Whargoul Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Droulas13 είπε Θέλεις να πεις, ότι το X κοστίζει 15-20.000 χιλιάρικα παραπάνω αποκλειστικά και μόνο γιατί έχει βάλει πιο premium μπαταρίες από το e-tron και το i-pace; Και για αυτό δεν είναι δίκαιη η σύγκριση; Γιατί όσον αφορά στις Kwh και στο βάρος κυμαίνονται σε παρόμοια επίπεδα και τα 3 αυτοκίνητα. Πραγματικά δεν τον καταλαβαίνω τον ισχυρισμό σου. Προφανώς δεν κοστίζουν $15-20000 5cm επιπρόσθετου αμαξώματος! Το ότι όλα παραμένουν τα ίδια και παρ όλα αυτά είναι πιο αποδοτικά (στην συγκεκριμένη δοκιμή), σημαίνει ότι χρησιμοποίησε πιο ακριβά (και μάλλον πιο premium) μπαταρίες, drive-train κλπ, αλλά με σημαντική αύξηση στη τιμή. Άρα δεν έχει κάτι το effective τεχνολογικά σημαντικό να δείξει εδώ η τέλσα, παρά το ότι χρησιμοποιεί ποιο "ποιοτικά" συστήματα στα αμάξια της με την ανάλογη τιμή. Ακόμα και με 23% λιγότερη κατανάλωση, πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν ή πόσες εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα πρέπει να διανύσει κάποιος για να καλύψει τις $15-20 000 και να βγει κερδισμένος από την καλύτερη τεχνολογία? Κερδίζοντας 5,7kwh ανά 100km (σύγκριση με το E-tron που είναι ίδιας κατηγορίας και μεγέθους), και με τιμή kwh 15cent, πρέπει να καλύψει 1 εκατομμύριο 750 χιλιάδες χιλιόμετρα (1 750 000 km) για να αρχίσει να βγαίνει κερδισμένος από την τεχνολογική ανωτερότητα που σου χρεώνει η Tesla. Ακόμα και τα μισά από τις $15 000 να οφείλονται στις μπαταρίες κλπ, πρέπει πάλι να καλύψεις 875 000 χιλιόμετρα για να βγεις από πάνω, δλδ ένας μέσος άνθρωπος που διανύει 15 000km/year, θα κάνει 60 χρόνια. Η τεχνολογία πρέπει να έχει και το ανάλογο πρακτικό και οικονομικό νόημα. Αλλιώς κάλλιστα μπορούν όλοι οι κατασκευαστές, να σου προσφέρουν ICE -mild hybrid αμάξια με 2,5-3lt/100km κατανάλωση και να σου χρεώνουν ένα yaris πχ 30000 ευρώ. 2 ώρες πριν, Droulas13 είπε Και κάτι ακόμα, φαντάζομαι αφού το X κάνει περίπου 50.000/έτος πωλήσεις, τα e-tron και i-pace με περίπου 20% χαμηλότερη τιμή θα ξεπεράσουν με ευκολία τις πωλήσεις του X. Έτσι δεν είναι; Όχι κατ ανάγκη γιατί πχ η Jaguar δεν είναι mass-market εταιρεία. ~60-80 000 αμάξια συνολικά πουλάει παγκοσμίως τον χρόνο οπότε το πιο πιθανό οι πωλήσεις θα περιοριστούν από την ικανότητα παραγωγής, service stations κλπ κλπ. Τουλάχιστο στην αρχή. Παρ' όλα αυτά στην Ευρώπη ήδη πουλά ~3000 κομμάτια τον μήνα Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2019 από Whargoul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Όταν αγοράζεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 70.000+ δολαρίων δεν είναι από τα πρώτα σου μελήματα η οικονομία αλλά η αυτονομία. Και ναι ένας που είναι να δώσει 70.000, θα δώσει άλλα 15.000 να πάρει ένα αυτοκίνητο που θα του δώσει 25% μεγαλύτερη αυτονομία και ξέρει ότι θα το αγοράσει από μια εταιρεία που έχει το πιο ανεπτυγμένο ιδιόκτητο δίκτυο ταχυφορτιστών για να κάνει τα ταξίδια του ξέγνοιαστα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 "Και κάτι ακόμα, φαντάζομαι αφού το X κάνει περίπου 50.000/έτος πωλήσεις, τα e-tron και i-pace με περίπου 20% χαμηλότερη τιμή θα ξεπεράσουν με ευκολία τις πωλήσεις του X. Έτσι δεν είναι;" 3 ώρες πριν, Whargoul είπε Όχι κατ ανάγκη γιατί πχ η Jaguar δεν είναι mass-market εταιρεία. ~60-80 000 αμάξια συνολικά πουλάει παγκοσμίως τον χρόνο οπότε το πιο πιθανό οι πωλήσεις θα περιοριστούν από την ικανότητα παραγωγής, service stations κλπ κλπ. Τουλάχιστο στην αρχή. Παρ' όλα αυτά στην Ευρώπη ήδη πουλά ~3000 κομμάτια τον μήνα Xαχαχαχαχα, η Jaguar (ξεκινωντας πριν απο 1 αιωνα) πουλαει φτηνοτερα αμαξια αλλα δεν γινεται περισσοτερο mass market σε πωλησεις απο αποψη !!! Ο Musk (ξεκινωντας απο το 2012) πουλαει ακριβοτερα αμαξια αλλα ηδη μεσα σε 8 χρονια κανει περισσοτερες πωλησεις απο την Jaguar, απο αποψη, επειδη ενα πρωι αποφασισε οτι εγω θα γινω mass market κατασκευαστης. Και εγινε. Οχι περιμενε, το χω, επειδη εριξε το ζαρι και επεσε στο τετραγωνο παρε καρτα: τωρα εγινες mass market κατασκευαστης. Οχι, μαλλον επειδη ανοιξε το σακουλακι τα γαριδακια και πετυχε το καρτελακι: τωρα εγινες mass market κατασκευαστης. Οχι, μαλλον επειδη ηταν πελουσιος αγορασε τα μεσα παραγωγης που οι κακομοιροι οι προλεταριοι δεν μπορουν να αγορασουν και για αυτο παραγει σαν τρελλος και τι να κανει ο κοσμος, αναγκαζεται να αγορασει απο αυτον, αλλα περιμενε να ερθει η φωτηση του θειου Καρουλου και να παρουν τα μεσα παραγωγης οι συλλογικοτητες και τοτε θα δεις τι mass market διαμαντια θα παραγουνε οι προλεταριοι. Αχαχαχαχαχαχαχα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Όταν αγοράζεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 70.000+ δολαρίων δεν είναι από τα πρώτα σου μελήματα η οικονομία αλλά η αυτονομία. Και ναι ένας που είναι να δώσει 70.000, θα δώσει άλλα 15.000 να πάρει ένα αυτοκίνητο που θα του δώσει 25% μεγαλύτερη αυτονομία και ξέρει ότι θα το αγοράσει από μια εταιρεία που έχει το πιο ανεπτυγμένο ιδιόκτητο δίκτυο ταχυφορτιστών για να κάνει τα ταξίδια του ξέγνοιαστα. Και από εταιρεία που χάνει τα recommendations από το customer reviews λόγο αναξιοπιστίας! In case you didn't notice, δεν σχολιάζουμε γιατί να δώσει κανείς 20-30% περισσότερα. Το εάν οι υπόλοιπες εταιρείες επέλεξαν να θυσιάσουν αυτονομία για την τιμή, για γρηγορότερη φόρτιση (Audi) ή για off-road capabilities (i-pace) είναι εντελώς διαφορετικό θέμα. Αν επέλεγαν να βάλουν 150kwh μπαταρίες και να το πωλήσουν $100 000 με 400km εμβέλεια θα ήταν πιο περιζήτητα από την Tesla? Ο ισχυρισμός ότι αυτός που θα δώσει 70, άνετα θα δώσει και 90 για να έχει αυτονομία σε αυτοκινητόδρομο είναι απλά ανυπόστατος. Και η Tesla έβγαζε μέχρι προχθές φθηνότερο model X. + οι ταχυφορτιστές δεν έχουν καμιά σχέση με την συγκεκριμένη έρευνα και το γκολ από τα αποδυτήρια. Το point είναι ότι ο ισχυρισμός, φάγαν goal από τα αποδυτήρια λόγω τεχνολογικής ανωτερότητας ή καλύτερου αυτοκινήτου όπως προσπαθείτε να περάσετε απλά δεν στέκει. Είναι καλύτερο μεν (στο συγκεκριμένο τεστ), αλλά είναι πολύ πιο ακριβό δε, και ούτε θα καλύψει ποτέ το κόστος του λόγω αυξημένης απόδοσης. Το συγκεκριμένο site που ανέβασε την έρευνα, λέει 20 φορές ότι το Tesla είναι πιο φθηνό στη χρήση, βγάζει το συμπέρασμα ότι είναι undisputed technology leader, αλλά ούτε αναφέρει τις τιμές αγοράς, ούτε αναφέρει ότι θα κάνεις 50 χρόνια να καλύψεις την τιμή αυτής της leading technology. Δεν μπορείς να λες είναι απογοητευτική η απόδοση τους επειδή σε βολεύει να συγκρίνεις μόνο την ονομαστική χωρητικότητα των μπαταριών, αλλά επιλέγεις να αφήνεις τελείως έξω την κατηγορία τιμής. Δλδ αν είχαν 20kwh μπαταρία αντί 90, και πάλι στοίχιζαν $75000 και είχαν ίδια εμβέλεια και χρειάζονταν τη ίδια ώρα να φορτίσουν θα μετατρέπονταν από απογοητευτικά σε τεχνολογικό θαύμα? + Γιατί δεν αποφεύχθηκε πλήρως να συγκριθεί με το 75D που ήταν πιο κοντά σε κατηγορία τιμής (πάλι πιο ακριβό alla anw) να δούμε ποιος θα έτρωγε το goal. Είναι σαν να προσπαθείς να πεις ότι η Hyundai είναι ΓΤΠ, γιατί η BMW βγάζει αμάξια με καλύτερη κατανάλωση σε ένα συγκεκριμένο τεστ, άσχετα εάν είναι πολύ πιο ακριβά. Απλά δεν στέκει η σύγκριση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Απόσπασμα από μια πρόσφατη συνέντευξη podcast του Musk: Με αυτό σαν δεδομένο (ότι η παραγωγή τριμήνου είναι στο 80-85% του peak) όταν τέλος Ιουνίου μίλαγε για 5.000 αυτό μεταφραζόταν σε παραγωγή 3ου τριμήνου 52.000-55.000 (τελικά παρήγαγε 53.200). Όταν μίλαγε για 6.000 αυτοκίνητα τον Αύγουστο αυτό μεταφραζόταν σε παραγωγή 4ου τριμήνου 62.000-66.000 (τελικά παρήγαγε 61.400, ίσως να έπαιξε ρόλο και η προσαρμογή της παραγωγής στο mid-range). Αρχές Δεκέμβρη τέσταραν για 2 μέρες την παραγωγή στις 7.000. Με την ίδια λογική η παραγωγή του 1ου τριμήνου 2019 θα πρέπει να είναι μεταξύ 73.000 και 77.000. Υπολογίζω, ότι επειδή είχαν να κάνουν και τις προσαρμογές για τα διεθνή μοντέλα θα είναι οριακά πάνω από 70.000. Και για να ευθυμήσουμε και λίγο: Σήμερα είχαμε τις πρώτες παραδόσεις στην Κίνα. Εκεί κατάντησε ο Musk. Να προβλέπει κάποιο γεγονός στο μέλλον και αυτό να συμβαίνει τελικά νωρίτερα. Τελείως αναξιόπιστη τελικά η "elon time"! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 2 λεπτά πριν, sattack είπε "Και κάτι ακόμα, φαντάζομαι αφού το X κάνει περίπου 50.000/έτος πωλήσεις, τα e-tron και i-pace με περίπου 20% χαμηλότερη τιμή θα ξεπεράσουν με ευκολία τις πωλήσεις του X. Έτσι δεν είναι;" Xαχαχαχαχα, η Jaguar (ξεκινωντας πριν απο 1 αιωνα) πουλαει φτηνοτερα αμαξια αλλα δεν γινεται περισσοτερο mass market σε πωλησεις απο αποψη !!! Ο Musk (ξεκινωντας απο το 2012) πουλαει ακριβοτερα αμαξια αλλα ηδη μεσα σε 8 χρονια κανει περισσοτερες πωλησεις απο την Jaguar, απο αποψη, επειδη ενα πρωι αποφασισε οτι εγω θα γινω mass market κατασκευαστης. Και εγινε. Οχι περιμενε, το χω, επειδη εριξε το ζαρι και επεσε στο τετραγωνο παρε καρτα: τωρα εγινες mass market κατασκευαστης. Οχι, μαλλον επειδη ανοιξε το σακουλακι τα γαριδακια και πετυχε το καρτελακι: τωρα εγινες mass market κατασκευαστης. Οχι, μαλλον επειδη ηταν πελουσιος αγορασε τα μεσα παραγωγης που οι κακομοιροι οι προλεταριοι δεν μπορουν να αγορασουν και για αυτο παραγει σαν τρελλος και τι να κανει ο κοσμος, αναγκαζεται να αγορασει απο αυτον, αλλα περιμενε να ερθει η φωτηση του θειου Καρουλου και να παρουν τα μεσα παραγωγης οι συλλογικοτητες και τοτε θα δεις τι mass market διαμαντια θα παραγουνε οι προλεταριοι. Αχαχαχαχαχαχαχα. Ίσως γιατί ο Musk βρίσκεται σε άλλη ήπειρο με τελείως διαφορετική νοοτροπία? Ίσως γιατί ο Musk πουλάει αμάξια χωρίς να τον νοιάζει η ποιότητα? (γδαρμένα, με διαφορετικές πόρτες, μπογιές με συμπυκνώματα κλπ κλπ), ίσως γιατί δεν νοιάζει τον Musk ότι δεν έχει service centres? Ίσως γιατί δεν νοιάζει τον Musk ότι οι πελάτες του θέλουν 6 μήνες να πάρουν βασικά εξαρτήματα για επιδιόρθωση? Αλλά φυσικά είναι γνωστό ότι όλος ο κόσμος είναι οι ΗΠΑ, και ότι γίνεται εκεί είναι καθολική αλήθεια! Οπότε όντως, το ζάρι και τα γαριδάκια φταίνε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 6 λεπτά πριν, Whargoul είπε Δλδ αν είχαν 20kwh μπαταρία αντί 90, και πάλι στοίχιζαν $75000 και είχαν ίδια εμβέλεια και χρειάζονταν τη ίδια ώρα να φορτίσουν θα μετατρέπονταν από απογοητευτικά σε τεχνολογικό θαύμα? Σαφέστατα. 6 λεπτά πριν, Whargoul είπε + Γιατί δεν αποφεύχθηκε πλήρως να συγκριθεί με το 75D που ήταν πιο κοντά σε κατηγορία τιμής (πάλι πιο ακριβό alla anw) να δούμε ποιος θα έτρωγε το goal. Και πάλι γερή ήττα θα έτρωγαν. Και μην ξεχνάς ότι μιλάμε για 3 χρόνια παλαιότερο αυτοκίνητο. Κάτσε να βγει το model y σε 1-2 χρόνια και θα κλάψουν μανούλες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 40 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Σαφέστατα. Σε νοιάζει αν το κινητό σου βγάζει απλά μια μέρα, ή σε νοιάζει να δώσεις 100 ευρώ περισσότερα και να βγάζει τη ίδια μια μέρα αλλά με μπαταρία των 2000mah? 28 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Και πάλι γερή ήττα θα έτρωγαν. Και μην ξεχνάς ότι μιλάμε για 3 χρόνια παλαιότερο αυτοκίνητο. Κάτσε να βγει το model y σε 1-2 χρόνια και θα κλάψουν μανούλες. EPA rating Ι-pace kai model x 75d το ίδιο range έχουν, με το Ι-pace να είναι γρηγορότερο, να έχει off-road capabilities, και να είναι και $10-12000 φθηνότερο (απ ότι ήταν το 75d). Την γερή ήττα που την είδες? Εκτός εάν θεωρείς ότι $12000 για ένα λίγο μεγαλύτερο αμάξι που κάνει μόνο για δρόμο είναι bargain! 3 χρόνια παλαιότερο είναι, όχι 20. Αν μη τι άλλο έχουν 3 χρόνια να το κάνουν optimize, και σαν software, και κατασκευαστικά. Το Audi δεν έχει καν βγει σε κυκλοφορία ακόμα, και ένας θεός ξέρει τι optimization έχει το αμάξι που χρησιμοποίησαν. Ποιος λέει ότι σε 3 χρόνια αυτά δεν θα βελτιωθούν? + και πάλι θα θα θα θα. μέχρι να βγει το model Υ, που ακόμα δεν παρουσιάστηκε σαν πρωτότυπο βλέπουμε. Προς το παρών έβγαλε τελείως από το site του το 35k model 3 που υπόσχεται εδώ και 2 χρόνια ότι έρχεται σύντομα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 14 ώρες πριν, Whargoul είπε Σε νοιάζει αν το κινητό σου βγάζει απλά μια μέρα, ή σε νοιάζει να δώσεις 100 ευρώ περισσότερα και να βγάζει τη ίδια μια μέρα αλλά με μπαταρία των 2000mah? Τεχνολογικά θα με εντυπωσίαζε αν ένα smartphone σήμερα έβγαζε μια μέρα χρήσης με μπαταρία 200mah έστω και με 100 ευρώ παραπάνω. Ειδικά αν αυτά τα 200mah έπιαναν το 1/10 των τωρινών μπαταριών 2000mah. Γιατί αυτό σημαίνει ότι η τεχνολογία θα επέτρεπε να έχεις smartphone για 10 ημέρες χρήσης χωρίς φόρτιση. 14 ώρες πριν, Whargoul είπε EPA rating Ι-pace kai model x 75d το ίδιο range έχουν, με το Ι-pace να είναι γρηγορότερο, να έχει off-road capabilities, και να είναι και $10-12000 φθηνότερο (απ ότι ήταν το 75d). Την γερή ήττα που την Μπορεί να έχουν ίδια ίδιο EPA range αλλά στα 120 km/h το 75X βγάζει 50 χλμ παραπάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 2 ώρες πριν, Droulas13 είπε Τεχνολογικά θα με εντυπωσίαζε αν ένα smartphone σήμερα έβγαζε μια μέρα χρήσης με μπαταρία 200mah έστω και με 100 ευρώ παραπάνω. Ειδικά αν αυτά τα 200mah έπιαναν το 1/10 των τωρινών μπαταριών 2000mah. Γιατί αυτό σημαίνει ότι η τεχνολογία θα επέτρεπε να έχεις smartphone για 10 ημέρες χρήσης χωρίς φόρτιση. Θα επέτρεπε, εάν είχες και την αναμενόμενη οικονομική δυνατότητα. Μεγάλη διαφορά. Πανάκριβες τεχνολογίες υπάρχουν πολλές! 2 ώρες πριν, Droulas13 είπε Μπορεί να έχουν ίδια ίδιο EPA range αλλά στα 120 km/h το 75X βγάζει 50 χλμ παραπάνω. Πως το γνωρίζεις ότι θα βγάζει 50km περισσότερα? Από προσωπική πείρα? Και Btw, στο συγκριτικό το Audi ηταν με 21" λάστιχα αντί με 20" όπως τα υπόλοιπα. Αλλά όπως και να έχει, ακόμα και αν βγάλει 50km περισσότερα σε ένα test, δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα ότι η Α ή η Β εταιρεία είναι τεχνολογικά ανώτερη. Αυτό είναι το όλο Point. Το methodology της συγκεκριμένης δοκιμής, δεν συνάδει με τα γενικά και οικουμενικά conclusions τους "Tesla currently undisputed technology leader ". Είναι στα όρια του Advertorial το όλο άρθρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2019 22 ώρες πριν, Whargoul είπε Θα επέτρεπε, εάν είχες και την αναμενόμενη οικονομική δυνατότητα. Μεγάλη διαφορά. Πανάκριβες τεχνολογίες υπάρχουν πολλές! Το συγκεκριμένο τμήμα της συζήτησής μας σου θυμίζω, ότι ξεκίνησε με την ερώτησή σου: " Δλδ αν είχαν 20kwh μπαταρία αντί 90, και πάλι στοίχιζαν $75000 και είχαν ίδια εμβέλεια και χρειάζονταν τη ίδια ώρα να φορτίσουν θα μετατρέπονταν από απογοητευτικά σε τεχνολογικό θαύμα? ", στην οποία απάντησα "σαφέστατα". Όλα τα τεχνολογικά θαύματα στην αρχή είναι πανάκριβα. Και όταν στην συνέχεια σιγά-σιγά μαζικοποιείται η παραγωγή τους καταλήγουν φθηνά. 22 ώρες πριν, Whargoul είπε Αλλά όπως και να έχει, ακόμα και αν βγάλει 50km περισσότερα σε ένα test, δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα ότι η Α ή η Β εταιρεία είναι τεχνολογικά ανώτερη. Αυτό είναι το όλο Point. Το methodology της συγκεκριμένης δοκιμής, δεν συνάδει με τα γενικά και οικουμενικά conclusions τους "Tesla currently undisputed technology leader ". Είναι στα όρια του Advertorial το όλο άρθρο. Προσωπικά δεν θεοποιώ καταστάσεις, ούτε αναφέρομαι σε τεχνολογικά θαύματα. Αλλά ρε φίλε, όταν η απάντηση σου (αναφέρομαι στις εδραιωμένες στο χώρο της αυτοκίνησης εταιρείες) σε προ 3ετίας αυτοκίνητο μικρής ανταγωνίστριας εταιρείας δεν είναι σαφώς ανώτερη, τότε για μένα η κατάσταση είναι γκολ από τα αποδυτήρια. Υποτίθεται, ότι οι leader της αγοράς θα κάνανε της tesla μια χαψιά όταν θα έβγαζαν στην αγορά τα δικά τους ηλεκτρικά. Ε, δεν το βλέπω για κανένα λόγο να γίνεται αυτό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Προσωπικά δεν θεοποιώ καταστάσεις, ούτε αναφέρομαι σε τεχνολογικά θαύματα. Αλλά ρε φίλε, όταν η απάντηση σου (αναφέρομαι στις εδραιωμένες στο χώρο της αυτοκίνησης εταιρείες) σε προ 3ετίας αυτοκίνητο μικρής ανταγωνίστριας εταιρείας δεν είναι σαφώς ανώτερη, τότε για μένα η κατάσταση είναι γκολ από τα αποδυτήρια. Θεωρείς οτι το e-tron τρώει γκόλ απο τα αποδυτήρια γιατι εστιάζεις σε ένα πολύ συγκεκριμένο νούμερο σε στυλ Υπερατού. Αν το δείς πιό ολοκληρωμένα, το e-tron είναι πολύ πιο εξελιγμένο σε διάφορους τομείς, πχ: 1) Audi says e-tron quattro electric SUV gets 30% more range through regen braking, they put it to the test Audi e-tron prototype recuperates energy with up to 300 Nm of torque (221.3 lb-ft) and 220 kW of electric power – more than 70 percent of its operating energy input. No series production model has achieved such a value up to now.” 220KW μέγιστο regenerative braking έναντι 60KW για το Model S/X. Δέν ξέρω αν το τέστ της Nextmove επιλέχθηκε έτσι επίτηδες ή κατα τύχη, όμως οδηγώντας το e-tron με σταθερή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο χάνει το μεγάλο του πλεονέκτημα. 2) The Audi E-tron Brings Groundbreaking Brake-By Wire Technology to Electric Cars Αν και υπάρχει και η επιλογή για regen braking με το άφημα του γκαζιού, το e-tron έχει σύστημα brake-by-wire, οπου το regen ενεργοποιείται με το πάτημα του φρένου. Πολύ σημαντικό για την ασφάλεια σε ολισθηρά οδοστρώματα, οπου πολλοί οδηγοί Tesla και άλλων ηλεκτρικών έχουν αναφέρει οτι το regen τους μπλόκαρε τους τροχούς και έχασαν τον έλεγχο. 3) Heat Pump Helps Audi E-Tron Trump Tesla Performance That the P100D is quick is well known. A bevy of YouTube videos show it dusting off some of the world’s most expensive and exotic cars at the drag strip. What those videos don’t show is how much time the Tesla needs to cool down before its next run. [...] “The thermal cooling system will make it possible to push the pedal on the Audi E-Tron over and over again without any impairment of performance,” he said. “We can cool the battery in any situation so the car does not get performance impairment — neither at high load over time,” says Benedict Still, a spokesperson for Audi. [...] Surplus heat from the cooling system helps warm the interior of the car and the heat pump aids in getting the battery pack up to temperature in cold conditions. 4) Ταχύτερη φόρτιση στα 150KW 5) Πιό νορμάλ διαστάσεις σε σχέση με το Model X. Ένας απο τους λόγους που το Model X έχει τόσο χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας είναι το ατσούμπαλο σχήμα του. Είναι σημαντικά φαρδύτερο και μακρύτερο απο σχεδόν οποιοδήποτε άλλο τζίπ της κατηγορίας, ενώ παράλληλα για να διατηρηθεί το σχήμα Kammback έχει σχετικά χαμηλή οροφή για το μέγεθος του που δίνει μέτριο headroom στο εσωτερικό. Αντίθετα, το e-tron καταφέρνει να έχει αντίστοιχο EPA range, με χειρότερη αεροδυναμική, αλλά διατηρώντας το κλασσικό σχήμα και μέγεθος ενός τζίπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2019 4 ώρες πριν, Droulas13 είπε Το συγκεκριμένο τμήμα της συζήτησής μας σου θυμίζω, ότι ξεκίνησε με την ερώτησή σου: " Δλδ αν είχαν 20kwh μπαταρία αντί 90, και πάλι στοίχιζαν $75000 και είχαν ίδια εμβέλεια και χρειάζονταν τη ίδια ώρα να φορτίσουν θα μετατρέπονταν από απογοητευτικά σε τεχνολογικό θαύμα? ", στην οποία απάντησα "σαφέστατα". Όλα τα τεχνολογικά θαύματα στην αρχή είναι πανάκριβα. Και όταν στην συνέχεια σιγά-σιγά μαζικοποιείται η παραγωγή τους καταλήγουν φθηνά. Προσωπικά δεν θεοποιώ καταστάσεις, ούτε αναφέρομαι σε τεχνολογικά θαύματα. Αλλά ρε φίλε, όταν η απάντηση σου (αναφέρομαι στις εδραιωμένες στο χώρο της αυτοκίνησης εταιρείες) σε προ 3ετίας αυτοκίνητο μικρής ανταγωνίστριας εταιρείας δεν είναι σαφώς ανώτερη, τότε για μένα η κατάσταση είναι γκολ από τα αποδυτήρια. Υποτίθεται, ότι οι leader της αγοράς θα κάνανε της tesla μια χαψιά όταν θα έβγαζαν στην αγορά τα δικά τους ηλεκτρικά. Ε, δεν το βλέπω για κανένα λόγο να γίνεται αυτό. Ρε droula ελεος. Μιλάμε για ένα συγκεκριμένο τεστ στο οποίο οδήγησαν για 87km, και πήραν την κατανάλωση από το computer κάθε αυτοκινήτου (όχι από ανεξάρτητο τρόπο). Και από κει, χωρίς να πουν πώς, τι χωρητικότητα έχει διαθέσιμη κάθε αμάξι και γιατί, υπολόγισαν (δεν τη μέτρησαν) την μέγιστη εμβέλεια. Και από αυτό εσύ έβγαλες το συμπέρασμα ότι οι υπόλοιποι τρώνε γκολ από τα αποδυτήρια γιατί σε αυτό το test, δεν έχουν το ίδιο range στη συγκεκριμένη ονομαστική χωρητικότητα μπαταριών. Το audi κιόλας, είναι ένα pre-production αμάξι, ένας θεός ξέρει εάν οι μπαταρίες είναι ίδιες με το τελικό, εάν το software του είναι optimize κλπ, και που μάλλον τους παραχωρήθηκε για να ελέγξουν χώρους και όχι κατανάλωση, αλλιώς δεν θα τους το έδιναν με 21" ελαστικά. Επίσης για το Audi υπέθεσαν ότι έχει 11kwh buffer, ενώ για το Tesla και το I-pace 6kwh Εάν βάλεις και το Audi σε 6kwh buffer, τότε η εμβέλεια του πάει 292km. Και αν προσθέσεις ακόμα 15km(σύμφωνα με το site) λόγω των μεγαλύτερων ελαστικών, πάει 307km. Οπότε η διαφορά με το $10-12000 πιο ακριβό model X είναι 32km. δλδ 11% περισσότερα από το pre-production Audi (σύμφωνα με τον δικό τους τρόπο υπολογισμού της εμβέλειας). Τα αυτοκίνητα είναι μια ισορροπία μεταξύ χαρακτηριστικών, τιμής, σχήματος, απόδοσης και κέρδους για την εταιρεία. Δεν συγκρίθηκαν 3 αυτοκίνητα στην ίδια κατηγορία και τιμή. Συγκρίθηκε ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, με 2 άλλα πάλι ακριβά, αλλά 20% πιο φθηνά. Χωρίς καν να βάζουμε μέσα τον παράγοντα τιμή, το τελευταίο πράγμα που θα κρίνεις σαν τεχνολογία στα BEV είναι το range στον αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα. Βάζεις ένα final gear ratio optimize για την συγκεκριμένη ταχύτητα και κάνει ότι efficiency γουστάρει ο καθένας. Υπάρχουν θέματα όπως η υπερθέρμανση, το drainage σε χαμηλές θερμοκρασίες, η απόδοση κατά την φόρτιση, πόσο γρήγορα φορτίζουν, πόσο αντέχουν στον χρόνο, πόσο αντέχουν στις συχνές φορτίσεις που θα κρίνουν τεχνολογική ανωτερότητα. 'Οπως και να δει κάποιος το συγκεκριμένο τεστ, ακόμα και ο ανωτεροτατος από τους τρείς είναι απλά ο αόμματος που βασιλεύει τους τυφλούς. Μιλάμε για τρία πανάκριβα αυτοκίνητα, ότι καλύτερο υπάρχει, και δεν κάνουν καν 350 χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο. Για να πας ένα ¨περίπατο¨ σε παρακείμενη πόλη, να πας από την Αθήνα στην Πάτρα το καρναβάλι πχ, πρέπει να ευθυγραμμιστούν οι πλανήτες για να καταφέρεις να επιστρέψεις την ίδια μέρα. Αν δεν καταφέρεις να βρεις parking με φορτιστή, είτε θα πρέπει να ψάχνεις μετά και να περιμένεις 1+ ώρα να γεμίσεις, (ακόμα και αν βρεις DC) είτε θα πρέπει να ψάξεις ξενοδοχείο να μείνεις! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2019 Έλεος ξε-έλεος οι εταιρείες με τα "100 χρόνια εμπειρίας" και με τα" δις διαθέσιμα για επενδύσεις" που "θα κάνανε μια χαψιά την τέσλα όταν θα έβγαζαν στην αγορά τα δικά τους ηλεκτρικά αυτοκίνητα" μετά από 3+ χρόνια απαντάνε στην καλύτερη των περιπτώσεων με ένα ισάξιο προϊόν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2019 Και στο fully charged utube κανάλι βρήκε επίσης την κατανάλωση μεγαλύτερη. Επίσης έχουν ανάποδα το συν με το - στα paddles. Ποιοτικό, όμορφο αλλά δεν είναι ανώτερο. Επίσης πάρα πολύ βαρύ. Πιο πολύ από Χ, ενώ είναι μικρότερο. Έγινε επιλογή ατσαλιού αντί για αλουμινίου. Ήθελαν να μαζέψουν το κόστος; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα