Emaros Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 8 ώρες πριν, Whargoul είπε Μίλησες για μακροχρόνια και απλά τα διαγράμματα δεν δείχνουν αυτό που λες. Επαναλαμβανόμαστε. Ξαναλέω, τα διαγράμματα, υποτιμούν την ηλεκτροκίνηση και αναγκάζονται να αναθεωρήσουν χρόνο με τον χρόνο τις προβλέψεις τους (εκτός του OPEC και δεύτερο παράδειγμα με το BNEF). "The central finding of the research is that the EV revolution is going to hit the car market even harder and faster than BNEF predicted a year ago. The team now estimates that EVs will account for 54% of all new light-duty vehicle sales globally by 2040, not the 35% share it forecast previously." Οπότε ας μείνουμε στην τάση που είναι σίγουρη, οι προβλέψεις για το 2040 του χρόνου μπορεί να είναι και δεκαπλάσιες. Προβλέπουν βασιζόμενοι στις υπάρχουσες συνθήκες, δεν χρησιμοποιούν μοντέλα που να προβλέπουν τόσο απρόβλεπτα γεγονότα όπως πτώσεις κόστους σε εξορυκτικές ή άλλες δραστηριότητες, σαν αυτό που ανακοίνωσε η κυβέρνηση της Κίνας πχ ή μία επιστημονική ανακάλυψη στις μπαταρίες. ΜΕΚ θα υπάρχουν, δεν είπα το αντίθετο, αλλά σίγουρα θα συνεχίζουν να μειώνονται και σίγουρα δεν θα ηγούνται της αγοράς μακροχρόνια, και αυτό φαίνεται και στα συντηρητικά διαγράμματα που έχουν ήδη πέσει έξω υποτιμώντας τον ρυθμό αύξησης. Τα προβλήματα στα logistics που αναφέρεις είναι πάλι εικασία η οποία πιστεύω πως δεν θα επιβεβαιωθεί, καθώς η μετάλλαξη αυτή είναι σταδιακή. Το σύστημα της εφοδιαστικής αλυσίδας των μπαταριών λιθίου δεν "κράσαρε" με την έκρηξη στη ζήτηση των smartphones και των consumer electronics γενικότερα, που απορροφούν και την πλειοψηφία της παραγωγής, δεν θα κρασάρει τώρα. *όσο για την επένδυση της VW εννοείται είναι μικρή, γιατί μικρή είναι και η ενασχόληση της εταιρείας με τα ηλεκτρικά προς το παρόν. Οι επενδύσεις γίνονται σε κύκλους, κάνουν μία αρχική μικροεπένδυση, βλέπουν πως πάει, ανάλογα με το value που παίρνουν, "ξανατραβάνε" λεφτά και κάνουν και δεύτερη και τρίτη και τέταρτη επένδυση με ακόμα μεγαλύτερα ποσά. Κανείς δεν περίμενε να ρίξει 10 δισ. με το καλημέρα σας. Αλλά ας μην προτρέχουμε με μαντεψιές, μπροστά μας είναι οι εξελίξεις και είναι σχεδόν καθημερινές. 1
Fubar.gr Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 Το καινούριο ρομποταξί της Tesla που γίνεται καμπριολέ (μαζί με τους επιβάτες) 1
Droulas13 Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 Σπάνιο πράγμα τα ατυχήματα με αυτοκίνητο. Είμαι σίγουρος, ότι όταν τα οδηγούν οι άνθρωποι δεν συμβαίνει κανένα απολύτως.
Jiakometi Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 26 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Σπάνιο πράγμα τα ατυχήματα με αυτοκίνητο. Είμαι σίγουρος, ότι όταν τα οδηγούν οι άνθρωποι δεν συμβαίνει κανένα απολύτως. Ξέχασες να αναφέρεις ότι παρόμοιο θέαμα δεν υπήρξε ποτέ με αυτοκίνητο άλλου κατασκευστή. Μόνο με Tesla σημβαίνουν αυτά. 1
pirmen56 Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 Δημοσ. 16 Μαΐου 2019 Οι άνθρωποι κάνουν μηδέν ατυχήματα όσο ακολουθούν τον ΚΟΚ. Το πρόβλημα είναι στην ανυπακοή. Όχι στην αντίληψη. Το AI θα κάνει ατύχημα ακόμα και με 5 χλμ την ώρα, γιατί είναι εντελώς ηλίθιο. 1
Droulas13 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 10 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Ξέχασες να αναφέρεις ότι παρόμοιο θέαμα δεν υπήρξε ποτέ με αυτοκίνητο άλλου κατασκευστή. Μόνο με Tesla σημβαίνουν αυτά. Δεν συμβαίνουν ατυχήματα με αυτοκίνητα άλλων κατασκευαστών; 1
isay Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 28 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Σπάνιο πράγμα τα ατυχήματα με αυτοκίνητο. Είμαι σίγουρος, ότι όταν τα οδηγούν οι άνθρωποι δεν συμβαίνει κανένα απολύτως. Θα συμφωνήσω απολυτα σε αυτό. Ο Ιαβέρης λεει "Το αυτοκίνητο γίνεται όπλο, όταν μπαίνει μέσα ένα βλήμα" και συμφωνώ απολυτα με αυτό (και σαν σκέψη και σαν "βλήμα" ). Από την άλλη όμως οταν ο Χ έμπορος προσπαθεί να πουλήσει στο παιδί μου ένα ασταθές, επικίνδυνο και beta untested όπλο σαν το πιο εσφαλές εργαλείο και παιχνίδι του κόσμου, είναι ηθικός (για να μην πω ανηθικος) αυτουργός και εφόσον οι αρχές δεν μπορουν να τον μαζέψουν πριν προκύψει θάνατος, αφενός ειναι απολυτη ευθύνη μου να ενημερώσω το παιδί μου για την επικινδυνότητα, αφετέρου να θεωρήσω τους υποστηρικτές του εμπορου ως αφελείς και επικίνδυνους για την κοινωνία. Η αυτοδικία έρχεται στο τέλος. Με δυο λογια Ο οδηγός ήταν ΔΙΠΛΑ ηλιθιος, πρώτον γιατί εφαγε αμασητο το κουτοχορτο της ασφάλειας και δευτερον γιατί εμπιστευτηκε υπερβολικά την τεχνολογία Ο supreme leader και οι promoters (πληρωμένοι ή όχι) είναι οι "ανήθικοι" αυτουργοί Οι πιο πονεμένοι είναι οι γονείς και φίλοι του σκοτωμένου οδηγου, οποτε αν τολμάς άντε και πες τους οτι shit happens και άνθρωποι σκοτώνονται με αυτοκίνητα. ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκινητο, οποτε μην αρχίσεις τα τρελά σου για σορτακηδες και λοιπές μπουρδες. Σε τέτοια θέματα για μένα πρεπει να υπάρχει αντιμετώπιση όπως στα αεροπλάνα με το 737. "Αγαπητή εταιρεία bmw/tesla/toyota/WHATEVER, δεδομένου του ατυχήματος, απο αυριο απενεργοποιείς ηλεκτρονικά την υποβοήθηση οδηγησης (οπως το λεει καθε εταιρεία) μέχρι να γίνουν δοκιμές και μελέτες. Αν δεν μπορείς να το κάνεις ota, παρανομη η κυκλοφορία τους στο δρόμο" 1
Droulas13 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Γιατί γράφετε αποσπασματικά; Πείτε ακριβώς τι έχει γίνει με το ατύχημα. Γράφεις για το 737. Στο 737 το σύστημα δεν ανταποκρινόταν στο χειρισμό του πιλότου. Εδώ είχαμε τέτοια περίπτωση; Πραγματικά δεν γνωρίζω. Δηλαδή ο οδηγός προσπάθησε να αποφύγει το ατύχημα και το αυτοκίνητο δεν τον άκουσε; Έχει σταματήσει η τεσλα να λέει στους οδηγούς να έχουν την προσοχή τους στο δρόμο και τα χέρια τους στο τιμόνι έτοιμοι να παρέμβουν;
isay Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Γιατί γράφετε αποσπασματικά; Πείτε ακριβώς τι έχει γίνει με το ατύχημα. Γράφεις για το 737. Στο 737 το σύστημα δεν ανταποκρινόταν στο χειρισμό του πιλότου. Εδώ είχαμε τέτοια περίπτωση; Πραγματικά δεν γνωρίζω. Δηλαδή ο οδηγός προσπάθησε να αποφύγει το ατύχημα και το αυτοκίνητο δεν τον άκουσε; Έχει σταματήσει η τεσλα να λέει στους οδηγούς να έχουν την προσοχή τους στο δρόμο και τα χέρια τους στο τιμόνι έτοιμοι να παρέμβουν; Droulas μη με τρελαίνεις γιατί για θέματα ζωής δεν μπορώ να διαβάζω χαζομάρες ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ κι αν τις λεει κσι σπο οποιαδηποτε πλευρα Το μαμoAP δεν έπρεπε ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ να ανιχνευσει το εμποδιο και να φρενάρει; Μήπως ήταν κοκκινο και το περασε για πυροσβεστικό; Εδω προχτες προμοτάρανε βιντεο οτι φρεναρε στο λαγο. Επισης το manual λεει επισημα να πιάνουν το τιμονι, αλλα στα βιντεο του supreme leader μια χαρά εχει τα χερια του στα ποδια του. Λέμε/λενε/λετε για του bulls/bears αλλά και απο την αλλη τρελαίνομαι οταν διαβαζω χαζομάρες Λογική Bull : O οδηγός δεν ειχε τα χερια του στο τιμονι οπως θα επρεπε και για αυτο σκοτώθηκε Ο οδηγός ειχε τα χερια του στο τιμονι και απενεργοποηθηκε το AP και για αυτό σκοτώθηκε Λογική Bear : O οδηγός δεν ειχε τα χερια του στο τιμονι και το ενεργοποημένο AP δεν τον έσωσε οπως διαφημίζεται Ο οδηγός ειχε τα χερια του στο τιμονι και το ενεργοποημένο AP δεν τον έσωσε οπως διαφημίζεται Λογική σκεπτικιστή : Είστε και οι δυο πλευρές εκτος πραγματικότητας και άνθρωποι σκοτώνονται. Μεχρι να αποδειχτει πραγματικά ασφαλές αποκλεισμός χρήσης (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ). Κοινή λογική. ΤΕΛΕΙΑ Επεξ/σία 17 Μαΐου 2019 από isay 2
Droulas13 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Το σύστημα δεν είναι τέλειο, ο οδηγός πρέπει να προσέχει τον δρόμο και να είναι έτοιμος να αντιδράσει. ΤΕΛΕΙΑ.
isay Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 http://www.penna.gr/prosopa/9080-i-anagkaiotita-tis-kritikis-skepsis
sattack Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Εχουνε γινει 2 τετοια freaky accidents. Το πρωτο-πρωτο και αυτο. Φυσικα και δε ειναι καθολου ενθαρρυντικο για το self driving της Tesla. Ειναι ομως τελειως εξωφρενικο οτι στην Αμερικη υπαρχουν μεγαλοι δρομοι που εμεις θα τους λεγαμε καποιου τυπου εθνικη, στους οποιους υπαρχουν καθετες διασταυρωσεις χωρις ουτε καν φαναρια που μπορει να τις διασχισει καθετα μια νταλικα. Υποθετω ετσι γινεται οταν εχεις μια ολοκληρη ηπειρο στα χερια σου με τεραστιες εκτασεις απο το μηδεν. Απο οτι καταλαβα ετσι εγιναν και τα δυο ατυχηματα, περνουσε καθετα η νταλικα και τα Tesla ετρεχαν ευθεια στον "αυτοκινητοδρομο" και περασαν απο κατω και η νταλικα "ξυρισε" το πανω μισο του αυτοκινητου και σκοτωσε τον οδηγο. Στο πρωτο ατυχημα ειχαν πει οτι επαιζε ρολο πως επεφτε ο ηλιος και δεν φαινοταν η ασπρη νταλικα. Για το τωρινο δεν εχω ακομα διαβασει κατι. Σε καθε περιπτωση, δεν ειναι καλο για το self driving της Tesla αλλά ειναι τελειως αδιανοητο οτι πας σε ενα δρομο ταχυτητας που ξαφνικα υπαρχει μια διασταυρωση χωρις καν φαναρια που μπορει καθετα να τη διασχιζει μια νταλικα και αφηνει αμφιβολιες για το κατα ποσο και ενας ανθρωπος οδηγος δεν θα μπορουσε να αιφνιδιαστει. http://www.dailyridge.com/en/2018/01/08/woman-escapes-serious-injury-when-car-goes-under-semi-trailer-on-polk-city-road/ "- On an average day in the USA, large trucks are involved in nearly 10 fatal crashes. "
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 6 ώρες πριν, isay είπε Οι πιο πονεμένοι είναι οι γονείς και φίλοι του σκοτωμένου οδηγου, οποτε αν τολμάς άντε και πες τους οτι shit happens και άνθρωποι σκοτώνονται με αυτοκίνητα. Οχι οτι δεν εχεις δικιο, αλλα οταν παραβιαζεις νομους, ΚΟΚ, οδηγιες χρησης αυτοκινητου τοτε δεν καταλαβαινω ακριβως γιατι να μην πεις οτι γινονται αυτα. Ειδικα οταν οδηγαει ετσι το παλικαρι σου αγαπητη μανα ακριβως επειδη δεν του εδωσες την ελαχιστη παιδεια... Οι πιο πονεμενοι γονεις και φιλοι ειναι αυτων που "εφυγαν" επειδη ενας εξυπνακιας ειχε ορεξη να κανει κοντρες σε στενα η να παραβιασει το κοκκινο σε μια διασταυρωση. Αυτοι ειναι οι πραγματικα πονεμενοι και οχι ο παρανομος. Φυσικα δεν ξερω τι ισχυει στην συγκεκριμενη ιστορια μιας και εγω τωρα την διαβαζω απλα το λεω σαν γενικη αποψη για τα ατυχηματα. Και η ιστορια εχει δειξε οτι σπανια ενα αυτοκινητο δημιουργει προβλημα στον οδηγο του. 99% το αναποδο συμβαινει...Ειμαιστε στην περιπτωση του 1 της εκατο? θα δειξει...και αρα δεν ισχυουν τα απο πανω που γραφω. Επισης για οσους εχουν ορεξη ας περασουν απο το Utube να τσεκαρουν dash cam crashes in America να καταλαβουν τι γινεται...Οι ανθρωποι ειναι σχεδον τριτοκοσμικοι...Δεν βλεπουν μπροστα τους απλα. Ακομα μεγαλυτερο ενδιαφερον εχουν τα βιντεο που η καμερα ειναι απο οδηγο μηχανης. Σε καθε δρομο θα βρουν οδηγο αυτοκινητου με κινητο στο χερι και παρολο που τους την λενε αυτοι τους γραφουν... ΥΓ: Ξαναλεω για να μην παρεξηγηθω, μπορει να μην ισχυει τιποτα απο τα παραπανω στην συγκεκριμενη περιπτωση και οντως να ειναι σφαλμα του αυτοκινητου. Απλως τα γραφω σαν μια γενικοτερη αποψη επι του θεματος των ατυχηματων. 1
Fubar.gr Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 6 ώρες πριν, Droulas13 είπε Το σύστημα δεν είναι τέλειο, ο οδηγός πρέπει να προσέχει τον δρόμο και να είναι έτοιμος να αντιδράσει. ΤΕΛΕΙΑ. https://www.thedrive.com/opinion/16646/waymo-engineers-disturbing-confession-highlights-ignorance-at-heart-of-self-driving-lobby Kazemi is obviously aware of Waymo's strategic decision to focus exclusively on Level 4 autonomous cars. Their decision was based on research indicating that semi-autonomous systems short of Level 4 led to atrophying skills. As cars march up the SAE/DOT Level definitions, drivers pay less attention—and place more faith in technology—than they should. Waymo's test drivers began falling asleep when using semi-autonomous systems, and were unresponsive to transition warnings alerting them to resume control. Studies have suggested that unprepared passengers might need as long as thirty seconds to do so, and Waymo concluded that no transition warning system would be sufficient to make a semi-autonomous car safe. Το σύστημα οπου το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του και ο οδηγός καλείται να επέμβει όταν χρειαστεί πολύ απλά δέν λειτουργεί, και έχει αποδειχθεί στην πράξη τόσες φορές και με τα ατυχήματα της Tesla, της UBER κτλ. Η Tesla (και οι fans της) απομονώνουν απο το σύστημα μόνο τον οδηγό, και κατηγορούν αυτόν για το ατύχημα. Έλα όμως που αν ο οδηγός οδηγούσε μόνος του χωρίς automation, τα αυτοκίνητα δέν θα πέφτανε ούτε σε τσιμεντένια διαζώματα, ούτε σε φορτηγά, ούτε σε πυροσβεστικά. Δέν είμαι κατά του automation, αλλά πρέπει να λειτουργεί σωστά και να μειώνει τα ατυχήματα, όχι να προσθέτει και άλλα τα οποία θα μπορούσαν ευκολα να είχαν αποφευχθεί. Αυτό που γίνεται εδω πέρα είναι εγκληματική ηλιθιότητα με τις ανοχές των ρυθμιστικών αρχών. Ελπίζω κάποια στιγμή να ξυπνήσουν και να απαγορεύσουν τέτοια συστήματα. 8 ώρες πριν, Droulas13 είπε Γράφεις για το 737. Στο 737 το σύστημα δεν ανταποκρινόταν στο χειρισμό του πιλότου. Εδώ είχαμε τέτοια περίπτωση; Πραγματικά δεν γνωρίζω. Δηλαδή ο οδηγός προσπάθησε να αποφύγει το ατύχημα και το αυτοκίνητο δεν τον άκουσε; Αντίστοιχο ατύχημα με το 737 ήταν αυτό του Huang, οπου το αυτοκίνητο έστριψε μόνο του προς το τσιμεντένιο διάζωμα. Και δέν είναι μεμονωμένο, υπάρχουν δεκάδες βίντεο στο Youtube οπου τα αυτοκίνητα έχουν την ίδια συμπεριφορά στις διχάλες, και ποιός ξέρει πόσα άλλα ατυχήματα που δέν πήραν δημοσιότητα έγιναν με τον ίδιο τρόπο. Όπως η Tesla κατηγορεί τον οδηγό, έτσι και η Boeing αρχικά κατηγόρησε τις εταιρίες οτι δέν εκπαιδεύουν σωστά τους πιλότους, καθώς υπήρχε συγκεκριμένη διαδικασία απενεργοποίησης του MCAS την οποία κάποιοι πιλότοι δέν γνώριζαν. Το ζήτημα όμως είναι οτι ένα αεροπλάνο που βυθίζει τη μύτη του, ή ένα αυτοκίνητο που στα καλά καθούμενα στρίβει το τιμόνι είναι απο τη φύση τους ανασφαλή, ανεξάρτητα απο την εκπαίδευση του πιλότου/οδηγού. Στην πρώτη περίπτωση οι αρχές πολύ σωστά διέταξαν το grounding του στόλου. Στη δεύτερη περίπτωση ακόμα περιμένουμε να ξυπνήσουν. 3
Thanar Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 17/5/2019 στις 12:12 ΠΜ, isay είπε ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκινητο, οποτε μην αρχίσεις τα τρελά σου για σορτακηδες και λοιπές μπουρδες. Σε τέτοια θέματα για μένα πρεπει να υπάρχει αντιμετώπιση όπως στα αεροπλάνα με το 737. "Αγαπητή εταιρεία bmw/tesla/toyota/WHATEVER, δεδομένου του ατυχήματος, απο αυριο απενεργοποιείς ηλεκτρονικά την υποβοήθηση οδηγησης (οπως το λεει καθε εταιρεία) μέχρι να γίνουν δοκιμές και μελέτες. Αν δεν μπορείς να το κάνεις ota, παρανομη η κυκλοφορία τους στο δρόμο" Στις 17/5/2019 στις 8:23 ΠΜ, Fubar.gr είπε Αυτό που γίνεται εδω πέρα είναι εγκληματική ηλιθιότητα με τις ανοχές των ρυθμιστικών αρχών. Ελπίζω κάποια στιγμή να ξυπνήσουν και να απαγορεύσουν τέτοια συστήματα. Το θέμα είναι πως νούμερα ήδη υπάρχουν, από τα οποία προκύπτει πως με χρήση autopilot είναι λιγότερα τα ατυχήματα, θανατηφόρα και μη. Ολοκληρωμένες επίσημες μελέτες δεν υπάρχουν μεν, τα νούμερα όμως είναι κοινοποιημένα στη NHTSA και εκτιμώ πως άν ήταν μπαρούφες θα υπήρχε επίσημη τοποθέτηση. Αντίθετα, με βάση προπέρσινη αναφορά της NHTSA, τα ατυχήματα με Autopilot μειώθηκαν κατά 40%. Στις 17/5/2019 στις 8:23 ΠΜ, Fubar.gr είπε Έλα όμως που αν ο οδηγός οδηγούσε μόνος του χωρίς automation, τα αυτοκίνητα δέν θα πέφτανε ούτε σε τσιμεντένια διαζώματα, ούτε σε φορτηγά, ούτε σε πυροσβεστικά. Στις 16/5/2019 στις 11:58 ΜΜ, Jiakometi είπε Ξέχασες να αναφέρεις ότι παρόμοιο θέαμα δεν υπήρξε ποτέ με αυτοκίνητο άλλου κατασκευστή. Μόνο με Tesla σημβαίνουν αυτά. Αυτοί εδώ με autopilot της tesla στούκαραν; https://www.google.com/search?q=car+under+semi&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwitkuiE6KniAhWPC-wKHcy9B7oQ_AUIDigB&biw=1467&bih=1241 Στις 17/5/2019 στις 8:23 ΠΜ, Fubar.gr είπε Αντίστοιχο ατύχημα με το 737 ήταν αυτό του Huang, οπου το αυτοκίνητο έστριψε μόνο του προς το τσιμεντένιο διάζωμα. Και δέν είναι μεμονωμένο, υπάρχουν δεκάδες βίντεο στο Youtube οπου τα αυτοκίνητα έχουν την ίδια συμπεριφορά στις διχάλες, και ποιός ξέρει πόσα άλλα ατυχήματα που δέν πήραν δημοσιότητα έγιναν με τον ίδιο τρόπο. Αν αναφέρεσαι στον You You Xue που στούκαρε έξω από τη Φλώρινα, Σχεδόν ίδιο με του Huang ήταν και το ατύχημα του You You Xue στην Ελλάδα, του οποίου το model 3 αποφάσισε από μόνο του να πάρει την έξοδο. Επειδή τον έχω γνωρίσει προσωπικά, έχω να σου πω πως ο ίδιος παραδέχτηκε πως επειδή περνούσε περίπου 12 ώρες το 24ωρο στο τιμόνι του model 3, τον είχε πάρει ο ύπνος πάνω από 10 φορές και πως (μάλλον) τον είχε γλυτώσει το autopilot σε κάθε τέτοια περίπτωση. Ανεύθυνος, τρελός, αλλά ειλικρινής. Επεξ/σία 20 Μαΐου 2019 από Thanar 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα