isay Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 2 λεπτά πριν, sattack είπε ο supreme πωλητης πηρε τα ηλεκτρικα αυτοκινητα απο αυτοκινητακια του γκολφ και τα εκανε υπερσυγχρονα αυτοκινητα πιο εξελιγμενα απο ολα τα ICE που ειναι πλεον αρχαια και τρεχουν ολοι τωρα να τον αντιγραψουν. αντε πες το αυτό στη γυναίκα και τους γονεις των παρακάτω και να εξηγήσεις οτι ο supreme leader προκειμένου να πουλήσει, πεταξε στην αγορα πανακριβες beta κινεζιές FSD, που είναι ακρως επικίνδυνες και ανα χαλάσει κατι θα κοστίσει ακριβά η επισκευή και χρονικά κάπου στο 5μηνο. (λιγο συναισθηαμτικά φορτισμένο) Το παρακάτω με εχει εξοργίσει πάρα πολύ. Αν κάποιος φίλος ή συγγενής με ρωτούσε να αγοράσει tesla θα τον παρακαλούσα γονατιστός να μην το κάνει, τουλάχιστον μην πιαστει υπερ-στοκος και βάλει ap/fsd. https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-05-01/tesla-sued-over-fatal-crash-blamed-on-autopilot-navigation-error https://www.miamiherald.com/news/business/article224101995.html (αν θες περισσοτερα υπάρχει ολοκληρη λιστα) 13 λεπτά πριν, sattack είπε Η μεταβαση αυτη στα EV κουμπωνει τελεια με την μεταβαση στις ΑΠΕ και την αλλαγη του ενεργειακου πολιτισμου του πλανητη. Διαβασες ποτε να γράψω οτι ειμαι ενάντιαν στις ΑΠΕ και την ηλεκτροκίνηση; ΠΟΤΕ οποτε μην προσπαθείς να δειξεις οτι ειμαι ενάντια σε αυτες τις τεχνολογίες. Είμαι όμως ενάντια στις πιθανές απάτες που στήνονται γύρω από τέτοιες ιδεες. Διαβασες ποτε να γράψω κάτι κακο για τα nissan leaf ή vw e-golf ή για παραγωγή ενέργειας απο υδροηλεκτρικά ή γεωθερμία; ΠΟΤΕ! Τα μεν πρωτα τα θεωρώ σοβαρά, δοκιμασμένα ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΑ προϊόντα, τα δε δευτερα εχουν καρααποδειξει οτι παραγουν οικολογικά, οικονομικά και με αξιοπιστία καθαρή ενέργεια. Ασε λοιπον τα τσουβαλιάσματα και ας μεινουμε στα on topic της tesla. Πραγματικά θα γουσταρα να κάνω ένα σύντομο και εννοείται τζάμπα test drive σε ολα τα model αλλά ΜΕ-ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ δεν θα τα αγοραζα. Πρωτον γιατί τα λεφτά μου τα βγάζω δύσκολα (για να τα χαρίσω σε καποιο απατεώνα εγωπαθή πωλητη), αφετέρου (και σημαντικοτερο) τη θελω τη ζωή μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 κι εγω λεω οτι το Autopilot δεν πρεπει να το αφηνεις απο την προσοχη σου να οδηγει μονο του. Η δικη μου αποψη ειναι οτι η εκθετικη αυξηση της υπολογιστικης ισχυος θα πετυχει το FSD , διοτι 1ον παρα πολλοι μονοφθαλμοι οδηγουν (αρα περισσοτεροι αισθητηρες δεν χρειαζονται) και 2ον απιστευτα πολλοι απιστευτα χαμηλης νοημοσυνης οδηγουν επισης, οποτε η αυξηση της υπολογιστικης ισχυος μαζι με την ΑΙ πιστευω θα τους φτασει και θα τους προσπερασει. Το 2ο "παραδειγμα" που εβαλες θα ηταν για γελια αν δεν ηταν για κλαματα. Οδηγουσαν με 180Km/h σε δρομο με οριο τα 80 και κατηγορουν την Tesla διοτι ο πατερας του οδηγου παρακαλεσε την Tesla να του φτιαξουν ειδικο software μονο για αυτον που να περιοριζει την ταχυτητα του οχηματος επειδη ο γιος του ετρεχε συνεχεια ιλιγγιωδως, η Tesla εφτιαξε ειδικα για αυτον ειδικο software και μετα λεει σε ενα service του κανανε καποιο update που εσβησε αυτο το ειδικο software και αρα φταιει η Tesla... Δηλαδη ολοι που σκοτωνονται με τα σαραβαλακια τα pegeuot renault bmw κλπ δεν τρεχει τιποτα, η Tesla που εκατσε και ασχοληθηκε με εναν συγκεκριμενο πελατη και του εφτιαξε ειδικο software φταιει... κι οχι αυτοι που ετρεχαν με 180 αντι για 80 σε καθε ευκαιρια... Χωρια που μετα απο αυτο η Tesla απο οτι ακουσα εκανε αυτη την επιλογη στανταρ σε ολα τα οχηματα ολων των πελατων, πολλων ετων παλαιοτερων αυτοκινητων με τις OTA αναβαθμισεις. Κατι απλο και συνηθισμενο δηλαδη για ολες τις αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες... 28 λεπτά πριν, isay είπε Διαβασες ποτε να γράψω κάτι κακο για τα nissan leaf ή vw e-golf ή για παραγωγή ενέργειας απο υδροηλεκτρικά ή γεωθερμία; ΠΟΤΕ! Τα μεν πρωτα τα θεωρώ σοβαρά, δοκιμασμένα ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΑ προϊόντα, τα δε δευτερα εχουν καρααποδειξε To leaf και το egolf δεν εκαναν πρακτικα τιποτα για την διειδυση των EV στην αντιληψη του κοσμου για το τι μπορουν να κανουν τα EV και πως ειναι ισαξια ή και καλυτερα απο τα ICE. Tο Τesla model S και μετα το X και το 3 το εκαναν αυτο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Απο το αρχικό πόστ αυτού του thread: [..]κατα τη γνώμη μου η Tesla πουλάει προιόντα (ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες) τα οποία δέν είναι πραγματικά βιώσιμα.[...] Ταυτόχρονα, τα πουλάει σε τιμές κάτω του πραγματικού τους κόστους για να φαίνονται πιό προσιτά απ ότι είναι στην πραγματικότητα. Τα αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου επιβεβαιώνουν το παραπάνω για άλλη μία φορά. 700 εκατομμύρια απώλειες, εξανέμισαν και με το παραπάνω τα κέρδη των 3 ή 4 κερδοφόρων τριμήνων που είχε η εταιρία στην ιστορία της. Αν δέν ήταν και τα 200 εκατομμύρια απο επιδοτήσεις τύπου ZEV και GHG credits, θα είχε φτάσει τα 900 εκατομμύρια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 8 ώρες πριν, isay είπε Επισης γελώ με τις παραγγελίες, αφενός γιατί εσύ ένας θαυμαστης του supreme leader παραπέμπεις σε unofficial πηγη για επιχειρηματολογία, αφετέρου για κανε μια συγκριση με q42018 Στο Q4 2018 είχε 510 παραγγελίες στην Βόρεια Αμερική και από 28/2/2019 έως σήμερα έχει 328. Στα S/X πράγματι υπήρχε μεγάλη πτώση στο Q1 (και πάλι παγκοσμίως πούλησαν περισσότερα από τους ανταγωνιστές τους), η οποία σε ένα βαθμό θα ανασχεθεί από την αναβάθμιση των μοτέρ που προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία. Υποθέτω ότι αργότερα το καλοκαίρι θα ανακοινωθεί και καινούριο εσωτερικό, το οποίο ήθελαν να το πλασάρουν μαζί με τα νέα μοτέρ, αλλά η μεγάλη πτώση στο Q1 τους ανάγκασε να αλλάξουν τα πλάνα τους. Εδώ βλέπουμε την συνέντευξη ενός δισεκατομμυριούχου διαχειριστή κεφαλαίων, που τον κάλεσαν στο CNBC με την προοπτική, ότι θα θάψει την τεσλα αλλά για κακή τους τύχη τους έκανε ρόμπα και αναγκάστηκε το κανάλι στη συνέχεια να τον κόψει από τα βίντεό της. Για κακή της τύχη όμως δεν ζούμε στο 2000 και πρόλαβαν κάποιοι και έσωσαν το βίντεο. . Επίσης εδώ βλέπουμε τον Paul Graham, 4 ώρες αργότερα από όταν τουίταρε κάτι θετικό για την τέσλα να αναρωτιέται: 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mechpanos Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 8 ώρες πριν, sattack είπε και τρεχουν ολοι τωρα να τον αντιγραψουν Δεν βλέπω κανέναν να τρέχει να τον αντιγράψει... όσοι σχεδιάζουν να μπουν στο EV market το κάνουν με μεθοδικότητα και προσεκτικό σχεδιασμό, αν ήθελαν να το πάνε τρέχοντας και με copy paste θα το είχαν κάνει ήδη. Ο λόγος που δεν το κάνουν είναι ότι ΔΕΝ έχει κάτι να αντιγράψουν, αντίθετα έχει πολλά για να αποφύγουν σε επίπεδο κακού σχεδιασμού και κακής υλοποίησης. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Σύγκριση πωλήσεων ηλεκτρικών στην Αμερική περιόδου Ιανουαρίου-Απριλίου μεταξύ 2018 και 2019: Model 3: Το 2018 είχε 11.930 πωλήσεις. Το 2019 έχει 32.475 πωλήσεις. Model S/X: Το 2018 είχαν 12.075 πωλήσεις. Το 2019 έχουν 9.350 πωλήσεις. Nissan Leaf: Το 2018 είχε 3.716 πωλήσεις. Το 2019 έχει 3.636 πωλήσεις. Toyota Prius Prime: Το 2018 είχε 9.094 πωλήσεις. Το 2019 έχει 5.547 πωλήσεις. Honda Clarity: To 2018 είχε 3.775 πωλήσεις. Το 2019 έχει 4.697 πωλήσεις. Chevrolet Bolt/Volt: Το 2018 είχαν 10.453. Το 2019 έχουν 8.151 πωλήσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, mechpanos είπε Δεν βλέπω κανέναν να τρέχει να τον αντιγράψει... όσοι σχεδιάζουν να μπουν στο EV market το κάνουν με μεθοδικότητα και προσεκτικό σχεδιασμό, αν ήθελαν να το πάνε τρέχοντας και με copy paste θα το είχαν κάνει ήδη. Ο λόγος που δεν το κάνουν είναι ότι ΔΕΝ έχει κάτι να αντιγράψουν, αντίθετα έχει πολλά για να αποφύγουν σε επίπεδο κακού σχεδιασμού και κακής υλοποίησης. Στην αρχη οι αλλες εταιρειες εφτιαχναν μονο κουβαδακια (leaf, Zoe ) και απλες μετατροπες (egolf, fiat500, rav4) Μετα την επιτυχια του model S και μετα του Χ και ειδικα μετα που ειδαν τις προκρατησεις και τις πωλησεις του 3, τοτε και μονο τοτε ταρακουνηθηκαν και αρχισαν σιγα σιγα να αναπτυσουν μοντελα αποκλειστικα ΕV που να μπορουν να σταθουν επαξια απεναντι στα ΙCE μοντελα τους. Αλλιως δεν θα ειχαν κανει τιποτα, αφου ειχαν την τεχνογνωσια σε ICE κινητηρες και συστηματα μεταδοσης και σε σασι που να βολευουν αυτα, θα συνεχιζαν στο ιδιο μοτιβο, δεν θα εμπαιναν στα τεραστια εξοδα που ηταν αναγκαια για τις νεες τεχνολογιες. Το μοτιβο τους ηταν: "ηλεκτρικα? Αφου δεν τα θελουν οι καταναλωτες, γι αυτο δεν τα φτιαχνουμε κι εμεις". Συρθηκαν εκει, αναγκαστικά, οταν τα εφτιαξε αλλος και ειδαν τις αντιδρασεις των καταναλωτων. Επεξ/σία 2 Μαΐου 2019 από sattack 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mechpanos Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 38 λεπτά πριν, sattack είπε δεν θα εμπαιναν στα τεραστια εξοδα που ηταν αναγκαια για τις νεες τεχνολογιες Ποιες νέες τεχνολογίες;;; Τα μοτέρ και οι μπαταρίες είναι πιο παλιές από τις ΜΕΚ! Οι σύγχρονες ΜΕΚ απαιτούν μεγαλύτερα έξοδα έρευνας και ανάπτυξης για να επιτύχουν τις απαιτήσεις ρύπων, από το να αναπτύξουν ένα EV της προκοπής πάνω σε οποιοδήποτε από τα ευμετάβλητα σασί που διαθέτουν ΟΛΕΣ οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Απλά δεν θέλησαν να το κάνουν, όταν το θελήσουν τότε θα αρχίσουν να βαρούν τα τέλια για την TESLA. Είναι ζήτημα εμπορικών αποφάσεων, όχι ικανότητας. Το + που δίνω στην Tesla, είναι ότι κάνει την ηλεκτροκίνηση trend και κάνει καλή δουλειά σε αυτό, αλλά κάπου εδώ θα πρέπει να σοβαρέψει λίγο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Emaros Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Απο το αρχικό πόστ αυτού του thread: [..]κατα τη γνώμη μου η Tesla πουλάει προιόντα (ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες) τα οποία δέν είναι πραγματικά βιώσιμα.[...] Ταυτόχρονα, τα πουλάει σε τιμές κάτω του πραγματικού τους κόστους για να φαίνονται πιό προσιτά απ ότι είναι στην πραγματικότητα. Τα αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου επιβεβαιώνουν το παραπάνω για άλλη μία φορά. 700 εκατομμύρια απώλειες, εξανέμισαν και με το παραπάνω τα κέρδη των 3 ή 4 κερδοφόρων τριμήνων που είχε η εταιρία στην ιστορία της. Αν δέν ήταν και τα 200 εκατομμύρια απο επιδοτήσεις τύπου ZEV και GHG credits, θα είχε φτάσει τα 900 εκατομμύρια. Όχι, δεν επιβεβαιώνουν το παραπάνω. Εάν οι εταιρείες που παράγουν προϊόντα έχουν απώλειες εξαιτίας των δραστηριοτήτων τους δεν σημαίνει ότι τα προϊόντα δεν είναι "πραγματικά βιώσιμα". Αυτή είναι η ανάγνωση που κάνεις εσύ, αλλά είναι ψευδής. Οι εταιρείες φτιάχνουν αυτοκίνητα, τακτοποιούν μακροπρόθεσμες οφειλές, κάνουν εξαγορές, φτιάχνουν εργοστάσια και σε κάποιες περιπτώσεις μπορούν να παρουσιάσουν κέρδη και να μοιράσουν μερίσματα αλλά επιλέγουν να μην το κάνουν προκειμένου να επενδύσουν αλλού. Ειδικά όταν κάνουν και όλα τα παραπάνω μαζί, οι απώλειες θα είναι πιο έντονες, αυτό δεν σημαίνει κάτι για το προϊόν που πουλάνε, αυτό καθεαυτό. Λες και τα οικονομικά όλων των υπολοίπων πήγαιναν πάντα από κερδοφορία σε κερδοφορία. Προφανώς τα οικονομικά της Τεσλα δεν είναι ούτε άριστα, ούτε η εταιρεία έχει "δέσει" στην αυτοκινητοβιομηχανία, γιατί έχει δρόμο γεμάτο λακκούβες μπροστά της, στην προσπάθεια να διεισδύσει σε πολλές και σκληρές βιομηχανίες, ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι "ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες δεν είναι πραγματικά βιώσιμα". Μάλλον το αντίθετο, το ότι δυνατές βιομηχανίες (αυτοκίνηση, καύσιμα) εστιάζουν με επενδύσεις δισ. σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες, αποδεικνύει ότι το συγκεκριμένο κομμάτι στο αρχικό ποστ αυτού του thread είναι άστοχο. Και αυτό θα φανεί ακόμα περισσότερο όταν ξεκινήσει η παραγωγή στην Κίνα όπου τα κόστη θα είναι μειωμένα και το ανεβασμένο margin αναμένεται να βελτιώσει και τη δυνατότητα της Tesla για κέρδη. 1 ώρα πριν, mechpanos είπε Δεν βλέπω κανέναν να τρέχει να τον αντιγράψει... όσοι σχεδιάζουν να μπουν στο EV market το κάνουν με μεθοδικότητα και προσεκτικό σχεδιασμό, αν ήθελαν να το πάνε τρέχοντας και με copy paste θα το είχαν κάνει ήδη. Ο λόγος που δεν το κάνουν είναι ότι ΔΕΝ έχει κάτι να αντιγράψουν, αντίθετα έχει πολλά για να αποφύγουν σε επίπεδο κακού σχεδιασμού και κακής υλοποίησης. Δεν "τρέχουν" να αντιγράψουν όχι γιατί δεν θέλουν, αλλά γιατί έχουν σύγκρουση συμφερόντων εφόσον πουλάνε ΜΕΚ, αυτό είναι που τους καθυστερεί άδικα και θα τους κοστίσει μερίδιο στο μέλλον. Σε τί από όσα έκαναν έως τώρα οι...παλιοί είδες "μεθοδικότητα και προσεκτικό σχεδιασμό", σε αντίθεση με την Tesla ; Κυρίως πανικόβλητες δηλώσεις τύπου "ερχόμαστε" κάνουν, κάθε φορά που η Tesla όντως έρχεται. Κακός σχεδιασμός και υλοποίηση; Audi E-tron με απαράδεκτο range & καθυστέρηση & το rapidgate του leaf, recalls του Vw UP, και υπάρχουν πολλά ακόμη, όταν μάλιστα οι συγκεκριμένες εταιρείες δεν έχουν χωθεί με τα μπούνια σε ηλεκτροκίνηση και αυτόνομη οδήγηση, που να το κάνουν κιόλας. Εννοείται πως από αυτά έχει και η Tesla, αλλά εδώ αγνοείς ότι δεν έχουν βγάλει ακόμα κάτι σοβαρό στην ηλεκτροκίνηση και ότι έχουν κάνει το έχουν κάνει πολύ πιο χλιαρά. Για να μην πιάσουμε φούσκες τύπου Nio ή ότι έστω ένα από τα τόσα "tesla-killer" μοντέλα που teasάρουν οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, ακόμα να δούμε. Οπότε φαίνεται πως δυστυχώς στο EV market είναι ακόλουθοι, προς το παρόν. Επεξ/σία 2 Μαΐου 2019 από Emaros 1 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanar Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, mechpanos είπε ... Ποιες νέες τεχνολογίες;;; Τα μοτέρ και οι μπαταρίες είναι πιο παλιές από τις ΜΕΚ! ... όταν το θελήσουν τότε θα αρχίσουν να βαρούν τα τέλια για την TESLA Μερικοί είστε για γέλοια εδώ μέσα... Ποιος ανταγωνισμός; To e-tron (μαζί με όλους τους κλώνους του στις θυγατρικές) είναι ήδη 7 χρόνια πίσω, και ακόμη και στη Γερμανία το model 3 φυσάει. Μια και είναι λοιπόν τόσο παλιά η τεχνολία των μοτέρ και των μπαταριών, πώς και δεν κατάφερε ακόμη ο "ανταγωνισμός" να υπερκεράσει το Tesla Model S του 2012 σε αποδόσεις; Επεξ/σία 2 Μαΐου 2019 από Thanar 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mechpanos Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Ακριβώς, αντιμετωπίζουν το θέμα ακόμα πολύ "χλιαρά". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ather Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Και μην ξεχνάτε. Τα σημερινά smart phones δεν είναι κάτι καινούριο. Στο Β ΠΠ υπήρχαν ασύρματοι και υπολογιστές. Ούτε και τα εμβόλια αντισωμάτων για τον καρκίνο. Αντισώματα έχει ο ανθρώπινος οργανισμός εδώ και αιώνες ενώ τα εμβόλια υπάρχουν εδώ και δεκαετίες. :) 4 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 33 λεπτά πριν, mechpanos είπε Ακριβώς, αντιμετωπίζουν το θέμα ακόμα πολύ "χλιαρά". Όχι απλά χαλαρά. Στον πάγο παίζει να τα βάλουν σε λίγο όταν ξεπεραστεί το hype.... December 15, 2017: Bosch is considering a major €20 billion investment in 200 GWh of battery cell production Feb. 28th 2018 : Bosch decides against massive battery cell production plan for electric cars, even sells solid-state battery start-up April 29, 2019 : Bosch enters serial production of fuel cells, [...]The market launch is scheduled for 2022 “at the latest,” Κάποιοι προτιμούν να ξεχνούν ότι EV, δεν είναι μόνο τα BEV Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mechpanos Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Thanar είπε Μερικοί είστε για γέλοια εδώ μέσα... Ποιος ανταγωνισμός; To e-tron (μαζί με όλους τους κλώνους του στις θυγατρικές) είναι ήδη 7 χρόνια πίσω, και ακόμη και στη Γερμανία το model 3 φυσάει. Μια και είναι λοιπόν τόσο παλιά η τεχνολία των μοτέρ και των μπαταριών, πώς και δεν κατάφερε ακόμη ο "ανταγωνισμός" να υπερκεράσει το Tesla Model S του 2012 σε αποδόσεις; Προφανώς και παρακολουθείς την "αγορά" καλύτερα από εμένα, οπότε έχεις την ευχέρεια να δημοσιεύεις ό,τι σε βολεύει... Ατύχησες όμως καθώς με ένα απλό γκουγκλάρισμα διαβάζει κανείς στα συγκριτικά, ότι το e-tron δημοσιεύει το range σύμφωνα με το τεστ WLTP το οποίο η Tesla αρνείται να εφαρμόσει και χρησιμοποιεί το παλαιό, outdated NEDC. Στον δρόμο συγκρινόμενο με το Model X το ένα βγάζει 180 μίλια ενώ το etron 174. Για αυτή την διαφορά μιλάμε; Μην βάλεις άλλο γράφημα που να σε βολεύει στο παίνεμα της Tesla, θα γκουγκλάρω και είμαι σίγουρος ότι θα βρω την εξήγηση. edit: Επίσης, ακαδημαϊκά ας το πω, καλό είναι όταν θέλουμε να τεκμηριώσουμε μια θέση να χρησιμοποιούμε αντικειμενικές πηγές. Το γράφημα γράφει επάνω, ARK Invest. Την γκούγκλαρα κι αυτήν...guess what...Έχουν φτιάξει δομημένο αμοιβαίο κεφάλαιο, στο μίγμα του οποίου ένα 10% περίπου της αξίας, αντιστοιχεί σε μετοχές της TESLA. Όχι και η πιο ουδέτερη πηγή πληροφόρησης, θα έλεγε κανείς... Επεξ/σία 2 Μαΐου 2019 από mechpanos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2019 Για το e-tron που λέτε, Αναφορά σε κείμενο Powering the e-tron is a precisely developed battery. Positioned low in the vehicle within a protective honeycomb structure, the e-tron battery is engineered to utilize 88 percent, or 83.6 kWh, of the 95 kWh total battery capacity. This engineering approach ensures battery longevity, repeatable performance and peak charging power for longer amounts of time during the charge cycle. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα