Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, NT1G είπε

Tα εχουμε πει αυτα εκατονπενητνα χιλιαδες σελιδες πισω  αλλά για κάποιο λόγο εσύ τα ξανααναφέρεις.

 

Εισαι 150 χρονια πισω.

Εσυ δεν πρεπει να εισαι εδω να επιχειρηματολογεις οτι δεν πρεπει να ερθουν τα ΕV γιατι η Ελλαδα καιει καρβουνο για ηλεκτρικη ενεργεια.

Εσυ πρεπει να παρεις μια χρονομηχανη να πας 150 χρονια πισω στην Αγγλια να τους λες οτι εγιναν παγκοσμια αυτοκρατορια επειδη ειχαν προχειρο πολυ καρβουνο και τωρα(τοτε) που σταματαει η εποχη του καρβουνου και ερχεται η εποχη του πετρελαιου αυτοι δεν εχουν καθολου και θα χασουν την κοσμοκρατορια τους απο αλλους και πρεπει να σταματησουν την επικρατηση του πετρελαιου και να μεινει ο κοσμος στο καρβουνο.

Τουλαχιστον εκει θα βρεις κοινο και χοντρο χρημα και συμφεροντα να απευθυνθεις. Εδω χαραμιζεσαι, τι να σου κανει μια μικρη γωνιτσα που κανεις δεν ασχολειται μαζι της και χ*στηκαν αν αυτη καιει ακομα καρβουνο.

8 λεπτά πριν, NT1G είπε

Μπα, το ίδιο λέμε.

Τα 200 Wh/km είναι 4 km/kWh.

ναι, λεγαμε το ιδιο με εμενα να ειμαι γαλαντομος.   τωρα λιγο εχει χαλασει το κομπιουτερακι σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, sattack είπε

Ωραιοτατα. Βαλε λοιπον ενα 50% που υπολογισες πιο πανω εσυ ο ιδιος συνολικα για να κανεις καυση-μεταφορα-αποθηκευση αυτου του ρευματος στη μπαταρια. Θα βγει 4.3 : 2 ΑρΑρα μια χαρα τα ειπα οτι ακομα κι ετσι πιο συμφερον ειναι η κεντρικη καυση. 

Που ειπαμε, αυτο δεν ειναι το νοημα. Οι καυσεις τελειωνουν. 

Που υπολόγισα 50%?

Από το 100% σου απομένουν μετα την παραγωγή ρεύματος (απόδοση 33%) το 33%. Από αυτό χάνεις σε μεταφορα το 5-8% (έστω 6%), και από αυτό χάνεις ακόμα 5-10% (έστω 7%) κατά την φόρτιση. Οπότε από το 100% σου απομένουν 33*0.94*0.93= 28.8%.  To 4.3:1 με 28.8% απόδοση γίνεται 1.24:1, και αυτό είναι σύγκριση με ICE βενζίνης. Σε σύγκριση με το 328d (36mpg), το αρχικό 3.6:1 γίνεται 1.04:1. Και αυτά σε σύγκριση με σκέτα ICE. Όχι REEV με κινητήρα σχεδιασμένο γι αυτόν, που θα δουλεύει στο τελείως optimum. Πρόσθεσε και την ίδια ανάκτηση ενέργειας που μπορούν να κάνουν και τα REEV κατά το φρενάρισμα, και απ ευθείας ξεπέρασες κατά πολύ σε απόδοση το EV που γεμίζει από ρεύμα που παράγεται από πετρέλαιο. Χωρίς να επηρεάζεσαι από range, παραγωγή μεγάλων ποσοτήτων μπαταριών, κατασκευή φορτιστών, αναβάθμιση δικτύων κλπ κλπ κλπ. 

Βασικά αυτό που λες δεν θες καν REEV για να το ξεπεράσεις. Ένα απλό hybrid είναι κατά πολύ καλύτερο... Τo Leaf έχει 108mpge, το corolla hybrid 52mpg, δλδ 2.08:1. Με την προηγούμενη απόδοση 28.8% γίνεται 0.60:1. Ούτε και που το πλησιάζει σε συνολική κατανάλωση εάν τα υπολογίσεις όλα. 

Τελικά παίζει να έχει δίκαιο η Mazda που λέει ότι με την επόμενη γενιά των SkyactiveX, τα αμάξια της θα είναι συνολικά πιο καθαρά από τα EV.   

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι, το ειχα διορθωσει. Μαλλον ηδη εγραφες.

Δεν ειναι αυτο το νοημα. Το νοημα ειναι να πουμε οτι ακομα και με κεντρικρς καυσεις ειναι καλυτερα απο τα παλια ΙCE.

Μετα, δε θα λυσεις το προβλημα φτιαχνοντας πιο αποδοτικες ICE. Θα το λυσεις ελαττωνοντας κεντρικα τις καυσεις στην παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας. 

Η Κινα θελωντας να γινει υπερδυναμη εχειδειξει οτι θα το επιδιωξει. Δεν γινεται κι αλλιως δηλαδη.

Οι ΗΠΑ μπορει να εχουν εσωτερικα πολλα πετρελαικα συμφεροντα και μπορει χαρη στο σχιστολιθικο πετρελαιο να ξαναγιναν 1η παραγωγος χωρα, αλλα αυτο ειναι εντελως προσωρινο. Δεν τους συμφερει να μεινουν εξαρτημενοι οαταν οι αλλοι θα προχωρανε.

Η Γερμανια εχει μονο τα κοντρα συμφεροντα της παλιας αυτοκινητοβιομηχανιας, αλλά εχει καθε συμφερον να απεξαρτηθει εεργειακα απο τις καυσεις και φαινεται αυτο και στις επιδοτησεις και στα λεφτα που ριχνει στην ερευνα.

Tα GM Volt, τα Mazda και τα αλλα hybrid ειναι ενδιαμεσες προσωρινες λυσεις.

57 λεπτά πριν, NT1G είπε

Το 2018 η κατανάλωση κάρβουνου αυξήθηκε 1 % σε σχέση με το 2017.

1-explainingth.jpg

Ημουν ετοιμος να γραψω και μετα ειδα οτι εχεις γραψει μονος σου την απαντηση στο πινακακι.

Θα το γραψω ετσι κι αλλιως.

Οι προηγμενες χωρες, ΗΠΑ, Ευρωπη, Κινα, μειωνουν το καρβουνο. Και υπαρχει αυξηση σε κατι υπαναπτυκτους... Η Κινα συγκεκριμενα μειωνει τα εργοστασια καρβουνου στο εσωτερικο της και παει και πουλαει "τεχνογνωσια" χτιζοντας εργοστασια καρβουνα σε αλλους τριτοκοσμικους για να μαζεψει χρημα... 

Εντωμεταξυ ολα τα  αλλα γινονται φτηνοτερα. Το ΦΑ ειναι ηδη φτηνοτερο και εννοειται καλυτερο. Τα αιολικα, τα φωτοβολταικα, ειναι ακομα φτηνοτερα, εχουν μονο το προβλημα της εκτασης και της μη σταθερης παραγωγης, αλλα το νοημα ειναι αυτο, δεν θα λυσουν μονα τους το προβλημα, θα το λυσουν σε συνδιασμο με τα αλλα.

Ακολουθουν τα γεωθερμικα, που επωφελουνται απο τις τεχνολογικες εξελιξεις που προεκυψαν απο το σχιστολιθικο πετρελαιο.

Ακολουθει η αντιστροφη χρηση των υδροηλεκτρικων σαν τεραστιες μπαταριες. Θα χρησιμοποιουν το παραπανω ρευμα απο φωτοβολταικα και αιολικα για να σηκωνουν το νερο ψηλα και θα το αφηνουν μετα να πεφτει κατω τη νυχτα ή οταν δεν εχει αερα. 

Ξαναλεω, αυτα ολα θα γινουν γιατι συμφερουν οικονομικα και γεωπολιτικα, οχι γιατι αποφασισαν οι οικολογοι να επιβαλλουν ασυμφορες οικονομικα λυσεις για να σωσουν οικολογικα τον πλανητη.

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, sattack είπε

Ξαναλεω, αυτα ολα θα γινουν γιατι συμφερουν οικονομικα και γεωπολιτικα, οχι γιατι αποφασισαν οι οικολογοι να επιβαλλουν ασυμφορες οικονομικα λυσεις για να σωσουν οικολογικα τον πλανητη.

Δεν διαφωνώ, απλά να προσθέσω ότι το οικολογικο συνδέεται άμεσα και με το οικονομικό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, sattack είπε

Ναι, το ειχα διορθωσει. Μαλλον ηδη εγραφες.

Δεν ειναι αυτο το νοημα. Το νοημα ειναι να πουμε οτι ακομα και με κεντρικρς καυσεις ειναι καλυτερα απο τα παλια ΙCE.

1. Τα παλιά σκέτα ICE ξεχνάτε τα και αρχίστε να συγκρίνετε με το παρόν και το άμεσο μέλλον. Από 2020 θα πωλούνται κυρίως mild-hybrids και hybrids. Η Toyota πλεον έχει hybrid έκδοση για όλα τα βασικά μοντέλα σε φυσιολογικές τιμές. To corolla hatchback hybrid, από το σκέτο 1000E διαφορά έχουν. 

2. Ακόμα και με τα σκέτα ICE να συγκρίνεις, δεν έχεις να δείς μόνο την απόδοση σαν νούμερο, και εάν είναι μεγαλύτερο βολεύει.  Και 25% καλύτερα να είναι, και 50% καλύτερα να είναι, αντί μόνο 5% (περίπτωση 328d), στην πράξη μπαίνουν και άλλα πράγματα. Άνοιγμα ορυχείων, παραγωγή μπαταριών, φορτιστές, δίκτυα, νέοι ηλ. παραγωγική σταθμοί κλπ κλπ. Πρέπει να δικαιολογείτε στο σύνολο η οποιαδήποτε αλλαγή. Όχι απλά παίρνουμε ένα νούμερο και πορευόμαστε με αυτό. 

3. Δεν είναι καλύτερα από τα Hybrid, οπότε και πάλι δεν δικαιολογούνται όλες αυτές οι αλλαγές που πάνε αγκαλιά με αυτό που λες, ενώ υπάρχει πιο απλή και οικονομική τεχνολογία. Τα BEV και γενικά τα EV (FCEV, PHEV, οτιδήποτε). Έχουν νόημα όταν υπάρχει μεγάλο ποσοστό ΑΠΕ. eg Νορβηγια. Μέχρι να φτάσουμε στο σημείο αυτό, τα hybrids θα είναι βασιλιάδες. Αυτό που λες, ότι είναι καλύτερα να καίμε πετρέλαιο και να παράγουμε ρεύμα και να φορτίζουμε μπαταρίες που η παραγωγή τους δεν είναι και ότι πιο καθαρό, παρά να το βάζουμε στα ICE, δεν ισχύει. Δεν έχει συνολικά νόημα. Αν θα καεί κάτι κεντρικά, αυτό θα είναι είτε κάρβουνο λόγω οικονομίας, είτε ΦΑ για απόδοση, μείωση ρύπων. 

 

11 λεπτά πριν, sattack είπε

Η Κινα θελωντας να γινει υπερδυναμη εχειδειξει οτι θα το επιδιωξει. Δεν γινεται κι αλλιως δηλαδη.

Η Κίνα για εμπορικούς σκοπούς προώθησε τα BEV. Πλέoν σταματά τις επιδοτήσεις σε αυτά και το γυρίζει στην ανάπτυξη fuel cell υδρογόνου. Στα @@ της αν οι πολίτες της πάνε με EV ή με το κάρο. Βιομηχανικά μπροστά θέλει να είναι.  

 

13 λεπτά πριν, sattack είπε

Οι ΗΠΑ μπορει να εχουν εσωτερικα πολλα πετρελαικα συμφεροντα και μπορει χαρη στο σχιστολιθικο πετρελαιο να ξαναγιναν 1η παραγωγος χωρα, αλλα αυτο ειναι εντελως προσωρινο. Δεν τους συμφερει να μεινουν εξαρτημενοι οαταν οι αλλοι θα προχωρανε.

Σχιστολιθικό αέριο βγάζει. Όχι πετρέλαιο. Το σχιστολιθικό πετρέλαιο δεν συμφέρει στις ΗΠΑ. Προτιμούν να εισβάλλουν αλλού. Έγιναν πρώτη σε παραγωγή φυσικού αερίου λόγω αποθεμάτων και εκμετάλλευσης σχιστολιθικού αερίου. + ΤΟ προσωρινό είναι σχετικό. Πόσα χρόνια είναι το προσωρινό? Γιατί 5-10 σίγουρα δεν είναι. Κατά το 2040 και μετά το συζητάμε εάν ξέφυγε από το προσωρινό και θα  ξεφύγει από το ΦΑ. Επίσης να προχωράνε να πάνε που? Σαν η μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, αυτή ουσιαστικά ορίζει το βήμα στο εσωτερικό της. Είδες καθόλου τις ΗΠΑ να συγκινούνται που στην Ευρώπη, Ιαπωνία εδώ και δεκαετίες τα αμάξια έχουν την μισή κατανάλωση? 2.5L για την πόλη (eg. toyota camry) , supercharge V8, και God bless America. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειπα οτι πρεπει να καιμε πετρελαιο! Ξεκολλα, εκατο φορες το γραφω οτι αυτο ειναι σχημα λογου για να ξεκινησω να πω μετα οτι ετσι κι αλλιως θα γινει αυτο που λες για τη Νορβηγια, οχι μονο με ενα τροπο (πχ μονο υδροηλεκτρικα ή μονο φωτοβολταικα) αλλα με ενα σωρο τροπους, ολους μαζι συνδιασμενους μεταξυ τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Θυμάται κανείς το Tesla Semi?

Θυμάται κανείς τους Megachargers που θα φορτίζουν τα φορτηγά με MW ισχύος, με μόλις $0,07/KWh?

Το μακρυνό 2017 μεταξύ άλλων  εγραφα γιατί δέν πρόκειται να γίνει αυτό.

Σήμερα, όχι μόνο οι Megachargers δέν υπάρχουν πουθενά στον ορίζοντα, αλλά και οι χρεώσεις στους απλούς superchargers έχουν αυξηθεί στα 0,20+++/KWh. Σε κάποιες περιοχές είναι capped σε λίγα KW (50 ή 25) για να αποφεύγουν τα demand charges. Για τον ίδιο λόγο χρησιμοποιούν και γεννήτριες στα Service centers για τη φόρτιση, αντί να κάνουν μόνιμη σύνδεση.

Το άλλο που μας λέγανε ήταν η ραγδαία εξέλιξη στην τεχνολογία των μπαταριών και η πτώση των τιμών. Τελικά όπως αποκαλύφθηκε πρόσφατα, ο Elon Musk έπρηζε τον πρόεδρο της Panasonic στα τηλέφωνα να του κάνει σκόντο στις τιμές των κελιών, και πλέον υπάρχουν πιέσεις απο τους επενδυτές της Panasonic να ξεκόψει απο την Tesla.

Ο Elon όπως φαίνεται ήταν πάλι υπο την επήρρεια χθές και τουίταρε ασταμάτητα ασυναρτησίες. Αυτό συνήθως γίνεται όταν η εταιρία απέχει μονοψήφιο αριθμό εβδομάδων απο τη χρεωκοπία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ίδια έλεγαν και για το model s, όταν καθυστερούσε 1-2 χρόνια παραπάνω. Ότι είναι vaporware και δεν θα έρθει ποτέ κλπ. Μετά τα ίδια έλεγαν για το model 3.

Καμιά πηγή για το πρήξιμο του Musk στο τηλ με τον πρόεδρο της Panasonic να "του κάνει σκόντο";

Καμιά πηγή για την πίεση των επενδυτών της Panasonic να διακόψει τις σχέσεις της με την Tesla;

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Καμιά πηγή για το πρήξιμο του Musk στο τηλ με τον πρόεδρο της Panasonic να "του κάνει σκόντο";

Απο εδώ: Panasonic cuts Tesla risk to stem further bleeding

Panasonic sources say that Tesla CEO Elon Musk often directly calls Kazuhiro Tsuga, the president of the Japanese company, to press for lower battery prices.

 

10 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Καμιά πηγή για την πίεση των επενδυτών της Panasonic να διακόψει της σχέσεις της με την Tesla;

Panasonic shares surge in stark contrast to Tesla's

Investors welcomed Panasonic's decision to reduce its dependence on the automaker and mitigate business risks.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχαχα, ωραιο βιντεακι (not)

Ενας καφρος hillbillie που βριζει τον Musk, απο ενα site auto κατι στην Αυστραλια. 

Προφανως θα ειναι απο αυτους τους οδηγους νταλικας που ακουσαν οτι το μελλον ειναι αυτονομα οδηγουμενες νταλικες και εχουν φρικαρει με τον Musk και την Tesla και πανε και παρκαρουν στις θεσεις φορτισης ή καταστρεφουν τπυς φορτιστες. 

Στα αληθινα στοιχεια, θα δουμε πως θα εξελιχθει το θεμα. Ολοι αυτοι οι "αναλυτες" που προβλεπουν κσι διαψευδονται, δε θα πρεπε να χανουν τη δουλεια τους μετα?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης φαίνεται οτι η Panasonic δέχτηκε να δώσει πίστωση χρόνου στην Tesla, και να πληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2019 για τα κελιά του 2ου και 3ου τριμήνου του 2018, με την υπόσχεση οτι η ζήτηση για τα Model 3 θα συνεχίσει να αυξάνεται.

Τώρα που φάνηκαν τα πρώτα σημάδια κάμψης στη ζήτηση, η Panasonic αρχίζει και αγχώνεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Panasonic shares surge in stark contrast to Tesla's

 

Investors welcomed Panasonic's decision to reduce its dependence on the automaker and mitigate business risks.

Άλλο πράγμα να μειώνεις την εξάρτησή σου με μια εταιρεία και άλλο θέμα να διακόπτεις τις σχέσεις σου με μια εταιρεία. Δεν νομίζεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...