Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, haHa είπε

https://electrek.co/2019/02/21/tesla-efficiency-range-test-audi-e-tron-jaguar-i-pace/
 

Με την διαθεση του ανανεωμενου tesla model x, θα εχει ενδιαφερον να δουμε ποσο αυξησε η Tesla την διαφορα απο τους ανταγωνιστες(κυριως το audi e-tron που ειναι σχεδον ιδιο μεγεθος-υστερει λιγο σε χωρους- , μιας και το i-pace ειναι αισθητα μικροτερο) σε καταναλωση/εμβελεια/επιδοσεις/ταχυτητα φορτισης.

Όταν αρχίσει να παραδίδεται και όταν αποκτήσει κάποια τιμή βλέπουμε πως κινείται με τον ανταγωνισμό, τι εξέλιξη επιτεύχθηκε μέσα σε ~5 χρόνια κλπ κλπ. Σχολιασμός φημών είναι απλά ανούσιος. Το ποιο πιθανό η τιμή/range θα παραμείνουν εκεί που ήταν. 

 

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

ΥΓ. Ακόμα περιμένουμε:

Και την 35k έκδοση ακόμη την περιμένουν.... 

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παίρνεις τηλ ή πας από ένα μαγαζί και την παραγγέλνεις την έκδοση των 35.000, είναι διαθέσιμη από 28-2-2019 και οι παραδόσεις ξεκίνησαν πριν 2 εβδομάδες περίπου.

9 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Όταν αρχίσει να παραδίδεται και όταν αποκτήσει κάποια τιμή βλέπουμε πως κινείται με τον ανταγωνισμό, τι εξέλιξη επιτεύχθηκε μέσα σε ~5 χρόνια κλπ κλπ. Σχολιασμός φημών είναι απλά ανούσιος. Το ποιο πιθανό η τιμή/range θα παραμείνουν εκεί που ήταν.

Δεν είναι φήμη. Τέλος στις παραγγελίες των προηγούμενων εκδόσεων. Αυτή τη στιγμή αν μπεις να παραγγείλεις, θα παραγγείλεις με το καινούριο range. Έχει υποσχεθεί ποτέ specs η tesla και δεν τα έχει τηρήσει;

https://www.motortrend.com/cars/tesla/model-s/2019/exclusive-2019-tesla-model-s-review/

Το motortrend δοκίμασε τη νέα έκδοση, ταξίδεψε από το San Francisco στο Los Angeles (359 μίλια, 577 χλμ, συγκριτικά η Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι 70 χλμ λιγότερα), με aircondition στους 22C και μέση ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο 105-110 χλμ/ω και έφτασε με υπόλοιπο μπαταρίας 11%. Δηλαδή τα 370 μίλια που υπόσχονται είναι και σχετικά απαισιόδοξα.

  • Like 2
Δημοσ.

4hflb2erd4u21.png

Το max range του model s ανά χρονιά. Ξεκίνησε το 2012 με 85kwh μπαταρία και έχει καταλήξει τα τελευταία χρόνια με 100kwh (αύξηση 18%). Την ίδια ώρα όμως η αυτονομία έχει πάει από τα 265 μίλια στα 370 μίλια (αύξηση 40%)!

  • Like 4
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Παίρνεις τηλ ή πας από ένα μαγαζί και την παραγγέλνεις την έκδοση των 35.000, είναι διαθέσιμη από 28-2-2019 και οι παραδόσεις ξεκίνησαν πριν 2 εβδομάδες περίπου.

Μόνο που δεν είναι η έκδοση των 35k (standart interior κλπ κλπ). Είναι άλλη έκδοση που την περιόρισε ηλεκτρονικά και την πούλησε για 35k για κανά μήνα για να κάνει λίγο πανηγύρι ότι ο στόχος επιτευχθεί. Το να την παραγγέλνεις υπό προϋποθέσεις, είναι σαν να μην θέλει να το πουλήσει η εταιρία, σαν να μην υπάρχει. 

 

38 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Δεν είναι φήμη. Τέλος στις παραγγελίες των προηγούμενων εκδόσεων. Αυτή τη στιγμή αν μπεις να παραγγείλεις, θα παραγγείλεις με το καινούριο range. Έχει υποσχεθεί ποτέ specs η tesla και δεν τα έχει τηρήσει;

Οπότε έχει $83k τα 250miles (EPA estimated).  Ίδιο range με το παλιό 90d (7miles λιγότερο), και γενικά καμιά ουσιαστική breakthrough βελτίωση. 83k αμάξι και 400km σε βέλτιστες συνθήκες κάνει. Μέσες άκρες δείχνουν ότι η τεχνολογία έχει βαλτώσει. Οποιαδήποτε βελτίωση αντισταθμίζεται από αύξηση τιμής. 

 

38 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Το motortrend δοκίμασε τη νέα έκδοση, ταξίδεψε από το San Francisco στο Los Angeles (359 μίλια, 577 χλμ, συγκριτικά η Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι 70 χλμ λιγότερα), με aircondition στους 22C και μέση ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο 105-110 χλμ/ω και έφτασε με υπόλοιπο μπαταρίας 11%. Δηλαδή τα 370 μίλια που υπόσχονται είναι και σχετικά απαισιόδοξα.

Εμπρόοοςς πίσωωω, Εμπρόοοςς πίσωωω.... Με 105-110km/h σε αυτοκινητόδρομο.... Καταλαβαίνεις ότι να αναφέρεις κάτι τέτοιο σαν κατόρθωμα είναι "αστείο", απλά να καταφέρουμε να βγάλουμε την συγκεκριμένη απόσταση...

Αναφορά σε κείμενο

We're told to set the climate control at 72, fan speed at 2, drive at the speed limit, and on the freeway to keep between 65 and 70 mph

Όταν το κάνει με 120-130km/h που είναι το όριο στις περισσότερες χώρες του κόσμου και έχει 20-50% περισσότερο Drag από τα 105-110km/h,  και όταν το κάνει με μπαταρία στο 80-90%, όπως υποτίθεται πρέπει να είναι γεμάτα τα BEV (σύμφωνα με τον Musk), τότε κάτι πάει να γίνει. + Και όλο αυτό το κατόρθωμα με αμάξι των $90k

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Vagosman είπε

Πάνο αν θεωρείς τον εαυτό σου πιο σχετικό μπορείς κάλλιστα να αναλάβεις κάποιο αντίστοιχο πόστο τους ή να οργανώσουμε μέσω του insomnia στην επόμενη εκδήλωση να παρεβρεθείς ωστε να κάνεις ερωτήσεις "σχετικές" που θα τους ζορίσουν. 

Ερωτώ λοιπόν είδες εστω και 10 λεπτά απο την παρουσίαση; Είδες κάτι το οποίο σου φάνταζε παπάτζα; Εχεις το οποιοδήποτε υπόβαθρο να κρίνεις το έργο τους;

Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες σου απαντώ λακωνικά Ναι Ναι και Ναι.

Τέλος πάντων αυτό με το machine learning έχει μια βάση αλλά από αυτό μέχρι το να γεμίσει ο κόσμος ταξί αυτόνομα οδηγούμενα απέχουμε 2 δεκαετιές. Απλά είναι το όραμα που θέλει να μεταλαμπαδεύσει ο Έλον κάνοντας "μασάζ" εφικτότητας στους επενδυτές, θέλοντας να αντλήσει λεφτά ΧΘΕΣ. Και επίσης για να μην φορτωθεί καμια μαζική προσφυγή από απογοητευμένους καταναλωτές που έχουν τσιμπήσει το δόλωμα και έχουν αγοράσει το full self driving package preinstalled.

Απορώ πώς δεν βλέπετε τον ελέφαντα στο δωμάτιο μερικοί...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Όταν αρχίσει να παραδίδεται και όταν αποκτήσει κάποια τιμή βλέπουμε πως κινείται με τον ανταγωνισμό, τι εξέλιξη επιτεύχθηκε μέσα σε ~5 χρόνια κλπ κλπ. Σχολιασμός φημών είναι απλά ανούσιος. Το ποιο πιθανό η τιμή/range θα παραμείνουν εκεί που ήταν. 

Δεν ειναι φημες, μην παρασυρεσαι απο το παθος σου.

 

Η τιμη ειναι $83,000 για το model Χ με EPA 250 miles, επιταχυνση 0-100 σε 4.6s και φορτιση μεχρι 200KW σε V3.

https://www.autoblog.com/2019/04/23/2020-tesla-model-s-and-x-get-range-power-boosts-thanks-to-a-new/

Αναφορά σε κείμενο

The base Model X will hit 60 in 4.6 seconds
...

The entire Model S and Model X lineup now have the capability to recharge using 200-kW V3 Superchargers(and 145 kW on V2 Superchargers) for faster recharging
...
The Model X Standard Range will go 250 miles and starts at $83,000


Το Audi e-tron(που δεν ειναι τοσο μεγαλο και δεν εχει 3η σειρα καθισματων και εχει μικροτερο χωρο αποσκευων) ειναι στα $75,000 με EPA 204 miles, επιταχυνση 0-100 σε 5.5s και φορτιση μεχρι 150KW.

Με αυτα σαν δεδομενα, ενδιαφερον εχει να δουμε αυτο ξανα:

Στις 21/2/2019 στις 11:27 ΜΜ, Whargoul είπε

Γκολ από τα αποδυτήρια θα έτρωγαν εάν η σύγκριση είχε νόημα και τα συμπεράσματα που προσπαθείτε να πλασάρετε δεν ήταν εντελώς άκυρα! Το model X στοιχίζει (starting price) ~$90000, το Ε-tron $75000 ενώ το I-pace ~$70000 (Τιμές ΗΠΑ που η Tesla παίζει έδρα της κιόλας). Με $15 - 20000 επιπρόσθετα (20-30%) προφανώς και θα μπορούσαν να βάλουν ότι top-on the line μπαταρίες ήθελαν. Για να έχει νόημα η σύγκριση (τεχνολογιών) που προσπαθείτε να πλασάρετε, πρέπει να έχουν και παρόμοια τιμή. Να σου δίνει η Tesla, στην ίδια τιμή, αυτοκίνητο με 20% περισσότερη απόδοση και εμβέλεια από τον ανταγωνισμό. 

 

---------------------------

28 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Οπότε έχει $83k τα 250miles (EPA estimated).  Ίδιο range με το παλιό 90d (7miles λιγότερο), και γενικά καμιά ουσιαστική breakthrough βελτίωση. 83k αμάξι και 400km σε βέλτιστες συνθήκες κάνει. Μέσες άκρες δείχνουν ότι η τεχνολογία έχει βαλτώσει. Οποιαδήποτε βελτίωση αντισταθμίζεται από αύξηση τιμής. 

Βελτιωση υπηρξε και αυτο ειναι εμφανες στο μοντελα με την ιδια μπαταρια (100KWh) που το range ανεβηκε περι 10+% και αυξησε ακομα περισσοτερο την διαφορα απο τον ανταγωνισμο που ακομα δεν εχει επιτυχει τις αυτονομιες που ειχαν τα tesla πριν 4 χρονια.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Μόνο που δεν είναι η έκδοση των 35k (standart interior κλπ κλπ). Είναι άλλη έκδοση που την περιόρισε ηλεκτρονικά και την πούλησε για 35k για κανά μήνα για να κάνει λίγο πανηγύρι ότι ο στόχος επιτευχθεί. Το να την παραγγέλνεις υπό προϋποθέσεις, είναι σαν να μην θέλει να το πουλήσει η εταιρία, σαν να μην υπάρχει. 

Δεν την πούλησε για κάνα μήνα, συνεχίζει να την πουλά αλλά όχι μέσω του site και επειδή είχε πολύ μικρή ζήτηση (1 προς 6) σε σχέση με το SR+ αποφάσισαν, ότι τους στοιχίζει λιγότερο να δίνουν το SR+ με ηλεκτρονικό περιορισμό σαν έκδοση SR. Με αυτό τον τρόπο μελλοντικά μπορούν να πάρουν ανά πάσα στιγμή έξτρα 4.500 χιλιάρικα, όταν ο κάτοχός του αποφασίσει, ότι θέλει είτε το autopilot είτε 30 περισσότερα μίλια range. Ξέρεις πολλά αυτοκίνητα που μπορούν να σου δώσουν 11% επιπλέον gross margin (4.500/39.500) ή και 21% με επιπλέον το FSD(9.500/44.500), αφότου έχουν πωληθεί? Και μάλιστα με μια απλή over the air αναβάθμιση, χωρίς να χρειαστείς να πας από την αντιπροσωπεία; Άστο μην το ψάχνεις, κανένας άλλος δεν το έχει καταφέρει αυτό.

 

36 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Εμπρόοοςς πίσωωω, Εμπρόοοςς πίσωωω.... Με 105-110km/h σε αυτοκινητόδρομο.... Καταλαβαίνεις ότι να αναφέρεις κάτι τέτοιο σαν κατόρθωμα είναι "αστείο", απλά να καταφέρουμε να βγάλουμε την συγκεκριμένη απόσταση...

Όταν το κάνει με 120-130km/h που είναι το όριο στις περισσότερες χώρες του κόσμου και έχει 20-50% περισσότερο Drag από τα 105-110km/h,  και όταν το κάνει με μπαταρία στο 80-90%, όπως υποτίθεται πρέπει να είναι γεμάτα τα BEV (σύμφωνα με τον Musk), τότε κάτι πάει να γίνει. + Και όλο αυτό το κατόρθωμα με αμάξι των $90k

Έχει καταφέρει κάτι καλύτερο ο ανταγωνισμός; Όχι μόνο δεν έχει καταφέρει κάτι καλύτερο αλλά είναι και πολύ πίσω. Αν έλεγες πριν 10-15 χρόνια ότι θα αγοράζεις, έστω και με 88.000, ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτονομία 600 χλμ θα είχες χειρότερη αντιμετώπιση από τα 1 εκ robotaxi του Musk.

Πράγματι δεν έχει κανένα νόημα να κάνει 570 χλμ μονοκοπανιά. Το πας με 130 χλμ/ω και στη 10λεπτη στάση που θα κάνεις για κατούρι και καφέ στο χέρι ότι έχασες από το range λόγω ταχύτητας το έχεις πάρει πίσω εις διπλούν.

49 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Τέλος πάντων αυτό με το machine learning έχει μια βάση αλλά από αυτό μέχρι το να γεμίσει ο κόσμος ταξί αυτόνομα οδηγούμενα απέχουμε 2 δεκαετιές.

Μιας και είσαι έξπερτ στο machine learning σε σχέση με αυτό το στραβάδι τον Andrej Karpathy, μπορείς να μας εξηγήσεις την επίδραση στο χρόνο που απαιτείται για την επίτευξη της level 5 αυτονομίας από το γεγονός, ότι η tesla έχει ήδη 500.000 αυτοκίνητα (τα οποία σε ένα χρόνο θα έχουν γίνει 1 εκ και σε 2-3 χρόνια 2 εκ κλπ) στο δρόμο που της δίνουν καθημερινά εκατομμύρια χλμ δεδομένα οδήγησης (από 8 διαφορετικές κάμερες και καμιά 10αριά αισθητήρες + τα δεδομένα από την χειρισμό του τιμονιού από τους οδηγούς) σε πραγματικές συνθήκες εν αντιθέσει με την waymo η οποία μαζεύει με πολύ τραγικά μικρότερο ρυθμό δεδομένων οδήγησης και μάλιστα σε εξιδανικευμένες συνθήκες;

Άλλοι Artificial Intelligence experts μεγάλων εταιρειών δίνουν τα εύσημα στο Karpathy και η γνώμη τους είναι, ότι η tesla βρίσκεται σε μοναδική θέση για imition learning αλλά εδώ ο mechpanos απορεί που δεν βλέπουμε τον ελέφαντα που βλέπει εκείνος στο δωμάτιο.

 

gm0sw98uj3u21.jpg

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Δεν ειναι φημες, μην παρασυρεσαι απο το παθος σου.

 

Πιο πάθος μου? Έβαλες link για σύγκριση που έγινε σε πραγματικές συνθήκες, και λες θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο αύξησε την διαφορά, και τώρα  μιλάς σύγκριση "θεωρητικών" τιμών που καμιά σχέση δεν έχει. Όταν παραδοθούν και όταν γίνει μια παρόμοια real-life σύγκριση βλέπουμε. Σύγκριση στα χαρτιά κάνε όση θες! 

 

1 ώρα πριν, haHa είπε

Με αυτα σαν δεδομενα, ενδιαφερον εχει να δουμε αυτο ξανα:

Τι το ενδιαφέρον έχει να ξανά - δούμε ένα συγκεκριμένο σχόλιο που έγινε πριν 2 μήνες, σε μια συγκεκριμένη σύγκριση με συγκεκριμένα αμάξια? Κολλημένος είσαι? Τα αμάξια άλλαξαν, τα δεδομένα άλλαξαν. Μόνο και μόνο η τιμή του model X άλλαξε 3 φορές από εκείνο τον καιρό.

 Νέο σχόλιο χρειάζεται, όχι να ξαναδούμε τα παλιά. Που με βάση τις τιμές στα χαρτιά, και όχι με το συγκεκριμένο τέστ, και πάλι, δεν είναι γκολ από τα αποδυτήρια. Είναι 22.5% περισσότερο Range, με 10.5% αυξημένη τιμή σε σχέση με το Audi. Απλό πλεονέκτημα είναι. Όχι 100 χρόνια μπροστά, ούτε γκολ από τα αποδυτήρια.  + το range τους ήταν και παραμένει γελοίο (both cars), ειδικά για την τιμή τους, και συνεχίζουν να τρώνε γκολ από τα αποδυτήρια στο συγκεκριμένο θέμα από τα FCEV. Μένει να δούμε αν η Tesla βελτίωσε την φόρτιση σε σχέση με το Audi.

+ Βreakthrough βελτίωση γράφω, όχι γενικά βελτίωση, και 10% δεν είναι breakthrough. Δεν διπλασιάστηκε η εμβέλεια τους. Συνεχίζει να είναι ένα πανάκριβο αμάξι με περιορισμένη αυτονομία, που χρειάζεται αρκετό χρόνο φόρτισης. Συνεχίζεις να μην μπορείς να πας μονοήμερη Αθήνα-Πάτρα-Αθήνα για τα καρναβάλια χωρίς να γυρεύεις φορτιστές ή να ανησυχείς για την αυτονομία. 

 

 

Δημοσ.

Goal από τα αποδυτήρια είναι γιατί μας τα είχαν ζαλίσει καμιά δεκαετία τώρα όλοι οι αναλυτές και οι ειδικοί (haters), ότι όταν μπουν οι "μεγάλοι παίκτες" στο παιχνίδι τότε το πάρτυ για την τεσλα θα τελειώσει.

Εφόσον λοιπόν (ενώ τους πήρε κοντά μια δεκαετία) τελικά μπήκαν στο παιχνίδι και δεν παρουσίασαν κάτι στην ίδια τιμή και με πολύ καλύτερες προδιαγραφές, παρά κάτι υποδεέστερο, τότε για μένα είναι goal από τα αποδυτήρια.

Αποδείχτηκε, ότι κανένα σοβαρό πλεονέκτημα δεν έχουν οι μεγάλοι παίκτες από μόνο το γεγονός ότι είναι ισχυροί.

  • Like 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Αποδείχτηκε, ότι κανένα σοβαρό πλεονέκτημα δεν έχουν οι μεγάλοι παίκτες από μόνο το γεγονός ότι είναι ισχυροί.

Και επίσης αποδείχτηκε ότι η Tesla που η ζωή της εξαρτάται από τα BEV, η προώθηση των BEV είναι ο σκοπός της,  και εκεί πέφτει όλο της το effort, παράγει in-house όλα τα πράγματα, drive train- μπαταρίες, και έχει ήδη βγάλει 3 μοντέλα + semi + ανανεώσεις,  δεν είναι όπως μας έχετε ζαλίζει 100 χρόνια μπροστά από την πρώτη προσπάθεια των άλλων που πιάνουν και βάζουν ότι "βρουν", και δεν έχουν και κανένα λόγο να προωθήσουν συγκεκριμένα τα BEV. 

+ Οι πωλήσεις και η βιωσιμότητα είναι που έχουν σημασία, και όχι τα specs στα χαρτιά. Δεν είναι 100άρη. Μαραθώνιος είναι.

 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Μιας και είσαι έξπερτ στο machine learning σε σχέση με αυτό το στραβάδι τον Andrej Karpathy, μπορείς να μας εξηγήσεις την επίδραση στο χρόνο που απαιτείται για την επίτευξη της level 5 αυτονομίας από το γεγονός, ότι η tesla έχει ήδη 500.000 αυτοκίνητα (τα οποία σε ένα χρόνο θα έχουν γίνει 1 εκ και σε 2-3 χρόνια 2 εκ κλπ) στο δρόμο που της δίνουν καθημερινά εκατομμύρια χλμ δεδομένα οδήγησης (από 8 διαφορετικές κάμερες και καμιά 10αριά αισθητήρες + τα δεδομένα από την χειρισμό του τιμονιού από τους οδηγούς) σε πραγματικές συνθήκες εν αντιθέσει με την waymo η οποία μαζεύει με πολύ τραγικά μικρότερο ρυθμό δεδομένων οδήγησης και μάλιστα σε εξιδανικευμένες συνθήκες;

Άλλοι Artificial Intelligence experts μεγάλων εταιρειών δίνουν τα εύσημα στο Karpathy και η γνώμη τους είναι, ότι η tesla βρίσκεται σε μοναδική θέση για imition learning αλλά εδώ ο mechpanos απορεί που δεν βλέπουμε τον ελέφαντα που βλέπει εκείνος στο δωμάτιο.

gm0sw98uj3u21.jpg

Κάνεις λογικά άλματα... Ναι η Tesla συγκεντρώνει πιθανότατα έναν τρομακτικό όγκο data, τα οποία βρίσκονται και αναλύονται πού;;; Στα data centers της. Και απαιτεί μια τεράστια ισχύ η επεξεργασία αυτών των data. Βέβαια το θέμα με τα big data και το deep learning είναι ότι από ένα σημείο και μετά, έχεις στήσει έναν μηχανισμό μηχανικής εκμάθησης που δεν μπορείς να ελέγξεις τι ακριβώς έμαθε και πως το έμαθε. Δηλαδή φέρε τα Tesla στην Ελλάδα και θα έχεις μάθει στο νευρωνικό δίκτυο να οδηγεί σαν Ελληναρας. Μπορεί οι μηχανικοί λογισμικού να φιλτράρουν τα data αλλά πρέπει να στήσουν μοντέλα ξανά και ξανά παίρνοντας το feedback, ώστε να υπάρξει αποδεκτό αποτέλεσμα.

Από την άλλη για να δουλέψει αυτό σε automotive grade level, θέλει μια τεράστια επεξεργαστική ισχύ, τα 2 τσιπάκια που επεξεργάζονται δεδομένα και θα συμφωνούν για να βγάλουν απόφαση είναι αστείο...δεν παίζουμε gta, μιλάμε για οχήματα κινούμενα σε δυναμικά μεταβαλλόμενο περιβάλλον που κουβαλούν ανθρώπους.

Τέλος άντε και πες τα έφτιαξαν αυτά και είναι και καλά... Πόσο καιρό θα κάνουν οι κατά τόπους αρχές να δώσουν άδεια για αυτόνομα οχήματα...

Και μετά, πόσο για αυτόνομα ταξιά... και πόσο θα κάνουν οι πελάτες να τα εμπιστευτούν;

Και θα κάτσει ο ιδιοκτήτης οχήματος που κάνει 50-60 χιλιάρικα, να το νοικιάσει στον κάθε χλιμίτζουρα που δεν έχει να πάρει Uber??? Ακούγεται λογικό...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

+ Βreakthrough βελτίωση γράφω, όχι γενικά βελτίωση, και 10% δεν είναι breakthrough. Δεν διπλασιάστηκε η εμβέλεια τους. Συνεχίζει να είναι ένα πανάκριβο αμάξι με περιορισμένη αυτονομία, που χρειάζεται αρκετό χρόνο φόρτισης. 

Γραφεις τοσες ανακριβειες που ξεχνας τι εχεις γραψει. Ενδεικτικα σε τι επεσες εξω:

5 ώρες πριν, Whargoul είπε

Όταν αρχίσει να παραδίδεται και όταν αποκτήσει κάποια τιμή βλέπουμε πως κινείται με τον ανταγωνισμό, τι εξέλιξη επιτεύχθηκε μέσα σε ~5 χρόνια κλπ κλπ. Σχολιασμός φημών είναι απλά ανούσιος. Το ποιο πιθανό η τιμή/range θα παραμείνουν εκεί που ήταν.  

 

4 ώρες πριν, Whargoul είπε

 Οπότε έχει $83k τα 250miles (EPA estimated).  Ίδιο range με το παλιό 90d (7miles λιγότερο), και γενικά καμιά ουσιαστική breakthrough βελτίωση. 83k αμάξι και 400km σε βέλτιστες συνθήκες κάνει. Μέσες άκρες δείχνουν ότι η τεχνολογία έχει βαλτώσει. Οποιαδήποτε βελτίωση αντισταθμίζεται από αύξηση τιμής. 

--------------------

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

 Νέο σχόλιο χρειάζεται, όχι να ξαναδούμε τα παλιά. Που με βάση τις τιμές στα χαρτιά, και όχι με το συγκεκριμένο τέστ, και πάλι, δεν είναι γκολ από τα αποδυτήρια. Είναι 22.5% περισσότερο Range, με 10.5% αυξημένη τιμή σε σχέση με το Audi. Απλό πλεονέκτημα είναι.

Αυτο εννοω και εγω, εννοειται νεο σχολιο. Απλα για να δουμε ποσο ανοιξε ακομα περισσοτερο την ψαλιδα η Tesla. Επισης, ενδιαφερον θα εχει σε 1.5 χρονο με την διαθεση του model Y (αν βεβαια τηρηθει το χρονοδιαγραμμα) , η διαφορα με τον ανταγωνισμο(κανοντας παρομοια συγκριση τιμης/αυτονομιας/επιδοσεων με παρομοιου μεγεθους αυτοκινητα).

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Κάνεις λογικά άλματα... Ναι η Tesla συγκεντρώνει πιθανότατα έναν τρομακτικό όγκο data, τα οποία βρίσκονται και αναλύονται πού;;; Στα data centers της. Και απαιτεί μια τεράστια ισχύ η επεξεργασία αυτών των data. Βέβαια το θέμα με τα big data και το deep learning είναι ότι από ένα σημείο και μετά, έχεις στήσει έναν μηχανισμό μηχανικής εκμάθησης που δεν μπορείς να ελέγξεις τι ακριβώς έμαθε και πως το έμαθε. Δηλαδή φέρε τα Tesla στην Ελλάδα και θα έχεις μάθει στο νευρωνικό δίκτυο να οδηγεί σαν Ελληναρας. Μπορεί οι μηχανικοί λογισμικού να φιλτράρουν τα data αλλά πρέπει να στήσουν μοντέλα ξανά και ξανά παίρνοντας το feedback, ώστε να υπάρξει αποδεκτό αποτέλεσμα.

Από την άλλη για να δουλέψει αυτό σε automotive grade level, θέλει μια τεράστια επεξεργαστική ισχύ, τα 2 τσιπάκια που επεξεργάζονται δεδομένα και θα συμφωνούν για να βγάλουν απόφαση είναι αστείο...δεν παίζουμε gta, μιλάμε για οχήματα κινούμενα σε δυναμικά μεταβαλλόμενο περιβάλλον που κουβαλούν ανθρώπους.

Τέλος άντε και πες τα έφτιαξαν αυτά και είναι και καλά... Πόσο καιρό θα κάνουν οι κατά τόπους αρχές να δώσουν άδεια για αυτόνομα οχήματα...

Και μετά, πόσο για αυτόνομα ταξιά... και πόσο θα κάνουν οι πελάτες να τα εμπιστευτούν;

Και θα κάτσει ο ιδιοκτήτης οχήματος που κάνει 50-60 χιλιάρικα, να το νοικιάσει στον κάθε χλιμίτζουρα που δεν έχει να πάρει Uber??? Ακούγεται λογικό...

Στο τεχνικό κομμάτι πιστεύω αδικεισαι. Άλλοι έχουν τα διπλώματα και την εμπειρία και άλλοι γνωρίζουν τι πραγματικά παίζεται. 

Στο πρακτικό τώρα. Όταν τον χλιμιτζουρα τον έχεις από φακελομενο από όλες τις μεριές (και έχεις και καμιά δεκαριά κάμερες να τον παρακολουθούν). Και αν κάνει μαλάκια εκτός του ότι θα μπαναριστει, θα χρεωθεί και η κάρτα του κανονικά και εφόσον έχεις την κάλυψη της τεσλα για τις ζημιές που θα υποστεί το αυτοκίνητο. Why not?

Και στο σπίτι που εκμισθωνεις μπορεί να πέσεις με χλιμιτζουρα και συνήθως το σπίτι αξίζει περισσότερα από 50.000.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...