Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/3/2019 στις 10:03 ΜΜ, Fubar.gr είπε

Το πολυδιαφημισμένο Gigafactory

giga1.jpg.4498abe0a3806950c78290e269e33ef1.jpg

Και η πραγματικότητα

giga2.JPG.6fb60d6898caf9c3a3ccf7aa7f9d29ce.JPG

Άν βγάλουμε όλο το vaporware απο τη μέση, το μόνο που μένει είναι αμφιλεγόμενης ποιότητας, πανάκριβα αυτοκίνητα

Μαλιστα! 

Δηλαδη πηγε ο αλλος στη μεση της ερημου, εβαλε τον πρωτο κασμα τον Ιανουαριο το 2015, μεσα σε 1 χρονο ξεκινησε να παραγει μπαταριες, μεσα σε 3.5 χρονια (Αυγ 18) εφτασε σε ετησιο ρυθμο τα 20GWh , (περισσοτερο απο οσο ολοι οι αλλοι μαζι), η περιοχη απεκτησε οικιστικο προβλημα, πολλοι νεοι εργατες που βρηκαν εκει δουλεια δεν βρισκουν σπιτι και κοιμουνται στο αυτοκινητο τους, αλλα αυτο δεν ειναι κολοσσιαιο επιτευγμα, ειναι ψογος που δεν ειναι ακομα τελειωμενο. Ρε παιδια, οχι αλλο φραπε και Minecraft, ο αληθινος κοσμος δεν ειναι ετσι.

"Άν βγάλουμε όλο το vaporware απο τη μέση, το μόνο που μένει είναι αμφιλεγόμενης ποιότητας, πανάκριβα αυτοκίνητα"

Τις προαλλες περασα εξω απο μια αντιπροσωπια VW, ειχε κατι Tiguan στα 45.000 E και κατι "τουμπανιασμενα" golfακια στα 55.000

Ακομα γελαω :D

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 2
  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, sattack είπε

η περιοχη απεκτησε οικιστικο προβλημα, πολλοι νεοι εργατες που βρικαν εκει δουλεια δεν βρισκουν σπιτι και κοιμουνται στο αυτοκινητο τους

Αυτο ειναι αληθεια? Καποιο link?

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αυτο ειναι αληθεια? Καποιο link?

Που το πρωτοδιαβασα δεν θυμαμαι, αλλα ετσι προχειρα βρηκα καμποσα αμερικανικα αρθρα:

https://amp.rgj.com/amp/1619609002

https://amp.timeinc.net/thedrive/news/24163/tesla-looks-to-expand-gigafactory-with-proposed-employee-housing-compound?source=dam

https://amp.businessinsider.com/tesla-workers-describe-working-in-gigafactory-2018-8

Ειναι απο τα θεματα που μου προκαλουν το ενδιαφερον και τα διαβαζω οπου βρω. Στην Αμερικη γινεται χαμος στην αγορα εργασιας, αδιανοητα πραγματα, αλλα τα ΜΜΕ δεν γραφουν τιποτα γιατι γινονται επι Τραμπ και δεν ειναι politically correct... Αν γινοταν εστω και το ενα δεκατο απο κανενα δημοκρατικο θα ειχαν λυσσαξει θα παιζανε με τις ντουντουκες ολη μερα, αλλα τωρα τσιμουδια.

Υπαρχει τοση ζητηση για εργαζομενους που μεχρι και ολοκληρες πολιτειες βαζουν αγγελιες του στυλ εδω ειναι καλα να ερθετε να ζησετε για να προσελκυσουν εργατικο δυναμικο. Οι head hunters/HR εχουν προβλημα γιατι κλεινουν ραντεβου σε στελεχη να πανε να δωσουν συνεντευξη για μια θεση σε καποια εταιρεια και αυτοι δεν πανε χωρις καν να ειδοποιησουν γιατι στο μεταξυ βρηκαν αλλου δουλεια. Οι εταιριες εχουν προβλημα με εργαζομενους "ghosts": δηλ καποιους που ξαφνικα σταματανε να πηγαινουν στη δουλεια χωρις να πουν σε κανεναν τιποτα, διοτι βρηκαν αλλου καλυτερη δουλεια. Η ανεργια ειναι στα χαμηλοτερα επιπεδα εδω και 40 χρονια και η ανεργια των μαυρων ειναι στο χαμηλοτερο ποσοστο απο τοτε που ξεκινησαν να μετρανε αυτον τον δεικτη εδω και εικοσιτοσα χρονια...

Ολοι κοιτανε να αρπαξουν στελεχη απο ολους τους αλλους, υπαρχει τρομερη κινητικοτητα στην εργασια διοτι υπαρχει αυτη η τρελλη ζητηση, οι μισθοι ιδιως για καλους εξειδικευμενους αυξανονται. Και οι κολλημενοι κοιτανε να δουνε ποιο στελεχος εφυγε απο την Τesla για να γραψουν οτι παει για φουντο...

Οι καλες εταιρειες προσελκυουν τους περισσοτερους εργατες, η Google και οι λοιπες εχουν το ιδιο προβλημα στεγασης που εχει και η Tesla. Γιατι η Tesla εχει καλο ονομα γενικα και πολλοι θελουν να δουλεψουν εκει. Ο Musk ξεκινησε να ασχολειται ο ιδιος με το θεμα της στεγασης των εργαζομενων, με διαορες προτασεις, μεχρι και για mobile homes κοντα στο εργοστασιο προτεινε και η google και αλλοι το βρηκαν ενδιαφερον.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 18/3/2019 στις 8:07 ΜΜ, sattack είπε

Μαλιστα! 

 

Τις φωτογραφίες τις έβαλα κυρίως για το hype γύρω απο αυτό και πώς η πραγματικότητα διαφέρει:

Tesla Gigafactory Could Produce 20% More Electricity Than It Needs

και αυτό:

Just 100 'Gigafactories' could power the ENTIRE world with sustainable energy - but Tesla can't do it alone, Elon Musk tells Leonardo DiCaprio

Η υποτιθέμενη εγκατάσταση solar/wind σε συνδυασμό με μπαταρίες θα επέτρεπε στο Gigafactory όχι απλά ενεργειακή αυτονομία, αλλά θα έδινε ενέργεια και στη γύρω περιοχή. Φυσικά ήταν αναμενόμενο οτι δέν θα γίνει ποτέ κατι τέτοιο γιατι είναι οικονομοτεχνικά αδύνατον.

Αλλά πολύ ευχαρίστως να συζητήσουμε και τα υπόλοιπα!

Στις 18/3/2019 στις 8:07 ΜΜ, sattack είπε

Δηλαδη πηγε ο αλλος στη μεση της ερημου

 

Όχι ακριβώς. Το Gigafactory βρίσκεται σε βιομηχανικό πάρκο οπου επικρατεί ειδικο φορολογικό/νομικό καθεστώς το οποίο στεγάζει και άλλες επιχειρήσεις.

http://tahoereno.com/

Here are our competitive advantages that no one in the United States can match:

  • The vast majority of industrial uses are pre-approved; rarely are special use permits ever required
  • Grading permits issued within 7 days of application
  • Building permits issued within 30 days of application
    Yes, you read that right! Just imagine, you could have your site graded, built and open for business within 180 days following close of escrow.
  • Roads and all utilities (power, gas, fiber, water, wastewater, reclaimed water) are in place and built for industrial capacity
  • A Berkshire Hathaway owned power plant is in the park with a capacity of 1100 megawatts
  • Ample water rights secured and banked
  • 12 Miles of dedicated frontage on the I-80 corridor and Union Pacific Intercontinental rail line, which is the central logistics corridor to and from the east coast
  • Located in Nevada where there is ZERO state income tax!
  • All land in the development is owned free and clear

 

Εκτός των παραπάνω, η Tesla έχει δεχτεί παρα πολλές επιδοτήσεις απο την πολιτεία της Nevada, φοροελαφρύνσεις, τις οποίες μεταβιβάζει στα τοπικά καζίνο, όπως και ειδική συμφωνία για παροχή ρεύματος σε χαμηλότερη τιμή.

Tesla closes on free Nevada land for gigafactory

Tesla (tsla, -0.77%) is getting the land for free, along with a $1.3-billion package of economic-development incentives it negotiated with Nevada.

 

Στις 18/3/2019 στις 8:07 ΜΜ, sattack είπε

η περιοχη απεκτησε οικιστικο προβλημα, πολλοι νεοι εργατες που βρηκαν εκει δουλεια δεν βρισκουν σπιτι και κοιμουνται στο αυτοκινητο τους

Εναλλακτική ανάγνωση: Η Tesla δέν πληρώνει αρκετά τους εργαζόμενους ωστε να μπορούν να νοικιάσουν σπίτι.

Tesla employees describe what it's like to work in the gigantic Gigafactory

πχ: Sometimes, production is so under the gun that anyone can be drafted to start working the line after a few minutes of training. The jobs aren't "rocket science," one former employee said.

Βασικά μιλάμε ούτε λίγο ούτε πολύ για ένα sweatshop οπου το μόνο που θέλουν είναι αναλώσιμους. Το αρθρο είναι γεμάτο με παραδείγματα όπως το παραπάνω.

Αν η ανεργία είναι τόσο χαμηλή, τότε για ποιό λόγο η πολιτεία της Nevada δίνει τόσα προνόμια στις εταιρίες για να έρθουν, με αποτέλεσμα να ζορίζεται το budget τους σε άλλους τομείς?

Huge, Tesla-style tax breaks cost cash-strapped Nevada schools $108 million over two years

Και για ποιό λόγο αν η ανεργία είναι χαμηλή, κάποιος θα επιλέξει να μένει στο αυτοκίνητο του αντί να βρεί μια δουλειά που να πληρώνει καλύτερα?

Στις 18/3/2019 στις 8:07 ΜΜ, sattack είπε

αλλα αυτο δεν ειναι κολοσσιαιο επιτευγμα, ειναι ψογος

Ένα μεγάλο εργοστάσιο είναι, όπως χιλιάδες άλλα στον κόσμο. Το θεωρείς "κολοσσιαίο επίτευγμα" γιατι δίνεις μεταφυσικές ιδιότητες στις μπαταρίες και τα EV γενικότερα.

Στις 18/3/2019 στις 8:07 ΜΜ, sattack είπε

Ρε παιδια, οχι αλλο φραπε και Minecraft, ο αληθινος κοσμος δεν ειναι ετσι.

2 στα 10 για έλλειψη πρωτοτυπίας.

Η αγαπημένη μου απο αυτές τις passive-agressive προσβολές είναι η παρακάτω, απο χρήστη που δέν γράφει πια:

g.JPG.651ac7aaa41ee7df16c1b0fe6a9de449.JPG

 

 

Δημοσ.

Το θεωρω κολοσσιαιο επιτευγμα , οχι για το οτι παραγει μπαταριες, για το γεγονος οτι απο το μηδεν εστησε ενα απο τα μεγαλυτερα εργοστασια του κοσμου και με παραγωγη ηδη τεραστια, μεσα σε χρονο dt.

Αυτο ειναι κατι που το λεω απο την πρωτη στιγμη που μιλησα εδω για τον Musk. Οποιος και να στησει εργοστασιο, οσο μικρο ή μεγαλο και να ειναι, οπου και να το στησει, οτι και να παραγει, ειναι αξιοθαυμαστο. Ποσο μαλλον οταν ειναι και σε αυτα τα μεγεθη. 

Οποιος το θεωρει της πλακας, μαλλον νομιζει οτι ο κοσμος ειναι Minecraft που φτιαχνεις παπαδες πινοντας φραπε...

  • Like 3
Δημοσ.

Η Panasonic  ουσιαστικά του έστισε όλη την παραγωγή μπαταριών δίνοντας του τεχνογνωσία κλπ, αλλά οκ, οπως φαντασιώνεται ο καθένας.... 

Το μόνο πράγμα της Tesla & energy που παίζει να ξεκίνησε μόνος του από το μηδέν είναι τα φωτοβολταϊκά κεραμίδια, και βλέπουμε πόσο καλά τα καταφέρνει

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Η Panasonic  ουσιαστικά του έστισε όλη την παραγωγή μπαταριών δίνοντας του τεχνογνωσία κλπ, αλλά οκ, οπως φαντασιώνεται ο καθένας.... 

Το μόνο πράγμα της Tesla & energy που παίζει να ξεκίνησε μόνος του από το μηδέν είναι τα φωτοβολταϊκά κεραμίδια, και βλέπουμε πόσο καλά τα καταφέρνει

Το μίσος σου ειναι απυθμενο! Αληθεια, εχεις πει ποτε μπραβο σε κανεναν ανθρωπο? Μπραβο ρε παιδι μου που εφτιαξες ξερω γω συνδετηρες, εκανες κατι, καταφερες κατι! Ποτε μαλλον.

Ακομα και τιποτα να μην εφτιαχνε εκει μεσα μονος του, το να φτιαξει το κτηριο και την οργανωση και τη λειτουργιοα του με το προσωπικο, δεν ειναι κατι αξιο?

Χώρια που η Panasonic φτιαχνει μονο τα cells, τις μικρες κυλινδρικες επαναφορτιζομενες μπαταριες. Αυτος παιρνει χιλαδες τετοιες και τις βαζει σε pack με συστημα ψυξης. Αυτο απο μονο του δεν ειναι αξιο?

Χωρια που ειναι κατι που κανεις αλλος δεν κανει, που ολοι οι αλλοι αγοραζουν τα μεγαλα  pouch cells , βαζουν κατι λιγα εκει και ξεμπερδεψαν.

Χωρια που φτιαχνει και ηλεκτροκινητηρες.

Χωρια που οι δικοι του ηλεκτροκινητηρες ειναι οι πιο αποδοτικοι της αγορας.

Χωρια που φτιαχνει και ενα σωρο αλλα εξαρτηματα για τα αυτοκινητα.

Χωρια τους superchargers, σαν μηχανημα.

Χωρια το δικτυο των supercharges, σαν εγκατασταση δικτυου.

Χωρια το software για ολα αυτα.

Χώρια χώρια χώρια....

 

Ενταξει, καποιοι εχουν ταλεντο για να γινονται απιστευτα μεγαλοι και καποιοι εχουν ταλεντο για να γινονται απιστευτα μικροι...

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sattack είπε

Το μίσος σου ειναι απυθμενο! Αληθεια, εχεις πει ποτε μπραβο σε κανεναν ανθρωπο? Μπραβο ρε παιδι μου που εφτιαξες ξερω γω συνδετηρες, εκανες κατι, καταφερες κατι! Ποτε μαλλον.

Ακομα και τιποτα να μην εφτιαχνε εκει μεσα μονος του, το να φτιαξει το κτηριο και την οργανωση και τη λειτουργιοα του με το προσωπικο, δεν ειναι κατι αξιο?

 

Το μίσος που το είδες? Απλά λέω την αλήθεια. Δικό σας πρόβλημα εάν έρχεται σε αντίθεση με τις φαντασιώσεις σας. Και pioneer ανακαλύψεις κάναν αρκετοί ξεκινώντας τελείως από το μηδέν κιόλας, και εργοστάσια κάναν χωρίς δεκάρα τσακιστή. Εσείς τα ισοπεδώνετε όλα για να φαίνεται ακόμα πιο ξεχωριστός ο Μεσσίας σας. 

Ο Musk είχε αρκετή βοήθεια σε πολλά και διάφορα. Το να θεωρείτε ότι ξεκίνησε από το μηδέν και δημιούργησε μια αυτοκρατορία μόνος τους απλά δείχνει πόσο tunnel vision έχετε. Προς το παρόν ούτε το εργοστάσιο ούτε τίποτα άλλο ανήκει στην Tesla ή στον ίδιο, ούτε και δημιουργήθηκαν με αξιέπαινο τρόπο. Με δάνεια κτίστηκαν και με δάνεια συντηρούνται. 24δις χρωστά η Τεσλα και ο ίδιος υποθηκεύει την περιουσία του για να καλύψει το προσωπικό του life-style. Και όλα αυτά καμουφλαρισμένα πίσω από ένα smoke-screen με μπλα μπλα, υποσχέσεις και "λεφτά υπάρχουν" . Όσο αξιέπαινη είναι η σύγχρονη οικονομία της Ελλάδας, το ίδιο αξιέπαινο είναι και αυτά που θαυμάζετε. 

+ Μιας και που λέμε για tunnel vision, να σας υπενθυμίσω ότι αυτός ο αξιέπαινος κύριος, ο full ηθικός, ο 1000 χρόνια μπροστά, ο σωτήρας που θα σώσει τον κόσμο από τις κακές πετρελαϊκές, τα λόμπι κλπ κλπ

  • αποκαλούσε επανειλημμένα δημόσια, μπροστά σε 20+ εκατομμύρια άτομα κάποιον παιδόφιλο επειδή τόλμησε να του πατήσει τον κάλο. Και συνέχισε να τον αποκαλεί ενώ υποτίθεται του ζήτησε συγνώμη. 
  • από το 2016 πουλά ένα πράγμα που "λίαν συντόμως" θα λειτουργήσει
  •  βάφτιζε τα αμάξια του 5.5 αστέρων σε ασφάλεια, ενώ η βαθμολογία είναι μέχρι τα 5
  • συνεχίζει να λέει ότι τo αυτοκίνητο του είναι έχει την μικρότερη πιθανότητα τραυματισμού σύμφωνα με "κυβερνητικές οργανώσεις", πράγμα που του είπαν ότι δεν βγάζουν τέτοια δεδομένα
  • πουλά πράγματα στο site του που αναγράφει μια αυθαίρετη ψεύτικη τιμή
  • διαφημίζει πόσα θα γλιτώσεις εάν πάρεις ένα Tesla, αλλά δεν δίνει τιμές για την κατανάλωση τους ώστε να μπορεί κάποιος να συγκρίνει. Ούτε πόσες είναι οι απώλειες κατά τη φόρτιση από μια τυπική πρίζα, ούτε πόσο είναι είναι το CO2/tonne των μπαταριών του, αφού το παίζει περιβαλλοντιστής 

Ο καθένας έχει τα δικά του standard, αλλά σύμφωνα με τα δικά μου, κάποιος που συμπεριφέρεται με αυτό τον τρόπο, όχι αξιέπαινος, σωτήρας ή οτιδήποτε, αλλά στην καλύτερη ένα φαφλατά μπορώ να τον ονομάσω. 

 

 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.

Whargoul σορτάκια, have you driven one; 

Προφανώς όχι και όλα αυτά που γράφετε εσείς οι σκεπτικιστές θα φανουν φαιδρά και ανουσια, όταν θα ολοκληρωθεί το GF3 (την άλλη εβδομάδα θα εχουμε παλι εγκαινια, γιατί βάλαμε ένα φρεάτιο) και θα χτιστουν τα νεα εργοστάσια GF 4 (Ευρώπη) και GF 5 (Άρη).  

Δημοσ.

Ολοκληρώθηκαν τα θεμέλια του εργοστασίου, έχουν μπει δεκάδες κολώνες, διαμορφώνουν με τσιμέντο το έδαφος και ξεκίνησαν την οροφή.

kolones.jpg.88a1f1897a17932ea5987a96ca90fdca.jpgorofi.jpg.2dc56c4d39bdc5cf6b314ba6ad384e6d.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Ολοκληρώθηκαν τα θεμέλια του εργοστασίου, έχουν μπει δεκάδες κολώνες, διαμορφώνουν με τσιμέντο το έδαφος και ξεκίνησαν την οροφή.

kolones.jpg.88a1f1897a17932ea5987a96ca90fdca.jpgorofi.jpg.2dc56c4d39bdc5cf6b314ba6ad384e6d.jpg

Photoshop ειναι μη ψαρωνεις 😂🤣

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 13/3/2019 στις 2:52 ΜΜ, primeragt είπε

Απαντα μου ομως με επιχειρηματα αν μπορεις πανω σε αυτο με ρεαλιστικα προτυπα και οχι με υποθεσεις, πως θα μπορεσεις να διαχειριστεις τοσο ογκο οχηματων σε μια πολη που θα χρειαζονται φορτιση ειτε αυτα ειναι Audi Nissan Toyota Tesla.

Δεν χρειάζεται να απαντήσει κάποιος υποθετικά. Αυτό που αναρωτιέσαι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια στην Νορβηγία

https://elbil.no/english/norwegian-ev-market/

Το 2018 οι πωλήσεις των BEV αντιστοιχούσαν στο 30% επί του συνόλου και άλλο ένα 20% ήταν τα PHEV. 1 στα 2 δηλαδή αυτοκίνητα ήταν ηλεκτρικά. Τα νούμερα των BEV προβλέπεται να ανέβουν δραματικά φέτος με την έλευση του model 3, το οποίο τον Μάρτιο σε λιγότερες από 20 ημέρες έσπασε το ρεκόρ μηνιαίων πωλήσεων ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην χώρα.

Και ενώ έτσι έχει η κατάσταση δεν βλέπω την Νορβηγία να μην μπορεί να διαχειριστεί την κατάσταση. Και σημειωτέον, η Νορβηγία είναι το άκρο έτσι; Οι υπόλοιπες χώρες την βλέπουν με το κιάλι. Δεν βλέπω τον λόγο να μην τα καταφέρουν και οι άλλες χώρες με ένα μεγάλο μεν αλλά σαφώς πιο ήπιο ρυθμό διείσδυσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Δεν χρειάζεται να απαντήσει κάποιος υποθετικά. Αυτό που αναρωτιέσαι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια στην Νορβηγία

https://elbil.no/english/norwegian-ev-market/

Το 2018 οι πωλήσεις των BEV αντιστοιχούσαν στο 30% επί του συνόλου και άλλο ένα 20% ήταν τα PHEV. 1 στα 2 δηλαδή αυτοκίνητα ήταν ηλεκτρικά. Τα νούμερα των BEV προβλέπεται να ανέβουν δραματικά φέτος με την έλευση του model 3, το οποίο τον Μάρτιο σε λιγότερες από 20 ημέρες έσπασε το ρεκόρ μηνιαίων πωλήσεων ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην χώρα.

Και ενώ έτσι έχει η κατάσταση δεν βλέπω την Νορβηγία να μην μπορεί να διαχειριστεί την κατάσταση. Και σημειωτέον, η Νορβηγία είναι το άκρο έτσι; Οι υπόλοιπες χώρες την βλέπουν με το κιάλι. Δεν βλέπω τον λόγο να μην τα καταφέρουν και οι άλλες χώρες με ένα μεγάλο μεν αλλά σαφώς πιο ήπιο ρυθμό διείσδυσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

 

1. Το ποσοστό στις πωλήσεις των καινούργιων αμαξιών τίποτα δεν σημαίνει για το συγκεκριμένο θέμα. Πόσο % των αμαξιών που κυκλοφορούν σήμερα είναι BEV είναι το μαγικό νούμερο για να κρίνεις εάν μπορείς να διαχειριστείς τη φόρτιση τους. Όταν φτάσουν ένα 30% επί του συνόλου, μπορείς να αρχίσεις να κάνεις κάποιες σοβαρές υποθέσεις για το μέλλον. 

2. Κάθε χώρα έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά. Από οικονομικές δυνατότητες μέχρι και γεωγραφικές διαφορές. Κάποιες είναι σε θέση να στήνουν DC σταθμούς με την σέσουλα, άλλες μετά βίας type1/2

3. Υπάρχουν και κοινωνικά θέματα. Σε κάποιες χώρες - περιοχές μπορεί να  βανδαλίζουν τους φορτιστές, να τους σπάζουν ή να γίνονται hot-spots για ληστείες 

4. Οι πολίτες κάθε χώρας βασίζονται σε διαφορετικό ποσοστό στο αμάξια για τις καθημερινές τους ανάγκες, κόβουν διαφορετικά χιλιόμετρα. Μια πόλη που έχει μεγάλη χρήση ΜΜΜ θα έχει σημαντικό λιγότερο πρόβλημα από κάποια πόλη που δεν έχει ΜΜΜ.

5. Κάθε πόλη έχει διαφορετική πυκνότητα αμαξιών ανά km^2, πολεοδομικό σχεδιασμό, πρόσβαση σε ιδιόκτητη πρίζα, μέσα μαζικής μεταφοράς. Για παράδειγμα το Όσλο έχει πυκνότητα 1400 κάτοικους ανά km2. Η Αθήνα έχει 7500!!! 5 φορές μεγαλύτερη. Η Νέα Υόρκη 11000. 

6. Τα PHEV με τίποτα δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν έτσι απλά σε μια τέτοια υπόθεση. Δεν εξαρτώνται από τη φόρτιση, και ειδικά σε public σημεία, ούτε έχουν τεράστιες μπαταρίες για να καταλαμβάνουν ένα σημείο για μεγάλο χρονικό διάστημα, ούτε πάσχουν από range limitations. Κάλλιστα τα περισσότερα μπορεί να αγοράστηκαν απλά λόγο φορολογικών ελαφρύνσεων και να χρησιμοποιούνται 100% με βενζίνη. 

 

---> όλα αυτά απλά δείχνουν ότι κάθε χώρα/πόλη έχει τελείως διαφορετικές ανάγκες, και γενικεύσεις του στυλ αφού δουλεύει εκεί θα δουλεύει και εδώ απλά δεν στέκουν. 

Δημοσ.

Επαναλαμβάνω. Η Νορβηγία είναι ένα εξαιρετικά ακραίο παράδειγμα. Όταν σε άλλες χώρες οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αντιστοιχούν στο 2-3% και θεωρούν, ότι πουλάνε και πολλά μάλιστα, στη Νορβηγία φέτος θα ξεπεράσει το 50%. Αν αυτό δεν είναι μια ένδειξη και μάλιστα σοβαρή, ότι το εγχείρημα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι βιώσιμο δεν ξέρω τι είναι.

Και μην νομίζεις, ότι απέχει πολύ από το 30% επί του συνόλου που κυκλοφορούν. Ήδη τον Σεπτέμβρη του 2018 αποτελούσαν το 6,5% και άλλο ένα 3% τα PHEV.

Λογικά σε 2-3 χρόνια θα έχει καταρρεύσει το σύστημά τους και θα μπουν να διαβάσουν στο insomnia.gr τις απόψεις σας για να ξεστραβωθούν.

Α, και είσαι ΤΕΛΕΙΩΣ λάθος με τα PHEV. Για χρήση μέσα στην πόλη δεν διαφέρουν σε ΤΙΠΟΤΑ με τα αμιγώς BEV. Το μόνο που αλλάζει είναι όταν διανύουν αποστάσεις. Και αυτή ακριβώς είναι η λογική τους. Ηλεκτρικό μέσα στην πόλη, με καύσιμο εκτός. Έχουν μια ηλεκτρική αυτονομία της τάξεως των 30-50 χλμ, όσα δηλαδή χλμ χρειάζεται ένα μέσο αυτοκίνητο πόλης καθημερινά και κάθε βράδυ ή γενικώς με κάθε ευκαιρία φορτίζουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι ακραίο παράδειγμα στις πωλήσεις καινούργιων BEV αμαξιών. Δεν είναι ακραίο παράδειγμα στο πόσο πρόβλημα θα είναι η φόρτιση τούς και ειδικά σε διαφορετικές περιοχές/χώρες/πόλεις. Δεν έχει καμιά σχέση το ένα με το άλλο. Συγκεκριμένο ερώτημα κάνει, δεν ρωτά γενικά facts. 

Αν θες να πάρεις πληροφορίες από την Νορβηγία σχετικά με αυτό το θέμα, απλά δες πως φορτίζουν. ΤΟ ~85% δεν το φορτίζουν ή σπάνια το φορτίζουν σε δημόσιους σταθμούς. Μόνο το 3% όσων έχουν ιδιόκτητο σπίτι δεν το φορτίζουν συχνά εκεί, ενώ από αυτούς που μένουν σε διαμερίσματα το ποσοστό γίνεται 36%. Δηλαδή οι ανάγκες δωδεκαπλασιάζονται. Κάνε τώρα μια αναλογία με τον τρόπο κατοικίας στην Αθήνα, την ποιότητα των πολυκατοικιών, την ύπαρξη προσβάσιμων πριζών στους χώρους στάθμεσης τους (ανέκδοτο προφανώς), την 5πλάσια πυκνότητα πληθυσμού. Σε άτομα που δεν βλέπουν μόνο ότι τους βολεύει είναι προφανές ότι δεν είναι καν συγκρίσιμες οι ανάγκες και ούτε και που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν παράδειγμα απροβλημάτιστης χρήσης η Νορβηγία, ακόμα και αν πετύχει εκεί με ευκολία. Άνετα οι ανάγκες σε σταθμούς φόρτισης μπορεί να είναι και 20πλάσιες για ένα δεδομένο αριθμό οχημάτων. 

+ Το 6.5%, από το 30%, και το 80% όχι απλά δεν απέχει πολύ, αλλά δεν υπάρχει καν σύγκριση.  Ειδικά εάν συνδυαστεί με το αποπάνω και τον τρόπο κατοικίας. 

+ Δεν είμαι τελείως λάθος για τα PHEV. Άλλo πράγμα οι δυνατότητες τους όπως διαφημίζονται, και άλλο η πραγματική τους χρήση. Ακόμα και για κάποιον που προσπαθεί να χρησιμοποιεί το PHEV όπως προβλέπεται, στα @@ του εάν δεν βρήκε σταθμό να το φορτίσει, εάν βαριόταν να περιμένει, εάν ήταν θαμμένος στο χιόνι ή έχει κοπή το ρεύμα. Πάλι θα επιστρέψει σύντομα στο σπίτι και πάλι αύριο θα πάει στην δουλειά του. 

 

Οπότε τίποτα από αυτά που αναφέρεις δεν απαντά ή καλύπτει το ερώτημα του  @primeragt , ή οποιοδήποτε άλλου που έχει σαν εικόνα την Αθήνα και όχι το "αραιοκατοικημένο" Όσλο

Επεξ/σία από Whargoul

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...