Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@primeragt κάθε νέα αγορά από κάπου ξεκινάει, δεν γίνεται να πιάσει μερίδιο δισεκατομμυρίων με τη μία, δεν λέει κάτι αυτό σαν στοιχείο. Και οι τηλεοράσεις plasma, led & lcd είχαν απειροελάχιστο ποσοστό σε σχέση με τις crt όταν πρωτοβγήκαν. Οι crt πλέον βρίσκονται στα σκουπίδια.

Το μόνο χρήσιμο δεδομένο είναι ποια αγορά μειώνει το μερίδιό της και ποια το αυξάνει. Στην προκειμένη στην Κίνα τα NEV (fc, bev) ανέβηκαν, τα ICE μειώθηκαν. Και φυσικά το πιο σημαντικό στοιχείο είναι ότι σε όλα τα forecasts τα EV's επικρατούν των ICE.

screen-shot-2017-05-05-at-9-50-29-am.png

Το παρακάτω μάλιστα είναι εκτιμήσεις του OPEC. Ενώ το 2015 προέβλεπαν 46 εκατομμύρια EV's μέχρι το 2040, ένα χρόνο μετά άλλαξαν το forecast σε 266 εκατομμύρια! Εφόσον συμβούν γεγονότα που αναμένονται πως θα επιταχύνουν κι άλλο την διείσδυση των EV's (νομοθεσίες, πτώσεις τιμών σε μπαταρία, ρεύμα κτλ) άνετα τα επόμενα forecast μπορούν να έχουν αντίστοιχες αυξητικές τάσεις. Δεν υπάρχει κανείς που να δίνει μακροχρόνια ελπίδα στα ICE αυτή τη στιγμή, είτε προέρχεται από τον κλάδο των επενδύσεων, του πετρελαίου ή του αυτοκινήτου.

saupload_Electric_Vehicle_Forecast_XL_20

  • Like 4
  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολυ ωραια ολα αυτα που λες αλλα δεν εχουν καμια πραγματικη αξια πανω σε αυτα που παρεθεσα εγω. Τα nev (bev,fc και phev) εχουν αυξηση στην Κινα κανεις δε το αμδισβητει απλα ακομα και εκει που ειναι η μεγαλυτερη αγορα παγκοσμιος η σημετοχη τους στις πωλησεις παραμενει μικρο ποσοστο παρα τις μειωσεις στις συνολικες πωλησεις οχηματων και την αυξηση των Nev. Ακομα και αυτο που παραθετεις απο πανω σημφωνει με αυτα που εγραψα. Αργη διεισδηση στις αγορες (ΟΧΙ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΑΡΓΗ). Οταν ο OPEC κανει διορθωτικη για το 2016 για 266εκ μεχρι το 2040 και μονο η κινα εχει αγορα 2δις ε οπως και να το κανουμε η αφομιωση του στην αγορα ειναι αργη, σταδιακα αυξανομενη μεν αλλα αργη. Και τα παραδειγματα με τις crt και τις μετεπειτα flat panel δεν ειναι το ιδιο γιατι απλουστατα προκειται για common use electronics οπου μετα απο 1-2 χρονια δεν βρισκεις παλια στην αγορα και δεν υπαρχει μεγαλη αγορα μεταχειρισμενων προιοντων και τελος η χρηση τους ειναι 100% ιδια. Στα νεα ηλεκτρικα αυτοκινητα οσο καλα και αν ειναι δεν εχεις 100% ιδια εμπειρια χρησης. Σε καποια πραγματα εχεις ισως και καλυτερη (αναλογα το segment που συγκρινεις ) αλλα ενα πραγμα δεν ειναι 100% ιδιο τη δεδομενη στιγμη, η αμμεση χρηστικοτητα και το προσδοκιμο επαναχρησημοποιησης αναλογα το μερος που θα επισκεφτεις.

Επεξ/σία από primeragt
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, primeragt είπε

Οχι μονο τα bev αλλα ολων των ειδων, bevs, phevs, fuel cell evs etc. Οχι οτι εχει καποια ιδιαιτερη σημασια απλα για να ξερουμε ακριβως τι λενε NEV (new energy vehicles) στη Κινα. Και εκτως απο τα NEV 20% ανωδο ειχε και η toyota σε μια αγορα μειουμενη.  Βεβαια η Κινα αποτελει τη μεγαλητερη αγορα παγκοσμιος για αυτη τη κατηγορια αλλα και παλι τα ποσοστα ειναι απειροελαχιστα. Με 1,256εκ οχηματα ev σε μια αγορα των 1,98δις οχηματων ειναι σταγονα στον ωκεανο (στοιχεια αγορας για το 2018).

Η τεσλα στοχεύει το gigafactory 3 να παράγει 3.000/εβδομάδα για το 2020. Αυτό μας κάνει 150.000 αυτοκίνητα το χρόνο. Το 2017 πουλήθηκαν στην Κίνα 600.000 plugin EV, το 2018 πουλήθηκαν 1.100.000 PEV και το 2019 στους 3 πρώτους μήνες πουλήθηκαν 270.000 έναντι 120.000 το αντίστοιχο διάστημα το 2018. Συνεπώς τα 150.000 του gigafactory 3 συν ακόμα 50.000 model s/x/LR3 δεν μου φαίνεται υπερβολικό νούμερο για το 2020. Ούτε το 10% του συνόλου δεν θα είναι.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Emaros είπε

Δεν υπάρχει κανείς που να δίνει μακροχρόνια ελπίδα στα ICE αυτή τη στιγμή, είτε προέρχεται από τον κλάδο των επενδύσεων, του πετρελαίου ή του αυτοκινήτου.

Τα διαγράμματα που βάζεις δείχνουν ακόμα 35-40% το 2050!  Ένα ποσοστό της τάξης του 35-40% στις πωλήσεις, δλδ αρκετές δεκάδες εκατομμύρια αμάξια να πωλούνται κάθε χρόνο, σε 30 χρόνια στο μέλλον δεν θεωρείται μακροχρόνιο δλδ? 

2 ώρες πριν, Emaros είπε

 

Εφόσον συμβούν γεγονότα που αναμένονται πως θα επιταχύνουν κι άλλο την διείσδυση των EV's (νομοθεσίες, πτώσεις τιμών σε μπαταρία, ρεύμα κτλ) άνετα τα επόμενα forecast μπορούν να έχουν αντίστοιχες αυξητικές τάσεις. 

Και άνετα μπορεί να καταρρεύσουν/σταθεροποιηθούν κάποια στιγμή οι τάσεις καθώς θα αποσείρονται οι επιχορηγήσεις και θα αρχίσουν να φορολογούνται, ή θα βρεθούν τεχνολογικά/logistics/whatever προβλήματα...

+ Υπάρχουν και άλλες τεχνολογίες στα σκαριά που μπορούν να πάρουν σημαντικά μερίδια ή να μηδενίσουν τις πωλήσεις από τα BEV, όπως τα FCEV... Η Audi ανακοίνωσε πριν 10 μέρες ότι επιταχύνει την εξέλιξη των FCEV καθώς έχουν αμφιβολίες για τις ικανότητες των BEV.

Αναφορά σε κείμενο

“We really want to speed it up. We are going to put more priority into hydrogen fuel cells – more money, more capacity of people and more confidence,” says Schot  (Bram Schot, Audi CEO)

+ Η Κίνα που αναφέρεται συχνά, δεν είναι και ο ορισμός της ελεύθερης αγοράς... Προφανώς και θα πωλούνται NEV, καθώς είναι σχεδόν αδύνατο να πάρεις πινακίδες για ICE αμάξι.... Το ίδιο και για την Νορβηγία, που τα EV είναι απλά πιο φθηνά λόγω επιδοτήσεων και φορολογίας. To Golf EV είναι πιο φθηνό από το κανονικό. Κάλλιστα μπορεί αυτό να δείχνει ότι ο κόσμος απλά προτιμά τα φθηνότερα αμάξια παρά συγκεκριμένα τα EV....

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Στα model 3 που την είδες την μείωση; 

 

Slow Sales In China Highlight Tesla's Demand Problem

Αντίστοιχα και στην Ευρώπη, στους προηγούμενους μήνες ικανοποιήθηκαν οι προπαραγγελίες, τώρα φαίνονται να σταθεροποιούνται σημαντικά χαμηλότερα.

10 ώρες πριν, Emaros είπε

Στρατηγική επιλογή ειδικά όταν έχεις πόλεμο δασμών μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ

Πόλεμος δασμών σημαίνει οτι τα αυτοκίνητα θα μπορόυν να πουληθούν μόνο στην Κίνα. Και μπορεί εκεί τα ηλεκτρικά γενικά να πουλάνε, αλλά τα Tesla ειδικά όχι.

10 ώρες πριν, Emaros είπε

αλλά και την EV αγορά της Κίνας που εξελίσσεται ταχύτατα

Απο το πάνω άρθρο:

Beware articles touting China's EV revolution in publications such as Bloomberg, which have a heavy bias toward green energy.  I have no problem with that worldview, but the stock market has a way of turning cash-burning dreams into money-losing realities for investors.  

Και μία θεωρία συνομοσίας σχετικά με το εργοστάσιο:

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

2015 π.χ. Πουλιέται στην Κίνα ένα αμάξι με ερπύστριες(μια random νέα τεχνολογία). 2016 πωλούνται δύο τέτοια αμάξια. Αύξηση των πωλήσεων 100%. Και όλα αυτά σε μια αγορά που συρρικνώνεται 17%. Ουάου! Και με κάργα επιδότηση από το κινεζικό κράτος. Θαύμα!

Εν τω μεταξύ το άρθρο λέει ότι ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων μειώθηκε σε σχέση με πέρυσι. Πράγμα που δεν το περιμένεις από τόσο νωρίς, αλλά τέσπα.

Να δούμε στην πορεία και το κόστος των μπαταριών όσο ο αριθμός τους θα αυξάνεται. Γιατί με το επιβεβαιωμένο peak oil μέχρι το 2025-2040 σίγουρα θα πάνε οι περισσότεροι εκεί.

Αναφορά σε κείμενο

Beware articles touting China's EV revolution in publications such as Bloomberg, which have a heavy bias toward green energy.  I have no problem with that worldview, but the stock market has a way of turning cash-burning dreams into money-losing realities for investors.

Υπάρχουν λακέδες που με την απειλή της κλιματικής αλλαγής κατευθύνουν τον κοσμάκη σε ασύμφορες τεχνολογίες, που ούτε καν μείωση των εκπομπών άνθρακα δεν επιφέρουν, γιατί βασίζονται σε εφεδρείες που καίνει ορυκτά καύσιμα; Δεν το πιστεύω. Ιμπόσιμπολ.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Whargoul είπε

Τα διαγράμματα που βάζεις δείχνουν

τα διαγράμματα χρησιμοποιήθηκαν με αφορμή ένα σχόλιο που έλεγε πως το μερίδιο των EV είναι μία σταγόνα στον ωκεανό των ICE αυτή τη στιγμή, πράγμα που είναι μεν αληθές, αλλά δεν είναι κριτήριο πρόβλεψης. Σε όλες τις προβλέψεις οι πωλήσεις των ICE μειώνονται και τα EV's αυξάνονται. Αυτό. Δεν γίνεται δύο διαφορετικές τεχνολογίες να ανταλλάξουν μερίδια εν μία νυκτί.
Οπότε τα διαγράμματα χρησιμοποιήθηκαν για να δείξουν την τάση, μην κολλάς ακριβώς στους αριθμούς, γιατί όπως είπα, μέσα σε ένα χρόνο ο OPEC διόρθωσε και έδωσε 5πλάσιο αριθμό πωλήσεων...η τάση θα είναι αυτή, ο ρυθμός με τον οποίο αυξάνεται η τάση έως τώρα τους διαψεύδει κάθε χρόνο.

2 ώρες πριν, Whargoul είπε

καθώς θα αποσείρονται οι επιχορηγήσεις και θα αρχίσουν να φορολογούνται, ή θα βρεθούν τεχνολογικά/logistics/whatever προβλήματα

Οι επιχορηγήσεις είναι προσωρινά ρυθμιστικά μέτρα τα οποία σε λίγο καιρό δεν θα έχουν ιδιαίτερο νόημα ύπαρξης, εφόσον μπαταρίες, ρεύμα και ΑΠΕ γίνονται χρόνο με το χρόνο όλο και πιο φθηνά. Δεν καταλαβαίνω τί εννοείς με τα τεχνολογικά/logistics προβλήματα, εφόσον μιλάμε για πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες. Τί θα έχουν όλες μαζί πρόβλημα στα logistics ; Όχι, απεναντίας, όταν έχεις δισ. που πέφτουν σε R&D για να βελτιώσουν αυτονομία, κύκλο ζωής κτλ των μπαταριών και ταυτόχρονα εκτός από τις τιμές έχεις ελπιδοφόρα επιστημονικά ευρήματα κάθε μήνα, μόνο βελτίωση μπορεί να υπάρξει για τον κλάδο συνολικά.

 

3 ώρες πριν, Whargoul είπε

Η Audi ανακοίνωσε πριν 10 μέρες ότι επιταχύνει την εξέλιξη των FCEV καθώς έχουν αμφιβολίες για τις ικανότητες των BEV.

Νομίζω εδώ απλά παραθέτεις μόνο αυτά που συμφωνούν με αυτό που υποστηρίζεις και αγνοείς τις δεκάδες ανακοινώσεις και επενδύσεις που έχουν κάνει αντίστοιχου μεγέθους αυτοκινητοβιομηχανίες στα BEV. Επίσης η παραπάνω δήλωση της Audi δεν αξίζει να την πάρεις στα σοβαρά, γιατί :
1. Ενώ η Audi "ανακοινώνει" κάτι γενικόλογο, η μητρική της, VW group άνοιξε τις προπαραγγελίες για BEV και ανακοίνωσε 1,1 δισ. για παραγωγή μπαταριών.
2. Η Audi ότι και να δηλώνει, δεν έχει αμφιβολίες για τις ικανότητες των BEV. Έχει αμφιβολίες για την δική της ικανότητα να βγάλει σωστό BEV, μετά την φόλα που έφαγε με το E-tron.
3. Κάνεις επιλεκτική αναφορά πληροφοριών γιατί αν κριτήριο είναι οι ανακοινώσεις τότε αποκλείεται να μην βρήκες τις επενδύσεις δισ. που ανακοίνωσαν Daimler, VW, BMW, Ford, Amazon, GM, και τα δίκτυα φόρτισης για BEV που εξαγοράζουν ή κατασκευάζουν. Όπως επίσης και την Samsung που απέσυρε λεφτά από τα FC για να τα ρίξει στις μπαταρίες. Απλά ίσως να τις προσπέρασες.

Επίσης από την ίδια δήλωση της Audi που έβαλες --> "the natural resources required to mass-produce battery packs for long-range electric cars may not be that effective in the long-run as resources dry up"
Ασχολίαστο, καλά έκανες και δεν το έβαλες στο quote, ούτε ο ίδιος που το είπε δεν το πιστεύει.

 

@Fubar.gr Δεν νομίζω ότι υπάρχουν solid στοιχεία για να ξέρουμε και ακριβώς τί γίνεται στην Κίνα, είναι υποχρεωμένη η Tesla να δίνει στοιχεία πωλήσεων στην CPCA; Δεν γνωρίζω. Για τα υπόλοιπα σχετικά με την EV αγορά της Κίνας ο αρθρογράφος του forbes έχει υποψίες που προσωπικά δεν μου λένε απολύτως τίποτα, εφόσον απλά μας...προσέχει να μην πέσουμε θύματα παραπληροφόρησης του bloomberg (που έχει πράσινα συμφέροντα και καλά, ενώ το forbes είναι γνωστό για την ανεξάρτητη και μάχιμη δημοσιογραφία που δεν σχετίζεται με χρηματοδοτήσεις. Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε) και από την άλλη ένας random χρήστης "el gato malo" του twitter, λέει απλά μια κοτσάνα, απ'τις χιλιάδες που ειπώνονται καθημερινά στο υπέροχο ίντερνετ. Οπότε συνοψίζοντας έχουμε μία υποψία και μία συνομωσία. Με την ίδια λογική δεν πρέπει να μετρήσουμε και τα χιλιάδες tweets μέχρι σήμερα που υποστηρίζουν την απόφαση για το εργοστάσιο στη Σανγκάη ; Ή θα τα προσπεράσουμε επειδή δεν είναι αρνητικά ;
Σε ότι αφορά τη ζήτηση της Κίνας, ακόμα και να πιστεύεις ότι "δεν πουλάνε τα Tesla στην Κίνα", απλά θα επαναλάβω το προφανές. Εργοστάσιο στην Κίνα = μειωμένη κόστος, μειωμένο κόστος = μειωμένη τιμή πώλησης , μειωμένη τιμή πώλησης = αυξημένη ζήτηση, χωρίς καν να υπολογίσουμε τα προνόμια που θα έχει στην εγχώρια αγορά εφόσον θα παράγει εκεί. Είναι γνωστή η θωράκιση της Κίνας σε ξένες εταιρείες, αυτό θα πάψει να ισχύει με το εργοστάσιο στη Σανγκάη και θα ξεκλειδώσουν χαμηλότερες τιμές, εκεί θα βγάλουμε συμπέρασμα για το τί πουλάει ή όχι στη συγκεκριμένη αγορά.

  • Like 3
Δημοσ.

Στο μονο που διαφωνω ειναι με τα διαγραμματα. Καθως ενω δειχνουμ μεν ανοδο των EV στην αγορα τα νουμερα που δειχνουν ειναι μικρα για την παγκοσμια αγορα. Ακομα και τα 266μυρια οχηματα για το 2040 ειναι μικρο νουμερο οταν μονο η Κινα εχει αγορα 2δισ οχηματων. Τα EV κερδιζουν εδαφος σαφεστατα, αλλα επουδενει δεν ειναι σε σταδιο να κυριαρχησουν στην αγορα οχι μονο τωρα αλλα και για τη επομενη τουλαχιστον δεκαετια.

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, primeragt είπε

οταν μονο η Κινα εχει αγορα 2δισ οχηματων.

Επειδή το γράφεις δεύτερη φορά......

Σύμφωνα με αυτό  η Κίνα έχει πληθυσμό 1.41 δις κατοίκους.  Με υπερήλικες / βρέφη κλπ. Λες λοιπόν ότι η αναλογία είναι 1.38 οχήματα ανά κάτοικο. Ακόμη και να βάλεις επαγγελματικά / ενοικιαζόμενα / παραχωρημένα - leasing κλπ σε ώριμες δυτικές αγορές η αναλογία αυτή δύσκολα επιτυγχάνεται και ειδικά όταν μιλάμε για μια κατ εξοχήν αγροτική χώρα με με δύσκολο terrain.  Κίνα δεν είναι μόνο η Σανγκάη και το Πεκίνο. ........

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Επειδή το γράφεις δεύτερη φορά......

Σύμφωνα με αυτό  η Κίνα έχει πληθυσμό 1.41 δις κατοίκους.  Με υπερήλικες / βρέφη κλπ. Λες λοιπόν ότι η αναλογία είναι 1.38 οχήματα ανά κάτοικο. Ακόμη και να βάλεις επαγγελματικά / ενοικιαζόμενα / παραχωρημένα - leasing κλπ σε ώριμες δυτικές αγορές η αναλογία αυτή δύσκολα επιτυγχάνεται και ειδικά όταν μιλάμε για μια κατ εξοχήν αγροτική χώρα με με δύσκολο terrain.  Κίνα δεν είναι μόνο η Σανγκάη και το Πεκίνο. ........

Ολα μεσα ειναι. Βαση του προαναφερθεντος αρθρου που εδινε μειουμενη αγορα 1,98δις για ολα τα οχηματα (οχι μηχανακια).

Επεξ/σία από primeragt
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Emaros είπε

τα διαγράμματα χρησιμοποιήθηκαν με αφορμή ένα σχόλιο που έλεγε πως το μερίδιο των EV είναι μία σταγόνα στον ωκεανό των ICE αυτή τη στιγμή, πράγμα που είναι μεν αληθές, αλλά δεν είναι κριτήριο πρόβλεψης. Σε όλες τις προβλέψεις οι πωλήσεις των ICE μειώνονται και τα EV's αυξάνονται. Αυτό. Δεν γίνεται δύο διαφορετικές τεχνολογίες να ανταλλάξουν μερίδια εν μία νυκτί.
Οπότε τα διαγράμματα χρησιμοποιήθηκαν για να δείξουν την τάση, μην κολλάς ακριβώς στους αριθμούς, γιατί όπως είπα, μέσα σε ένα χρόνο ο OPEC διόρθωσε και έδωσε 5πλάσιο αριθμό πωλήσεων...η τάση θα είναι αυτή, ο ρυθμός με τον οποίο αυξάνεται η τάση έως τώρα τους διαψεύδει κάθε χρόνο.

Μίλησες για μακροχρόνια και απλά τα διαγράμματα δεν δείχνουν αυτό που λες. ΓΙα τα υπόλοιπα 30 χρόνια, μια μεγάλη μερίδα των πωλήσεων θα είναι ICE. Τα πλείστα αμάξια στους δρόμους, ακόμα και το 2050 θα είναι μιας μορφής ICE. Nothing more, nothing less.... Η τάση από μόνη της δεν σημαίνει τίποτα. Θα έδειχνε εάν μιλούσε για συντριπτική πλειοψηφία το 2030.. Όχι για το 2050++

 

1 ώρα πριν, Emaros είπε

Οι επιχορηγήσεις είναι προσωρινά ρυθμιστικά μέτρα τα οποία σε λίγο καιρό δεν θα έχουν ιδιαίτερο νόημα ύπαρξης, εφόσον μπαταρίες, ρεύμα και ΑΠΕ γίνονται χρόνο με το χρόνο όλο και πιο φθηνά. Δεν καταλαβαίνω τί εννοείς με τα τεχνολογικά/logistics προβλήματα, εφόσον μιλάμε για πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες. Τί θα έχουν όλες μαζί πρόβλημα στα logistics ; Όχι, απεναντίας, όταν έχεις δισ. που πέφτουν σε R&D για να βελτιώσουν αυτονομία, κύκλο ζωής κτλ των μπαταριών και ταυτόχρονα εκτός από τις τιμές έχεις ελπιδοφόρα επιστημονικά ευρήματα κάθε μήνα, μόνο βελτίωση μπορεί να υπάρξει για τον κλάδο συνολικά.

Φυσικά και μπορούν να δημιουργηθούν προβλήματα στα Logistics, και από τι φαίνεται θα υπάρξουν σημαντικά. Από την παραγωγή των πρώτων υλών για τις μπαταρίες, μέχρι την παραγωγή των Cells, και των μπαταριών τελικά. Πρέπει να φτιαχτούν εκατοντάδες εργοστάσια μπαταριών, δεκάδες ορυχεία και όλη η αλυσίδα που τα συνδέει. Δεν παίρνεις νερό από την θάλασσα και φτιάχνεις τόνους μπαταριών.

1 ώρα πριν, Emaros είπε

1. Ενώ η Audi "ανακοινώνει" κάτι γενικόλογο, η μητρική της, VW group άνοιξε τις προπαραγγελίες για BEV και ανακοίνωσε 1,1 δισ. για παραγωγή μπαταριών.

2. Η Audi ότι και να δηλώνει, δεν έχει αμφιβολίες για τις ικανότητες των BEV. Έχει αμφιβολίες για την δική της ικανότητα να βγάλει σωστό BEV, μετά την φόλα που έφαγε με το E-tron.
3. Κάνεις επιλεκτική αναφορά πληροφοριών γιατί αν κριτήριο είναι οι ανακοινώσεις τότε αποκλείεται να μην βρήκες τις επενδύσεις δισ. που ανακοίνωσαν Daimler, VW, BMW, Ford, Amazon, GM, και τα δίκτυα φόρτισης για BEV που εξαγοράζουν ή κατασκευάζουν. Όπως επίσης και την Samsung που απέσυρε λεφτά από τα FC για να τα ρίξει στις μπαταρίες. Απλά ίσως να τις προσπέρασες.

 

Ξεχνάς(ατε) ότι μπαταρίες δεν χρησιμοποιούν μόνο τα BEV και οι επενδύσεις δεν σημαίνει ότι πάνε σε αυτά. Αυτές οι επενδύσεις είναι αναγκαίες έτσι κι αλοιώς καθώς χρειάζονται κατ αρχήν για τα Hybrids.... 80 εκατομμύρια hybrid αμάξια, με 1-2 kWh μπαταρίες είναι 80-160GWh... ~3-6 φορές περισσότερο από τα εργοστάσια της Tesla σημερα για να βγάζει ~300 000 BEV αμάξια.  Η VW μόνη της πουλά 10 εκατομμύρια αμάξια τον χρόνο. δλδ άμεσες (~2025) ανάγκες των 10-20GWh εάν γίνουν όλα τελείως απλά hybrids. 1δις επενδύσεις σε μπαταρίες για την VW δεν φτάνουν ούτε για στραγάλια....  Φτάνουν όμως για να κάνει όλα τα αμάξια hybrids, FCEV κλπ..

 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Slow Sales In China Highlight Tesla's Demand Problem

Αντίστοιχα και στην Ευρώπη, στους προηγούμενους μήνες ικανοποιήθηκαν οι προπαραγγελίες, τώρα φαίνονται να σταθεροποιούνται σημαντικά χαμηλότερα.

Περίμενε λίγο μέχρι το τέλος του μήνα γιατί αντίστοιχα και τον Μάρτιο δεν φαινόταν πουθενά αλλά τελικά έκανε 5300 πωλήσεις.

 

8 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Και μία θεωρία συνομοσίας σχετικά με το εργοστάσιο:

Γιατί όλες οι υπόλοιπες θεωρίες συνωμοσίας έχουν επαληθευτεί ε;

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Γιατί όλες οι υπόλοιπες θεωρίες συνωμοσίας έχουν επαληθευτεί ε;

Η θεωρία συνωμοσίας που λέει οτι η εξαγορά της Solarcity ήταν για τη διάσωση των ξαδέλφων Rive απο τη χρεοκωπία, και τα solar tiles ήταν vaporware επιβεβαιώνεται όσο περνά ο καιρός.

Όπως και η θεωρία συνωμοσίας σχετικά με το paint shop που δέν έχει τη χωρητικότητα για να βάψει πάνω απο 5 χιλιάδες αυτοκίνητα την εβδομάδα.

https://twitter.com/hashtag/TeslaPaintIssues?src=hashtag_click&f=live

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...