Whargoul Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 58 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Η εξέλιξη των εργασιών του Gigafactory 3 μέσα σε 50 ημέρες (μέσα στις οποίες είχαν και την πρωτοχρονιά τους). Για απατεωνιά δημιουργίας εντυπώσεων, πιστεύω πάει αρκετά γρήγορα. (δεν είμαι ειδικός). Εξασφαλίστηκε και η χρηματοδότησή του. Ένα εργοστάσιο δεν είναι μόνο τα χωματουργικά ή το κτήριο... Πιο βασικό από όλα είναι οι γραμμές παραγωγής! Μέχρι να αρχίσει να τις στήνει αυτές τίποτα δεν σημαίνει το όλο σκηνικό, ειδικά όταν τα θα θα θα προέρχονται από κάποιον που μόνο με Έλληνες πολιτικούς κοντράρετε στο μπλα μπλα και το hype! 1 ώρα πριν, sattack είπε Το μονο προβλημα αυτου του αυτοκινητου ειναι οτι δεν ειναι αμεσα διαθεσιμο. Θα το αγορασει και η κουτση Μαρια. Και το ότι δεν έχει "χαρακτήρα" είναι ένα πρόβλημα και ότι δεν συγκρίνεται εμφανισιακά με αυτό που έδειξε πριν λίγο η Audi είναι ένα πρόβλημα. Μέχρι να βγει σε παραγωγή το 2020-2021, το όλο σχήμα θα είναι 4-5 χρονών. δλδ boring. Ίδιου σχήματος μοντέλα τα βγάζεις και τα πουλάς μαζί, όχι με καθυστέρηση μισής γενιάς. Θα έπρεπε τουλάχιστο να του κάνει ένα βαρύ face-lift για να δείξει ότι έτσι θα είναι και το "ανανεωμένο" model 3 για να κρατήσει το ενδιαφέρον ψηλά. Πέρα από την προσωπική μου εκτίμηση για το σχήμα, οι αγορές πάντως δείχνουν να διαφωνούν στο ότι θα το αγοράσει και η κουτσή Μαρία. Η μετοχή της Tesla έπεσε με το άνοιγμα 4%... Οπότε ένα περίπου το Hype στις αγορές για την Tesla τέλειωσε και τώρα ξεκινά και επισήμως η πραγματικότητα. Μόλις έπαιξε δυο μεγάλα χαρτιά, πέρασε από 2 κομβικά σημεία που αναμένονταν εδώ και χρόνια και όχι απλά απέτυχε να στείλει τις μετοχές της στα ουράνια, αλλά έπεσε με τα μούτρα. 1
Droulas13 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 14 λεπτά πριν, Whargoul είπε Ένα εργοστάσιο δεν είναι μόνο τα χωματουργικά ή το κτήριο... Πιο βασικό από όλα είναι οι γραμμές παραγωγής! Μέχρι να αρχίσει να τις στήνει αυτές τίποτα δεν σημαίνει το όλο σκηνικό, ειδικά όταν τα θα θα θα προέρχονται από κάποιον που μόνο με Έλληνες πολιτικούς κοντράρετε στο μπλα μπλα και το hype! "Ένα εργοστάσιο δεν είναι μόνο τα χωματουργικά ή το κτήριο... ". Αρχίσαμε τα κοινότυπα; Προφανώς δεν αρκούν τα χωματουργικά. Πριν δύο μήνες υπήρχε αντίρρηση στο κατά πόσο έχει ξεκινήσει η κατασκευή. Για την ακρίβεια διατυπώθηκε ο ισχυρισμός, ότι το περιμετρικό τοίχος στήθηκε για να μην φαίνεται, ότι η κατασκευή δεν έχει ξεκινήσει. Τώρα πήγαμε στο "για να δούμε πότε θα στηθούν οι γραμμές παραγωγής". Δεν μπορώ να πω, εξελίσσεται το φόρουμ! 1
Whargoul Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, Droulas13 είπε "Ένα εργοστάσιο δεν είναι μόνο τα χωματουργικά ή το κτήριο... ". Αρχίσαμε τα κοινότυπα; Προφανώς δεν αρκούν τα χωματουργικά. Πριν δύο μήνες υπήρχε αντίρρηση στο κατά πόσο έχει ξεκινήσει η κατασκευή. Για την ακρίβεια διατυπώθηκε ο ισχυρισμός, ότι το περιμετρικό τοίχος στήθηκε για να μην φαίνεται, ότι η κατασκευή δεν έχει ξεκινήσει. Τώρα πήγαμε στο "για να δούμε πότε θα στηθούν οι γραμμές παραγωγής". Δεν μπορώ να πω, εξελίσσεται το φόρουμ! Δεν εξελίσσεται το forum. Απλά συνεχίζεις να "εντυπωσιάζεσαι" με πράγματα ανούσια και να κάνεις μελλοντικές υποθέσεις με αυτά. Για άλλη εταιρεία που κινείται με βάση μελετών και σχεδίων όλα αυτό θα ήταν μια θετική εξέλιξη. Για μια εταιρεία που βασίζεται στο "έντερο" του CEO της, και οι στόχοι της είναι ότι θυμηθεί να πει ο CEO σε μια συνέντευξη και όχι ο CEO να παρουσιάζει τους στόχους της εταιρείας που βγήκαν με βάση οικονομοτεχνικές μελέτες, τότε οτιδήποτε preliminary θεωρείται μηδενικής αξίας. Ειδικά αφού έχει δείξει πολλάκις ότι θα κάνει τα πάντα για maximum marketing effect και στάχτες στα μάτια. Αυτό είναι που σκότωσε το hype και πέφτει η μετοχή της παρά τις παρουσιάσεις νέων μοντέλων. Κάλλιστα το όλο εργοστάσιο μπορεί να είναι ένα άλλο παράδειγμα του "ξεκινάτε να το στήνετε, και βλέπουμε στην πορεία για παραγωγή, ζήτηση κλπ". Χωρίς να βάζουμε στο παιχνίδι πολιτικά θέματα και τον οικονομικό πόλεμο Κίνας-ΉΠΑ που κανείς δεν ξέρει πως θα εξελιχθεί. Ακόμα δεν έχει καταφέρει να αποδείξει ότι υπάρχει μακροχρόνια ζήτηση για την παραγωγή των εργοστάσιων στη μαμά πατρίδα της Tesla που παίζει και μπάλα μόνος του. Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2019 από Whargoul
Droulas13 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Πράγματι συνεχίζω να εντυπωσιάζομαι. Με το πόσο έξω πέφτετε στις προβλέψεις σας. Τον Ιούλιο ήταν μια συμφωνία απάτη, όπως όλες τις άλλες φορές που ακουγόταν κάτι για Κίνα. (Άσχετα που όλες τις άλλες φορές δεν είχε πάει στην Κίνα ο Μασκ για να υπογράψει κάποια συμφωνία). Τον Οκτώβριο που αγοράστηκε το γεωτεμάχιο και πάλι ήταν μια απάτη, δεν θα ξεκινούσε η κατασκευή του ποτέ. Τον Ιανουάριο που έγιναν τα εγκαίνια της εκκίνησης της κατασκευής και πάλι ήταν μια απάτη. Σήμερα που βλέπουμε τα χωματουργικά σε πλήρη εξέλιξη και πάλι δεν σημαίνει τίποτα γιατί δεν υπάρχει κανένα σοβαρό πλάνο. Για αυτό άλλωστε τα κορόιδα οι κινέζοι του έδωσαν τόσο δελεαστικό επιτόκιο. Κάθε ασόβαρο πλάνο επιβραβεύεται με χαμηλό επιτόκιο. Και όλα αυτά για μια εταιρεία που το 2013 είχε ετήσιες πωλήσεις 2 δις και το προηγούμενο τρίμηνο είχε πωλήσεις 7 δις. Κάτι που ως γνωστόν γίνεται χωρίς σοβαρό πλάνο. Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2019 από Droulas13 1
Whargoul Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Φυσικά ξεχνάς ότι η συγκεκριμένη εταιρεία, τον καιρό που έκανε όλο το πανηγύρι με την Κίνα και δημιουργούσε όλο το hype χόρευε με την χρεοκοπία, και ότι αυτός ο χορός απ' ότι φαίνεται καλά κρατεί. Δημιουργήθηκε σαν smoke screen και μάλλον συνεχίζει να παραμένει. +Τα δάνεια και τα επιτόκια τίποτα δεν σημαίνουν. Όλες οι επιχειρήσεις που ξεκίνησαν και απέτυχαν, κάποιος επένδυσε και τους έδωσε δάνεια! Τα δελεαστικά επιτόκια κατ εσένα, πάλι τίποτα δεν σημαίνουν όταν δεν ξέρεις τις υποθέσεις του δανειστή. Κάλλιστα μπορούν να σημαίνουν ότι με φυσιολογικό επιτόκιο, το όλο project μπορεί να γίνει high risk και να αποτύχει. 52 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Και όλα αυτά για μια εταιρεία που το 2013 είχε ετήσιες πωλήσεις 2 δις και το προηγούμενο τρίμηνο είχε πωλήσεις 7 δις. Κάτι που ως γνωστόν γίνεται χωρίς σοβαρό πλάνο. Το προηγούμενο τρίμηνο. Εκείνο το τρίμηνο που τα έσοδα ήταν λόγω παροδικών γεγονότων, που πωλούσε τις προπαραγγελίες των ακριβών εκδόσεων. Ο ίδιος ο Musk το είπε αλλά προφανώς ευχαριστιέστε να το ξεχνάτε. Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2019 από Whargoul
michael92 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Στις 12/3/2019 στις 8:08 ΜΜ, mechpanos είπε Η Τέσλα πρέπει να καταλάβει ότι είναι εταιρεία και όχι Κικστάρτερ πρότζεκτ. Το να κάνει λίγο στην μπάντα τον παπάτζα είναι ένα πρώτο βήμα. Το θέμα είναι ότι χωρίς τον παπάτζα δεν υπάρχει Tesla.
Droulas13 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Αναφορά σε κείμενο Το προηγούμενο τρίμηνο. Εκείνο το τρίμηνο που τα έσοδα ήταν λόγω παροδικών γεγονότων, που πωλούσε τις προπαραγγελίες των ακριβών εκδόσεων. Ο ίδιος ο Musk το είπε αλλά προφανώς ευχαριστιέστε να το ξεχνάτε. Πόσο λες να είναι το επόμενο (αυτό δηλαδή το) τρίμηνο; Κάτω από 6,5 δεν πρόκειται να είναι πάντως. Και αυτό γιατί πέρασαν 2 εβδομάδες μέχρι να αρχίσει να στέλνει Ευρώπη. Όπως και να έχει χάνεις το point αυτού που είπα. Μια εταιρεία που μέσα σε 5 χρόνια αυξάνει κατά 1.300% τα έσοδά της, μόνο για ασόβαρο πλάνο δεν μπορείς να την κατηγορήσεις. Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2019 από Droulas13 1
Whargoul Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε [...] Μια εταιρεία που μέσα σε 5 χρόνια αυξάνει κατά 1.300% τα έσοδά της, μόνο για ασόβαρο πλάνο δεν μπορείς να την κατηγορήσεις. Είχα 100 ευρώ έσοδα και τα αύξησα 1300% και τα έκανα 1300 γιατί εκτός από φραπέ αυτό το μήνα άρχισα να πουλώ και φραπουτσίνα και είχε και το χωριό one-of-a-time πανηγύρι που μαζεύτηκε πλήθος κόσμου. Είναι προφανές ότι θα φάω τα Starbucks σε 5 μήνες. Αφού έχω γαμάτο ρυθμό ανάπτυξης..... Οι αριθμοί από μόνοι τους τίποτα δεν σημαίνουν! No1 κανόνας της παρουσίασης δεδομένων.
Droulas13 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Του χρόνου που θα σου θυμίζω αυτά τα περί "one of a time πανηγύρι" , θα βρεις κάτι άλλο να πεις. Και μετά θα με ρωτάς γιατί μου κάνει εντύπωση. Και πάλι από την αρχή.
isay Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, Droulas13 είπε "Ένα εργοστάσιο δεν είναι μόνο τα χωματουργικά ή το κτήριο... ". Αρχίσαμε τα κοινότυπα; Προφανώς δεν αρκούν τα χωματουργικά. Πριν δύο μήνες υπήρχε αντίρρηση στο κατά πόσο έχει ξεκινήσει η κατασκευή. Για την ακρίβεια διατυπώθηκε ο ισχυρισμός, ότι το περιμετρικό τοίχος στήθηκε για να μην φαίνεται, ότι η κατασκευή δεν έχει ξεκινήσει. Τώρα πήγαμε στο "για να δούμε πότε θα στηθούν οι γραμμές παραγωγής". Δεν μπορώ να πω, εξελίσσεται το φόρουμ! Droulas πόσους μήνες πριν ξεκίνησαν οι ανακοινώσεις και οι θεατρινισμοί για το νεο υπερεργοστάσιο; Ποτε έγιναν τα "εγκαίνια"; Πότε βρέθηκε η χρηματοδότηση; Τότε λεγαμε κάποιοι οτι παιζει θεατρο γιατί δεν εχει εξασφαλίσει το χρήμα και έρχεται τώρα η πραγματικότητα να το επιβεβαιώσει, οποτε μην το παρουσιάζεις σαν επιτυχία. Και μην αρχίσεις πάλι τα ανέκδοτα για chinese new year και τετοια. Εμφανέστατα όλα ήταν μπαρουφες και κονφετί για stock pump και smoke screen, γιατί χρήμα δεν είχε εξασφαλίσει. Σε λίγο θα κάνει εγκαίνια για κάθε φορτηγό χώμα που μετακινεί. Η χρηματοδόση για τι ποσό ειναι και για πόσο καιρό το δάνειο; Και σταμάτα το νεο τραγουδι γιατί το χαμηλό χαμηλό επιτόκιο, γιατί για ενα χρόνο και για τετοιο ποσο, μονο χαμηλό δεν το χαρακτηρίζεις. Εγω αναρωτιέμαι όταν για τέτοιο δάνειο έπρεπε να συνεισφέρουν τόσες τράπεζες. Και η παρουσίαση του Υ, καρα-φιασκο (ιδιο model 3) για να μαζεύει παραγγελίες, οπου το χρήμα ΔΕΝ ειναι προκαταβολή, αλλά "non-refundable έξοδα φακέλου". Είναι σαν να πάω στην Χ εταιρεία και να μου λεει οτι το αμαξι κάνει 50χιλιάρικα, αλλά για να σας βάλουμε παραγγελία, θελουμε άλλα 2500 (δηλαδή 52500) που αν δεν παραλάβετε (γιατί δεν το φτιάξαμε ή σας το φέραμε σακαράκα) χάνετε τα 2500. (edit : Αν παραλάβετε, θα σας αφαιρέσουμε το ποσο - ασαφές το πως). Τι λέτε ρε παιδια; Πόσο στόκος κολλημένος πρεπει να ειναι κάποιος πελάτης για να δεχτεί κατι τετοιο; Κάτι ακομα, αν και βαριέμαι να επιβεβαιώσω το 1300%. Και 23000% να ήταν, ποιος το όφελος οταν ουτε μια μαμημενη χρονια (μιλάμε πλεον 10+ ετη) δεν εχει ετήσια κέρδη; Η solarcity πως πάει; Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2019 από isay 1
studiokristo Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Αυτό που δεν μπορώ να εξηγήσω είναι πως εταιρείες μεγαθήρια (Walmart, DHL, UPS, PEPSI, κτλ.) που έχουν ήδη αγοράσει εκατοντάδες φορτηγά Tesla και αναμένεται να αγοράσουν κι άλλα, πως δε ρώτησαν εδώ στο insomnia να πάρουν γνώμες πρώτα. Σοβαρά τώρα, το ότι μια εταιρεία νεοσύσταση σε σχέση με τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχει αποκτήσει τόσο πολυπληθές φανατικό κοινό, χωρίς να έχει πληρώσει ούτε 1 cent για διαφήμιση, είναι καταπληκτικό. Ίσως είχε και τύχη, αλλά κάτι σημαίνει. Όπως όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, αντιμετωπίζει και αυτή τα προβλήματά της. Ωστόσο, όχι μόνο στέκεται όρθια σε έναν έντονο ανταγωνισμό αλλά αυξάνει τα μεγέθη της. Μακάρι να πάει ακόμα καλύτερα, όχι για να πικραθούν οι haters, αλλά γιατί θα κάνει καλό στον ανταγωνισμό και κερδισμένοι θα βγουν οι καταναλωτές. “Ads are dead. The future is about things people want, not things they must endure.” — Lou Paskalis, Bank of America 3
isay Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Ποια φορτηγα; Υπάρχει παραγωγή φορτηγών tesla; Και μην τσιμπάς με αναρτήσεις-ανακοινώσεις, γιατί ετσι λέγανε για 400.000 κρατήσεις του model 3 και η πηγή στέρεψε πάρα πολύ νωρίτερα. Οι εταιρίες δεν ειναι απλοί πολίτες που ψωνιζουν απο συναίσθημα, αλλά ψωνιζουν με βάση δοκιμες, μελέτες και συγκρίσεις με αλλα μοντελα. ΟΤΑΝ λοιπον γινουν οι πρώτες πραγματικές δοκιμές και φανεί η πραγματικότητα, ας κάνουμε τοτε απολογισμό. Να στο παω και αλλιως. Αν η tesla ήταν τοσο σιγουρη για το προϊόν της και τα τεράστια πλεονεκτηματα εναντι του ανταγωνισμου, λες να μην το ειχε βάλει σε παραγωγή; Λες οι εταιρίες να μην πιεζαν να ξεκινησει η παραγωγή; Λίγη κοινή λογική. Νεοσύσταση δεν τη λες ... σε λιγο θα πρεπει να παει φαντάρος. 1
Whargoul Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, studiokristo είπε Σοβαρά τώρα, το ότι μια εταιρεία νεοσύσταση σε σχέση με τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχει αποκτήσει τόσο πολυπληθές φανατικό κοινό, χωρίς να έχει πληρώσει ούτε 1 cent για διαφήμιση, είναι καταπληκτικό. Διαφήμιση δεν είναι μόνο οι ρεκλάμες στην TV. Τα referral προγράμματα που τελικά βγήκαν και πολυέξοδα και έπρεπε να κοπούν δλδ τι είναι? Δωράκια από την καλή τους την καρδία ή "πληρωμή" για advertorials, για σαματά και διαφημίσεις σε blogs? Η πελατεία της είναι συγκεκριμένη. 3 ώρες πριν, studiokristo είπε Αυτό που δεν μπορώ να εξηγήσω είναι πως εταιρείες μεγαθήρια (Walmart, DHL, UPS, PEPSI, κτλ.) που έχουν ήδη αγοράσει εκατοντάδες φορτηγά Tesla και αναμένεται να αγοράσουν κι άλλα, πως δε ρώτησαν εδώ στο insomnia να πάρουν γνώμες πρώτα. Δεν τα αγόρασαν. Εχουν κάνει προπαραγγελίες. Και αυτές είναι μερικές εκατοντάδες (300-400) στο σύνολο, όχι εκατοντάδες από κάθε εταιρεία. Τις περισσότερες προπαραγγελείες τις έχει η UPS με 125, και η Pepsi με 100. Στο μέγεθος αυτών των εταιρειών τέτοια νούμερα είναι απλά για test-drive. Όχι σοβαρό ενδιαφέρον. Από την άλλη, η μητρική της Budweiser προπαράγγειλε 800 φορτηγά υδρογόνου από την Nikola και 40 από την Tesla. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2019 από Whargoul
Droulas13 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 19 ώρες πριν, isay είπε Και η παρουσίαση του Υ, καρα-φιασκο (ιδιο model 3) για να μαζεύει παραγγελίες, οπου το χρήμα ΔΕΝ ειναι προκαταβολή, αλλά "non-refundable έξοδα φακέλου". Είναι σαν να πάω στην Χ εταιρεία και να μου λεει οτι το αμαξι κάνει 50χιλιάρικα, αλλά για να σας βάλουμε παραγγελία, θελουμε άλλα 2500 (δηλαδή 52500) που αν δεν παραλάβετε (γιατί δεν το φτιάξαμε ή σας το φέραμε σακαράκα) χάνετε τα 2500. (edit : Αν παραλάβετε, θα σας αφαιρέσουμε το ποσο - ασαφές το πως). Τι λέτε ρε παιδια; Πόσο στόκος κολλημένος πρεπει να ειναι κάποιος πελάτης για να δεχτεί κατι τετοιο; Δεν γίνεται να λες τόσα μαζεμένα λάθος πράγματα. Εκτός και αν το κάνεις επίτηδες. Τα 2.500 αν αλλάξεις γνώμη επιστρέφονται και αν δεν αλλάξεις γνώμη θα συμψηφιστούν, όταν έρθει η ώρα να ολοκληρωθεί η αγορά. 19 ώρες πριν, isay είπε Κάτι ακομα, αν και βαριέμαι να επιβεβαιώσω το 1300%. Και 23000% να ήταν, ποιος το όφελος οταν ουτε μια μαμημενη χρονια (μιλάμε πλεον 10+ ετη) δεν εχει ετήσια κέρδη; Αυτά πες στα στο Μπέζο και τα 100+δις του. Τα ίδια του έλεγαν, όταν επί χρόνια αύξανε τζίρους χωρίς αντίστοιχα να βγάζει κέρδη. Τώρα όλοι βλέπουν την πλάτη του.
isay Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Δεν γίνεται να λες τόσα μαζεμένα λάθος πράγματα. Εκτός και αν το κάνεις επίτηδες. Τα 2.500 αν αλλάξεις γνώμη επιστρέφονται και αν δεν αλλάξεις γνώμη θα συμψηφιστούν, όταν έρθει η ώρα να ολοκληρωθεί η αγορά. Ελα μου όμως που οsupreme leader σας δουλευει στα μουτρα, αλλά κατ'αλλα οι σκεπτικιστες είναι λάθος. Δες λοιπον τι γραφει στο electrek (ξέρεις, μαγαζί του supreme leader) στο παρακάτω link και προσεξε ειδικά την εικονα στο μεθεπομενo link (και μην πεις οτι ειναι photoshoπια, ειναι απο το site παραγγελιων της tesla) https://electrek.co/2019/03/15/tesla-model-y-cash-grab/ https://electrek.co/wp-content/uploads/sites/3/2019/03/Screen-Shot-2019-03-15-at-10.12.04-AM.jpg 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Αυτά πες στα στο Μπέζο και τα 100+δις του. Τα ίδια του έλεγαν, όταν επί χρόνια αύξανε τζίρους χωρίς αντίστοιχα να βγάζει κέρδη. Τώρα όλοι βλέπουν την πλάτη του. Εχεις ακομα την ελπιδα οτι μετά απο 15 χρονια θα γινεται amazon, apple κλπ εταιρίες; Αν δεν πωληθεί κοψοχρονιά σε καμια αλλη κινεζικη εταιρεία, το μελλον θα ειναι τύπου Σώρρας ή theranos (οπως λεμε teslanos)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα