοτάζ στα αμερικανικά προϊόντα. Αλλά στην κινεζική αγορά στηρίζεται για να συνεχίσει την επέκταση της και την ουσιαστική βιωσιμότητα της σαν εταιρεία ,αυτή την στιγμή απλά δεν είναι βιώσιμη. Για το εργοστάσιο στην Κίνα έχεις ακούσει τίποτα; 32 λεπτά πριν, Seldon68 είπε Το ίδιο πρόβλημα έχει και η apple. 2) Έχει αρχίσει ο κορεσμός από τους επενδυτές για της εταιρείες που καίνε λεφτά και δεν έχουν ένα σοβαρό σχέδιο για το πώς θα βγάλουν κέρδη. Οι κορεσμένοι επενδυτές μόλις του έδωσαν άλλα 2,7 δις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
shikabalas Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Τα οποια πριν μολις ενα μηνα ελεγε οτι δεν χρειαζεται. Οτι αρχιζει να γυρναει το κλιμα απο τους επενδυτες ειναι φανερο παντως, η μετοχη εχει κατρακυλησει σε χαμηλα 3 ετων και βαλε, οι περισσοτεροι αναλυτες κοβουν και ξανακοβουν το target price και οι προσπαθειες του Μασκ για stock pump εχουν γινει θλιβερες πλεον καθως τις κανει καθημερινα χωρις το αποτελεσμα που περιμενει. Σε ενα μηνα θα εχουμε λογικα τα νουμερα για παραγωγη, ζητηση του Q2, για να δουμε. Επεξ/σία 31 Μαΐου 2019 από shikabalas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Στις 30/5/2019 στις 10:39 ΠΜ, Emaros είπε Το ρεύμα των ΑΠΕ θα γίνει πιο φθηνό από τα ορυκτά και αυτό αρκεί και για να εκτιναχθεί η εγκατεστημένη ισχύς, μαζί με την ζήτηση για EV's. Αυτή τη στιγμή συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο, υπάρχει υπερβολική εγκατεστημένη ισχύς ΑΠΕ. Οι ΑΠΕ ανταγωνίζονται όχι μόνο με τις πιό παραδοσιακές μονάδες παραγωγής, αλλά κυρίως μεταξύ τους. Όταν για παράδειγμα φέγγει τερμα ο ήλιος, όλες οι μονάδες ΦΒ παράγουν φούλ. Αυτό προκαλεί κορεσμό της αγοράς ενέργειας και πτώση των στιγμιαίων τιμών. Αυτό μέχρι τώρα αντιμετωπιζόταν απο τις ρυθμιστικές αρχές με το αναγκάζουν τις μονάδες να περιορίζουν την παραγωγή. Αλλα όσο προστίθονται κι άλλες ΑΠΕ δέν αρκεί αυτό, οι τιμές χονδρικής γίνονται αρνητικές, και σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει να αποσυνδεθούν και οι ΑΠΕ απο το δίκτυο. Επομένως αν είσαι ιδιοκτήτης μονάδας ΑΠΕ, τις ημέρες που έχεις φούλ παραγωγή δέν θα έχεις κέρδος. Γι αυτό υπάρχει μείωση στα νέα πρότζεκτ ΑΠΕ, κάποια απο τα ανακοινωθέντα ακυρώθηκαν ή καθυστερούν, ενώ τα υπάρχοντα δέχονται πιέσεις καθώς δέν βγάζουν κέρδη. Και όλη αυτή η διαδικασία αυξάνει τις τιμές ηλεκτρικού για τον τελικό καταναλωτή αντί να τις μειώνει. Οι ΑΠΕ είναι φούσκα που θα σκάσει, όπως και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Seldon68 Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 4 ώρες πριν, Droulas13 είπε Για το εργοστάσιο στην Κίνα έχεις ακούσει τίποτα; Οι κορεσμένοι επενδυτές μόλις του έδωσαν άλλα 2,7 δις. Ξαναδιάβασε αυτό που είπα ,οι αναφορές που κανείς είναι άσχετες με αυτό που λέω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jiakometi Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Αυτή τη στιγμή συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο, υπάρχει υπερβολική εγκατεστημένη ισχύς ΑΠΕ. Οι ΑΠΕ ανταγωνίζονται όχι μόνο με τις πιό παραδοσιακές μονάδες παραγωγής, αλλά κυρίως μεταξύ τους. Όταν για παράδειγμα φέγγει τερμα ο ήλιος, όλες οι μονάδες ΦΒ παράγουν φούλ. Αυτό προκαλεί κορεσμό της αγοράς ενέργειας και πτώση των στιγμιαίων τιμών. Αυτό μέχρι τώρα αντιμετωπιζόταν απο τις ρυθμιστικές αρχές με το αναγκάζουν τις μονάδες να περιορίζουν την παραγωγή. Αλλα όσο προστίθονται κι άλλες ΑΠΕ δέν αρκεί αυτό, οι τιμές χονδρικής γίνονται αρνητικές, και σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει να αποσυνδεθούν και οι ΑΠΕ απο το δίκτυο. Επομένως αν είσαι ιδιοκτήτης μονάδας ΑΠΕ, τις ημέρες που έχεις φούλ παραγωγή δέν θα έχεις κέρδος. Γι αυτό υπάρχει μείωση στα νέα πρότζεκτ ΑΠΕ, κάποια απο τα ανακοινωθέντα ακυρώθηκαν ή καθυστερούν, ενώ τα υπάρχοντα δέχονται πιέσεις καθώς δέν βγάζουν κέρδη. Και όλη αυτή η διαδικασία αυξάνει τις τιμές ηλεκτρικού για τον τελικό καταναλωτή αντί να τις μειώνει. Οι ΑΠΕ είναι φούσκα που θα σκάσει, όπως και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σωστά...... Όταν υπάρχει λοιπόν υπερπάρκεια παραγωγής, πρέπει να «κόψουν” οι ΑΠΕ και όχι οι μονάδες που καίνε fossil fuels....... Οπότε όσοι επενδύουν σε ΑΠΕ χάνουν χρήματα, ενώ όσοι επενδύουν σε ορυκτά καύσιμα είναι μια χαρά. Οπότε αναλογικά το ίδιο συμβαίνει (ή πρέπει να συμβαίνει κατ εσέ) και με τα οχήματα. No comments ........... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 25 λεπτά πριν, Seldon68 είπε Ξαναδιάβασε αυτό που είπα ,οι αναφορές που κανείς είναι άσχετες με αυτό που λέω. Εσύ ξαναδιάβασε γιατί οι αναφορές που έκανα δεν θα μπορούσαν να είναι περισσότερο to the point. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Seldon68 Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Εγώ μιλάω για τους Κινέζους που θα κάνουν ανεπίσημο μποϊκοτάζ και δεν θα αγοράζουν τα αμερικανικά προϊόντα ( και της Τέσλα) και εσύ μου λες για το εργοστάσιο. Σου λέω ότι οι επενδυτές είναι επιφυλακτικοί για αυτό τον τύπο της εταιρείες (no profit till the end of time) κάτι ολοφάνερο αν συγκρίνεις την συμπεριφορά των μετοχών και εσύ μου λες ότι πήρε και άλλο δάνειο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 3 λεπτά πριν, Seldon68 είπε Εγώ μιλάω για τους Κινέζους που θα κάνουν ανεπίσημο μποϊκοτάζ και δεν θα αγοράζουν τα αμερικανικά προϊόντα ( και της Τέσλα) και εσύ μου λες για το εργοστάσιο. Δηλαδή η κυβέρνηση δίνει στην θυγάτρική της tesla δάνειο και την βοηθάει με τις κρατικές της κατασκευαστικές της εταιρείες προκειμένου να κατασκευάσει εργοστάσιο σε χρόνο ρεκόρ για να το σαμποτάρει στη συνέχεια και να ωθήσει 1 δις κινέζους να μην αγοράσουν τα αυτοκίνητά της; Ε εμένα όλος αυτός ο ισχυρισμός μου φαίνεται ότι πάσχει ανεπανόρθωτα. Χωρίς το εργοστάσιο μπορεί να είχες δίκιο. Με το εργοστάσιο είσαι φαουλ. Για αυτό και το ανέφερα. 3 λεπτά πριν, Seldon68 είπε Σου λέω ότι οι επενδυτές είναι επιφυλακτικοί για αυτό τον τύπο της εταιρείες (no profit till the end of time) κάτι ολοφάνερο αν συγκρίνεις την συμπεριφορά των μετοχών και εσύ μου λες ότι πήρε και άλλο δάνειο. Μα δεν πήρε δάνειο. Δεν της τα έδωσε τράπεζα τα χρήματα για να τα ζητήσει πίσω με τόκο. Μετοχές αγόρασαν. Αν η τέσλα πατώσει, θα τα χάσουν αυτά τα 2,7 δις. Αυτό ονομάζεται ξεκάθαρη στήριξη και όχι κορεσμός όπως τον χαρακτήρισες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Στο μονο που εχω να παραθεσω αποψη ειναι οτι το εργοστασιο σχεδιαστηκε και ξεκινησε η κατασκευη του πρωτου σκασουν ολα αυτα τα εξτριμ σκηνικα με την huawei και απαγορευση της απο παντως τυπου τεχνολογια (μεχρι στιγμης απλα ηταν εκτος αγορας Αμερικης, nothing new για τους Κινεζους). Μετα την απαγορευση απο τον Trump απο ολες τις τεχνολογιες (καθως πισω απο σχεδον στα παντα κρυβεται στο τελος μια Αμερικανικη πατεντα σχετικα με ηλεκτρονικα και υπολογιστες) αυτο ανοιξε τους ασκους του Αιωλου και το πως θα αντιδρασει (αν αντιδρασει) η Κινα κατα των Αμερικανων και των εταιρειων της δεν το ξερει κανενας. Αυτο ειναι το point περι Κινας και Tesla αυτη τη στιγμη και αυτο ειναι που εμποδιζει ή κανει σκεπτικιστες καποιους για την επιτυχια της επι Κινεζικου εδαφους τη δεδομενη στιγμη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Δεν διαφωνώ, είναι περίεργοι οι καιροί. Αλλά ο Musk έχει προσωπικές διπλωματικές σχέσεις για το όλο προτζεκτ. Δεν είναι, ότι απρόσωπα η τεσλα πήγε και συνεργάστηκε με το εκεί δημόσιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα