Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο bold είναι αφενός το "πριν αρχίσουν ήταν λάσπες", το οποίο το είδα με τα μάτια μου στις σχετικές φωτογραφίες.

Αφετέρου το "λογικά πρέπει να ήταν σε μειονεκτικότερη θέση", το οποίο είναι μια υπόθεση και όχι ένα συμπέρασμα.

Το ακατάλληλο μέρος που το είδες; Μειονεκτικότερη θέση έγραψα, το οποίο σημαίνει, ότι ίσως επειδή ήταν λάσπες μπορεί να χρειαζόταν περισσότερη εργασία.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Στο bold είναι αφενός το "πριν αρχίσουν ήταν λάσπες", το οποίο το είδα με τα μάτια μου στις σχετικές φωτογραφίες.

Αφετέρου το "λογικά πρέπει να ήταν σε μειονεκτικότερη θέση", το οποίο είναι μια υπόθεση και όχι ένα συμπέρασμα.

Το ακατάλληλο μέρος που το είδες; Μειονεκτικότερη θέση έγραψα, το οποίο σημαίνει, ότι ίσως επειδή ήταν λάσπες μπορεί να χρειαζόταν περισσότερη εργασία.

κ επειδή ήταν λάσπες τι παει να πει? Απο κάτω τι γίνεται έχει σημασία. 

Αν ήταν σε τοσο άθλια γεωτεχνικα θέση οπως θες να το παρουσιάσεις πίστεψέ ΔΕΝ θα το φτιαχναν εκεί.

Επισης το ξαναγράφω ΔΕΝ κάνουν τίποτα το σπουδαίο κατασκευαστικά όπως θες να πιστεύεις.

 

Δημοσ.

Δεν σου βγαίνει η χολή και το τεντώνεις. Δεν μίλησα ούτε για άθλια γεωτεχνικά θέση ούτε για ακατάλληλο έδαφος. Αυτά είναι λόγια δικά σου. Χρονική σύγκριση έκανα και είπα ότι έχουν φτάσει στο ίδιο σημείο στο μισό χρόνο ενώ κατασκευάζουν όλο το εργοστάσιο εν συγκρίσει με το GF1 που κατασκεύασαν (αυτό το 30% που έχουν τώρα κατασκευασμένο) σε διαφορετικές χρονικές φάσεις. Και αφού έγραψα αυτά, συμπλήρωσα, ότι λόγω λάσπης μπορεί να ήταν και σε χειρότερη θέση από το GF1.

Ξέρεις υπάρχουν εδώ μέσα και αναγνώστες που ενδιαφέρονται για την εξέλιξη του εργοστασίου και όχι για να πετάξουν χολή. Στους πρώτους απευθύνομαι, όχι στους δεύτερους. Όταν είναι να απευθυνθώ στους δεύτερους το λέω ξεκάθαρα. Όπως το είπα τότε που με ειρωνεύονταν ότι λέω ανέκδοτα που θα ξεκινήσει η κατασκευή του GF3 τον Ιανουάριο.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Δεν σου βγαίνει η χολή και το τεντώνεις. Δεν μίλησα ούτε για άθλια γεωτεχνικά θέση ούτε για ακατάλληλο έδαφος. Αυτά είναι λόγια δικά σου. Χρονική σύγκριση έκανα και είπα ότι έχουν φτάσει στο ίδιο σημείο στο μισό χρόνο ενώ κατασκευάζουν όλο το εργοστάσιο εν συγκρίσει με το GF1 που κατασκεύασαν (αυτό το 30% που έχουν τώρα κατασκευασμένο) σε διαφορετικές χρονικές φάσεις. Και αφού έγραψα αυτά, συμπλήρωσα, ότι λόγω λάσπης μπορεί να ήταν και σε χειρότερη θέση από το GF1.

Ξέρεις υπάρχουν εδώ μέσα και αναγνώστες που ενδιαφέρονται για την εξέλιξη του εργοστασίου και όχι για να πετάξουν χολή. Στους πρώτους απευθύνομαι, όχι στους δεύτερους. Όταν είναι να απευθυνθώ στους δεύτερους το λέω ξεκάθαρα. Όπως το είπα τότε που με ειρωνεύονταν ότι λέω ανέκδοτα που θα ξεκινήσει η κατασκευή του GF3 τον Ιανουάριο.

καμία χολή δεν βγάζω απλά εσύ πας να δημιουργήσεις εντυπώσεις αναφέροντας λάσπες κ χειρότερες θέσεις. Εγώ απλά ρώτησα πως το ξέρεις?

Το οτι φτιάχνεται πιο γρήγορα δεν παίζει καμία σημασία κυρίως λόγω Κίνας (τα ίδια θα σου λεγα κ για καταρ,σ Αραβία κτλπ).

Δεν σχολιάζω την Τέσλα, τον μασκ κτλπ  γιατί  για μενα που είμαι άσχετος απο αυτοκίνητα, το μόνο που θέλω ειναι να με πηγαίνουν απο το Α στο Β δεν με νοιαζει πως κ τι.

Γράφοντας ομως τέτοιες φανφάρες για το gf3 με κάνουν να αμφισβητώ οτι άλλο γράφεις εδω μέσα. Δλδ για το burj khalifa τι θα γραφες θα θελα να ξερα αν για ενα εργοστάσιο της σειράς κάνεις έτσι.

Διευκρίνιση πάλι μιλαω καθαρά κατασκευαστικά.

Αν έγραφες για την γραμμή παραγωγής κτλπ δεν θα σου λεγα τπτ καθώς δεν ξέρω κ θα θεωρούσα εφόσον παραθέτεις πηγές οτι έχεις δίκιο.

 

 

 

Δημοσ.

Ποια ακριβώς φανφάρα έγραψα; Επειδή υπέθεσα ότι το να περπατάς μέσα σε λάσπες είναι χειρότερο από το να μην περπατάς πάνω σε λάσπες και ότι μπορεί αυτό να έχει παίξει κάποιο ρόλο στην ταχύτητα του έργου, ειδικά στην πρώτη φάση των θεμελίων; Αυτό εσύ το αποκαλείς φανφάρα;

Τότε εγώ πως να χαρακτηρίσω τα λόγια σου που το πιο πάνω το "μετέφρασες" σε "άθλια γεωτεχνικα θέση" και "ακατάλληλο έδαφος". Γιατί; Γιατί έτσι σου γουστάρει μάλλον.

Και που κολλάει το burj khalifa; Δεν ξέρω αν το πήρες χαμπάρι, αλλά εδώ είναι το thread της τεσλα. Αν θες άνοιξε εσύ ένα thread για το burj khalifa και μίλα μόνος σου.

Μήπως πρέπει να ζητήσω την άδειά σου για να γράψω για την εξέλιξη του έργου;

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Ποια ακριβώς φανφάρα έγραψα; Επειδή υπέθεσα ότι το να περπατάς μέσα σε λάσπες είναι χειρότερο από το να μην περπατάς πάνω σε λάσπες και ότι μπορεί αυτό να έχει παίξει κάποιο ρόλο στην ταχύτητα του έργου, ειδικά στην πρώτη φάση των θεμελίων; Αυτό εσύ το αποκαλείς φανφάρα;

Τότε εγώ πως να χαρακτηρίσω τα λόγια σου που το πιο πάνω το "μετέφρασες" σε "άθλια γεωτεχνικα θέση" και "ακατάλληλο έδαφος". Γιατί; Γιατί έτσι σου γουστάρει μάλλον.

Και που κολλάει το burj khalifa; Δεν ξέρω αν το πήρες χαμπάρι, αλλά εδώ είναι το thread της τεσλα. Αν θες άνοιξε εσύ ένα thread για το burj khalifa και μίλα μόνος σου.

Μήπως πρέπει να ζητήσω την άδειά σου για να γράψω για την εξέλιξη του έργου;

δεν κατάλαβες τι εννοώ δεν πειράζει.

Συνέχισε να γράφεις για λάσπες λες κ το piling το καναν με τα χέρια. 

Απλά δίνεις δίκιο σε αυτούς που έχεις αντιπαράθεση εδω μέσα (κ δεν εννοώ εμένα). 

Δημοσ.

Ειναι αλλο πραγμα να λες ομως οτι κατι φτιαχτικε σε καλες συνθκες σε 6 μηνες και κατι αλλο σε αθλιες σε 1-2 μηνες χωρις να ξερεις αν οντως οι συνθηκες ειναι χειροτερες ή απλα το φανταζεσαι. Το να γινει αυτο ενω ισχυουν οντως οι χειροτερες συνθηκες προυποθετει εκθετικη αυξηση δυνατοτητων τοσο οικονομικων οσο και τεχνικων για καποιον και προσδιδει στατους σε αυτον. Αν απλα το φανταζομαστε δεν σημαινει απολυτως τιποτα. Απο τις απαντησεις στον χρηστη bilya θεωρω οτι ηθελες να κανεις το πρωτο. Η tesla σαν αυτοκινητοβιομηχανια (ασχετα αν διαφωνω με την καθολικη και μονο μπαταριοκινηση) εχει κανει τεραστια αλματα τοσο σε ποαραγωγικο επιπεδο οσο και σε επιπεδο αγωρων ταν τελευταια 2 χρονια, δεν χρειαζετε κανενα σπροξιμο και κανενα προσθετο uplift στο status της με αλλες αναφορες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν προσπαθώ να το παρουσιάσω σαν κατόρθωμα, άλλωστε δεν το κατασκευάζει καν η τεσλα. Κρατική εταιρεία της Κίνας το κατασκευάζει. Προσπαθώ να αναδείξω τον ρυθμό της κατασκευής, τον οποίο τον υπολογίζω στο 4πλάσιο (μέχρι τώρα) του GF1, χωρίς και πάλι να συνιστά κάποιο κατόρθωμα. Κάποιοι άλλοι το παρουσίαζαν ως ανέκδοτο, ότι θα φτιαχτεί γρήγορα το εργοστάσιο και τώρα που αναδεικνύω την ταχύτητα μου την λέτε και από πάνω; Τι είστε εσείς ρε;

Πάρτε και μερικές φρέσκιες κοντινές να γουστάρετε:

88d37088-f337-486f-8197-dea5a144f633.jpg

5d5c18ad-6f1e-416e-8ecb-c786190413f2.jpg

 

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 2
Δημοσ.

Βγήκαν τα αποτελέσματα του Q1 2019 και δεν θα το αρνηθώ, ήταν άσχημα.

Η παραγωγή του model 3 ήταν ελάχιστα περισσότερη από το προηγούμενο τρίμηνο (62.950 έναντι 61.400). Μία πρώτη εκτίμηση είναι, ότι έχασαν χρόνο μέχρι να προσασμοστούν στις αλλαγές που χρειάζονταν τα model 3 για την Ευρώπη + τις αλλαγές για το εσωτερικό του SR/SR+. Αν για αυτά τα δύο χάθηκε από μία εβδομάδα για το κάθε ένα και χωρίς άλλη βελτίωση στη παραγωγική απόδοση περιμένω το επόμενο τρίμηνο να κατασκευαστούν τουλάχιστον 75.000 model 3.

Οι παραδόσεις σημαντικά λιγότερες, όμως με περισσότερα in transit. Τα επόμενα δύο τρίμηνα θα ξεκαθαρίσουν κατά πολύ τα πράγματα. Πιστεύω το αργότερο το 3ο τρίμηνο θα έχουμε ξεκάθαρη εικόνα για τη συνολική ζήτηση του model 3 στην Βόρεια Αμερική. Θετικό το ότι δεν έχουν κάνει ακόμα διαθέσιμη την έκδοση του μονού κινητήρα στην Ευρώπη.

Τώρα όσον αφορά στα model X/S τα πράγματα φαίνονται δύσκολα. Θέλω να πιστεύω, ότι έχουν έτοιμο το σενάριο της ανανέωσης και περιμένουν απλώς το πότε θα το ανακοινώσουν. Ίσως και οι αγοραστές το αναμένουν και για αυτό έπεσαν πολύ οι πωλήσεις. Ειδικά του S.

Δημοσ.

Lol, πολυ μεγαλη μειωση στην παραγωγη των S και Χ και δεν αυξηθηκε η οαραγωγη του 3. Για να δουμε τι θα γινει. Αν βγει refresh των μεγαλων αυτο θα ειναι καλο. Αν οχι, τοτε τι?

Δημοσ.

Οντως ασχημα νουμερα που απ'οτι λενε οφειλεται στο focus που εκανε η εταιρεια για το ανοιγμα στην Ευρωπη, με τις οποιες δυσκολιες, και εννοειται το tax credit επηρεασε και θα επηρεασει ακομα περισσοτερα στα επομενα τριμηνα. Η μετοχη premarket ετοιμαζεται για βουτα περιπου 9%.

Το αρθρο απο reuters

SAN FRANCISCO/BENGALURU, India (Reuters) - Tesla Inc deliveries fell 31 percent in its first quarter as the electric car maker struggled with its first shipments of the Model 3 sedan to Europe and China due to longer transit times.

 

But the Silicon Valley carmaker reaffirmed its guidance to deliver between 360,000 and 400,000 vehicles this year, and said U.S. orders for its new Model 3 - which was recently made available for $35,000 - outpaced what the company was able to fulfill in the quarter.

Tesla, whose delivery numbers missed analysts’ expectations, said it had only delivered half of the quarter’s numbers by March 21, with 10,600 vehicles still in transit at the end of the quarter. By comparison, only 1,900 vehicles were in transit at the end of the fourth quarter.

“Overall, the Street was expecting an apocalyptic quarter and Model 3 deliveries were better than feared by many,” said Wedbush analyst Daniel Ives, who noted the overall number was “clearly rocky.”

Lower deliveries in the first quarter had been expected, as Tesla shifted for the first time to delivering its new Model 3 to China and Europe in January and February, amid a slowdown in demand in North America and after a $7,500 tax credit was cut in half at the end of 2018.

On Wednesday, Tesla said net income in the quarter would be negatively impacted by the lower delivery and recent price cuts. The company warned in February that it would post a first-quarter loss.

 

Tesla delivered 50,900 Model 3s in the quarter, falling short of analysts’ estimates of 58,900, according to IBES data from Refinitiv.

Tesla delivered a total of 63,000 vehicles, including 12,100 Model S sedans and Model X SUVs. That was less than half the 27,550 Model S and Xs delivered in the fourth quarter.

Analyst Ives called S and X numbers poor, with Tesla focused on Model 3.

Total production fell 10.92 percent to 77,100 vehicles from 86,555 vehicles in fourth quarter. The company churned out 62,950 Model 3s, up from a total of 61,394 Model 3s in the fourth quarter.

The Model 3 is the linchpin of Tesla’s growth strategy and Chief Executive Officer Elon Musk is under pressure to deliver the vehicle to new international markets efficiently, while guarding working capital.

Musk has been engaged in a public battle with U.S. regulators stemming from his tweets about Tesla’s production estimates and a judge will hear the case on Thursday.

 

Although Tesla said in late February that it would soon begin selling its originally promised $35,000 version of its Model 3 sedan to its North American customers, the change came too late to make a marked difference in its quarterly deliveries.

NEW CHALLENGES

Delivering its Model 3 to international markets posed new challenges for Tesla. Musk tweeted that the company encountered “many unexpected challenges” when Model 3s came through the Belgian port of Zeebrugge in early February. More recently, misprinted labels delayed Model 3s entering through Shanghai.

The arrival of the Model 3 in Norway led to a surge in market share for Tesla in that country, with the car the biggest seller in Norway in March.

Still, some analysts have questioned the sustainability of global demand as European rivals roll out competing electric vehicles.

Too many vehicles in transit can put a strain on Tesla’s working capital. Before Tesla’s release, Bernstein analyst Toni Sacconaghi estimated that working capital could be tapped by as much as $800 million in the quarter due to such vehicles.

Tesla said it ended the quarter with “sufficient cash on hand.”

 As the company strives to improve margins and post profit later in 2019, the company has laid off workers, including about half of the team hired to deliver cars in the United States, and said it would close stores to lower costs. It has since said it would keep higher-volume stores open, while announcing a 3 percent price increase on some models.

Shares of Tesla closed up 2 percent on Wednesday to $291.81, before the announcement.

 

 

Δημοσ.
Στις 3/4/2019 στις 11:31 ΠΜ, sattack είπε

Για ελα να ανακοινωθει καμμια παραγωγη 100k...

Παραλιγο, κοντα επεσες. Οντως εισαι ο καταλληλος και με τη βουλα για να γραφεις καζαμιες τελικα.

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, shikabalas είπε

Παραλιγο, κοντα επεσες. Οντως εισαι ο καταλληλος και με τη βουλα για να γραφεις καζαμιες τελικα.

Χαχαχα, μην ανησυχεις, του χρονου θα σε βαλω κι εσενα μεσα. :D

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Βγήκαν τα αποτελέσματα του Q1 2019 και δεν θα το αρνηθώ, ήταν άσχημα. [....]

 

4 ώρες πριν, sattack είπε

Lol, πολυ μεγαλη μειωση στην παραγωγη των S και Χ και δεν αυξηθηκε η οαραγωγη του 3. Για να δουμε τι θα γινει. Αν βγει refresh των μεγαλων αυτο θα ειναι καλο. Αν οχι, τοτε τι?

 

Θυμάμαι κάποιους που πανηγύριζαν πριν 3-4 μήνες, αβέρτα οι γραφικές της Electrek, φάγαν την Toyota, πωλούνται σαν ζεστά ψωμάκια, ότι το ποτάμι ξεκίνησε, ότι δεν ήταν πυροτεχνήματα τα κέρδη και οι παραδόσεις των δυο τριμήνων, μόνο τεράστια κέρδη από δω και μπρος, ξεπέρασε οποιαδήποτε οικονομική δυσκολία, αμέτρητοι αυτοί που θα δώσουν 50-60k για ένα αμάξι κλπ κλπ.... και θυμάμαι και κάποιον που μέσα σε όλο αυτό το "θαύμα "έλεγε περιμένετε να ρθει το Q1 2019 γιατί τότε αρχίζει η πραγματικότητα για τη Tesla.. Φυσικά αυτός προφανώς ήταν κοντόφθαλμος "hater", ζούσε σε άρνηση και έβλεπε φαντάσματα πίσω από τον τρόπο που προωθεί τις πωλήσεις, τα δεδομένα και τις γραφικές. 

 

PS. Συνεχίζει να μην βγάζει 5k model 3/week. Σύμφωνα με τις προβλέψεις των intestines του Musk του καλοκαιριού, τώρα άνετα θα έπαιζε στις ~10k! Μάλλον το παγωτό του έδινε λανθασμένα δεδομένα απ ότι φαίνεται... 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...