Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

3 ώρες πριν, Whargoul είπε

+ Αυτές οι πωλήσεις στις ΗΠΑ είναι λόγω των προπαραγγελιών. Οι ίδιοι το λέτε και οι ίδιοι λέτε ότι τώρα δεν θα τις κάνουν και θα καλύψουν την παραγωγή από Ευρώπη - Κίνα, αλλά συνεχίζετε να δείχνετε αυτά τα γραφήματα με τα 2 εξάμηνα πυροτέχνημα. Εάν οι πωλήσεις στις ΗΠΑ είναι 2000/week όπως περιμένει ο Droulas, τότε όλα αυτά τα γραφήματα καταρρέουν παταγωδώς. 

2000/εβδομάδα θα είναι τα πρώτα 1-2 τρίμηνα που θα συνεχίζει να πουλάει μόνο τις ακριβές εκδόσεις. Το δεύτερο μισό του 2019 που θα αρχίσει να πουλάει και τις φθηνές θα αλλάξει το πράγμα. Από αρχές του 2020 θα έχουν σταθεροποιηθεί οι πωλήσεις 4.000+ μόνο στην Αμερική με 50.000+ μέσο όρο τιμή μας κάνουν 2,5 δις+/τρίμηνο και 10+ δις/έτος. Άρα τα διαγράμματα δεν είναι απλώς ένα πυροτέχνημα αλλά μια ματιά στο μέλλον που θα διαμορφωθεί από το 2020.

Επίσης οι περισσότερες πωλήσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα στην Αμερική δεν είναι από προπαραγγελίες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το κερδος ειναι σημαντικο, αλλα προς το παρον ας αφησουμε τον Musk να κανει κουμαντο στο μαγαζι του. Και αν πτωχευσει, ερχεστε τοτε να μας πειτε οτι εσεις μας το λεγατε. (Βασικα το λεγατε το 2006, το 2007, το 2008, το 2009, το 2010, το 2011, το 2012, το 2013, το 2014, το 2015, το 2016, το 2017, το 2018, το 2019... Να δουμε αν θα σας κατσει ποτε...)

Ομως ο τζιρος ειναι επισης σημαντικος και μαλιστα ειναι σημαντικος για ολους, διοτι καθε $ που παει στον Musk, δεν παει στους αλλους κατασκευαστες, και επισης δεν παει ουτε στις πετρελαικες εταιρειες και δεν παει ουτε στα media σαν διαφημισεις (εδω μπορουμε πολλα να υποθεσουμε για το πως αυτο επηρρεαζει τη σταση καποιων media...).

Οποτε οταν για ενα τριμηνο ή ενα χρονο ο Musk μαζευει χαρτι απο την αγορα στα επιπεδα που το μαζευει και η Toyota, πολλοι πισινοι παιρνουν φωτια... Αυτο ειναι γεγονος που ηδη εχει γινει. Το τι θα γινει στο μελλον, θα το δουμε... Μην προτρεχεις γιατι περυσι αν ελεγε κανεις οτι θα εχει αυτα τα αποτελεσματα θα τον εβγαζαν ολοι τρελλο. 

Και ναι, τρεχουν, οι της Cadillac παραδεχονται οτι τους μελετανε και τους κανουν benchmatc σαν τρελλοι, η VW δηλωνει οτι τρεχει να δειξει οτι με ΕV θα βγαλει απο πανω της το diesel-gate, η Audi κλεινει διαφημιση στο Superbowl να μας πει οτι περιμενετε γιατι να τωρα ερχεται η Audi στην ηλεκτροκινηση, η Toyota δηλωνει οτι το 50% παλιων πελατων που εγκαταλειπουν την μαρκα πανε στην Tesla, και ολοι προσπαθουν κατι να ανακοινωσουν σε EV για να τραβηξουν λιγο δημοσιοτητα γιατι βλεπουν οτι ολος ο ντορος εκει πλεον γινεται.

Για τα υδρογονα θα γραψω καποια αλλη στιγμη γιατι ειναι μεγαλη φουσκα. Ας πουμε προς το παρον μονο οτι ηταν το αγαπημενο "καυσιμο του μελλοντος" του πετρελαιά του Μπους τζουνιορ...

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, sattack είπε

Οποτε οταν για ενα τριμηνο ή ενα χρονο ο Musk μαζευει χαρτι απο την αγορα στα επιπεδα που το μαζευει και η Toyota (*από δυο low budget μοντέλα που πωλούνται στη μισή τιμή, σε 1 χώρα του κόσμου), πολλοι πισινοι παιρνουν φωτια... Αυτο ειναι γεγονος που ηδη εχει γινει.

Στο διόρθωσα σαν μια μικρή προσπάθεια μήπως και καταλάβεις κάποτε πόσο φαντασιώνεσαι με αυτά που λες. 

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

2000/εβδομάδα θα είναι τα πρώτα 1-2 τρίμηνα που θα συνεχίζει να πουλάει μόνο τις ακριβές εκδόσεις. Το δεύτερο μισό του 2019 που θα αρχίσει να πουλάει και τις φθηνές θα αλλάξει το πράγμα. Από αρχές του 2020 θα έχουν σταθεροποιηθεί οι πωλήσεις 4.000+ μόνο στην Αμερική με 50.000+ μέσο όρο τιμή μας κάνουν 2,5 δις+/τρίμηνο και 10+ δις/έτος. Άρα τα διαγράμματα δεν είναι απλώς ένα πυροτέχνημα αλλά μια ματιά στο μέλλον που θα διαμορφωθεί από το 2020.

Επίσης οι περισσότερες πωλήσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα στην Αμερική δεν είναι από προπαραγγελίες.

Θα θα θα θα θα....

Βάζατε τις γραφικές σας λέμε ότι είναι παροδικές, κλαψοδέρνεστουν ότι το ποτάμι ξεκίνησε, κάνουν ουρά να το παραγγείλουν και είμαστε haters. Μετά βγαίνει ο Musk, επιβεβαιώνει αυτά που λέγαμε, αλλά συνεχίζετε να ξαναβάζετε τις ίδιες γραφικές με την διαφορά ότι τώρα  εν μέσος πλην σαφώς παραδέχεστε ότι όντως ήταν πυροτέχνημα των 1-2 τριμήνων χωρίς σταθερή συνέχεια οπότε ξαναξεκινάτε τα θα θα θα θα για το μέλλον του ~2020 που βλέπετε στην κρυστάλλινη σφαίρα, την παγκόσμια αγορά και τα μοντέλα που υπάρχουν μέχρι στιγμής στα χαρτιά και κανείς δεν έχει δει ποτέ. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Whargoul είπε

(*από δυο low budget μοντέλα που πωλούνται στη μισή τιμή, σε 1 χώρα του κόσμου) Στο διόρθωσα σαν μια μικρή προσπάθεια μήπως και καταλάβεις κάποτε πόσο φαντασιώνεσαι με αυτά που λες.

Εσυ δεν καταλαβαινεις τι λες. 2 low budget μοντελα πουλαει η Toyota και βρεθηκε καποιος να πουλαει μονο ενα με διπλασια ή τριπλασια ονομαστικη τιμη και ομως να μαζευει απο την αγορα το ιδιο ρευστο. Και οχι απο την αγορα σε "1 χωρα του κοσμου". Αμερικη, ΕΕ, Κινα. Απο τη μια απο τις 3 μεγαλυτερες αγορες του κοσμου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, sattack είπε

Εσυ δεν καταλαβαινεις τι λες. 2 low budget μοντελα πουλαει η Toyota και βρεθηκε καποιος να πουλαει μονο ενα με διπλασια ή τριπλασια ονομαστικη τιμη και ομως να μαζευει απο την αγορα το ιδιο ρευστο. Και οχι απο την αγορα σε "1 χωρα του κοσμου". Αμερικη, ΕΕ, Κινα. Απο τη μια απο τις 3 μεγαλυτερες αγορες του κοσμου.

Πουλάει 1 με τριπλάσια ονομαστική αξία. Γι αυτό και μάζεψε αυτόν το τζίρο. Εάν πούλαγε στην τιμή του Carmy, θα μάζευε τον μισό και δεν θα ήταν καν στην λίστα! Ούτε θα ήταν στην λίστα εάν πωλούσε νορμαλ ratio μεταξύ small, medium και long range. 

2. Αφού το λέτε εσείς οι ίδιοι ότι όλες αυτές οι πωλήσεις την συγκεκριμένη χρονική στιγμή οφείλονται στις προπαραγγελίες από τα ακριβά μοντέλα και είναι παροδικό. Τι το κουράζεται λέγοντας ότι είναι το ίδιο με τις σταθερές πωλήσεις που κάνει μια άλλη εταιρία εδώ και 15 χρόνια? 

3. Μια από τις τρεις που τυγχάνει να είναι η έδρα της και οι άμεσοι αγοραστές της και οι περισσότερες προπαραγγελίες. Σε 3 μήνες που θα πουλά σε Ευρώπη, Ηπα και Κίνα, να συγκρίνουμε το γράφημα μεταξύ πωλήσεων των Tesla, Honda, Toyota στις 3 γεωγραφικές περιοχές να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι. Οι πωλήσεις που βάζεις τώρα, θα είναι οι παγκόσμιες της πωλήσεις in case you didn't notice. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Δηλαδη συμφωνα με τη λογικη σου η Porsche που πουλαει παρομοιας ονομαστικης αξιας επρεπε να κανει παρομοιο τζιρο και η Ferrari που πουλαει 2-3x ονομαστικης αξιας επρεπε να κανει τον 2πλασιο με 3πλασιο και να ειναι νουμερο 1 σε τζιρο στον κοσμο με τεραστια διαφορα. Εχεις ξεφυγει τελειως, το μισος σου σε οδηγει σε παραλογισμους...

2. Παροδικες ξεπαροδικες, τις εκανε. Δηλ τι αλλο να κανει για να πειστουν οι κακοπιστοι οτι υπαρχει τεραστιο κοινο για καλα BEV?

3. Παλι θα λεμε για production constrained...Οταν η Tesla αρχισει να παραγει αυτοκινητα που θα της μενουν απουλητα και θα ψαχνει με διαφημισεις και προσφρορες να τα πουλησει, τοτε ξανασυζηταμε. H Toyota και η Honda με τα 100εργοστασια αναφερονται ως μετρο συγκρισης για να καταλαβει ο κοσμος σε τι επιπεδο καταφερε και εφτασε απο το μηδεν μεσα σε 1 χρονο η Tesla, εστω και για 1 τριμηνο ή εξαμηνο, εστω και σε μια απο τις 3 μεγαλες αγορες. Επιπεδο πωλησεων-τζιρου-ζητησης. Για να καταλαβει ο κοσμος οτι δεν συγκρινεται πλεον οχι μονο με αλλα BEVs αλλα ουτε καν πλεον με περιορισμενης παραγωγης εταιρειες οπως η Porsche ή η Jaguar. Eιναι σαν να λεμε οτι ανεβηκε η κατω Ραχουλα στο Champions League  και εσυ να λες οτι θα γελασει το παρδαλο κατσικι γιατι δεν θα το διεκδικησει. Προς το παρον ας δουμε αν θα γελασουν σαν παρδαλα κατσικια πχ οι διευθυντες της BMW απο τις πωλησεις που θα κανει στη Γερμανια και στην υπολοιπη Ευρωπη. Και οταν θα βγει και το model Y ας δουμε τι πωλησεις θα κανει κι εκεινο και αν η BMW αμερικης θα συνεχισει να λεει οτι πεσαμε στα σενταν αλλα ειμαστε ευχαριστημενοι απο τις πωλησεις SUV.

Το τελικο συμπερασμα ειναι αυτο. Απο χειροπιαστα αποτελεσματα, η Tesla συνεχως προοδευει, καθε χρονο παει και καλυτερα, πετυχαινει περισσοτερα και δημιουργει ολο και μεγαλυτερη αξια (αριθμος μοντελων, αριθμος εργοστασιων, αριθμος superchargers κλπ κλπ κλπ) και εσυ λυσας να αποδειξεις με παραλογισμους τι? Οτι δεν εγινε ακομα μεγαλη οσο η Toyota? οκ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, sattack είπε

1. Δηλαδη συμφωνα με τη λογικη σου η Porsche που πουλαει παρομοιας ονομαστικης αξιας επρεπε να κανει παρομοιο τζιρο και η Ferrari που πουλαει 2-3x ονομαστικης αξιας επρεπε να κανει τον 2πλασιο με 3πλασιο και να ειναι νουμερο 1 σε τζιρο στον κοσμο με τεραστια διαφορα. Εχεις ξεφυγει τελειως, το μισος σου σε οδηγει σε παραλογισμους...

2. Παροδικες ξεπαροδικες, τις εκανε. Δηλ τι αλλο να κανει για να πειστουν οι κακοπιστοι οτι υπαρχει τεραστιο κοινο για καλα BEV?

3. Παλι θα λεμε για production constrained...Οταν η Tesla αρχισει να παραγει αυτοκινητα που θα της μενουν απουλητα και θα ψαχνει με διαφημισεις και προσφρορες να τα πουλησει, τοτε ξανασυζηταμε. H Toyota και η Honda με τα 100εργοστασια αναφερονται ως μετρο συγκρισης για να καταλαβει ο κοσμος σε τι επιπεδο καταφερε και εφτασε απο το μηδεν μεσα σε 1 χρονο η Tesla, εστω και για 1 τριμηνο ή εξαμηνο, εστω και σε μια απο τις 3 μεγαλες αγορες. Επιπεδο πωλησεων-τζιρου-ζητησης. Για να καταλαβει ο κοσμος οτι δεν συγκρινεται πλεον οχι μονο με αλλα BEVs αλλα ουτε καν πλεον με περιορισμενης παραγωγης εταιρειες οπως η Porsche ή η Jaguar. Eιναι σαν να λεμε οτι ανεβηκε η κατω Ραχουλα στο Champions League  και εσυ να λες οτι θα γελασει το παρδαλο κατσικι γιατι δεν θα το διεκδικησει. Προς το παρον ας δουμε αν θα γελασουν σαν παρδαλα κατσικια πχ οι διευθυντες της BMW απο τις πωλησεις που θα κανει στη Γερμανια και στην υπολοιπη Ευρωπη. Και οταν θα βγει και το model Y ας δουμε τι πωλησεις θα κανει κι εκεινο και αν η BMW αμερικης θα συνεχισει να λεει οτι πεσαμε στα σενταν αλλα ειμαστε ευχαριστημενοι απο τις πωλησεις SUV.

Το τελικο συμπερασμα ειναι αυτο. Απο χειροπιαστα αποτελεσματα, η Tesla συνεχως προοδευει, καθε χρονο παει και καλυτερα, πετυχαινει περισσοτερα και δημιουργει ολο και μεγαλυτερη αξια (αριθμος μοντελων, αριθμος εργοστασιων, αριθμος superchargers κλπ κλπ κλπ) και εσυ λυσας να αποδειξεις με παραλογισμους τι? Οτι δεν εγινε ακομα μεγαλη οσο η Toyota? οκ.

 

1, Η Porsche και Ferrari δεν στοχευουν mass-market. Εκτός από αυτό είναι άλλης κατηγορίας αμάξια. Όχι  οικογενειακά sedan που βγαίνουν άρον άρον από το εργοστάσιο, με 100 προβλήματα και υποσχέσεις για μελλοντικές επιδιορθώσεις μόνο και μόνο για να προλάβουν να περαστούν στις πωλήσεις του τριμήνου.  Πάλι συγκρίνεις πράγματα του κουτουρού. 

2. Πού είναι αυτό το τεράστιο κοινό? Αυτό που υποδηλώνετε, και εσείς και ο Musk είναι ότι ο αριθμός τους αυτή την στιγμή είναι πεπερασμένος. Αλλιώς θα συνέχιζε να πουλάει 80 000  αμάξια το τρίμηνο στις ΗΠΑ και θα πρόσθετε σε αυτά τις υπόλοιπες χώρες. Εκτός εάν είναι τόσο ηλίθιος και αντί να αυξήσει την παραγωγή στην έδρα του όπου το κόστος και το κέρδος ανά αμάξι είναι μεγάλο, απλά σταματά την προσφορά στις ΗΠΑ για να τα στείλει στην Κίνα και Ευρώπη που δεν υπάρχουν service stations και υποδομές.  + Εάν υπήρχε αυτή η ζήτηση που λέτε θα σκιζόταν να ανεβάσει την παραγωγή στα 10k που έθεσε σαν σκοπό του Δεκέμβρη και δεν θα έκανε τα στραβά μάτια. 

3. Εγώ δεν προσπαθώ να αποδείξω τίποτα. Η Τεσλα είναι απλά μια εταιρεία που βγάζει προϊόντα για τους πολύ καλά έχοντες. Εσείς τις κάνετε προσκύνημα και προσπαθείτε να περάσετε το hype της με νύχια και με δόντια, και εσείς την συγκρίνετε με την Toyota, Honda klp, και μετά μόλις σας πουν ότι συγκρίνεται ανούσια πράγματα πετάτε το μπαλάκι απέναντι.

Κατ΄αρχήν ας καταφέρει να επιβιώσει από το Model 3 και να βγάλει την δεκαετία των 2010s αλώβητη, ας αρχίσει να ξεχρεώνει τα δάνεια που έκανε και τις έρχονται μαζεμένα και μετά λέμε για την ανάπτυξη της. Με ξένα λεφτά όλοι κτίζουν και παίζουν τους κυριλέ. Το όλο point είναι να καταφέρεις να τα ξεχρεώσεις όταν πρέπει. Εδώ και δυο χρόνια η χρηματιστηριακή της αξία είναι στην καλύτερη σταθερή. Ότι hype πούλησε το πούλησε. Τώρα είναι ώρα των πράξεων και προς το παρών το μόνο που έχει δείξει είναι δυο μη καταστροφικά τρίμηνα, σε optimum καιρούς, στην έδρα της με οικονομία υπό ανάπτυξη, χωρίς ανταγωνισμό, και τα οποία σύμφωνα με τον CEO της βασίστηκαν και σε one of a time συγκυρίες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρεπιπτοντως ανακοινωθηκαν και τα οικονομικα αποτελεσματα του Q4 και του 2018 συνολικα.

Η Τεσλα εκανε πωλησεις 7,2 δις. και παρουσιασε (καθαρα) κερδη 140 εκ.

Απο το 2017 στο 2018 διπλασιασε τον τζιρο και τα (ακαθαριστα) κερδη (και μειωσε στο μισο την καθαρη χασουρα) χωρις να χρειαστει να αυξησει παρα ελαχιστα τα λειτουργικα εξοδα. Αυτο ειναι τεραστια οικονομικη επιτυχια και επιπλεον δημιουργει πολυ καλες προσδοκιες για το μελλον.

Εμενα αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι στη συγκριση τελους 2017 με τελος του 2018 η Tesla εχει περισσοτερα λεφτα στην τραπεζα (παροτι ξοδεψε τοσο τεραστια ποσα για να στησει τις γραμμες παραγωγης του model3) , περισσοτερα περιουσιακα στοιχεια (οκ, ας πουμε αυτονοητο) και περισσοτερη αληθινη περιουσια που να αντιστοιχει στις μετοχες που κρατανε στα χερια οι μετοχοι (περιουσιακα στοιχεια - υποχρεωσεις).

Δηλαδη οχι μονο δεν μπηκε μεσα απο τις επενδυσεις που εκανε για να φτιαξει το model3 , αλλα αυξησε και την πραγματικη της περιουσια. (αυτο που ελεγα στο προηγουμενο ποστ μου).

Δηλαδη υγιεστατα οικονομικα στοιχεια. Και επιπλεον λεει οτι θα χρειαστει μονο 2,5 δις νεες επενδυσεις φετος για να αρχισει να παραγει το model Y. Eχει να μαζεψει πολυ χρημα...

 

 

 

Tesla 2018a.jpg

tesla 2018b.jpg

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν κάνα 6μηνο προσπαθούσαν εδώ μέσα να μας πείσουν, ότι δεν πρόκειται να βγάλει την χρονιά. Το 2019 μπήκε και τελείωσε και ο πρώτος του μήνας.

Τελικά πότε θα το κλείσει το μαγαζί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Πριν κάνα 6μηνο προσπαθούσαν εδώ μέσα να μας πείσουν, ότι δεν πρόκειται να βγάλει την χρονιά. Το 2019 μπήκε και τελείωσε και ο πρώτος του μήνας.

Τελικά πότε θα το κλείσει το μαγαζί;

 

Εκτός από τον ίδιο τον Musk να λέει ότι όντως η Tesla ήταν ετοιμοθάνατη (και ουσιαστικά να παραδέχεται ότι βλακείες έλεγε προηγούμενος ότι δεν υπάρχουν προβλήματα και πετά η ομάδα), τι άλλο πρέπει να γίνει δλδ για να καταλάβεις ότι όντως είχαν δίκαιο αυτοί που έλεγαν ότι πάει στο να μην καταφέρει να βγάλει την χρονιά? Είναι σαν να είσαι του θανατά 6 μήνες στην εντατική και μετά επειδή κατάφερες να επιβιώσεις, να λες βλακείες λέγαν όλοι, περδίκι ήμουν γιατί τελικά δεν πέθανα. 

 

Αναφορά σε κείμενο

‘Tesla really faced a severe threat of death due to the Model 3 production ramp.’ ....  “Essentially, the company was bleeding money like crazy, and, if we didn’t solve these problems in a very short period of time, we would die". 

- Elon Musk   26/11/2018

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν τα λέγατε εσείς, μετά τα αποτελέσματα του Q2, τότε που έγραφε -730εκ ζημίες, δεν κινδύνευε πια η τεσλα γιατί ήδη από τα μέσα Ιουνίου έφτιαχνε μέχρι 5.000/εβδομάδα model 3.

Οπότε τώρα έχει σταματήσει το τροπάριο περί πτώχευσης;

Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν τρεις σελιδες εντωμεταξυ:

Στις 21/1/2019 στις 8:17 ΜΜ, shikabalas είπε
Στις 21/1/2019 στις 5:48 ΜΜ, Droulas13 είπε

Κατά τη γνώμη μου η tesla πέρασε μια πολύ δύσκολη περίοδο, από το τέλος του 2017 μέχρι σχεδόν το φθινόπωρο του 2018. Το καλοκαίρι του 2018 βρέθηκε στα όρια της χρεοκοπίας.

Εγω θυμαμαι τα ποστ τα δικα σου και των αλλων fanboys εκεινο το διαστημα παντως και δεν ισχυει αυτο, ολα ρολοι κυλουσαν, τα λεω καλα?

Στις 21/1/2019 στις 9:30 ΜΜ, Droulas13 είπε

Θα σε παρακαλούσα να τα βρεις γιατί θυμάσαι λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποιοι εχουν ξεφυγει τελειως. Ο Μusk ειπε οτι αν δεν καταφερναν να φτιαξουν την παραγωγη θα χρεωκοπουσαν. Χαιρω πολυ. Δηλ ποια εταιρεια αν δεν παραγει δεν θα χρεωκοπησει? Δηλαδη που ειναι η δικαιωση αυτων που ελεγαν οτι η Tesla πηγαινε για χρεωκοπια? Στο οτι η Tesla ειχε σχεδιασει και ανακοινωσει προιοντα τα οποια τα ειχε ειχε παραγγειλει και περιμενε με τα λεφτα στο χερι να τα αγορασει ενα σωρο κοσμος και θα χρεωκοπουσε γιατι ηταν ανικανη να τα παραγει, αλλα τελικα δεν ηταν ανικανη και τα παρηγαγε, τα πουλησε, πηρε τα λεφτα και δεν χρεωκοπησε?

Το μισος σας εχει οδηησει σε τρελλους παραλογισμους. Να ελεγε καποιος οτι η Τesla δεν εκανε πωλησεις επειδη οι πελατες δεν ενδιαφερονταν για τα προιοντα της και μπηκε καποιος και την δανεισε και την εσωσε, να πω ναι ειχατε δικιο, ητανε για φουντο αλλα τη σωσανε. Να πει καποιος οτι εκανε πωλησεις αλλα ειχε τοσο πολλα περισσοτερα χρεη που θα φαληριζε αλλα της δωσανε δανειο απο το δημισιο ταμειο ή αγορασανε τις μετοχες της οπως κανανε με την GM oταν χρεοκωπησε, να πω ναι ειχατε δικιο, αυτη η εταιρεια ηταν για χρεοκωπια και την εσωσαν οπως την GM.

To να λεει οτι ναι χωσαμε ενα σωρο λεφτα για να φτιαξουμε το m3 και αν δεν καταφερναμε να το κατασκευασουμε θα χρεωκοπουσαμε, απο που κι ως που ειναι δικαιωση για οσους υποστηριζαν τοσα χρονια οτι η Tesla παει για φουντο? Eισαστε με τα καλα σας?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...