haHa Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Tesla lowers prices on Models S and X amid stock slump Μειωση τιμων για model S και X και γενικοτερα απο αυτα που διαβαζω βλεπω οτι η ζητηση ειναι πολυ χαμηλη, ακομα και για το model 3. Δυσκολα τα πραγματα αν δεν πουλαει το model 3. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 23 Μαΐου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2019 Στις 20/5/2019 στις 12:40 ΜΜ, Thanar είπε Το θέμα είναι πως νούμερα ήδη υπάρχουν, από τα οποία προκύπτει πως με χρήση autopilot είναι λιγότερα τα ατυχήματα, θανατηφόρα και μη. Ολοκληρωμένες επίσημες μελέτες δεν υπάρχουν μεν, τα νούμερα όμως είναι κοινοποιημένα στη NHTSA και εκτιμώ πως άν ήταν μπαρούφες θα υπήρχε επίσημη τοποθέτηση. Αντίθετα, με βάση προπέρσινη αναφορά της NHTSA, τα ατυχήματα με Autopilot μειώθηκαν κατά 40%. Για το περιβόητο 40% NHTSA's Flawed Autopilot Safety Study Unmasked The safety regulator's claim that Autopilot reduces crashes by 40% was based on flawed data and analysis, which it attempted to keep secret. Στις 20/5/2019 στις 12:40 ΜΜ, Thanar είπε Αυτοί εδώ με autopilot της tesla στούκαραν; https://www.google.com/search?q=car+under+semi&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwitkuiE6KniAhWPC-wKHcy9B7oQ_AUIDigB&biw=1467&bih=1241 Πρόσεξε οτι σε αυτές τις φωτογραφίες τα αυτοκίνητα έχουν μείνει κάτω απο το τρέηλερ του φορτηγού. Αυτό δείχνει οτι έγινε προσπάθεια απο τον οδηγό για φρενάρισμα. Αντίθετα, και στις δύο περιπτώσεις με τα Tesla, πέρασαν αφρενάριστα κάτω απο το φορτηγό, έγιναν καμπριολέ, και σταμάτησαν κάποιες εκατοντάδες μέτρα μακρυά. Όπως έχουν δείξει δεκάδες μελέτες μεχρι τώρα, η αυτοματοποίηση κάνει τον οδηγό να χαζεύει και τον καθιστά ανίκανο να αντιδράσει. Αν και το αποτέλεσμα είναι παρόμοιο (σύγκρουση με φορτηγό), μιλάμε για μια εντελώς διαφορετική κατηγορία ατυχημάτων. Στις 20/5/2019 στις 12:40 ΜΜ, Thanar είπε ο ίδιος παραδέχτηκε πως επειδή περνούσε περίπου 12 ώρες το 24ωρο στο τιμόνι του model 3, τον είχε πάρει ο ύπνος πάνω από 10 φορές και πως (μάλλον) τον είχε γλυτώσει το autopilot σε κάθε τέτοια περίπτωση. Ανεύθυνος, τρελός, αλλά ειλικρινής. Ο λόγος που οδηγούσε υπο αυτές τις συνθήκες ήταν ακριβώς επειδή εμπιστευόταν οτι το Autopilot θα τον έσωζε. Σε ένα αυτοκίνητο χωρίς autopilot δέν θα οδηγούσε άυπνος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Seldon68 Δημοσ. 23 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2019 Λίγο άσχετο αλλά ανάλογο του auto pilot. Όταν είχε βγει το ABS στα αυτοκίνητα κάποιες ασφαλιστικές εταιρίες είχαν βγάλει μια εκπτωση για τα αυτοκίνητα που διέθεταν αυτό το future με την λογική οτι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα είχαν λιγότερα ατυχήματα από ότι τα υπόλοιπα άρα είχε νόημα να υπήρχε μικρότερο κόστος ασφαλείας. Με έκπληξη διαπίστωσαν ότι ενώ στην αρχή αυτά τα αυτοκίνητα είχαν όντως λιγότερα ατυχήματα από ότι ο υπόλοιπος στόλος των αυτοκινήτων μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα αυτή η διαφορά είχε εξαφανιστεί και είχαν ακριβώς την ίδια διασπορά ατυχήματων με τα αυτοκίνητα χωρίς ABS. Μια έρευνα που χρηματοδότησαν έδειξε ότι ο άνθρωπος έχει ένα "αποδεκτό" επίπεδο ρίσκου (διαφορετικό για κάθε άνθρωπο) που παίρνει όταν οδηγεί και όταν το αυτοκίνητο γίνεται ασφαλέστερο απλά οδηγεί πιο γρήγορα μέχρι του σημείου να πιάσει τον δείκτη ρίσκου που έχει στο μυαλό του. Έψαξα να βρω κάποιο λίνκ αλλά δεν βρίσκω ,ήταν θέμα στους 4 τροχούς τότε και είχε γίνει μεγάλη κουβέντα για το θέμα από τους ειδικούς. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 23 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2019 2 ώρες πριν, Seldon68 είπε Με έκπληξη διαπίστωσαν ότι ενώ στην αρχή αυτά τα αυτοκίνητα είχαν όντως λιγότερα ατυχήματα από ότι ο υπόλοιπος στόλος των αυτοκινήτων μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα αυτή η διαφορά είχε εξαφανιστεί και είχαν ακριβώς την ίδια διασπορά ατυχήματων με τα αυτοκίνητα χωρίς ABS. Μια έρευνα που χρηματοδότησαν έδειξε ότι ο άνθρωπος έχει ένα "αποδεκτό" επίπεδο ρίσκου (διαφορετικό για κάθε άνθρωπο) που παίρνει όταν οδηγεί και όταν το αυτοκίνητο γίνεται ασφαλέστερο απλά οδηγεί πιο γρήγορα μέχρι του σημείου να πιάσει τον δείκτη ρίσκου που έχει στο μυαλό του. Ισχύει, αλλά είναι η μισή αλήθεια αυτό. Σκοπός τέτοιων συστημάτων, ABS, Emergency braking κλπ, δεν είναι μόνο η μείωση των ατυχημάτων σαν αριθμός, αλλά κυρίως η μείωση της σφοδρότητας της σύγκρουσης! Το αποδεκτό επίπεδου ρίσκου, δεν είναι μόνο κάτι που κάνει ο άνθρωπος όταν οδηγεί. Εϊναι κάτι που γίνεται παντού. Από τα φάρμακα, μέχρι το πόσο σίδηρο θα βάλεις στην κολόνα του σπιτιού, και πόσο νερό αντέχουν οι μηχανές των αεροπλάνων πριν σβήσουν. Εκτός εάν αλλάξουν τα αποδεκτά όριο ρίσκου (πχ θέλει η κυβέρνηση να μειώσει τα τροχαία), το ρίσκο παραμένει σχεδόν σταθερό ή μειώνεται πολύ δυσανάλογα με τις ικανότητες της τεχνολογίας. Απλά βελτιώνονται άλλα πράγματα, κόστος, εμπειρία, χρόνος, ποιότητα. Το ίδιο θα γίνεται και με την αυτονομία. Όσο βελτιώνεται, τόσο πιο γρήγορα θα τρέχει το αμάξι για να μειωθεί ο χρόνος κίνησης. Κανείς δεν θα θέλει να πηγαίνει με 60km/h, όταν με 150km/h θα είσαι σε αποδεκτό ρίσκο, όπως κανείς δεν πάει τώρα με 60, 80km/h στους αυτοκινητόδρομους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giannis2429 Δημοσ. 23 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2019 Καλησπέρα. Ξέρει κανείς τα χαρακτηριστικα της κονσόλας του model 3? Ram,cpu,ανάλυση οθόνης κλπ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 26 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2019 Στις 23/5/2019 στις 8:05 ΜΜ, giannis2429 είπε Καλησπέρα. Ξέρει κανείς τα χαρακτηριστικα της κονσόλας του model 3? Ram,cpu,ανάλυση οθόνης κλπ? oι οθονες ειναι 1920x1200, portrait στα S & X και landscape στο 3 τα tesla εχουν ενα κεντρικο υπολογιστικο συστημα για τα παντα στο αυτοκινητο (infotainment, ελεγχο κινητηρων, αυτονομη οδηγηση κλπ). Παλια ηταν βασισμενο στο nVidia Tegra αλλα τωρα φτιαξανε δικα τους τσιπακια. Εχει και GPU και 12 ARM CPUs, αλλα δεν μπορεις να το συγκρινεις οπως συγκρινεις τα tablet και τα smartphone. Ειναι εντελως dedicated αρχιτεκτονικη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 26 Μαΐου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2019 Στις 23/5/2019 στις 11:59 ΠΜ, Seldon68 είπε Λίγο άσχετο αλλά ανάλογο του auto pilot. Όταν είχε βγει το ABS στα αυτοκίνητα κάποιες ασφαλιστικές εταιρίες είχαν βγάλει μια εκπτωση για τα αυτοκίνητα που διέθεταν αυτό το future με την λογική οτι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα είχαν λιγότερα ατυχήματα από ότι τα υπόλοιπα άρα είχε νόημα να υπήρχε μικρότερο κόστος ασφαλείας. Με έκπληξη διαπίστωσαν ότι ενώ στην αρχή αυτά τα αυτοκίνητα είχαν όντως λιγότερα ατυχήματα από ότι ο υπόλοιπος στόλος των αυτοκινήτων μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα αυτή η διαφορά είχε εξαφανιστεί και είχαν ακριβώς την ίδια διασπορά ατυχήματων με τα αυτοκίνητα χωρίς ABS. Μια έρευνα που χρηματοδότησαν έδειξε ότι ο άνθρωπος έχει ένα "αποδεκτό" επίπεδο ρίσκου (διαφορετικό για κάθε άνθρωπο) που παίρνει όταν οδηγεί και όταν το αυτοκίνητο γίνεται ασφαλέστερο απλά οδηγεί πιο γρήγορα μέχρι του σημείου να πιάσει τον δείκτη ρίσκου που έχει στο μυαλό του. Έψαξα να βρω κάποιο λίνκ αλλά δεν βρίσκω ,ήταν θέμα στους 4 τροχούς τότε και είχε γίνει μεγάλη κουβέντα για το θέμα από τους ειδικούς. Αυτό ήταν για το τρίτο φανάρι στόπ, όχι για το ABS: https://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_lighting#Centre_high_mount_stop_lamp_(CHMSL) Early studies involving taxicabs and other fleet vehicles found that a third, high-level stop lamp reduced rear-end collisions by about 50%. Once the novelty effect wore off as most vehicles on the road came to be equipped with the central third stop lamp, the crash-avoidance benefit declined. However, the crash-avoidance benefit has not declined to zero, and a CHMSL is so inexpensive to incorporate into a vehicle that it is a cost-effective collision avoidance feature even at the long-term enduring crash-reduction benefit of 4.3%.[89] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Seldon68 Δημοσ. 27 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2019 Όχι αυτό που λέω είναι για το ABS ,θυμάμαι και της τεχνικές συζητήσεις για το θέμα. Πιθανότατα το ίδιο φαινόμενο παρατηρήθηκε και με το τρίτο φανάρι που αναφέρεις. Πάντως έχει αρχίσει και γίνεται προβληματική η θέση της Τέσλα ως επιχείρηση ,όλες οι εξελίξεις είναι εναντίον της. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanar Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 22 ώρες πριν, Seldon68 είπε Πάντως έχει αρχίσει και γίνεται προβληματική η θέση της Τέσλα ως επιχείρηση ,όλες οι εξελίξεις είναι εναντίον της. Καμία εξέλιξη δεν είναι εναντίον της, εναντίον της είναι όλες οι υπόλοιπες εταιρείες του χώρου, οι πετρελαιάδες, οι σορτάκηδες, η Wall Street και η πλειονότητα των μέσω ενημέρωσης, επειδή ζουν από τους προηγούμενους. Η Tesla σαν επιχείρηση φτιάχνει όλο και περισσότερα αυτοκίνητα, τα οποία πουλάει σε αντίθεση με τους άλλους που γεμίζουν χωράφια, επεκτείνεται σε τομείς της ενέργειας σε μεγάλη κλίμακα, χτίζει τεράστια καινούρια εργοστάσια μέσα σε 4 μήνες, παίρνει λεφτά από τις αγορές χωρίς πρόβλημα. Την ίδια στιγμή που η BMW ανακαλεί χιλιάδες αυτοκίνητα επειδή παίρνουν φωτιά, o νέος CEO της Daimler λέει θα γίνουν σαν την Tesla, η FCA συνενώνεται με τη Renault/NISSAN επειδή δεν βγαίνουν τα κουκιά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
shikabalas Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 Και τους ισολογισμους της τεσλα μαλλον ολοι αυτοι οι κακοι που ειναι απεναντι της τους βγαζουνε.. Δεν βαλατε μυαλο απο την παπαρα που σας κερασε στο q1 ο ηγετης εντωμεταξυ, εστω και λιγο να χαμηλωσετε τις προσδοκιες σας, συνεχιζετε τα ιδια μεγαλα λογια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mechpanos Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, Thanar είπε Καμία εξέλιξη δεν είναι εναντίον της, εναντίον της είναι όλες οι υπόλοιπες εταιρείες του χώρου, οι πετρελαιάδες, οι σορτάκηδες, η Wall Street και η πλειονότητα των μέσω ενημέρωσης, επειδή ζουν από τους προηγούμενους. Η Tesla σαν επιχείρηση φτιάχνει όλο και περισσότερα αυτοκίνητα, τα οποία πουλάει σε αντίθεση με τους άλλους που γεμίζουν χωράφια, επεκτείνεται σε τομείς της ενέργειας σε μεγάλη κλίμακα, χτίζει τεράστια καινούρια εργοστάσια μέσα σε 4 μήνες, παίρνει λεφτά από τις αγορές χωρίς πρόβλημα. Την ίδια στιγμή που η BMW ανακαλεί χιλιάδες αυτοκίνητα επειδή παίρνουν φωτιά, o νέος CEO της Daimler λέει θα γίνουν σαν την Tesla, η FCA συνενώνεται με τη Renault/NISSAN επειδή δεν βγαίνουν τα κουκιά. Και η κλιματική αλλαγή δεν υπάρχει. Συνάδελφε αυτό με τους πετρελαιάδες δεν υφίσταται...και όλα τα αυτοκίνητα ταυτόχρονα να σταματήσουν να καίνε ορυκτά καύσιμα, είναι τόσες οι ανάγκες στην βιομηχανία και στην παραγωγή ενέργειας, που δεν θα αλλάξει η ζήτηση στο παραμικρό. Έχουν έτοιμα τα business plans εδώ και πάρα πολλά χρόνια για αυτή την ώρα. Τα κανάλια εφοδιαστικής αλυσίδας θα αλλάξουν, αλλά οκ, τι μας νοιάζει εμάς αν βάζουμε βενζίνη στο πρατήριο ή αν το πετρέλαιο καίγεται στο Λαύριο για να φορτίσουμε εμείς στον Πύργο; Όσον αφορά τη Wall, οι golden boys ακολουθούν το χρήμα και εκτός από τους short είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλαπλάσιοι που αναζητούν την επόμενη χήνα που κάνει τα χρυσά αυγά, γιατί δεν είναι αυτή η Tesla, αφού είναι τόσο γαμάτη; Οποιαδήποτε εταιρεία πρέπει να κοιτάζει βασικά να πουλάει, να πουλάει πάνω του κόστους και να ξαναπουλάει... Κάτι φαίνεται στη Τέσλα να μην πηγαίνει καλά με όλα αυτά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 Ακόμα και αν η κλιματική αλλαγή δεν υφίσταται, ακόμα και αν στην πράξη καίγονται τα ίδια ακριβώς καύσιμα για την κίνηση των ηλεκτρικών και πάλι προτιμώ τα ηλεκτρικά για τον ίδιο λόγο που προτιμώ να έχω ηλεκτρική ενέργεια από το δίκτυο και όχι με γεννήτρια. Καλώς ή κακώς ζούμε σε μεγαλουπόλεις και προτιμώ να ζω με όσο το δυνατόν λιγότερα καυσαέρια μπορώ. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Emaros Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 23 ώρες πριν, mechpanos είπε Συνάδελφε αυτό με τους πετρελαιάδες δεν υφίσταται...και όλα τα αυτοκίνητα ταυτόχρονα να σταματήσουν να καίνε ορυκτά καύσιμα, είναι τόσες οι ανάγκες στην βιομηχανία και στην παραγωγή ενέργειας, που δεν θα αλλάξει η ζήτηση στο παραμικρό. Έχουν έτοιμα τα business plans εδώ και πάρα πολλά χρόνια για αυτή την ώρα. Εδώ δεν σε έπιασα πλήρως. Ποιές άλλες ανάγκες εννοείς ; Η συντριπτική πλειοψηφία των αναγκών βρίσκεται στις μεταφορές, εάν αυτές "καθαρίσουν" από πετρέλαιο με ρεύμα από ΑΠΕ ή ορυκτά (εκτός του πετρελαίου, πχ αέριο) πως θα συντηρηθούν τα συμφέροντα του πετρελαίου ; Ο πιο πιθανός τρόπος με τον οποίο θα συντηρήσουν τα συμφέροντά τους είναι μετακινώντας κεφάλαια σε άλλες βιομηχανίες και δραστηριοποιώντας ακόμα περισσότερο τα λόμπυ τους προκειμένου η μετάβαση αυτή να είναι αργή και ομαλή. Το ότι όλοι οι shorts έχουν μαζευτεί στην Tesla δεν είναι τυχαίο, ούτε έχει να κάνει με την βιωσιμότητα της εταιρείας. Απλά ξέρουν το προφανές, ότι η πλευρά ενάντια στην Tesla διαθέτει τρομερά κεφάλαια και δίκτυα ενημέρωσης. Αυτό σημαίνει ότι κάθε υποψία στραβοπατήματος εκ μέρους της Tesla είναι 100% πως θα βρίσκεται σε πρωτοσέλιδα προκειμένου να σπείρει τον πανικό στην μετοχή της Tesla, οπότε και θα τσεπώνουν κάθε φορά που θα συμβαίνει αυτό και θα έχεις πτώση της μετοχής. Και εμένα αν μου έλεγαν να ποντάρω σε μετοχές που θα πέσουν, θα τα έβαζα σε μία εταιρεία που γνωρίζω πως έχει απέναντί της πετρελαϊκές και αυτοκινητοβιομηχανίες, γιατί εκεί θα γίνει και ο πιο έντονος βρώμικος πόλεμος. Οι "golden boys" λειτουργούν με πιθανότητες, προφανώς μία εταιρεία που προσπαθεί να διεισδύσει σε κάτι τέτοιο, ενέχει ρίσκο. Αν είσαι επενδυτική εταιρεία και έχεις χώσει χιλιάδες πελάτες σου μεταξύ άλλων και σε μετοχές πετρελαίου, αυτοκινήτου, έχεις κίνητρο στο να σορτάρεις, όχι να επενδύσεις. Η Wall Street δεν έχει ιδιαίτερο νόημα πάντως στην κουβέντα γιατί λειτουργεί με συγκεκριμένο πολυδιάστατο καζινο-σκεπτικό, το οποίο ξεπερνά πωλήσεις, κερδοφορίες και το βασικό εμπόριο που γνωρίζουμε. Αν ήταν έτσι όπως τα "μύριζε" η Wall Street, τώρα η Tesla θα έπρεπε να βρίσκεται στα σκουπίδια, όχι να βρίσκεται στα ίδια επίπεδα αποτίμησης με εταιρείες που πουλάνε εκατομμύρια αυτοκίνητα εδώ και δεκαετίες. Αύριο θα βγει ένα νέο που θα ανεβάσει τη μετοχή, μεθαύριο ένα άλλο που θα ρίξει τη μετοχή κ.ο.κ., δεν βγαίνει έτσι ασφαλές συμπέρασμα για το εάν μία εταιρεία βαδίζει σωστά ή όχι. Στις 28/5/2019 στις 11:58 ΠΜ, mechpanos είπε Οποιαδήποτε εταιρεία πρέπει να κοιτάζει βασικά να πουλάει, να πουλάει πάνω του κόστους και να ξαναπουλάει... Απλό ακούγεται, αλλά εάν απλά κοιτάει να πουλάει μία εταιρεία εισηγμένη, μέσα σε ένα χρόνο θα κλείσει. Πρέπει να κοιτάζει να πουλάει με αυξανόμενο ρυθμό και για να το κάνει αυτό πρέπει να αυξάνει την παραγωγή, για να επεκτείνει την παραγωγή πρέπει να πληρώσει (άρα δεν πρέπει να σε αφορά η γρήγορη κερδοφορία). Οπότε ενώ ο μακροχρόνιος επενδυτής είναι οκ με αυτό, το βλέπει ο σορτάκιας σαν ευκαιρία για διασυρμό "δεν έχει κερδοφορία άρα είναι μη βιώσιμη" κτλ. Εάν όμως κολλούσε η παραγωγή και δεν μπορούσε να αυξηθεί τότε εκτός από τους σορτάκηδες θα γκρίνιαζαν και οι κανονικοί επενδυτές, και θα είχαν και δίκιο. Οπότε κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις. Η Tesla θυσιάζει βραχυχρόνιες κερδοφορίες για να μπορεί να παράγει περισσότερο, ενώ με το πέρασμα του καιρού θα μαθαίνει να παράγει και όλο και πιο φθηνά, είναι προφανές αυτό. Επίσης εάν μία εταιρεία κοιτάζει απλά να πουλάει τώρα και όχι να εξελιχθεί προβλέποντας τεχνολογικές ή πολιτικές τάσεις, πάλι θα την πατήσει με την Fiat να φαίνεται να είναι από τους πρώτους που παίρνουν πρέφα πως μάλλον εκτίμησαν λάθος. Σε ότι αφορά τις πωλήσεις 1. δεν υπάρχει κάποιο δυνατό στοιχείο που να δείχνει εάν και πόσο μειώθηκαν 2.η Tesla έως τώρα έχει απίστευτα λιτή επιχειρηματική προσέγγιση και για τις πωλήσεις της δεν έχει μπει καν στον κόπο να χρησιμοποιήσει το πιο δυνατό όπλο των ανταγωνιστών της. Άρα έχει ήδη καταφέρει δύο πράγματα, η...τσιγκουνιά θα την κάνει πιο υπεύθυνη οικονομικά και εάν αποφασίσει να διαφημίσει απ'ότι φαίνεται θα μπορεί να το κάνει πολύ καλύτερα από τους ανταγωνιστές, κάτι που θα μεταφραστεί σε χαμηλότερο κόστος διαφήμισης ανά πώληση για την Tesla. Άλλα όπως είπαμε, διαφημίζεσαι για να πουλήσεις πολύ, για να πουλήσεις πολύ πρέπει πριν να είσαι σίγουρος ότι μπορείς να παράγεις εξίσου πολύ (και με αυτό μέχρι πρόσφατα η Tesla είχε τεράστια θέματα). 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mechpanos Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 12 λεπτά πριν, Emaros είπε Εδώ δεν σε έπιασα πλήρως. Ποιές άλλες ανάγκες εννοείς ; Η συντριπτική πλειοψηφία των αναγκών βρίσκεται στις μεταφορές, εάν αυτές "καθαρίσουν" από πετρέλαιο με ρεύμα από ΑΠΕ ή ορυκτά (εκτός του πετρελαίου, πχ αέριο) πως θα συντηρηθούν τα συμφέροντα του πετρελαίου ; Ο πιο πιθανός τρόπος με τον οποίο θα συντηρήσουν τα συμφέροντά τους είναι μετακινώντας κεφάλαια σε άλλες βιομηχανίες και δραστηριοποιώντας ακόμα περισσότερο τα λόμπυ τους προκειμένου η μετάβαση αυτή να είναι αργή και ομαλή. Το ότι όλοι οι shorts έχουν μαζευτεί στην Tesla δεν είναι τυχαίο, ούτε έχει να κάνει με την βιωσιμότητα της εταιρείας. Απλά ξέρουν το προφανές, ότι η πλευρά ενάντια στην Tesla διαθέτει τρομερά κεφάλαια και δίκτυα ενημέρωσης. Αυτό σημαίνει ότι κάθε υποψία στραβοπατήματος εκ μέρους της Tesla είναι 100% πως θα βρίσκεται σε πρωτοσέλιδα προκειμένου να σπείρει τον πανικό στην μετοχή της Tesla, οπότε και θα τσεπώνουν κάθε φορά που θα συμβαίνει αυτό και θα έχεις πτώση της μετοχής. Και εμένα αν μου έλεγαν να ποντάρω σε μετοχές που θα πέσουν, θα τα έβαζα σε μία εταιρεία που γνωρίζω πως έχει απέναντί της πετρελαϊκές και αυτοκινητοβιομηχανίες, γιατί εκεί θα γίνει και ο πιο έντονος βρώμικος πόλεμος. Οι "golden boys" λειτουργούν με πιθανότητες, προφανώς μία εταιρεία που προσπαθεί να διεισδύσει σε κάτι τέτοιο, ενέχει ρίσκο. Αν είσαι επενδυτική εταιρεία και έχεις χώσει χιλιάδες πελάτες σου μεταξύ άλλων και σε μετοχές πετρελαίου, αυτοκινήτου, έχεις κίνητρο στο να σορτάρεις, όχι να επενδύσεις. Η Wall Street δεν έχει ιδιαίτερο νόημα πάντως στην κουβέντα γιατί λειτουργεί με συγκεκριμένο πολυδιάστατο καζινο-σκεπτικό, το οποίο ξεπερνά πωλήσεις, κερδοφορίες και το βασικό εμπόριο που γνωρίζουμε. Αν ήταν έτσι όπως τα "μύριζε" η Wall Street, τώρα η Tesla θα έπρεπε να βρίσκεται στα σκουπίδια, όχι να βρίσκεται στα ίδια επίπεδα αποτίμησης με εταιρείες που πουλάνε εκατομμύρια αυτοκίνητα εδώ και δεκαετίες. Αύριο θα βγει ένα νέο που θα ανεβάσει τη μετοχή, μεθαύριο ένα άλλο που θα ρίξει τη μετοχή κ.ο.κ., δεν βγαίνει έτσι ασφαλές συμπέρασμα για το εάν μία εταιρεία βαδίζει σωστά ή όχι. Απλό ακούγεται, αλλά εάν απλά κοιτάει να πουλάει μία εταιρεία εισηγμένη, μέσα σε ένα χρόνο θα κλείσει. Πρέπει να κοιτάζει να πουλάει με αυξανόμενο ρυθμό και για να το κάνει αυτό πρέπει να αυξάνει την παραγωγή, για να επεκτείνει την παραγωγή πρέπει να πληρώσει (άρα δεν πρέπει να σε αφορά η γρήγορη κερδοφορία). Οπότε ενώ ο μακροχρόνιος επενδυτής είναι οκ με αυτό, το βλέπει ο σορτάκιας σαν ευκαιρία για διασυρμό "δεν έχει κερδοφορία άρα είναι μη βιώσιμη" κτλ. Εάν όμως κολλούσε η παραγωγή και δεν μπορούσε να αυξηθεί τότε εκτός από τους σορτάκηδες θα γκρίνιαζαν και οι κανονικοί επενδυτές, και θα είχαν και δίκιο. Οπότε κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις. Η Tesla θυσιάζει βραχυχρόνιες κερδοφορίες για να μπορεί να παράγει περισσότερο, ενώ με το πέρασμα του καιρού θα μαθαίνει να παράγει και όλο και πιο φθηνά, είναι προφανές αυτό. Επίσης εάν μία εταιρεία κοιτάζει απλά να πουλάει τώρα και όχι να εξελιχθεί προβλέποντας τεχνολογικές ή πολιτικές τάσεις, πάλι θα την πατήσει με την Fiat να φαίνεται να είναι από τους πρώτους που παίρνουν πρέφα πως μάλλον εκτίμησαν λάθος. Σε ότι αφορά τις πωλήσεις 1. δεν υπάρχει κάποιο δυνατό στοιχείο που να δείχνει εάν και πόσο μειώθηκαν 2.η Tesla έως τώρα έχει απίστευτα λιτή επιχειρηματική προσέγγιση και για τις πωλήσεις της δεν έχει μπει καν στον κόπο να χρησιμοποιήσει το πιο δυνατό όπλο των ανταγωνιστών της. Άρα έχει ήδη καταφέρει δύο πράγματα, η...τσιγκουνιά θα την κάνει πιο υπεύθυνη οικονομικά και εάν αποφασίσει να διαφημίσει απ'ότι φαίνεται θα μπορεί να το κάνει πολύ καλύτερα από τους ανταγωνιστές, κάτι που θα μεταφραστεί σε χαμηλότερο κόστος διαφήμισης ανά πώληση για την Tesla. Άλλα όπως είπαμε, διαφημίζεσαι για να πουλήσεις πολύ, για να πουλήσεις πολύ πρέπει πριν να είσαι σίγουρος ότι μπορείς να παράγεις εξίσου πολύ (και με αυτό μέχρι πρόσφατα η Tesla είχε τεράστια θέματα). Η παγκόσμια εγκατεστημένη ισχύς ΑΠΕ απέχει πολύ από το να καλύψει μέρος της υπάρχουσας ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας, πόσο μάλλον να γίνει μετάβαση των μεταφορών σε ηλεκτρική ενέργεια. Εκεί θα απαιτηθούν τεράστιες επενδύσεις σε εργοστάσια και διανομή ηλεκτρικής ενέργειας, είτε με την συμβατική μέθοδο είτε με microgrids και πιο μοντέρνες τεχνικές, όπου ακόμα και με μεγαλύτερη διείσδυση των ΑΠΕ συντριπτικά μεγάλο ρόλο θα έχουν τα ορυκτά καύσιμα, στα οποία συμπεριλαμβάνεται ΚΑΙ το πετρέλαιο. Όσον αφορά τους επενδυτές/shorts/golden boys: Το 2001 η Apple δεν υπήρχε παρά σαν ένα δυνατό brand. Και ΜΠΑΜ κάνει μόδα το ipod, και να 'σου η αύξηση των πωλήσεων...ΜΠΑΜ σχεδιάζει το iphone...Στον θεό... Η Tesla έχει άπειρη δημοσιότητα, είναι στα hot trends της εποχής, παίζει μπάλα σε ένα niche market, έχει επενδύσεις, κάνει εργοστάσια, ΓΙΑΤΙ οι golden boys να μην δουν σε αυτήν την Apple του 2020, ας πούμε;...Χμ... Όσον αφορά το "απλό ακούγεται", έχεις δίκιο...Όσο απλό είναι, τόσο είναι και δύσκολο: αλλιώς όλοι θα ήταν επιχειρηματίες! Είναι απλό, αλλά το ΠΩΣ θα το επιτύχει κάθε εταιρεία αυτό, είναι μεγάλη ιστορία, και αυτό είναι που αποτελεί του καθενού το business model που λέμε και στο χωριό μου στα άγια χώματα της Ηλείας. Πάντως, οι επενδύσεις και τα λεφτά που χαλάς σε αυτές, ενώ μπορεί να επηρεάζουν το cash flow και να δημιουργούν ανάγκη δανεισμού, δεν μειώνουν την κερδοφορία γιατί αυξάνουν το ενεργητικό, άρα δεν αποτελούν αυτά κριτήριο ούτε για τους long ούτε για τους short (μάλλον αποτρεπτικές για τους σορτάκηδες είναι, γιατί όσο πιο πολύ κεφάλαιο διαθέτει μια εταιρεία τόσο λιγότερο αεριτζήδικη είναι). Αυτά εν ολίγοις, έγραψες και πολλά και θέλει παραπάνω κουβέντα η ανάλυσή σου! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Emaros Δημοσ. 30 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2019 18 ώρες πριν, mechpanos είπε Η παγκόσμια εγκατεστημένη ισχύς ΑΠΕ απέχει πολύ από το να καλύψει μέρος της υπάρχουσας ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας, πόσο μάλλον να γίνει μετάβαση των μεταφορών σε ηλεκτρική ενέργεια. Φυσικά, αλλά εφόσον η κάθε αύξηση είτε σε ΑΠΕ είτε σε EV's γίνεται σταδιακά και όχι από τη μία μέρα στην άλλη, δεν θα παρουσιαστεί τέτοιο θέμα. Το ρεύμα των ΑΠΕ θα γίνει πιο φθηνό από τα ορυκτά και αυτό αρκεί και για να εκτιναχθεί η εγκατεστημένη ισχύς, μαζί με την ζήτηση για EV's. Οι πετρελαιάδες σίγουρα θα κάνουν ομαλή μετάβαση κλάδων, απλά νομίζω πως ίσως να καθυστέρησαν λίγο γιατί υπερεκτίμησαν την δυναμική των λόμπυ τους. Με χορηγίες κτλ, μπορείς να κάνεις πολίτες/πολιτικούς να κάνουν τα στραβά μάτια, αλλά από την στιγμή που θα υπάρξει κάτι που έχει αποδεδειγμένα χαμηλότερο κόστος από αυτό που πουλάς, για να κάνει την ίδια δουλειά και με πιο "καθαρό" τρόπο, τότε η αλλαγή δεν μπορεί να εμποδιστεί. Αλλά ακόμα κι έτσι δεν την πατάνε, είναι γιγάντιοι κλάδοι οπότε θα υπάρχει και η αντίστοιχη ρυθμιστική παρέμβαση από κυβερνήσεις. 18 ώρες πριν, mechpanos είπε Όσον αφορά τους επενδυτές/shorts/golden boys: Το 2001 η Apple δεν υπήρχε παρά σαν ένα δυνατό brand. Και ΜΠΑΜ κάνει μόδα το ipod, και να 'σου η αύξηση των πωλήσεων...ΜΠΑΜ σχεδιάζει το iphone...Στον θεό... Η Tesla έχει άπειρη δημοσιότητα, είναι στα hot trends της εποχής, παίζει μπάλα σε ένα niche market, έχει επενδύσεις, κάνει εργοστάσια, ΓΙΑΤΙ οι golden boys να μην δουν σε αυτήν την Apple του 2020, ας πούμε;...Χμ... Δεν νομίζω πως μπορούν να βγουν συμπεράσματα από το ιστορικό των δύο εταιρειών, το σίγουρο κοινό που έχουν είναι ένα πολύ δυνατό brand. Από κει και πέρα η Apple ήταν ένας από τους πρωτοπόρους σε μία τελείως νέα αγορά, η Tesla δεν είναι, ίσα-ίσα, παρά το ότι βρίσκεται σε ένα niche market, πατάει παράλληλα σε 1.τεχνολογία, 2.αυτοκίνηση και 3.ενέργεια, κυριολεκτικά μιλάμε για τρεις κλάδους τερατώδεις, με μεγαθήρια που έχουν τρελή δυναμική και "πλοκάμια" σε διεθνή γεωπολιτικά και εμπορικά παιχνίδια. Η φαρμακοβιομηχανία και τα εξοπλιστικά λείπουν στην Tesla για να συμπληρωθεί το...καρέ των βιομηχανιών με τις οποίες "δεν είναι καλό να μπλέκεις". Και δεν λέει "έχω το niche market μου, δεν έχω ανταγωνισμό, αράζω εδώ και θα έχω για πελάτες τους οικολόγους". Όχι, έχει επεκτατικές τάσεις γι'αυτό και έχει ανταγωνισμό. Η Apple δεν το έχει αντιμετωπίσει αυτό σε καμία περίπτωση, ήταν από την αρχή ένας από τους λίγους παίκτες και μάλιστα η σχεδόν μονοπωλιακή, τότε, Microsoft, ήθελε για νομικούς λόγους την επιβίωσή της τόσο πολύ που την έσωσε. Μία σύγκριση συμφερόντων/ανταγωνισμού με την Tesla θα μπορούσε να γίνει εάν σήμερα που υπάρχει Samsung, Huawei, Google, Xiaomi, LG κτλ. ερχόταν η Apple σαν μία νέα εταιρεία κινητών και έβγαζε ένα smartphone που να μην χρειάζεται li-on μπαταρίες. Φαντάζεσαι τί θα γινόταν..οι shorts δεν θα είχαν σε ποιόν να την "πρωτοπέσουν", μεταξύ Tesla και Apple. Προσωπικά η μόνη που μου φαίνεται να μπορεί να ψιλοσυγκριθεί είναι η Amazon, μία εταιρεία που μπήκε στο ήδη υπάρχον εμπόριο και ικανοποίησε μία ανάγκη αλλά με πολύ καλύτερο τρόπο, και για να το πετύχει έπρεπε να επεκταθεί ταχύτατα για να μην πεθάνει, (επίσης την έκραζαν οι επενδυτές που προσπαθούσε να επεκταθεί αντί να είναι κερδοφόρα). Τέσπα, επειδή όντως το παρακάνω αρκετά με τον όγκο στα ποστ, θα δούμε τί θα γίνει, έτσι κι αλλιώς τα νέα δείχνουν να τρέχουν συνέχεια, πολλά θα φανούν/συμβούν όταν μάθουμε πως θα αντιδράσουν οι Κινέζοι αύριο που θα ανοίξουν τα preorders του ντόπιου Model 3. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα