Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο thread μιλαμε μονο για την Tesla ή και τις αλλες εταιριες του Musk? Αnyway, ο ανθρωπος ειναι φαινομενο και πολυ χαιρομαι που υπαρχει ενα τετοιο τοπικ. 

Σπανιως ενα τοσο θαυμαστο μυαλο αναγνωριζεται εν ζωη.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, Ather είπε

Μόνο που ξέχασε να αναφέρει και τις ζημιές ρεκόρ των 718 εκατομμυρίων στο άρθρο του ο τύπος της Electrek

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέατρο του Musk περί μεταμέλειας, και το γλείψιμο των αναλυτών με συγνώμες κλπ.

Δόστους 2-3 μέρες να μελετήσουν τις λεπτομέρειες των οικονομικών και μετά θα φανεί τι γίνεται με την μετοχή. Τέτοιες διακυμάνσεις είναι φυσιολογικές για την Tesla ειδικά μετά από τέτοιες ανακοινώσεις κλπ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τα 718 αφαίρεσε τα 103 των απολύσεων που δεν θα επαναληφθούν και ξαφνικά δεν φαίνονται τόσο ρεκόρ οι ζημίες.

Η παραγωγή στο φρεμντ έχει σταθεροποιηθεί κοντά στις 4.500. Για την ώρα δεν έχει νόημα παραπάνω γιατί οι γραμμές παραγωγής της panasonic στο γκιγκα δεν μπορούν καλύψουν παραπάνω. Για αυτό και θα προσθέσει 3 νέες μέχρι το τέλος του έτους. Υποθέτω σταδιακά για αυτό και ο Μασκ μιλάει για 6.000 μέχρι τέλος του μήνα.

Έτσι όπως τα υπολογίζω το τρίτο τρίμηνο θα έχει ζημίες περίπου 200 εκ με θετικές ροές και το τέταρτο θα έχει κέρδη περίπου 200 εκ με ισχυρές θετικές ροές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.tesloop.com/blog/2018/8/2/model-x-90d-300000-miles-in-two-years

 

Ένα model x συμπλήρωσε 480.000 χλμ  μέσα σε δύο χρόνια. Όλα με την ίδια μπαταρία και τον ίδιο κινητήρα. Η φθορά της μπαταρίας μόλις 12.6% αν και το υπερφορτιζουν 4 φορές κάθε μέρα στο 95% αντί για το 80% που συστήνει η tesla για καθημερινή φόρτιση. Το εντυπωσιακό είναι ότι σχεδόν όλη η φθορά σημειώθηκε τους πρώτους 10 μήνες, δηλαδή περίπου στα πρώτα 150.000-200.000 χλμ, και από εκεί και μετά η φθορά είναι αμελητέα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/8/2018 στις 3:06 ΜΜ, Droulas13 είπε

Έτσι όπως τα υπολογίζω το τρίτο τρίμηνο θα έχει ζημίες περίπου 200 εκ με θετικές ροές και το τέταρτο θα έχει κέρδη περίπου 200 εκ με ισχυρές θετικές ροές.

πως τα υπολογιζεις δηλαδη?Βοηθησε μας και εμας...η απλα ετσι απο το κεφαλι μας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gbras είπε

Οι αριθμοι μιλανε απο μονοι τους....

https://insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/

Το μόνο που λένε οι αριθμοί είναι η ανικανότητα της Tesla να κάνει πραγματικότητα αυτά που λέει.

30 Ιούνη πανηγύριζε ότι έφτασε τα 5000 model 3/ εβδομάδα παραγωγή πράγμα που αρκετοί αμφισβητούσαν. 30 Ιούνη υπήρχαν δηλωμένα >10000 in-transit. Tελικά τον Ιούλη κατάφερε και παρέδωσε 14250 αμάξια εκ τον οποίων αρκετά φυλαγμένα από πριν για να κρατήσει τις επιδοτήσεις ακόμα ένα εξάμηνο. Τα υπόλοιπα αμάξια που υποτίθεται θα κατασκεύαζε και θα πωλούσε που πήγαν? 4x5000=20 000 + ~10 000 in-transit = ~30 000>>14250

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Burbank έχουν βάλει μπουλντόζες να επεκτείνουν το πάρκιν των αυτοκινήτων.

Στο δέ Lathrop αρχίζουν και τα παρκάρουν έτσι:

 

 

Για κάποιο λόγο φαίνεται οτι απλά αποθηκεύουν μακροπρόθεσμα τα αυτοκίνητα χωρίς να εχουν άμεσο σκοπό να τα πουλήσουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...