Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sattack είπε

Δηλαδη αυτο το διαγραμα λεει οτι στα 100 Km/h κανει χρηση 100% ιπποδυναμης? Δηλαδη αν ισχυει αυτο, θα βγεις στον αυτοκινητοδρομο, θα τρεχεις με 100km/h, θα εχεις 100% ιποδυναμη, δηλαδη ας πουμε τα 65KW που λεει παραπανω hourly houtput, θα περασει 1 ωρα με την ισχυ κολλημμενη στα 65W, θα εχεις κανει 100km και το αυτοκινητο θα εχει καταναλωσει το 100% της μπαταριας. Συγγνωμη, αλλα τοτε θα ειχε βουηξει το ιντερνετ. Αρα κατι απο ολα αυτα δεν ισχυει.  

 

Υποθέτω δεν έχεις ξαναδεί γράφημα από δυναμόμετρο. Δεν δείχνει κάτι τέτοιο το διάγραμμα. Όπως και τα αντίστοιχα στις ICE, είναι η μέγιστη ικανότητας ροπής/ιπποδύναμης του κινητήρα, στις συγκεκριμένες στροφές. Η διαφορά είναι ότι στα μονοτάχυτα EV, ότι ροπή βγαίνει από τον κινητήρα, πάει με ένα σταθερό πολλαπλασιασμό στους τροχούς για αυτό μπορείς να αλλάξεις τον X άξονα των στροφών σε ταχύτητα πάει γραμμικά. Στα πολυτάχυτα (ICE) υπάρχει συνεχείς πολλαπλασιασμός.

Αυτό που δείχνει το γράφημα είναι ότι μετά τα 100km/h (στο συγκεκριμένο αμάξι) ο ηλεκτροκινητήρας  αρχίζει να χάνει σε απόδοση (και σε ισχύ) και δεν μπορείς να ξεπεράσεις αυτό το "φαινόμενο" αλλάζοντας ταχύτητα και βάζοντας τον κινητήρα σε καλύτερη περιοχή. Μέσες άκρες σου λέει ότι στα 120km/h δουλεύεις ένα περίπου με το 80% της μέγιστης απόδοσης, και στα 140 με 60%. 

Το προηγούμενο μεταφράζεται σε αυτό: Το model 3 LR έχει 10% χειρότερο mileage στο highway απ ότι στην πόλη,  παρότι η ταχύτητα είναι "διπλάσια".Το νέο leaf λόγω της "χαμηλής" ιπποδύναμης αναγκαστικά πέφτει τελείως έξω στην καμπύλη απόδοσης, και πρέπει να κινείται στον αυτοκινητόδρομο με high-load (άρα με το κινητήρα σε σχεδόν πλήρη ισχύ), οπότε είναι ~18% χειρότερο στον αυτοκινητόδρομο απ ότι στην πόλη. Ένα σύγχρονο ICE με (start-stop κιόλας), έχει 40% καλύτερο mileage στον αυτοκινητόδρομο παρά στην πόλη γιατί απλά η απόδοση της μηχανής δεν μειώνεται με την ταχύτητα που κινείται το όχημα. Εάν βγάλεις την αεροδυναμική αντίσταση ένα περίπου πάει γραμμικά. Διπλάσια ταχύτητα, 50% καλύτερο millage.  

Οπότε σε σχέση με τα προηγούμενα, ναι ένα ηλεκτρικό μονοτάχυτο αμάξι, ακόμα και εάν ονομαστικά βγάζει 150+ ίππους, θα περνά μεγάλο χρόνο (πχ σε αυτοκινητοδρομο με 130km/h) σε μεγάλο load σε αντίθεση με τα ICE. Γι αυτό και τα 30minute, 1hour max load κλπ δεν είναι ασήμαντες τιμές. 

Capture.JPG.77ede2f245e9e41fe3cabee66ed1d8ab.JPG

 

1 ώρα πριν, NT1G είπε

Γύρω στα 30 kW ισχύ θέλει για να κρατάει σταθερή ταχύτητα 100 km/h.

Γι αυτό και έβαλα ~60 ίππους, (~45kW) στα 130km/h. Αναλόγως αμαξιού φυσικά.  Έχεις ένα 30+% αύξηση λόγω αεροδυναμικής αντίστασης στα 130km/h σε σχέση με τα 100. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Whargoul είπε

Γι αυτό και αν προσέξεις, η κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο στα BEV είναι ίση με την πόλη, παρότι κινούνται με 2πλάσια, 3πλάσια μέση ταχύτητα

Η κατανάλωση στα BEV είναι μεγαλύτερη στους αυτοκινητόδρομους και κατά πολύ μικρότερη στην πόλη, που κινούνται με μικρές ταχύτητες και δεν υπάρχει η αντίσταση του αέρα, η οποία είναι η βασική δύναμη που πρέπει να υπερνικήσει οποιοδήποτε αντικείμενο, δύναμη η οποία δεν αυξάνει αναλογικά με την ταχύτητα, αλλά αναλογικά με τον κύβο αυτής.

Το model 3 συγκεκριμένα έχει τόσο μικρή διαφορά μεταξύ πόλης και αυτοκινητόδρομου, απλά και μόνο επειδή έχει πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή Cd και όχι επειδή έχει χάλια απόδοση του μοτέρ στις υψηλές ταξύτητες. Ο καθένας όμως το βλέπει από τη μεριά που τον βολεύει.

Στις 11/4/2019 στις 10:26 ΠΜ, mechpanos είπε

65ΚW σημαινει οτι σε 1 ωρα θα εχει παει τη μπαταρια απο το 100% στο 0%. Από που βγαίνει ότι σημαίνει αυτό; Τα KW είναι ισχύς, η μπαταρία έχει χωρητικότητα σε ενέργεια .

65KW σημαίνει ότι αν βάλεις σε λειτουργία το drive train και το μετρήσεις για 1 ώρα, ο μέσος όρος της ισχύος που θα μπορέσει να σου δώσει σε συνεχή λειτουργία είναι τα 65kw. Η μπαταρία δεν έχει να κάνει, μπορεί να εξαντληθεί και νωρίτερα, ή και αργότερα.

Μετά από μία ώρα λειτουργίας, το drive train που θα μπορέσει να σου δώσει μέσο όρο ισχύος 65kW, θα έχει κάψει 65kWh ενέργεια από την μπαταρία. Επομένως, θα έχει αδειάσει όλη την μπαταρία του model 3. Μια χαρά τα λέει ο sattack.

Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Thanar είπε

Η κατανάλωση στα BEV είναι μεγαλύτερη στους αυτοκινητόδρομους και κατά πολύ μικρότερη στην πόλη, που κινούνται με μικρές ταχύτητες και δεν υπάρχει η αντίσταση του αέρα, η οποία είναι η βασική δύναμη που πρέπει να υπερνικήσει οποιοδήποτε αντικείμενο, δύναμη η οποία δεν αυξάνει αναλογικά με την ταχύτητα, αλλά αναλογικά με τον κύβο αυτής.

Το model 3 συγκεκριμένα έχει τόσο μικρή διαφορά μεταξύ πόλης και αυτοκινητόδρομου, απλά και μόνο επειδή έχει πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή Cd και όχι επειδή έχει χάλια απόδοση του μοτέρ στις υψηλές ταξύτητες. Ο καθένας όμως το βλέπει από τη μεριά που τον βολεύει.

Μετά από μία ώρα λειτουργίας, το drive train που θα μπορέσει να σου δώσει μέσο όρο ισχύος 65kW, θα έχει κάψει 65kWh ενέργεια από την μπαταρία. Επομένως, θα έχει αδειάσει όλη την μπαταρία του model 3. Μια χαρά τα λέει ο sattack.

Η μέτρηση αφορά το μοτέρ. Το ότι έχει 65kwh μπαταρία είναι τυχαίο και ο sattack τυχερός :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Epf_BY83M9FcuuOKfinQSSwSQtSfRxb-qVBcWmvXKY8/edit#gid=0

Με βάση τις καταχωρήσεις στο παραπάνω excel από τότε που έγινε διαθέσιμο το SR και το SR+, οι παραγγελίες στην Αμερική (214 καταχωρήσεις. Επειδή το MR είχε λίγες καταχωρήσεις και από 17 Μαρτίου έχει καταργηθεί, έχω διαμορφώσει τα νούμερα χωρίς αυτό) έχουν διαμορφωθεί ως εξής:

SR+ 33%, LR 24%, AWD 20%, Performance 17% και SR 6%. Με βάση τις σημερινές τιμές στο site, η μέση τιμή χωρίς τα έξτρα διαμορφώνεται στα 46.070 δολάρια.

Επίσης 31% επιλέγει blue/silver χρώμα, το 18% white, το 9% red. Από τα χρώματα έχουμε έξτρα 760 δολάρια. Το 20% επιλέγει ζάντες 19', έξτρα 300 δολάρια. Το 30% επιλέγει λευκό εσωτερικό, έξτρα 300 δολάρια. Και τέλος το 38% επιλέγει FSD, έξτρα 1.900 δολάρια. Σύνολο των έξτρα: 3.260. Δηλαδή η συνολική τιμή διαμορφώνεται στα 49.330 δολάρια.

.

Επειδή οι παραγγελίες του SR+ και του SR ήταν σημαντικά περισσότερες τις πρώτες ημέρες που έγιναν διαθέσιμα σε σχέση με το υπόλοιπο διάστημα (λογικό γιατί είχε μεγάλη αναμονή), έκανα και έναν υπολογισμό ξεχωριστά από 17 Μαρτίου (περίπου τον τελευταίο μήνα), δηλαδή μετά που καταργήθηκε και το MR. Έχουμε συνολικά 63 καταχωρήσεις:

LR 32%, SR+ 24%, AWD 22%, Performance 19% και SR 3%. Η μέση τιμή πριν τα έξτρα διαμορφώνεται στα 47.285 δολάρια.

Επίσης 29% επιλέγει blue/silver, το 22% white και το 13% red. Από τα χρώματα έξτρα 880 δολάρια. Το 24% επιλέγει ζάντες 19', έξτρα 360 δολάρια. Το 29% επιλέγει λευκό εσωτερικό, έξτρα 290 δολάρια. Και τέλος το 35% επιλέγει FSD, έξτρα 1.750 δολάρια. Δηλαδή η τιμή με τα έξτρα διαμορφώνεται στα 50.565 δολάρια.

Θυμάμαι πριν μερικούς μήνες να γίνεται συζήτηση εδώ μέσα για το που θα διαμορφωθεί η μέση τιμή του model 3 όταν γίνει διαθέσιμο το SR. Τότε έλεγα ότι δύσκολα θα πέσει κάτω από τα 50.000 και το αποκλείω να πέσει ποτέ κάτω από τα 48.000 (Στην τιμή τότε έμπαιναν και τα 1.200 δολάρια των μεταφορικών, τα οποία δεν περιλαμβάνονται στους παραπάνω υπολογισμούς). Μάλλον έπεσα μέσα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@haHa και @sattack

Το maximum 30 minute power test περιγράφεται στο κειμενο UNECE R85

Η ισχύς αυτή είναι κατα δήλωση του κατασκευαστή, ο φορέας πιστοποίησης απλά επιβεβαιώνει το αληθές πάνω στο δυναμόμετρο.

Δέν καταλαβαίνω γιατί ενόχλησε το "σχεδόν" που έγραψα ώς μή αντικειμενικό, καθώς το 88 είναι πολύ πιό κοντά στο 75 απ ότι το 190 στο 125

Όσον αφορά το maximum hourly output, υπέθεσα λανθασμένα οτι είναι το ίδιο τέστ αλλά στη μία ώρα αντι για 30 λεπτά. Όμως φαίνεται οτι είναι διαφορετικό τέστ, που περιλαμβάνει το σύνολο των powertrain του οχήματος. Το 65KW δήλαδή που φαίνεται στο link είναι η συνδιασμένη ισχύς μπρός και πίσω μοτέρ στο Model 3. Με επιφύλαξη, γιατι δέν μπόρεσα να βρώ περιγραφή του τέστ κάπου.

Το Long range Model 3 έχει 80άρα μπαταρία με τα 73 να είναι διαθέσιμα.

Στις 9/4/2019 στις 10:55 ΜΜ, Droulas13 είπε

Πάρε εδώ λίγο vaporware FSD, με αυτόματες αλλαγές λωρίδων για προσπεράσεις και αλλαγή αυτοκινητόδρομου, να γουστάρεις:

Σημειωτέον, ότι το νέο hardware είναι φορτωμένο μόλις 5-10% σε σχέση με το απερχόμενο που έχει φτάσει στο 80%. Έχουμε να δούμε ωραία πραγματάκια φέτος...

 

Αυτό θα καταχωρηθεί στην ιστορία ως τα πρώτα σκοτεινά χρόνια του car automation, μαζί με τα ρούχα απο αμίαντο, ραδιενεργά καλλυντικά, μολυβδούχα χρώματα κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Thanar είπε

Η κατανάλωση στα BEV είναι μεγαλύτερη στους αυτοκινητόδρομους και κατά πολύ μικρότερη στην πόλη, που κινούνται με μικρές ταχύτητες και δεν υπάρχει η αντίσταση του αέρα, η οποία είναι η βασική δύναμη που πρέπει να υπερνικήσει οποιοδήποτε αντικείμενο, δύναμη η οποία δεν αυξάνει αναλογικά με την ταχύτητα, αλλά αναλογικά με τον κύβο αυτής.

Η μέση ταχύτητα στο τεστ του highway είναι μικρή. 78km/h, δεν παίζει τεράστιο ρόλο η αεροδυναμική αντίσταση. H μέση ταχύτητα είναι διπλάσια. Η κατανάλωση είναι σε σχέση με την απόσταση και όχι με την ώρα. Εάν ένας κινητήρας παράγει σταθερό έργο (ανά μονάδα χρόνου) τότε με διπλάσια ταχύτητα θα έχει εξ ορισμού την μισή κατανάλωση σε μονάδες απόστασης. Βγάλε ένα 10-20% λόγω αερ. αντίστασης και άλλων απωλειών, και βγάζεις το νούμερο στα ICE. ~40% καλύτερη κατανάλωση στο highway test. Στα μονοτάχυτα EV, απλά δεν παράγει σταθερό έργο ανά μονάδα χρόνου γιατί η απόδοσή του εξαρτάτε από τις στροφές λειτουργίας και δεν μπορείς να τις αλλάξεις με κιβώτιο. Είναι σαν να πηγαίνεις με τυπικό αμάξι στις 5000 στροφές επειδή έχει 3 ταχύτητες. Πρόσθεσε σε αυτό και την μείωση της peak ροπής και ιπποδύναμης, αλλά και επιπρόσθετες μειώσεις λόγω αποφόρτισης μπαταρίας, και φτάνεις στο σημείο με ένα EV αμάξι των 150ίππων, να χρησιμοποιείς 60+% load στον αυτοκινητόδρομο με 130km/h και τελική τα 155. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

@haHa και @sattack

Το maximum 30 minute power test περιγράφεται στο κειμενο UNECE R85

Η ισχύς αυτή είναι κατα δήλωση του κατασκευαστή, ο φορέας πιστοποίησης απλά επιβεβαιώνει το αληθές πάνω στο δυναμόμετρο.

Δέν καταλαβαίνω γιατί ενόχλησε το "σχεδόν" που έγραψα ώς μή αντικειμενικό, καθώς το 88 είναι πολύ πιό κοντά στο 75 απ ότι το 190 στο 125

Δεν συνεκρινα τι εγραψες για το 88 με 75 σε σχεση με το 190 και το 125, αλλα τι εγραψες για το 88 με 75 σε σχεση με το 75 και 65.

Εδω ξανα:

Στις 9/4/2019 στις 11:43 ΜΜ, Fubar.gr είπε

Τέλος, όσον αφορά την ισχύ, it's complicated

Σύμφωνα με τις ευρωπαικές νόρμες, για τα ηλεκτρικά υπάρχουν τρία νούμερα, peak power, maximum 30 minute power και maximum hourly output

Για το Model 3 τα νούμερα είναι 190 KW, 88 KW και 65 KW

Για το i3 125KW, 75KW, 75KW 

Επομένως φαίνεται οτι ναι μεν το Tesla  έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη αρχικά, στη μισή ώρα πέφτει σχεδόν όσο του i3 και στη μία ώρα πέφτει κάτω απο του i3.

Να θαυμασουμε αντικειμενικοτητα:

Για maximum 30 minute power, οπου τα νουμερα ειναι 88kw και 75 kw, το χαρακτηριζουμε "πεφτει σχεδον οσο του i3"

Για maximum hourly output,  οπου τα νουμερα ειναι 75kw και 65 kw, το χαρακτηριζουμε "πεφτει κατω απο του i3".
 

Δεν θα σχολιασω καν αν ειναι σημαντικη η ιπποδυναμη σε διαρκεια μιας ωρας.

 

--------------------------------

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Η μέση ταχύτητα στο τεστ του highway είναι μικρή. 78km/h, δεν παίζει τεράστιο ρόλο η αεροδυναμική αντίσταση. H μέση ταχύτητα είναι διπλάσια. Η κατανάλωση είναι σε σχέση με την απόσταση και όχι με την ώρα. Εάν ένας κινητήρας παράγει σταθερό έργο (ανά μονάδα χρόνου) τότε με διπλάσια ταχύτητα θα έχει εξ ορισμού την μισή κατανάλωση σε μονάδες απόστασης. Βγάλε ένα 10-20% λόγω αερ. αντίστασης και άλλων απωλειών, και βγάζεις το νούμερο στα ICE. ~40% καλύτερη κατανάλωση στο highway test. 

H καλυτερη καταναλωση στο highway test δεν ειναι τοσο λογω υψηλοτερης ταχυτητας, αλλα για τον απλο λογω οτι λειπουν αχρειαστες επιταχυνσεις/επιβραδυνσεις, αλλαγες ταχυτητων που υπαρχουν στην πολη, οπου καταναλωνεται τσαμπα ενεργεια.

Πχ, ενα ICE ειναι προφανες οτι θα εχει μικροτερη καταναλωση στα 60km/h απο οτι στα 130km/h που επηρεαζεται απο την αεροδυναμικη αντισταση.
Το ιδιο και ενα EV.
Απλα τα ICE σε συνθηκες πολης ειναι τελειως inefficient λογω αλλαγων ταχυτητων(χαμενος χρονος οπου ο κινητηρας καιει) και οτι ο κινητηρας δεν βρισκεται συχνα στο optimal range , επιβραδυνσεις οπου τα EV(σε αντιθεση με τα ICE) ανακτουν μερος της ενεργειας, σταματηματα οπου καταναλωνουν ενεργεια κλπ.

Τα ICE ειναι τελειως inefficient για χρηση μεσα στην πολη, για το καθημερινο commute κλπ και εκει ειναι η μεγαλη διαφορα με τα EV. Στον αυτοκινητοδρομο οπου δεν υπαρχουν αλλαγες ταχυτητων, φρεναρισματα, οπου ο ICE κινητηρας μπορει να δουλευει μονιμα στο optimal range κλπ, η διαφορα με ενα EV ειναι μικροτερη.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, haHa είπε

H καλυτερη καταναλωση στο highway test δεν ειναι τοσο λογω υψηλοτερης ταχυτητας, αλλα για τον απλο λογω οτι λειπουν αχρειαστες επιταχυνσεις/επιβραδυνσεις, αλλαγες ταχυτητων που υπαρχουν στην πολη, οπου καταναλωνεται τσαμπα ενεργεια.

Καταρχήν τα EV με τον εαυτό τους συγκρίνω και τις απώλειες σε υψηλές, χαμηλές ταχύτητες και όχι με τα ICE, και την ανάγκη για το rating σε μεγάλες χρονικές περιόδους. Ξεκάθαρο παράδειγμα σε αυτό το Leaf. Για αυτό και έβαλα το δυναμογράφημα που φαίνεται η ξεκάθαρη μείωση της ροπής. Τα ICE ήταν για παράδειγμα σταθερότητας λόγω κιβωτίου

+Όταν κινείσαι, είτε πας με 40km/h, είτε με 80km/h, ειδικά ένα αμάξι με τον αεροδυναμικό συντελεστή του model 3, χρειάζεσαι ένα περίπου την ίδια ροπή στους τροχούς. Την ίδια ενέργεια από τον κινητήρα. Μόνο το rolling resistance των ελαστικών έχεις να ξεπεράσεις και σε τέτοιες ταχύτητες είναι περίπου σταθερό.  Οπότε με το ίδιο έργο, ουσιαστικά θα κάνεις διπλάσια απόσταση αφού κίνησε με διπλάσια ταχύτητα, άρα θα έχεις ίδια κατανάλωση ανά μονάδα χρόνου - μισή κατανάλωση ανά μονάδα απόστασης. Εάν η απόδοση του κινητήρα είναι σταθερή. 

Στα συγκεκριμένα test, αυτό θα έπρεπε να ήταν πλήρως παρατηρήσιμο σε ένα EV που κάνει σχεδόν πλήρη ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, καθώς το σταμάτα ξεκίνα δεν το επηρεάζει σχεδόν καθόλου. Η μέση ταχύτητα αντιπροσωπεύει πλήρως τις ενεργειακές του ανάγκες σε σχετικά μικρές ταχύτητες.  Αντίθετος βλέπουμε ότι η κατανάλωση παραμένει σταθερή παρά την αύξηση -διπλασιασμό της μέσης ταχύτητας. Αυτό δείχνει ένα περίπου ότι η ενέργεια που βγαίνει από την μπαταρία σε κάποια φάση αυξάνεται σημαντικά με την μέση ταχύτητα. Δλδ για να διατηρήσεις μέση ταχύτητα  80km/h πρέπει να τραβάς 2πλάσια ποσότητα ενέργειας από την μπαταρία σε σχέση με τα 40km/h.

----------------------

 

+ Ένα νέο ICE, όπως το νεο BMW που έβαλα και όχι κανά πανάρχαιο, με start-stop, 8τάχυτο κλπ δεν είναι το πλέον inefficient στην πόλη συγκεκριμένα. Είναι γενικά "inefficient", όχι μόνο στην πόλη. Έχει διαφορά. Σχεδόν πάντα βρίσκεται στην βέλτιστη περιοχή λειτουργίας. Μόνο κατά τα πρώτα στάδια της επιτάχυνσης όταν βρίσκεται με την 1η βρίσκεται εκτός.  Η μισή κατανάλωση στον highway test  είναι γιατί απλά η ταχύτητα είναι η διπλάσια. Με το ίδιο έργο καλύπτεις διπλάσια απόσταση. 

Τώρα εάν πάρουμε ένα ICE, εάν ήταν όπως λες πλήρες inefficient στην πόλη σε σχέση με σταθερές ταχύτητες, εάν έχει ας πούμε τη μισή απόδοση λόγω των σταμάτα ξεκίνα κλπ, θα έπρεπε σε διπλάσια μέση ταχύτητα να έχει 75% καλύτερη κατανάλωση και όχι ~40-50%. 50% λόγω της διπλάσιας ταχύτητας, + ένα επιπρόσθετο ποσοστό λόγω της αυξημένης απόδοσης. Αντιθέτως παρατηρούμε ότι βρίσκεται ένα περίπου σε σχετική αναλογία με την αύξηση της μέσης ταχύτητας γιατί απλά η απόδοση του κινητήρα, η κατανάλωση καυσίμου ανά μονάδα χρόνου είναι περίπου σταθερή. Προφανώς και υπάρχουν περισσότερες γενικές απώλειες  αλλά δεν είναι τεράστιες σε σχέση με το highway test. Είναι ο λόγος που πήγαμε από τα 4τάχυτα κιβώτια στα CVT και τα 8-9τάχυτα. Για να βρισκόμαστε όσο περισσότερο γίνεται στην βέλτιστη περιοχή λειτουργίας ανεξαρτήτως της ταχύτητας με την οποία κινείται το αμάξι. Είτε πας με 30km/h είτε με 100km/h, η απόδοση του drivetrain παραμένει ένα περίπου σταθερή.  Το κιβώτιο θα κρατά τον κινητήρα σε σταθερό φορτίο και σε σταθερές στροφές πχ στις 2-3000 στροφές που είναι το βέλτιστο του. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Anw. On topic.

Τελικά το 35k model 3 είναι vapourware ή όχι? Μετά από δυο χρόνια καθυστερήσεις, μετά από απολύσεις προσωπικού και 1 1/2 μήνα μετά την πανηγυρική ανακοίνωση ότι επιτέλους έρχεται, και χωρίς εν τέλη να έχει παραδώσει ούτε μισό: 

Αναφορά σε κείμενο

Tesla kills base $35,000 Model 3, increases prices, makes Autopilot standard (electrek.co)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tesla vehicles are now ‘appreciating assets’ due to self-driving capability, says Elon Musk

Τα σχόλια έχουν ενδιαφέρον. Πλέον αρχίζουν και οι πιό φανατικοί fans να μήν τον παίρνουν στα σοβαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

 

Φήμες λένε ότι εκεί στις Αμερικές, οι τράπεζες βγάλαν άρον άρον οδηγίες οι άνθρωποι αντί με $$$, να ξεχρεώνουν τα δάνεια των σπιτιών τους με ένα Τεσλα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Whargoul είπε

τα συγκεκριμένα test, αυτό θα έπρεπε να ήταν πλήρως παρατηρήσιμο σε ένα EV που κάνει σχεδόν πλήρη ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, καθώς το σταμάτα ξεκίνα δεν το επηρεάζει σχεδόν καθόλου. Η μέση ταχύτητα αντιπροσωπεύει πλήρως τις ενεργειακές του ανάγκες σε σχετικά μικρές ταχύτητες.  Αντίθετος βλέπουμε ότι η κατανάλωση παραμένει σταθερή παρά την αύξηση -διπλασιασμό της μέσης ταχύτητας. Αυτό δείχνει ένα περίπου ότι η ενέργεια που βγαίνει από την μπαταρία σε κάποια φάση αυξάνεται σημαντικά με την μέση ταχύτητα. Δλδ για να διατηρήσεις μέση ταχύτητα  80km/h πρέπει να τραβάς 2πλάσια ποσότητα ενέργειας από την μπαταρία σε σχέση με τα 40km/h.

----------------------

+ Ένα νέο ICE, όπως το νεο BMW που έβαλα και όχι κανά πανάρχαιο, με start-stop, 8τάχυτο κλπ δεν είναι το πλέον inefficient στην πόλη συγκεκριμένα. Είναι γενικά "inefficient", όχι μόνο στην πόλη. Έχει διαφορά. Σχεδόν πάντα βρίσκεται στην βέλτιστη περιοχή λειτουργίας. Μόνο κατά τα πρώτα στάδια της επιτάχυνσης όταν βρίσκεται με την 1η βρίσκεται εκτός.  Η μισή κατανάλωση στον highway test  είναι γιατί απλά η ταχύτητα είναι η διπλάσια. Με το ίδιο έργο καλύπτεις διπλάσια απόσταση. 

Στις 2 αυτες προτασεις μονος σου ουσιαστικα λες οτι τα ICE ειναι inefficient στην πολη.
Σε αντιθεση με τα EV, τα ICE στην πολη εχουν σχεδον διπλασια καταναλωση απο οτι στο highway test.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...