Jiakometi Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Μάλιστα..... Εμπεριστατωμένο το λιβελογράφημα. Αλλά πάλι είναι στο τμήμα ΑΠΟΨΕΙΣ. Και όλοι ξέρουμε το αγγλοσαξωνικό ρητό για τις απόψεις. “Opinions are like @s.hol.s, everybody has one” 1
Vagosman Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Zerg13 είπε https://www.caranddriver.gr/panagiotis_tritaris/arthro/ilektriko_autokinito_euxaristo_den_tha_paro-7723015/ Ο τύπος είναι απλά ηλίθιος, αδαής και τάχα μου ξερόλας. Εστιάζει στην κίνηση στην Αθήνα; Το αμάξι καταναλώνει σε στάση; (χωρις extreme χρήση κλιματισμού) Αναφέρει τις υψομετρικές, υπολογίζει στο regen; Αναφέρει μπαλαντέζες και συνέλευση πολυκατοικίας προβλήματα πολύ δευτερεύοντα ενω δεν γνωρίζει καν πως δουλεύουν τα ηλεκτρικά. Και πάνω απόλα φανατικός λάτρης της τεχνολογίας. Αυτος ο τύπος πληρώνεται; Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2019 από Vagosman 1
Zerg13 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 18 λεπτά πριν, Vagosman είπε Ο τύπος είναι απλά ηλίθιος, αδαής και τάχα μου ξερόλας. Εστιάζει στην κίνηση στην Αθήνα; Το αμάξι καταναλώνει σε στάση; (χωρις extreme χρήση κλιματισμού) Αναφέρει τις υψομετρικές, υπολογίζει στο regen; Αναφέρει μπαλαντέζες και συνέλευση πολυκατοικίας προβλήματα πολύ δευτερεύοντα ενω δεν γνωρίζει καν πως δουλεύουν τα ηλεκτρικά. Και πάνω απόλα φανατικός λάτρης της τεχνολογίας. Αυτος ο τύπος πληρώνεται; https://www.caranddriver.gr/panagiotis_tritaris/arthro/efthase_h_arxi_tou_telous_gia_tin_tesla-7725807/#OpenSum
pirmen56 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Στέκομαι σε αυτά τα δύο. Πραγματική αυτονομία υπό πραγματικές συνθήκες και επιδοτήσεις. 4 ώρες πριν, Zerg13 είπε https://www.caranddriver.gr/panagiotis_tritaris/arthro/ilektriko_autokinito_euxaristo_den_tha_paro-7723015/ Αναφορά σε κείμενο Αν η ζωή σου δεν είναι τόσο τακτοποιημένη σε αυστηρά κουτάκια χώρου, χρόνου και υποχρεώσεων, τότε δεν έχεις καμία ελπίδα να συμβιώσεις χωρίς άγχος με ένα ηλεκτρικό μοντέλο Με πραγματικές αυτονομίες της τάξης των 100-120 χιλιομέτρων, και χρόνους φόρτισης κάτι ξεγυρισμένα 10ωρα, στην ουσία αντί για ένα μέσο μετακίνησης, έχεις δεμένη στα πόδια σου μια βαριά μεταλλική σφαίρα που σέρνεις σαν αλυσοδέσμιος στο δήθεν οικολογικό σου μέλλον. 1 ώρα πριν, Zerg13 είπε https://www.caranddriver.gr/panagiotis_tritaris/arthro/efthase_h_arxi_tou_telous_gia_tin_tesla-7725807/#OpenSum Αναφορά σε κείμενο Όπου υπάρχουν τέτοιες επιδοτήσεις (Νορβηγία και Ολλανδία) η Τesla πηγαίνει σχετικά καλά. Σε όλες τις υπόλοιπες χώρες -για τις οποίες η Tesla δεν ανακοινώνει στοιχεία- οι καταναλωτές είναι διστακτικοί. Όλες οι μπαρουφοτεχνολογίες επιβιώνουν με επιδοτήσεις και έξωθεν απειλές(βλέπε κλιματική αλλαγή) κατασκευασμένες ή μη. Το peak oil είναι ζήτημα 2-3 δεκαετιών το πολύ και 100% αληθινό πρόβλημα. Μπορεί να το δούμε και στην επόμενη. Θέλοντας και μη κάποια στιγμή θα πάμε στα ηλεκτρικά και δεν θα είναι καθόλου ευχάριστη εμπειρία. Και όλο αυτή η παράνοια με την κλιματική αλλαγή πιστεύω ότι προετοιμάζει την κοινή γνώμη για το αληθινό και χίλιες φορές χειρότερο πρόβλημα.
Fubar.gr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Περι homologation: Απο την ενημέρωση επενδυτών 30 Ιανουαρίου: Για άλλη μία φορά λέγανε ψέματα. Και σύμφωνα με ένα άρθρο του Bloomberg, πήρε την επόμενη μέρα έγκριση το autopilot, όμως θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε για ποιό λόγο δέν δώθηκε αρχικά η έγκριση και ποιές τροποποιήσεις χρειάστηκε να γίνουν. Και φυσικά αν εγκρίθηκαν όλα τα features ή κάποια έμειναν απέξω.
Emaros Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Καλα μην το κανουμε τραγικο ενω δεν ειναι. Απ'οτι φανηκε ειναι οντως fully certified, ο λογος καθυστερησης ηταν μια απλη γραφειοκρατικη εγκριση που αφορα το autopilot, ως προς το διαδικαστικο κομματι. Και αυτο φαινεται κι απτο οτι Model S και X με Autopilot υπαρχουν ηδη στην Ευρωπη, με εγκριση. Αν σου ζητησουν στη δουλεια χαρτι απο γιατρο και τους πεις οτι θα τους το πας σε 3 εργασιμες, αλλα εν τελει το παρουν σε 4 εργασιμες δεν σημαινει οτι δεν ησουν και υγιης. 6 ώρες πριν, Zerg13 είπε https://www.caranddriver.gr/panagiotis_tritaris/arthro/ilektriko_autokinito_euxaristo_den_tha_paro-7723015/ Αρνητικη γνωμη για τα ηλεκτρικα σε σαιτ που χει βγαλει τον πατο του απο χορηγιες βενζινοκινητων, πεφτω απτα συννεφα! Το αρθρο βεβαια ειναι προ 12μηνου. Και απ' οτι φαινεται δεν επεσε και πολυ μεσα ο κυριος γιατι ολοκληρη η αυτοκινητοβιομηχανια πλεον επενδυει ολοκληρα δις μπας και προλαβει να στησει κατι αξιολογο πριν η Τεσλα παρει μεγαλο μεριδιο. Μεχρι και οι πετρελαϊκές επενδυουν σε σταθμους φορτισης και ΑΠΕ γιατι καταλαβαν οτι θα αναγκαστουν να κανουν pivoting το business τους. Τωρα, εννοειται πως αν εισαι σε πολυκατοικια στο κεντρο της Αθηνας το EV δεν θα σε βολεψει, με την υπαρχουσα τεχνολογια. Γιατι τα EV's κοστιζουν και ετσι κι αλλιως δεν νομιζω οι εταιρειες αυτη τη στιγμη να εχουν στο target group τους εμενα ή τον μπαρμπα Θωμα που μενουμε στον 4ο οροφο στην Ελλαδα και κολλαμε στα 300€ νοικι. Ωστοσο ο suburban πληθυσμος καθε πολης με το περασμα του χρονου και τις πτωσεις τιμων και πιθανες επιδοτησεις, θα τα βλεπει ολο και πιο θετικα, οσες δημοσιογραφικες "αποψεις" και να γραφτουν για το αντιθετο. 2
isay Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 2 ώρες πριν, Emaros είπε Καλα μην το κανουμε τραγικο ενω δεν ειναι. Απ'οτι φανηκε ειναι οντως fully certified, ο λογος καθυστερησης ηταν μια απλη γραφειοκρατικη εγκριση που αφορα το autopilot, ως προς το διαδικαστικο κομματι. Και αυτο φαινεται κι απτο οτι Model S και X με Autopilot υπαρχουν ηδη στην Ευρωπη, με εγκριση. Αν σου ζητησουν στη δουλεια χαρτι απο γιατρο και τους πεις οτι θα τους το πας σε 3 εργασιμες, αλλα εν τελει το παρουν σε 4 εργασιμες δεν σημαινει οτι δεν ησουν και υγιης. Είναι άτοπος ο παραλληλισμός και ο εξευγενισμός της πράξης. Εδώ πρώτον μιλάμε για χρήμα (και μάλιστα πολύ χρήμα) επενδυτών και απλού λαού και δευτερον μιλάμε για ένα άνθρωπο που συνειδητά ψεύδεται (αποδεδειγμένα επανειλημμένα), είτε απευθείας ή δια μέσου "θεατρικών παραστάσεων" και κυρίως προς τους επενδυτές και τους πελάτες του. Μάλλον η καλύτερη προσέγγιση ερμηνείας της πράξης του (για τη συγκεκριμένη) ειναι το ρητό «Ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται» ή όπως λένε οι αμερικάνοι «Desperate people do desperate things» Πέρα απο τα παραπάνω και σαν γενικότερη προτροπή δείτε το παρακάτω ντοκιμαντέρ που κυκλοφορεί στο netflix, όπως και σε όλα τα γνωστά "μαγαζια" https://www.imdb.com/title/tt9412098/
Emaros Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Φυσικα και δεν ειναι ατοπος γιατι το Autopilot του Model 3 στην Ευρωπη τελικα εγκριθηκε κανονικα, δεν φαγωθηκαν τα χρηματα κανενος. Τα υπολοιπα με τους επενδυτες και τους πελατες αφορουν αλλη συζητηση που πιθανοτατα εχει ηδη γινει σ'αυτο το topic, εγω στο συγκεκριμενο ζητημα του autopilot αναφερθηκα. 1
isay Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 26 λεπτά πριν, Emaros είπε Φυσικα και δεν ειναι ατοπος γιατι το Autopilot του Model 3 στην Ευρωπη τελικα εγκριθηκε κανονικα, δεν φαγωθηκαν τα χρηματα κανενος. Τα υπολοιπα με τους επενδυτες και τους πελατες αφορουν αλλη συζητηση που πιθανοτατα εχει ηδη γινει σ'αυτο το topic, εγω στο συγκεκριμενο ζητημα του autopilot αναφερθηκα. Emare τα χρήματα στις business δεν ειναι σαν τις προσωπικές υποσχέσεις μεταξυ ιδιωτών. Υπάρχουν συγκεκριμένοι αυστηροι κανονες, οι οποιοι δημιουργήθηκαν και καθιερώθηκαν επειδή κάποιοι απατεώνες έκαναν μαϊμουδιές. Τα business calls και ενημερώσεις επενδυτών ειτε θα πρεπει να ειναι απολυτα διαφανεις ή απολυτα κρυφές (με την έννοια να μη δινονται στοιχεία), άλλο που ο sec κάνει την πάπια. Ο τυπος φόρτωσε 1400 αυτοκινητα για Ευρώπη, χωρίς να εχει πάρει τεχνική επάρκεια, ελπιζοντας οτι μεχρι να φτάσουν θα την έχει (θεατρική παρασταση με ντεμεκ διαρροή φωτογραφιών) και στο business call ειπε σαφεστατα οτι ειναι fully cetrified εν γνώση του οτι ίσως να μην είναι fully certified. ΕΤΣΙ ακριβώς έκανε και με το 420 funds secured αλλά εκεί δεν του βγήκε (και το εχει κάνει και σε πολλά άλλα που αλλα βγηκανε και αλλα οχι). Να σου πω την αλήθεια εγω ακομα κρατώ μια επιφυλαξη τι πραγματικά εχει εγκριθεί γιατί το ολανδικό παράρτημα απαντησε επισημα για autosteer χωρίς αλλη διευκρίνηση, αλλά τις επομενες ημέρες θα διευκρινιστεί και αυτό. Τα υπολοιπα σοβαρά προβλήματα που δεν εχει σκοπο να λύσει, οπως υποστηριξη, ανταλλακτικά, support, επαναλαμβανομενες αναβολές παραδόσεων, ποιοτητα κατασκευής, ποιοτητα συναρμολογησης, υπερβολικα ασφάλιστρα, απλά θα σκάσουν και αυτά μαζικά και ο μέσος ευρωπαιος δεν ειναι αμερικανάκι. Ο μεσος γερμανος/ολλανδος δεν θα πει "Ich liebe mein Auto aber..." αλλά "Dieses Auto ist Scheiße" Το εχω γράψει πολλες φορες εδω μεσα στους cultists (γιατί οι promoters απλά βγάζουν το βρώμικο ψωμί τους) οτι για αυτά που ανακοινώνει ο supreme leader να περιμένετε να τα δειτε στην πράξη και μετά χαρείτε/γράψτε/φωνάξτε. Είναι συνειδητός κουτοπονηρος πωλήτης και μπροστά στη μεγαλομανία του δεν υπολογίζει τιποτα, με κυριοτερα θύματα τους ιδιους τους υποστηρικτές του αλλά και τους εργαζομενους του. Τις επομενες ημέρες θα κατέβει πάλι στην Κϊνα, γιατί έκανε τις θεατρικές παραστάσεις για το εργοστάσιο, αλλά ακομα δεν εχει εξασφαλίσει χρηματοδοτηση, ουτε εχει αναρτήσει (οπως οριζουν οι κανονες) 8Κ και πάει εκεί μπας και φτιάξει το προβλημα, οποτε να περιμένεις νεα θεατρική παράσταση. Μεχρι τέλος του μηνα χρειάζεται 2-3 καλα'GigaPump και η Κίνα θα είναι ένα απο αυτα. Για να κλείσω όπως άνοιξα, ο supreme leader και πάλι διέπραξε απατη με τους κανονες του εμπορίου, εφαρμοζοντας τακτικές πωλητη μικρομάγαζου (φίλε μην ανησυχείς η πληρωμένη παραγγελια θα ειναι εδω μεχρι την Παρασκευή) 1
primeragt Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 10 ώρες πριν, Emaros είπε Αρνητικη γνωμη για τα ηλεκτρικα σε σαιτ που χει βγαλει τον πατο του απο χορηγιες βενζινοκινητων, πεφτω απτα συννεφα! Το αρθρο βεβαια ειναι προ 12μηνου. Και απ' οτι φαινεται δεν επεσε και πολυ μεσα ο κυριος γιατι ολοκληρη η αυτοκινητοβιομηχανια πλεον επενδυει ολοκληρα δις μπας και προλαβει να στησει κατι αξιολογο πριν η Τεσλα παρει μεγαλο μεριδιο. Μεχρι και οι πετρελαϊκές επενδυουν σε σταθμους φορτισης και ΑΠΕ γιατι καταλαβαν οτι θα αναγκαστουν να κανουν pivoting το business τους. Τωρα, εννοειται πως αν εισαι σε πολυκατοικια στο κεντρο της Αθηνας το EV δεν θα σε βολεψει, με την υπαρχουσα τεχνολογια. Γιατι τα EV's κοστιζουν και ετσι κι αλλιως δεν νομιζω οι εταιρειες αυτη τη στιγμη να εχουν στο target group τους εμενα ή τον μπαρμπα Θωμα που μενουμε στον 4ο οροφο στην Ελλαδα και κολλαμε στα 300€ νοικι. Ωστοσο ο suburban πληθυσμος καθε πολης με το περασμα του χρονου και τις πτωσεις τιμων και πιθανες επιδοτησεις, θα τα βλεπει ολο και πιο θετικα, οσες δημοσιογραφικες "αποψεις" και να γραφτουν για το αντιθετο. Θα σταθω μονο στα περι του αρθρου που ειναι το μονο που με βρισκει συμφωνο. Αυτο που περιγραφει ειναι η καθημερηνοτητα με ενα ηλεκτρικο σε μια χωρα χωρις υποδομες για αυτα και με βρισκει 100% συμφωνο. Αν δεν λυθουν αυτα τα προβληματα τα ηλεκτρικα δεν θα γινουν ποτε mainstream προιον. Και προς το παρον αυτο που βλεπουμε ειναι οτι αλλου λιγο αλλου πολυ και αλλου καθολου (Ελλαδα) οι υποδομες μπαινουν και αναλογα μπαινουν και τα αυτοκινητα αυτα στις αγορες. Αλλα σιγουρα δεν αποτελουν συμαντικο μεριδιο αγορας. Οσο θα αυξανουν οι υποδομες τοσο θα κερδιζουν και μεριδιο αυτο ειναι το μονο σιγουρο αλλα χωρις αυτες συγνωμη αλλα οχι δεν θα μπορεσουν να σταθουν ποτε στην αγορα περα απο niche καταστασεις. Και δυστηχως στην Ελλαδα ειναι ακριβως ετσι οπως τα γραφει το αρθρο, τουλαχιστον μεχρι σημερα και το κοντινο μελλον.
De@th L0rd Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Καλά ο τύπος στο άρθρο που ζητάει το ηλεκτροκίνητο να ανεφοδιάζεται στον ίδιο χρόνο με το βενζινοκίνητο, μάλλον δεν έχει καταλάβει για ποιους και για πιο σκοπό δημιουργήθηκαν τα τρέχοντα ηλεκτροκίνητα. Προφανώς και όχι γι αυτόν που μένει στην πολυκατοικία του Μουστάκα που δεν ανάβει τη θέρμανση λόγω γυφτιάς. 1
Fubar.gr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Πλέον γίνεται ξεκάθαρο οτι ένας απο τους βασικούς λόγους που η Tesla συνεχίζει να υπάρχει παρά τις εξόφθαλμες απάτες σε όλα τα επίπεδα, είναι γιατι έχει τη στήριξη απο διεφθαρμένους πολιτικούς και κρατικούς λειτουργούς. Μετά το γνωστό θανατηφόρο δυστύχημα του 2016 με το φορτηγό, η NHTSA έβγαλε ένα πόρισμα, στο οποίο μεταξύ άλλων αναφερόταν οτι η λειτουργία Autosteer μειώνει κατα 40% τα ατυχήματα στα οποία ανοίγει αερόσακος. Υπήρξαν πολλές αμφιβολίες για αυτό το νούμερο, καθώς απο τη μία δέν υπήρχε κάποια πειστική εξήγηση για το μηχανισμό με τον οποίο μειώνονται τα ατυχήματα, δηλαδή με ποιό τρόπο στρίβει το τιμόνι το autosteer καλύτερα απο τον οδηγό. Απο την άλλη υπήρχαν υπήρχαν δεκάδες αναφορές και βίντεο οπου φαινόταν ξεκάθαρα οτι το σύστημα έκανε τους οδηγούς να χαζεύουν και να πέφτουν σε ακίνητα αντικείμενα κτλ. επομένως κάποιος θα περίμενε οτι το Autosteer αυξάνει τα ατυχήματα αντί να τα μειώνει. Το παρακάτω άρθρο συνοψίζει τις αμφιβολίες για την ορθότητα του 40%, και δίνει την πιθανή εξήγηση οτι η μείωση κατα 40% προέρχεται απο το AEB, το οποίο παρουσιάστηκε ταυτόχρονα με το Autosteer: Does Autosteer Actually Deserve Credit For a 40% Reduction In Tesla Crashes? Ενδιαφέρον έχει οτι όταν ζητήθηκαν τα raw data απο την NHTSA, αυτή αρνήθηκε να τα δώσει, επικαλούμενη την προστασία trade secrets της Tesla (!!!) Τελικά όμως μετά απο μήνυση, η NHTSA αναγκάστηκε να τα δώσει και αποκαλύπτεται οτι τα στοιχεία ήταν μαϊμού. Μετά απο ανεξάρτητη ανάλυση των στοιχείων απο την QCS προκύπτει αυτό που πολλοί υποπτεύονταν βάσει των εμπειρικών στοιχείων: οτι το Autosteer όχι μόνο δέν μειώνει τα ατυχήματα, αλλά τα αυξάνει κιόλας. Αναλυτικό twitter thread που εξηγεί την υπόθεση με όλο το ιστορικό: Και ένα ενδιαφέρον άρθρο απο την εποχή που βγήκε το πόρισμα της NHTSA: The NHTSA Report Exonerating Tesla Should Terrify the Auto Sector Last week’s National Highway Transportation Safety Administration (NHTSA) report on Joshua Brown’s fatal Autopilot accident does a lot more than exonerate Tesla. It’s a stamp of approval for Tesla’s entire ecosystem and rollout strategy, from Autopilot to data gathering to wireless updates. As futurist Brad Templeton points out, NHTSA’s report is so favorable to Tesla, it’s hard to believe it was written by the same government agency whose letter to George Hotz compelled him to cancel the Comma One, the only other semi-autonomous driving technology to approach Tesla’s as of 2016. NHTSA investigator Kareem Habib dismantles every argument critics and competitors have been firing at Tesla since Autopilot was released in October of 2015. The report is explicit: the Tesla crash rate declined 40% after Autopilot’s release. Tesla’s safety technologies are not defective. Tesla is clear about driver responsibility. Tesla provides clear engagement and disengagement alerts. Tesla should hire Habib. So should Faraday. This guy knows his way around defending autonomy. Το άρθρο όταν γράφτηκε έκανε την απόφαση της NHTSA να φαίνεται σαν δικαίωση για την Tesla και την προώθηση των αυτόνομων συστημάτων γενικότερα. Αλλά μετά τη χθεσινή αποκάλυψη ξεγυμνώνει τη διαφθορά και τη σαπίλα της NHTSA και της Tesla. 1
Emaros Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Πλέον γίνεται ξεκάθαρο οτι ένας απο τους βασικούς λόγους που η Tesla συνεχίζει να υπάρχει παρά τις εξόφθαλμες απάτες σε όλα τα επίπεδα, είναι γιατι έχει τη στήριξη απο διεφθαρμένους πολιτικούς και κρατικούς λειτουργούς. Μετά το γνωστό θανατηφόρο δυστύχημα του 2016 με το φορτηγό, η NHTSA έβγαλε ένα πόρισμα, στο οποίο μεταξύ άλλων αναφερόταν οτι η λειτουργία Autosteer μειώνει κατα 40% τα ατυχήματα στα οποία ανοίγει αερόσακος. Υπήρξαν πολλές αμφιβολίες για αυτό το νούμερο, καθώς απο τη μία δέν υπήρχε κάποια πειστική εξήγηση για το μηχανισμό με τον οποίο μειώνονται τα ατυχήματα, δηλαδή με ποιό τρόπο στρίβει το τιμόνι το autosteer καλύτερα απο τον οδηγό. Απο την άλλη υπήρχαν υπήρχαν δεκάδες αναφορές και βίντεο οπου φαινόταν ξεκάθαρα οτι το σύστημα έκανε τους οδηγούς να χαζεύουν και να πέφτουν σε ακίνητα αντικείμενα κτλ. επομένως κάποιος θα περίμενε οτι το Autosteer αυξάνει τα ατυχήματα αντί να τα μειώνει. Το παρακάτω άρθρο συνοψίζει τις αμφιβολίες για την ορθότητα του 40%, και δίνει την πιθανή εξήγηση οτι η μείωση κατα 40% προέρχεται απο το AEB, το οποίο παρουσιάστηκε ταυτόχρονα με το Autosteer: Does Autosteer Actually Deserve Credit For a 40% Reduction In Tesla Crashes? Ενδιαφέρον έχει οτι όταν ζητήθηκαν τα raw data απο την NHTSA, αυτή αρνήθηκε να τα δώσει, επικαλούμενη την προστασία trade secrets της Tesla (!!!) Τελικά όμως μετά απο μήνυση, η NHTSA αναγκάστηκε να τα δώσει και αποκαλύπτεται οτι τα στοιχεία ήταν μαϊμού. Μετά απο ανεξάρτητη ανάλυση των στοιχείων απο την QCS προκύπτει αυτό που πολλοί υποπτεύονταν βάσει των εμπειρικών στοιχείων: οτι το Autosteer όχι μόνο δέν μειώνει τα ατυχήματα, αλλά τα αυξάνει κιόλας. Αναλυτικό twitter thread που εξηγεί την υπόθεση με όλο το ιστορικό: Και ένα ενδιαφέρον άρθρο απο την εποχή που βγήκε το πόρισμα της NHTSA: The NHTSA Report Exonerating Tesla Should Terrify the Auto Sector Last week’s National Highway Transportation Safety Administration (NHTSA) report on Joshua Brown’s fatal Autopilot accident does a lot more than exonerate Tesla. It’s a stamp of approval for Tesla’s entire ecosystem and rollout strategy, from Autopilot to data gathering to wireless updates. As futurist Brad Templeton points out, NHTSA’s report is so favorable to Tesla, it’s hard to believe it was written by the same government agency whose letter to George Hotz compelled him to cancel the Comma One, the only other semi-autonomous driving technology to approach Tesla’s as of 2016. NHTSA investigator Kareem Habib dismantles every argument critics and competitors have been firing at Tesla since Autopilot was released in October of 2015. The report is explicit: the Tesla crash rate declined 40% after Autopilot’s release. Tesla’s safety technologies are not defective. Tesla is clear about driver responsibility. Tesla provides clear engagement and disengagement alerts. Tesla should hire Habib. So should Faraday. This guy knows his way around defending autonomy. Το άρθρο όταν γράφτηκε έκανε την απόφαση της NHTSA να φαίνεται σαν δικαίωση για την Tesla και την προώθηση των αυτόνομων συστημάτων γενικότερα. Αλλά μετά τη χθεσινή αποκάλυψη ξεγυμνώνει τη διαφθορά και τη σαπίλα της NHTSA και της Tesla. Εχεις καποια στοιχεια για την στηριξη διεφθαρμενων πολιτικων; Στην πρασινη φοροαπαλλαγη αναφερεσαι; Γιατι αν αρχισουμε και παραθετουμε στοιχεια για σχεσεις διεφθαρμενων πολιτικων με το λομπυ των πετρελαικων/αυτοκινητοβιομηχανιας δεν θα τελειωσουμε ουτε σε ενα μηνα, και αν το πιασουμε απο τον 2ο παγκοσμιο του χιτλερ δεν θα τελειωσουμε ουτε σε ενα χρονο. Το αρθρο που παραθετεις αποτελει επισης αποψη και οχι καποιο στοιχειο. Τα ατυχηματα που εχουν να κανουν με autopilot δεν αφορουν δυσλειτουργια απο μερια της Tesla αλλα βλακεια απο τους οδηγους που αψηφουν τους ορους χρησης της συγκεκριμενης τεχνολογιας. Με τη ιδια λογικη θα κατηγορουσαμε την Mercedes ή την VW για τους χιλιαδες νεκρους που οδηγουσαν μεθυσμενοι ή που κανουν μετατροπες για να οδηγουν με ταχυτητες για τις οποιες δεν προοριζεται ορθη λειτουργια; Οχι, σου πουλανε κατι και σου λενε πως να το χρησιμοποιησεις ωστε να εισαι ασφαλης, και ετσι βαθμολογουνται τα συγκεκριμενα οχηματα, εαν το αγνοησεις μιλαμε 100% για προσωπικη ευθυνη. Το Autopilot αναφερει ξεκαθαρα πως ο οδηγος πρεπει να εχει συνεχεια το νου του στον δρομο, σε πολλες περιπτωσεις εχει σωσει οδηγους με ελιγμους. Το bad press της Τεσλα ειναι αναμενομενο εφοσον δεν εχει μαρκετινγκ μπατζετ ( να πληρωνει καναλια ή σαιτ για να γραφουν θετικα πραγματα) και αποτελει την πιο σορταρισμενη μετοχη, με οτι αυτο συνεπαγεται για οσα διαβαζουμε/ακουμε online. 4
pirmen56 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 12 ώρες πριν, Emaros είπε Καλα μην το κανουμε τραγικο ενω δεν ειναι. Απ'οτι φανηκε ειναι οντως fully certified, ο λογος καθυστερησης ηταν μια απλη γραφειοκρατικη εγκριση που αφορα το autopilot, ως προς το διαδικαστικο κομματι. Και αυτο φαινεται κι απτο οτι Model S και X με Autopilot υπαρχουν ηδη στην Ευρωπη, με εγκριση. Αν σου ζητησουν στη δουλεια χαρτι απο γιατρο και τους πεις οτι θα τους το πας σε 3 εργασιμες, αλλα εν τελει το παρουν σε 4 εργασιμες δεν σημαινει οτι δεν ησουν και υγιης. Αρνητικη γνωμη για τα ηλεκτρικα σε σαιτ που χει βγαλει τον πατο του απο χορηγιες βενζινοκινητων, πεφτω απτα συννεφα! Το αρθρο βεβαια ειναι προ 12μηνου. Και απ' οτι φαινεται δεν επεσε και πολυ μεσα ο κυριος γιατι ολοκληρη η αυτοκινητοβιομηχανια πλεον επενδυει ολοκληρα δις μπας και προλαβει να στησει κατι αξιολογο πριν η Τεσλα παρει μεγαλο μεριδιο. Μεχρι και οι πετρελαϊκές επενδυουν σε σταθμους φορτισης και ΑΠΕ γιατι καταλαβαν οτι θα αναγκαστουν να κανουν pivoting το business τους. Τωρα, εννοειται πως αν εισαι σε πολυκατοικια στο κεντρο της Αθηνας το EV δεν θα σε βολεψει, με την υπαρχουσα τεχνολογια. Γιατι τα EV's κοστιζουν και ετσι κι αλλιως δεν νομιζω οι εταιρειες αυτη τη στιγμη να εχουν στο target group τους εμενα ή τον μπαρμπα Θωμα που μενουμε στον 4ο οροφο στην Ελλαδα και κολλαμε στα 300€ νοικι. Ωστοσο ο suburban πληθυσμος καθε πολης με το περασμα του χρονου και τις πτωσεις τιμων και πιθανες επιδοτησεις, θα τα βλεπει ολο και πιο θετικα, οσες δημοσιογραφικες "αποψεις" και να γραφτουν για το αντιθετο. https://cleantechnica.com/2017/12/24/10-electric-cars-driving-range/ Αυτοκίνητο με διαφημιζόμενη αυτονομία 381km(Tesla model X, φαίνεται και από το καντράν στο βίντεο) σε extreme ταχύτητα στα 200km/h έχασε σχεδόν όλη την μπαταρία σε 40 λεπτά. Δηλαδή κοντά στα 130km πραγματική αυτονομία. Όχι πάνω από 200km με την πιο συντηρητική οδήγηση και κλειστό AC. Καινούργια μπαταρία. Στα 8-10 χρόνια ο Θεός βοηθός. Spoiler Και είναι από τα καλύτερα στην δηλωμένη αυτονομία. Φαντάσου τώρα τα άλλα με air-condition και λίγη κίνηση. Αρχίστε τώρα τις θεωρίες συνομωσίας. Αναφορά σε κείμενο που χει βγαλει τον πατο του απο χορηγιες βενζινοκινητων Tη βρήκες τη συνομωσία. Πρώτη η Tesla έβγαλε ηλεκτρικά. Κανένας άλλος "μεγάλος" παραγωγός βενζινοκίνητων δεν το είχε σκεφτεί δεκαετίες πιο πριν.
Emaros Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 4 ώρες πριν, isay είπε Emare τα χρήματα στις business δεν ειναι σαν τις προσωπικές υποσχέσεις μεταξυ ιδιωτών. Υπάρχουν συγκεκριμένοι αυστηροι κανονες, οι οποιοι δημιουργήθηκαν και καθιερώθηκαν επειδή κάποιοι απατεώνες έκαναν μαϊμουδιές. Τα business calls και ενημερώσεις επενδυτών ειτε θα πρεπει να ειναι απολυτα διαφανεις ή απολυτα κρυφές (με την έννοια να μη δινονται στοιχεία), άλλο που ο sec κάνει την πάπια. Ο τυπος φόρτωσε 1400 αυτοκινητα για Ευρώπη, χωρίς να εχει πάρει τεχνική επάρκεια, ελπιζοντας οτι μεχρι να φτάσουν θα την έχει (θεατρική παρασταση με ντεμεκ διαρροή φωτογραφιών) και στο business call ειπε σαφεστατα οτι ειναι fully cetrified εν γνώση του οτι ίσως να μην είναι fully certified. ΕΤΣΙ ακριβώς έκανε και με το 420 funds secured αλλά εκεί δεν του βγήκε (και το εχει κάνει και σε πολλά άλλα που αλλα βγηκανε και αλλα οχι). Να σου πω την αλήθεια εγω ακομα κρατώ μια επιφυλαξη τι πραγματικά εχει εγκριθεί γιατί το ολανδικό παράρτημα απαντησε επισημα για autosteer χωρίς αλλη διευκρίνηση, αλλά τις επομενες ημέρες θα διευκρινιστεί και αυτό. Τα υπολοιπα σοβαρά προβλήματα που δεν εχει σκοπο να λύσει, οπως υποστηριξη, ανταλλακτικά, support, επαναλαμβανομενες αναβολές παραδόσεων, ποιοτητα κατασκευής, ποιοτητα συναρμολογησης, υπερβολικα ασφάλιστρα, απλά θα σκάσουν και αυτά μαζικά και ο μέσος ευρωπαιος δεν ειναι αμερικανάκι. Ο μεσος γερμανος/ολλανδος δεν θα πει "Ich liebe mein Auto aber..." αλλά "Dieses Auto ist Scheiße" Το εχω γράψει πολλες φορες εδω μεσα στους cultists (γιατί οι promoters απλά βγάζουν το βρώμικο ψωμί τους) οτι για αυτά που ανακοινώνει ο supreme leader να περιμένετε να τα δειτε στην πράξη και μετά χαρείτε/γράψτε/φωνάξτε. Είναι συνειδητός κουτοπονηρος πωλήτης και μπροστά στη μεγαλομανία του δεν υπολογίζει τιποτα, με κυριοτερα θύματα τους ιδιους τους υποστηρικτές του αλλά και τους εργαζομενους του. Τις επομενες ημέρες θα κατέβει πάλι στην Κϊνα, γιατί έκανε τις θεατρικές παραστάσεις για το εργοστάσιο, αλλά ακομα δεν εχει εξασφαλίσει χρηματοδοτηση, ουτε εχει αναρτήσει (οπως οριζουν οι κανονες) 8Κ και πάει εκεί μπας και φτιάξει το προβλημα, οποτε να περιμένεις νεα θεατρική παράσταση. Μεχρι τέλος του μηνα χρειάζεται 2-3 καλα'GigaPump και η Κίνα θα είναι ένα απο αυτα. Για να κλείσω όπως άνοιξα, ο supreme leader και πάλι διέπραξε απατη με τους κανονες του εμπορίου, εφαρμοζοντας τακτικές πωλητη μικρομάγαζου (φίλε μην ανησυχείς η πληρωμένη παραγγελια θα ειναι εδω μεχρι την Παρασκευή) Δεν ειμαι εδω για να διαφωνησω για την δεδομενη υπερβολη οσων λεει ο Μασκ, ειναι γνωστο και στους υποστηρικτες του και στην αγορα η οποια πλεον δεν αντιδρα τοσο θετικα σε σχετικες αισιοδοξες ανακοινωσεις (γιαυτο και μετα το earnings call δεν εγινε της μουρλης). Αλλα αγνοεις δυστυχως την αλλη πλευρα, η οποια ειναι εκατονταδες δημοσιευματα και αναλυτες της wall street οι οποιοι εκαναν επισημες προβλεψεις οτι η Τεσλα σιγουρα θα πτωχευσει, θα χρεαστει ανακεφαλαιοποιηση κοκ. , δεν θα καταφερει κερδοφορια στο 2018, χειραγωγονταςε ετσι την μετοχη και επωφελωντας οσους σορταρουν. Τα ψευδη της αλλης πλευρας που χειραγωγουν την κοινη γνωμη και την αξια της μετοχης δεν μας ενοχλουν; Προσωπικα καταλαβαινω την επιθετικη και υπερβολικη ρητορικη του Μασκ, γιατι η εταιρεια του βασιζεται στο hype προκειμενου να καταφερει να διεισδυσει στις πιο σκληρες, ανταγωνιστικες και ισχυρες βιομηχανιες, (ενεργεια, μεταφορες). Αν δεν ειχε την επιθετικη σταση που περιγραφεις και ηταν συντηρητικος, αυτη τη στιγμη τα EV's δεν θα αποτελουσαν πραγματικοτητα για καθε εταιρεια και σιγουρα δεν θα υπηρχε η Τεσλα. Αλλα παλι ξεφευγουμε απτο θεμα που ειναι το Autopilot και το οποιο καταλαβαινω οτι το ιδανικο θα ηταν να υπηρχε η εγκριση πριν φτασει το καραβι οπως λες, αλλα εφοσον φανηκε οτι ηταν μια μικρη γραφειοκρατικη λεπτομερεια η οποια λυθηκε χωρις να δημιουργηθει προβλημα σε πελατες και χωρις μαλιστα να υπαρχουν αυτη τη στιγμη εγκυρες αποδειξεις για λιγοτερα features κτλ οπως αναφερθηκε εδω, δεν βρισκω κατι το επιληψιμο. Η μεγιστη πατατα κατ'εμε που αφορα την Τεσλα, και αυτο αποτελει πραγματικο προβλημα, ειναι οτι απεχει πολυ απτο να προσφερει το φθηνο Model 3 με τα 35 χιλιαρικα στις ΗΠΑ. Αλλα αυτο ειναι αλλη μεγαλη κουβεντα, που σχετιζεται με Κινα, νομοθεσιες κτλ, και η οποια φανταζομαι εχει ηδη γινει εδω. 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα