Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νέο νο1:

Κάποια απο τα αυτοκίνητα βρέθηκαν σε δύο διαφορετικά υπαίθρια πάρκιν:

Tesla is stocking ‘thousands’ of Model 3’s in parking lots, shorts are freaking out about it

 

Νέο νο2:

 

Αυτός είναι ο δικηγόρος που ανέλαβε τον Tripp Martin, τον φερόμενο ώς σαμποτέρ. Σε προηγούμενο tweet είχε πεί οτι του κατέθεσαν στοιχεία και άλλοι πρώην/νύν υπάλληλοι της Tesla.

giphy.gif

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συνεφάκια και στη SpaceX?

 

 

Αναλυτές προέβλεπαν δραματική αύξηση των εκτοξεύσεων στα επόμενα χρόνια, όχι μόνο για τη SpaceX αλλά για όλο τον κλάδο.

Πάνω σε αυτό βασίζει η SpaceX όλο το valuation της, καθώς μαζί με τα φορτία των πελατών της θα στέλνει  (πρακτικά τζάμπα) και τους δικούς της δορυφόρους για το Spacelink.

Εδώ πόσα κέρδη περιμένει να βγάλει απο το δορυφορικό internet:

 

spacex.JPG.29ac84b7eafcf28bc572b216c51c8a44.JPG

 

Αν αφαιρέσουμε τα υποθετικά κέρδη απο το internet, τότε τα κέρδη απο τις υπόλοιπες εκτοξεύσεις είναι αρνητικά.

Για το πόσο καλή ιδέα είναι το δορυφορικό internet είχα γράψει εδώ: https://www.insomnia.gr/forums/topic/670347-πρεμιέρα-για-το-πρότζεκτ-του-elon-musk-για-την-παροχή-ίντερνετ-σε-όλο-τον-πλανήτη/?page=4&tab=comments#comment-56322676

Άλλη μία καταπληκτική ιδέα απο τον Elon Musk :P

Ο λόγος που υπάρχουν σήμερα εταιρίες όπως Globalstar, Iridium κτλ είναι οτι περι το 2000 φαλήρισαν και ξανααγοράστηκαν (μαζί με όλες τις υποδομές τους) για μηδαμινά ποσά.

Πχ για τη Globalstar: https://www.bizjournals.com/sanjose/stories/2004/05/17/story6.html

4 δίς επενδύσεις αγοράστηκαν για 45 εκατομύρια ή 1% της αρχικής επένδυσης.

Τα ίδια και για την Orbcomm: http://www.nytimes.com/2001/04/02/business/technology-bidders-plot-comeback-for-a-satellite-network.html

Πολύ απλά, το δορυφορικό τηλέφωνο/internet απευθύνεται σε πολύ περιορισμένο και εξειδικευμένο κοινό ενώ θέλει απίστευτα ποσά σε επενδύσεις.

Σήμερα μάλιστα τα επίγεια δίκτυα δέν έχουν καμία σχέση με αυτά που υπήρχαν το 2000. Αυτή τη στιγμή έχω πιό γρηγορο internet μέσω 4g στο κινητό μου απ ότι στο σπίτι, χώρια οτι υπάρχουν wifi παντού. Οπότε οι πιθανοί συνδρομητές που υπήρχαν το 2000 έχουν μειωθεί σημαντικά σήμερα.

Ακόμα και αν ο Musk καταφέρει να στείλει τους δορυφόρους με μηδαμινό κόστος, θα είναι αδύνατον να βρεί αρκετούς συνδρομητές για να καλύψει τα υπόλοιπα έξοδα. Εκτός και αν είναι τόσοι πολλοί αυτοί που παίρνουν τις ερήμους και τα αχαρτογράφητα βουνά.

 

Επομένως η μείωση των εκτοξεύσεων, άν όντως αποδειχθεί πραγματική, βάζει την ταφόπλακα στο internet, (του οποίου η βιωσιμότητα ήταν αμφιλεγόμενη απο την αρχή) αλλά και σε όλο το business plan της SpaceX, σχετικά με τις οικονομίες κλίμακας απο την επαναχρησιμοποίηση ρουκετών.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Teardown του inverter του Model 3 απο ανεξάρτητη εταιρία:

http://www.systemplus.fr/reverse-costing-reports/tesla-model-3-inverter-with-sic-power-module-from-stmicroelectronics/

Και εδώ ένα preview του report: http://www.systemplus.fr/wp-content/uploads/2018/06/SP18413-STM_SiC_Module_Tesla_Model_3_Inverter_sample-3.pdf

Χρησιμοποιεί custom mosfet της STmicroelectronics, τεχνολογίας Silicon Carbide.

Η τεχνολογία SiC σε καμία περίπτωση δέν είναι καινούρια, όμως μόνο πολύ πρόσφατα εφτασε σε σημείο να αρχίσει να γίνεται πιό διαδεδομένη, και σίγουρα αυτή τη στιγμή είναι τεχνολογία αιχμής στα power electronics.

Υπόψιν οτι η ομάδα που κέρδισε το Little Box Challenge της Google πρίν δύο χρόνια, το κατάφερε με mosfet παραπλήσιας τεχνολογίας GaN. http://littleboxchallengecetpower.com/

Εδώ ένα άρθρο σχετικά με τα Mosfet GaN και SiC: https://semiengineering.com/what-happened-to-gan-and-sic/

Μπορεί σε άλλα σημεία του αυτοκινήτου να έχουν γίνει ακραίες προσπάθειες cost-cutting (απουσία ταμπλώ, φτηνά υλικά σε κάποια σημεία), αλλά το inverter σίγουρα δέν είναι ένα απο αυτά.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σύμφωνα με τον σορτακια που αποκαλύπτει την καθημερινή παραγωγή, το model 3 θα κλείσει τον Ιούλιο με μέσο όρο 3.500 την εβδομάδα και αν αφαιρέσουμε την πρώτη εβδομάδα, η οποία πήγε ψιλοχαμενη λόγω άδειας που δόθηκε στις υπαλλήλους, ο μέσος όρος διαμορφώνεται λίγο πάνω από 4.000 προς 4.200. Η τελευταία εβδομάδα δε έχει μπει γερά και μένει να δούμε αν θα συνεχιστεί αυτό...

Από ότι καταλαβαίνω τέλος Ιουνίου είχαν φτάσει σταθερά 4000 και τα 5000 τα έπιασαν με πολύ τεντωμα για να μην δημιουργήσουν για μια ακόμα φορά αρνητικο κλίμα που δεν έπιασαν στόχο. Για αυτό και έδωσαν άδεια τις πρώτες μέρες του Ιουλίου. Τώρα πιστεύω σιγά σιγά κατακτούν τις 5000 και από το τέλος του επόμενου μήνα τις 6.000. Στη συνέχεια για να ανεβάσουν πιο πάνω την παραγωγή θα πρέπει να φέρουν έξτρα εξοπλισμό στο gigafactory. Ο τελευταίος που φέρανε ήταν για να ανεβάσει την παραγωγή από 4.000 στις 6.000.

Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Σύμφωνα με τον σορτακια που αποκαλύπτει την καθημερινή παραγωγή, το model 3 θα κλείσει τον Ιούλιο με μέσο όρο 3.500 την εβδομάδα και αν αφαιρέσουμε την πρώτη εβδομάδα, η οποία πήγε ψιλοχαμενη λόγω άδειας που δόθηκε στις υπαλλήλους, ο μέσος όρος διαμορφώνεται λίγο πάνω από 4.000 προς 4.200. Η τελευταία εβδομάδα δε έχει μπει γερά και μένει να δούμε αν θα συνεχιστεί αυτό...

Όντως η παραγωγή είναι full, όμως παρόλα αυτά οι παραδώσεις είναι πιό λίγες απο προηγούμενους μήνες.

Έχουν βρεί οτι μεταφέρουν αυτοκίνητα κατα χιλιάδες σε ένα "κέντρο διανομής" στο Lathrop.

 

 

Επίσης έχουν παρατηρήσει οτι βάζουν και βγάζουν αυτοκίνητα μέσα στο παρακείμενο κτίριο.

Υποθέτουν οτι τα αυτοκίνητα που βγαίνουν απο το Fremont είναι ημιτελή, ωστε να βγαίνουν μεγάλοι αριθμοί και να πιάνονται οι στόχοι, και στη συνέχεια ολοκληρόνωνται στο Lathrop.

Αυτό δέν φαίνεται να είναι κάτι καινούριο. Αυτό το άρθρο λέει οτι το κάνανε αυτό ήδη απο το Νοέμβριο του 2017

Tesla Shipped Cars Without Seats And Digital Displays: Report

Επισης αυτό το άρθρο απο το Μαιο του 2018, οπου κατονομάζεται συγκεκριμένα το Lathrop

Flawed Parts To Blame For Tesla Model 3 Delays

Some employees report that cars and parts are being shipped to Tesla’s remanufacturing facility in Lathrop, California because they are so poorly made they can’t be fixed in the assembly line.

Επίσης φαίνεται οτι έχει καταρρεύσει όλο το σύστημα logistics, και οσον αφορά το σέρβις των αυτοκινήτων, αλλά και στις παραδώσεις προς τον πελάτη.

Τα παράπονα των πελατών είναι εκατοντάδες πλέον.

 

Worst car purchase experience so far

I just refused delivery of a performance Model 3

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομίζω οι παραδόσεις να είναι λιγότερες από τους προηγούμενους μήνες. Διαβάζω αμερικανούς να λένε ότι στην ίδια διαδρομή τους για την δουλειά βλέπουν πολλαπλάσια μ3 από ότι πριν λίγο καιρό. 

Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι παραδόσεις φαίνονταν σημαντικά λιγότερες στο spreadsheet του TMC, μέχρι που αφαίρεσαν την πρόβλεψη. Εδώ η ερμηνεία απο τον ίδιο που διατηρεί το spreadsheet.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πώς παραδίδεις αυτοκίνητα όταν έχεις backlog 400+ χιλιάδων παραγγελιών (not):

Ένα-ενα στο σπίτι του κάθε πελάτη, προσωπικά απο τον CEO της εταιρίας 😂

Tesla tests new direct factory-to-customer delivery, Elon Musk personally delivers a Model 3

 

Επίσης υπάρχουν αναφορές οτι μπορείς να κανονίσεις να σου φέρουν στο σπίτι Model 3 για test drive.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, vagos789 είπε

Μαλλον δεν θα βγαλει τη χρονια απο οτι λενε καποιοι υποψιασμενοι αναλυτες...

 

Ναί, η πιθανότητα είναι πολύ μεγάλη. Εκτός απο τα οικονομικά που είναι εντελώς χάλια και χειροτερεύουν αντί να βελτιώνονται, το άλλο τεράστιο ρίσκο είναι οι μηνύσεις.

Η πιό βαρβάτη είναι αυτή που σχετίζεται με την εξαγορά της Solarcity.

Το παρακάτω thread εξηγεί αναλυτικά πώς ο Musk εξαπάτησε τους επενδυτές ωστε να προχωρήσουν στην εξαγορά της Solarcity, ενώ ήξερε πολύ καλά οτι η οικονομική της κατάσταση ήταν χάλια.

 

 

Σήμερα βγήκε στη φόρα οτι φουσκώνανε τα οικονομικά τους με ψεύτικες παραγγελίες: Ex-SolarCity employees: we were fired after reporting millions in fake sales

A person with knowledge of the lawsuit who used to work in the San Diego office said that "thousands" of bogus SolarCity accounts may have been created by supposedly requesting solar panels for homes that turned out not to exist. Sometimes, these faux deals would have a valid residence but with a fake property owner's name—the real person did not intend to move ahead with solar panels.

This tactic allegedly resulted, this person said, in tens or hundreds of millions of dollars in phantom revenue. He added that more than a dozen people reported the practice to the relevant human resources representatives, and CEO Elon Musk himself, who never replied. Ars granted anonymity as this person feared reprisal from Tesla.

 

Η απάτη με όλες τις εταιρίες του Musk είναι απίστευτα βαθειά και συστηματική. Όταν έρθει η ώρα, όλο αυτό το πανηγύρι θα σκάσει με απίστευτο πάταγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσο απατεώνας είναι ο τύπος?

 

 

Για να θυμηθούμε λίγο τι άλλο έχει υποσχεθεί:

- Solar roofs οι οποίες θα είναι φτηνότερες απο παραδοσιακές στεγες, χωρίς καν να υπολογίσουμε τα έσοδα απο το ρεύμα

- Όλοι οι superchargers θα γίνονταν εντελώς αυτόνομοι και off grid με ΦΒ

- Διηπειρωτικά ταξίδια με πυραύλους

- Hyperloop που θα είναι πιό φτηνό απο τρένο

- Υπόγεια τούνελ για τα αυτοκίνητα

- Προσιτό σεντάν των $35000

- Ηλεκτρικά υπερηχητικά αεροπλάνα

- Ηλεκτρικά φορτηγά στην ίδια τιμή με τα παραδοσιακά

- Εργοστάσιο με ρομπότ τόσο γρήγορα που θα φαίνονται μόνο με strobe light

- Εργοστάσιο τόσο αποδοτικό που θα κάνει την γραμμή παραγωγής της Toyota να φαίνεται σα γιαγιά με Π

- Αυτόνομα αυτοκίνητα τα οποία θα δουλευουν σαν ταξί όταν δεν τα χρησιμοποιείς και θα πληρώνουν μόνα τους τη δόση του δανείου

και άλλα πολλά που δέν θυμάμαι τώρα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή είναι η αντιμήνυση του Tripp Martin, του υποτιθέμενου σαμποτέρ, εναντίον της Tesla

https://www.courtlistener.com/recap/gov.uscourts.nvd.131279/gov.uscourts.nvd.131279.25.0.pdf

Στις σελίδες 15-17 λέει με αρκετές λεπτομέρειες, πώς τρυπημένες μπαταρίες που προορίζονταν για σκράπ επαναχρησιμοποιήθηκαν σε αυτοκίνητα που κατέληξαν σε καταναλωτές.

Στις σελίδες 19-20 λεπτομέρειες σχετικά με το παρακάτω περιστατικό: Tesla is enhancing security at Gigafactory, says they got a call that ex-employee was threatening violence

 

Εδώ φαίνεται πως η αστυνομία επιβεβαιώνει οτι η δήλωση της Tesla σχετικά με το τηλεφώνημα απο το "φίλο" του Tripp ήταν ψέυτικη.

59.Based  upon  information  and  belief,  when  Counterdefendant  reported  the alleged phone call to the Storey County Sheriff’s Office, Counterdefendant did not provide the name of the “friend of Mr. Tripp” who purportedly called Counterdefendant.  Further, Counterdefendant provided inconsistent responses to law enforcement officers with regard to whether the purported caller was a female or male.  Moreover, based upon information and  belief,  Counterdefendant  provided  false  information  to  the Storey County Sheriff’s Office with respect to Mr. Tripp, including that Counterdefendant was able to independently “verify” that Mr. Tripp was “armed” with a weapon when, in fact, he was not. 

Ενδιαφέρον και το παρακάτω:

60.The  Storey  County  Sheriff’s  Office  conducted  an  investigation  into  the alleged phone call.  During the investigation, Counterdefendant appeared to know exactly where  Mr.  Tripp  was  located  the  majority  of  the  time  and,  after  being  asked  by  the investigating  deputies  how  it  was  aware  of  such  information,  Counterdefendant  simply replied “little birds sing.”  

Όλο αυτό σχετικά με το "τηλεφώνημα του φίλου" ήταν για εκφοβισμό και εκδίκηση και έγινε με τέτοιο τρόπο ωστε να πάρει τη μέγιστη δημοσιότητα:

63.Based upon information and belief, Counterdefendant wanted the purported phone call and alleged threat against the Gigafactory to become highly publicized in order to harm and discredit Mr. Tripp before the general public.  For example, Counterdefendant repeatedly asked the Storey County Sheriff’s Office whether it would be making a statement to the press about the purported phone call and its investigation thereof. 

Κι άλλες τακτικές εκφοβισμού και εκδίκησης:

74.On June 14, 2018, after Mr. Tripp had been interrogated by Counterdefendant for  multiple  days,  three  non-uniformed  security  officers  escorted  Mr.  Tripp  out  of  the Gigafactory.    In  doing  so,  the  officers  led  Mr.  Tripp  directly through  the  engineering production space, parading him before numerous of his colleagues.  Once outside, the non-uniformed security officers surrounded Mr. Tripp’s vehicle and would not let him leave until a truck was able to follow Mr. Tripp off of the premises.While he was being escorted out of the Gigafactory, several employees Mr. Tripp knew asked him what was happening but were sent away by the security personnel.  This ordeal, which,inter  alia, implied that Mr. Tripp was a danger to those around him, was highly embarrassing and distressing to Mr.Tripp. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιθανόν αυτός είναι ο λόγος που φρίκαρε τόσο πολύ η Tesla με τον Tripp και την καταγγελία του για υπερβολικό σκράπ:

 

 

 

Λογιστική απάτη

Δέν καταχωρούν σωστά τα πραγματικά τους έξοδα, πράγμα που συνιστά παράβαση των όρων δανειοδότησης (ABL = Asset Backed Line)

Παρεπιπτόντως, η Tesla έχει υποθηκεύσει οτι μπορεί να υποθηκευτεί. Στην τελευταία αναθεώρηση του ABL που έγινε το Μάιο του 18, υποθήκευσαν και το εργοστάσιο του Fremont.

Αν ισχύουν τα παραπάνω και όπως έχει ακουστεί, ο Tripp τα έχει ήδη καταθέσει και στο SEC, τότε το ρολόι έχει αρχίσει την αντίστροφη μέτρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...