Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, isay είπε

Στατιστική, επιχειρηματολογία και συμπεράσματα απο το lidl.

Ενώ εσύ με τα λόγια του αέρα είσαι βασιλιάς. Ισχυρίζεσαι, ότι η κατάσταση στο service είναι χειρότερη με πέρυσι; Απέδειξέ το αλλιώς μη μιλάς.

Αναφορά σε κείμενο

Βαριέμαι αφόρητα να σου αναλύσω την εικονα που εχω για τη συγκεκριμένη προσπάθεια του supreme leader να βρει αποδιοπομπαίο τράγο και το μέλετησα αρκετά ειδικά μετά την ανακοινωση των ετησιων αποτελεσμάτων της pana. Θα καταγράψω όμως τη δική μου προσέγγιση. Το φθινοπωρο η pana εδωσε 6μηνη παραταση στην εξόφληση τιμολογίου και οταν ήρθε ο καιρός και αρχισε η πιεση για εξόφληση, ο supreme leader αρχισε τα ναζιάρικα παιχνιδια με την pana (θα αγοράσουμε την maxwell, η pana φταίει που δεν μπορουμε να πουλήσουμε αυτά που φτιάχνουμε, κ.α.). Για μενα ΟΡΘΑ η pana δεν του τράβηξε το χαλί γιατί ο supreme leader το τελευταίο διμηνο έκανε οτι μπορουσε να "τον κλείσει κάποιος" αλλά να βγει αυτός ο ήρωας. Αντίθετα ορθα η pana εκλεισε συμφωνιες με αλλες αυτοκ/νίες (toyota η πιο βαρβάτη). Προς θεου δε λεω οτι η pana είναι αγία ή οτι δεν παιζει παιχνιδια, αλλά στη συγκεκριμένη φάση για μενα έπραξε βέλτιστα, ενώ ο supreme leader και πάλι εδειξε οτι είναι απο τους χειροτερους συνεργατες που μπορεις να εχεις, πόσο μάλλον να αγοράζεις προϊόντα του. Ρε ουστ!

Αλλεν ντελόν. Ο Musk βγαίνει και λέει φτιάξαμε τόσα model 3 γιατί τόσα μας επέτρεπαν τα cells της panasonic. Βαλθήκατε να τον βγάλετε ψεύτη και τον επιβεβαίωσε ο ίδιος ο πρόεδρος της panasonic. Όλα τα άλλα είναι άσχετα με το θέμα.

Αναφορά σε κείμενο

"Εντοπιστηκε" ; ΧΑΧΑΧΑ Πως στο καλό όλες οι διαρροές ... εννοούσα εντοπισμοι γινονται από 2-3 συγκεκριμένα sites ... είναι να απορεις.

Απο εκεί και πέρα, ειλικρινά ακομα και εσύ συνεχίζεις να αμφιβάλεις οτι το Υ δεν ειναι μια ελαφρότατα τροποποιημένη έκδοση του 3

Το model y είναι μια hatchback έκδοση του model 3. Που είναι το πρόβλημα; Επίσης δεν το εντόπισε το electrek. Διάβασε και λίγο πριν γράψεις την εξυπνάδα σου. Χορτάσαμε από εξυπνάδες.

 

Εγώ να δεις πόσο γελάω με την πάρτη σου.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 11/5/2019 στις 3:46 ΜΜ, isay είπε

Ως μηχανικός (οχι αυτοκινητων) εχω δει πολλές φορές μια βλάβη να οφείλεται σε άλλο εξάρτημα. Π.χ να καίγεται μια γέφυρα επειδή ένας πυκνωτης ή μια δίοδος υπολειτουργούν. Εδω το tesla λογισμικό (αυτό με τα bugs) πως άραγε θα διαχειριστεί την παραγγελία; Θα παραγγείλει τη γέφυρα; Τη δίοδο; Τον πυκνωτή; Νεο αμαξι;

 

Αυτό είναι και η βασικότερη ένσταση μου.

Κάτι πολύ απλό, όπως ένας χαλασμένος αισθητήρας θερμοκρασίας που δίνει λάθος δεδομένα ή μία χαλαρή γείωση, μπορούν να βγάλουν 2-3 ταυτόχρονα σφάλματα στο διαγνωστικό.

Οι άπειροι μηχανικοί αλλάζουν τα εξαρτήματα που σχετίζονται με τους κωδικούς σφάλματος, και μετά απο λίγο τα σφάλματα επανέρχονται, γιατι το πρόβλημα δέν ήταν στα εξαρτήματα που αλλάχτηκαν.

Δείτε τα βίντεο του ScannerDanner: https://www.youtube.com/user/ScannerDanner/videos

και πώς εντοπίζει ακριβώς ποιό είναι το πρόβλημα, αντί να κάνει αλλαγές εξαρτημάτων στην τύχη.

Το motto του είναι "Don't be a parts changer"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Αυτό είναι και η βασικότερη ένσταση μου.

Εφόσον δεν γνωρίζετε πώς θα κάνει τη διάγνωση η Tesla για ένα τέτοιο σφάλμα, μήπως έχεις απλά απορία και όχι ένσταση ;

Όσο και να μην θέλω να αμφισβητήσω λεγόμενα στο insomnia ή του ScannerDanner, δεν υπάρχει το ενδεχόμενο μία μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία με χιλιάδες μηχανικούς και προγραμματιστές να γνωρίζει με ποιούς τρόπους μπορεί να λύσει κάποια προβλήματα οχημάτων που έχει η ίδια κατασκευάσει, εφόσον θέτει τέτοιες υπηρεσίες σιγά-σιγά υπό λειτουργία; Πλεονεκτήματα της Tesla σε σχέση με τα κλασικά ΜΕΚ, είναι τα χιλιάδες λιγότερα εξαρτήματα και η δυνατότητα της Tesla να λαμβάνει εξ αποστάσεως data σφαλμάτων και απόδοσης από τα οχήματά της. Αυτά θα παίζουν ρόλο στο να κάνουν πιο εύστοχη και γρήγορη διάγνωση.

Αλλά και έτσι να μην είναι, και σαν feature να μην βοηθά σε κάποιες "δύσκολες", ιδιαίτερες και ακριβές περιπτώσεις, δεν είναι ότι σε αναγκάζει κανείς να χρησιμοποιήσεις το feature, απλά στο προτείνουν, δεν το δέχεσαι εάν πιστεύεις ότι μπορεί να είναι ακριβό το part ή πολύπλοκο το ζήτημα, και το κάνεις με τον old school τρόπο. Ένα τέτοιο δωρεάν χαρακτηριστικό γιατί να σε χαλάει ; Το καταλαβαίνω αν είσαι μηχανικός αυτοκινήτων ή έμπορος και εξαρτάται η ευημερία σου από το να βρίσκεται ο εκάστοτε ιδιοκτήτης στο σκοτάδι για τα πραγματικά σφάλματα που μπορεί να έχει το όχημά του, αλλά έναν απλό καταναλωτή γιατί να τον χαλάει ;

Λες και τώρα οι αντιπροσωπείες και τα συνεργεία κάνουν κάτι άλλο εκτός από αλλαγές των part. 9/10 φορές σου λένε "φταίει το τάδε, θέλει αλλαγή, κοστίζει τόσο", και τέλος κουβέντας. Νομίζω πως οι περισσότεροι ιδιοκτήτες θα έβλεπαν θετικά τέτοιες αλλαγές.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

States Start Hitting America’s Electric Drivers With Higher Fees

Όσοι σκοπεύουν να πάρουν τώρα EV, ή κάποιο αντίστοιχο όχημα εναλλακτικής μορφής ενέργειας θα πρέπει να έχουν υπόψιν τους οτι όποια ευνοϊκή μεταχείριση (μειωμένα τέλη κυκλοφορίας, χρήση HOV lanes κτλ.) δέν θα κρατήσει για πάντα.

Το ίδιο και για το ρεύμα φόρτισης, για το οποίο αυτή τη στιγμή ερευνούνται τρόποι ωστε να χρεώνεται με υψηλότερη ταρίφα απο το ρεύμα για άλλες χρήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκολλάτε, απλά αυτό είναι το μέλλον...εδώ προγραμματίζουν ολόκληρα εργοστάσια, να στέλνει αίτημα επισκευής η μηχανή με διάγνωση της βλάβης της, στο τμήμα συντήρησης :) δεν θα το κάνουν στα αυτοκίνητα που είναι όλα πολύ πιο ελεγχόμενα;;;.. :)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Emaros είπε

δεν υπάρχει το ενδεχόμενο μία μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία με χιλιάδες μηχανικούς και προγραμματιστές να γνωρίζει με ποιούς τρόπους μπορεί να λύσει κάποια προβλήματα οχημάτων που έχει η ίδια κατασκευάσει, εφόσον θέτει τέτοιες υπηρεσίες σιγά-σιγά υπό λειτουργία;

 

Μια μεγαλη αυτοκινητοβιομηχανια ισως και να μπορουσε, απλα εδω μιλαμε για την Τεσλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/3/2019 στις 10:14 ΜΜ, Droulas13 είπε

Στο μεταξύ, δύο μήνες από την έναρξη της κατασκευής του gigafactory 3 ολοκληρώθηκαν (εν μέρει τουλάχιστον) τα θεμέλια και ξεκίνησαν να μπαίνουν οι κολώνες:

 

Ούτε δύο μήνες μετά την πρώτη κολώνα έχουμε αυτό το αποτέλεσμα:

2054730294_13-5-20191.jpg.6c9d3d7d182bf47f8f0fe3b85c208fd6.jpg

1578734704_13-5-20192.jpg.f3788d78a4eae9a2d81bfec1a0366c97.jpg

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/5/2019 στις 8:48 ΜΜ, Droulas13 είπε

Ούτε δύο μήνες μετά την πρώτη κολώνα έχουμε αυτό το αποτέλεσμα:

Εξακολουθώ να μήν καταλαβαίνω ποιό το νόημα ενός επιπλέον εργοστασίου, όταν οι πωλήσεις έχουν μειωθεί δραματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Εξακολουθώ να μήν καταλαβαίνω ποιό το νόημα ενός επιπλέον εργοστασίου

Πάντως το νόημα είναι προφανές και αρκετά εύκολο να το κατανοήσει κανείς.

Δεν μιλάμε για οποιοδήποτε επιπλέον εργοστάσιο. Μιλάμε για εργοστάσιο στην Κίνα. Στρατηγική επιλογή ειδικά όταν έχεις πόλεμο δασμών μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ, αλλά και την EV αγορά της Κίνας που εξελίσσεται ταχύτατα. Και φυσικά η βασική ώθηση που θα δώσει το συγκεκριμένο εργοστάσιο είναι μέσω του μειωμένου κόστους λειτουργίας.
Και δεν χρειάζεται ιδιαίτερη επεξήγηση. Μειωμένο κόστος σημαίνει περιθώριο μείωσης τιμών πώλησης άρα και ακόμα μεγαλύτερη αύξηση, των ήδη αυξημένων πωλήσεων.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα βρισκω πολυ αστειο που καποιοι σχολιαστες στο ιντερνετ νομιζουν οτι εν μεσω φραπε και τσιγαρου μπορουν να σκεφτουν καλυτερες ιδεες και να παρουν καλυτερες αποφασεις απο ομαδες επαγγελματιων που βασιζουν το εισοδημα τους και τις καρριερες τους και βεβαια εχουν υποστει και "φυσικη επιλογη" σε ολη αυτη τη διαδρομη.

:D

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.reuters.com/article/us-china-autos-caam/china-auto-sales-fall-14-6-on-year-in-april-10th-month-of-decline-idUSKCN1SJ0FO

Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Κίνα έπεσαν 14,6% τον Απρίλιο (10ος συνεχόμενος πτωτικός μήνας).

Μαντέψτε ποια κατηγορία ανέβηκε 18%, παρόλο την μείωση των επιδοτήσεων; Σωστά μαντέψατε, τα ηλεκτρικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

https://www.reuters.com/article/us-china-autos-caam/china-auto-sales-fall-14-6-on-year-in-april-10th-month-of-decline-idUSKCN1SJ0FO

Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Κίνα έπεσαν 14,6% τον Απρίλιο (10ος συνεχόμενος πτωτικός μήνας).

Μαντέψτε ποια κατηγορία ανέβηκε 18%, παρόλο την μείωση των επιδοτήσεων; Σωστά μαντέψατε, τα ηλεκτρικά.

Οχι μονο τα bev αλλα ολων των ειδων, bevs, phevs, fuel cell evs etc. Οχι οτι εχει καποια ιδιαιτερη σημασια απλα για να ξερουμε ακριβως τι λενε NEV (new energy vehicles) στη Κινα. Και εκτως απο τα NEV 20% ανωδο ειχε και η toyota σε μια αγορα μειουμενη.  Βεβαια η Κινα αποτελει τη μεγαλητερη αγορα παγκοσμιος για αυτη τη κατηγορια αλλα και παλι τα ποσοστα ειναι απειροελαχιστα. Με 1,256εκ οχηματα ev σε μια αγορα των 1,98δις οχηματων ειναι σταγονα στον ωκεανο (στοιχεια αγορας για το 2018).

Επεξ/σία από primeragt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...