Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Το μόνο που λένε οι αριθμοί είναι η ανικανότητα της Tesla να κάνει πραγματικότητα αυτά που λέει.

30 Ιούνη πανηγύριζε ότι έφτασε τα 5000 model 3/ εβδομάδα παραγωγή πράγμα που αρκετοί αμφισβητούσαν. 30 Ιούνη υπήρχαν δηλωμένα >10000 in-transit. Tελικά τον Ιούλη κατάφερε και παρέδωσε 14250 αμάξια εκ τον οποίων αρκετά φυλαγμένα από πριν για να κρατήσει τις επιδοτήσεις ακόμα ένα εξάμηνο. Τα υπόλοιπα αμάξια που υποτίθεται θα κατασκεύαζε και θα πωλούσε που πήγαν? 4x5000=20 000 + ~10 000 in-transit = ~30 000>>14250

Σε αυτό απάντησε o fubar από κατω. Στα υπόλοιπα ειναι πως το βλέπει κανείς . Οι αριθμοί πάντως λένε ότι η Tesla πουλάει περισσότερα ηλεκτρικά από ότι όλοι υπόλοιποι κατασκευαστές μαζί περιλαμβάνοντας και τα υβριδικά .

 

1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Στο Burbank έχουν βάλει μπουλντόζες να επεκτείνουν το πάρκιν των αυτοκινήτων.

Στο δέ Lathrop αρχίζουν και τα παρκάρουν έτσι:

Για κάποιο λόγο φαίνεται οτι απλά αποθηκεύουν μακροπρόθεσμα τα αυτοκίνητα χωρίς να εχουν άμεσο σκοπό να τα πουλήσουν

Διάβασα στο Facebook από κάποιον ότι περιμενει να παραλάβει το αυτοκίνητο του και τον πάνε από εβδομάδα σε εβδομάδα . Του λένε ότι έχει κολλήσει στο hub ( ίσως να είναι ο ίδιος που θέλει αυτό το αυτοκίνητο στη μέση δεν ξέρω ) . Πάντως πιθανολογω ότι έχει πρόβλημα στις παραδόσεις μιας και γίνονται απευθείας και όχι με τον κλασσικό τρόπο της αντιπροσωπείας. Αυτό μάλλον εξηγεί και το συνωστισμό .

Επεξ/σία από gbras
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 λεπτά πριν, gbras είπε

....  Οι αριθμοί πάντως λένε ότι η Tesla πουλάει περισσότερα ηλεκτρικά από ότι όλοι υπόλοιποι κατασκευαστές μαζί περιλαμβάνοντας και τα υβριδικά .

Οι αριθμοί είναι πιο συγκεκριμένοι. Λένε ότι τον Ιούλη 2018 η Tesla παράδωσε περισσότερα ηλεκτρικά από όλους του υπόλοιπους. Αυτό δεν σημαίνει τίποτα ακόμα. Πχ το Toyota camry στις ΗΠΑ πουλά σταθερά εδώ και 20+ χρόνια 20000-40000 τον μήνα. Σταθερά και αποδεδειγμένα όμως. 

BTW, Ο τύπος που πόσταρε στο Twitter, όπως και αυτό που άφησε να εννοηθεί ο @Fubar.gr "between the lines", είναι ότι αυτά τα αυτοκίνητα είναι απούλητα γιατί έπεσε η ζήτηση. Όχι ότι περιμένουν να παραδοθούν λόγο προβλήματος παραδόσεων από την Tesla. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομιζω ειναι ηλιου φαεινωτερον οτι τα εν λογω αυτοκινητα δεν ειναι καν κοντα στο να πουληθουν...Μισοβαμενες πορτες,πορτ μπακαζ κτλπ...

η ελαττωματικα η καποια αλλη πουστια παιζει!

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Whargoul είπε

Οι αριθμοί είναι πιο συγκεκριμένοι. Λένε ότι τον Ιούλη 2018 η Tesla παράδωσε περισσότερα ηλεκτρικά από όλους του υπόλοιπους. Αυτό δεν σημαίνει τίποτα ακόμα. Πχ το Toyota camry στις ΗΠΑ πουλά σταθερά εδώ και 20+ χρόνια 20000-40000 τον μήνα. Σταθερά και αποδεδειγμένα όμως. 

BTW, Ο τύπος που πόσταρε στο Twitter, όπως και αυτό που άφησε να εννοηθεί ο @Fubar.gr "between the lines", είναι ότι αυτά τα αυτοκίνητα είναι απούλητα γιατί έπεσε η ζήτηση. Όχι ότι περιμένουν να παραδοθούν λόγο προβλήματος παραδόσεων από την Tesla. 

Να συγκρινουμε ομοια πραγματα ομως. Για ηλεκτρικα μιλαμε οχι για οποιοδηποτε αυτοκινητο. Και επειδη μαλλον δεν το ειδες καλα. ΟΛΟΥΣ τους μηνες πουλαει περισσοτερα ηλεκτρικα απο τους υπολοιπους. Και μιλαμε για μια εταιρια που μολις τα τελευταια χρονια αρχισε να κατασκευαζει αυτοκινητα, οχι για καποια που εχει σχεδον αιωνα πισω της...

Το να εχει πεσει η ζητηση και να εχουν μεινει απουλητα το παιρνω μονο ως αστειο...

15 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Νομιζω ειναι ηλιου φαεινωτερον οτι τα εν λογω αυτοκινητα δεν ειναι καν κοντα στο να πουληθουν...Μισοβαμενες πορτες,πορτ μπακαζ κτλπ...

η ελαττωματικα η καποια αλλη πουστια παιζει!

Μην φανταζεσαι συνομωσιες.. τα πραγματα ως συνηθως ειναι πολυ απλα

https://www.businessinsider.com/why-tesla-model-3-cars-are-sitting-in-california-parking-lots-2018-7

Και το γεγονος οτι εχω διαβασει απο αγοραστες οτι περιμενουν να παραλαβουν βγαινει το συμπερασμα οτι ειναι ετσι επειδη δεν προλαβαινουν να τα δωσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάμε πάλι από την αρχή.

Η τεσλα πράγματι κατασκεύασε 5000 μ3 την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου. Αυτό είναι κάτι που το υποστηρίζει ακόμα και ένας πληροφοριοδότης που την σορταρει και δημοσιεύει καθημερινά νούμερα παραγωγής εδώ και περίπου ενάμισι μήνα. Το ορόσημο των 5000 ήταν ψυχολογικό κυρίως και πάνω από τις τότε δυνατότητές της. Σε φυσιολογικούς ρυθμούς μπορούσε να παράξει 4000+ μ3.

Τον Ιούλιο κατασκεύασε περίπου 16.000 μ3 με σταθερή παραγωγή κοντά στα 4.200 στο δεύτερο μισό του μήνα. Την πρώτη εβδομάδα η παραγωγή ήταν χαμηλά γιατί έδωσε άδεια στους εργαζόμενους για το τέντωμα που είχαν υποστεί. Ο Αύγουστος ξεκίνησε με ρυθμό περίπου 4500+. Τo gigafactory σε αυτή τη φάση παράγει cells σε ετήσιο ρυθμό 20 GWh. Ακόμα και όλες να πάνε σε packs του μ3, αρκεί για να καλύψει 4700 μ3 την εβδομάδα. Κάποιες θα πηγαίνουν και για τα powerpacks. Μέχρι το τέλος του έτους η panasonic ανακοίνωσε ότι θα έχει εγκαταστήσει 3 νέες γραμμές παραγωγής cells. Για να υποστήριζει ο Μασκ ότι από τέλος Αυγούστου θα παράγει μ3 σε ρυθμό 6.000 την εβδομάδα, υποθέτω ότι η μια από αυτές τις γραμμές παραγωγής θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τότε.

Τον Ιούλιο παρέδωσε 14.250 στην Αμερική και λίγες εκατοντάδες στον Καναδά κάτι που είναι απολύτως λογικό. Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί στις 11.000 που ήταν in transit στο τέλος του προηγούμενου μήνα + στην παραγωγή περίπου των πρώτων δέκα ημερών του Ιουλίου. Δεν είναι παράλογο να μεσολαβουν κατά μέσο 20 ημέρες μεταξύ παραγωγής και υπογραφής/παραλαβής από τον πελάτη.

Με βάση τα παραπάνω υπολογίζω ότι τον Αύγουστο θα η τεσλα θα παράξει περίπου 19.000+ μ3 και θα παραδώσει 17.000+.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, gbras είπε

Μην φανταζεσαι συνομωσιες.. τα πραγματα ως συνηθως ειναι πολυ απλα

https://www.businessinsider.com/why-tesla-model-3-cars-are-sitting-in-california-parking-lots-2018-7

Δεν πολυκαταλαβα...Το θεμα είναι αυτά τα αυτοκίνητα που δεν είναι ετοιμα και πανε αλλου,τα μετραει σαν παραγωγη? Δεν ειχα πολύ χρονο να διαβασω το κειμενο μιας και είμαι στην δουλεια, ισως κατι μου ξεφυγε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οχι μια χαρα ετοιμα ειναι οπως λεει το αρθρο απλα μεχρι να παραδωθουν καπου πρεπει να πανε! Στο εργοστασιο δεν υπαρχει αρκετος χωρος να τα αφησουν.Ξαναλεω οτι η tesla δεν δουλευει οπως οι παραδοσιακοι κατασκευαστες. Δεν εχει αντιπροσωπειες να στοκαρουν αυτοκινητα και να δινουν. Εχει καποια καταστηματα που στελνει τα αυτοκινητα που ειναι να παραδοθουν.

Επεξ/σία από gbras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά απο αυτά τα αυτοκίνητα είναι παρατημένα στον ήλιο εδώ και αρκετές εβδομάδες.

Ποσα απο αυτά να έχουν ραγισμένες οροφές και τελειωμένες μπαταρίες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Πάμε πάλι από την αρχή.

Η τεσλα πράγματι κατασκεύασε 5000 μ3 την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου. Αυτό είναι κάτι που το υποστηρίζει ακόμα και ένας πληροφοριοδότης που την σορταρει και δημοσιεύει καθημερινά νούμερα παραγωγής εδώ και περίπου ενάμισι μήνα. Το ορόσημο των 5000 ήταν ψυχολογικό κυρίως και πάνω από τις τότε δυνατότητές της. Σε φυσιολογικούς ρυθμούς μπορούσε να παράξει 4000+ μ3.

Τον Ιούλιο κατασκεύασε περίπου 16.000 μ3 με σταθερή παραγωγή κοντά στα 4.200 στο δεύτερο μισό του μήνα. Την πρώτη εβδομάδα η παραγωγή ήταν χαμηλά γιατί έδωσε άδεια στους εργαζόμενους για το τέντωμα που είχαν υποστεί. Ο Αύγουστος ξεκίνησε με ρυθμό περίπου 4500+. Τo gigafactory σε αυτή τη φάση παράγει cells σε ετήσιο ρυθμό 20 GWh. Ακόμα και όλες να πάνε σε packs του μ3, αρκεί για να καλύψει 4700 μ3 την εβδομάδα. Κάποιες θα πηγαίνουν και για τα powerpacks. Μέχρι το τέλος του έτους η panasonic ανακοίνωσε ότι θα έχει εγκαταστήσει 3 νέες γραμμές παραγωγής cells. Για να υποστήριζει ο Μασκ ότι από τέλος Αυγούστου θα παράγει μ3 σε ρυθμό 6.000 την εβδομάδα, υποθέτω ότι η μια από αυτές τις γραμμές παραγωγής θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τότε.

Τον Ιούλιο παρέδωσε 14.250 στην Αμερική και λίγες εκατοντάδες στον Καναδά κάτι που είναι απολύτως λογικό. Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί στις 11.000 που ήταν in transit στο τέλος του προηγούμενου μήνα + στην παραγωγή περίπου των πρώτων δέκα ημερών του Ιουλίου. Δεν είναι παράλογο να μεσολαβουν κατά μέσο 20 ημέρες μεταξύ παραγωγής και υπογραφής/παραλαβής από τον πελάτη.

Με βάση τα παραπάνω υπολογίζω ότι τον Αύγουστο θα η τεσλα θα παράξει περίπου 19.000+ μ3 και θα παραδώσει 17.000+.

Κατ' αρχήν το Μ3, είναι αμάξι με βαρβάτη ιστορία. Τουλάχιστο γράφε το με το όνομα του Model 3. 

Επίσης όταν λέμε να καταφέρνει να φτιάχνεις σταθερά 5Κ την εβδομάδα, συμπεριλαμβάνονται άδειες προσωπικού, στάσεις για επιδιορθώσεις, στάσεις για Service κλπ. Αν θέλει να βάζει τους υπαλλήλους του να δουλέυουν 12/24 η βάρδια, 6/7 την εβδομάδα και μετά να τους δίνει μια βδομάδα άδεια, δεν είναι δικαιολογία για χαμηλή παραγωγή.  Το ότι έβγαλε 16Κ δείχνει ότι ακόμη δεν έχει φτάσει το σταθερό αριθμό παραγωγής που θέλει. Nothing more, nothing less 16<<20. Επίσης άλλο 16Κ, άλλο 20. Είναι 25% διαφορά! 

Επίσης ο Musk μπορεί να λέει ότι θέλει για τα peak values παραγωγής. Ο ίδιος απέδειξε πριν 1 μήνα ότι δεν έχουν νόημα με τον τρόπο που φαντάζεται τη σημασία αυτών των νούμερων. Ο ίδιος είπε πριν 7 μέρες ότι το επόμενο τρίμηνο θα πάει 50-55k model 3. Άρα  4100-4600 αμάξια την εβδομάδα. Πουθενά κοντά στα 5000 που υποτίθετε έφτασε πριν 1+ μήνα, κάτω από τα 4700 που υποθέτεις εσύ και πουθενά κοντά στο διάστημα 4500-6000 που είναι η υποτιθέμενη min και ελάχιστη-max παραγωγή

Με λίγα λόγια, οι υποθέσεις σου για παραγωγή 4700-6000+, αντιτίθενται στις ανακοινώσεις του Musk για παραγωγή 4100-4600. 

 

2 ώρες πριν, gbras είπε

Το να εχει πεσει η ζητηση και να εχουν μεινει απουλητα το παιρνω μονο ως αστειο...

Εσύ μπορεί να το εκλαμβάνεις ως αστείο. Υπάρχουν αναλυτές που πιστεύουν ότι έτσι είναι. Μην ξεχνάς ότι όταν έγιναν οι "κρατήσεις" έγιναν για αυτοκίνητο των 35 000- 7500 επιστροφή = 27500. Σήμερα πουλείται στα 50-80 000 (-7500 για όσους προλάβουν ακόμη) αρχική τιμή και ο Musk  αρνείται να απαντήσει πόσες από τις κρατήσεις είναι για το φθηνό. 

 

 

Ερώτηση ψηλοάκηρη. Ο Musk κατασκευάζει και πουλάει φωτοβολταϊκά και προωθεί την σπουδαιότητα και την οικονομία τους. Τα προοθεί σε άλλες χώρες μαζί τα powerbanks ότι είναι η ενεργειακή λύση του μέλλοντος κλπ. Γιατί στην ταράτσα του εργοστασίου του δεν υπάρχει ούτε και ένα εγκατεστημένο? (Έχω PV οπότε μην αρχίσετε τις βλακείες περί hater)

Spoiler

image.png.14a0fbf8f9b42e9427efca4c00416ec2.png

 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gbras είπε

Οχι μια χαρα ετοιμα ειναι οπως λεει το αρθρο απλα μεχρι να παραδωθουν καπου πρεπει να πανε! Στο εργοστασιο δεν υπαρχει αρκετος χωρος να τα αφησουν.Ξαναλεω οτι η tesla δεν δουλευει οπως οι παραδοσιακοι κατασκευαστες. Δεν εχει αντιπροσωπειες να στοκαρουν αυτοκινητα και να δινουν. Εχει καποια καταστηματα που στελνει τα αυτοκινητα που ειναι να παραδοθουν.

Εγω δεν τα ειδα ετοιμα...Ολο το αμαξι ηταν ασπρο και ειχε μαυρες πορτες ξερω γω η αβαφη. Αρα δεν ηταν ετοιμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Ερώτηση ψηλοάκηρη. Ο Musk κατασκευάζει και πουλάει φωτοβολταϊκά και προωθεί την σπουδαιότητα και την οικονομία τους (Έχω PV οπότε μην αρχίσετε τις βλακείες περί hater klp). Γιατί στην ταράτσα του εργοστασίου του δεν υπάρχει ούτε και ένα εγκατεστημένο? 

Γιατι έχει ειδική συμφωνία να παίρνει ρεύμα απο το κοντινό εργοστάσιο Φυσικού Αερίου σε προνομιακή τιμή.

Για την ακρίβεια πρόσφατα βάλανε μερικά φ/β σε μια γωνιά της ταράτσας, αλλά καμία σχέση με τα renderings που έδειχνε όλη την ταράτσα καλυμένη, αλλά και στα οικόπεδα γύρω γύρω φ/β και ανεμογεννήτριες.

25 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εγω δεν τα ειδα ετοιμα...Ολο το αμαξι ηταν ασπρο και ειχε μαυρες πορτες ξερω γω η αβαφη. Αρα δεν ηταν ετοιμα...

Αυτά τα λευκά είναι προστατευτικά νάυλον.

Κάποια έχουν μόνο σε προφυλακτήρες-καπώ και φαίνονται μισοβαμμένα, αλλά δέν είναι. Κάποια δέν έχουν καθόλου προστατευτικά και κάποια έχουν μονοκόματο προστατευτικό σαν κουκούλα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Fubar.gr είπε

Γιατι έχει ειδική συμφωνία να παίρνει ρεύμα απο το κοντινό εργοστάσιο Φυσικού Αερίου σε προνομιακή τιμή.

Για την ακρίβεια πρόσφατα βάλανε μερικά φ/β σε μια γωνιά της ταράτσας, αλλά καμία σχέση με τα renderings που έδειχνε όλη την ταράτσα καλυμένη, αλλά και στα οικόπεδα γύρω γύρω φ/β και ανεμογεννήτριες.

Στο συγκεκριμένο κτήριο (Lathrop λέει το βίντεο) δεν υπάρχει κανένα, ούτε και σε μια μικρή γωνιά.

Οπότε ουσιαστικά λέει ότι ακόμα και αν παράγεις εσύ ο ίδιος τα PV, ακόμα και αν παράγεις εσύ τις μπαταρίες και τα powerbank, είναι τελικά ασύμφορο και το ρεύμα από το φυσικό αέριο είναι πιο οικονομικό. (fractured gas btw, ότι χειρότερο για το περιβάλλον)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gbras είπε

Το να εχει πεσει η ζητηση και να εχουν μεινει απουλητα το παιρνω μονο ως αστειο...

Το οτι άνοιξαν τις παραγγελείες για όλους πρίν ένα μήνα, δείχνει ακριβώς αυτό, οτι η ζήτηση, τουλάχιστον για τα ακριβά μοντέλα, έκει καταρρεύσει.

Δέν μπορούν να σταματήσουν να παράγουν αυτοκίνητα, γιατι η αξιολόγηση της Moody's αλλά και όλες οι ελπίδες για κερδοφορία βασίζονται στην παραγωγή 5000+ αυτοκινήτων την εβδομάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Πολλά απο αυτά τα αυτοκίνητα είναι παρατημένα στον ήλιο εδώ και αρκετές εβδομάδες.

Ποσα απο αυτά να έχουν ραγισμένες οροφές και τελειωμένες μπαταρίες?

Απο την φωτογραφια εβγαλες το συμπερασμα οτι ειναι παρατημενα εβδομαδες? Και ειναι τα ιδια αυτοκινητα? Εκτος και αν ξερεις κατι αλλο ειναι εντελως αιθαιρετο συμπερασμα

1 λεπτό πριν, Fubar.gr είπε

Το οτι άνοιξαν τις παραγγελείες για όλους πρίν ένα μήνα, δείχνει ακριβώς αυτό, οτι η ζήτηση, τουλάχιστον για τα ακριβά μοντέλα, έκει καταρρεύσει.

Δέν μπορούν να σταματήσουν να παράγουν αυτοκίνητα, γιατι η αξιολόγηση της Moody's αλλά και όλες οι ελπίδες για κερδοφορία βασίζονται στην παραγωγή 5000+ αυτοκινήτων την εβδομάδα.

Αν ηταν ετσι θα ειχαν ξεκινησει να φτιαχνουν τα φθηνοτερα μοντελα. Εκτος απο αυτο για τα Model S και X δεν εχει πεσει η ζητηση οποτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, gbras είπε

Αν ηταν ετσι θα ειχαν ξεκινησει να φτιαχνουν τα φθηνοτερα μοντελα. ...

Αφού ο ίδιος ο Musk είπε ότι η Tesla θα πεθάνει εάν ξεκινήσουν να παράγουν τα φθηνά από τώρα. Θες να πεθάνει η Tesla?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...