Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

😛  Δεν εχει. γιατι και στο μελλον το υδρογονο θα ειναι παλι το καυσιμο του μελλοντος ενω ολα θα εχουν μπαταρια. 😛 καλο ειναι που συνειδητοποιησες και κατι τοσο καιρο σε αυτο το thread 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σοβαρά τώρα? βάζει στην ίδια κατηγορία την μπαταρία των 48V που έχει μέγεθος όσο ένα κουτί παπουτσιών,  με την 1000-1500kg,  150kwh+ μπαταρία που χρειάζονται τα BEV για μια εμβέλεια τις προκοπής σε όλες τις συνθήκες? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα bev οσο καλα ειναι για την ευχαρηστηση του καταναλωτη τοσο αχρηστα ειναι απο καθαρα οικολογικους ορους. Γιατι οταν μιλαμε για οικολογια πρεπει να το βλεπουμε σφαιρικα το θεμα και οχι το τι γινεται σε μια πολη μονο. Με τα BEV απο τη στιγμη που η ενεργεια προερχεται παλι απο καυση γαιανθρακων παλι θα κοστιζει σε ρυπους, μονο σε περιοχες που το ρευμα θα προερχεται απο πυρινικα θα βελτιωθει η κατασταση. Επισης σε πολεις δεν ειναι ευκολη η καθολικη επικρατηση των BEV καθως δεν γινεται να υπαρχουν παντου σταθμοι φορτισης για ολους οποτε στην πραγματικοτητα δεν θα μπορεσουν να αντικαταστησουν πληρος τα συμβατικα ποτε. Εκει που θα μπορουν πολυ ανετα να επικρατησουν καθολικα ειναι σε προαστια με μονοκατοικιες και γενικοτερα επαρχια οπου ο λογος πλυθησμου/εκτασης ειναι μικρος και αρα εφικτο να υπαρχουν τοσοι φορτιστες οσοι οι χρηστες τους. Αντιθετα τα αμαξια με fuel cells που μπορουν να διατηρησουν τον λογο σταθμων γεμισματος/κατοικους και χρονο ειναι ιδιος με το σημερινο θα ειναι πολυ πιο ευκολο να γινει η μεταβαση προς αυτα. Αν τωρα το θεμα μας δεν ειναι να παμε στην ηλεκτροκινηση γενικοτερα αλλα στα μπαταριοκινητα ειδικοτερα τοτε δυστηχως μονο πισω εχουμε να παμε σε πιθανη καθολικη επικρατηση τους που θα επιβληθει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαθολου πισω δεν ειμαι. Αλλα οταν διαβαζω @@ριες οτι μονο τα BEV θα μας σωσουν ε συγνωμη κιολας αλλα οι μισοι δεν λετε να καταλαβετε ποσο λαθος ειναι αυτο. Αλλο το αν ειναι γαματα σαν αμαξια και αλλο αν θα καταφερουν να μπουν αυτα και μαζι τους αλλες τοσες πριζες σε μια αγορα 1 δισ και βαλε οχηματων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, sattack είπε

Παρεπιπτοντως, η Eλλαδα ειχε απαγορευσει σε Αθηνα και Θεσσαλονικη τα diesel και ειχε εξαφανιστει το νεφος (οι μεγαλυτεροι θα θυμουνται καθε μερα στις ειδησεις το ρεπορταζ νεφους...) και πηγε και το ξαναφερε την ωρα που οι αλλοι αρχιζαν να το περιοριζουν...

 

Τα πετρελαιοκίνητα με εξαίρεση ταξί και φορτηγά, πάντα απαγορεύονταν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

 

Το νέφος που κορυφώθηκε τη δεκαετία του 80 οφειλόταν κυρίως στα αυτοκίνητα παλιάς τεχνολογίας και δευτερευόντως στα συστήματα κεντρικής θέρμανσης και τις διάφορες βιομηχανίες που βρίσκονταν στο λεκανοπέδιο.

Τη δεκαετία του 90 καθιερώθηκαν τα καταλυτικά, και με την απόσυρση του 1992 ανανεώθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό ο εντελώς γηρασμένος στόλος αυτοκινήτων. Παράλληλα φύγανε διάφορες βιομηχανίες απο το κέντρο αλλά και τα καύσιμα γίνανε καθαρότερα. Ενδεικτικά, σήμερα το πετρέλαιο έχει μικρότερη περιεκτικότητα θείου απο όσο είχε η βενζίνη πρίν κάποια χρόνια.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 8-10 φορές παραπάνω αυτοκίνητα στην Αθήνα σε σχέση με το 1980, παρόλα αυτά η ατμόσφαιρα είναι πιό καθαρή απο τότε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, primeragt είπε

Kαθολου πισω δεν ειμαι. Αλλα οταν διαβαζω @@ριες οτι μονο τα BEV θα μας σωσουν ε συγνωμη κιολας αλλα οι μισοι δεν λετε να καταλαβετε ποσο λαθος ειναι αυτο. Αλλο το αν ειναι γαματα σαν αμαξια και αλλο αν θα καταφερουν να μπουν αυτα και μαζι τους αλλες τοσες πριζες σε μια αγορα 1 δισ και βαλε οχηματων.

Κλασσική ατάκα που ξεστομίζεται απο μη-γνώστες, μη-διαβασμένους και καταρρίπτεται άμεσα χωρίς πολύ κόπο.

Στο μόνο που θα συμφωνήσω που πιθανά να μην εχεις σκεφτεί αλλα εν μέρη το εκφράζεις, ειναι το ζήτημα της επάρκειας ισχύος που πιθανά να δημιουργήσει πρόβλημα στο μέλλον, αλλα οχι άμεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το thread της 22-11-2018, που ανακοίνωνε των ερχομό της 3ης γενιάς των supercharger της tesla:

Στις 22/11/2018 στις 11:07 ΜΜ, Fubar.gr είπε

Μικρή αλλά σημαντική λεπτομέρεια: Τα υπάρχοντα αυτοκίνητα (S, X, 3) δέν θα επωφεληθούν απο τα επιπλέον KW, γιατί ήδη ο Supercharger των ονομαστικών 120Kw φέρνει τις μπαταρίες στα όρια τους και για να μην τις καταστρέψει, φορτίζει στη μέγιστη ισχύ μόνο για τα πρώτα 10-15 λεπτά.

Γι αυτό το διαφημίζουν ως "180 miles in 30 minutes", Αν θέλεις πλήρη φόρτιση, τα επόμενα 150 μίλια μέχρι την πληρη φόρτιση θέλουν άλλα 60 λεπτά.

Ο v3 Supercharger θα έχει νόημα μόνο σε μελλοντικά αυτοκίνητα με πιό εξελιγμένες μπαταρίες.

Τελικά από την 3η γενιά των supercharger, η οποία έχει διπλάσια ισχύ, θα επωφεληθούν όλα τα model 3. Λόγω δε της διπλάσιας ισχύος και της τεχνολογίας Οn-Route Battery Warmup, η οποία θα προετοιμάζει την θερμοκρασίας του pack στο ιδανικό επίπεδο, ο χρόνος θα μειωθεί στο μισό!

Ενδεικτικά ενώ πριν χρειαζόντουσαν 34 λεπτά για να φορτιστεί ένα LR model 3 από το 20% στο 80%, με το V3 θα χρειάζονται μόλις 17 λεπτά!

Σύμφωνα με αυτό το πινακάκι:

eSufjJ0.gif

Ας υπολογίσουμε ένα μελλοντικό ταξίδι Αθήνας-Θεσσαλονίκης με ένα LR model 3 με 5% degradation και σε 100% κατάσταση φόρτισης:

Σύμφωνα με το χάρτη της tesla για τους μελλοντικούς σταθμούς supercharger στην Ελλάδα, η πρώτη και μοναδική στάση είναι στην Λαμία στα 210km. Μέχρι εκεί και οδηγώντας με 120km/h θα χρειαστεί 1 ώρα και 45 και θα φτάσεις με 52% υπόλοιπο μπαταρίας. Θα χρειαστείς 20 λεπτά (μαζί με το χρόνο που θα χάσεις μέχρι να μπεις στον σταθμό και να βγεις) και θα φύγεις με 90% μπαταρία.

Τα υπόλοιπα 300 χλμ και με μέση ταχύτητα 110 km/h θα διανυθούν σε 2 ώρες και 45 λεπτά και θα φτάσεις στη Θεσσαλονίκη με 20% υπόλοιπο. Είτε θα έχεις φροντίσει να κλείσεις να μείνεις σε ξενοδοχείο με destination charger και το φορτίζεις εκεί είτε θα χρειαστείς 15 λεπτά στο σταθμό superchager της Θεσσαλονίκης για να το φορτίσεις στο 75%.

Συνολικός χρόνο ταξιδιού μαζί με την δεύτερη φόρτιση 5 ώρες και 5 λεπτά.

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

*Εκτός εάν έχει κρύο και ανάψεις τις θερμάστρες, καύσωνα και ανάψεις το AC, εκτός εάν βρέχει και το οδόστρωμα είναι βρεγμένο και έχεις μεγαλύτερη αντίσταση, εκτός εάν θέλεις να πηγαίνεις με το όριο των 130km/h αντί με 110 km/h, εκτός εάν το αμάξι σου είναι 10χρονών, εκτός εάν οι τροχοί είναι 19", Τα ελαστικά είναι με χαμηλότερη πίεση, δεν είναι καινούργια ...... οπότε θα χρειαστείς γερανό. 

**Βασισμένο στα θεωρητικά max peaks

*** Βασισμένο και σε ένα πινακάκι αγνώστων στοιχείων. 

PS: Για ένα model 3 που χρησιμοποιείς για το σενάριο, η διαφορά είναι 33% και όχι 50%, αφού πάλι μπορεί να προθερμάνει τις μπαταρίες του και με τα 120kW... Στο βιντεάκι που βάζεις σείναι με προθερμασμένες μπαταρίες, οπότε θα χρειαστείς in-theory, και σύμφωνα με τα δεδομένα της Tesla, 23λεπτά για την φόρτιση από το 52% στο 90%. (34min*0,67). Το ίδιο και για την φόρτιση από το 20-80%. Θα χρειαστείς in -theory πάλι 23min, και όχι 17...

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/3/2019 στις 8:53 ΠΜ, Droulas13 είπε

Εγώ ανήκω στην πλευρά που δικαιώνεται πάνω από δέκα χρόνια. Τις δικές σου κριτικές ικανότητες να κοιτάξεις, που επέλεξες να ανήκεις στην πλευρά που πάντα πέφτει έξω. 

Σιγά μη δικαιώνεσαι και στον επόμενο αιώνα. Πριν 7 μήνες έγραψες οτι το 420 funds secured ήταν αληθές και διαψέυστηκες από τον ίδιο τον οδηγό της αίρεσης. Στο ενδιάμεσο ουκ ολιγες φορες πάλι "δεν δικαιώθηκες" και ο λογος ήταν και πάλι αυτός που θεωρείς αξιόπιστο, πρωτοπόρο, έμπιστο, καινΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ (sorry δεν μπορεσα να κρατηθώ άλλο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι έγινε; Το homologation ολοκληρώθηκε; Γιατί άκουσα ότι είναι τεράστιο θέμα. Έχεις το θάρρος και μιλάς. Αυτό μου αρέσει σε εσένα.

 

ΥΓ. Πως ακριβώς διαψεύστηκα από "τον οδηγό της αίρεσης"; Παραδέχτηκε, ότι δεν είχε προσφορά από τους Σαουδάραβες; Για στείλε ένα λινκ να το διαβάσω και εγώ. Τι πίνεις άραγε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Vagosman είπε

Κλασσική ατάκα που ξεστομίζεται απο μη-γνώστες, μη-διαβασμένους και καταρρίπτεται άμεσα χωρίς πολύ κόπο.

Στο μόνο που θα συμφωνήσω που πιθανά να μην εχεις σκεφτεί αλλα εν μέρη το εκφράζεις, ειναι το ζήτημα της επάρκειας ισχύος που πιθανά να δημιουργήσει πρόβλημα στο μέλλον, αλλα οχι άμεσα.

Αντικατεστησε μου εσυ ΟΛΑ τα οχηματα με αυστηρως μπαταριοκινητα ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ και ελα μετα πες μου που πως ποτε θα τα φορτιζεις και με τι εργοστασια παραγωγης ρευματος. Αυτο λεω. Καλα τα BEV αλλα δεν ειναι τα μονα ουτε και λυνουν ολα τα προβληματα απλα και μονο γιατι δεν κανουν τα ιδια καυση. Και αυτα τα λεω σε ανθρωπους που υποτιθετε θελουνε να πανε μπροστα σε ενα καλυτερο περιβαλον αλλα μονο με αυτο που εκοινοι θελουν. Μονο BEV παιδες τα αλλα μεσα ειναι παιχνιδακια...  Προοδευτισμος του κωλου το λεω αυτο. Συγνωμη αλλα δεν υπαρχει μια και μονο σωστη λυση για την απεξαρτηση μας απο τους υδρογονανθρακες.

Επεξ/σία από primeragt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Ice vs EV fuel efficiency

Το βιντεο δεν κανει συγκριση σε efficiency αλλα οικονομια χρησης και αυτο εχει να κανει καθαρα με τις τιμες. Στην Ελλαδα πχ τα ιδια ακριβως αυτοκινητα θα εχουν ακομα μεγαλυτερη διαφορα υπερ του Tesla. Αν θελαμε να κρινουμε διαφορες καθαρα σε οικονομια ενεργειας θα επρεπε να γινει αυτη η συγκριση σε καθαρες τιμες ρευματος και βενζινης βγαζοντας εκτος του φορους εκατερωθεν. Παλι υπερ του Tesla θα ηταν απλα οχι τοσο πολυ αλλα ετσι θα βλεπαμε τα πραγματικα στοιχεια ενεργειακης αντιστοιχιας μετακινησης μεταξη των 2 διαφορετικων μεσων μετακινησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Τι έγινε; Το homologation ολοκληρώθηκε; Γιατί άκουσα ότι είναι τεράστιο θέμα. Έχεις το θάρρος και μιλάς. Αυτό μου αρέσει σε εσένα.

Πας και να βγεις απο πάνω; 

Για το homol. Ξεκίνησε να στέλνει οχήματα χωρίς να έχει πάρει homologation; Ναι ή οχι; ΟΧΙ. Οταν άνοιξε τις παραγγελίες (να πάρει το χρήμα) ειχε πάρει τεχνικη επάρκεια, ναι ή οχι; ΟΧΙ. Οταν έβαλε την πρώτη μιση καραβιά ειχε πάρει τεχνικη επάρκεια, ναι ή οχι; ΟΧΙ.. Αρχίσατε όμως οι καλτίστες να λετε οτι έρχεται να κατακτήσει την ευρωπη και αλλα τετοια, ενω στην πράξη ο supreme leader "διέρρευσε" τις φωτογραφίες (και πάλι) για stock pump, ελπιζοντας οτι θα εχει συντομα τεχνικη επάρκεια. Οταν κάποιοι σκεπτικιστές ειπαμε "ηρεμα τα πυροτεχνήματα γιατί δεν εχει πάρει ακομα επάρκεια", οι καλτίστες αρχίσατε πάλι τα τραγούδια οτι αυτά ειναι μικροπρέπειες των anti-tesla και οτι ο supreme leader δεν θα το έκανε αν δεν ειχε την τεχνική επάρκεια. Μετά απο μερικές μέρες ο ιδιος ο supreme leader twitαρε οτι δεν την είχε και την περιμενε, δηλαδη επιβεβαιώθηκαν (και πάλι) οι σκεπτικιστές. Εκεί ποιος σας έβγαλε ψεύτες και ανενημέρωτους; Προφανώς ο ίδιος ο supreme leader. Μεχρι να φτάσουν το πρώτο καράβι, πήρε την πρώτη επάρκεια αν και κάποιες χώρες ακομα το ελέγχουν (π.χ. Σουηδία). Του βγήκε το ρίσκο (για το stock pump, οχι τις αναμενόμενες πωλήσεις) αλλά αυτό ΔΕΝ ισοδυναμεί οτι δεν ήταν ανηθικο και ανεντιμο να αρχίσει να παιρνει χρήματα απο πωλήσεις. Από την άλλη είμαι σιγουρος οτι αν δεν την ειχε πάρει, θα λεγατε οτι οι ευρωπαιοι κατασκευαστές ICE έβαλαν το χεράκι τους και αλλες τετοιες μπουρδες. Κερασάκια οτι οι πωλήσεις στην Ευρώπη ειναι πολύ χαμηλότερες από τις "αναμενόμενες ανακοινωθέντες" και οτι τα προβλήματα παραδόσεων, ποιότητας, κλπ ειναι τα ιδια και χειροτερα με την αντιστοιχη αμερικάνικη περιπτωση. 

3 ώρες πριν, Droulas13 είπε

ΥΓ. Πως ακριβώς διαψεύστηκα από "τον οδηγό της αίρεσης"; Παραδέχτηκε, ότι δεν είχε προσφορά από τους Σαουδάραβες; Για στείλε ένα λινκ να το διαβάσω και εγώ. Τι πίνεις άραγε;

  1. Εγραψες εσύ ο ιδιος οτι ο supreme leader ειχε συμφωνία ναι ή οχι; ΝΑΙ. Εχεις από τοτε παραδεχτεί οτι έκανες λάθος, ναι ή οχι; ΟΧΙ
  2. Καταδικάστηκε (και με βαρύ προστιμο) οτι ο supreme leader οτι δεν ειχε έμπρακτη συμφωνία και οτι το έκανε για stock manipulation, ναι ή οχι; ΝΑΙ
  3. Τι μπουνταλές μου λες για link; Ξέρεις να σερφάρεις στο διαδίκτυο; Μήπως θες να σου φέρουμε τον supreme leader να σου πει στη μουρη οτι έκανε απατη;

Στο εγραψα και παλιοτερα. Αν πληρώνεσαι να σπρώχνεις τον supreme leader, προβλημα σου, αλλά αν δεν πληρώνεσαι και με βάση την κριτική σου ικανοτητα υποστηρίζεις ένα μεγαλομανή, εγωιστή, ανεντιμο, ναρκισιστη, ανηθικο ΠΩΛΗΤΗ πρεπει να το κοιτάξεις. Αγόρασε ένα αμαξι του ή έστω πάρε μετοχές του και οταν δεν θα μπορεις να το οδηγείς ή θα χανεις λεφτα, θα αλλαξεις γνώμη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...