Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, isay είπε

Αυτό κάνει και συνεχίζει να κάνει με τα inventory που εχει φτιαξει σε usa/eu.

Ποια inventory? Η Tesla έχει 1-2 βδομάδες inventory, όλοι οι υπόλοιποι κάτι μήνες! Μάλλον βλέπεις τις φωτογραφίες FUD που ανεβάζουν οι TSLAQ. Όσο γράφεις, τόσο φαίνεται ποιος είναι εκτός πραγματικότητας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Ather είπε

@isay Το βασικό προϊόν της tesla δεν ειναι τα ποιοτικά αυτοκίνητα αλλά η μετοχή.

Η μετοχή μιας εταιρίας είναι το βασικό προϊόν για τα άτομα που μπορούν να κερδίζουν από τη μεταβολή της τιμής της.

Αυτό ακριβώς έγραψα και η ερμηνεία στο αν αυτό είναι θετικό ή αρνητικό, εξαρτάται σε ποια ομάδα βρίσκεται κάποιος. Αν το έβλεπα σαν χρηματιστής (ή αμειβόμενος με κάποιο τρόπο απο την tesla) θα αγαπούσα tesla και supreme leader για τα κέρδη από τα παιχνίδια μετοχών και το hype του brand. Αν το δω όμως από την πλευρά του καταναλωτή, που ακουμπώ τα ακριβά λεφτουδάκια μου για να αγοράσω ένα σημαντικό για την καθημερινότητα προϊόν μου, αργά ή γρήγορα καταλαβαίνω πόσο κότσος πιάστηκα. Αντίστοιχα (παράδειγμα προς βοήθεια συζήτησης) αν αγοράσω ένα ακριβό κινητό, θέλω αυτό που πλήρωσα να αντικατοπτρίζει ικανοποιητικά το τίμημα που έδωσα και επιπρόσθετα να δουλευει καλα, να έχω after sales support (updates, αναβαθμίσεις, αντιμετώπιση bugs, troubleshooting, κλπ) και να έχω γρήγορη και εύκολη προσβαση σε service και οικονομικά ανταλλακτικά και όλα αυτά τώρα, οχι κάποια στιγμή στο μελλον. Σαν καταναλωτής σκασίλα μου πως είναι τα οικονομικά της samsung, sony, apple, xiaomi, nokia, κλπ, αλλά να είμαι ευχαριστημενος με το κινητό μου και την ευκολη, γρήγορη και οικονομική αντιμετώπιση προβληματων αυτό είναι μονο θετικό για το brand.

Συνοπτικά, το εμποριο και οι μετοχές χρόνια τώρα στηρίζονται στην αρχή, οτι παραγοντας ένα καλό και ποιοτικό προϊόν που το προωθείς με σεβασμό στον καταναλωτή (δηλαδή στην τσέπη του), είναι σχεδόν βέβαιο οτι αυτό θα οδηγήσει και σε αναλογη γιγάντωση των κερδών της μετοχής. Αν παράγω ποιοτικό προϊόν και δεν μπορώ να το σπρώξω, εχω προβλήματα στο marketing, ενω αν παραγω σκατά προϊόν και σκέφτομαι μονο τη μετοχη, αυτό είναι μια φουσκα που αργά ή γρήγορα θα σκάσει με βασικότερα θύματα τους καταναλωτές.

1 ώρα πριν, Thanar είπε

Ποια inventory? Η Tesla έχει 1-2 βδομάδες inventory, όλοι οι υπόλοιποι κάτι μήνες! Μάλλον βλέπεις τις φωτογραφίες FUD που ανεβάζουν οι TSLAQ. Όσο γράφεις, τόσο φαίνεται ποιος είναι εκτός πραγματικότητας.

Εντάξει τώρα κατάλαβα οτι είσαι πραγματικά εκτος πραγματικότητας ή σε άρνηση λόγω marketing. Επισης στο οτι και πάλι απάντησες συνοπτικά σε μέρος από αυτά που σου έγραψα, δείχνει οτι είναι ανουσιο να σου απαντώ προσπαθώντας να κάνω επικοδομητικό διάλογο. Καλή σου μέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι εχει προχειρο ο καθενας...

Το νοημα ειναι οτι τα Tesla ειναι πλεον μερος της καθημερινοτητας παντου. Και στην πολη πετυχαινω παρα πολλα, και στη διαδρομη και εδω ειδα πολλα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δε λες κατι φοβερο τωρα. Αν ενα προιον πωλειται καπου μοιραια θα πεσεις πανω του θες δεν θες. Το περιεργο θα ηταν να εβλεπες συχνα κανα ford escalator ή κανα tacoma που δεν εχουν πατησει το ποδι τους στην Ευρωπη.Απο τη στιγμη που ξεκινησε να πωλειται εδω θα εχει και παρουσια στους δρομους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το φίλο @Whargoul που αγαπά υδρογόνο!

China’s Electric Vehicle Industry Hit Hard by Policy Shift as Beijing Turns Toward Hydrogen Fuel

The Trigger: Li’s Trip to Japan

Chinese Premier Li Keqiang’s visit to Japan in 2018 fundamentally changed his thinking about electric vehicles.

Li visited Toyota Motor Corp.’s factory for manufacturing EV auto parts in Hokkaido on May 11, 2018, and saw a hydrogen fuel-cell vehicle called “MIRAI.” He learned that the MIRAI, which takes only three to four minutes to fuel, has a 650 kilometer (404 miles) driving range.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Σε πρόλαβα! Το υδρογόνο ήρθε για να μείνει, το λέω εδώ και αρκετό καιρό αλλά κανείς δεν το παίρνει στα σοβαρά.... Hindenburg και efficiency over 9000. Η Γερμανία για δυο συνεχόμενες χρονιές, 2017, 2018 είχε ανοίξει τα περισσότερα πρατήρια, και πλέον είναι δεύτερη πίσω από την Ιαπωνία. Το 2020 σχεδόν όλες οι γερμανικές μάρκες θα έχουν από ένα μοντέλο FCEV. Κορεάτες, Ιάπωνες έχουν εδώ και χρόνια. Αν πετύχει και το πλανο της Nikola (among others) και τραβήξουν το trucking industry προς τα κει μια ώρα νωρίτερα και αρχίσουν να στήνονται οι σταθμοί πιο εντατικά, τα μεγάλα BEV θα αρχίσουν να πηγαίνουν για απόσυρση μαζί με ότι φορτιστές αφήσουν όρθιους "οι λάτρεις του χαλκού". 

Στις 14/4/2019 στις 9:43 ΜΜ, Whargoul είπε

Η Κίνα για εμπορικούς σκοπούς προώθησε τα BEV. Πλέoν σταματά τις επιδοτήσεις σε αυτά και το γυρίζει στην ανάπτυξη fuel cell υδρογόνου....

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, isay είπε

Αυτό ακριβώς έγραψα και η ερμηνεία στο αν αυτό είναι θετικό ή αρνητικό, εξαρτάται σε ποια ομάδα βρίσκεται κάποιος.

Ας μιλήσουμε για τους short sellers - ή και αντιπάλους εταιριών (γιατί όχι; ) για μια στιγμή 

https://electrek.co/2019/04/20/tesla-shorts-threaten-accidents-restraining-order/

Στο άρθρο διαβάζεις για το εξής tweet.

 

Από electrec :The relevant twitter account is allegedly run by two brothers who live in Fremont, one of whom works for VW’s advanced technology research center in Palo Alto according to LinkedIn.  While the names of the individuals are public record and are available in the filing, we have declined to name them in this article.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Autopilot δέν είναι FSD, δέν πρόκειται ποτέ να γίνει FSD, και ακόμα και στην παρούσα μορφή του σαν driver assist είναι πιό επικίνδυνο απ ότι αν οδηγείς μόνος σου.

Αντί να παραδεχτεί οτι τόσα χρόνια κορόιδευε πελάτες και επενδυτές, ενώ παράλληλα έθετε ζωές σε κίνδυνο, τώρα απειλεί και εκφοβίζει, με νόμιμα και παράνομα μέσα, όσους προσπαθούν να ξεσκεπάσουν την απάτη.

Τα ίδια και με τον Martin Trip, παράνομο wiretap του προσωπικού του τηλεφώνου, εκφοβισμός, παρακολουθήσεις, ψευτικες κατηγορίες οτι δήθεν είναι οπλισμένος κτλ, When Elon Musk Tried to Destroy a Tesla Whistleblower

5b7ee25eead85a876bedf271_Musk-Holmes-compressor.jpg.e03672c9f91b012c250adec0a88e0ea6.jpg

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Ather είπε

Ας μιλήσουμε για τους short sellers - ή και αντιπάλους εταιριών (γιατί όχι; ) για μια στιγμή 

Στο άρθρο διαβάζεις για το εξής tweet.

Από electrec :The relevant twitter account is allegedly run by two brothers who live in Fremont, one of whom works for VW’s advanced technology research center in Palo Alto according to LinkedIn.  While the names of the individuals are public record and are available in the filing, we have declined to name them in this article.

Επειδή με έκανες quote, θα αφιερώσω χρόνο να το αναλύσω το παραπάνω και θα εκφράσω την προσωπική μου γνώμη για το συγκεκριμένο θέμα, που έσκασε χτες και ήδη έχει προκαλέσει σάλο.

Ως γνωστόν στις 22/4 ο supreme leader εχει οργανώσει παρουσίαση για το FakeSeldDrive με καλεσμένους μονο επενδυτές και οχι media και τυπο. Επισης είναι γνωστό οτι ο shabooska είναι ενεργό μέλος της teslaq και εδώ και καιρό βγάζει στη φόρα στοιχεία πραγματικής παραγωγής του εργαστασίου στο fremont. Αυτό έχει εξοργίσει τον supreme leader γιατί ενω συνέχεια έλεγε για παραγωγές 7-10Κ, production hell και κλπ μαρκετιστικα, ο shabooshka ανέβαζε εκτιμώμενα νουμερα από την ημερήσια παραγωγή, οπως επισης και απο τις διακοπές στην παραγωγή (οι πηγές ήταν και είναι αγνωστες, αλλα προφανώς από εργαζομένους στην tesla). Τα νουμερα του shabooshka συμφωνούσαν (πάνω-κάτω) με τα ανακοινωθέντα νουμερα κάθε τριμήνου, ενω τα 7-10κ του supreme leader ποτέ δεν επιβεβαιώθηκαν. 

Πριν 2-3 ημέρες ο shabooshka ανέβασε φωτογραφίες από εταιρικό οχημα της tesla με κοτσαρισμένες κάμερες με σχόλιο οτι είναι για να τραβηχτεί για την επικείμενη θεατρική παράσταση. 

Ο shabooshka δεν εχει εκφράσει πουθενά (άμεσα ή έμμεσα) διάθεση ή πρόθεση για πιθανή δολιοφθορά (το απειλούμενο τρακάρισμα) αλλά αντιθετα είναι δεινός παρατηρητής και επικριτής της πραγματικής εικόνας της tesla (τους πιθανούς λόγους τους αναγράφω πολύ παρακάτω). 

Εχτές λοιπον η tesla (μέσω υπαλλήλου) κατέθεσε αίτηση για ασφαλιστικά μέτρα περιορισμου του shabooshka για τις 24/4 22/4 για 5 μίλια από το εργοστάσιο που θα γίνει δοκιμές και παρουσίαση με αιτιολογία οτι εχουν αναρτηθεί απειλές για δολιοφθορά κατά τις δοκιμές.

Μέχρι εδώ ειναι τα facts. Από εδω και κάτω είναι εικασίες (βασισμένες σε προσωπικά κριτήρια).

  • Με τόσες κάμερες, προσωπικό και συνοδευτικά οχήματα, αν γίνει δολιοφθορά, ο supreme leader, θα εχει απειρο αποδεικτικό υλικό και μαρτυρίες για να κάνει τρελές μηνύσεις και να κάνει τρελά καραγκιοζιλικια εναντιον της teslaq. 
  • Άνετα θα μπορούσε να προστατευσει αυτό που θέλει να παρουσιάσει, με επιπλέον οχήματα ή προσωπικό.
  • Κάνενας teslaq δεν ειναι τόσο ηλίθιος (ή κουτοπόνηρος) ώστε να προκαλέσει τετοια δολιοφθορα σε τετοιο γεγονός γιατί απλά θα στρέψει τη γνώμη εναντιον της teslaQ. Πόσο μάλλον κάποιο πολύ ενεργό μέλος της teslaQ.
  • O supreme leader δεν θέλει ΜΗ ελεγχόμενο τύπο, δεν θελει επικριτές και το βασικότερο δεν θελει ερωτήσεις. Κάνει τρελή προσπάθεια να πασάρει μονο τις μεταξωτές κορδέλες (χωρίς τα φύκια) και του είναι πολύ δυσκολο με το παρελθόν που εχει. Το πιο προσφατο κάζο του που μάζεψε offrecord δημοσιογράφους και μετεπειτα διέρρευσε το script, τον πόνεσε πολύ
  • Αυτό τον καιρό η tesla καρα-καίγεται για αυξηση μετοχικου κεφαλαίου, διοτι τα έσοδα και τα τραπεζιτικά αποθέματα είναι αναλογικά αστεία συν οτι και οι προβλέψεις για το q2 ειναι χειροτερες από το q1. Το FSD είναι ένα τελευταίο χαρτι που μπορεί να παιξει για να μαζέψει χρήμα από αέρα και πρεπει ολα να πάνε καλά και να πειστουν οι επενδυτές να χώσουν χρήμα, μεχρι την επομενη στενωπό. 
  • Δεν θέλει μάρτυρες που θα δουν πραγματα που δεν πρεπει να δουν και να τα πουν (αμμεσα ή έμμεσα) στους επενδυτες. Θελει να κανει το παν να γινει παρουσιαση με τον τρόπο που βολευει την tesla. 
  • Ο supreme leader εχει παρελθόν να χτυπά ύπουλα ανθρώπους που του κάνουν κριτική. Δεν θελει να αγωνίζεται να δείξει την αξία του, ξέρει μόνο να παιζει ανέντιμα. Το ίδιο έκανε περσι με τον montana skeptic και το ιδιο εχει κάνει με πρώην εργαζομένους του, συνεργάτες και προμηθευτές του (ακομα και τους μεγάλους που τον εχουν στηρίξει τρελά - βλ panasonic). Και για σαμποτάζ εχει μιλήσει στο εργοστάσιο

Τουτέστιν, εγω πιστευω οτι η αίτηση αυτή για περιοριστικά μέτρα,  είναι καρα-fake με μοναδικό σκοπό να περιορισει τον shabooshka και αλλους tslaQ που πιθανόν να του χαλάσουν την έκβαση της συγκεκριμένης παραστασης. Δεν έχει περιθώρια

Το οτι ο shabooshka εργάζεται για την vw, το έμαθα κι εγω χτες, αλλά στο κάτω κάτω ποσώς με νοιάζει. Στην ιστορία του εμπορίου, όταν ο ανταγωνιστής δείχνει τις αδυναμίες ενος προϊόντος/εταιρείας, ο μονος κερδισμένος ειναι ο καταναλωτης. Άλλωστε και η tesla κάνει το αντίστοιχο. Και εδώ μεσα έχουμε άτομα που κάνει μπαμ οτι ειναι στο payroll της tesla και δουλειά τους ειναι αφενός να εκθειάζουν οτιδήποτε της tesla, αφετέρου να αναδεικνύουν σθεναρά τα μειονεκτήματα/προβλήματα των ανταγωνιστών. 

Από χτές που πρωτοδιάβασα το γεγονός και ξέροντας πόσο φαφλατάς (αλλά πάντα καλος πωλητης) είναι ο supreme leader, εχει καρφωθεί στο μυαλό μου οτι όντως θα γινει κάποια δολιοφθορά στην παράσταση, η οποία όμως θα ειναι οργανωμένη από την ίδια την tesla και οχι απο την teslaQ. Είναι 2 ημέρες πριν την ανακοινωση των οικονομικών του Q1 και τα (πιθανά) αρνητικά νουμερα πρεπει να "μπερδευτουν" πίσω απο πέπλο καπνου, άλλου γεγονότος.

7 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Το Autopilot δέν είναι FSD, δέν πρόκειται ποτέ να γίνει FSD, και ακόμα και στην παρούσα μορφή του σαν driver assist είναι πιό επικίνδυνο απ ότι αν οδηγείς μόνος σου.

Αντί να παραδεχτεί οτι τόσα χρόνια κορόιδευε πελάτες και επενδυτές, ενώ παράλληλα έθετε ζωές σε κίνδυνο, τώρα απειλεί και εκφοβίζει, με νόμιμα και παράνομα μέσα, όσους προσπαθούν να ξεσκεπάσουν την απάτη.

Τα ίδια και με τον Martin Trip, παράνομο wiretap του προσωπικού του τηλεφώνου, εκφοβισμός, παρακολουθήσεις, ψευτικες κατηγορίες οτι δήθεν είναι οπλισμένος κτλ, When Elon Musk Tried to Destroy a Tesla Whistleblower

QUOTE for emphasis 

Επεξ/σία από isay
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπική μου γνώμη είναι ότι οι short sellers δεν ενδιαφέρονται να κλείσει η Tesla για το καλό της ανθρωπότητας, όχι ότι οι μέτοχοι πάνε πίσω όπως έγινε με τη Theranos και με τόσες άλλες εταιρίες. Την ιστορία την έβαλα για να δείξω μέχρι που μπορεί να φτάσει κανείς για το χρήμα και την επιβίωσή του. Παρακάτω είναι η αίτηση που περιγράφει κάποια πράγματα.

Η Tesla είναι μπροστά και βγάζει καλά προϊόντα.  Για το θέμα χρηματοδότησης πιστεύω το ίδιο πράγμα, ξεμένει από λεφτά.

https://documentcloud.adobe.com/link/track?uri=urn:aaid:scds:US:90654697-62a5-4780-8a1c-d93afba76cf8

Επεξ/σία από Ather
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...