Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Tesla ανακοινώνει το EPA νούμερο στην Αμερική γιατί αυτό χρησιμοποιούν εκεί, στην Ευρώπη το NEDC/WLTP. Δεν νομίζω να χρειάζεται να το μπλέξουμε περισσότερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

32 λεπτά πριν, haHa είπε

Φυσικα και στα ευρωπαικα υποsite βλεπω οτι ανακοινωνει νουμερα σε WLTP, σε αντιθεση με την ανακριβεια που εγραψε και επιμενει ο φιλος mechpanos:

Ισχύει αυτό που λέει ο @mechpanos , τα S/X δέν έχουν δοκιμαστεί ακόμα βάσει WLTP.

Αν προσέξεις στο link που έβαλες λέει WLTP estimate.

Η μέτρηση βάσει WLTP είναι υποχρεωτική απο τα τέλη 2018, αλλά έχει δωθεί παράταση για το απούλητο στόκ μέχρι τα τέλη 2019.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Ισχύει αυτό που λέει ο @mechpanos , τα S/X δέν έχουν δοκιμαστεί ακόμα βάσει WLTP.

Αν προσέξεις στο link που έβαλες λέει WLTP estimate.

Η μέτρηση βάσει WLTP είναι υποχρεωτική απο τα τέλη 2018, αλλά έχει δωθεί παράταση για το απούλητο στόκ μέχρι τα τέλη 2019.

Δεν το ειχα πρσεξει, αλλα και παλι η ενσταση αφορουσε αυτο:

Στις 2/5/2019 στις 12:21 ΜΜ, mechpanos είπε

...ότι το e-tron δημοσιεύει το range σύμφωνα με το τεστ WLTP το οποίο η Tesla αρνείται να εφαρμόσει και χρησιμοποιεί το παλαιό, outdated NEDC. ...

το οποιο δεν ισχυε για το μηνυμα που σχολιασε ο mechpanos.

Τα πραγματα ειναι απλα:

Σχολιαστηκε ενα μηνυμα του Thanar που ειχε τα επισημα νουμερα range των 2 αυτοκινητων σε μετρηση EPA,
Εδω ξανα EPA για audi e-tron: 204 miles
και εδω για το καινουριο model x 100d: 325 miles

Αναφορά σε κείμενο

Beginning today, Model S and Model X now come with an all-new drivetrain design that increases each vehicle’s range substantially, achieving a landmark 370 miles and 325 miles on the EPA cycle for Model S and Model X Long Range, respectively. 

 

Το οτι φυσικα, φθασαμε να διαβαζουμε το παρακατω για το γραφημα που ΕΙΧΕ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΝΟΥΜΕΡΑ EPA δειχνει πολλα:

Στις 2/5/2019 στις 12:21 ΜΜ, mechpanos είπε

edit: Επίσης, ακαδημαϊκά ας το πω, καλό είναι όταν θέλουμε να τεκμηριώσουμε μια θέση να χρησιμοποιούμε αντικειμενικές πηγές. Το γράφημα γράφει επάνω, ARK Invest. Την γκούγκλαρα κι αυτήν...guess what...Έχουν φτιάξει δομημένο αμοιβαίο κεφάλαιο, στο μίγμα του οποίου ένα 10% περίπου της αξίας, αντιστοιχεί σε μετοχές της TESLA. Όχι και η πιο ουδέτερη πηγή πληροφόρησης, θα έλεγε κανείς...

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/5/2019 στις 2:18 ΠΜ, sattack είπε

Η δικη μου αποψη ειναι οτι η εκθετικη αυξηση της υπολογιστικης ισχυος θα πετυχει το FSD , διοτι 1ον παρα πολλοι μονοφθαλμοι οδηγουν (αρα περισσοτεροι αισθητηρες δεν χρειαζονται) και 2ον απιστευτα πολλοι απιστευτα χαμηλης νοημοσυνης οδηγουν επισης, οποτε η αυξηση της υπολογιστικης ισχυος μαζι με την ΑΙ πιστευω θα τους φτασει και θα τους προσπερασει.

Υπενθύμιση ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει 100 δισεκατομμύρια νευρώνες και 100 τρισεκατομμύρια συνάψεις. Επίσης η διαφορά μεταξύ μιας ιδιοφυΐας και ενός αγράμματου χωρικού είναι μόλις μερικά δις νευρώνων.

Αυτή τη στιγμή με το ζόρι οι supercomputers μπορούν να κάνουν simulate το 1% του ανθρώπινου εγκεφάλου σε μη πραγματικό χρόνο. Ταυτόχρονα ο νόμος του Moore μας έχει αφήσει χρόνους. Στο πιο αισιόδοξο σενάριο έχουμε τουλάχιστον μια 20ετία μέχρι οι supercomputers να ξεπεράσουν τον ανθρώπινο εγκέφαλο και τουλάχιστον άλλο τόσο μέχρι η υπολογιστική ισχύς να γίνει miniaturized.

Συνεπώς οποιοδήποτε πρακτικό μοντέλο full self-driving εφαρμοστεί στην επόμενη εικοσαετία θα πρέπει να χρησιμοποιεί πολλαπλούς αισθητήρες και επικοινωνία με άλλα οχήματα έτσι ώστε να πετυχαίνει αντίστοιχο αποτέλεσμα καθώς η υπολογιστική ισχύς δεν θα είναι επαρκής. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν οδηγούμε πόσα από τα 100 δις νευρώνων και τα 100 τρις συνάψεων μπορεί να χρησιμοποιήσουμε;

Διότι το FSD θα αντικαταστήσει την οδήγηση, δεν θα αντικαταστήσει κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα από το μαγείρεμα μέχρι την εγχείρηση ανοικτής καρδιάς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, michael92 είπε

Υπενθύμιση ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει 100 δισεκατομμύρια νευρώνες και 100 τρισεκατομμύρια συνάψεις. Επίσης η διαφορά μεταξύ μιας ιδιοφυΐας και ενός αγράμματου χωρικού είναι μόλις μερικά δις νευρώνων.

Αυτή τη στιγμή με το ζόρι οι supercomputers μπορούν να κάνουν simulate το 1% του ανθρώπινου εγκεφάλου σε μη πραγματικό χρόνο. Ταυτόχρονα ο νόμος του Moore μας έχει αφήσει χρόνους. Στο πιο αισιόδοξο σενάριο έχουμε τουλάχιστον μια 20ετία μέχρι οι supercomputers να ξεπεράσουν τον ανθρώπινο εγκέφαλο και τουλάχιστον άλλο τόσο μέχρι η υπολογιστική ισχύς να γίνει miniaturized.

Συνεπώς οποιοδήποτε πρακτικό μοντέλο full self-driving εφαρμοστεί στην επόμενη εικοσαετία θα πρέπει να χρησιμοποιεί πολλαπλούς αισθητήρες και επικοινωνία με άλλα οχήματα έτσι ώστε να πετυχαίνει αντίστοιχο αποτέλεσμα καθώς η υπολογιστική ισχύς δεν θα είναι επαρκής. 

Η συγκριση ειναι ακυρη και δεν οδηγει σε ασφαλες συμπερασμα.

Ειναι επιχειρημα ιδιου επιπεδου με το να λεμε οτι αφου ενα κομπιουτερακι κανει πιο γρηγορα πραξεις απο οτι μια ιδιοφυια με "100 δισεκατομμύρια νευρώνες και 100 τρισεκατομμύρια συνάψεις", τοτε ειναι πιο εξυπνο/ικανο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν το ειχα πρσεξει, αλλα και παλι η ενσταση αφορουσε αυτο:

το οποιο δεν ισχυε για το μηνυμα που σχολιασε ο mechpanos. 

Τα πραγματα ειναι απλα: 

Σχολιαστηκε ενα μηνυμα του Thanar που ειχε τα επισημα νουμερα range των 2 αυτοκινητων σε μετρηση EPA,
Εδω ξανα EPA για audi e-tron: 204 miles
και εδω για το καινουριο model x 100d: 325 miles

Το οτι φυσικα, φθασαμε να διαβαζουμε το παρακατω για το γραφημα που ΕΙΧΕ ΤΑ ΕΠΙΣΗΑ ΝΟΥΜΕΡΑ EPA δειχνει πολλα:

Ρε μαν άλλο είπα άλλο μου λες άλλο σου λέω...
Είπα θα δω αυτό για το EPA test και θα σου ποστάρω και τις μετρήσεις σε δρόμο όταν μπορέσω γιατί δεν έχω ώρα σήμερα...αλλά όντως το τεστ που χρησιμοποιεί η Τέσλα είναι παρωχημένο και δίνει πιο υπερεκτιμημένα αποτελέσματα ενώ η Audi το νεότερο που είναι πιο "αυστηρό" ας πούμε...

Τώρα στο ότι η ARK invest έχει επενδύσει 100 εκ. USD στην TESLA εσένα δεν σε βάζει σε σκέψεις ας πούμε...δεν λέω ότι λέει ψέματα, αλλά καμία πιο αξιόπιστη πηγή δεν είχε να ανεβάσει ο σεβαστός κατά τα άλλα Thanar???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα κάνω μια προσωπική πρόβλεψη, δεν το έχω ακούσει ως θεωρία από κάπου.

Λίγους μήνες αφού η τεσλα κάνει διαθέσιμο το model 3 στην Αυστραλία και στην Ιαπωνία και γενικώς σε όσες ακόμα χώρες είχε δώσει την δυνατότητα για προκαταβολή, θα περιορίσει το SR/SR+ στην Βόρεια Αμερική και θα το ξανακάνει διαθέσιμο σε Ασία και Ευρώπη, όταν θα κατασκευάσει τα εργοστάσια εκεί, δηλαδή στην Ασία από αρχές 2020 και Ευρώπη βλέπουμε. Το SR/SR+ έχει μικρά περιθώρια κέρδους τα οποία γίνονται ακόμα μικρότερα λόγω του έξτρα κόστους θαλάσσιας μεταφοράς. Πιστεύω, ότι όλα αυτά τα ράβε-ξήλωνε που έγιναν μέχρι να ομαλοποιηθεί η παραγωγή αύξησαν την πολυπλοκότητα και το κόστος και περιόρισαν τα καλά περιθώρια κέρδους στα ακριβά μοντέλα. (Δεν αποκλείεται στο μέλλον να κατασκευάζονται στο fremont μόνο τα ακριβά model 3 και Y και να κατασκευαστεί άλλο εργοστάσιο για τα SR/SR+ των δύο μοντέλων). Τα λάθη αυτά -λογικά- δεν θα τα επαναλάβει στα νέα εργοστάσια και αυτό μένει να φανεί από το πως θα εξελιχθεί το εργοστάσιο στην Κίνα. Αν όλα πάνε βάσει προγράμματος πιστεύω, ότι τα SR/SR+ στην Κίνα θα έχουν πολύ καλό περιθώριο κέρδους.

Πιστεύω η ζήτηση του model 3 θα διαμορφωθεί ως εξής: 4.000+/εβδομάδα SR/SR+/LR/P model 3 στην Βόρεια Αμερική (μαζί με το Μεξικό) και 3.000+ LR/P model 3 σε Ευρώπη/Ασία/Αυστραλία.

Οι γραμμές παραγωγής στο Fremont δεν φαίνεται να μπορούν να διαχειριστούν περισσότερα από 10.000 αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων S/3/X. Και αυτό ισχύει ειδικά λόγω του βαφείου. Άρα με 7.000+ model 3 και 2.000+ S/X, το Fremont έχει πιάσει ταβάνι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Τώρα στο ότι η ARK invest έχει επενδύσει 100 εκ. USD στην TESLA εσένα δεν σε βάζει σε σκέψεις ας πούμε...δεν λέω ότι λέει ψέματα, αλλά καμία πιο αξιόπιστη πηγή δεν είχε να ανεβάσει ο σεβαστός κατά τα άλλα Thanar???

Παμε ξανα:
το γραφημα δειχνει τα αποτελεσματα του επισημο EPA test. Αυτη ειναι η πηγη(EPA). Δεν τιθεται θεμα αξιοπιστιας.

39 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Ρε μαν άλλο είπα άλλο μου λες άλλο σου λέω...
Είπα θα δω αυτό για το EPA test και θα σου ποστάρω και τις μετρήσεις σε δρόμο όταν μπορέσω γιατί δεν έχω ώρα σήμερα...αλλά όντως το τεστ που χρησιμοποιεί η Τέσλα είναι παρωχημένο και δίνει πιο υπερεκτιμημένα αποτελέσματα ενώ η Audi το νεότερο που είναι πιο "αυστηρό" ας πούμε...

Παμε ξανα:
το γραφημα που σχολιασες δειχνει αποτελεσματα για τα 2 αυτοκινητα ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΕΣΤ(EPA). Ετσι ειναι συγκρισιμα τα νουμερα(ΙΔΙΟ ΤΕΣΤ!!) και δεν τιθεται θεμα παρωχημενου κλπ.
Εσυ για καποιον λογο ακομα θεωρεις οτι τα νουμερα που παραθεσαμε ειναι για διαφορετικα τεστ. Δεν ισχυει αυτο.

 

Εδω ξανα EPA για audi e-tron: 204 miles
και εδω ξανα EPA για το καινουριο model x 100d: 325 miles

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Όταν οδηγούμε πόσα από τα 100 δις νευρώνων και τα 100 τρις συνάψεων μπορεί να χρησιμοποιήσουμε;

Διότι το FSD θα αντικαταστήσει την οδήγηση, δεν θα αντικαταστήσει κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα από το μαγείρεμα μέχρι την εγχείρηση ανοικτής καρδιάς.

Χρησιμοποιούμε όλα τα μέρη του εγκεφάλου:

Difference-Between-Cerebrum-and-Cerebral

2 ώρες πριν, haHa είπε

Η συγκριση ειναι ακυρη και δεν οδηγει σε ασφαλες συμπερασμα.

Ειναι επιχειρημα ιδιου επιπεδου με το να λεμε οτι αφου ενα κομπιουτερακι κανει πιο γρηγορα πραξεις απο οτι μια ιδιοφυια με "100 δισεκατομμύρια νευρώνες και 100 τρισεκατομμύρια συνάψεις", τοτε ειναι πιο εξυπνο/ικανο.

Η σύγκριση δεν είναι καθόλου άκυρη μιας και η αυτόνομη οδήγηση βασίζεται σε νευρωνικά δίκτυα και όχι manual programming. Όσοι περιμένετε σημαντική πρόοδο σύντομα θα απογοητευτείτε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, michael92 είπε

Η σύγκριση δεν είναι καθόλου άκυρη μιας και η αυτόνομη οδήγηση βασίζεται σε νευρωνικά δίκτυα και όχι manual programming. Όσοι περιμένετε σημαντική πρόοδο σύντομα θα απογοητευτείτε.

Ειπαμε, ιδιο επιπεδο με αυτο:

ενα κομπιουτερακι κανει πιο γρηγορα πραξεις απο οτι μια ιδιοφυια με "100 δισεκατομμύρια νευρώνες και 100 τρισεκατομμύρια συνάψεις", τοτε ειναι πιο εξυπνο/ικανο.

27 λεπτά πριν, michael92 είπε

Χρησιμοποιούμε όλα τα μέρη του εγκεφάλου:

Difference-Between-Cerebrum-and-Cerebral

 

Κατσε να βαλω μια εικονα και εγω:

images?q=tbn:ANd9GcSQ5MAU4c3cjiAYs-rAlEH

Αν την χρωματισω και τις βαλω ονοματα, τοτε θα γινει ακομα 'σοβαροτερο' το επιχειρημα αραγε;

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/5/2019 στις 1:30 ΠΜ, isay είπε

Εσυ γιατί σφίχτηκες και απάντησες στο σχόλιο μου για τους λογαριασμους του droula; Κακό δεν είναι, αλλά είναι περιεργο. 

Είμαι μουτσος σε πλοίο που μεταφέρει αργό πετρέλαιο για να γεμίζουν οι γεννήτριες που φορτίζει η tesla τα αυτοκίνητα της. Τωρα σκέφτομαστε να του βάλουμε και FSD (μας εκανε μια καλή προσφορα ο supreme leader και λεει οτι τώρα θα σταματά και στα stop και στα κοκκινα)

Οι γεννήτριες δεν καίνε αργό (hfo) αλλά fuel oil η κοινώς πετρελαίο κίνησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τεστ της EPA είναι αρκετά παλιό και απλοικό. Έχει δύο βασικούς κύκλους που γίνονται πάνω στο δυναμόμετρο, city και highway, οπου το city μετρά για 45% και το highway για 55%.

Ως εκτούτου, δίνει αβαντάζ στα αυτοκίνητα με χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση, και αυτό το πλεονέκτημα γίνεται ακόμα πιό έντονο στα ηλεκτρικά, γιατι σε αντίθεση με τα ICE, στo highway έχουν τη μεγαλύτερη κατανάλωση.

Και επειδή είναι πολλοί παράγοντες τους οποίους το τέστ δέν λαμβάνει υπόψιν, απλά διαιρούν την κατανάλωση την οποία προκύπτει με ένα fudge factor 0,7. Έτσι, αν ένα αυτοκίνητο έχει πίο αποδοτικό σύστημα θέρμανσης/κλιματισμού (που είναι πολύ σημαντικό το χειμώνα), αυτό δέν θα φανεί πουθενά στο EPA.

Οπότε μή δίνετε τόση σημασία στα νούμερα του EPA. Ναί, τα e-tron και ipace έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω χειρότερης αεροδυναμικής, όχι όμως τόση όσο αφήνουν να εννοηθεί απο τα νούμερα.

πχ: Chevy Bolt outlasts Tesla's Model S in Consumer Reports range test

While the Bolt is rated for 238 miles of driving by the EPA, the car exceeded that in the Consumer Reports test, squeezing out 12 more miles for a total of 250. That means the Bolt officially beats Tesla's Model S, at least in this particular test. When CR tested the Model S 75D, it got 235 miles, compared to the EPA estimate of 259.

17 ώρες πριν, haHa είπε

Δεν το ειχα πρσεξει, αλλα και παλι η ενσταση αφορουσε αυτο:

Στις 2/5/2019 στις 1:21 ΜΜ, mechpanos είπε

...ότι το e-tron δημοσιεύει το range σύμφωνα με το τεστ WLTP το οποίο η Tesla αρνείται να εφαρμόσει και χρησιμοποιεί το παλαιό, outdated NEDC. ...

το οποιο δεν ισχυε για το μηνυμα που σχολιασε ο mechpanos.

Το παραπάνω που λέει ο @mechpanos ισχύει, και δημιουργεί ερωτήματα

Ενώ οι άλλοι κατασκευαστές έσπευσαν έγκαιρα να συμμορφωθούν με το WLTP, η Tesla φαίνεται οτι θέλει να εξαντλήσει την παράταση που έχει δωθεί. Πλέον δέν είναι κατασκευαστής τύπου Caterham για να δικαιολογείται κάτι τέτοιο.

Και λίγες μέρες πρίν, ανακοινώνουν οτι θα αλλάξουν τα μοτέρ με πιό αποδοτικά, ενώ πιό μετά θα ακολουθήσει και ανανέωση του εσωτερικού.

Δέν κάνει νόημα να γίνονται οι αναβαθμίσεις τμηματικά, γιατι έτσι τα μοντέλα που έχουν τα βελτιωμένα μοτέρ αλλά όχι το βελτιωμένο εσωτερικό θα απαξιωθούν. Εδώ που τα λέμε, ούτε η αναβάθμιση του εσωτερικού έχει νόημα. Τα S/X είναι παλιά πλατφόρμα, ήρθε η ώρα για νέο μοντέλο, όχι facelift.

Υποψιάζομαι οτι ο πραγματικός λόγος που κάνουν αυτή την κίνηση είναι γιατι τα παλιά S/X βγάζουν κακά νούμερα στο WLTP

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Το παραπάνω που λέει ο @mechpanos ισχύει, και δημιουργεί ερωτήματα

Ενώ οι άλλοι κατασκευαστές έσπευσαν έγκαιρα να συμμορφωθούν με το WLTP, η Tesla φαίνεται οτι θέλει να εξαντλήσει την παράταση που έχει δωθεί. Πλέον δέν είναι κατασκευαστής τύπου Caterham για να δικαιολογείται κάτι τέτοιο.

Οπως ειπαμε, το παραπανω δεν ισχυει για το μηνυμα που σχολιασε ο mechpanos, οπου  παρουσιαζε νουμερα EPA για τα 2 αυτοκινητα.

Για να μην υπαρξει κι αλλη παρερμηνεια, σχολιαστηκε ενα μηνυμα του Thanar που ειχε τα επισημα νουμερα range των 2 αυτοκινητων σε μετρηση EPA,
Εδω ξανα EPA για audi e-tron: 204 miles
και εδω για το καινουριο model x 100d: 325 miles

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...