Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η σύγκριση των google trends για τον όγκο των αναζητήσεων του model 3 και του nissan leaf τους τελευταίους 12 μήνες παγκοσμίως δείχνει ξεκάθαρη ανοδική πορεία του Model 3 με περαιτέρω ανοδικές τάσεις και σχετικά σταθερή πορεία του nissan leaf με μια υποψία πτώσης στο δεύτερο μισό. Πριν 12 μήνες το model 3 ήταν ελάχιστα πιο δημοφιλές στις αναζητήσεις και τώρα τους τελευταίους μήνες του ρίχνει double score.

Clipboard01.jpg.29bbeedc177a3ca18a03224b1c9be609.jpg

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά την "είδηση" της προηγούμενης εβδομάδας, ότι η Panasonic έχει δεύτερες σκέψεις για περαιτέρω επενδύσεις στο Gigafactory1,  ο Musk έγραψε στο twitter:

Ότι δηλαδή ήταν πρακτικά αδύνατον να κατασκευάσουν περισσότερα Model 3 το πρώτο τρίμηνο του 2019 γιατί δεν έφταναν τα cell που προμηθεύεται η tesla από την panasonic.

Εχθές δημοσιεύτηκε ένα άρθρο στο business insider από τη Linette Lopez γνωστή για την κόντρα της με τον Musk, το οποίο πρακτικά επιβεβαίωσε το Musk. Σύμφωνα με το άρθρο η panasonic προμηθεύει/προμήθευε  κάθε μέρα την tesla με 3εκ cells και λόγω δική της ανικανότητας και προχειρότητας καταστρέφει/κατέστρεφε επιπλέον 0,5 εκ cells. Το pack ενος LR model 3 περιέχει 4416 cells. Συνεπώς με 3εκ cells την ημέρα, η tesla είχε την δυνατότητα να κατασκευάζει 680 LR model 3 την ημέρα ή 61.880 το τρίμηνο. Η tesla το πρώτο τρίμηνο του 2019 κατασκεύασε 62.950 model 3. Αν λάβουμε υπόψη, ότι η tesla δεν κατασκεύασε μόνο LR αλλά και ορισμένα MR και SR αλλά και ότι κάποια cells πήγαν και για powerwall, τα νούμερα "βγαίνουν".

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Vagosman είπε

Τα νούμερα απόδοσης ναι είναι από νέας τεχνολογίας μονάδες.

Οι απώλειες δικτύου είναι πραγματικά δεδομένα του Ελληνικού δικτύου.

Εάν στη στέγη του σπιτιού σου και στη στέγη του σπιτιού του γείτονα υπάρχουν Φ/Β, τότε οι απώλειες περιορίζονται πρακτικά στις απώλειες των ηλεκτρονικών των inverter και των φορτιστών (τα περισσότερα μικροηλεκτρονικά της κατηγορίας έχουν πλέον απώλειες της τάξης του 5%). Αν υποθέσουμε στη συνέχεια πως όλη η γειτονιά έχει βάλει στις στέγες τους φωτοβολταϊκά, είναι εύκολο να καταλάβετε εμείς οι "ρομαντικοί" πώς το βλέπουμε.

Εννοείται πως η ευρεία χρήση BEV θα πρέπει να συνδυαστεί με αποκέντρωση της παραγωγής, την υλοποίηση ενός ευρύτερου smart grid, την "ταριφοποίηση" του κόστους της ενέργειας ανάλογα με την παραγωγή, κ.ά.. Με το να καίμε κάρβουνο δεν κάνουμε τίποτα.

Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Thanar είπε

Εάν στη στέγη του σπιτιού σου και στη στέγη του σπιτιού του γείτονα υπάρχουν Φ/Β, τότε οι απώλειες περιορίζονται πρακτικά στις απώλειες των ηλεκτρονικών των inverter και των φορτιστών (τα περισσότερα μικροηλεκτρονικά της κατηγορίας έχουν πλέον απώλειες της τάξης του 5%). Αν υποθέσουμε στη συνέχεια πως όλη η γειτονιά έχει βάλει στις στέγες τους φωτοβολταϊκά, είναι εύκολο να καταλάβετε εμείς οι "ρομαντικοί" πώς το βλέπουμε.

Εννοείται πως η ευρεία χρήση BEV θα πρέπει να συνδυαστεί με αποκέντρωση της παραγωγής, την υλοποίηση ενός ευρύτερου smart grid, την "ταριφοποίηση" του κόστους της ενέργειας ανάλογα με την παραγωγή, κ.ά.. Με το να καίμε κάρβουνο δεν κάνουμε τίποτα.

Πάντως το ρεύμα από φωτοβολταϊκά σε μια στέγη, δεν αρκεί για καθημερινή χρήση ενός αυτοκινήτου, ακόμα και για Ελλάδα. Τα ηλεκτροκίνητα πάντως είναι πράγματι μια καλή λύση αποθήκευσης της περίσσειας ενέργειας από ΑΠΕ, όταν δεν την ζητάει το σύστημα, λίγο στοχαστική βέβαια κι αυτή αλλά καλή είναι, τώρα στηριζόμαστε σχεδόν αποκλειστικά στην αντλησιοταμίευση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nvel είπε

γιατί δεν αρκεί,  πόση ενέργεια παράγει ένα φωτοβολταϊκό και πόση καταναλώνει ένα αυτοκίνητο την ήμερα;

Κάθε εγκατεστημένο KW (το οποίο χρειάζεται περίπου 15 τ.μ.) αποδίδει κατά μέσο όρο 4,5 KWh την ημέρα, χώρια οι απώλειες.

Το πόσο καταναλώνει ένα αυτοκίνητο την ημέρα δεν είναι σταθερό, αλλά για να πάρεις μια ιδέα το model 3 με τη μικρή μπαταρία καταναλώνει 15 KWh ανά 100 km.

Επίσης το χειμώνα όχι μόνο είναι μειωμένη η παραγωγή ρεύματος, αλλά μπορεί να περάσουν και αρκετές ημέρες χωρίς ηλιοφάνεια.

Να γιατί δεν αρκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Thanar είπε

Εάν στη στέγη του σπιτιού σου και στη στέγη του σπιτιού του γείτονα υπάρχουν Φ/Β,  [...] Αν υποθέσουμε στη συνέχεια πως όλη η γειτονιά έχει βάλει στις στέγες τους φωτοβολταϊκά, είναι εύκολο να καταλάβετε εμείς οι "ρομαντικοί" που έχουμε ιδιόκτητα σπίτια με ταράτσα ή τέλεια προσανατολισμένη στέγη πώς το βλέπουμε.

I fixed it for you! Επίσης να υποθέσω ότι έχεις ήδη καλύψεις τις υπόλοιπες ενεργειακές σου ανάγκες με PV, και ψάχνεις να μειώσεις ακόμη περισσότερο το ενεργειακό σου αποτύπωμα.

To 1/2 του πληθυσμού της Ελλάδας, μένει στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη με πυκνότητα ~7500άτομα/ km2 (2012) δλδ αντιστοιχούν 133m2 στον κάθε ένα, χωρίς να έχουμε αφαιρέσει δρόμους, πλατείες πάρκα, κλπ κλπ

Εάν ο μέσος άνθρωπος είχε την ικανότητα να παράγει σημαντικό κομμάτι ενέργειας με PV έτσι απλά, θα τα έβαζε για να μειώσει τις ήδη υπάρχον ανάγκες. Δεν χρειάζονται τα BEV για να δώσουν σκοπό σε αυτόν τον τρόπο. + Ο μέσος άνθρωπος απλά λείπει από το σπίτι τις ώρες που παράγουν τα PV, οπότε δώρο άδωρο εκτός εάν θα φορτίζεις μπαταρίες, για να φορτίσεις μετά άλλες μπαταρίες, που βολεύει... guess who.. αυτόν που πουλά μπαταρίες. 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κάθε εγκατεστημένο KW (το οποίο χρειάζεται περίπου 15 τ.μ.) αποδίδει κατά μέσο όρο 4,5 KWh την ημέρα, χώρια οι απώλειες.

Το πόσο καταναλώνει ένα αυτοκίνητο την ημέρα δεν είναι σταθερό, αλλά για να πάρεις μια ιδέα το model 3 με τη μικρή μπαταρία καταναλώνει 15 KWh ανά 100 km.

Επίσης το χειμώνα όχι μόνο είναι μειωμένη η παραγωγή ρεύματος, αλλά μπορεί να περάσουν και αρκετές ημέρες χωρίς ηλιοφάνεια.

Να γιατί δεν αρκεί.

δεν ρώτησα αν ένα  kW αρκεί αλλά αν ένα φωτοβολταϊκό σύστημα αρκεί, που προφανώς θα είναι μόνο ένα  kW. Για την μειωμένη χειμερινή παραγωγή υπάρχουν και οι εγκαταστάσεις ενεργειακού συμψηφισμού

Επεξ/σία από nvel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, nvel είπε

δεν ρώτησα αν ένα  kW αρκεί αλλά αν ένα φωτοβολταϊκό σύστημα αρκεί, που προφανώς θα θα είναι μόνο ένα  kW. Για την μειωμένη χειμερινή παραγωγή υπάρχουν και οι εγκαταστάσεις ενεργειακού συμψηφισμού

Ε τι να σου πω, αν δεν σε καλύπτει η απάντηση μου τότε αγνόησε την.

Πάντως το τελευταίο που έγραψες για συμφηφισμό είναι άσχετο με την ερώτηση που έκανες πριν.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Ο μέσος άνθρωπος απλά λείπει από το σπίτι τις ώρες που παράγουν τα PV, οπότε δώρο άδωρο εκτός εάν θα φορτίζεις μπαταρίες, για να φορτίσεις μετά άλλες μπαταρίες, που βολεύει... guess who.. αυτόν που πουλά μπαταρίες. 

 

Το πρόβλημα λύνεται πολύ απλά, αγοράζεις 2 EV και τα χρησιμοποιείς εναλλάξ. Έτσι πάντα θα είναι κάποιο στο σπίτι τις ώρες ηλιοφάνειας για να φορτίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άρα  μάλλον μπορεί ένα οικιακό σύστημα να φορτίσει ένα αυτοκίνητο

9 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ε τι να σου πω, αν δεν σε καλύπτει η απάντηση μου τότε αγνόησε την.

Πάντως το τελευταίο που έγραψες για συμφηφισμό είναι άσχετο με την ερώτηση που έκανες πριν.

θα την αγνοήσω, είναι άσχετο με την ερώτηση αλλά σχετικό με την απάντηση που έδωσες για την χαμηλή παράγωγη και για αυτούς που δεν ξέρουν πως λύνεται το πρόβλημα ετεροχρονισμού παραγωγής-ζήτησης σε οικιακό επίπεδο αφού δεν ασχολούνται επαγγελματικά με ενεργειακά συστήματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, nvel είπε

άρα  μάλλον μπορεί ένα οικιακό σύστημα να φορτίσει ένα αυτοκίνητο

Το συμπέρασμα που - μάλλον - μόλις έβγαλες δεν έχει καμία σχέση με την αρχική σου ερώτηση, δλδ αν το ρεύμα από φωτοβολταϊκά σε μια στέγη αρκεί για καθημερινή χρήση ενός αυτοκινήτου.

22 λεπτά πριν, nvel είπε

θα την αγνοήσω, είναι άσχετο με την ερώτηση αλλά σχετικό με την απάντηση που έδωσες για την χαμηλή παράγωγη και για αυτούς που δεν ξέρουν πως λύνεται το πρόβλημα ετεροχρονισμού παραγωγής-ζήτησης σε οικιακό επίπεδο αφού δεν ασχολούνται επαγγελματικά με ενεργειακά συστήματα

Μπερδεύεσαι, ο "ετεροχρονισμός παραγωγής-ζήτησης" δεν είναι το πρόβλημα, είναι η λύση στο πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι το ρεύμα από φωτοβολταϊκά σε μια στέγη ΔΕΝ αρκεί για καθημερινή χρήση ενός αυτοκινήτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...