mechpanos Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Τα fuel cells είναι μονόδρομος, πράγματι!!!
Fubar.gr Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Inside Tesla’s solar energy astroturfing The Energy Freedom Coalition of America sounds like a grassroots effort, but it’s just Tesla in disguise Απο το άρθρο: The story goes back to 2006, and the formation of SolarCity by two of Musk’s cousins, Lyndon Rive and Peter Rive. SolarCity took the novel approach of installing photovoltaic systems for no money down, instead leasing them to homeowners in exchange for decades of payments for cheaper, greener electricity. Musk invested in SolarCity and took the role of chairman. SolarCity grew quickly, becoming the largest solar installer in the United States by 2013, despite a business model that required taking on mountains of debt. Αυτό το business model δέν είναι εντελώς novel όπως λέει το άρθρο. Η φαλιρισμένη Sunedison με τον ίδιο τρόπο λειτουργούσε: https://www.investopedia.com/investing/sunedison-classic-wall-street-boom-and-bust-story/ SunEdison's original business model entailed building alternative energy projects for large corporations, institutions or utilities that would not have to provide any money upfront. Customers would be attracted by savings in terms of lower energy costs and tax credits. SunEdison would handle the costs of construction and make a profit by collecting revenues from energy use. It would seek to securitize these cash flows into bonds and sell them to investors. While these efforts were successful in terms of making SunEdison the largest builder of alternative energy projects, it did not translate into a rising share price. Η Solarcity θα είχε την ίδια τύχη με την Sunedison αν δεν την είχε σώσει η Tesla. Και με αντίστοιχο τρόπο λειτουργούν πρακτικά όλες οι εταιρίες του χώρου. Το κομμάτι του solar πολύ απλά δέν βγάζει λεφτά. Τα έσοδα είναι οι κρατικές επιχορηγήσεις. Γι αυτό και η πρεμούρα της Tesla και των άλλων να διατηρηθούν οι επιχορηγήσεις. Χωρίς αυτές δέν υπάρχει business model.
Emaros Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 15 ώρες πριν, Whargoul είπε Ακόμα και η Σαουδική Αραβία ξεκινά τις επενδύσεις σε υδρογόνο! Δεν είναι τυχαία που η Hyundai, εταιρεία που η ραχοκοκαλιά της είναι τα φθηνά αμάξια και τα εταιρικά αμάξια/φορτηγά και όχι τα gadgets για αμερικανάκια, ανακοίνωσε πριν 15 μέρες ότι επενδύει $7δις για εγκαταστάσεις παραγωγής fuel cell και αμαξιών υδρογόνου με στόχο 700 000 αμάξια annually μέχρι το 2030! Ούτε είναι τυχαία που το VW group ξεκίνησε το καλοκαίρι συνεργασία με την Hyundai για hydrogen fuel cells, ούτε ότι η Audi και η ΚIA, που ήδη κυκλοφορούν BEV θα κυκλοφορήσουν το 2020-2021 αυτοκίνητο υδρογόνου. Αν τα BEV είχαν νόημα, πολύ απλά δεν θα ξεκινούσαν νέες επενδύσεις, τόσα $δις σε τεχνολογίες τελείως αντίθετες με τις μπαταριές με σκοπό τη μαζική χρήση στο σχετικά άμεσο μέλλον κιόλας (~2025)! Το παρουσιαζεις λες και οι επενδυσεις γινονται σε μονο σε FCEV και οχι σε BEV, ενω αυτοι που ανεφερες και πολλοι περισσοτεροι επενδυουν σε BEV και τεχνολογιες που σχετιζονται με μπαταριες. Επισης δημοσιευσεις, καινοτομιες, πατεντες κτλ γινονται συνεχως και σε μπαταριες πχ εδω. Οποτε δεν αποτελει επιχειρημα υπερ των FCEV. Αυτα που αναφερεις ειναι η απλη επιχειρηματικη αποφαση κατα την οποια επενδυεις σε διαφορετικες τεχνολογιες προκειμενου να εισαι safe στο μελλον, και σε αυτο το πλαισιο καποιοι εκτος απο BEV's επιλεγουν να επενδυσουν και σε FCEV's, και ειναι η μειοψηφια. Συμφωνα με τον συλλογισμο σου αυτο αποδεικνυει πως το fuel cell δεν θα παει πουθενα; Δεν θα το πω αυτο, γιατι και οι δυο τεχνολογιες ειναι early stage, με ατελειες, αλλα ειναι βεβαιο πως θα επικρατησουν. Να βγαζουμε συμπερασματα λες και οι τιμες και το range θα μεινουν σταθερα, ειναι πολυ λαθος λογικη για να βασισεις συμπερασματα. ------------------------- Επισης γραφτηκαν οτι το Autopilot εχει μηδενικη εξελιξη, και αλλα τετοια, τα οποια δεν ειναι απλα biased (ολοι ειμαστε λιγο ή πολυ) , αλλα παραπληροφορουν, ειδικα εφοσον μιλαμε για την αυτονομια η οποια ειναι κατι απιστευτα πολυπλοκο και δεν γινεται να βελτιωθει απτη μια στιγμη στην αλλη. Επισης δεν αναφερονται (επιμελως;) οι επενδυσεις σε δικτυα φορτισης εταιρειες καυσιμων και αυτοκινητων και σε καθαρα BEV lineup που ετοιμαζουν (καθυστερημενα) ολοι οι κατασκευαστες. Μαλλον τους αρεσει να σκορπανε λεφτα σε ψοφιες τεχνολογιες (συμφωνα με τον Ελληνα). Σαν χωρα ποτε δεν βλεπαμε με καλο ματι νεες τεχνολογιες αλλα στο 100% των περιπτωσεων τις υιοθετουσαμε, απλα καθυστερημενα σε σχεση με τους υπολοιπους. Το ιδιο θα εχουμε και εδω. Ειναι καλο τις εταιρειες να τις περναμε απο κοσκινο αλλα εδω κανουμε το μαυρο, ασπρο. Ειναι χαρακτηριστικο οτι το αρχικο ποστ συμφωνα με το οποιο στηθηκε αυτο εδω το topic εχει πεσει εξω στα μισα απο οσα εκτιμα, μεσα σε εναν χρονο (απλη παρατηρηση κανω, δεν την λεω σε καποιον). Ετσι εξω θα πεσουν και αρκετα που λεμε εδω. Και για να μη φανω αρνητικος μακαρι τα FCEV's να παρουν μεριδιο απο τα ICE's αλλα προς το παρον η γκαμα ειναι τετοια που ουτε απο ICE, ουτε απο BEV's, θα παρουν κομματι, και αυτη ειναι η αληθεια, οσο αντιτεσλαϊκος να ειναι κανεις. 5 1
Droulas13 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στην Κίνα τελείωσαν τις διακοπές τους και ξανάρχισαν κάπως την δουλειά στο gigafactory3 Από μέρα σε μέρα θα γίνουν και οι ανακοινώσεις του δανείου, το οποίο σύμφωνα με οικονομικούς αναλυτές θα είναι ύψους 2 δις με τόκο 3.9% (τον χαμηλότερο της αγοράς) Παράλληλα η tesla ανακοίνωσε ότι θα πληρώσει αύριο το δάνειο των 920 εκ με τα ταμειακά της διαθέσιμα. Τέλος σε 13 ώρες περιμένουμε μια σημαντική ανακοίνωση σχετικά με την τέσλα, γύρω από την οποία έχει δημιουργηθεί εδώ και μια μέρα ένα μυστήριο και πέφτουν στοιχήματα για όλα τα ενδεχόμενα. Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2019 από Droulas13 2
Whargoul Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 31 λεπτά πριν, Emaros είπε Το παρουσιαζεις λες και οι επενδυσεις γινονται σε μονο σε FCEV και οχι σε BEV, ενω αυτοι που ανεφερες και πολλοι περισσοτεροι επενδυουν σε BEV και τεχνολογιες που σχετιζονται με μπαταριες. Επισης δημοσιευσεις, καινοτομιες, πατεντες κτλ γινονται συνεχως και σε μπαταριες πχ εδω. Οποτε δεν αποτελει επιχειρημα υπερ των FCEV. Αυτα που αναφερεις ειναι η απλη επιχειρηματικη αποφαση κατα την οποια επενδυεις σε διαφορετικες τεχνολογιες προκειμενου να εισαι safe στο μελλον, και σε αυτο το πλαισιο καποιοι εκτος απο BEV's επιλεγουν να επενδυσουν και σε FCEV's, και ειναι η μειοψηφια. Συμφωνα με τον συλλογισμο σου αυτο αποδεικνυει πως το fuel cell δεν θα παει πουθενα; Δεν θα το πω αυτο, γιατι και οι δυο τεχνολογιες ειναι early stage, με ατελειες, αλλα ειναι βεβαιο πως θα επικρατησουν. Να βγαζουμε συμπερασματα λες και οι τιμες και το range θα μεινουν σταθερα, ειναι πολυ λαθος λογικη για να βασισεις συμπερασματα. Δεν είναι απλά επιχειρηματική απόφαση για να του παίζουν safe. To 78% των στελεχών βιομηχανιών σε περσινή έρευνα της KPMG δήλωσε ότι το μέλλον είναι το υδρογόνο. Όχι οι μπαταρίες. Αναφορά σε κείμενο according to the survey, 78% of executives think that fuel cell hydrogen vehicles will be the future. A majority of auto executives (62%) still think battery electric cars will fail, survey says, mainly for infrastructure and charging time reason Τα 7 δις της Hyundai δεν είναι για BEV. Εϊναι καθαρά για Fuel cell και FCEV. Το ίδιο κάνει και η Toyota. Αντιθέτως, οι επενδύσεις των υπολοίπων σε μπαταρίες (πχ solid state), ή electric drivetrains, και πλαίσια δεν σημαίνει ότι πάνε για BEV όπως αφήνουν όλα τα sites να εννοηθεί. Οι επενδύσεις στις μπαταρίες από τις μεγάλες εταιρείες, πάει κυρίως για τις άμεσες ανάγκες των hybrids, + για BEV, + για FCEV. + μιλάς για πατέντες και καινοτομίες και μας δίνεις άρθρο για την εξαγορά της Maxwell από την Tesla?(που btw μπορεί να μην γίνει κιόλας)? Όπως ανάφερα, οι εξελίξεις δεν είναι μόνο τεχνολογικά. Είναι τεράστιες εταιρικές συνεργασίες και επενδύσεις, + σχέδια κρατών για hydrogen economy κλπ κλπ. Το όλο θέμα ήταν να μην ξεκινήσουν οι επενδύσεις σε υδρογόνο ώστε να μην έχουν νόημα τα FCEV. ΠΧ το σχέδιο της Κορέας https://www.electrive.com/2019/01/17/korea-presents-hydrogen-economy-plan/
primeragt Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 9 ώρες πριν, Emaros είπε Το παρουσιαζεις λες και οι επενδυσεις γινονται σε μονο σε FCEV και οχι σε BEV, ενω αυτοι που ανεφερες και πολλοι περισσοτεροι επενδυουν σε BEV και τεχνολογιες που σχετιζονται με μπαταριες. Επισης δημοσιευσεις, καινοτομιες, πατεντες κτλ γινονται συνεχως και σε μπαταριες πχ εδω. Οποτε δεν αποτελει επιχειρημα υπερ των FCEV. Αυτα που αναφερεις ειναι η απλη επιχειρηματικη αποφαση κατα την οποια επενδυεις σε διαφορετικες τεχνολογιες προκειμενου να εισαι safe στο μελλον, και σε αυτο το πλαισιο καποιοι εκτος απο BEV's επιλεγουν να επενδυσουν και σε FCEV's, και ειναι η μειοψηφια. Συμφωνα με τον συλλογισμο σου αυτο αποδεικνυει πως το fuel cell δεν θα παει πουθενα; Δεν θα το πω αυτο, γιατι και οι δυο τεχνολογιες ειναι early stage, με ατελειες, αλλα ειναι βεβαιο πως θα επικρατησουν. Να βγαζουμε συμπερασματα λες και οι τιμες και το range θα μεινουν σταθερα, ειναι πολυ λαθος λογικη για να βασισεις συμπερασματα. ------------------------- Επισης γραφτηκαν οτι το Autopilot εχει μηδενικη εξελιξη, και αλλα τετοια, τα οποια δεν ειναι απλα biased (ολοι ειμαστε λιγο ή πολυ) , αλλα παραπληροφορουν, ειδικα εφοσον μιλαμε για την αυτονομια η οποια ειναι κατι απιστευτα πολυπλοκο και δεν γινεται να βελτιωθει απτη μια στιγμη στην αλλη. Επισης δεν αναφερονται (επιμελως;) οι επενδυσεις σε δικτυα φορτισης εταιρειες καυσιμων και αυτοκινητων και σε καθαρα BEV lineup που ετοιμαζουν (καθυστερημενα) ολοι οι κατασκευαστες. Μαλλον τους αρεσει να σκορπανε λεφτα σε ψοφιες τεχνολογιες (συμφωνα με τον Ελληνα). Σαν χωρα ποτε δεν βλεπαμε με καλο ματι νεες τεχνολογιες αλλα στο 100% των περιπτωσεων τις υιοθετουσαμε, απλα καθυστερημενα σε σχεση με τους υπολοιπους. Το ιδιο θα εχουμε και εδω. Ειναι καλο τις εταιρειες να τις περναμε απο κοσκινο αλλα εδω κανουμε το μαυρο, ασπρο. Ειναι χαρακτηριστικο οτι το αρχικο ποστ συμφωνα με το οποιο στηθηκε αυτο εδω το topic εχει πεσει εξω στα μισα απο οσα εκτιμα, μεσα σε εναν χρονο (απλη παρατηρηση κανω, δεν την λεω σε καποιον). Ετσι εξω θα πεσουν και αρκετα που λεμε εδω. Και για να μη φανω αρνητικος μακαρι τα FCEV's να παρουν μεριδιο απο τα ICE's αλλα προς το παρον η γκαμα ειναι τετοια που ουτε απο ICE, ουτε απο BEV's, θα παρουν κομματι, και αυτη ειναι η αληθεια, οσο αντιτεσλαϊκος να ειναι κανεις. Γενικα συμφωνω με αυτα που λες εκτως απο το σημειο που αφηνεις να εννοηθει οτι οι μπαταριες ειναι ακομα σε early stage. Μπαταριες εχουμε πολλες δεκαετιες τωρα ακομα και αυτες σαν των Tesla υπαρχουν παρα πολλα χρονια. Το fuel cells υδρογονου οντως ειναι νεα τεχνολογια οσον αφορα εμπορικη διαθεση γιατι ερευνητικα υπαρχει και αυτο εδω και δεκαετιες.
Droulas13 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Τελικά το model 3 των 35.000 δολαρίων που θα αργούσε πολλούς μήνες (στην καλύτερη) ή δεν θα ερχόταν ποτέ (στην χειρότερη)... μόλις ήρθε! 2
Whargoul Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Χαχαχαχα. Και αυτό είναι για καλό? Κάθε πράγμα στον καιρό του λέει η παροιμία... Η ζήτηση από την Κίνα, από την Ευρώπη που πήγε που υποτίθεται θα ήταν η ραχοκοκαλιά των πωλήσεων για 2 εξάμηνα? Σε ένα μήνα άλλαξε γνώμη ή είχαν δίκαιο αυτοί που έλεγαν ότι σε 2 μήνες max θα καλυπτόταν η ζήτηση? edit: Ξέχασες να αναφέρεις ότι ταυτόχρονα θα κλείσει τα περισσότερα καταστήματα της και θα πουλά μόνο online.... Το επόμενο βήμα για να μειώσει τα έξοδα του να κάνει ποιο "efficient" την αγορά ποιο θα είναι? Να τα πουλά στο Amazon ή πακέτο Ικεα με οδηγίες συναρμολόγησης? Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2019 από Whargoul
Droulas13 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Η ...νεκροψία θα φανεί στα αποτελέσματα του q2, δηλαδή σε περίπου 5 μήνες. Αυτούς του 5 μήνες η μια πλευρά θα λέει το μακρύ της και η άλλη το κοντό της. Έχουμε μπόλικο καιρό να τα αναλύσουμε. Στο ενδιάμεσο όμως, η μια πλευρά έχασε την καραμέλα του "εξαφανισμένου" model 3 των 35.000 δολαρίων... Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2019 από Droulas13
Whargoul Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 4 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Στο ενδιάμεσο όμως, η μια πλευρά έχασε την καραμέλα του "εξαφανισμένου" model 3 των 35.000 δολαρίων... Ταυτόχρονα όμως χάθηκε και το καρότο οι πωλήσεις θα πετάσουν όταν βγει το 35k... Τώρα είναι all or nothing.... Τα κουνέλια στο καπέλο άρχισαν να τελειώνουν!
Droulas13 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Δεν είχα, ούτε έχω την παραμικρή αμφιβολία, ότι οι πωλήσεις του model 3 θα διατηρηθούν για πολλά χρόνια πάνω από τις 400.000 τον χρόνο. Το μόνο αυτοκίνητο που θα τις απειλήσει θα είναι το model y. Αλλά μικρό το κακό. 1
sattack Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Στις 21/12/2018 στις 11:28 ΜΜ, sattack είπε Καζαμίας 2019 Μαιος: Η Tesla παρουσιαζει το model Υ και εχει 200.000 "τυφλες" κρατησεις απο την προηγουμενη μερα, 400.000 σε 2 μερες και 600.000 σε μια εβδομαδα. Ο Fubar δηλωνει οτι αυτα ειναι φουμαρα και οτι δεν υπαρχουν διαθεσιμες τοσες πολλες μπαταριες σε τοσο χαμηλες τιμες. Ο Whargoul συμφωνει, διοτι αλλωστε που ειναι και το model 3 των 35.000? Ιουνιος: Η Tesla ανακοινωνει την εναρξη παραδοσεων για το model3 των 35.000 στην Αμερικη. Ο Fubar δηλωνει οτι τωρα η Tesla μπαινει για τα καλα μεσα για καθε αυτοκινητο που παραγει. Ο Whargoul δηλωνει το model3 των 35.000 ειναι ενδειξη αδυναμιας μιας και τελειωσαν οι αγοραστες των ακριβων εκδοσεων και το τελος ειναι κοντα. XAXAXAXAXAXAXAXA μπορει ο Elon να μου χαλαει τον καζαμια προτρεχοντας 3 μηνες, αλλα ο Whargoul ειναι σταθερη αξια. Δεν βγαζει το μοντελο των 35k? -Που ειναι το μοντελο των 35k, κοροιδευει τον κοσμο και πουλαει ακριβα παιχνιδια για πλουσιους. ΒγαΖει το μοντελο των 35k? -Ειναι ενδειξη αδυναμιας, τελειωσαν οι αγοραστες των ακριβων εκδοσεων και το τελος ειναι κοντα. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ , ti einai aftoi re 4
Emaros Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Στις 27/2/2019 στις 2:21 ΠΜ, Whargoul είπε και αυτό εάν τελικά καταφέρει να φτιάξει αμάξια των 35k. Ετσι για το καλαμπουρι, την Τεταρτη εγραψες το παραπανω φιλε μου! Πεμπτη βραδυ η Tesla ανακοινωσε οτι θα φτιαξει αμαξια των 35.000$. Απλα νομιζω επαληθευεται παλι αυτο που ειπα και στο προηγουμενο ποστ, οτι οι anti-tesla προβλεψεις εχουν πεσει αρκετα εκτος. Προσωπικα θα παραδεχομουν απλα οτι επεσα εξω, δεν θα προσπαθουσα να αποπροσανατολισω με τις retail αποφασεις της εταιρειας κτλ. -------------------------------- Σε οτι αφορα την Maxwell, δεν την ανεφερα για την εξαγορα (η οποια εαν πατωσει, αυτο θα συμβει για διαπραγματευτικους και οχι τεχνολογικους λογους), την ανεφερα σαν μια απο τις τεχνολογικες εξελιξεις που παιζουν (συγκεκριμενα την dry electrode) για να αντιπαραθεσω οτι και εκει υπαρχουν περισσοτερες εξελιξεις, δημοσιευσεις και πατεντες.
Whargoul Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 1 λεπτό πριν, sattack είπε XAXAXAXAXAXAXAXA μπορει ο Elon να μου χαλαει τον καζαμια προτρεχοντας 3 μηνες, αλλα ο Whargoul ειναι σταθερη αξια. Δεν βγαζει το μοντελο των 35k? -Που ειναι το μοντελο των 35k, κοροιδευει τον κοσμο και πουλαει ακριβα παιχνιδια για πλουσιους. ΒγαΖει το μοντελο των 35k? -Ειναι ενδειξη αδυναμιας, τελειωσαν οι αγοραστες των ακριβων εκδοσεων και το τελος ειναι κοντα. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ , ti einai aftoi re TO 35k μπορεί να το βγάλει όποτε θέλει. Δεν τον σταματά κάτι για να θεωρείται σπουδαίο το γεγονός. Ήδη άργησε και 3-4 μήνες από τα σχέδια του. Σπουδαίο γεγονός είναι ότι το βγάζει ενώ υποτίθεται η παραγωγή είναι full καλυμμένη από την παγκόσμια ζήτηση των ακριβών μοντέλων. +Άλλο το βγάζει, και άλλο ότι είναι επιτέλους κερδοφόρο. Αυτό θα φανεί στην λιαν συντόμως!
shikabalas Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Το Q1 ηδη το ξεγραψε ο φαφλατας πάντως. Κλεινει αρον αρον και οτι κατάστημα έχει, μιλαμε και απο τις καθαρίστριες θα κοψει σε λιγο μπας και μπαλωσει τις τρύπες του. Ξερω ξέρω ειναι καινοτόμος και θα τα πουλαει στο ιντερνετ οπως επιτάσσουν οι καιροι. Θα θέλει δηλαδη ο αλλος να πάρει αμαξι των 60 70 χθλιαδων και δεν θα θελει καν να το δει απο κοντα μωρε, θα του το δειχνουμε με VR στο σαλονι του σπιτιου του. Ευτυχως οι επενδυτες δεν μασανε και στηριζουν την εταιρία στο aftermarket οπωε βλεπω τωρα, μόνο 3.5% κατω Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2019 από shikabalas
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα