Skylined Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Είναι όντως ωραίο. Ένα test drive δε θα με χαλούσε Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2019 από Skylined
isay Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Skylined είπε Χθες , για πρώτη φορά είδα ένα model 3 στο δρόμο, προφανώς όχι στην Ελλάδα και έβγαλα pics. Μαύρη ματ βαφή, πολύ ωραία, το αυτοκίνητο είναι πολύ ψηλότερο απ'οσο περίμενα, ωραίο εσωτερικό. Αυτο δεν ειναι model 3 αλλά model X. Το καταλαβαινεις απο το interior και exterior 1 ώρα πριν, Skylined είπε Είμαι σίγουρος ότι όλα δουλεύουν τέλεια αλλά προσωπικά θα αρνιόμουν να παραλάβω καινούριο αυτοκίνητο και μάλιστα τόσο ακριβό με την παραμικρή ατέλεια. Πόσο μάλλον το model X που ειναι ακομα πιο ακριβό (πάει κάπου στα 95-100 χιλιάρικα). Θα έχουν πει του ιδιοκτήτη οτι θα του το φτιάξουν ... κάποτε, οποτε για αυτό το παρέλαβε και οδηγεί. 1 ώρα πριν, Skylined είπε Είναι όντως ωραίο. Ένα test drive δε θα με χαλούσε Ευκολακι. Στο νησί μπορεις να κανεις test drive για τα Χ και S. Κλείνεις ραντεβου και πας https://www.tesla.com/en_GB/support/test-drive Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2019 από isay
Vagosman Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Μοντελ3 χαχα ούτε καν. Επίσης είναι καστομιασμενο. Δεν το παραδίδει έτσι η Τέσλα.
isay Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, Vagosman είπε Δεν το παραδίδει έτσι η Τέσλα. /teasing mode on Όντως δεν το παραδίδει ετσι. Αυτο της φωτογραφίας, ουτε γρατσουνιές έχει, ούτε εξογκώματα
Jiakometi Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Whargoul είπε Αυτή η ευκολία είναι για μερικούς που έχουν ιδιόκτητα Parking, ταράτσες για φωτοβολταϊκά και αρκετό χρόνο για να τα φορτίσουν στο σπίτι. Εάν μπορούσαν να βάλουν όλοι PV θα τα βάζαν για να γλιτώσουν την ΔΕΗ χωρίς να χρειάζονται τα BEV για δικαιολογία. Στην βενζίνη και το υδρογόνο δεν έχεις την ανάγκη να φορτίζεις παντού. Γεμίζουν σε 5 λεπτά και κάνουν 500km για πλάκα. Tο ΝEXO κανει 666 km (WLTP), το Honda 590km, το Mirai 510 km και φοράνε πρώτη γενιά Fuel Cell. Η ευκολία του ρεύματος όπως λες, πάει να λύσει ένα πρόβλημα που δεν υπάρχει και πάει να δημιουργήσει άλλα. Τι κάνεις όταν απλά δεν έχεις ρεύμα? σε περιόδους καταστροφών πχ. Αυτό το λαμβάνουν πολύ σοβαρά οι Ιάπωνες και σκοπός τους είναι σε τέτοιες περιπτώσεις να χρησιμοποιούνται τα FCEV σαν γεννήτριες σε καταυλισμούς στο σπίτι τους ή όπου υπάρχει ανάγκη. Πάντως σύμφωνα με αυτό οι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου στην Αγγλία από 11 σήμερα θα γίνουν 65 το 2030 !!!!! (Έναντι 16.000 χιλάδων σημείων φόρτισης σήμερα). Δεν τους λες και πολλούς. Και που, στην Αγγλία. Φαντάζομαι ότι σε χώρες με μικρότερες δυνατότητες θα είναι δυσκολότερο. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2019 από Jiakometi
Droulas13 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Στις 12/1/2019 στις 8:53 ΜΜ, isay είπε Να το ρωτήσω πιο απλά : Θεωρείς οτι φόρτωσε τα model 3 (που φανηκαν στις χτεσινές φωτογραφίες) και ταξιδευει για Ευρώπη για παραγγελίες της Ε.Ε. και οτι μεχρι να φτάσει θα εχει πάρει τεχνική επάρκεια της Ε.Ε; Στις 12/1/2019 στις 8:58 ΜΜ, Droulas13 είπε Ναι. Στις 12/1/2019 στις 9:05 ΜΜ, isay είπε Οκ, έχεις πλήρες δικαίωμα να εχεις γνώμη και ελπιδα. Τι έχουμε εδώ ρε παιδιά; https://twitter.com/Model3VINs/status/1086537651669221376 Πως έγινε αυτό; Αφού ορισμένοι ειδικοί έλεγαν ότι υπάρχει πολύ μεγάλο θέμα με το eu homologation και θα αργήσει πολλούς μήνες. 1 1
NT1G Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 3 ώρες πριν, Skylined είπε Χθες , για πρώτη φορά είδα ένα model 3 στο δρόμο, προφανώς όχι στην Ελλάδα και έβγαλα pics. Μαύρη ματ βαφή, πολύ ωραία, το αυτοκίνητο είναι πολύ ψηλότερο απ'οσο περίμενα, ωραίο εσωτερικό. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Σχεδόν αμέσως πρόσεξα κάτι που ίσως να χαροποιήσει επικριτές και hater και μάλλον θα μας το τρίβουν στη μούρη για καιρό Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Επειδή το πρόσεξα μέσα σε δευτερόλεπτα, απορώ πως διέφυγε του ιδιοκτήτη. Είμαι σίγουρος ότι όλα δουλεύουν τέλεια αλλά προσωπικά θα αρνιόμουν να παραλάβω καινούριο αυτοκίνητο και μάλιστα τόσο ακριβό με την παραμικρή ατέλεια. Model X είναι.
isay Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Τι έχουμε εδώ ρε παιδιά; Πως έγινε αυτό; Αφού ορισμένοι ειδικοί έλεγαν ότι υπάρχει πολύ μεγάλο θέμα με το eu homologation και θα αργήσει πολλούς μήνες. Για την ακρίβεια κάποιοι "ειδικοί" έλεγαν οτι για λόγους stock pump (και χρημάτων) άρχισαν πολύ νωρίς οι κρατήσεις και οι πωλήσεις στην ΕΕ χωρίς να εχει πάρει τεχνικη έγκριση και κάποιοι άλλοι "πιο ειδικοί" (και σε κατάσταση άρνησης) ελεγαν οτι αυτά είναι παραμύθια των σορτάκιδων. Θα επανέρθω αρκετά αργότερα με λεπτομέρειες περί της ανάρτησης και που στο site εγγράφονται τα homologations (οι αιτήσεις και οι αιτήσεις-εγκρίσεις αλλά και οι εγκρίσεις τροποποιήσεων) και που τα vin registrations. Το πρώτο ειναι προϋποθεση για πωλήσεις στην ΕΕ, ενώ στο δευτερο εγγράφονται ΚΑΙ τα αυτοκινητα προς πωληση ΑΛΛΑ ΚΑΙ τα αυτοκινητα για δοκιμές/show rooms/specialcases. Κράτα όμως μικρο καλαθι Tip1: Η ειδηση που πυροδοτησε ενα σχετικό σουσουρο ανέβηκε απο τον Russ Mitchell, ο οποιος αργότερα εξέφρασε σκεπτικισμο για το τι πραγματικα συμβαίνει. Tip2: Για ψάξε λιγο να δεις που ειναι το πλοιο Golvis Cosmos Συνεχίζεις να μην εχεις υπομονη ...
Fubar.gr Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Τις τελευταίες ημέρες: - 10% μείωση προσωπικού στην SpaceX: https://www.nytimes.com/2019/01/12/business/spacex-layoffs-elon-musk.html - Εκκένωση της εγκατάστασης στο Port of LA οπου θα κατασκευαζόταν το Starship: https://therealdeal.com/la/2019/01/17/spacex-abruptly-terminating-lease-at-port-of-la-for-starship-production-facility/ Μάλιστα μόλις μία ημέρα πρίν, ο EM έκραξε το δημοσιογράφο που έβγαλε την είδηση, ως αναληθή: - Κατάργηση των "φτηνών" εκδόσεων S/X 75: https://electrek.co/2019/01/09/tesla-discontinuing-75-kwh-battery-pack-model-s-model-x/ - Κατάργηση του προγράμματος referral για λόγους κόστους: https://electrek.co/2019/01/17/tesla-end-referral-program-elon-musk/ - 7% μείωση προσωπικού στην Tesla: https://electrek.co/2019/01/18/tesla-profit-drop-in-q4-7-workforce-cut-planned-after-growing-30-last-year/ - Σημαντική αύξηση των τιμών στα Superchargers παγκοσμίως: https://electrek.co/2019/01/18/tesla-increases-supercharger-prices/ - Και η χθεσινή ανακοίνωση, οπου ο EM είναι τέρμα επιφυλακτικός, κάτι στο οποίο δέν μας έχει συνηθίσει. Μία θεωρία για το τι μπορεί να συμβαίνει:
Whargoul Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Jiakometi είπε Πάντως σύμφωνα με αυτό οι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου στην Αγγλία από 11 σήμερα θα γίνουν 65 το 2030 !!!!! (Έναντι 16.000 χιλάδων σημείων φόρτισης σήμερα). Δεν τους λες και πολλούς. Και που, στην Αγγλία. Φαντάζομαι ότι σε χώρες με μικρότερες δυνατότητες θα είναι δυσκολότερο. Τα σκέτα νούμερα δεν έχουν νόημα. Πρέπει να λάβεις υπόψιν σου ότι ένας σταθμός υδρογόνου ανεφοδιάζει ένα αυτοκίνητο σε 3-5 λεπτά! Eνα τυπικό σημείο φόρτισης χρειάζεται αρκετές ώρες (σημείο φόρτισης δεν είναι supercharger, είναι συνήθως μια πρίζα στον τοίχο)! + Τα αυτοκίνητα υδρογόνου έχουνε μεγαλύτερη αυτονομία οπότε δεν χρειάζονται τόσο συχνά γέμισμα. Οι αντλίες υδρογόνου που χρειάζεσαι για ένα Α αριθμό αυτοκινήτων πάνε σε αναλογία περίπου με τα βενζινάδικα. Εάν κοιτάξεις εδώ πχ https://cleantechnica.com/2018/03/07/stop-comparing-number-gas-stations-ev-charging-stations/ θα δεις ότι ένα βενζινάδικο αντιστοιχεί σε 250 αμάξια, ενώ ένας σταθμός φόρτισης σε 16, δλδ εξυπηρετεί 16 φορές πιο λίγα. Μετά πρέπει να λάβεις υπόψιν σου και τον αριθμό αυτοκινήτων που θα εξυπηρετούν. Μπορεί να κάνουμε πανηγύρια για ηλεκτρικά ή οτιδήποτε άλλο, αλλά μέχρι το 2035-2040 ο κύριος όγκος πωλήσεων θα είναι hybrids, Άρα και το μεγαλύτερο ποσοστό αυτοκίνητων μέχρι το 2040+ θα ανεφοδιάζεται με βενζίνη! Οπότε μέχρι το 2040 περίπου, το όλο point των υποδομών είναι να υπάρχει απλά ένας σταθμός σε απόσταση 15λεπτών. Μετά θα αναπτυχθεί συναρτήσει των αυτοκινήτων. Μέχρι το 2030 θέλουν αν βάλουν μια αντλία σε μικρή απόσταση από τον μεγαλύτερο πληθυσμό (όχι να καλύψουν πλήρως γεωγραφικά την Αγγλία)
Droulas13 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, isay είπε Tip2: Για ψάξε λιγο να δεις που ειναι το πλοιο Golvis Cosmos Συνεχίζεις να μην εχεις υπομονη ... https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:3448915/mmsi:538006227/imo:9707027/vessel:GLOVIS_COSMOS Που να είναι; Φόρτωσε τα model 3 και σε 8 μέρες πιάνει Παναμά. Όπως το Golvis Captain, το οποίο πιάνει Παναμά αύριο. Και την Δευτέρα πιάνει λιμάνι για να φορτώσει model 3 το Golvis Symphony. 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε - Κατάργηση των "φτηνών" εκδόσεων S/X 75: https://electrek.co/2019/01/09/tesla-discontinuing-75-kwh-battery-pack-model-s-model-x/ Υπάρχει η φήμη ότι τα 100 KWh θα γίνουν η "standard range" έκδοση και οσονούπω θα παρουσιαστεί νέα long range έκδοση με χρήση των 21700. Αναφορά σε κείμενο - Κατάργηση του προγράμματος referral για λόγους κόστους: https://electrek.co/2019/01/17/tesla-end-referral-program-elon-musk/ - 7% μείωση προσωπικού στην Tesla: https://electrek.co/2019/01/18/tesla-profit-drop-in-q4-7-workforce-cut-planned-after-growing-30-last-year/ - Σημαντική αύξηση των τιμών στα Superchargers παγκοσμίως: https://electrek.co/2019/01/18/tesla-increases-supercharger-prices/ Όλες αυτές οι κινήσεις μου δείχνουν εταιρεία που έχει ωριμάσει χρηματοοικονομικά και πλέον κάνει όσο το δυνατόν πιο συνετή χρήση των κεφαλαίων της. Επίσης η αύξηση της τιμής των supercharger έχει και το επιπλέον όφελος, ότι θα ελαφρύνει την χρήση τους για όσους πραγματικά τους χρειάζονται. Όσοι δηλαδή ταξιδεύουν. Μια καλή λύση για να αντισταθμίσει την αύξηση, θα ήταν να δώσει με έκπτωση τις πρώτες 500-1000 kwh/έτος. Έτσι ώστε αυτοί που χρησιμοποιούν τους supercharger μόνο για τα ταξίδια τους να μην δουν διαφορά. Όπως δεν θα δουν διαφορά και όσοι φορτίζουν σπίτι τους. Αναφορά σε κείμενο - Και η χθεσινή ανακοίνωση, οπου ο EM είναι τέρμα επιφυλακτικός, κάτι στο οποίο δέν μας έχει συνηθίσει. Μην ξεχνάς, ότι είναι γράμμα που απευθύνεται κυρίως σε αυτούς που απολύονται. Είναι λογικό να δραματοποιήσει λίγο παραπάνω την κατάσταση. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2019 από Droulas13 1
isay Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Τις τελευταίες ημέρες: Ρε Fubar μην τα γράφεις μαζεμένα, γιατί αυτοι που δεν ξέρουν θα πιστέψουν οτι ο supreme leader ειναι αναξιοπιστος και φαφλατάς Χτες ειδα και την παρακάτω φωτογραφία και με έπιασε νευρικο γέλιο. O ιδιοκτητος στόλος απο delivery trucks ... Spoiler . 10 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Όλες αυτές οι κινήσεις μου δείχνουν εταιρεία που έχει ωριμάσει χρηματοοικονομικά και πλέον κάνει όσον τον δυνατόν πιο συνετή χρήση των κεφαλαίων της. Έπρεπε τότε να μην περιμέναμε να αναρτηθεί απο τον fubar αλλά απο άλλους συνφορουμίτες. Γιατί άραγε δεν έγινε; ΥΓ: Οταν ωριμάσει κάτι πολύ, συνήθως σαπιζει και πέφτει. Τα όρια ειναι πολύ στενά. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2019 από isay
Droulas13 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 19 λεπτά πριν, isay είπε ΥΓ: Οταν ωριμάσει κάτι πολύ, συνήθως σαπιζει και πέφτει. Τα όρια ειναι πολύ στενά. Ξέρω ξέρω, σε 2-3 μήνες θα χρεοκοπήσει και θα ξεσκεπαστεί η καλοστημένη απάτη. Ξεμείναμε από homologation και γυρίσαμε στα γνωστά. 1
Fubar.gr Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Κάτι που ξέχασα στην παραπάνω λίστα: Υπάρχουν αναφορές οτι κάποια service και delivery centers λειτουργούν πλέον 3-4 ημέρες την εβδομάδα. 47 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Υπάρχει η φήμη ότι τα 100 KWh θα γίνουν η "standard range" έκδοση και οσονούπω θα παρουσιαστεί νέα long range έκδοση με χρήση των 21700. Το S (αλλά και το X που ουσιαστικά είναι variant του S) είναι αυτοκίνητο του 2012 και το δείχνει, σε styling, έλλειψη εξοπλισμού που πλέον θεωρείται βασικός σε πολύ φτηνότερα αυτοκίνητα κτλ. Δέν έχει κανένα νόημα η αλλαγή σε 2170 τώρα που είναι στο τέλος της ζωής του. Αν γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να γίνει σε συνδυασμό με ολικό ανασχεδιασμό του αυτοκινήτου (ουτε καν απλό facelift). 49 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Επίσης η αύξηση της τιμής των supercharger έχει και το επιπλέον όφελος, ότι θα ελαφρύνει την χρήση τους για όσους πραγματικά τους χρειάζονται. Όσοι δηλαδή ταξιδεύουν. Μια καλή λύση για να αντισταθμίσει την αύξηση, θα ήταν να δώσει με έκπτωση τις πρώτες 500-1000 kwh/έτος. Έτσι ώστε αυτοί που χρησιμοποιούν τους supercharger μόνο για τα ταξίδια τους να μην δουν διαφορά. Όπως δεν θα δουν διαφορά και όσοι φορτίζουν σπίτι τους. Ας θυμηθούμε τί έλεγε ο Musk το 2012 για τους Superchargers, τα bold δικά μου: Tesla Unveils its Supercharger Network: "Drive for Free. Forever. On Sunlight." Solar-Powered! SolarCity gave Tesla a hand with the Supercharger. They will also include solar panels that are sized to, overall, produce more electricity than the cars charging at the station will consume. So over a year they would actually be net contributors to the power grid, and this means that Tesla owners who charge there will actually be driving on sunlight. Oh, and the Supercharger stations are free, and will remain free "forever", Musk promised. How's that for a good deal? Θα ήταν δωρεάν για πάντα, καθώς θα ήταν solar powered και μάλιστα θα παρήγαγαν και παραπάνω ρεύμα απο αυτό που καταναλώνουν! Αυτό το επανέλαβε και το 2017: Tesla plans to disconnect ‘almost all’ Superchargers from the grid and go solar+battery, says Elon Musk Επίσης να σημειωθεί οτι αυτή είναι η δεύτερη αύξηση τιμών, η πρώτη ήταν το Μάρτιο του 2018: https://electrek.co/2018/03/11/tesla-increases-cost-supercharger/ 2 ώρες πριν, Droulas13 είπε Όλες αυτές οι κινήσεις μου δείχνουν εταιρεία που έχει ωριμάσει χρηματοοικονομικά και πλέον κάνει όσο το δυνατόν πιο συνετή χρήση των κεφαλαίων της. Ο Musk (Οκτ. 2018) υποσχέθηκε παραπάνω service centers: Elon Musk pledges to improve Tesla’s service location coverage within 3-6 months και (Νοε 2018) διπλασιασμό των superchargers μέχρι το τέλος του 2019: Tesla plans to double Supercharger network, V3 delayed to ‘early next year’, says Elon Musk Και φυσικά έχει να βγάλει: 1) Full Self Driving 2) SR Model 3 3) Semi 4) Roadster 5) Model Y Αν μη τι άλλο, θα έπρεπε να προσλαμβάνει κόσμο, όχι να απολύει. 2 ώρες πριν, Droulas13 είπε Μην ξεχνάς, ότι είναι γράμμα που απευθύνεται κυρίως σε αυτούς που απολύονται. Είναι λογικό να δραματοποιήσει λίγο παραπάνω την κατάσταση. Είναι φάση, "τα λέει στη νύφη για να ακούει η πεθερά" Όπως και τα δήθεν leaked email προς τους εργαζόμενους το 2017, έτσι και εδώ στην πραγματικότητα απευθύνεται στους επενδυτές και τους regulators, αλλά χωρίς να ακολουθήσει την επίσημη οδό (SEC 8K filing) και να έχει τη νομική ευθύνη.
sattack Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Στις 13/12/2018 στις 3:32 ΜΜ, sattack είπε Και ξαναλεω: αυτο ειναι ενα θεμα που εσυ μονος σου το εχεις κανει τεραστιο, κανεις αλλος πουθενα δεν εχει ασχοληθει, ολες οι ειδησεις και τα promotion βιντεο δειχνουν μια κανονικη εξελιξη των πραγματων και μετα ζητας απο εμας να αποδειξουμε οτι καποιος αλλος δεν ειναι ελεφαντας. Ε οχι, η δικη σου λογικη εχει παει περιπατο. Δεν ειναι δικη μας δουλεια να αποδειξουμε τιποτα. Οπως παντα η αποδειξη θα ερθει μονη της, την ωρα που θα πρεπει να γινουν οι παραδοσεις. Κι αν εχεις πεσει μεσα να πας για το Πουλιτζερ. Αν οχι... παλι για πουλιτζερ το βλεπω... Εντ πουλιτζερ ιτ ιζ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα