Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Thanar είπε

Η πλειονότητα των μηχανημάτων αυτών μπορεί να λειτουργήσει tethered, εκτός από τα μηχανήματα μεταφοράς. Στον κατασκευαστικό τομέα που είμαι, αυτό θα ήταν ιδανικό. Εκσκαφείς, μηχανήματα μόρφωσης/σοβά, πρέσσες, bobcat, γερανοί, μπορούν όλα να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Με εξαίρεση τα bobcat, μπορούν να λειτουργήσουν άνετα tethered.

αστείο απλά να ναι με καλώδιο. Για health and safety κ μόνο δεν πρόκειται να γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 ώρες πριν, LongTom είπε

Τα λεωφορεία από όσο ξέρω ήδη είναι σε πιλοτικό πρόγραμμα σε αρκετές Ευρωπαϊκές χώρες και ως κύριο μέσο στην Κινέζικη silicon valey εδώ και κανά δυο χρόνια.

Δές το άρθρο που παρέθεσα. Μεγαλύτερο κόστος αγοράς. Χαμηλότερο range απο το διαφημιζόμενο. Δέν δουλεύουν σωστά στη ζέστη και στο κρύο. Χρειάζεται να αγοραστεί μεγαλύτερος αριθμός λεωφορείων για να αντισταθμιστεί το downtime της φόρτισης. Σε μια περίπτωση ήταν τόσο χάλια η απόδοση τους που τα επέστρεψαν στον κατασκευαστή.

Μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις που δέν υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις να λειτουργούν καλά. Για όλες τις άλλες το ICE είναι μονόδρομος.

Γενικά όλη αυτή την πρόσφατη μόδα των ηλεκτρικών την βλέπω ώς τεχνο-λαγνεία. Αλλαγή για χάρη της αλλαγής. Τα ICE μας "βρώμησαν" σαν αρχαιολογίες του παρελθόντος, άσχετα αν τα καταφέρνουν καλύτερα σε όλους τους τομείς απο τα ηλεκτρικά.

9 ώρες πριν, LongTom είπε

Τα βαρέα μηχανήματα θα χρησιμοποιηθούν σχεδόν παντού, με κύρια την χρήση στις κατασκευές. Τα electric construction sites είναι το name of the game εδώ και δύο+ χρόνια στον τομέα. Όλοι οι "μεγάλοι" του χώρου το διαλαλούν αριστερά και δεξιά, δεν είναι μυστικό.

 

Δεν το έχω υπόψιν μου αυτό. Πάντως, σαν πρώην λατομειατζής, το ρεύμα το είχαμε κυρίως για να λειτουργούμε τους σπαστήρες και έπρεπε να προσέχουμε η στιγμιαία ισχύς να μήν ξεπεράσει τη συμφωνημένη γιατι πληρώναμε ρήτρα. Αν και οι τσάπες/φορτωτές ήταν ηλεκτρικοί, τότε πολύ απλά θα χρειαζόμασταν μεγαλύτερη παροχή, με μεγαλύτερα πάγια κτλ. Δέν υπάρχει κάποιο οικονομικό όφελος, ίσα ίσα το αντίθετο.

9 ώρες πριν, LongTom είπε

Αρχικά ως hybrids για κάποια μέσα (π.χ. εκσκαφείς), ώστε να αυξηθεί η αξιοπιστία ( δηλαδή να ελαχιστοποιηθεί πιθανό σταμάτημα του μηχανήματος, που είναι το πρώτο και με διαφορά μέλημα της βιομηχανίας) και έπειτα θα πάει πλήρης ηλεκτροποίηση (ώστε να μειωθούν τα κόστη του hybrid). Τα περισσότερα sites είναι δίπλα ή έχουν εύκολη πρόσβαση σε ηλεκτρική παροχή, στις περιπτώσεις φυσικά που είναι η περιοχή δίχως ηλεκτρικό θα χρησιμοποιηθούν είτε legacy μηχανήματα ή hybrids.

 

Hybrid είναι και τα παραδοσιακά μηχανήματα. Ο κινητήρας ICE δίνει κίνηση σε μία αντλία υψηλής πίεσης η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί την υδροστατική μετάδοση και τα διάφορα επιμέρους υδραυλικά.

Η αντλία λειτουργεί συνέχεια, είτε το οχημα κινείται/δουλέυει είτε όχι, οπότε υπάρχουν μεγάλες απώλειες. Αυτό που κάνουν πλέον είναι οτι κάποια επιμέρους συστήματα γίνονται ηλεκτρικά και λειτουργούν μόνο on demand. Δέν έχει δηλαδή σχέση με τα hybrid αυτοκίνητα, άλλωστε δεν υπάρχουν τα ωφέλη του regeneration. Το σύστημα δηλαδή πιό πολύ θυμίζει series hybrid όπως τα diesel-electric τρένα.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά με μπαταρίες δέν έχουν νόημα. Επιπλέον κόστος, επιπλέον βάρος, και περιορισμένος χρόνος λειτουργίας. Άσε που πολλές φορές η χρήση αυτών των μηχανημάτων είναι εποχιακή. Μέχρι την επόμενη χρήση οι μπαταρίες θα έχουν αποφορτιστεί και καταστραφεί.

9 ώρες πριν, LongTom είπε

Εγώ από ότι είδα, σε short haul μια χαρά πουλάνε της τεσλα. Τώρα εάν πραγματικά πιάσουν, άλλου παπά ευαγγέλιο λόγω εξωτερικών συνθηκών (υποστήριξη από την αγορά, παροχές κ.ο.κ).

Πέρα απο κάποιες προπαραγγελίες δέν έχει κατασκευαστεί ούτε πουληθεί σε πελάτη ούτε ένα. Το πιό πιθανό είναι οτι δέν θα κατασκευαστούν ποτέ.

9 ώρες πριν, LongTom είπε

Συμπερασματικά, όπως έγραψα και σε άλλο ανάλογο νήμα, στην κυριολεξία το μόνο μέρος που διαβάζω ακόμη ότι τα ηλεκτρικά είναι αποτυχία είναι το inso.🤷‍♂️

Ναί, είναι καλό να ακούγονται και διαφορετικές απόψεις!

6 ώρες πριν, Thanar είπε

Λέει πως θα έχουν ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ 1 εκατ. οχήματα με το απαραίτητο hardware. Με τη ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να γίνουν robo-taxis.

Επομένως τίποτα καινούριο. Αυτό το λέγανε απο το 2016.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, bilya είπε

ουτε καν αυτο που λες για τα εργοτάξια. Στα περισσότερα site compounds έχουμε γεννήτριες πετρελαίου πως ακριβώς θα μπορούν να τροφοδοτηθούν 5-6 βαριά οχήματα επιπλέον? Αν σκεφτείς μεγάλα έργα, μιλαμε για χιλιόμετρα χωρίς επιλογή ρεύματος.

Επίσης υπάρχει μετά το θέμα μπαταρία. 

Έστω κ να χεις τροφοδοσία στο εργοτάξιο τι γίνεται αν τελειώσει η μπαταρία? Εχεις εφεδρικό μηχάνημα, σταματάς το έργο , τι?

Μονο αν ειναι "κουμποτες" θα χει νόημα αλλιώς καμία κατασκευαστική δεν θα πάρει τέτοια ρίσκα.

edit: θεωρώ υποκρισία να κοιτάμε να μειώσουμε τους ρύπους των μηχανημάτων σε ενα εργοτάξιο ενω η παραγωγή σκυροδέματος είναι μια από τις πιο ρυπογόνες διαδικασίες στον κόσμο.

Όπως έγραψα και πριν αυτές είναι οι εξαγγελίες από τους "μεγάλους" του χώρου των κατασκευαστικών μηχανημάτων, δεν είναι η λύση που εγώ προτείνω ή χρησιμοποίησα.

Μια απλή έρευνα θα δεις τις εξαγγελίες και το τι έχουν επιδείξει σε conventions.

Από εκεί και πέρα φυσικά ο καθείς πιστεύει ότι θέλει. Δεν είμαι εδώ να αποδείξω κάτι. 

|

 

34 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Δές το άρθρο που παρέθεσα. Μεγαλύτερο κόστος αγοράς. Χαμηλότερο range απο το διαφημιζόμενο. Δέν δουλεύουν σωστά στη ζέστη και στο κρύο. Χρειάζεται να αγοραστεί μεγαλύτερος αριθμός λεωφορείων για να αντισταθμιστεί το downtime της φόρτισης. Σε μια περίπτωση ήταν τόσο χάλια η απόδοση τους που τα επέστρεψαν στον κατασκευαστή.

Μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις που δέν υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις να λειτουργούν καλά. Για όλες τις άλλες το ICE είναι μονόδρομος.

Γενικά όλη αυτή την πρόσφατη μόδα των ηλεκτρικών την βλέπω ώς τεχνο-λαγνεία. Αλλαγή για χάρη της αλλαγής. Τα ICE μας "βρώμησαν" σαν αρχαιολογίες του παρελθόντος, άσχετα αν τα καταφέρνουν καλύτερα σε όλους τους τομείς απο τα ηλεκτρικά.

Δεν το έχω υπόψιν μου αυτό. Πάντως, σαν πρώην λατομειατζής, το ρεύμα το είχαμε κυρίως για να λειτουργούμε τους σπαστήρες και έπρεπε να προσέχουμε η στιγμιαία ισχύς να μήν ξεπεράσει τη συμφωνημένη γιατι πληρώναμε ρήτρα. Αν και οι τσάπες/φορτωτές ήταν ηλεκτρικοί, τότε πολύ απλά θα χρειαζόμασταν μεγαλύτερη παροχή, με μεγαλύτερα πάγια κτλ. Δέν υπάρχει κάποιο οικονομικό όφελος, ίσα ίσα το αντίθετο.

Hybrid είναι και τα παραδοσιακά μηχανήματα. Ο κινητήρας ICE δίνει κίνηση σε μία αντλία υψηλής πίεσης η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί την υδροστατική μετάδοση και τα διάφορα επιμέρους υδραυλικά.

Η αντλία λειτουργεί συνέχεια, είτε το οχημα κινείται/δουλέυει είτε όχι, οπότε υπάρχουν μεγάλες απώλειες. Αυτό που κάνουν πλέον είναι οτι κάποια επιμέρους συστήματα γίνονται ηλεκτρικά και λειτουργούν μόνο on demand. Δέν έχει δηλαδή σχέση με τα hybrid αυτοκίνητα, άλλωστε δεν υπάρχουν τα ωφέλη του regeneration. Το σύστημα δηλαδή πιό πολύ θυμίζει series hybrid όπως τα diesel-electric τρένα.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά με μπαταρίες δέν έχουν νόημα. Επιπλέον κόστος, επιπλέον βάρος, και περιορισμένος χρόνος λειτουργίας. Άσε που πολλές φορές η χρήση αυτών των μηχανημάτων είναι εποχιακή. Μέχρι την επόμενη χρήση οι μπαταρίες θα έχουν αποφορτιστεί και καταστραφεί.

Πέρα απο κάποιες προπαραγγελίες δέν έχει κατασκευαστεί ούτε πουληθεί σε πελάτη ούτε ένα. Το πιό πιθανό είναι οτι δέν θα κατασκευαστούν ποτέ.

Ναί, είναι καλό να ακούγονται και διαφορετικές απόψεις!

Επομένως τίποτα καινούριο. Αυτό το λέγανε απο το 2016.

Απλά αναφέρω ότι έχω δει, ζήσει και διαβάσει.

Δεν είναι κάτι που εγώ έχω βγάλει από την κούτρα μου ή κάτι που απλά πιστεύω λόγω ΧΨ κολλήματος.

Είναι κάτι που οι μεγάλοι του χώρου έχουν ανακοινώσει, επιδείξει και βροντοφωνάζουν σε κάθε ευκαιρία/trade fair/convention.  

|

Το πιστεύεις; Καλώς. 

Δεν το πιστεύεις; Πάλι καλώς.

Δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας. Ο καιρός και οι αλλαγές θα αποδείξουν ποιος έχει δίκιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Thanar είπε

Κατακρίνουν τη δήλωση του Elon Musk πως "μέσα στο 2020 θα έχουν αναπτύξει περίπου ένα εκατομμύριο (!) πλήρως αυτόνομα οχήματα στους δρόμους των Ηνωμένων Πολιτειών", ενώ η σωστή δήλωση είναι "A year from now, we’ll have over a million cars with Full Self Driving computer, hardware, everything". Λέει πως θα έχουν ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ 1 εκατ. οχήματα με το απαραίτητο hardware. Με τη ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να γίνουν robo-taxis. Αλλά, είπαμε... από διαστρεύλωση δηλώσεων, άλλο τίποτα!

Τα παρακάτω λεγόμενα του (στο ιδιο event) δε χωράνε καμια διαστρέβλωση ή παρερμηνεία. 

Αναφορά σε κείμενο

I feel very confident predicting that there will be autonomous robotaxis from Tesla next year — not in all jurisdictions because we won’t have regulatory approval everywhere

Αναφορά σε κείμενο

From our standpoint, if you fast forward a year, maybe a year and three months, but next year for sure, we'll have over a million robotaxis on the road

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, LongTom είπε

Όπως έγραψα και πριν αυτές είναι οι εξαγγελίες από τους "μεγάλους" του χώρου των κατασκευαστικών μηχανημάτων, δεν είναι η λύση που εγώ προτείνω ή χρησιμοποίησα.

Μια απλή έρευνα θα δεις τις εξαγγελίες και το τι έχουν επιδείξει σε conventions.

Από εκεί και πέρα φυσικά ο καθείς πιστεύει ότι θέλει. Δεν είμαι εδώ να αποδείξω κάτι.

 

Μιλούν όμως συγκεκριμένα για BEV ή γενικά για EV?  Γιατί για τέτοιου είδους βαριά μηχανήματα, το μόνο που έχει νόημα είναι του υδρογόνου. Μπορούν να λειτουργούν σχεδόν 24/7,  καθώς το γέμισμα τους διαρκεί λεπτά και όχι ώρες και μπορούν να έχουν πολύ μεγάλη εμβέλεια/συνεχόμενες ώρες χρήσης + μειωμένο βάρος  Και αυτά EV είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tesla vehicles can now diagnose themselves and even pre-order parts for service

The automaker compared the feature to “skipping the doctor and going right to the pharmacy.”

Όσο κακή ιδέα είναι το να πάς μόνος σου να παίρνεις φάρμακα χωρίς να σε δεί γιατρός, το ίδιο είναι και το αυτοκίνητο να παραγγέλνει μόνο του αυτό που νομίζει οτι έχει πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H παρομοιωση ειναι λαθος. Αν ντε και καλα επρεπε να πουμε μια παρομοιωση, αυτη θα ηταν, πηγαινεις στο γιατρο και αυτος εχει ηδη στα χερια του ενα τσεκαπ και ενα φαρμακο για να σου δωσει αν διαπιστωσει οτι η προ-διαγνωση ηταν σωστη, αλλα αν δει οτι δεν ταιριαζει τοτε θα παραγγειλει αλλο.

Αλλα επειδη με τις παρομοιωσεις μπορει ευκολα να χασεις το νοημα, ας μην παμε να μπλεξουμε τα πραγματα και να κακολογησουμε ενα feature που εμφανως μονο πλεονεκτημα ειναι.

Το αμαξι τρεχει ενα διαγνωστικο και παραγγελνει ενα ανταλλακτικο για να ειναι ηδη ετοιμο στο συνεργειο. Ο τεχνικος του συνεργειου θα δει και θα διαπιστωσει αν αυτο ειναι σωστο. Αν ναι, κερδισες χρονο, αν οχι, τι ειχες τι εχασες. Ετσι κι αλλιως δεν αλλαζει η διαδικασια που ο τεχνικος θα δει το αυτοκινητο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Tesla vehicles can now diagnose themselves and even pre-order parts for service

The automaker compared the feature to “skipping the doctor and going right to the pharmacy.”

Όσο κακή ιδέα είναι το να πάς μόνος σου να παίρνεις φάρμακα χωρίς να σε δεί γιατρός, το ίδιο είναι και το αυτοκίνητο να παραγγέλνει μόνο του αυτό που νομίζει οτι έχει πρόβλημα.

Στα υπόλοιπα αυτοκίνητα κάτι χαλάει, το πας στο συνεργείο, ελέγχουν τον εγκέφαλο, σου βγάζει αποτέλεσμα και σου παραγγέλνουν το ανταλλακτικό που έχει χαλάσει.

Στην τέσλα ο έλεγχος γίνεται χωρίς να χρειαστείς να πας στο συνεργείο και όταν πας στο συνεργείο το ανταλλακτικό σε περιμένει εκεί.

Που είναι το κακό;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mια χαρα ειναι αυτο το feature αρκει να λειτουργουν ολα στην εντελεια και απο τη πλευρα των συνεργειων. Αν ειναι και εκει σωστοι θα ειναι σουπερ προγραμμα γιατι θα γλυτωνεις χρονο και κοπο. Αν ειναι λαμογιαριδες του στυλ αφου το παρηγγειλε πρεπει να μπει ενω το προβλημα ηταν μια μικροτερη δυσλειτουργια σε αλλο εξαρτημα που περασε μεν τα τσεκ αλλα κολλησε στην επομενη αλυσιδα και πανε να σε χρεωσουν και γιαυτο γιατι ετσι, τοτε θα υπαρχει προβλημα. Παντως σαν feature ειναι μια χαρα και εξυπηρετικο!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Tesla vehicles can now diagnose themselves and even pre-order parts for service

The automaker compared the feature to “skipping the doctor and going right to the pharmacy.”

Όσο κακή ιδέα είναι το να πάς μόνος σου να παίρνεις φάρμακα χωρίς να σε δεί γιατρός, το ίδιο είναι και το αυτοκίνητο να παραγγέλνει μόνο του αυτό που νομίζει οτι έχει πρόβλημα.

 

1 ώρα πριν, sattack είπε

H παρομοιωση ειναι λαθος. Αν ντε και καλα επρεπε να πουμε μια παρομοιωση, αυτη θα ηταν, πηγαινεις στο γιατρο και αυτος εχει ηδη στα χερια του ενα τσεκαπ και ενα φαρμακο για να σου δωσει αν διαπιστωσει οτι η προ-διαγνωση ηταν σωστη, αλλα αν δει οτι δεν ταιριαζει τοτε θα παραγγειλει αλλο.

Αλλα επειδη με τις παρομοιωσεις μπορει ευκολα να χασεις το νοημα, ας μην παμε να μπλεξουμε τα πραγματα και να κακολογησουμε ενα feature που εμφανως μονο πλεονεκτημα ειναι.

Το αμαξι τρεχει ενα διαγνωστικο και παραγγελνει ενα ανταλλακτικο για να ειναι ηδη ετοιμο στο συνεργειο. Ο τεχνικος του συνεργειου θα δει και θα διαπιστωσει αν αυτο ειναι σωστο. Αν ναι, κερδισες χρονο, αν οχι, τι ειχες τι εχασες. Ετσι κι αλλιως δεν αλλαζει η διαδικασια που ο τεχνικος θα δει το αυτοκινητο.

 

26 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Στα υπόλοιπα αυτοκίνητα κάτι χαλάει, το πας στο συνεργείο, ελέγχουν τον εγκέφαλο, σου βγάζει αποτέλεσμα και σου παραγγέλνουν το ανταλλακτικό που έχει χαλάσει.

Στην τέσλα ο έλεγχος γίνεται χωρίς να χρειαστείς να πας στο συνεργείο και όταν πας στο συνεργείο το ανταλλακτικό σε περιμένει εκεί.

Που είναι το κακό;

Σαν feature απόμονωμένα είναι θετικό ΑΛΛΑ επειδή μιλάμε για την tesla η δοκιμασμένη πραγματικότητα ειναι τελειως διαφορετικη. Ενδεικτικά :

  1. Το βασικό προβλημα δεν είναι να γίνει παραγγελία του ανταλλακτικού αλλά πότε θα υπάρχει διαθεσιμο ραντεβου για service.
  2. Ακομα και να γίνει παραγγελία, είναι άγνωστο πότε θα σταλούν τα ανταλλακτικά ΚΑΙ για λόγους διαθεσιμότητας ΚΑΙ για λογους logistics. Οι κάτοχοι έχουν φτάσει στο σημείο να κάνουν twitter accounts για να γράψουν online στον supreme leader μπας και λυθεί το προβλημα. Ουτε στις Ασοβαρες εταιρείες δεν γινεται αυτό.
  3. Πολλά απο τα ανταλλακτικά δεν ταιριάζουν και λόγω του "production ramp" αλλάζουν συχνά οι κωδικοί και οι προμηθευτές, οποτε ευκολάκι να γίνει λάθος. Πριν λίγο καιρό ειχα διαβάσει σχολιο μηχανικου σε συνεργαζόμενο συνεργείο (αν το βρω θα το αναρτήσω) που έλεγε οτι είναι κολαση να βρει το σωστό κωδικό γιατί αλλάζουν συνεχώς οι κωδικοί και οι προδιαγραφές και το logistics καταγραφής είναι χάλι μαύρο.
  4. ΕΣΤΩ να γινει η παραγγελία και ΕΣΤΩ να ερθει το σωστό ανταλλακτικό και ΕΣΤΩ βγαίνει service date (αφου γινουν τα προηγουμενα), πως εξασφαλίζει οτι θα πάει ο πελάτης; Ποιο συνεργαζόμενο συνεργείο θα θέλει να στοκάρει άκυρους κωδικους; Τα αντλλακτικά στην αποθηκη ειναι δεσμευμένο κεφάλαιο.
  5. Ως μηχανικός (οχι αυτοκινητων) εχω δει πολλές φορές μια βλάβη να οφείλεται σε άλλο εξάρτημα. Π.χ να καίγεται μια γέφυρα επειδή ένας πυκνωτης ή μια δίοδος υπολειτουργούν. Εδω το tesla λογισμικό (αυτό με τα bugs) πως άραγε θα διαχειριστεί την παραγγελία; Θα παραγγείλει τη γέφυρα; Τη δίοδο; Τον πυκνωτή; Νεο αμαξι;

Συνοπτικα και βασιζόμενος στην πραγματικότητα της tesla, αυτό που εγραψε ο supreme leader ήταν αλλη μια μπουρδα για να παιζει με το μυαλό των αγοραστων, όπως έχει κάνει πολλάκις με την αυξηση των service centers, τα mobile service centers, τα service appointments μεσω app και την αστεία τηλεφωνική υποστηριξη με τεράστιες αναμονές. Δυστυχώς για τους καλτίστες αυτά δεν τα φαντάζονται οι "σορτάκηδες", αλλά ειναι σχεδόν παντου στα fora της tesla. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, isay είπε

ΕΣΤΩ να γινει η παραγγελία και ΕΣΤΩ να ερθει το σωστό ανταλλακτικό και ΕΣΤΩ βγαίνει service date (αφου γινουν τα προηγουμενα), πως εξασφαλίζει οτι θα πάει ο πελάτης;

Πλάκα κάνεις;;; Για την Tesla μιλάμε, θα βρει τρόπο να σε ΑΝΑΓΚΆΣΕΙ να πας!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Πλάκα κάνεις;;; Για την Tesla μιλάμε, θα βρει τρόπο να σε ΑΝΑΓΚΆΣΕΙ να πας!!!

Θα ενεργοποιήσει το autonomous robotaxi και θα σε πηγαίνει αναγκαστικά στο συνεργείο, να πληρώσεις το ανταλλακτικό και μετά θα σου πουν ουπς ειναι λάθος ανταλλακτικό, θα σε ειδοποιήσουμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέτοια εποχή πέρυσι που συζητάγαμε για τα προβλήματα του service, τα tesla στους δρόμους ήταν περίπου 350.000. Τώρα είναι περίπου τα διπλάσια. Πάρα ταύτα δεν παρατηρώ οι διαμαρτυρίες να έχουν διπλασιαστεί. Αντιθέτως διαβάζω περιπτώσεις που η τεσλα εξυπηρέτησε πιο γρήγορα από ότι περίμεναν. Ο κύριος λόγος είναι το mobile service fleet. Το Q1 2018 είχαν 248 και στο Q1 2019 έφτασαν τα 550, 122% περισσότερα μέσα σε ένα χρόνο. Από αυτά τα 139 προστέθηκαν μόλις το τελευταίο τρίμηνο. 9 στα 10 περιστατικά μπορούν να αντιμετωπιστούν από το mobile service fleet.

Θυμάστε όταν ο Musk έλεγε ότι το κύριο bottleneck στην παραγωγή του model 3 το πρώτο τρίμηνο του 2019 ήταν η Panasonic και πέσατε να τον φάτε; Τελικά τον επιβεβαίωσε ο ίδιος ο Πρόεδρος της Panasonic. Στην παρούσα φάση η Panasonic παράγει cells σε ετήσιο ρυθμό 24 GWh, τα οποία αρκούν για 74.500 LR model 3 και 82.000 model 3 αν υπολογίσουμε ότι 30% SR. Με το scrap να αγγίζει τα 15% μας (όπως έλεγε το άρθρο που παρέθεσα της προάλλες) μένουν cells για περίπου 70.000 model 3 στο Q2.

 

Θυμάστε την παρουσίαση του model Y που ορισμένοι ψεκασμένοι υποστήριζαν, ότι είναι καμουφλαρισμένο model 3; Το model Y εντοπίστηκε στο δρόμο με χαρακτηριστική διαφορά στο πίσω μέρος σε σχέση με το model 3.

Tesla-Model-Y-spotted.jpeg?resize=1024,8

2-tesla-model-3-2018-review-hero-rear_0.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Τέτοια εποχή πέρυσι που συζητάγαμε για τα προβλήματα του service, τα tesla στους δρόμους ήταν περίπου 350.000. Τώρα είναι περίπου τα διπλάσια. Πάρα ταύτα δεν παρατηρώ οι διαμαρτυρίες να έχουν διπλασιαστεί. Αντιθέτως διαβάζω περιπτώσεις που η τεσλα εξυπηρέτησε πιο γρήγορα από ότι περίμεναν. Ο κύριος λόγος είναι το mobile service fleet. Το Q1 2018 είχαν 248 και στο Q1 2019 έφτασαν τα 550, 122% περισσότερα μέσα σε ένα χρόνο. Από αυτά τα 139 προστέθηκαν μόλις το τελευταίο τρίμηνο. 9 στα 10 περιστατικά μπορούν να αντιμετωπιστούν από το mobile service fleet.

Στατιστική, επιχειρηματολογία και συμπεράσματα απο το lidl. Μια βολτα να κάνεις στα tesla fora και γίνεται της κακομοίρας από παραπονα για τους χρόνους αποκατάστασης τα οποια ειναι εκθετικά αυξημένα. Δε φτάνει που η ποιότητα κατασκευής συνεχίζει να παραμένει άθλια (εκεινες οι παλιοτερες υποσχέσεις πότε άραγε θα πιάσουν τόπο), δεν τους στέλνουν ανταλλακτικά για αποκατάσταση. Αν εσύ θεωρείς αποκατάσταση βλάβης την αλλαγη λαστιχου ή την ρυμουλκυση στο κοντινοτερο συνεργείο, ο μέσος οδηγός δεν βλέπει αυτό, αλλά το πότε θα πάρει πισω το αμαξι του και πόσο αυτό θα κοστίσει (ΑΛΛΟ ανεκδοτο αυτο - οι ασφαλιστικές κάνουν πάρτυ). Μάλλον είναι καιρός η youtuber κοπελιά Like Tesla να κάνει νεο βιντεο (εκείνα τα home made ... με μπουμαν, δυο καμεραμαν, κλπ) για την τάχιστη αποκατάσταση βλάβης. Εδω και ο Gali youtuber σχολίασε οτι κάτι πρεπει να γινει με τα sc γιατί οι υπηρεσίες ειναι τραγικές. 

2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Θυμάστε όταν ο Musk έλεγε ότι το κύριο bottleneck στην παραγωγή του model 3 το πρώτο τρίμηνο του 2019 ήταν η Panasonic και πέσατε να τον φάτε; Τελικά τον επιβεβαίωσε ο ίδιος ο Πρόεδρος της Panasonic. Στην παρούσα φάση η Panasonic παράγει cells σε ετήσιο ρυθμό 24 GWh, τα οποία αρκούν για 74.500 LR model 3 και 82.000 model 3 αν υπολογίσουμε ότι 30% SR. Με το scrap να αγγίζει τα 15% μας (όπως έλεγε το άρθρο που παρέθεσα της προάλλες) μένουν cells για περίπου 70.000 model 3 στο Q2.

Βαριέμαι αφόρητα να σου αναλύσω την εικονα που εχω για τη συγκεκριμένη προσπάθεια του supreme leader να βρει αποδιοπομπαίο τράγο και το μέλετησα αρκετά ειδικά μετά την ανακοινωση των ετησιων αποτελεσμάτων της pana. Θα καταγράψω όμως τη δική μου προσέγγιση. Το φθινοπωρο η pana εδωσε 6μηνη παραταση στην εξόφληση τιμολογίου και οταν ήρθε ο καιρός και αρχισε η πιεση για εξόφληση, ο supreme leader αρχισε τα ναζιάρικα παιχνιδια με την pana (θα αγοράσουμε την maxwell, η pana φταίει που δεν μπορουμε να πουλήσουμε αυτά που φτιάχνουμε, κ.α.). Για μενα ΟΡΘΑ η pana δεν του τράβηξε το χαλί γιατί ο supreme leader το τελευταίο διμηνο έκανε οτι μπορουσε να "τον κλείσει κάποιος" αλλά να βγει αυτός ο ήρωας. Αντίθετα ορθα η pana εκλεισε συμφωνιες με αλλες αυτοκ/νίες (toyota η πιο βαρβάτη). Προς θεου δε λεω οτι η pana είναι αγία ή οτι δεν παιζει παιχνιδια, αλλά στη συγκεκριμένη φάση για μενα έπραξε βέλτιστα, ενώ ο supreme leader και πάλι εδειξε οτι είναι απο τους χειροτερους συνεργατες που μπορεις να εχεις, πόσο μάλλον να αγοράζεις προϊόντα του. Ρε ουστ!

2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Θυμάστε την παρουσίαση του model Y που ορισμένοι ψεκασμένοι υποστήριζαν, ότι είναι καμουφλαρισμένο model 3; Το model Y εντοπίστηκε στο δρόμο με χαρακτηριστική διαφορά στο πίσω μέρος σε σχέση με το model 3.

"Εντοπιστηκε" ; ΧΑΧΑΧΑ Πως στο καλό όλες οι διαρροές ... εννοούσα εντοπισμοι γινονται από 2-3 συγκεκριμένα sites ... είναι να απορεις.

Απο εκεί και πέρα, ειλικρινά ακομα και εσύ συνεχίζεις να αμφιβάλεις οτι το Υ δεν ειναι μια ελαφρότατα τροποποιημένη έκδοση του 3, με σκοπό να κάνει stock pump; ΕΔΩ κάποιος ρεπορτερ απλά έκανε κάποιες ωραίες γραφιστικές συγκρίσεις οπου αν ξερει κάποιος να κουνά περα δωθε το ποντίκι κάνει μπαμ στο stock pump του supreme leader, που προφανώς ξέρει πολύ καλά πόσο ηλιθιος ειναι ο μέσος καταναλωτής και παιζει με το πορτοφολι του. Αν αυτό το κόλπο (με τις ελαφρές τροποποιήσεις) το ειχε σκεφτεί νωρίτερα θα ειχε εξαντλήσει ολο το αγγλικο αλφάβητο (sr->Ζ, lr->k, awd->D, κλπ). Καλά για το χαρακτηρισμό suv γελάνε και τα μπουλόνια των tesla.

To κερασάκι στο νεο model 3 .... εννοώ Υ ειναι το κυριολεκτικά χαζό πίσω μέρος, που αμα χτυπηθεί (από οποιαδήποτε υπαιτιότητα) θα πρεπει να αλλαχτουν όλο το πίσω μέρος και ή πίσω πόρτα μαζί με το κρύσταλλο (το στεγανό ... χαχαχα).  Η παρατήρηση ΔΕΝ ειναι δική μου οποτε δεν δικαιούμαι εύσημα.

Επεξ/σία από isay
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...