Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, isay είπε

(*)Θυμίσου με, τη μεθοδολογία προώθησης-διαφημισης της tesla θα την εφαρμόσουν πολλοί άλλοι στο μελλον και σε τοπικό επιπεδο. 

Προσωπικά πιστεύω οτι η Tesla θα φέρει ανεπανόρθωτο πλήγμα στον ευρύτερο χώρο EV - storage battery - solar, καθώς θα γίνει ξεκάθαρο οτι ο χώρος λυμαίνεται απο διάφορους απατεώνες αλεξιπτωτιστές. Και όπως γίνεται πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, η μπάλα θα πάρει και τις ελάχιστες σοβαρές εταιρίες.

Τα προηγούμενα δείγματα απατεωνιάς (Solyndra, SunEdison, Fisker κτλ) ήταν σχετικά μικρά και η ζημιά περιορισμένη, αλλά αν η Tesla καταρρεύσει θα πονέσουν πολλοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εχετε δικιο σε ότι λετε...αλλα μεχρι να ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ...όχι στο forum του Insomnia μέσω φωτο από το twitter και leaks...Ας χρεοκοπησει ας κλεισει ας χαθει και μετα την κραζουμε ολοι μαζι και εγω πρωτος θα είμαι. (θα παω να παρω κανα Lucid air,πλακα πλακα για αυτό γιατι δεν μιλαμε?Ξερει κανεις τι παιζει?Αν και πιο ακριβο φαινεται σοβαρη προσπαθεια χωρις θορυβο,οχι?) Μεχρι τοτε υπομονή αφου ετσι και αλλιως δεν εχουμε μετοχες ουτε μας εππηρεαζει,ειπαμε οποιοι πηραν το ρισκο τους θα το πληρωσουν.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εχετε δικιο σε ότι λετε...αλλα μεχρι να ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ...όχι στο forum του Insomnia μέσω φωτο από το twitter και leaks...Ας χρεοκοπησει ας κλεισει ας χαθει και μετα την κραζουμε ολοι μαζι και εγω πρωτος θα είμαι. (θα παω να παρω κανα Lucid air,πλακα πλακα για αυτό γιατι δεν μιλαμε?Ξερει κανεις τι παιζει?Αν και πιο ακριβο φαινεται σοβαρη προσπαθεια χωρις θορυβο,οχι?) Μεχρι τοτε υπομονή αφου ετσι και αλλιως δεν εχουμε μετοχες ουτε μας εππηρεαζει,ειπαμε οποιοι πηραν το ρισκο τους θα το πληρωσουν.

Φυσικά και σε επηρεάζει επειδή ο Musk προσπαθεί να περάσει μια συγκεκριμένη μορφή ηλεκτροκίνησης,  BEV με συγκεκριμένες προδιαγραφές κιόλας. Για να λειτουργήσει όλο αυτό το σχέδιο, χρειάζονται επενδύσεις δισεκατομμυρίων από τα κράτη τις οποίες προσπαθούν να προωθήσουν και άμεσα. Απαλλαγές κατά την αγορά και τα τέλη, εγκαταστάσεις σταθμών φόρτισης, ανανέωση και αναβάθμιση του ηλεκτρικού δικτύου, νέοι ηλεκτροπαραγωγικοί σταθμοί κλπ. Η Ελλάδα πχ θα έπρεπε να έχει κάτι δεκάδες χιλιάδες σταθμούς φόρτισης κλπ μέχρι τώρα για μερικές εκατοντάδες ηλεκτρικά. Μην ξεχνάς ότι όλες οι υποδομές βασίζονται στην τεχνολογία των συγκεκριμένων αυτοκινήτων. Δεν είναι σαν το βενζινάδικο που μπορεί να εξυπηρετήσει τα πάντα οποιασδήποτε χρονολογίας. Ένας σταθμός φόρτισης σήμερα των Α Kw, θα υπολειτουργεί σε 5 χρόνια όταν τα αυτοκίνητα θα χρειάζονται Βkw για να φορτίζουν πιο γρήγορα, και θα είναι άχρηστος σε 10, γιατί απλά δεν δημιουργήθηκε ακόμα ένα πρότυπο να το ακολουθούν όλοι. Είναι σε φάση εξέλιξης 

Οπότε εάν το συγκεκριμένο μοντέλο ηλεκτροκίνησης είναι τελικά μούφα ανέτοιμο ή και πανάκριβο ακόμα. τότε εκατοντάδες δισεκατομμύρια φορολογουμένων θα παν στράφι, και ταυτόχρονα θα χαθούν λεφτά και χρόνος ώστε να προωθηθεί κάτι που πραγματικά μπορεί να δουλέψει. Είτε αυτό είναι άλλες μπαταρίες, (Solid state, ιόντων νατρίου) είτε είναι υδρογόνο, είτε αμμωνία είτε αιθανόλη, είτε κάτι άλλο.

Και εκτός από το γενικό, δες τι γίνεται με του Νορβηγούς. Γέμισε τη Νορβηγία με Tesla με το μάρκετινγκ του, και τώρα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τις επιδιορθώσεις. Περιμένουν μήνες μόνο και μόνο για να καταφέρουν να πάρουν το αυτοκίνητο στο συνεργείο. Η Τεσλα πήγε 4! στη λίστα με τα παράπονα σε εταιρείες. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Εχετε δικιο σε ότι λετε...αλλα μεχρι να ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ...όχι στο forum του Insomnia μέσω φωτο από το twitter και leaks...Ας χρεοκοπησει ας κλεισει ας χαθει και μετα την κραζουμε ολοι μαζι και εγω πρωτος θα είμαι. (θα παω να παρω κανα Lucid air,πλακα πλακα για αυτό γιατι δεν μιλαμε?Ξερει κανεις τι παιζει?Αν και πιο ακριβο φαινεται σοβαρη προσπαθεια χωρις θορυβο,οχι?) Μεχρι τοτε υπομονή αφου ετσι και αλλιως δεν εχουμε μετοχες ουτε μας εππηρεαζει,ειπαμε οποιοι πηραν το ρισκο τους θα το πληρωσουν.

Σαφως σε επηρεαζει. Για παραδειγμα αν αποδειχθει φουσκα η ιστορια του Μασκ, για σκεψου ποσος κοσμος (ειτε με, ειτε χωρις συμφερον) θα ταχθει εναντιον των τεχνολογιων που ευαγγελιζεται ο Μασκ και οι εταιρειες του; Θα σου λενε πχ, ολοκληρη Τεσλα, ολοκληρος Μασκ προσπαθησαν να φερουν την ηλεκτροκινηση αλλα απετυχαν, αρα δεν ειναι βιωσιμη αυτη η τεχνολογια, ας μεινουμε στις κλασσικες μορφες ενεργειας , κλπ κλπ κλπ.

Κι επιπλεον, ο εγκαιρος σκεπτικισμος απεναντι σε καθε αεριτζή ειναι πολυ προτιμοτερος απο μια ωχαδελφιστικη αντιμετωπιση του τυπου  "αφηστε να σκασει η φουσκαρα και υστερα ας κανουμε τους μ.Χ. προφητες, σαμπως τι μας νοιαζει;".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Η Ελλάδα πχ θα έπρεπε να έχει κάτι δεκάδες χιλιάδες σταθμούς φόρτισης κλπ μέχρι τώρα για μερικές εκατοντάδες ηλεκτρικά. Μην ξεχνάς ότι όλες οι υποδομές βασίζονται στην τεχνολογία των συγκεκριμένων αυτοκινήτων. Δεν είναι σαν το βενζινάδικο που μπορεί να εξυπηρετήσει τα πάντα οποιασδήποτε χρονολογίας. Ένας σταθμός φόρτισης σήμερα των Α Kw, θα υπολειτουργεί σε 5 χρόνια όταν τα αυτοκίνητα θα χρειάζονται Βkw για να φορτίζουν πιο γρήγορα, και θα είναι άχρηστος σε 10, γιατί απλά δεν δημιουργήθηκε ακόμα ένα πρότυπο να το ακολουθούν όλοι. Είναι σε φάση εξέλιξης 

 Οπότε εάν το συγκεκριμένο μοντέλο ηλεκτροκίνησης είναι τελικά μούφα ανέτοιμο ή και πανάκριβο ακόμα. τότε εκατοντάδες δισεκατομμύρια φορολογουμένων θα παν στράφι, και ταυτόχρονα θα χαθούν λεφτά και χρόνος ώστε να προωθηθεί κάτι που πραγματικά μπορεί να δουλέψει. Είτε αυτό είναι άλλες μπαταρίες, (Solid state, ιόντων νατρίου) είτε είναι υδρογόνο, είτε αμμωνία είτε αιθανόλη, είτε κάτι άλλο.

Τώρα φαντάζομαι κάνεις τεράστιο χιούμορ ε ; 

Δηλαδή θες να μας πεις ότι το ελληνικό κράτος θα επενδύσει λεφτά αν πουληθούν στην Ελλάδα π.χ. 1000 ηλεκτροκίνητα για να φτιάξει υποδομές φόρτισης ;

Σα να μου λες δηλαδή ότι επειδή έχουν πουληθεί αυτοκίνητα CNG το κράτος έχει κάνει και 3000 πρατήρια ανεφοδιασμού, για να βάζει καύσιμο ο μπαρμπα Μήτσος στην Στεμνίτσα... 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Την κατασκευή 100 - 150 σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα νησιά και 1000 - 1500 στην ηπειρωτική χώρα από εφέτος ως το 2020 προωθεί ο Διαχειριστής του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), που έχει ήδη υποβάλει σχετική πρόταση προς την κυβέρνηση και τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Τώρα φαντάζομαι κάνεις τεράστιο χιούμορ ε ; 

Δηλαδή θες να μας πεις ότι το ελληνικό κράτος θα επενδύσει λεφτά αν πουληθούν στην Ελλάδα π.χ. 1000 ηλεκτροκίνητα για να φτιάξει υποδομές φόρτισης ;

Σα να μου λες δηλαδή ότι επειδή έχουν πουληθεί αυτοκίνητα CNG το κράτος έχει κάνει και 3000 πρατήρια ανεφοδιασμού, για να βάζει καύσιμο ο μπαρμπα Μήτσος στην Στεμνίτσα... 

Όχι δεν κατάλαβες. Δεν εξαρτάτε από το Ελληνικό κράτος. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ / είμαστε αναγκασμένοι με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για την προώθηση των BEV. Γι΄αυτό είπα ότι σε επηρεάζει. Γιατί πρέπει να υπάρχουν σταθμοί φόρτισης, για να μπορεί ο μπαρμπα Μητσος να βάζει καύσιμο στην Στεμνιτσα. (στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι ο μπαρμπα μητσος που προσπαθεί να κάνει οικονομία με το CNG, αλλά κάποιος μεγαλοδικηγόρος στο Κολονάκι που πήρε το Tesla/ηλεκτρικό του με επιχορηγήσεις από το κράτος που πλήρωσε ο μπάρμπα Μήτσος, και που συνεχίζει να ανεφοδιάζεται με  χωρίς φόρους κίνησης ηλεκτρικό ρεύμα που και πάλι πληρώνει ο μπάρμπα Μήτσος).  

Από το ινσομνια,

Αναφορά σε κείμενο

....Όπως είναι φυσικό το παραπάνω νούμερο (1350) υπερβαίνει κατά πολύ τα ηλεκτρικά οχήματα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στους ελληνικούς δρόμους – και τα οποία αυτή τη στιγμή δεν ξεπερνούν τα 300. Από την άλλη πλευρά, βέβαια, θα απέχει πολύ από τον ενδεικτικό στόχο των 13.000 θέσεων δημόσιων φόρτισης, που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη χώρα μας, με ορίζοντα το 2020.

 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα σε κάθε περίπτωση, αν μιλάμε για νόμους Ε.Ε., αυτοί δεν κοιτάνε αν υπάρχει 1 ή 1,000,000 αυτοκίνητα στην Ελλάδα 

Είναι ντιρεκτίβα, την οποία θα πρέπει να ακολουθήσεις σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα με το αν τα ηλεκτρικά πάνε άπατα ή γεμίσουν τον πλανήτη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Μα σε κάθε περίπτωση, αν μιλάμε για νόμους Ε.Ε., αυτοί δεν κοιτάνε αν υπάρχει 1 ή 1,000,000 αυτοκίνητα στην Ελλάδα 

Είναι ντιρεκτίβα, την οποία θα πρέπει να ακολουθήσεις σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα με το αν τα ηλεκτρικά πάνε άπατα ή γεμίσουν τον πλανήτη

Ναι αυτό λέμε. Η Tesla ξεκίνησε τον χορό για δικούς της λόγους, και τώρα είναι αναγκασμένοι οι υπόλοιποι να πληρώνουν, ακόμα και αν πάνε άπατα. Εξού και σε επηρεάζει και εσένα η Tesla εάν λέει μούφες και χρεοκοπήσει,  και όχι μόνο τους μετόχους της. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης αυτό: New buildings in Europe required to have EV charging points

All new and thoroughly renovated residential buildings with more than ten parking spaces must be equipped with the appropriate pre-wiring for a charging point in each parking space. In the case of commercial buildings, 20% of spaces have to be pre-wired.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, NT1G είπε

Πωλήσεις στην Νορβηγία για τον Ιούλιο 18 και από την αρχή του χρόνου, στήλες 1-2. Περσινά νούμερα, στήλες 3-4.

Θα έπρεπε όμως να προσθέσεις και αυτό για να υπάρχει πιο σφαιρική κάλυψη

Αναφορά σε κείμενο

....(electric car) Buyers escape heavy import or purchase taxes and are also exempt from 25% VAT. They also avoid road tax, road tolls, pay half price on ferries, get free municipal parking in cities and can usually use bus lanes.

 

Πάντως είναι ενδιαφέρον ότι παρά την χρονιαία αύξηση, τα Tesla πάτωσαν υπερβολικά σε πωλήσεις τον Ιούλιο 2018. Ουσιαστικά είναι τελευταία.  Ίσως παίζει ρόλο η πλήρης αποτυχία του Service εκεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Ναι αυτό λέμε. Η Tesla ξεκίνησε τον χορό για δικούς της λόγους, και τώρα είναι αναγκασμένοι οι υπόλοιποι να πληρώνουν, ακόμα και αν πάνε άπατα. Εξού και σε επηρεάζει και εσένα η Tesla εάν λέει μούφες και χρεοκοπήσει,  και όχι μόνο τους μετόχους της. 

Πάντως στο Παρίσι που είχα πάει πρόσφατα και είχε στο δρόμο θέσεις στάθμευσης με πρίζες για φόρτιση, συνέχεια κάτι μικρά αυτοκινητάκια (αγνώστου πατρός) έβλεπα συνέχεια και κανένα Tesla...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Πάντως στο Παρίσι που είχα πάει πρόσφατα και είχε στο δρόμο θέσεις στάθμευσης με πρίζες για φόρτιση, συνέχεια κάτι μικρά αυτοκινητάκια (αγνώστου πατρός) έβλεπα συνέχεια και κανένα Tesla...

Πρέπει να λες για τα bluecars αφού ήταν αγνώστου πατρός (Γαλλο-Ιταλικά νομίζω είναι). Αυτά ήταν share σαν τα ποδήλατα. Σταμάτησε το πρόγραμμα τον Ιούλη λόγω οικονομικών δυσκολιών. 

Btw. Η Γαλλία παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα (και αρκετό ρεύμα από τα πυρηνικά εργοστάσια της) οπότε έχει κάποιο λόγο να τα προωθεί στη χώρα της, ακόμα και αν είναι μούφα. Αλλά και πάλι είναι άλλης κατηγορίας ηλεκτρικά, μικρά, ελαφριά, με μικρό εμβαδόν για αποσυμφόρηση της πόλης (πχ Renault twizy, zoe). Αυτή η κατηγόρια όντως έχει νόημα για τα BEV. Καμιά σχέση με τις ηλεκτρικές λιμουζίνες των 2.5 τόνων της Tesla.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...