Droulas13 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Πάρε εδώ λίγο vaporware FSD, με αυτόματες αλλαγές λωρίδων για προσπεράσεις και αλλαγή αυτοκινητόδρομου, να γουστάρεις: Σημειωτέον, ότι το νέο hardware είναι φορτωμένο μόλις 5-10% σε σχέση με το απερχόμενο που έχει φτάσει στο 80%. Έχουμε να δούμε ωραία πραγματάκια φέτος... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Στις 6/4/2019 στις 10:09 ΠΜ, sattack είπε Kαι εδω, στο λεπτο 50.00 και μετα μπορειτε να δειτε τον Sandy Munro να αναλυει σε ολο τον κοσμο πως ο κινητηρας του Κωνσταντινου Λασκαρη εχει το μικροτερο κοστος, το μικροτερο βαρος και τη μεγαλυτερη αποδοση σε ιποοδυναμη: Ο Munro για άλλη μία φορά δείχνει πόσο άσχετος είναι σε κάποια θέματα, καθώς εδώ συγκρίνει μοτέρ διαφορετικής τεχνολογίας, που έχουν διαφορετικούς σκοπούς. Το μοτέρ του i3 είναι Hybrid Synchronous Motor ενώ του Model 3 Interior Permament Magnet. Τα μοτέρ τύπου HSM δέν είναι τόσο αποδοτικά όσο τα IPM, όμως χρειάζονται λιγότερες σπάνιες γαίες, πράγμα που ακριβώς ήταν ο σκοπός των κατασκευαστών της BMW: https://www.greencarcongress.com/2013/08/bmw-20130812.html Όπως παραδέχεται ο Munro στο βίντεο, δέν γνωρίζει την περιεκτικότητα των μαγνητών σε Νεοδύμιο. Επομένως, χωρίς αυτή την πολύ σημαντική πληροφορία, το κοστολόγιο που έχει βγάλει για τα μοτέρ είναι εντελώς κουκουρούκου. Όσο για τη σύγκριση του μεγέθους του ρότορα, πάλι μιλάμε για διαφορετικές τεχνολογίες με διαφορετικό σκοπό. Ο ρότορας του i3 είναι μεγαλύτερος σε διάμετρο, καθώς η κατασκευή του έχει στοιχεία salient pole rotor, αλλά καθώς δέν είναι συμπαγές μέταλλο, το βάρος και το κόστος δέν αυξάνεται. Τέλος, όσον αφορά την ισχύ, it's complicated Σύμφωνα με τις ευρωπαικές νόρμες, για τα ηλεκτρικά υπάρχουν τρία νούμερα, peak power, maximum 30 minute power και maximum hourly output Για το Model 3 τα νούμερα είναι 190 KW, 88 KW και 65 KW Για το i3 125KW, 75KW, 75KW Επομένως φαίνεται οτι ναι μεν το Tesla έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη αρχικά, στη μισή ώρα πέφτει σχεδόν όσο του i3 και στη μία ώρα πέφτει κάτω απο του i3. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 3 ώρες πριν, Droulas13 είπε Πάρε εδώ λίγο vaporware FSD, με αυτόματες αλλαγές λωρίδων για προσπεράσεις και αλλαγή αυτοκινητόδρομου, να γουστάρεις: Γιατί δεν ανεβάζεις και τα πλήθος από βιντεάκια οπου με FalseSD το αμαξι πέφτει πάνω σε οχήματα, κράσπεδα, διαχωριστικά, ελάφια, μπαινει και συνεχίζει στο αντιθετο ρεύμα κυκλοφορίας, ξεκινά μονο του, φρενάρει ξαφνικά μόνο του σε αυτοκινητοδρόμους, κλπ; Ετσι για να γουστάρουμε όλοι μας. Ξέρω είναι σσσσσ μη γινει γνωστό και πέσουν και άλλο οι πωλήσεις Είναι στο level 2 (F Self Drive είναι το level 5 ) και αυτό το un-tested beta feature το πουλά σαν level 5. Εχουν σκοτωθεί και καεί (ζωντανοί) άνθρωποι και οχι 1-2 για να μην πιάσουμε τα περιστατικά που δεν ήταν θανάσιμα. Κερασάκι οτι έχουν αναφερθει πάρα πολλά τετοια ατυχήματα οπου οι αερόσακοι δεν άνοιξαν και οτι οι οδηγοί εγκλωβίστηκαν επειδή δεν άνοιγαν οι πόρτες. Ασφαλές αμάξι my arsh! Πραγμάτικά θέλω να πάμε σε assisted driving, ακομα και σε FSD αρκεί αυτό να είναι πραγματικό και οχι beta υποσύνολο. Αυτοι που το χρησιμοποιουν σήμερα για μενα είναι ηλίθιοι, αλλά αυτό ποσώς με νοιάζει. Αυτό που πραγματικά με νοιάζει είναι να μην τους έχω στους δρόμους που κυκλοφορώ, γιατί αν αυτοί ειναι αφελή θύματα του μαρκετινγκ, προβλημα τους, αλλά στο ιδιο δρόμο κυκλοφορεί το αμαξι μου με την οικογένεια μου. Αυτό με νοιάζει. Οπως όταν βλέπω saxo και smart αφήνω αποσταση γιατί στατιστικά είναι προς το σιγουράκι να κάνουν μαλακία, το ίδιο θα έκανα αν κινουμουν σε δρόμο με πολλά tesla με τις παρουσες εκδόσεις falseSD. 3 ώρες πριν, Droulas13 είπε Σημειωτέον, ότι το νέο hardware είναι φορτωμένο μόλις 5-10% σε σχέση με το απερχόμενο που έχει φτάσει στο 80%. Έχουμε να δούμε ωραία πραγματάκια φέτος... Σημειωτέον αυτά τα έγραψε ο supreme leader σε ενα tweet, πηγή προφανέστατα αξιοπιστη, δοκιμασμένη και χωρίς καμια προθεση παραπλάνησης αφελών αγοραστών. ΟΚ. 3 months probably, 6 months definitely. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Α τελικά δεν είναι vaporware απλώς δεν είναι τέλειο; Ένα και το αυτό ε; Επίσης ξέχασα, ότι ότι λέει ο Musk είναι ψέματα γιατί είναι ένας κοινός απατεώνας. Όπως ψέματα έλεγε για το εργοστάσιο στην Κίνα και τώρα έχει φτάσει ήδη στο σημείο που έχει φτάσει, όπως ψέματα έλεγε το καλοκαίρι ότι θα φτιάξει δικό του chip και τώρα ήδη το παράγει, όπως έλεγε ψέματα για το model 3 στην Ευρώπη και έχει ήδη πουλήσει 20.000. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Τέλος, όσον αφορά την ισχύ, it's complicated Σύμφωνα με τις ευρωπαικές νόρμες, για τα ηλεκτρικά υπάρχουν τρία νούμερα, peak power, maximum 30 minute power και maximum hourly output Για το Model 3 τα νούμερα είναι 190 KW, 88 KW και 65 KW Για το i3 125KW, 75KW, 75KW Επομένως φαίνεται οτι ναι μεν το Tesla έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη αρχικά, στη μισή ώρα πέφτει σχεδόν όσο του i3 και στη μία ώρα πέφτει κάτω απο του i3. Να θαυμασουμε αντικειμενικοτητα: Για maximum 30 minute power, οπου τα νουμερα ειναι 88kw και 75 kw, το χαρακτηριζουμε "πεφτει σχεδον οσο του i3" Για maximum hourly output, οπου τα νουμερα ειναι 75kw και 65 kw, το χαρακτηριζουμε "πεφτει κατω απο του i3". Δεν θα σχολιασω καν αν ειναι σημαντικη η ιπποδυναμη σε διαρκεια μιας ωρας. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Στις 9/4/2019 στις 11:43 ΜΜ, Fubar.gr είπε Ο Munro για άλλη μία φορά δείχνει πόσο άσχετος είναι σε κάποια θέματα, καθώς εδώ συγκρίνει μοτέρ διαφορετικής τεχνολογίας, που έχουν διαφορετικούς σκοπούς. Το μοτέρ του i3 είναι Hybrid Synchronous Motor ενώ του Model 3 Interior Permament Magnet. Τα μοτέρ τύπου HSM δέν είναι τόσο αποδοτικά όσο τα IPM, όμως χρειάζονται λιγότερες σπάνιες γαίες, πράγμα που ακριβώς ήταν ο σκοπός των κατασκευαστών της BMW: https://www.greencarcongress.com/2013/08/bmw-20130812.html Όπως παραδέχεται ο Munro στο βίντεο, δέν γνωρίζει την περιεκτικότητα των μαγνητών σε Νεοδύμιο. Επομένως, χωρίς αυτή την πολύ σημαντική πληροφορία, το κοστολόγιο που έχει βγάλει για τα μοτέρ είναι εντελώς κουκουρούκου. Όσο για τη σύγκριση του μεγέθους του ρότορα, πάλι μιλάμε για διαφορετικές τεχνολογίες με διαφορετικό σκοπό. Ο ρότορας του i3 είναι μεγαλύτερος σε διάμετρο, καθώς η κατασκευή του έχει στοιχεία salient pole rotor, αλλά καθώς δέν είναι συμπαγές μέταλλο, το βάρος και το κόστος δέν αυξάνεται. Τέλος, όσον αφορά την ισχύ, it's complicated Σύμφωνα με τις ευρωπαικές νόρμες, για τα ηλεκτρικά υπάρχουν τρία νούμερα, peak power, maximum 30 minute power και maximum hourly output Για το Model 3 τα νούμερα είναι 190 KW, 88 KW και 65 KW Για το i3 125KW, 75KW, 75KW Επομένως φαίνεται οτι ναι μεν το Tesla έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη αρχικά, στη μισή ώρα πέφτει σχεδόν όσο του i3 και στη μία ώρα πέφτει κάτω απο του i3. Δεν ειμαι ειδικος, αλλα με τη λογικη θα προσπαθησω να πω δυο πραγματα. Maximum hourly output? Τι ειναι αυτο δηλαδη? Να βγαζει συνεχομενα για μια ωρα maximum δυναμη? Ποια μηχανη και ποιο αυτοκινητο το κανει αυτο? 65ΚW σημαινει οτι σε 1 ωρα θα εχει παει τη μπαταρια απο το 100% στο 0%. Δηλαδη πρεπει να εισαι στη γερμανικη autobahn και να τρεχεις με ποσα km/h για να το κανεις αυτο? Η Bugatti αν τρεχει με τερμα το γκαζι εχει μεινει απο βενζινη μεσα σε 10-15 λεπτα. Μaximum ισχυ χρειαζεσαι για τις επιταχυνσεις, για να κανεις ενα προσπερασμα κλπ, δεν χρειαζεσαι ολη την ωρα. Ποιος ICE κινητηρας δουλευει σε τερμα στροφες για μια ωρα? Και δεν θα τιναξει μπιελες? Το αν ειναι οι καλυτεροι κινητηρες της Tesla φαινεται και στις επιταχυνσεις και στην αυτονομια, οπου σε παρομοια μοντελα τα Tesla εχουν καλυτερες επιδοσεις. Αμεσως εμεις οι ελληνες τρεχουμε να βγαλουμε αχρηστο εναν που στη Αμερικη και στον υπολοιπο κοσμο τον σεβονται και τον ακουνε... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mechpanos Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 4 λεπτά πριν, sattack είπε Δεν ειμαι ειδικος, αλλα με τη λογικη θα προσπαθησω να πω δυο πραγματα. Maximum hourly output? Τι ειναι αυτο δηλαδη? Να βγαζει συνεχομενα για μια ωρα maximum δυναμη? Ποια μηχανη και ποιο αυτοκινητο το κανει αυτο? 65ΚW σημαινει οτι σε 1 ωρα θα εχει παει τη μπαταρια απο το 100% στο 0%. Δηλαδη πρεπει να εισαι στη γερμανικη autobahn και να τρεχεις με ποσα km/h για να το κανεις αυτο? Η Bugatti αν τρεχει με τερμα το γκαζι εχει μεινει απο βενζινη μεσα σε 10-15 λεπτα. Μaximum ισχυ χρειαζεσαι για τις επιταχυνσεις, για να κανεις ενα προσπερασμα κλπ, δεν χρειαζεσαι ολη την ωρα. Ποιος ICE κινητηρας δουλευει σε τερμα στροφες για μια ωρα? Και δεν θα τιναξει μπιελες? Το αν ειναι οι καλυτεροι κινητηρες της Tesla φαινεται και στις επιταχυνσεις και στην αυτονομια, οπου σε παρομοια μοντελα τα Tesla εχουν καλυτερες επιδοσεις. Αμεσως εμεις οι ελληνες τρεχουμε να βγαλουμε αχρηστο εναν που στη Αμερικη και στον υπολοιπο κοσμο τον σεβονται και τον ακουνε... Ας ξεκινήσουμε από το Δεν ειμαι ειδικος Αυτό εξηγεί κάποια λογικά άλματα που κάνεις στην συνέχεια, και θα σου εξηγήσω χωρίς να πω αν έχεις δίκιο ή άδικο ή παίρνοντας θέση υπέρ της μιας ή της άλλης πλευράς. Να βγαζει συνεχομενα για μια ωρα maximum δυναμη? Ποια μηχανη και ποιο αυτοκινητο το κανει αυτο? Δεν ξέρω για αυτοκίνητα, αλλά πολλές ηλεκτρικές μηχανές στην βιομηχανία, λειτουργούν στο μέγιστο φορτίο τους για διαστήματα 1 ώρας. 65ΚW σημαινει οτι σε 1 ωρα θα εχει παει τη μπαταρια απο το 100% στο 0%. Από που βγαίνει ότι σημαίνει αυτό; Τα KW είναι ισχύς, η μπαταρία έχει χωρητικότητα σε ενέργεια . 65KW σημαίνει ότι αν βάλεις σε λειτουργία το drive train και το μετρήσεις για 1 ώρα, ο μέσος όρος της ισχύος που θα μπορέσει να σου δώσει σε συνεχή λειτουργία είναι τα 65kw. Η μπαταρία δεν έχει να κάνει, μπορεί να εξαντληθεί και νωρίτερα, ή και αργότερα. Ποιος ICE κινητηρας δουλευει σε τερμα στροφες για μια ωρα? Και δεν θα τιναξει μπιελες? Η μέγιστη ισχύς των ΜΕΚ δεν είναι στις μέγιστες στροφές τους. Ωστόσο σχεδόν το σύνολο των ΜΕΚ μπορούν να δουλέψουν στην μέγιστη ισχύ τους για 1 ώρα, δεν τίθεται θέμα. Στην Autobahn βέβαια, όπως λες, όχι εδώ! Μην τα βάζεις με τις ΜΕΚ, είναι δοκιμασμένες εδώ και σχεδόν 2 αιώνες. Όπως και οι ηλεκτροκινητήρες, βέβαια! Γι' αυτό και εγώ είμαι πολύ χλιαρός με όλο αυτό το hype περί καινοτομιών κλπ., όταν φτιάχναμε στο ΕΜΠ παρουσιάσεις για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το regenerative braking και τα smart chasis στο μάθημα του Μπεργελέ και του Σπέντζα εδώ και μια 20ετία. Όλες αυτές οι τεχνολογίες είναι γνωστές. Το άλυτο ακόμα πρόβλημα είναι η ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών, και η λειτουργικότητα του fuel cell. Θα ενθουσιαστώ όταν όλα αυτά δεν απαιτούν εξωτικά υλικά και εξωτικές τεχνολογίες. Αμεσως εμεις οι ελληνες τρεχουμε να βγαλουμε αχρηστο εναν που στη Αμερικη και στον υπολοιπο κοσμο τον σεβονται και τον ακουνε... Με τις παπάτζες που λέει, οποιοσδήποτε έχει λίγο νιονιό μέσα στο κεφάλι του θα ήταν τουλάχιστον σκεπτικός απέναντί του. Άχρηστο δεν τον λες, παμπόνηρο και μπαγαπόντη όμως, σίγουρα!!! Παπάτζα τονε λέω εγώ...Όσο για το τι κάνουνε στην Αμερική, άσε, είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που τους έχει απομείνει και την σπρώχνουν όσο δεν πάει για το γόητρο της βιομηχανίας τους! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Το model 3 εχει 65 KWh μπαταρια. Στη συγκεκριμενη περιπτωση μιλαγα για τον Sandy Munro. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ather Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Φαίνεται ότι ξεμένει από ρευστό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 27 λεπτά πριν, Ather είπε Φαίνεται ότι ξεμένει από ρευστό. ??? κανα λινκ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jiakometi Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 39 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε ??? κανα λινκ? Έλα και σύ θέλεις link....... Το λέμε τρία χρόνια τώρα ..... Ξεμένει από ρευστό. 😂 Πλάκα - πλάκα αν η εποχή ήταν λίγο καλύτερη ένα Model S πολύ θα το ήθελα.... 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ather Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Κάποια εξήγηση; https://asia.nikkei.com/Business/Companies/Tesla-and-Panasonic-freeze-spending-on-4.5bn-Gigafactory Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jiakometi Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 10 λεπτά πριν, Ather είπε Κάποια εξήγηση; https://asia.nikkei.com/Business/Companies/Tesla-and-Panasonic-freeze-spending-on-4.5bn-Gigafactory Αυτό είναι όντως ένα σοβαρό θέμα και μένει να δούμε πως θα το αντιμετωπίσει η TESLA. Βέβαια μπορεί να είναι και μια κίνηση business politics μετά από αυτό θα δείξει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 11 ώρες πριν, sattack είπε Η Bugatti αν τρεχει με τερμα το γκαζι εχει μεινει απο βενζινη μεσα σε 10-15 λεπτα. Μaximum ισχυ χρειαζεσαι για τις επιταχυνσεις, για να κανεις ενα προσπερασμα κλπ, δεν χρειαζεσαι ολη την ωρα. Ποιος ICE κινητηρας δουλευει σε τερμα στροφες για μια ωρα? Και δεν θα τιναξει μπιελες? Δεν πάει έτσι γιατί τα ICE παν πακέτο με κιβώτιο που είναι πολλαπλασιαστής ροπής. Οπότε δεν χρειάζεσαι να είσαι σε full load, στις full στροφές για να βγάλεις μια συγκεκριμένη ροπή στους τροχούς. Από την άλλη τα EV παν χωρίς κιβώτιο, και επιπρόσθετα σε αυτό, μετά το ~40% των μέγιστων στροφών (περίπου 60-100km/h στα αμάξια, αναλόγως στησίματος) η ροπή του κινητήρα (οπότε και αναγκαστικά στους τροχούς) αρχίζει να πέφτει σημαντικά λόγω απωλειών back-emf (+ cooling capacity + others). Οπότε για να βγάλεις την ίδια ροπή για το ίδιο προσπέρασμα ή να κρατήσεις μια συγκεκριμένη ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο, ο μονοτάχυτος ηλεκτροκινητήρας πρέπει να παρέχει περισσότερη ιπποδύναμη/ενέργεια γιατί βρίσκεται σε μη αποδοτική περιοχή, και όσο ανεβαίνει η ταχύτητα σε τόσο μεγαλύτερο μειονέκτημα βρίσκονται. (μιλώ για ταχύτητες ~80km/h+) Γι αυτό και αν προσέξεις, η κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο στα BEV είναι ίση με την πόλη, παρότι κινούνται με 2πλάσια, 3πλάσια μέση ταχύτητα (δεν είναι μόνο λόγω reg. braking), η τελική τους σε σχέση με την μέγιστη ιπποδύναμη είναι κατά πολύ μειωμένη (πχ το leaf παρά τους 150 ίππους η τελική του είναι 155km/h) και σε όλα τα tesla drag racing γεγονότα , ανεξάρτητα με τον 1/4 mile χρόνο, έχουν μικρότερη ταχύτητα τερματισμού γιατί έχουν μειωμένη επιτάχυνση από τα ~80-90 και μετά. Αυτό το βλέπεις ξεκάθαρα στο leaf που ενώ 0-100 έχει 8s, 0-140 έχει 17s. δλδ αμάξι των "150ίππων" θέλει 9s για το 100-140! Αν πηγαίνεις με το όριο των 130km/h (και έχει τελική 155), παίζει να είσαι στο 60-70+% load. Ένα άλλο ICE με παρόμοια αεροδυναμική σχεδίαση, με peak ιπποδύναμη 150hp, θα είναι στο ~40%. Η ροπή/ιπποδύναμη στου τροχούς, από ένα model 3 long range. Y άξονας είναι κανονικοποιημένος στη μέγιστη τιμή. Δεδομένα από εδώ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δηλαδη αυτο το διαγραμα λεει οτι στα 100 Km/h κανει χρηση 100% ιπποδυναμης? Δηλαδη αν ισχυει αυτο, θα βγεις στον αυτοκινητοδρομο, θα τρεχεις με 100km/h, θα εχεις 100% ιποδυναμη, δηλαδη ας πουμε τα 65KW που λεει παραπανω hourly houtput, θα περασει 1 ωρα με την ισχυ κολλημμενη στα 65W, θα εχεις κανει 100km και το αυτοκινητο θα εχει καταναλωσει το 100% της μπαταριας. Συγγνωμη, αλλα τοτε θα ειχε βουηξει το ιντερνετ. Αρα κατι απο ολα αυτα δεν ισχυει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα