Whargoul Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 14 λεπτά πριν, mechpanos είπε Καλά καλά... Αφού ακριβώς έτσι τα χαρακτηρίζει ο in Musk we trust, kneel and worship.... Είναι αντίπαλη τεχνολογία και πρέπει να καεί στην πυρά. Οι pilgrims πρέπει να πoστάρουν το Hindenburg in flames, να λένε efficiency over 9000 και να σκαλίζουν σε δέντρα και παγκάκια PV+Βatteries=Love For Ever!
sattack Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Η Νicola ανακοινωσε οτι ΘΑ φτιαξει ενα lab για να μελετησει και να εξελιξει τα fuel cells της. Η fuel cell τεχνολογια ειναι πισω απο τη γωνια, δεν ανησυχω καθολου. Ευτυχως οι κρατησεις ειναι τζαμπα κι ετσι δεν ανησυχουν ουτε οι εταιριες που τις εκαναν. Τωρα κατι λενε οτι θα φτιαξει ΚΑΙ ΒΕV φορτηγο? Πειτε κατι για το Musk τον παπατζη. 1
sattack Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Σημερα περναγα εξω απο την Tesla Γανδης. Ειχε γεμισει το (μεγαλο) παρκιγκ της με model3 και ειχε και καμποσα αλλα παρκαρισμενα απ' εξω, στο δρομο. Επρεπε να σταματησω να βγαλω καμμια φωτο, αλλα δε βαριεσαι, θα λεγανε οτι τους εχουν μεινει απουλητα. 2 1
tz3s Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Χθες μπηκα σε model 3 ενος γνωστου μου και πηγαμε μια βολτα... Σημερα μπηκα στο καινουριο Model X που παρελαβε ενας συναδελφος (δεν ειμαι Ελλαδα)... Ενταξει... δεν μπορω να πω οτι ενιωσα σαν να μπηκα σε αμαξι κατηγοριας, οπως δηλαδη το περιμενα. Ειναι τρομερα αμαξια, με την αμερικανικη πινελια (τεραστια). Νομιζω ομως οτι με χαλασε λιγο η υπερβολικη απλοτητα τους και το οτι λειπει η εννοια του lux που θα ειχες σε καθε αλλο αμαξι αυτου του χρηματικου μπατζετ. Μπορεις να μην ακους κινητηρα πχ, αλλα ακους καθε αμαξι που περνας ή σε περναει... (στο model 3) Και αυτο με την οθονη, πολυ ωραιο στις φωτο αλλα δεν βολευει στην οδηγηση... Αμα θες να κανεις το οτιδηποτε και δεν ειναι στην αρχικη οθονη πρεπει να εχεις τα ματια σου εκει, καθως δεν ειναι ενα κουμπι στην κονσολα... (και λειπει και ο φωνητικος ελεγχος). Τρομερο αμαξι... αλλα η αισθηση του 0-100 ειναι αλλου... αλλα χωρις ηχο... Επεξ/σία 1 Απριλίου 2019 από tz3s 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 50 λεπτά πριν, tz3s είπε δεν μπορω να πω οτι ενιωσα σαν να μπηκα σε μια Φερραρι ποια φερραρι κοστιζει οσο το model 3? 1
tz3s Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε ποια φερραρι κοστιζει οσο το model 3? Γιατι ποια Φερραρι ειναι 4θεσια...? Το αλλαξα για να μην σας μπερδευω εσας τους Αλεξανδρους. Αλλα για να σου δωσω το πως το εννοουσα... Οσο ηθελα να μπω σε μια Φερραρι αλλο τοσο ηθελα να μπω σε ενα Τεσλα
mechpanos Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Έλα ρε Τέσλα μην σταματάς να μας δισκεδάζεις!!! Χάρισε ένα διαμαντένιο δαχτυλίδι στον Ελον Μασκ και μετά κλειδώθηκε στο Tesla του https://www.huffingtonpost.gr/entry/charise-ena-diamantenio-dachtelidi-ston-elon-mask-kai-meta-kleidotheke-sto-tesla-toe_gr_5ca1d2d0e4b00ba6327f9ed7?utm_source=Contra&utm_medium=huffpost_homebig&utm_campaign=24MediaWidget&utm_term=Pos2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 47 λεπτά πριν, tz3s είπε Γιατι ποια Φερραρι ειναι 4θεσια...? Το αλλαξα για να μην σας μπερδευω εσας τους Αλεξανδρους. Αλλα για να σου δωσω το πως το εννοουσα... Οσο ηθελα να μπω σε μια Φερραρι αλλο τοσο ηθελα να μπω σε ενα Τεσλα Και αν ηθελες να μπεις στο νέο CHR τοσο οσο στην la Ferrari θα σημαινε ότι πρεπει να τα συγκρινεις? Δεν στην λεω,ουτε παιρνω το μερος κανενος. Απλα να εχουμε κανα επιχειρημα της προκοπης. Όπως ειπες αυτό με τον θορυβο και την κακη ηχομόνωση
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Τι καναν 15 μερες? Τοιχους? Η βλεπουμε κατι αλλο? Δεν βοηθαει και η αναλυση...
Droulas13 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Από ψηλά φαίνεται η διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου (αυτό που φαίνεται σαν περίγραμμα/τοίχος είναι δρόμος) και ότι έχουν απλώσει τσιμέντο για δάπεδο. Οι εκατοντάδες κολώνες που έχουν ήδη μπει φαίνονται στις κοντινές φωτογραφίες. Σε σύγκριση με το GF1, στο αντίστοιχο σημείο είχαν φτάσει στους 6 περίπου μήνες (τώρα λιγότερο από 3) ενώ δούλευαν στο μισό κομμάτι (τώρα δουλεύουν παράλληλα κατά μήκος όλου του έργου). Επίσης το GF3 πριν αρχίσουν ήταν λάσπες (πρώην χωράφι δίπλα σε ποτάμι), λογικά πρέπει να ήταν σε μειονεκτικότερη θέση. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2019 από Droulas13 1
mechpanos Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Ποοοο....έτσι ρε Insomnia, βάλε τα γυαλιά στο michanikos.gr!!!
bilya Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Στις 1/4/2019 στις 8:25 ΜΜ, Droulas13 είπε Από ψηλά φαίνεται η διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου (αυτό που φαίνεται σαν περίγραμμα/τοίχος είναι δρόμος) και ότι έχουν απλώσει τσιμέντο για δάπεδο. Οι εκατοντάδες κολώνες που έχουν ήδη μπει φαίνονται στις κοντινές φωτογραφίες. Σε σύγκριση με το GF1, στο αντίστοιχο σημείο είχαν φτάσει στους 6 περίπου μήνες (τώρα λιγότερο από 3) ενώ δούλευαν στο μισό κομμάτι (τώρα δουλεύουν παράλληλα κατά μήκος όλου του έργου). Επίσης το GF3 πριν αρχίσουν ήταν λάσπες (πρώην χωράφι δίπλα σε ποτάμι), λογικά πρέπει να ήταν σε μειονεκτικότερη θέση. δεν άντεξα αλλά θα θελα να μου πεις πως έβγαλες τέτοιο συμπέρασμα? Φαντάζομαι είδες την Γεωτεχνική μελέτη? BTW δεν κάνουν κ τπτ το wow τοσο σε θεμα χρονου οσο κ κατασκευαστικά.
bilya Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 8 ώρες πριν, Droulas13 είπε Σε ποιο συμπέρασμα αναφέρεσαι; σε αυτό που εχω bold. ότι το gf3 το χτίζουν σε ακατάλληλο/δύσκολο μέρος
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα