Ather Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, bilya είπε ξαναδιάβασε τι λέω. Μιλάμε χωρίς οδηγό/χειριστή ή γενικότερα να υπάρχει άτομο να ελέγχει. "γενικότερα να υπάρχει άτομο να ελέγχει." Ακόμη και έτσι https://www.yara.com/knowledge-grows/game-changer-for-the-environment/ https://www.google.gr/amp/s/futurism.com/spacex-crew-dragon-dock-iss/amp Δε μου φαίνεται κάτι τόσο μακρινό. 2-3 χρόνια; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilya Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 20 λεπτά πριν, Ather είπε "γενικότερα να υπάρχει άτομο να ελέγχει." Ακόμη και έτσι https://www.yara.com/knowledge-grows/game-changer-for-the-environment/ https://www.google.gr/amp/s/futurism.com/spacex-crew-dragon-dock-iss/amp Δε μου φαίνεται κάτι τόσο μακρινό. 2-3 χρόνια; 2-3? θα αστειεύεσαι προφανώς. Τρενα αυτόματου ελέγχου υπάρχουν απο το 60 σχεδόν αλλά ακόμα έχουν χειριστές μέσα. Το ίδιο κ τα αεροπλάνα που υπάρχει ο αυτόματος πιλότος. Άρα για να πάμε σε αυτοδηγουμενα αμάξια όπου οι μεταβλητές δεν ειναι σταθερες κ οι διαδρομές random μιλάμε ευκολακι άλλα 50 χρόνια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 33 λεπτά πριν, sattack είπε <τιναφτοιρε> τους δειχνεις το φεγγαρι και κοιτανε το δαχτυλο </τιναφτοιρε> Τα εχω γραψει εδω πολλες φορες. Οτι ξερατε πριν απο 5 χρονια ειναι ηδη outdated λι οτι ξερατε πριν 10 χρονια ειναι ηδη αρχαιο. Ζουμε την εποχη της exponential curve ακριβως τη στιγμη που εχει γυρισει και κοιταει το ταβανι. Στα παντα. Δεν μπορεις να κρινεις με βαση τους ρυθμους του παρελθοντος. Σε 5 χρονια θα εχουν γινει περισσοτερα απο οτι στα προηγουμενα 20 και σε αλλα 5 θα εχουν γινει περισσοτερα απο οσα στα προηγουμενα 100. Δεν δείχνεις το φεγγάρι. Δείχνεις μια λάμπα από το IKEA σε σχήμα φεγγαριού. Αυτό που λες δεν ισχύει για νέες ανακαλύψεις και εφαρμογές που ξεκινούν από το μηδέν. Ισχύει μόνο για μεταφορά υφιστάμενης γνώσης σε commercial αγαθά και την ανάπτυξη τους σε πλαίσια του κέρδους. Η βασική γνώση και οι καινούργιες - pioneer εφαρμογές πάντα κινούνταν και θα συνεχίσουν να κινούνται με αργούς ρυθμούς. Παράδειγμα ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα και 1000 χρόνια μπροστά όπως νομίζεις, το φιάσκο με τα Boeing 737Max. Η αεροπλοΐα έχει 100 χρόνια εξέλιξης με τις χορηγίες των στρατιωτικών βιομηχανιών. Είναι ότι πιο εξελιγμένο υπάρχει στον κόσμο. Οι αυτοματισμοί είναι στο peak τους, ο προγραμματισμός είναι στο peak του, UAV, στρατιωτικά αεροπλάνα με παράδοξους σχεδιασμούς και sophisticated συστήματα ελέγχου υπάρχουν για δεκαετίες, η δημιουργία ενός αεροπλάνου διαρκεί χρόνια, περνά από 1002 ελέγχους για να πάρει άδειες κλπ, και παρ΄ όλα αυτά η top εταιρεία, με την μεγαλύτερη πείρα στον κόσμο, έφτιαξε ένα σύστημα ελέγχου που οδηγεί ολοκαίνουργια αεροπλάνα με τα μούτρα στο έδαφος και δεν αφήνει και ούτε τους πιλότους να πάρουν τον έλεγχο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ather Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, bilya είπε 2-3? θα αστειεύεσαι προφανώς. Τρενα αυτόματου ελέγχου υπάρχουν απο το 60 σχεδόν αλλά ακόμα έχουν χειριστές μέσα. Το ίδιο κ τα αεροπλάνα που υπάρχει ο αυτόματος πιλότος. Άρα για να πάμε σε αυτοδηγουμενα αμάξια όπου οι μεταβλητές δεν ειναι σταθερες κ οι διαδρομές random μιλάμε ευκολακι άλλα 50 χρόνια. Λέω ότι σε 2-3 χρόνια θα υπάρχουν τουλάχιστον πλοία και διαστημικά λεωφορεία που θα είναι πλήρως αυτοματοποιημένα. Τώρα για τα αυτοκίνητα δική μου εκτίμηση είναι ότι θα πάρει πολύ λιγότερο από 50 χρόνια. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2019 από Ather Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 ???? Σε 2-3 χρόνια θα σχεδιάσουμε και θα κατασκευάσουμε από το μηδέν διαστημικό λεωφορείο? Εάν απλά εννοείς διαστημικές κάψουλες, αυτές έχουν την ικανότητα να πετούν αυτόνομα, να συνδέονται και να μεταφέρουν φορτία σε διαστημικούς σταθμούς από τα late 70s! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Και εδω βλεπουμε τους διεθυντες μια ολοκληρης αυτοκρατοριας, της Mercedes, να δηλωνουν: "ειμαστε ενα ματσο ανικανοι ανοητοι" Για την ακριβεια, δηλωνουν ενθουσιασμενοι που ξεκινανε την κατασκευη ενος εργοστασιου για μπαταριες, διπλα απο ενα παλιο τους εργοστασιο κινητηρων που τωρα θα το μετατρεψουν σε εργοστσιο κατασκευης ηλεκτροκινητηρων, (αφου πρωτα χρειαστηκε να κανουν κατι πολυπλοκες συμφωνιες με τους εργαζομενους τους που φοβοντουσαν απολυσεις επειδη οι ηλεκτροκινητηρες ειναι πολυ πιο απλοι στην κατασκευη...) Οποτε 2 τινά μπορουν μονο να ισχυουν: - ή ακολουθουν το σωστο δρομο οποτε ειναι ανικανοι ανοητοι διοτι το κανουν με καμια δεκαπενταρια χρονια καθυστερηση και αφου πρωτα τους ετριψε τα μουτρα στο χωμα ενας αγνωστος geek που πηγε και ιδρυσε αυτοκινητοβιομηχανια στη silicon valley και εκανε αυτο που εκεινοι παλια ελεγαν οτι δεν γινεται και τωρα τρεχουν να τον αντιγραψουν. - ή ακολουθουν το λαθος δρομο οποτε ειναι ανικανοι ανοητοι διοτι τρεχουν να αντιγραψουν εναν αγνωστο geek που πηγε και ιδρυσε αυτοκινητοβιομηχανια στη silicon valley και τωρα τους παρασυρει στην καταστροφη προσπαθωντας να κανουν αυτο που παλια εκεινοι ελεγαν οτι δεν γινεται. ή το εναν ειναι, ή το αλλο. Ετσι κι αλλιως, ολοκληρη Mercedes, αποδειχθηκαν ανικανοι ανοητοι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Δώστε λίγο χρόνο στο πρόσφατο rant. Αναλύει βέβαια τους λόγους γιατί η βιομηχανία δεν θέλει να αλλάξει. Όχι γιατί είναι έξυπνοι όπως λέει ο φουμπαρ αλλά γιατί απλά δεν τους συμφέρει. Δεν μιλάμε μόνο για Bev αλλά γενικά για ηλεκτροκίνηση. Μετά το 9:15 είναι το σχετικό σημείο κ το ζουμί της ιστορίας. Επεξ/σία 6 Απριλίου 2019 από Vagosman 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 7 ώρες πριν, sattack είπε Οποτε 2 τινά μπορουν μονο να ισχυουν: Τρίτο τινό, θέλουν να ρίξουν το fleet CO2: Δέν περιστρέφονται τα πάντα γύρω απο τον Felon Musk 😄 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Καπου τις αρχες του 1900 που αρχισε σιγα σιγα να εξελισσεται η τεχνολογιαε μικρα μικρα βηματακια, καποιοι παρατηρησαν μια ενδιαφερουσα ταση στην ψυχολογια των ανθρωπων και κατεληξαν στο εξης συμπερασμα: Εισαστε 120 χρονια πισω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, Vagosman είπε Δώστε λίγο χρόνο στο πρόσφατο rant. Αναλύει βέβαια τους λόγους γιατί η βιομηχανία δεν θέλει να αλλάξει. Όχι γιατί είναι έξυπνοι όπως λέει ο φουμπαρ αλλά γιατί απλά δεν τους συμφέρει. Σε λίγες ημέρες δημοσιεύονται τα οικονομικά τριμήνου. Αν πάλι γράψει ζημιές αντί για κέρδη, τότε αυτό σημαίνει οτι η ηλεκτροκίνηση δέν συμφέρει ούτε την Tesla 🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Και για μια μικρη δοση εθνικης υπερηφανιας κοντρα στη μιζερια, εδω ενα αρθρο λεει οτι τα model S & X θα παρουν μια αναβαθμιση μεταξυ αλλων και με ηλεκτροκινητηρες σαν του model 3 και αναφερει τον επικεφαλης της σχεδιασης των ηλεκτροκινητηρων Τesla που εφτιαξε τον κινητηρα του model 3, τον Konstantinos Laskaris https://electrek.co/2019/04/05/tesla-model-s-new-electric-motors/ Kαι εδω, στο λεπτο 50.00 και μετα μπορειτε να δειτε τον Sandy Munro να αναλυει σε ολο τον κοσμο πως ο κινητηρας του Κωνσταντινου Λασκαρη εχει το μικροτερο κοστος, το μικροτερο βαρος και τη μεγαλυτερη αποδοση σε ιποοδυναμη: Just do it. ΥΓ. Οσοι εχετε ορεξη να παρακολουθησετε κατι και δεν θελετε να δειτε εχεις ταλεντο και μαστερ σεφ κλπ, και αυτο το βιντεο ειναι γεματο απο τις ενδιαφερουσες αποψεις του Sandy Munro για το τι γινεται στον κοσμο. Εγω παντως δεν χορταινω να τον ακουω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ather Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2019 Με την παγκόσμια οικονομική κρίση που έρχεται πώς θα συνεχίσουν οι νέες τεχνολογίες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 20-3-2019: 5-4-2019: 25-2-2019: 20-3-2019: 5-4-2019: Επεξ/σία 9 Απριλίου 2019 από Droulas13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Στις 9/1/2019 στις 5:08 ΜΜ, isay είπε ΥΓ1 : την έναρξη κατασκευής που την είδες; Αν εννοεις το φράκτη περιμετρικά μονο κατασκευή εργοστασίου δεν είναι. Πιο πολύ "αποκρυψη" μη προσπάθειας ειναι. Ακριβώς 3 μήνες πριν αμφισβητούσες την έναρξη της κατασκευής και σήμερα γελάς που έχουν ξεκινήσει και την οροφή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, Droulas13 είπε Ακριβώς 3 μήνες πριν αμφισβητούσες την έναρξη της κατασκευής και σήμερα γελάς που έχουν ξεκινήσει και την οροφή. ΠΑΡΑ πολύ πριν τους 3 μήνες ο supreme leader φαμφάρας που θαυμάζεις για ηγέτη ειχε αρχίσει τις ανακοινώσεις και τους θεατρινισμους για κατασκευή εργοστάσιου στην Κίνα, χωρίς καν να εχει εξασφαλίσει χρηματοδότηση (δηλαδη 8-κ), ουτε να εχει ικανο capex. για επενδύσεις. Ενδιάμεσα μάλιστα έκανε κι αλλες θεατρικές παραστάσεις χωρίς πάλι να εχει εξασφαλίσει τιποτα (οπως ακριβως το 420 funds secured). Πριν περιπου 1 μήνα του δόθηκε δάνειο 500μυρίων ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΤΟΣ (οι τοκογλύφοι είναι ελάχιστα χειροτεροι) για το πρώτο στάδιο χωματουργικών και βασικών κατασκευών και τιποτα παραπάνω (και αμέσως δημοσίευσε 8κ με μέγεθος font για τυφλούς). Τοτε μονο ξεκίνησαν οι εργασίες και η δουλειά που κάνουν οι κινέζοι εργολάβοι ειναι όντως πολύ γρήγορη για τα "δυτικά δεδομένα". Αφενός για να χτιστεί το εργοστάσιο χρειάζεται πολύ περισσότερο χρήμα (που ακομα δεν εχει εξασφαλίσει), αφετέρου χρειάζεται χρόνο και χρήμα για να σχεδιαστεί και ολοκληρωθεί γραμμή παραγωγής. Οι ευκολοπιστοι καλτίστες αντί να σκεφτείτε πιο συντηρητικά και να πειτε, "κάτσε να δουμε πως θα πάει" χάψατε αμασητο το αγκίστρι και αρχίσατε να βλέπετε "εγκαίνια" για κάθε κολώνα που μπαινει και οτι το εργοστάσιο θα φέρει την "πολυπόθητη" επιβεβαίωση του supreme leader. Η όλη ιστορία μου θυμιζει ανακοινωση/demo του semi/roadster, που τοσα εχουν γραφτεί αλλά από πραγματικότητα, αναλογικά απειροελάχιστα Εχει πάρα πολύ δρόμο ακομα, οι πωλήσεις στην Κίνα (και οχι μονο) πάνε άθλια χάλια, η ποιότητα παραγωγής συνεχίζει να ειναι χειροτερη από τις κινεζιές και ο supreme leader αντιμετωπίζει σοβαρή οικονομική στενότητα και σοβαρό ποιοτικο ανταγωνισμό που ερχεται καλπάζοντας. Για αυτό λοιπον γελώ που βλέπω να αναρτάς εικόνες με ημερομηνίες. Η υπερασπιστική συζητηση για την tesla εχει καταντήσει να αναρτώνται εικονες για κάθε κολώνα και φτυαριά τσιμέντου που θα πέσει και οχι πραγματική τεχνογνωσία και τεχνολογία. Η αλήθεια ειναι οτι τα χωματουργικά στην Κίνα ειναι αυτόν τον καιρό, το μόνο πραγματικά θετικό γεγονός γυρω απο την tesla. Το εχω γράψει και παλιότερα, τολμω να μαντέψω οτι το brand tesla θα αγοραστεί κοψοχρονια από αλλη εταιρεία (μπορεί και κινεζικη), οι αγοραστες θα κατανοήσουν πόσο ευκολοπιστοι ήταν και οι μονοι κερδισμένοι θα ειναι ο supreme leader που θα πάρει ενα γερό πακέτο να φυγει απο τη μέση (κάτι αναλογο με τo paypal). Επίσης οι ανακοινώσεις που άρχισε για το vaporware FSD (False self driving) προς επενδυτές (στις 22 Απριλιου), μου μυρίζουν προετοιμασία για capital raise. Το κακο ειναι τώρα οτι ήδη εχει υποθηκευσει τα σπιτια του για το αντιστοιχο capital raise στην spacex, οποτε πρεπει να βρει αλλου χρήμα (αν βεβαια προσπαθησει capital raise) Με τη solarcity τι γινεται; Με τη maxwell και πανασονικ τι γινεται; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα