Whargoul Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, sattack είπε Εδω μιλαμε για χοντρα κατασκευαστικα λαθη που μπορει να στειλουν στα θυμαρακια τον κατοχο ή καποιον ατυχο διερχομενο! Δηλαδη τι θα γραφατε αν αυτα ειχαν γινει σε Tesla? Ενώ τα λάθη της Τεσλα είναι λεπτούλικα. Υποθέτω γνωρίζεις ότι η Τεσλα έκανε ανακλήσεις (μετά από χρόνια φυσικά) για συστήματα αναρτήσεων που έσπαζαν, ζώνες που δεν ήταν σωστά συναρμολογημένες, καθίσματα που δεν ήταν σωστά ενωμένα με το πάτωμα και για βίδες τιμονιού που κόβονταν λόγω διάβρωσης! 1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Ηξερα ότι στην Αγγλια είναι Vauxhal και στην Αμερικη νομιζω ηταν με την General Motors αλλα ισως κανω λαθος... Στην Αμερική τα αυτοκίνητα της Opel πωλούνταν μέσα σε άλλες μάρκες της GM (δεν έχουν το όνομα Opel). Αλλά γενικά η Opel δεν ασχολείται με την Αμερική, σποραδικά και ορισμένα μοντέλα πουλάει εκεί. Τώρα νομίζω δεν ανήκει πλέον στην GM οπότε λογικά εάν θέλει μπορεί να αρχίσει να πουλάει με το όνομα της. Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2019 από Whargoul 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, mechpanos είπε Επειδή δεν είμαι φανατικός, εγώ θα έγραφα τα ίδια. Το βασικό πρόβλημα της εταιρείας εκτιμώ είναι ότι φτιάχνει overengineered οχήματα, τα οποία προσπαθεί να παράξει υπό ακατάλληλες συνθήκες υπό την πίεση του χρόνου και του κόστους, και συμβαίνουν αυτά τα τραγικά. Νέα είναι θα μάθει. Ok. Kι εγω ετσι απαντησα σε αυτους που εγραφαν οτι η Tesla παραγει σαραβαλα, ελαττωματικα και γ' κατηγοριας οχηματα, παρουσιαζοντας επισημες αποδειξεις για το τι πουλανε οι αλλοι παραδοσιακοι κατασκευαστες που δεν ειναι νεοι για να μαθουν τωρα αλλα εχουν παραδοση 100 χρονων και δεν εχουν πιεση χρονου και κοστους. Εκτιμησα λοιπον ότι οι γραφοντες είναι υπερβολικοι στην αντιμετώπισή τους προς την Tesla, και υπερβολικά ευνοϊκοι ως προς τους συμβατικούς κατασκευαστές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 https://www.bloomberg.com/amp/news/articles/2019-01-15/electric-cars-seen-getting-cleaner-even-where-grids-rely-on-coal?__twitter_impression=true Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 55 λεπτά πριν, Vagosman είπε https://www.bloomberg.com/amp/news/articles/2019-01-15/electric-cars-seen-getting-cleaner-even-where-grids-rely-on-coal?__twitter_impression=true Το γράφημα τους είναι από μισό εως και παραπλανητικό καθώς χρησιμοποιεί δεδομένα ξεχωριστά για το ρεύμα αλλά average για τα αμάξια. Καταρχήν αυτά είναι μόνο εκπομπές, χωρίς την κατασκευή των μπαταριών που εκεί είναι όλο το θέμα των ηλεκτρικών BEV με Li-On, καθώς μπορεί να θέλουν και 10ετία για αυτοκίνητα των 100kwh να βγουν από πάνω, το οποίο επιμελώς δεν αναφέρεται πουθενά 2o. Ο μέσος όρος που χρησιμοποιεί είναι πολύ Off για τα αυτοκίνητα που πωλούνται σήμερα στην Ευρώπη τουλάχιστο. Το Euro 6, έχει εδώ και χρόνια ρύπους 139g/km co2 = 224g/mile C02 και το Euro 7 του 2020-2021 94g/km CO2 = 151g/mile CO2. Το prius σήμερα κάνει 78g/km CO2 = 126g/mile CO2, ενώ ο μέσος όρος των αυτοκίνητων που πωλήθηκαν στην Ευρώπη το 2017 ήταν 119g/km CO2 = 191g/mile CO2 Οπότε μετά βίας σήμερα τα BEV θα είναι πιο καθαρά (εκπομπές tailpipe ρυπων) από τα ICE στην Ευρώπη με το EURO7 το 2020-2021, Ένα μέσο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο σήμερα είναι πιο καθαρό από ένα ηλεκτρικό στην Κινα, δεν έχουν κανένα νόημα μπροστά στα hybrid καθώς είναι ισάξια ή και πολύ χειρότερα (κίνα) ακόμα και σήμερα, και όλα αυτά χωρίς να υπολογιστούν οι ρύποι από τις μπαταρίες, και τις υποδομές για φόρτιση κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Μόνο που το άρθρο εστιάζει καθαρά στο σκέλος της ενέργειας η οποία μόνο πιο πράσινη μπορεί να γίνει στο μέλλον. Ένα ice ρυπαίνει περισσότερο όσο παλιωνει και ποτέ δεν θα γίνει καθαρότερο μελλοντικά. Στον αντίποδα με ένα ηλεκτρικό που όσο περνάνε τα χρόνια θα πρασινίζει. Όταν βρέχει και κάτω στο δρόμο έχει μαυρίλα και λάδια η όταν καθαρίζεις το μπαλκόνι σου και έχει αντίστοιχη μαυρίλα μήπως προέρχεται από την αιθάλη των ice και τα μικροσωματίδια από τα φρένα; Αυτό δεν θα το έχεις μελλοντικά στις πόλεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Στις 13/1/2019 στις 4:20 ΜΜ, Droulas13 είπε Η tesla παρήγαγε 80.142 αυτοκίνητα το τρίτο τρίμηνο του 2018 (6.164 μέσο όρο την εβδομάδα) και 86.555 το τέταρτο τρίμηνο του 2018 (6.658 μέσο όρο την εβδομάδα). Συνεπώς τα τελευταία δύο τρίμηνα παρήγαγε, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς σου, όλα τα αυτοκίνητά υπό ακατάλληλες συνθήκες όσον αφορά στο βάψιμο. Γιατί λοιπόν από τα 166.697 αυτοκίνητα των τελευταίων δύο τριμήνων, έχουμε τόσες λίγες αναφορές στα social media; Οι υπόλοιποι δεν έχουν twitter και facebook, ούτε οι ίδιοι ούτε κάποιος συγγενείς τους; Αν ψάξεις στα φορουμ της Tesla και το TMC, θα βρείς απο τις εποχές που προτοβγήκε το S (~2013) παράπονα των αγοραστών οτι γρατσουνίζεται εύκολα το χρώμα. Και να ψάνχονται με μετρητές, πάχους, wrapping, clear bra κτλ. Όμως, πέρα απο το λεπτό πάχος της μπογιάς δέν υπήρχαν άλλες ατέλειες. Όμως απο το καλοκαίρι του 2018 που έγινε το "factory gating" άρχισαν τα παράπονα για σοβαρά προβλήματα όπως τα παραπάνω, και δέν είναι καθόλου λίγες οι αναφορές στα forum και social media. Και γι αυτό, επειδή κάποιοι παρέλαβαν χωρίς να πολυπροσέξουν το αυτοκίνητο και τους βγήκε μάπα, άρχισαν να δημοσιεύουν τα λεγόμενα delivery checklist, ωστε οι επόμενοι να μην την πατήσουν. Και υπάρχουν πολλές αναφορές για κάποιους που αρνήθηκαν την παραλαβή 2 και 3 αυτοκινήτων, γιατι όλα είχαν πρόβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Vagosman είπε Μόνο που το άρθρο εστιάζει καθαρά στο σκέλος της ενέργειας η οποία μόνο πιο πράσινη μπορεί να γίνει στο μέλλον. Ένα ice ρυπαίνει περισσότερο όσο παλιωνει και ποτέ δεν θα γίνει καθαρότερο μελλοντικά. Στον αντίποδα με ένα ηλεκτρικό που όσο περνάνε τα χρόνια θα πρασινίζει. Όταν βρέχει και κάτω στο δρόμο έχει μαυρίλα και λάδια η όταν καθαρίζεις το μπαλκόνι σου και έχει αντίστοιχη μαυρίλα μήπως προέρχεται από την αιθάλη των ice και τα μικροσωματίδια από τα φρένα; Αυτό δεν θα το έχεις μελλοντικά στις πόλεις. Τo άρθρο δεν εστιάζει στην ενέργεια, αλλά το θέμα του είναι η καθαρότητα των BEV αυτοκινήτων. Έχει τίτλο "Electric Cars Are Cleaner Even When Powered by Coal" το οποίο δεν συμβαδίζει με αυτά που παραθέτει καθώς οι tail-pipe ρύποι είναι το μικρότερο ποσοστό ρύπων που συνδέονται με τα BEV. + Ένα μέσο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο ICE του σήμερα είναι καθαρότερο, από το κάρβουνο, δλδ ο τίτλος του πέφτει τελείως έξω. Και όπως φαίνεται, τα δεδομένα που χρησιμοποιεί για τα ICE είναι είτε λάθος, είτε απλά δεν στέκουν σε διάφορες περιοχές (πχ Ευρώπη) + Αφήνει έξω τα hybrid, που ουσιαστικά όλα τα αμάξια θα γίνουν hybrid από το 2022 περίπου, είτε mild 48V είτε κανονικά, τα οποία είναι σύμφωνα με την γραφική του ότι καθαρότερο υπάρχει σήμερα και στο άμεσο μέλλον. +Δεν θα πωλείται σκέτο ICE με την σημερινή έννοια (θα είναι είτε mild hybrid, είτε camless μηχανές, είτε SPCCI-HCCI) σε μερικά χρόνια, οπότε όλες αυτές οι συγκρίσεις με τα μελλοντικά ICE είναι τελείως άκυρες. Τα ηλεκτρικά BEV θα πρασινίζουν ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ, και αυτή είναι μια μεγάλη προϋπόθεση, ότι όντως η παραγωγή και η διαχείριση ενέργειας θα πρασινίσει. Από μόνα τους δεν πρασινίζουν, αν μη τι άλλο γίνονται χειρότερα με την μείωση τη αποθηκευτικής ικανότητας των μπαταριών γιατί θα κουβαλάς άχρηστη μάζα της τάξης των 250+ κιλών που δεν προσφέρει κάτι. Ειδικά εάν θα χρειάζονται σε κάποια φάση μερική ή ολική αλλαγή μπαταριών. Ανάλογα μπορείς να πεις ότι και τα ICE - hybrid θα πρασινίζουν καθώς θα χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερα bio-fuels. Αυτό με τα λάδια, την μπίχλα κλπ, Α) καμιά σχέση δεν έχουν με το CO2, και Β) Οφείλεται σε παμπάλαια αυτοκίνητα. Το μέσο αυτοκίνητο στην Ελλάδα είναι 14 χρονών, και στον κόσμο 10-12, και τα οποία δεν έχουν καν όρια ρύπων τα περισσότερα. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τα αποτελέσματα του παρελθόντος και τον απαρχαιωμένο μέσο όρο του τώρα με την τεχνολογία του σήμερα, και ακόμα χειρότερα του μέλλοντος. Για παράδειγμα, το νεο ΒΜW 330i, με 260ίππους έχει ρύπους 132g/km CO2. +Αυτό με τα φρένα δεν είναι προτέρημα των ηλεκτρικών BEV, αλλά και των FCEV , και των hybrid, και των mild hybrid και γενικά ότι έχει ανάκτηση ενέργειας, άρα όλων των αυτοκινήτων σε μερικά χρόνια ανεξαρτήτως της μεθόδους κίνησης. Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2019 από Whargoul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Στις 13/1/2019 στις 7:27 ΜΜ, sattack είπε @fubar Ας πουμε οτι ειναι ετσι, και οτι ολα τα αυτοκινητα εχουν προβλημα στο χρωμα. Αυτο τα κανει "σαραβαλα"? Εχετε παθει μεγαλη ζημια... Στις 13/1/2019 στις 9:13 ΜΜ, sattack είπε Αν ενα αυτικινητο εχει καποιο προβλημα καπου στο χρωμα, δεν ειναι ουτε "σαραβαλο" ουτε "ελαττωματικο" ουτε "γ' διαλογης". Το αυτοκινητο αυτο λειτουργει κανονικοτατα και το μονο προβλημα ειναι η ταλαιπωρια που θα υποστεις να το πας να στο διορθωσουν, κι αυτο προγραμματισμενα οποτε σε βολευει, ενδιαμεσα ουτε ακινητοποιημενο ειναι το αυτοκινητο ουτε προβληματικο στη λειτουργια του. Περαστικά. Εχεις δυσκολο δρομο μπροστα σου. Το χρώμα δέν είναι τόσο απλό ούτε έχει να κάνει μόνο με την αισθητική. Προστατεύει το σασί και τα μεταλλικά μέρη απο διάβρωση, ειδικά στις βόρειες χώρες. Πώς θα διορθωθεί ένα προβληματικό χρώμα που είναι πολύ λεπτό/κακής ποιότητας? Θα ξαναβαφτούν τοπικά τα σημεία που ξεφλούδισε και μετά θα ξεφλουδίσει κάπου αλλού. Λύση δέν υπάρχει πέρα απο την εκ νέου βαφή εξολοκλήρου. Επιπλέον, το χρώμα δέν είναι σαν ένα οποιοδήποτε άλλο ανταλακτικό που το αλλάζεις και το αυτοκίνητο είναι όπως πρίν. Είναι πολύ δύσκολο εώς αδύνατον να πετύχεις εκ των υστέρων εργοστασιακού επιπέδου βαφή. Βέβαια στην περίπτωση της Tesla, ακόμα και αν το βάψεις με ένα rattle can θα είναι καλύτερα απο αυτό που παραδίδει το εργοστάσιο. Όσο για τα σαράβαλα, δέν το λέω μόνο για το χρώμα, αλλά γιατι είναι σαράβαλα απο όλες τις απόψεις. Αρκεί να διαβάσεις στα φόρουμ τα προβλήματα που βγάζουν και θα σου πέσουν τα μαλλιά. Και πιό επίσημα στοιχεία: https://www.whatcar.com/news/2018-what-car-reliability-survey/n17826 Κάνει τα Land Rover να φαίνονται τέρατα αξιοπιστίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Suzuki 1 και Honda 15; Aπο που ειναι αυτά τα στοιχεία; Είναι πολύ περίεργα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Στις 9/1/2019 στις 5:08 ΜΜ, isay είπε ΥΓ1 : την έναρξη κατασκευής που την είδες; Αν εννοεις το φράκτη περιμετρικά μονο κατασκευή εργοστασίου δεν είναι. Πιο πολύ "αποκρυψη" μη προσπάθειας ειναι. Τι λες; Να έχει αρχίσει η κατασκευή Ιανουάριο μήνα με καμιά εικοσαριά μπουλντόζες, γερανούς και φορτηγά (που φαίνονται σε 8 δεύτερα και σε ένα μόνο κομμάτι της έκτασης); Η' να είναι ένα ακόμα κόλπο του απατεώνα για να πιστέψουμε ότι η κατασκευή του εργοστασίου στην Σανγκάη "τρέχει"; Ρωτάω, δεν ξέρω. https://www.teslarati.com/tesla-gigafactory-3-construction-shanghai-china-drone-footage-video/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 44 λεπτά πριν, Vagosman είπε Suzuki 1 και Honda 15; Aπο που ειναι αυτά τα στοιχεία; Είναι πολύ περίεργα Δεν είναι τόσο περίεργα γιατί είναι για σχεδόν καινούργια αυτοκίνητα. Honda Toyota κλπ είναι γνωστές για την μακροχρόνια αξιοπιστία τους, και κυρίως για την αξιοπιστία των μηχανικών μερών. + Έτσι κι αλλιώς, η Suzuki δεν έχει και πολλά να ζηλέψει σε αξιοπιστία. Σε ποιότητα είναι που υστερούσε. + Η διαφορά τους είναι μικρή, αφού σχεδόν όλα έχουν top score, πράγμα αναμενόμενο για καινούργια αυτοκίνητα, οπότε η θέση σκέτη σαν νούμερο δεν έχει ιδιαίτερο νόημα. Όσο καλό είναι το 98% περίπου τόσο είναι και το 95% IRL. Από κει και κάτω αρχίζουν τα πράγματα να έχουν νόημα στην κατηγορία "σχεδόν καινούργιου". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 9 ώρες πριν, Droulas13 είπε Τι λες; Να έχει αρχίσει η κατασκευή Ιανουάριο μήνα με καμιά εικοσαριά μπουλντόζες, γερανούς και φορτηγά (που φαίνονται σε 8 δεύτερα και σε ένα μόνο κομμάτι της έκτασης); Η' να είναι ένα ακόμα κόλπο του απατεώνα για να πιστέψουμε ότι η κατασκευή του εργοστασίου στην Σανγκάη "τρέχει"; Ρωτάω, δεν ξέρω. https://www.teslarati.com/tesla-gigafactory-3-construction-shanghai-china-drone-footage-video/ Ρε Droulas13, ειλικρινά δεν εχεις κουραστεί να σας δουλευει (εσας του θαυμαστες) ο supreme leader, να εκτείθεστε και μετα να τρώτε καζουρα και απο τους σκεπτικιστές; Ο τύπος πλέον κάνει φθηνιαρικες θεατρικές παραστασεις για stock pump. Το πιο προσφατο ειναι οτι εφταξε κενο ομοίωμα πυραυλου, πακτωμένο στο έδαφος και twitαρε οτι τελειωσε η συναρμολόγηση του πυραυλου και χτες τον εκοψε σε δυο κομμάτια για να "συνεχίσει" η αναπτυξη του στο texas (και μακριά απο τα μάτια του κόσμου και των φωτογραφων). Πριν ενα μήνα παρουσιασε το "πολλά υποσχομενο" τουνελ αλλά γελάνε μεχρι και οι πρωτοετείς μηχανικοι με αυτα που ειπε και παρουσιασε. Στο εχω γράψει πολλάκις εδω μέσα. Δεδομένου του πλούσιου ιστορικου πράξεων του supreme leader ΠΕΡΙΜΕΝΕ να δεις το αποτελεσμα και μετα τρίψε το στη μουρη οποιουδήποτε σκεπτικιστή. Συνεχίζει ομως να αναμεταδιδεις φήμες απο αναξιοπιστα και κατευθυνομενα sites και στο τέλος εσύ βγαινεις γραφικός. Δυο πραγματακια για το εργοστάσιο στην Κίνα (και οχι μονο): Το ανακοινωθεν capex που εχει η tesla ειναι αστείο. Ακομα και αυτή τη στιγμή (μετα το θεατρο, τους φραχτες, τις αγκαλιές με τους κινεζους) χρηματοδότηση ΔΕΝ εχει εξασφαλίσει. Αν είχε εξασφαλίσει χρηματοδοτηση θα επρεπε να ειχε συμπληρώσει 8-K Ακομα και να βάλει μηχανήματα να τρυπάνε/χτίζουν δε θα μου κανει καμια μα καμια εντυπωση ετσι ξαφνικα να σταματήσουν μετα απο μερικές ημέρες. Θες να μιλήσουμε για τα χρονοδιαγράμματα που εχει ανακοινώσει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 12 ώρες πριν, isay είπε Στο εχω γράψει πολλάκις εδω μέσα. Δεδομένου του πλούσιου ιστορικου πράξεων του supreme leader ΠΕΡΙΜΕΝΕ να δεις το αποτελεσμα και μετα τρίψε το στη μουρη οποιουδήποτε σκεπτικιστή. Συνεχίζει ομως να αναμεταδιδεις φήμες απο αναξιοπιστα και κατευθυνομενα sites και στο τέλος εσύ βγαινεις γραφικός. Αγορίνα μου για την έναρξη των εργασιών έγραψα μόνο. Μην ταράζεσαι τόσο. Άλλωστε σε 2-3 μήνες κλείνει η τεσλα και θα μας το τρίβεις στη μούρη. Έτσι δεν είναι; Συνεπώς χαλάρωσε και απόλαυσε εμάς τους γραφικούς. ΥΓ. 1 Δεν διέδωσα φήμες. Βίντεο διέδωσα. CGI να φανταστώ; ΥΓ. 2 Και για να μην ξεχνιόμαστε, όταν μίλαγες για ανέκδοτα είχα γράψει, εγώ τότε είχα γράψει ότι μπορεί τα πρώτα αυτοκίνητα να βγουν πριν το τέλος του 2020. Μένουν 2 χρόνια για να δούμε ποιος θα είναι το ανέκδοτο εδώ μέσα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Γι αυτούς που πανηγύριζαν με κάτι πυροτεχνήματα πριν λίγες μέρες, που λέγαν ότι τα οικονομικά της πλέον πετούν, ότι το near death experience το ξεπέρασε 100% και πλέον μόνο λαμπρό μέλλον έχει και ότι οι υπόλοιποι που βλέπουμε αρνητικά, που λέγαμε ότι το κέρδος είναι λόγω των ακριβών μοντέλων, ότι η πραγματικότητα το 2019 ξεκινά, και είμαστε ξεκάθαρα haters και ζηλεύουμε..... Πείτε αλεύρι: https://www.tesla.com/en_CA/blog/tesla-company-update Αναφορά σε κείμενο In Q3 last year, we were able to make a 4% profit [...] However, that was in part the result of preferentially selling higher priced Model 3 variants in North America.... This quarter, as with Q3, shipment of higher priced Model 3 variants (this time to Europe and Asia) will hopefully allow us, with great difficulty, effort and some luck, to target a tiny profit.... As a result of the above, we unfortunately have no choice but to reduce full-time employee headcount by approximately 7% .... and retain only the most critical temps and contractors. Tesla will need to make these cuts while increasing the Model 3 production rate and making many manufacturing engineering improvements in the coming months... Είναι πλέον προφανές ότι πετά η εταιρεία και κανένα πρόβλημα δεν έχει! Όχι πως το γράμμα του εν μέσος πλην σαφώς το μόνο που λέει (βασικά ξεκάθαρα το λέει) είναι ότι ξεχάστε τα κέρδη και τα θετικά για το first half 2019 και βάλτε τον σταυρό σας.... Just for the story: Στις 6/1/2019 στις 11:42 ΜΜ, Whargoul είπε Το ότι εντέλει δεν απέτυχε την συγκεκριμένη περίοδο και επειδή έδειξε ένα τρίμηνο κερδοφορία δεν σημαίνει κιόλας ότι αυτή την στιγμή πετάει ή ότι έχει ξεφύγει από πάσα κακό! Κάλλιστα μπορεί αυτή την στιγμή πάλι να χορεύει με τον θάνατο όπως χόρευε και πριν 3 μήνες που ο Musk έριχνε στάχτη στα μάτια με funding secured, λεφτά από σαουδάραβες και παραγωγή 6000 αυτοκινήτων την εβδομάδα μέχρι το τέλος του Αυγούστου! Όσο για το ο καιρός θα δείξει, το επόμενο 9μηνο, σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα, και το είπα αρκετές φορές ότι από το 2019 αρχίζει η πραγματικότητα για την Tesla. Spoiler Στις 5/1/2019 στις 7:10 ΠΜ, Skylined είπε Κάνενα νέο; Τελικά τα αποτελέσματα του Q3 ήταν πυροτέχνημα ή συνεχίστηκαν στο Q4; Το "διαφημιστικό stunt", όπως εγράφει μερικές απαντήσεις παραπάνω, gigafactory 3 στην Κίνα θα γίνει; Στις 5/1/2019 στις 12:03 ΜΜ, sattack είπε Οχι μονo δεν ηταν πυροτεχνημα, αλλα η Tesla το Q4 πετυχε ακομα καλυτερη παραγωγη και παραδοσεις. Παρηγαγε 86.555 αυτοκινητα στο συνολο ενω το Q3 ειχε παραγει 80.142 , αυξηση 8%. Και παρεδοσε 90.700 απο 83.500 το Q3!!! [...] mpla mpla mpla [...] Με λιγα λογια επιβεβαιωνεται πληρως ο Musk και το σχεδιο του. Χα! Στις 5/1/2019 στις 4:40 ΜΜ, sattack είπε Στα εχω πει, σε εχω περιγραψει, δεν βλεπεις το τελικο αποτελεσμα. Λεγε οτι θες κι εσυ και οι αλλοι για τα 5.000, τα 6.000, τα 10.000... [...] mpla mpla [..] Αφηστε λοιπον τις προβλεψεις και παρτε τα αποτελεσματα: https://cleantechnica.com/2019/01/04/tesla-model-3-sales-32-of-all-small-midsize-luxury-car-sales-in-december-usa/ Στις 5/1/2019 στις 6:14 ΜΜ, Whargoul είπε Μήπως λέω τα κάνει για να αποφύγει όντως το κλείσιμο ή για να πετύχει ακόμα μια οικονομική παράταση? Οι επενδύσεις (και ακόμα χειρότερα οι ανακοινώσεις για επενδύσεις), δεν σημαίνουν κιόλας ότι μια εταιρεία οικονομικός πετά ή ότι έχει σίγουρο μέλλον! Κάποιοι μπορούν να το εκλάβουν και σαν στάχτη στα μάτια! [...] Όσο για το ηθικό μέρος της Tesla (και του Musk) και πόσο σέβεται τους καταναλωτές, αυτό το βλέπεις από τις "προσφορές" του... Ελάτε να αγοράσετε σήμερα τα αυτοκίνητα που έχουμε stock, για να προλάβετε την χαμηλή τιμή από τις κυβερνητικές επιχορηγήσεις, και μετά έτσι στα ξαφνικά ρίχνει τις τιμές βγάζοντας άκυρη την πίεση της προσφοράς. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2019 από Whargoul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mmmpii Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 50 λεπτά πριν, Whargoul είπε Είναι πλέον προφανές ότι πετά η εταιρεία και κανένα πρόβλημα δεν έχει! Όχι πως το γράμμα του εν μέσος πλην σαφώς το μόνο που λέει (βασικά ξεκάθαρα το λέει) είναι ότι ξεχάστε τα κέρδη και τα θετικά για το first half 2019 και βάλτε τον σταυρό σας.... Καμία απολύτως σχέση αυτό που λες με αυτό που λεει το κείμενο. Εξηγεί πως το Q3 είχε λιγότερο κέρδος απ'το 4% του Q4 ( unaudited results ) και εξηγεί τους λόγους που στοχεύουν σε μικρό κέρδος και το τρεχον τριμηνο. Επίσης το -7% ίσως αντισταθμίζεται με το +30% του περασμένου έτους, ξανά οπως λέει. Βασικά το διάβασες όλο ή απλά έκανες bold όπου σου χτύπαγε κάτι? 😛 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα