Droulas13 Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, mechpanos είπε Προφανώς και παρακολουθείς την "αγορά" καλύτερα από εμένα, οπότε έχεις την ευχέρεια να δημοσιεύεις ό,τι σε βολεύει... Ατύχησες όμως καθώς με ένα απλό γκουγκλάρισμα διαβάζει κανείς στα συγκριτικά, ότι το e-tron δημοσιεύει το range σύμφωνα με το τεστ WLTP το οποίο η Tesla αρνείται να εφαρμόσει και χρησιμοποιεί το παλαιό, outdated NEDC. Στον δρόμο συγκρινόμενο με το Model X το ένα βγάζει 180 μίλια ενώ το etron 174. Για αυτή την διαφορά μιλάμε; Μην βάλεις άλλο γράφημα που να σε βολεύει στο παίνεμα της Tesla, θα γκουγκλάρω και είμαι σίγουρος ότι θα βρω την εξήγηση. Το etron με 5kwh μεγαλύτερη μπαταρία, διανύει 65 χλμ λιγότερα από το model X. (274 vs 339). Η' αν το προτιμάς σε ποσοστά, το model Χ διανύει 24% περισσότερη απόσταση. Αντίστοιχα είναι τα αποτελέσματα και στα official δεδομένα, όπου στο etron στην Αμερική του αναγνωρίστηκαν 204 EPA miles σε σύγκριση με τα 257 EPA miles του προ 3ετίας Tesla 90D. Η' αν το προτιμάς σε ποσοστά, 26% μεγαλύτερο EPA range. Επεξ/σία 2 Μαΐου 2019 από Droulas13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Όχι απλά χαλαρά. Στον πάγο παίζει να τα βάλουν σε λίγο όταν ξεπεραστεί το hype.... December 15, 2017: Bosch is considering a major €20 billion investment in 200 GWh of battery cell production Feb. 28th 2018 : Bosch decides against massive battery cell production plan for electric cars, even sells solid-state battery start-up April 29, 2019 : Bosch enters serial production of fuel cells, [...]The market launch is scheduled for 2022 “at the latest,” Κάποιοι προτιμούν να ξεχνούν ότι EV, δεν είναι μόνο τα BEV Κατα τη γνωμη μου θα γινει κατι παραδοξο που οφειλεται στο Halo effect: Τo model S εδωσε στα BEV το halo effect που ηταν απαραιτητο για να καθιερωθουν στην αντιληψη της κοινης γωμης ως ισαξια ή και καλυτερα απο τα παλια ICE, αλλα στο μελλον θα γεμισουν οι πολεις απο πολυ περισσοτερα μικρα τυπου leaf ! Οι πολεις θα γεμισουν απο BEV, διοτι ειναι πολυ ευκολοτερο να φτιαξουν δικτυα φορτισης, παρα να φτιαξουν δικτυο Η2. Κοστιζει πολυ περισσοτερο να το παραγεις, να το μεταφερεις, να το αποθηκευσεις, να κατασκευασεις "βενζιναδικα" υδρογονου, να αγορασεις γη μεσα στις πολεις για να τα φτιαξεις... Πιθανον να το χρησιμοποιησουν για μεγαλα οχηματα, αλλα δεν νομιζω οτι συμφερει για το μικρα επιβατικα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, sattack είπε Κατα τη γνωμη μου θα γινει κατι παραδοξο που οφειλεται στο Halo effect: Τo model S εδωσε στα BEV το halo effect που ηταν απαραιτητο για να καθιερωθουν στην αντιληψη της κοινης γωμης ως ισαξια ή και καλυτερα απο τα παλια ICE, αλλα στο μελλον θα γεμισουν οι πολεις απο πολυ περισσοτερα μικρα τυπου leaf ! Οι πολεις θα γεμισουν απο BEV, διοτι ειναι πολυ ευκολοτερο να φτιαξουν δικτυα φορτισης, παρα να φτιαξουν δικτυο Η2. Κοστιζει πολυ περισσοτερο να το παραγεις, να το μεταφερεις, να το αποθηκευσεις, να κατασκευασεις "βενζιναδικα" υδρογονου, να αγορασεις γη μεσα στις πολεις για να τα φτιαξεις... Πιθανον να το χρησιμοποιησουν για μεγαλα οχηματα, αλλα δεν νομιζω οτι συμφερει για το μικρα επιβατικα. Για μικρά επιβατικά (πόλης) δεν βολεύει προς το παρόν λόγο χώρου, καθώς υπάρχει ένα θέμα με το όγκο των μποτιλιών. + δεν χρειάζονται μεγάλες μπαταρίες οπότε λίγο πολύ γεμίζουν γρήγορα. Βολεύουν αρκετά σαν δεύτερο αμάξι, για μετακινήσεις στην πόλη για αυτούς που έχουν ιδιόκτητη πρίζα για φόρτιση. Δεν υπάρχει οποιαδήποτε αμφιβολία σε αυτό + σε αυτό δεν χρειάζεσαι να στήσεις δίκτυο. Στο δίκτυο φορτιστών όμως κάνεις λάθος. Είναι αρκετά δύσκολο να φτιάξεις και να συντηρείς δίκτυο με δεκάδες χιλιάδες ανεξάρτητους φορτιστές σε κάθε πόλη για δεκάδες χιλιάδες BEV, έστω και μικρά, καθώς στις πόλεις οι περισσότεροι μένουν σε διαμερίσματα -> αναγκαστικά θα το φορτίζουν εκτός σπιτιού και κάθε φόρτιση καταλαβανει για σημαντικό χρόνο τον φορτιστή, ειδικά εάν είναι Level 2. Βασικά σκέψου πόσο πρόβλημα είναι οι απλές θέσεις στάθμευσής, και πρόσθεσε σε αυτό την πολυπλοκότητα της εύρεσης θέσης στάθμευσης με παρουσία φορτιστή. Απλά αδύνατο για μεγαλουπόλεις με μεγάλη πυκνότητα πληθυσμού χωρίς να γκρεμίσεις και να ξαναχτίσεις τα κτίρια και τις υποδομές. + Δεν χρειάζεται να το μεταφέρεις αν και υπάρχουν πολλές λύσεις σε αυτό, ειδικά για μικρές αποστάσεις. Οι μεταφορά σε μεγάλες αποστάσεις είναι που έχει πρόβλημα εάν δεν υπάρχουν αγωγοί. Το υδρογόνο προς το παρόν στα παρτήρια σκοπεύεται να παράγεται κυρίως On-site ή σε κοντινά μεγαλύτερα εργοστάσια παραγωγής. Υπάρχουν έτοιμα " stackable kits", (modular electrolysers, storage, compressors). + μπορείς να χρησιμοποιείς ρεύμα off-peak (πχ νύχτα) και να έχεις και μηδέν επίδραση στο υπάρχον δίκτυο ηλεκτροδότησης ή και να το σταθεροποιείς. + Δεν χρειάζεται κατ ανάγκη να κατασκευάσεις βενζινάδικα υδρογόνου από την αρχή, ούτε να αγοράσεις νέα γη. Μπορείς να μετατρέψεις τα υπάρχον όσο αυξάνονται οι ανάγκες. Μια τέτοια αντλία μπορεί να εξυπηρετεί δεκάδες αμάξια κάθε μέρα χωρίς περιορισμούς όπως και με την βενζίνη. Δεν χρειάζεται να υπάρχουν παντού. Η Γερμανία για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά (2017-2018) κατασκεύασε τα περισσότερα πρατήρια υδρογόνου στον κόσμο, χωρίς να έχει καν αξιόλογο αριθμό FCEV αμαξιών ή κάποιο επίσημο σχέδιο για hydrogen economy σαν την Ιαπωνία - Κορέα. Προετοιμάζεται για το ~2022+ που θα αρχίσουν να προωθούνται σοβαρά γι αυτό και μέχρι το 2030, που θα αρχίσουν να παίρνουν τα πάνω τους, στοχεύει να υπάρχουν 1000 από τα 40-50 σήμερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Ρε γαμώτι, και ήταν τόσο κοντά! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, mechpanos είπε Προφανώς και παρακολουθείς την "αγορά" καλύτερα από εμένα, οπότε έχεις την ευχέρεια να δημοσιεύεις ό,τι σε βολεύει... Ατύχησες όμως καθώς με ένα απλό γκουγκλάρισμα διαβάζει κανείς στα συγκριτικά, ότι το e-tron δημοσιεύει το range σύμφωνα με το τεστ WLTP το οποίο η Tesla αρνείται να εφαρμόσει και χρησιμοποιεί το παλαιό, outdated NEDC. Στον δρόμο συγκρινόμενο με το Model X το ένα βγάζει 180 μίλια ενώ το etron 174. Για αυτή την διαφορά μιλάμε; Μην βάλεις άλλο γράφημα που να σε βολεύει στο παίνεμα της Tesla, θα γκουγκλάρω και είμαι σίγουρος ότι θα βρω την εξήγηση. Ισως να πρεπει να ελεγξεις καλυτερα τα στοιχεια σου. Τα δεδομενα για το range ειναι με βαση το ιδιο προτυπο μετρησης: EPA. To audi e-tron εχει 204 miles, το προ τριετιας Tesla model x 90d εχει 257 miles και το καινουριο tesla model x 100LR εχει 325 miles. Με λιγα λογια, το καινουριο model x εχει ~60% μεγαλυτερο range με ~5% μεγαλυτερη μπαταρια σε σχεση με το audi e-tron. Παντα στο ιδιο τεστ για να ειναι συγκρισιμα τα αποτελεσματα. Και μιλαμε για ενα λιγο μεγαλυτερο αυτοκινητο, που παιρνει 3η σειρα καθισμτων, σε αντιθεση με το audi e-tron. Επεξ/σία 3 Μαΐου 2019 από haHa 4 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 23 ώρες πριν, Emaros είπε Όχι, δεν επιβεβαιώνουν το παραπάνω. Εάν οι εταιρείες που παράγουν προϊόντα έχουν απώλειες εξαιτίας των δραστηριοτήτων τους δεν σημαίνει ότι τα προϊόντα δεν είναι "πραγματικά βιώσιμα". Αυτή είναι η ανάγνωση που κάνεις εσύ, αλλά είναι ψευδής. Οι εταιρείες φτιάχνουν αυτοκίνητα, τακτοποιούν μακροπρόθεσμες οφειλές, κάνουν εξαγορές, φτιάχνουν εργοστάσια και σε κάποιες περιπτώσεις μπορούν να παρουσιάσουν κέρδη και να μοιράσουν μερίσματα αλλά επιλέγουν να μην το κάνουν προκειμένου να επενδύσουν αλλού. Ειδικά όταν κάνουν και όλα τα παραπάνω μαζί, οι απώλειες θα είναι πιο έντονες, αυτό δεν σημαίνει κάτι για το προϊόν που πουλάνε, αυτό καθεαυτό. Λες και τα οικονομικά όλων των υπολοίπων πήγαιναν πάντα από κερδοφορία σε κερδοφορία. Προφανώς τα οικονομικά της Τεσλα δεν είναι ούτε άριστα, ούτε η εταιρεία έχει "δέσει" στην αυτοκινητοβιομηχανία, γιατί έχει δρόμο γεμάτο λακκούβες μπροστά της, στην προσπάθεια να διεισδύσει σε πολλές και σκληρές βιομηχανίες, ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι "ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες δεν είναι πραγματικά βιώσιμα". Μάλλον το αντίθετο, το ότι δυνατές βιομηχανίες (αυτοκίνηση, καύσιμα) εστιάζουν με επενδύσεις δισ. σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες, αποδεικνύει ότι το συγκεκριμένο κομμάτι στο αρχικό ποστ αυτού του thread είναι άστοχο. Και αυτό θα φανεί ακόμα περισσότερο όταν ξεκινήσει η παραγωγή στην Κίνα όπου τα κόστη θα είναι μειωμένα και το ανεβασμένο margin αναμένεται να βελτιώσει και τη δυνατότητα της Tesla για κέρδη. Σε κανα εξάμηνο, τα ρομποταξί θα βγούν στις πιάτσες και θα αρχίσουν να παίρνουν κούρσες με διπλή ταρίφα και η Tesla δέν θα ξέρει που να τα βάλει τα λεφτά που θα μαζεύει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mechpanos Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 18 ώρες πριν, haHa είπε Ισως να πρεπει να ελεγξεις καλυτερα τα στοιχεια σου. Τα δεδομενα για το range ειναι με βαση το ιδιο προτυπο μετρησης: EPA. To audi e-tron εχει 204 miles, το προ τριετιας Tesla model x 90d εχει 257 miles και το καινουριο tesla model x 100LR εχει 325 miles. Με λιγα λογια, το καινουριο model x εχει ~60% μεγαλυτερο range με ~5% μεγαλυτερη μπαταρια σε σχεση με το audi e-tron. Παντα στο ιδιο τεστ για να ειναι συγκρισιμα τα αποτελεσματα. Πηγή; Αυτονομία Tesla με το WLTP πρότυπο δοκιμής έχουμε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 610 km Model S Long Range, 505km Model X Long Range, 544 km Model 3 LR, WLTP. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, mechpanos είπε Πηγή; Αυτονομία Tesla με το WLTP πρότυπο δοκιμής έχουμε; Δεν γνωριζω, μπορεις να ψαξεις αν θελεις. To post μου ηταν για να σε ενημερωσει οτι δεν ισχυουν αυτα που εγραψες: 23 ώρες πριν, mechpanos είπε Ατύχησες όμως καθώς με ένα απλό γκουγκλάρισμα διαβάζει κανείς στα συγκριτικά, ότι το e-tron δημοσιεύει το range σύμφωνα με το τεστ WLTP το οποίο η Tesla αρνείται να εφαρμόσει και χρησιμοποιεί το παλαιό, outdated NEDC. και οτι υπαρχουν νουμερα με το ιδιο προτυπο(EPA) ωστε να ειναι συγκρισιμα μεταξυ των 2 αυτοκινητων(ασχετα που το model x ειναι μεγαλυτερο και αισθητα πιο γρηγορο). Επεξ/σία 3 Μαΐου 2019 από haHa 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Emaros Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 2 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Σε κανα εξάμηνο, τα ρομποταξί θα βγούν στις πιάτσες και θα αρχίσουν να παίρνουν κούρσες με διπλή ταρίφα και η Tesla δέν θα ξέρει που να τα βάλει τα λεφτά που θα μαζεύει. πολύ καλή απάντηση. Ωστόσο, 1 --> δεν κατάλαβες σωστά τί ειπώθηκε για τα robotaxi. 2 --> για τα υπόλοιπα εδώ θα είμαστε και θα διασκεδάζουμε όσο τα γραπτά μένουν. Καλό είναι όμως να καταλάβουμε ότι οι εταιρείες δεν είναι μπακάλικα για να έχουν ως μόνο στόχο να "μαζεύουν λεφτά". Για να αναπτυχθούν, επενδύουν, δεν μαζεύουν. Μαζεύουν αυτοί που θέλουν μεγάλα μπόνους για τα στελέχη τους, μικρά έξοδα σε R&D και στασιμότητα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mechpanos Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, haHa είπε Δεν γνωριζω, μπορεις να ψαξεις αν θελεις. To post μου ηταν για να σε ενημερωσει οτι δεν ισχυουν αυτα που εγραψες: και οτι υπαρχουν νουμερα με το ιδιο προτυπο(EPA) ωστε να ειναι συγκρισιμα μεταξυ των 2 αυτοκινητων(ασχετα που το model x ειναι μεγαλυτερο και αισθητα πιο γρηγορο). Αυτά που έγραψα ισχύουν. Αν υπάρχει και άλλη δοκιμή με κοινό πρότυπο και των δύο, θα το ψάξω (γιαυτό σε ρώτησα πηγή, για να μην ψάχνω όπου να'ναι)...Αν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά υπέρ της Tesla, μπράβο της (αν και διάβασα δοκιμή με αμελητέα πραγματική διαφορά, θα βρω πάλι την δοκιμή και θα την προστάρω όταν προλάβω) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 40 λεπτά πριν, haHa είπε και οτι υπαρχουν νουμερα με το ιδιο προτυπο(EPA) ωστε να ειναι συγκρισιμα μεταξυ των 2 αυτοκινητων(ασχετα που το model x ειναι μεγαλυτερο και αισθητα πιο γρηγορο). Kαι αυτο διοτι ο Μusk ειχε εξαρχης προνοησει για ολα, οπως στη συγκεκριμενη περιπτωση για το καλυτερο δυνατο αεροδυναμικο σχημα χωρις να υστερει καθολου σε αισθητικη. Αντιθετα, αισθητικα ειναι απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα, ενω αν κοιταξει κανεις αλλα μοντελα, πχ αυτο του Η2 της Toyota ειναι για γελια.... Ειχε εξαρχης προνοησει για εργοστασιο παραγωγης μπαταριων, για δικτυο Super Chargers, για αυτοκινητα βασισμενα πανω σε ενα κεντρικο computer που θα ελεγχει ολες τις λειτουργιες και θα δεχεται ΟΤΑ, για αισθητηρες και hardware σε ολα τα μοντελα ωστε μονο με software OTA να εχουν ολα καινουργιες λειτουργιες. Αυτα ολα δεν ειναι αμελητεα, ειναι τοσο πολυ σημαντικα που του δινουν εγγενες πλεονεκτημα απεναντι στους αλλους και γι' αυτο μετα βλεπουμε οτι τα μεγαθηρια της αυτοκινητοβιομηχανιας πανε να κανουν κατι και τελικα υστερει! 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, mechpanos είπε Αυτά που έγραψα ισχύουν. Αν υπάρχει και άλλη δοκιμή με κοινό πρότυπο και των δύο, θα το ψάξω (γιαυτό σε ρώτησα πηγή, για να μην ψάχνω όπου να'ναι)...Αν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά υπέρ της Tesla, μπράβο της (αν και διάβασα δοκιμή με αμελητέα πραγματική διαφορά, θα βρω πάλι την δοκιμή και θα την προστάρω όταν προλάβω) Δεν ισχυουν αυτα που εγραψες. Σχολιασες ενα μηνυμα του Thanar που ειχε τα επισημα νουμερα range σε μετρηση EPA, αλλα εσυ ανεφερες αυτο: Στις 2/5/2019 στις 12:21 ΜΜ, mechpanos είπε ...ότι το e-tron δημοσιεύει το range σύμφωνα με το τεστ WLTP το οποίο η Tesla αρνείται να εφαρμόσει και χρησιμοποιεί το παλαιό, outdated NEDC. ... Εδω ξανα EPA για audi e-tron: 204 miles και εδω για το καινουριο model x 100d: 325 miles Αναφορά σε κείμενο Beginning today, Model S and Model X now come with an all-new drivetrain design that increases each vehicle’s range substantially, achieving a landmark 370 miles and 325 miles on the EPA cycle for Model S and Model X Long Range, respectively. Tελος, η tesla ανακοινωνει συνηθως το range βασει EPA test και αυτο ειναι που βαζει φατσα-καρτα στο κεντρικο site της. Δες και στο site της: https://www.tesla.com/modelx Επεξ/σία 3 Μαΐου 2019 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Αν πας στα ευρωπαϊκά υπόsites έχει τα νούμερα και σε NEDC ή WLTP. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, NT1G είπε Αν πας στα ευρωπαϊκά υπόsites έχει τα νούμερα και σε NEDC ή WLTP. Για αυτο εγραψα συνηθως πιο πανω: 22 λεπτά πριν, haHa είπε Tελος, η tesla ανακοινωνει συνηθως το range βασει EPA test και αυτο ειναι που βαζει φατσα-καρτα στο κεντρικο site της. Οι επισημες ανακοινωσεις ειναι συνηθως σε EPA, εδω και η επισημη ανακοινωση απο το site της tesla για τα καινουρια model s and x: The Longest-Range Electric Vehicle Now Goes Even Farther Αναφορά σε κείμενο Beginning today, Model S and Model X now come with an all-new drivetrain design that increases each vehicle’s range substantially, achieving a landmark 370 miles and 325 miles on the EPA cycle for Model S and Model X Long Range, respectively. ---------------- Φυσικα και στα ευρωπαικα υποsite βλεπω οτι ανακοινωνει νουμερα σε WLTP, σε αντιθεση με την ανακριβεια που εγραψε και επιμενει ο φιλος mechpanos: Στις 2/5/2019 στις 12:21 ΜΜ, mechpanos είπε ...ότι το e-tron δημοσιεύει το range σύμφωνα με το τεστ WLTP το οποίο η Tesla αρνείται να εφαρμόσει και χρησιμοποιεί το παλαιό, outdated NEDC. ... https://www.tesla.com/en_EU/modelx Επεξ/σία 3 Μαΐου 2019 από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα