Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Μόνο την τελευταία εβδομάδα έχουμε την προσθήκη της ικανότητας να αντιλαμβάνεται τις πινακίδες STOP και τις stop lines.

https://electrek.co/2019/03/05/tesla-autopilot-detects-stop-lines-intersections/

Re droulas, εδω ο κόσμος της tesla εχει αρπάξει φωτιά και εσύ θεωρείς ως σημαντικό νεο το οτι πλέον αναγνωρίζει τα stop και τα stop lines; Seriously; Ξέρω οτι ο supreme leader δεν σας δίνει υλικό πράβδα αλλά σκεφτείτε λιγο πριν εκστομίσετε κάτι. 

To toyota που πήρε φιλος μου προπερσι ειχε στον standard εξοπλισμο το συστημα safety sense (links στο τέλος) που αναγνωρίζει (εκτος των αλλων) πινακίδες με ορια ταχυτητας ΚΑΙ STOP και προειδοποιεί το χρήστη, άρα σαν τεχνολογία αναγνώρισης μην μας λες για κατι πρωτοποριακό και σουπερ ουαου που μονο ο supreme leader το εχει σκεφτει. Και μιλάμε για toyota των 19000 ευρω, οχι κινεζιά made in usa των 50K-60K+ ευρω

Αν το δουμε και διαφορετικά και υπο το πρισμα του self driving, αν μέχρι τώρα τα tesla ΔΕΝ αναγνώριζε και ΔΕΝ αντιδρουσε στα stop αυτό ειναι το λιγότερο ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΌ. Η είδηση της προσθήκης αναγνώρισης των stop ουσιαστικά δηλώνει οτι μεχρι τώρα τα self driving tesla περνουσαν αερα πατέρα στις διασταυρώσεις με stop🤥 Αυτό ειναι ασφαλή self driving οδηγηση; Εγω αν ήμουν cult της tesla θα αποσιωπούσα είδηση τύπου "τώρα αναγνωρίζει και τα stop" γιατί έμμεσα θα έλεγα οτι μέχρι τώρα τα αυτοκίνητα ήταν σκοτώστρες.

Links για toyota safety sense (σιγουρα εχουν κατι αναλογο και αλλοι, βαριεμαι να ψάξω) :

ΥΓ: Εσείς οι θαυμαστες και promoters του supreme leader, προσεχτε λιγο με το electrek, γιατί τις τελευταίες ημέρες δείχνει να το εχει γυρίσει και να ειναι πιο επικριτικός και σκεπτικιστης στα της tesla. Μαζί με τις απολύσεις, τα κλεισίματα, κλπ περικοπές, πρεπει να επεσε μαχαίρι και στα "μαυρα marketιστικα διαφημιστικά pay rolls". 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το autopilot μέχρι τώρα επιτρέπεται η χρήση του μόνο σε αυτοκινητοδρομους. Από πότε υπάρχουν εκεί stop; Ότι να ναι. 

Απάντησα σε ένα συγκεκριμένο ερώτημα. 

Που κολλάει το αν καίγεται η τεσλα; που ούτε καν και καίγεται δηλαδή αλλά τεσπα.

Άραγε τώρα που "καίγεται" κατ εσέ η τεσλα, θα κάνεις καμιά πετυχημένη πρόβλεψη χρεοκοπίας; ευκαιρία είναι, μην την χάσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Το autopilot μέχρι τώρα επιτρέπεται η χρήση του μόνο σε αυτοκινητοδρομους. Από πότε υπάρχουν εκεί stop; Ότι να ναι. 

Αφου όπως λες επιτρέπεται μονο σε αυτοκινητοδρομους (που δεν εχει stop οπως λες)  ΠΟΙΟΣ Ο ΜΑΜΗΜΕΝΟΣ λογος να θεωρηθεί ειδηση οτι η tesla αναγνωριζει τα stop; ΕΣΥ άλλωστε το μετεφερες σαν ειδηση. Μόνος σου πεφτεις σε αντιφάσεις σε δικά σου λεγόμενα, οποτε το "οτι να'ναι" ΙΣΧΥΕΙ αλλα οχι για τα δικά μου λεγομενα

10 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Που κολλάει το αν καίγεται η τεσλα; που ούτε καν και καίγεται δηλαδή αλλά τεσπα.

Άραγε τώρα που "καίγεται" κατ εσέ η τεσλα, θα κάνεις καμιά πετυχημένη πρόβλεψη χρεοκοπίας; ευκαιρία είναι, μην την χάσεις. 

Καταννοώ και συμπονώ οτι είσαι σε απολυτη αρνηση με την πραγματικότητα. Ο τύπος ρευστοποιεί μέχρι αηδίας γιατί μετά απο 15 χρόνια πορείας της εταιρείας δεν εχει παρουσιασει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ κερδοφορίας και η υποτιθεμενη ανάπτυξη (που θα κρατουσε ponzi) πλέον ξεκάθαρα γίνεται απότομη συρρίκνωση (τρέμει η πυραμίδα του ponzi). Η ιστορία με τον βοσκό και τους λύκους έφτασε προς το τέλος της και τώρα όντως ήρθαν οι λύκοι. Πρόβλεψη δεν χρειάζεται να κάνω (το θεωρώ άσκοπο) αλλά ειναι σε ολους ξεκάθαρο οτι το καράβι έχει παρει γερή κλίση και ο καπετάνιος είναι σε απολυτο πανικό

  • Πωλήσεις usa στα τάρταρα, παραγγελίες και πωλήσεις σε eu-china αναιμικές προς το αστείες σε σχέση με το αναμενόμενο
  • Capex για αναπτυξη στα τάρταρα
  • Αγοραστές, μέτοχοι, προσωπικό (νυν και πρώην), προμηθευτές, συνεργεία, τράπεζες, κλπ τον έχουν στην μπουκα γιατί τους καρακάρφωσε πισωπλατα (μια χαρά τα ειπε ο fly4dat)
  • China factory ακομα να βρει χρηματοδότη, παρολο που απο το Οκτωβριο εχει κανει πλήθος θεατρικών παραστάσεων
  • Τα επομενα (τουλάχιστον 2 τριμηνα) με αρνητικά νουμερα
  • κ.α.

Με τα σημερινά δεδομένα δεν θεωρώ οτι δεν θα εχουμε νεο teslanos (δηλαδή πλήρες κλείσιμο) ή fyre festival, αλλά πιστευω οτι εν μια νυκτί, η tesla θα πουληθεί κο-ψο-χρονια σε κάποια κινέζικη εταιρεία που θα καπηλευθεί το brand και τους υπάρχοντες αγοραστές και απο εκει και πέρα 

  • οι αγοραστές θα μείνουν με μια σακαράκα με ακριβά ανταλλακτικά και πανακριβο κόστος χρήσης-συντηρησης
  • οι προμηθευτές θα πάρουν ... αέρα
  • οι μεγαλομέτοχοι απλά θα γράψουν επισφάλειες
  • οι αμερικάνοι φορολογουμενοι θα έχουν δώσει δεκα τανκερ λεφτα χωρις αντάλλαγμα
  • άπειροι εργαζομενοι θα χάσουν έσοδα και θα μπουν ταμειο ανεργίας 
  • αφελείς οικολογοι και hipsters θα καταλάβουν οτι οχι μονο δεν βοήθησαν το περιβαλλον και την ανθρωπότητα, αλλά αντιθετα έγιναν υποχείρια και υπομοχλια μιας τεράστιας οικονομικής απάτης
  • ολοι οι galiδες (ξένοι και έλληνες) απλά θα βρουν κάτι αλλο να παρασιτουν (αυτοι ειναι στο ουδετερο πεδιο)
  • και ο μονος κερδισμένος θα ειναι ο supreme leader (και οι κολλητοι του στο BOD) που θα εισπράξουν κάποια γερή αποζημείωση που θα φτάνει και περισσεύει για τις μηνύσεις

Αν τώρα εσύ δεν θες να δεις την πραγματικότητα, ειναι δικό σου θεμα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχ καημένο μου. Τα ίδια και τα ίδια λένε για την τεσλα 10 χρόνια τώρα. Μα τα ίδια ακριβώς. Του χρόνου τέτοιες ημέρες τα ίδια θα λες. Και ας έχει ανεβάσει τις 250.000 του 2018 σε 400.000 το 2019. Τα ίδια και τα ίδια. Έχετε γίνει βαρετοί και αναμενόμενοι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε καιρό στο insomnia, οποτε το μοτιβο σου το αναγνωρίζω. Οταν μετά απο πολλαπλούς αποπροσανατολισμους, δεν εχεις να επιχειρηματολογήσεις το γυρίζεις στην τρελίτσα. Αυτός ειναι ο λογος που αποφευγω να απάντω στα λεγόμενα σου, διοτι ειναι άσκοπο.

Οποτε συνεχισε να αναρτάς ανουσιες ειδήσεις τύπου "Το self driving της τιτανομεγιστης tesla πλεον αναγνωριζει και τα stop, αλλά επειδή στους αυτοκινητόδρομους δεν εχει stop"

Droulas αν δεν πληρώνεσαι αδρά για την προπαγάνδα που κάνεις, πρεπει να κοιτάξεις τις κριτικές σου ικανονότητες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ανήκω στην πλευρά που δικαιώνεται πάνω από δέκα χρόνια. Τις δικές σου κριτικές ικανότητες να κοιτάξεις, που επέλεξες να ανήκεις στην πλευρά που πάντα πέφτει έξω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, isay είπε

Αφου όπως λες επιτρέπεται μονο σε αυτοκινητοδρομους (που δεν εχει stop οπως λες)  ΠΟΙΟΣ Ο ΜΑΜΗΜΕΝΟΣ λογος να θεωρηθεί ειδηση οτι η tesla αναγνωριζει τα stop; ΕΣΥ άλλωστε το μετεφερες σαν ειδηση.  

Κάποια στιγμή για να περάσει και στους αστικούς δρόμους θα χρειαστεί και αυτή τη λειτουργία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Lack of drainage στο οπίσθιο κάλυμμα του αυτοκινήτου εχει ως αποτέλεσμα να μαζεύει πολυ χώμα.

Είναι λιγο αστείο το συγκεκριμένο αλλα θα πρεπει να δωθει λύση άμεσα. Εστω και με μια απλή τρύπα.

 

https://electrek.co/2019/03/05/tesla-model-3-design-flaw-underbody/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Μόνο την τελευταία εβδομάδα έχουμε την προσθήκη της ικανότητας να αντιλαμβάνεται τις πινακίδες STOP και τις stop lines.

https://electrek.co/2019/03/05/tesla-autopilot-detects-stop-lines-intersections/

 

Ανοίξτε τις σαμπάνιες! Ξανα-ανακάλυψαν (μερικές απο) τις λειτουργίες που υπήρχαν στο Autopilot 1 που βασιζόταν στο EyeQ3

mobileye_eyeq.png

 

Απο εδώ: https://www.autonews.com/article/20150517/OEM06/305189978/mobileye-software-mimics-how-the-human-eye-sees

Since its first camera-based lane-departure warning system debuted on the Volvo S80 in 2007, Mobileye has introduced camera-based vision systems that read traffic signs and stoplights, monitor lanes, detect pedestrians and spot obstacles in front of vehicles.

[...]

The capability of Mobileye's chips has grown by leaps and bounds. Last year, for example, its software could recognize 40 traffic signs in 25 countries, Shashua said this year during an investor conference. By the end of this year, Mobileye's software will recognize 1,000 traffic signs in 100 countries, he said. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο που η tesla έχει διακόψει τη συνεργασία της με την mobileye από το καλοκαίρι του 2016. Ίσως η απόφασή της αυτή την πήγε πίσω, αλλά τώρα ανέπτυξε τη δική της τεχνολογία και δεν βασίζεται σε μια τρίτη εταιρεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.newsauto.gr/news/erevna-sok-gia-ta-petreleokinita-ochimata/

Tα καμπανακια βαρανε συνεχομενα. Οι ICE θα τρωνε ολο και περισσοτερες απαγορευσεις.

Παρεπιπτοντως, η Eλλαδα ειχε απαγορευσει σε Αθηνα και Θεσσαλονικη τα diesel και ειχε εξαφανιστει το νεφος (οι μεγαλυτεροι θα θυμουνται καθε μερα στις ειδησεις το ρεπορταζ νεφους...) και πηγε και το ξαναφερε την ωρα που οι αλλοι αρχιζαν να το περιοριζουν...

Ταυτοχρονα, στην εκθεση της Γενευης ενα σωρο νεα ΒEV supercars. Το νοημα ειναι ακριβως η τακτικη του Musk με το roadster και μετα με το model S: να καθιερωσουν στην αντιληψη του κοσμου οτι οταν μιλαμε για ΒEV δεν μιλαμε για αυτοκινητακια στα γηπεδα του γκολφ αλλα για πολυ ομορφα και πολυ γρηγορα αυτοκινητα, ετσι ωστε να θελει μετα να αγορασει ενα μεσα στις οικονομικες του δυνατοτητες.

Τα EV θα εκτοπισουν αργα ή μαλλον γρηγορα τα ICE. Και τα fuel cells θα ειναι παντα η τεχνολογια του μελλοντος ενω τα BEV ειναι υπαρκτα εδω και τωρα.

Αναφορά σε κείμενο

Pininfarina-Battista-Geneva-Motor-Show-1

ZM-Rimac.jpg

Italdesign-GTZero-03.jpg?impolicy=modalg

aston-martin-lagonda-geneva-motor-show-2

image-uploaded-from-ios-186.jpg?itok=-4G

ZM-Polestar1.jpg

the-polestar-2-ev-is-gorgeous-in-geneva-

geneva-1-397_0_1.jpg?itok=kOSSU_1r

1-ac5i3478.jpg

 

Επεξ/σία από sattack
ορθογραφια
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, sattack είπε

https://www.newsauto.gr/news/erevna-sok-gia-ta-petreleokinita-ochimata/

Tα καμπανακια βαρανε συνεχομενα. Οι ICE θα τρωνε ολο και περισσοτερες απαγορευσεις.

Παραπεπιπτοντως, η Eλλαδα ειχε απαγορευσει σε Αθηνα και Θεσσαλονικη τα diesel και ειχε εξαφανιστει το νεφος (οι μεγαλυτεροι θα θυμουνται καθε μερα στις ειδησεις το ρεπορταζ νεφους...) και πηγε και το ξαναφερε την ωρα που οι αλλοι αρχιζαν να το περιοριζουν...

Μόνο που βάζεις σαν πηγή άρθρα που στον Τίτλο γράφει έρευνα SOK.....  In case you didn't notice, σχολιάζει έρευνα που έγινε για το 2010-2015! Το Dieselgate ήταν το 2015. Από εκείνη τη χρονιά δεν υπάρχει τίποτα κοινό στους κανονισμούς με το σήμερα. 

+ Κανένα καμπανάκι δεν βαράει για τα ICE. Υπάρχουν κανονισμοί και σχέδια για το τι γίνεται μελλοντικά. + σε 4-5 χρόνια δεν θα πουλιέται σκέτο ICE. Θα είναι σχεδόν όλα τουλάχιστο 48V mild hybrid. Τα όρια στους ρύπους έχουν μειωθεί περί 20% από τον Σεπτέμβρη (κύκλος WLTP) και θα μειωθούν ακόμα 30% με το Euro 7 το 2020-21.

+Εδώ και 9-10 χρόνια είναι που δικαιούνται τα diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δεν τα άφησαν προχθές. + Είναι από τις πρώτες πόλεις που επιθτέπουν μόνο τα Euro5/6 (άσχετο τι γίνεται στην πραγματικότητα). Οι υπόλοιπες πόλεις προσπαθούν να κάνουν πράξη αυτό που η Αθήνα έχει σαν κανονισμό από το ~2010 

 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Whargoul είπε

 + σε 4-5 χρόνια δεν θα πουλιέται σκέτο ICE. Θα είναι σχεδόν όλα τουλάχιστο 48V mild hybrid.

καλα, που θα βρουνε τοσες κυψελες υδρογονου?  😛

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...