Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, mmmpii είπε

Καμία απολύτως σχέση αυτό που λες με αυτό που λεει το κείμενο. Εξηγεί πως το Q3 είχε λιγότερο κέρδος απ'το 4% του Q4 ( unaudited results ) και εξηγεί τους λόγους που στοχεύουν σε μικρό κέρδος και το τρεχον τριμηνο. Επίσης το -7% ίσως αντισταθμίζεται με το +30% του περασμένου έτους, ξανά οπως λέει. Βασικά το διάβασες όλο ή απλά έκανες bold όπου σου χτύπαγε κάτι? 😛

Δεν μιλά μόνο για το Q4 το γράμμα του, αλλά για το μέλλον προσπαθώντας να εξηγήσει γιατί θα στείλει 3500 άτομα στο σπίτι ενώ η εταιρεία υποτίθεται βρίσκεται σε κλίμα τεράστιας αναπτυξης και οικονομικών κερδών ("2018 was also the most successful year in Tesla’s history: we delivered almost as many cars as we did in all of 2017 in the last quarter alone" κλπ κλπ)! Οπότε πάνω στις δικαιολογίες που λέει:

Α) εταιρεία που πετά και μόνο προς τα πάνω μπορεί να πάει καθώς το προϊόν της είναι και κερδοφόρο αλλά και έχει υπερζήτηση, δεν έχει προβλέψεις για μειωμένα ή και καθόλου κέρδη τα οποία θα βασίζονται σε δόση τύχης!  Λέει για tiny profit με τεράστιες δυσκολίες, προσπάθεια και τύχη για το Q1 2019 Το Q4 2018 σύμφωνα με τις προβλέψεις των μελών εδώ θα έπρεπε να ήταν καλύτερο από το Q3 αφού βελτίωσε τις παραδώσεις κατά 15% κλπ κλπ. Όχι μικρότερο. 

Β) Εταιρεία που πετά και που λέει επανειλημμένος πως σκοπός της είναι ο διπλασιασμός της παραγωγής (10000 model3/week αντί 5000)  δεν ανακοινώνει 7% μειώσεις μόνιμου προσωπικού! Μείωση προσωπικού θα είχε νόημα εάν είχε πιάσει την παραγωγή που σκοπεύει, και απλά βελτιώνει την απόδοσή της! 

Όλα αυτά δεν δείχνουν εταιρεία με μόνο μέλλον την επιτυχία, την ανάπτυξη και τα κέρδη, αλλά δείχνουν ότι απλά δεν ξεπέρασε το near death experience που είχε το καλοκαίρι. Δεν είναι τυχαία που η μετοχή της έπεσε 10% χάνοντας ~6δις μέσα σε 1 ώρα. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Δεν μιλά μόνο για το Q4 το γράμμα του, αλλά για το μέλλον προσπαθώντας να εξηγήσει γιατί θα στείλει 3500 άτομα στο σπίτι ενώ η εταιρεία υποτίθεται βρίσκεται σε κλίμα τεράστιας αναπτυξης και οικονομικών κερδών ("2018 was also the most successful year in Tesla’s history: we delivered almost as many cars as we did in all of 2017 in the last quarter alone" κλπ κλπ)! Οπότε πάνω στις δικαιολογίες που λέει:

Α) εταιρεία που πετά και μόνο προς τα πάνω μπορεί να πάει καθώς το προϊόν της είναι και κερδοφόρο αλλά και έχει υπερζήτηση, δεν έχει προβλέψεις για μειωμένα ή και καθόλου κέρδη τα οποία θα βασίζονται σε δόση τύχης!  Λέει για tiny profit με τεράστιες δυσκολίες, προσπάθεια και τύχη για το Q1 2019 Το Q4 2018 σύμφωνα με τις προβλέψεις των μελών εδώ θα έπρεπε να ήταν καλύτερο από το Q3 αφού βελτίωσε τις παραδώσεις κατά 15% κλπ κλπ. Όχι μικρότερο. 

Β) Εταιρεία που πετά και που λέει επανειλημμένος πως σκοπός της είναι ο διπλασιασμός της παραγωγής (10000 model3/week αντί 5000)  δεν ανακοινώνει 7% μειώσεις μόνιμου προσωπικού! Μείωση προσωπικού θα είχε νόημα εάν είχε πιάσει την παραγωγή που σκοπεύει, και απλά βελτιώνει την απόδοσή της! 

Δεν είπα ότι μιλάει για το Q4, το φέρνει σε σύγκριση για αυτά που λέει ότι θα κάνει.

Δε θα απαντήσω αναλυτικά να σου πω που κάνεις λάθος, γιατί είναι λάθη κατανόησης και όχι επιχειρηματολογία. Επιχειρήματα του τύπου "δεν μπορεί μια εταιρεία να κάνει αυτό γιατί το άλλο" είναι υποκειμενικές απόψεις (γι'αυτό και σου απάντησα, δε μιλάω πχ για το χρώμα που λέτε στις προηγούμενες σελίδες).

Για να γίνω πιο κατανοητός, λες οτι δεν μπορει μια εταιρεια που εχεις ως σκοπό το διπλασιασμό της παραγωγής (υπογραμμισμένο κιόλας) να ανακοινώνει 7% απολύσεις. Που ακριβώς λέει οτι αυτοί που φεύγουν δουλεύουν στη γραμμή παραγωγής? Μπορεί να είναι σε οποιοδήποτε τμήμα, μπορεί και οχι. Εσύ όμως κάνεις σπεκουλες, που μου φαίνονται λάθη κατανόησης. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mmmpii είπε

Για να γίνω πιο κατανοητός, λες οτι δεν μπορει μια εταιρεια που εχεις ως σκοπό το διπλασιασμό της παραγωγής (υπογραμμισμένο κιόλας) να ανακοινώνει 7% απολύσεις. Που ακριβώς λέει οτι αυτοί που φεύγουν δουλεύουν στη γραμμή παραγωγής? Μπορεί να είναι σε οποιοδήποτε τμήμα, μπορεί και οχι. Εσύ όμως κάνεις σπεκουλες, που μου φαίνονται λάθη κατανόησης. 

Τους υπόλοιπους τους έδιωξε το καλοκαίρι που μείωσε πάλι 10% το προσωπικό και έκλεισε τμήματα (εκείνη την περίοδο δλδ που μετά από 6 μήνες βγήκε ο Musk και παραδέχτηκε ότι η Τεσλα ήταν τελικά μέρες πριν το "θανατο"). Δεν είναι σπέκουλες και λάθη κατανόησης. Μια εταιρεία σε τεράστια ανάπτυξη και χωρίς οικονομικές δυσκολίες απλά δεν κάνει μαζικές απολύσεις για 2η φορά σε 6 μήνες ούτε μιλά για μειωμένα κέρδη και τύχες ούτε πως θα κρατήσει μόνο τους βασικούς "εργολάβους"! Ο καθένας ότι θέλει πιστεύει. Άνετα μπορείς να υποθέσεις κιόλας ότι απλά κατάφερε να αυξήσει την απόδοση τής κατά 215% αφού με το 97% του εργατικού δυναμικού πλέον θα κατασκευάζει πουλά κλπ, διπλάσιο αριθμό προϊόντων.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Μια εταιρεία σε τεράστια ανάπτυξη και χωρίς οικονομικές δυσκολίες απλά δεν κάνει μαζικές απολύσεις για 2η φορά σε 6 μήνες ούτε μιλά για μειωμένα κέρδη και τύχες ούτε πως θα κρατήσει μόνο τους βασικούς "εργολάβους"! Ο καθένας ότι θέλει πιστεύει.

Το 2017 το έκλεισε με 37.500 υπαλλήλους και το 2018 με 45.000 υπαλλήλους. Δηλαδή 7.500 περισσότερους. Σε αυτούς προσέθεσε και 3.000 περίπου που απέλυσε το καλοκαίρι, όταν έκανε ξεσκαρτάρισμα στην solarcity. Δηλαδή το 2018 προσέλαβε 10.500 υπαλλήλους. Κάθε μία μέρα από τις 365 του έτους προσλάμβανε από 29 υπαλλήλους!

Θεωρείς παράλογο να κάνει ξεσκαρτάρισμα για να κρατήσει τους 7.000 πιο αποδοτικούς; Ή αν το υπολογίσουμε στο σύνολο των εργαζομένων, να διώξει το 8% που αποδίδει λιγότερο;

Δημοσ.

Ότι δηλαδή τους απέλυσε χωρίς να έχει ζόρια; Είμαι θετικός σε κάποια πράγματα σε κάποια αλλά όχι. Το Μάρτη θα φανεί τι θα γίνει.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Το 2017 το έκλεισε με 37.500 υπαλλήλους και το 2018 με 45.000 υπαλλήλους. Δηλαδή 7.500 περισσότερους. Σε αυτούς προσέθεσε και 3.000 περίπου που απέλυσε το καλοκαίρι, όταν έκανε ξεσκαρτάρισμα στην solarcity. Δηλαδή το 2018 προσέλαβε 10.500 υπαλλήλους. Κάθε μία μέρα από τις 365 του έτους προσλάμβανε από 29 υπαλλήλους!

Θεωρείς παράλογο να κάνει ξεσκαρτάρισμα για να κρατήσει τους 7.000 πιο αποδοτικούς; Ή αν το υπολογίσουμε στο σύνολο των εργαζομένων, να διώξει το 8% που αποδίδει λιγότερο;

To 2017 παρέδιδε 30 000 αμάξια το τρίμηνο και είχε να διαχειριστεί πράγματα για 100 000 (service ανταλλακτικά κλπ κλπ). Το 2019 υποτίθεται θα πωλεί 100 000 το τρίμηνο, με σκοπό να γίνουν άμεσα 200 000, και θα έχει να κάνει logistics για 300-500 000-1mil, το οποίο logistics ανταλλακτικών είναι σε πλήρως παραμελημένη κατάσταση.  Από την ώρα που όπως λες προσλάμβανε συνεχώς, δεν έχει νόημα η δεύτερη στη σειρά μαζική απόλυση πέρα των οικονομικών θεμάτων. Όπως και το καλοκαίρι, απλά πρέπει να απολύσει κόσμο για να μειώσει τα έξοδα αν θα έχει και την παραμικρή πιθανότητα να βγεί κέρδος κάποιο τρίμηνο.  Από την άλλη, όπως ξαναείπα, δεν έχει σκοπό να αυξήσει την παραγωγή στις 10 000/week ( γι αυτό και μετά από 6 μήνες ακόμα δεν κατάφερε να ξεπεράσει τις 5000 σε σταθερή παράγωγή)  αλλά προσπαθεί να την κρατήσει εκεί με τις εκπτώσεις και τα δώρα., και τώρα με μειώσεις προσωπικού. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σημερινές συναντήσεις με κλιμάκια Γερμανών στον τομέα ηλεκτροκίνησης και αποθήκευσης ενέργειας, facepalmαρωνται για την αδράνεια της Γερμανίας όπως και της eu που δεν μπορεί να χαράξει μια κοινή στρατηγική ενώ αντίθετα έχεις Κίνα κ Τέσλα να είναι 10 χρόνια μπροστά. Το starlink της Τέσλα θα έχει ταχύτητες ανώτερες του 5g που βγαίνει τώρα. Κανείς δεν θα μπορέσει να ανταγωνιστεί το GPS tracking σε ανάλυση εκατοστου στο άμεσο μέλλον.

Το taycan θέλει πάνω από 40 δευτερόλεπτα να αναγνωρίσει το όχημα με τον φορτιστή του κ άλλα τόσα να ξεκινήσει να φορτίζει, η Τέσλα το κάνει σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα όλα μαζί. Αναγνωρίζουν το πρόβλημα και το παλεύουν.

Η Τέσλα το είχε λυμένο εξαρχής.

Πρέπει να καταλάβουμε ότι ο Μασκ έχει ένα ξεκάθαρο πλάνο , δεν παρεκκλίνει και σε λίγα χρόνια θα τον κυνηγάμε ολοι μας πραγματικά που θα μετατρέψει τη μεταφορά σε υπηρεσία.

Έχει εξασφαλίσει κυψέλες, κοιτάζει την αγορά και χτίζει Κίνα, εκεί που είναι το χρημα. Οι πρώτες ενδείξεις είναι ότι θα παράξει άμεσα οχηματα. Γερμανικά άρθρα μιλάνε ακόμα και για εντός του 19.

Οι Γερμανοί παραδέχονται ότι έχασαν το παιχνίδι πριν καν αρχίσει. Παρόλες τις επενδύσεις που γίνονται τώρα θα αργήσουν πολύ να παράξουν εντός eu.

Δικηγορικά γραφεία αναφέρουν ότι το lobby των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι τόσο ισχυρό που ενεργά καθυστερούν νομοθεσίες και εργοστάσια. Ξέρουν όμως πλέον ότι το παιχνίδι τελείωσε. Κάνοντας damage control θα πουλάνε όσα περισσότερα ice μπορουνε ώστε να κρατάνε μετόχου χαρούμενους , με ταυτόχρονη εισαγωγή ev.

Η ID πλατφόρμα της vw είναι σοβαρή προσπάθεια.

Στόχος πλέον η 100% ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση των μπαταριών με στόχο τη μη εισαγωγή νέων κυψελών.

Ποντάρισμα στα μικρά fuel cells για range extender.

Η CATL φτιάχνει ηλεκτρικά λεωφορεία κατά χιλιάδες με εναέρια ταχυφορτιση.

Οι Li ion λένε ότι θα μείνουν για τουλάχιστον 10 χρόνια ακόμα ακολουθοντας περαιτέρω καμπύλη ωρίμανσης. Λένε για διπλασιασμό χωρητικότητας.

Αυτά είναι ένα μικρό σνιφινκ των εξελίξεων της αγοράς.

 

Ξέχασα κ συμπληρώνω. Θα γίνει διαχωρισμός στις storage μπαταρίες με αυτές των αυτοκινήτων. Στόχος στα αυτοκίνητα οι 800 κύκλοι ήτοι 400κ χλμ με τις νέες εμβέλειες πχ του Μλ3. Στις αποθηκεύσεις ακριβότερες μπαταρίες με χιλιάδες κύκλους σε πολύ μικρότερο εύρος βεβαίως.

Επεξ/σία από Vagosman
  • Like 1
Δημοσ.

@Vagosman

Επειδή μιλάμε για πλάνα του supreme leader, εγω θα περιμένω να το δω να πραγματοποιείται και να ειναι αξιοπιστο και ανταγωνιστικο ποιοτικά και οικονομοτεχνικά ΚΑΙ ΜΕΤΑ θα σκεφτώ να εντυπωσιαστώ (και ΑΝ ειναι όντως καλό θα είμαι και φανατικός χρήστης). Εννοείται οτι μιλώ πάντα για λειτουργικό και σε μαζική χρήση (έστω και τοπικά) χρήση και οχι τιποτα demo - pilot με "αρετουσάριστες" φωτογραφίες.

Δημοσ.

Μου αρέσει που είστε 1000% σίγουροι ότι το μέλλον, άμεσο και μη είναι τα BEV, που ούτε καν θεωρείται τα υβριδικά και τα FCEV σαν τεχνολογίες και άρα όλες οι υπόλοιπες εταιρείες είναι 10 χρόνια πίσω από την Τεσλα. Πόσα χρόνια είναι πίσω η Τεσλα δλδ σε τεχνολογίες υδρογόνου σε περίπτωση που τελικά τα full cells δεν είναι τόσο Fool? Σε περίπτωση που το ξεχνάτε, η Tesla μόνο στις μπαταρίες βασίζεται. Μόνο αυτές υπάρχουν στα σχέδια και στο μαρκετινγ της. Τίποτα άλλο! 

 

3 ώρες πριν, Vagosman είπε

Οι Li ion λένε ότι θα μείνουν για τουλάχιστον 10 χρόνια ακόμα ακολουθοντας περαιτέρω καμπύλη ωρίμανσης. Λένε για διπλασιασμό χωρητικότητας.

Οπότε γιατί μια established αυτοκινητοβιομηχανία που κάνει αρκετά εκατομμύρια πωλήσεις και με αρκετές τεχνολογίες στο πορτοφόλιο της να δώσει αρκετές δεκάδες ή εκατοντάδες δισεκατομμύρια και να κάνει όλα τα αμάξια της BEV τη στιγμή που η τεχνολογία θα έχει διάρκεια ζωής ~10 χρόνια, δλδ μια γενιά αυτοκινήτων την οποία ελάχιστοι θα μπορούν να αγοράσουν (είτε λόγο οικονομικών, είτε λόγω φορτιστών κλπ κλπ)? 

Γιατί να μην επενδύσει απευθείας στις solid state πχ που θα έρθουν σε 10 χρόνια και να καλύψει το μεσοδιάστημα με hybrids τα οποία μπορεί να αγοράσει ο καθένας καθώς πλέον έχουν σχεδόν την ίδια τιμή με τα συμβατικά?  Ή γιατί να μην θεωρεί ότι το μέλλον είναι το υδρογόνο οπότε να θέλει να δώσει εκεί το βάρος των επενδύσεων της καθώς θεωρούν ότι από το 2025 ένα FCEV θα έχει ίδια τιμή με ένα συμβατικό?

Τόσο ηλίθιοι λέτε να είναι οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες που ενώ έχουν τις τοπ εταιρείες σε μπαταρίες (πχ Panasonic, Samsung), αυτοί επιλέγουν να επενδύσουν στο υδρογόνο και δεν βλέπουν ότι οτιδήποτε άλλο εκτός από μπαταρίες είναι αποτυχία? Χθεσινά νέα btw: South Korea unveils hydrogen economy plans

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το υδρογόνο δεν θα σταθεί χωρίς μπαταρία. Το μέλλον είναι υβριδικό σύστημα για range extender.

Θέλουμε την έρευνα και στα 2 αυτά πολύ σημαντικά σημεία.

Προσωπικά μου αρέσει το υδρογόνο όμως η μπαταρία είναι βασικό συστατικό και θα πρέπει να συνεχίσουν να γινονται επενδύσεις στον τομέα.

Ο supreme leader είναι φαφλατας ναι καθότι Αμερικανός, όμως πάντα παραδίδει. Επίσης κάνει αυτό που οι άλλοι ίσως συζητήσουν ακαδημαϊκά κάποια στιγμή. Τι κόσμο θέλουμε θεωρητικούς η πρακτικούς; Προτιμώ τους δεύτερους και ας αποτύχουν. Αυτοί που τολμούν καινοτομουν, οι άλλοι ας μείνουν στα λογια και στη θεωρία.

 

PS: Σε τι περιορίζει δλδ τον supreme leader μελλοντικά να βάλει μια μπαταρία 20kwh και ένα μικρό fuel cell σε ένα mdl3;

Ps2: Να επενδύσει σε solid state αλλά γιατί να μη γίνει χρήση της ώριμης τεχνολογίας που όμως μπορεί να πάρει ακόμα άλλο τόσο; Η γνώση μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μελλοντικά. Τίποτα δεν είναι χαμενο. Επίσης η χρήση ώριμης τεχνολογίας μπορεί να παραδόσει αξιοπρεπές προϊόν όπου μπορεί να χρηματοδοτήσει τη μελλοντική έρευνα. Αλλιώς πως;

Ps3: Μην υποτιμάς την ευκολία να φορτίσει κάποιος παντού, να παράξει παντού. Αυτό δεν μπορεί να γίνει ούτε με βενζίνη αλλά ούτε με υδρογόνο. Πιστεύω ότι το υδρογόνο θα είναι σημαντικο σε long term αποθήκες και σαν range extender. Η καθημερινότητα θέλει μπαταρία. Δεν μπορείς να αντικαταστήσεις την ευκολία του ρεύματος.

 

 

Ο supreme leader χτίζει οικοσυστήματα εκεί που οι άλλοι κάποτε δεν εβλεπαν καν τη χρησιμότητα. Όταν έχτιζε σταθμούς γελαγαν που ήταν άδειοι

Όταν έχτιζε γιγαφακτορι έλεγαν τι να τις κάνεις τόσες κυψέλες;

Τώρα δημιουργεί με ιδία μέσα δικό του σύστημα επικοινωνίας και gps. Πώς θα μπορέσουν οι αντίπαλοι να ανταγωνιστούν και πλέον να ανταποκριθούν στο τέρας που σχεδόν πήρε την τελική του μορφή;

Για τα παραπάνω ο Μασκ είναι πολλά χρόνια μπροστά. Είχε όραμα και το υλοποιεί. Καλώς η κακώς δημιούργησε disruptive business στην αγγλιστη. Ξεβολεψε πολλά γεροντακια που κοιμόντουσαν του καλού καιρού.

Το άμεσο μέλλον θα δείξει.

Επεξ/σία από Vagosman
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vagosman είπε

Το υδρογόνο δεν θα σταθεί χωρίς μπαταρία. Το μέλλον είναι υβριδικό σύστημα για range extender.

Το υδρογόνο όπως και τα υπόλοιπα υβριδικά, χρειάζονται μια μπαταρία της τάξης των 2-3kWh, άντε 5. Όχι 100-150kwh+ για μια αυτονομία μεγαλύτερη των 500km σε όλες τις συνθήκες (χειμώνα πχ που η αυτονομία των BEV καταγκρεμίζεται). Οπότε η μπαταρία δεν είναι το βασικό εξάρτημα καθώς δεν σε νοιάζει ούτε πόσο γρήγορα φορτίζει (αφού δεν φορτίζει εξωτερικά), ούτε πόσο βάρος έχει καθώς είναι πολύ μικρή, και ούτε επηρεάζεσαι τρομερά από το κόστος της. Μόνο η Mercedes πάει να φτιάξει ηλεκτρικό με range extender υδρογόνο και αυτό είναι δοκιμαστικό και της τώρα εποχής που τα πρατήρια υδρογόνου είναι σχετικά λίγα.  Με 20kwh μπαταρίες + υδρογόνο ουσιαστικά τα κάνεις PHEV. 

+ Δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα γιατί εάν θα πρέπει να κάνεις εγκαταστάσεις για υδρογόνο, θα το χρησιμοποιήσεις για full για απόσβεση. Όχι για 0.5kg γέμισμα την φορά (4-5kg χρειάζονται τα FCEV). + Γεμίζουν σε 5 λεπτά, δεν υπάρχει θέμα χρόνου να κερδίσεις σε αυτά. Το ίδιο και για τους φορτιστές ένα περίπου. Δεν θα βάλεις supercharges των $200000 + εγκαταστάσεις για μικρές μπαταρίες.

1 ώρα πριν, Vagosman είπε

PS: Σε τι περιορίζει δλδ τον supreme leader μελλοντικά να βάλει μια μπαταρία 20kwh και ένα μικρό fuel cell σε ένα mdl3;

 Καταρχήν βρίζει και κοροϊδεύει την τεχνολογία Fuel cell με κάθε ευκαιρία, "mind-bogglingly stupid," "incredibly dumb", "fool cells" και έχει κουρδίσει τους οπαδούς του να τα πολεμούν με κάθε τρόπο (μπες σε ένα green site και δες την πίκρα τους). + η Τεσλα μπαταρίες πουλάει. Αυτό είναι το χαρτί της. Υποτίθεται εκεί πέφτει όλο το R&D και υποτίθεται ότι είναι χρόνια μπροστά. Εαν βάλει μόνο 20kwh αντί 60-100-200 ουσιαστικά παραδέχεται ήττα. Επίσης όπως είπα πριν, με 20kwh είναι ουσιαστικά PHEV. 

 

Αναφορά σε κείμενο

Ps3: Μην υποτιμάς την ευκολία να φορτίσει κάποιος παντού, να παράξει παντού. Αυτό δεν μπορεί να γίνει ούτε με βενζίνη αλλά ούτε με υδρογόνο. Πιστεύω ότι το υδρογόνο θα είναι σημαντικο σε long term αποθήκες και σαν range extender. Η καθημερινότητα θέλει μπαταρία. Δεν μπορείς να αντικαταστήσεις την ευκολία του ρεύματος.

Αυτή η ευκολία είναι για μερικούς που έχουν ιδιόκτητα Parking, ταράτσες για φωτοβολταϊκά και αρκετό χρόνο για να τα φορτίσουν στο σπίτι. Εάν μπορούσαν να βάλουν όλοι PV θα τα βάζαν για να γλιτώσουν την ΔΕΗ χωρίς να χρειάζονται τα BEV για δικαιολογία. Στην βενζίνη και το υδρογόνο δεν έχεις την ανάγκη να φορτίζεις παντού. Γεμίζουν σε 5 λεπτά και κάνουν 500km για πλάκα. Tο ΝEXO κανει 666 km (WLTP), το Honda 590km, το Mirai 510 km και φοράνε πρώτη γενιά Fuel Cell. Η ευκολία του ρεύματος όπως λες, πάει να λύσει ένα πρόβλημα που δεν υπάρχει και πάει να δημιουργήσει άλλα. Τι κάνεις όταν απλά δεν έχεις ρεύμα? σε περιόδους καταστροφών πχ. Αυτό το λαμβάνουν πολύ σοβαρά οι Ιάπωνες και σκοπός τους είναι σε τέτοιες περιπτώσεις να χρησιμοποιούνται τα FCEV σαν γεννήτριες σε καταυλισμούς στο σπίτι τους ή όπου υπάρχει ανάγκη. 

+ και το υδρογόνο μπορεί να παραχθεί παντού. Δεν υπάρχει κάτι που να σε περιορίζει. Αρκετοί σταθμοί ανεφοδιασμού παράγουν το υδρογόνο on-site. 

 

Αναφορά σε κείμενο

Τώρα δημιουργεί με ιδία μέσα δικό του σύστημα επικοινωνίας και gps. Πώς θα μπορέσουν οι αντίπαλοι να ανταγωνιστούν και πλέον να ανταποκριθούν στο τέρας που σχεδόν πήρε την τελική του μορφή;

Λέει πως θέλει να κάνει. Όπως επίσης υποτίθεται πως εδώ και 2-3 χρόνια τα αμάξια του έχουν ικανότητες πλήρους αυτόνομης οδήγησης, πουλάει το πακέτο, αλλά αυτόνομη οδήγηση καπνός. Τώρα σταμάτησε να την πουλάει λέγοντας πως τελικά απέχει αρκετό καιρό. Υπάρχει μεγάλη διαφορά από το δημιουργεί και ακόμα περισσότερη από το την πέτυχε.

+Τα τέρατα υπάρχουν στην φαντασία αυτού που τα φοβάται. Το τέρας αυτό που λες ότι πήρε την τελική του μορφή, απολύει μαζικά κόσμο και κλαίγεται στα γράμματα του για κατανόηση αφού μετά βίας και με τύχη προβλέπει να βγάλει κέρδος τον επόμενο καιρό! Και στην Τεσλα και στην Space-X έκανε μαζικές απολύσεις την τελευταία βδομάδα.

Δημοσ.

Χθες , για πρώτη φορά είδα ένα model 3 στο δρόμο, προφανώς όχι στην Ελλάδα και έβγαλα pics. Μαύρη ματ βαφή, πολύ ωραία, το αυτοκίνητο είναι πολύ ψηλότερο απ'οσο περίμενα, ωραίο εσωτερικό. 

Spoiler

t9cu9w.jpg

vfuhrb.jpg

2h685tt.jpg

Σχεδόν αμέσως πρόσεξα κάτι που ίσως να χαροποιήσει επικριτές και hater και μάλλον θα μας το τρίβουν στη μούρη για καιρό 

Spoiler

b3kepy.jpg

2mpip2g.jpg

Επειδή το πρόσεξα μέσα σε δευτερόλεπτα, απορώ πως διέφυγε του ιδιοκτήτη. Είμαι σίγουρος ότι όλα δουλεύουν τέλεια αλλά προσωπικά θα αρνιόμουν να παραλάβω καινούριο αυτοκίνητο και μάλιστα τόσο ακριβό με την παραμικρή ατέλεια. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...