Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 11/1/2019 στις 5:23 ΜΜ, isay είπε

 

  • Το captain golvis ταξιδευει κυριως προς ειρηνικό ωκεανο πλευρα (Καναδα, Ιαπωνία, Αυστραλία, Σιγκαπούρη, κλπ). Η τελευταία φορά που "πάτησε" Ευρώπη ήταν πριν περιπου ενα χρόνο.

Εκφραζοντας προσωπική γνωμη

  • Τα αυτοκινητα εχουν μάλλο αλλο προορισμό

Ει genius, το glovis σε 8 μέρες θα πιάσει panama. Που λες να πηγαίνει τελικά;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

46 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Ει genius, το glovis σε 8 μέρες θα πιάσει panama. Που λες να πηγαίνει τελικά;

Καλό του ταξίδι, αλλά δεδομένου το επιλεκτικό quote, για πες μας (χωρίς ασάφειες) τι θεωρείς οτι σημαίνει αυτό το ταξίδι.

Να το ρωτήσω πιο απλά :

Θεωρείς οτι φόρτωσε τα model 3 (που φανηκαν στις χτεσινές φωτογραφίες) και ταξιδευει για Ευρώπη για παραγγελίες της Ε.Ε. και οτι μεχρι να φτάσει θα εχει πάρει τεχνική επάρκεια της Ε.Ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, isay είπε

Καλό του ταξίδι, αλλά δεδομένου το επιλεκτικό quote, για πες μας (χωρίς ασάφειες) τι θεωρείς οτι σημαίνει αυτό το ταξίδι.

Να το ρωτήσω πιο απλά :

Θεωρείς οτι φόρτωσε τα model 3 (που φανηκαν στις χτεσινές φωτογραφίες) και ταξιδευει για Ευρώπη για παραγγελίες της Ε.Ε. και οτι μεχρι να φτάσει θα εχει πάρει τεχνική επάρκεια της Ε.Ε;

 

4 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Ναι.

Οκ, έχεις πλήρες δικαίωμα να εχεις γνώμη και ελπιδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποκλειεται! Εχουν κατουρηθει πανω τους οι Γερμανοι και εχουν βαλει βυσμα να του κοψουν την αδεια για να μην τους ρεζιλεψει εντος εδρας. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, sattack είπε

Αποκλειεται! Εχουν κατουρηθει πανω τους οι Γερμανοι και εχουν βαλει βυσμα να του κοψουν την αδεια για να μην τους ρεζιλεψει εντος εδρας. 😛

Δεν ξέρω τι έχουν κάνει οι Γερμανοι (και μεταξύ μας ... σκασίλα μου), αλλά ο supreme leader και η tesla μια χαρά τα εχουν καταφέρει να αυτορεζιλευονται στη δική τους έδρα. Τα προβλήματα ποιοτητας, υποστηριξης, παραδόσεων, ανταλλακτικών, κλπ ειναι ανεπιτρεπτα για αυτή την κατηγορία και κοστος οχημάτων, ειδικά προς τους πελάτες τους. 

Κάποιες φορές απορώ τι θα γινεται με τα ανταλλακτικά/επισκευές σε άλλες χώρες, όταν εντός usa (που ειναι και η παραγωγή) εχει τοσο μεγαλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις ανταλλακτικών. Δεν εννοώ τους χρόνους παραδοσης λογω κακου transport αλλά λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, isay είπε

Κάποιες φορές απορώ τι θα γινεται με τα ανταλλακτικά/επισκευές σε άλλες χώρες, όταν εντός usa (που ειναι και η παραγωγή) εχει τοσο μεγαλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις ανταλλακτικών. Δεν εννοώ τους χρόνους παραδοσης λογω κακου transport αλλά λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών.

Αυτη μοιαζει οντως το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ προβλημα αυτη τη στιγμη για την Tesla και στην εξαπλωση της στην Ευρωπη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αυτη μοιαζει οντως το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ προβλημα αυτη τη στιγμη για την Tesla και στην εξαπλωση της στην Ευρωπη

Εχω κάποιες διαφωνίες για το "μεγαλύτερο" αλλά δεν κολλάει στην παρουσα φάση. Παρεπιπτόντως εχεις δει τα κόστη που γράφουν οι πελάτες; Ακομα και για τις πλούσιες ευρωπαικές χώρες ειναι πολύ ακριβά. Το πράγμα στην αμερική ισορροπεί επειδή οι εκεί ασφαλιστικές ειναι πολύ πιο ακριβές απο ευρώπη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To μεγαλυτερο προβλημα θα ηταν να μην υπηρχε ενδιαφερον για τα αυτοκινητα της και να μην τα αγοραζε κανεις.  Αφου οχι μονο δεν συμβαινει αυτο, αλλα εντελως το αντιθετο, ολα τα αλλα ειναι προβληματακια, που λυνονται πολυ πιο ευκολα.

Το εχω ξαναγραψει απο την αρχη πολλες φορες. Και τοτε που σας ελεγα οτι θα τον κυνηγανε να του δωσουν δανειο για να χτισει κι αλλα εργοστασια. Εχετε ολοι υποτιμησει την δυναμη του να εχεις ενα προιον που ολος ο κοσμος ενδιαφερεται και θελει να το αγορασει. 1ον σημαινει οτι κατι κανεις σωστα και αλλα προβληματα λεπτομερειων θα τα λυσεις. 2ον σημαινει οτι αλλοι συντελεστες της αγορας, κυριως αυτοι που εχουν ρευστα διαθεσιμα και ψαχνουν που να τα επενδυσουν, μολις συνειδητοποιησουν το ενδιαφερον του κοσμου, θα τρεξουν να παρουν μερος απο την πιτα. Οι δημοσιογραφοι το εχουν ηδη συνειδητοποιησει και αυτοι. Οτι αρθρο εχει επικεφαλιδα Tesla και Musk χτυπαει τρελλες αναγνωσεις. Ασχετα αν ειναι θετικο ή αρνητικο.

Οι αλλες εταιρειες το εχουν συνειδητοποιησει επισης. Η Jaguar-Land Rover εχει μεγαλο προβλημα, με τα 90% diesel μοντελα που παραγει. Απο εκει που ηταν σε συνεχομενη ανοδο και εφτιαχνε εργοστασια και εκανε προσληψεις, τωρα θα κανει απολυσεις. Oι Porsche Audi VW τρεχουν να προλαβουν. Οι ΒMW Mercedes το παιζουν cool oτι εχουν χρονο, αλλα κινδυνευουν να την πατησουν. Οι Γιαπωνεζοι εχουν κολλησει με το Υδρογονο και θα την πατησουν πολυ ασχημα. Αυτος ο Sandy Munro ελεγε οτι οι κινεζοι ερχονται αγριεμενοι και θα τους φανε. Δεν ειναι καποιος ασχετος για να  πεις οτι λεει αερολογιες, αν αυτος λεει ετσι για την κατασκευαστικη ικανοτητα των Κινεζων, οφειλεις να τον παρεις στα σοβαρα. Η Volvo πιστευω εχει την πιο σωστη αντιμετωπιση στο προβλημα που αντιμετωπιζουν οι παλιοι κατασκευαστες με το πως να κανουν τη μεταβαση. Εφτιαξε(ενεργοποιησε) την Polestar για να φτιαχνει εκει τα ηλεκτρικα και ετσι εχει 2 ξεχωριστες εταιρειες, ωστε να μην υπαρχει εσωτερικος ανταγωνισμος μεσα στην ιδια εταιρεια.

Το ποταμι πλεον δεν γυριζει πισω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

b131591811325104de49b5581c156f30.jpg

 

Συμφωνώ απολύτως, it has begun, απο τη στιγμη που εχει θορυβηθει το VAG Group πραγματικά ήρθε η αλλαγή.

Ηδη το 2018 ήταν το έτος με τα περισσότερα ICE που θα υπάρξουν στον πλανήτη. Ξεκίνησε η πτώση στις νέες παγκόσμιες πωλήσεις.

rrsipeO.jpg

Επεξ/σία από Vagosman
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, sattack είπε

ολα τα αλλα ειναι προβληματακια, που λυνονται πολυ πιο ευκολα

Αφου λυνονται τοσο ευκολα γιατι δεν τα λυνει να μην εχει κανεις να του πει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα? Γιατι εδω δεν μιλαμε για funding secure για gigafacttory 3 για ενδεχομενο οτι χρεωκοπησε η Tesla και αλλα θεωρητικα πραγματα...μιλαμε για πραγματα που βλεπει ΑΜΕΣΑ ο καταναλωτης και ευκολα μπορει να διαπιστωσει καποιος...Αρα δημιουργουν και τεραστιο προβλημα. Ενας μπορει να βαλει στα Social Media οτι εκαναν 2 μηνες να μου φερουν ανταλλακτικο και να μαζευτουν και αλλοι πολυ ευκολα να συμφωνησουν μαζι του. Ενω αν καποιος γραψει οτι μην αγοραζετε τιποτα εχει χρεοκωπησει και ο Superme Leader μας κοροιδευει κανεις δεν θα δωσει σημασια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και τι ειναι οι παραγωγες και τα εργοστασια και τα εξαρτηματα? τιποτα τυποι που συζητανε στο ιντερνετ και πληκτρολογησαν κατι και λυθηκε το θεμα? Αυτα γινονται με εργασια και με πολυ κοπο και χρονο. Αλλα οταν εχεις λυσει πολυ σοβαροτερα προβληματα παραγωγης ολοκληρπυ ατυοκινητου απο το μηδεν, θα λυσεις και τετοια πολυ μικροτερα προβληματα συγκριτικα πολυ πιο ευκολα.

Ειναι ομως τεραστια υποθεση να παραγεις κατι, γι αυτο κι εγω κατεκρινα απο την αρχη αυτους που κραζουν και δεν εχουν παραξει ποτε τους ουτε οδοντογλυφιδα. και ουτε και προκειται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, sattack είπε

Ειναι ομως τεραστια υποθεση να παραγεις κατι, γι αυτο κι εγω κατεκρινα απο την αρχη αυτους που κραζουν και δεν εχουν παραξει ποτε τους ουτε οδοντογλυφιδα. και ουτε και προκειται.

Με βάση αυτό που λες και έχεις δίκιο εγώ γελάω με αυτά τα βίντεο που ελευθερώθηκαν από την Αμερική με τον τύπο αυτόν με το μουστάκι έναν μηχανολόγο ηλεκτρολόγο ανώτερου Πολυτεχνείου ο οποίος είναι σεβαστός βέβαια αλλά δεν παύει να είναι και 70 χρόνων πήγε τώρα ο 70 Άρης να αναλύσει τα μοτέρ που βγάζει tesla με την τεχνογνωσία που κουβαλάει πάνω του και την εμπειρία από το 1940 δηλαδή με ρουλεμάν χάλκο και μαγνήτες και τίποτε άλλο χοντρά πράγματα να το αναλύσει για να δώσει την πατέντα στην Αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία αλλά έπαιξε και έχασε, έκανε σχόλια και η chrysler λέει έχει τέτοια μοτέρ ωραία τα τελευταία 40 χρόνια που είναι τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα της chrysler???

Την ζήλια την έχουν όλοι τον οραματισμό κανείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, sattack είπε

και τι ειναι οι παραγωγες και τα εργοστασια και τα εξαρτηματα? τιποτα τυποι που συζητανε στο ιντερνετ και πληκτρολογησαν κατι και λυθηκε το θεμα? Αυτα γινονται με εργασια και με πολυ κοπο και χρονο. Αλλα οταν εχεις λυσει πολυ σοβαροτερα προβληματα παραγωγης ολοκληρπυ ατυοκινητου απο το μηδεν, θα λυσεις και τετοια πολυ μικροτερα προβληματα συγκριτικα πολυ πιο ευκολα.

Θα συμφωνούσα μαζί σου αν είχε ποιοτική παραγωγή προϊόντος και μονο προβληματικό after sales support. Ελα μου όμως που ακομα και σήμερα το προϊόν που παράγει ειναι σοβαρά προβληματικό και ποιοτικά υποδυεστερο απο αυτό που υποσχέθηκε και απο αυτό που αξίζει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αυτά τα λενε οι εμπειρίες των αγοραστών και δεν ειναι παραμύθια σορτάκιδων. Ενώ εχει παραγει και πουλήσει χιλιάδες κομμάτια, ακομα και στο Δεκ-Γεναρη βγαίνουν συνεχεια αγοραστές και γράφουν για gaps grand canyon, νερα στο πορτ παγκαζ/καμπινα, κομμάτια που πέφτουν, μπογιά πιο λεπτή απο αέρα,  παραθυρα που σκάνε, προβληματικες μπαταρίες,  και πολλά άλλα. Κάποιος πιο έμπειρος θα μπορουσε να πει οτι τα πρώτα model 3 ειναι λογικό να εχουν παιδικες ασθένιες αλλά μετά απο τόσα κομμάτια δεν δικαιολογείται να συνεχίζει να παραγει αμαξια με τετοια προβλήματα και ειδικά σε αυτη την κατηγορία και το range τιμης. Μην ξεχνάμε οτι το model 3 δεν ειναι το πρωτο του αμαξι, ουτε πιο μεγαλο/περιπλοκο/καινοτομο απο τα προηγουμενα. 

Άρα το προβλημα ειναι γενικότερο και σε ολο το φάσμα, από την παραγωγή μέχρι και το after sales. Ο supreme leader δεν ειναι νιουφης άρα εν γνώση του παράγει μπαχαλο. Αν τώρα θεωρείς οτι οι αγοραστές πρεπει να σιωπαίνουν και να μην διαμαρτύρονται επειδή δεν εχουν φτιάξει οι ίδιοι αυτοκίνητα, αυτο ειναι παιδικό σαν προσεγγιση. Ο αγοραστής ακουμπά τα ωραία (και πολλά και δυσκολα βγαλμένα) λεφτουδάκια του, οποτε εχει απολυτα κάθε δικάιωμα να διαμαρτυρηθει αν το προϊόν που παρέλαβε είναι προβληματικό ή δεν ταιριάζει με την αξία που πλήρωσε. Οι αποσιωπήσεις για να μη θιχτεί το image γινονται μονο σε καθεστώτα και θρησκείες.

Και άντε να πουμε οτι εντάξει βγάζει προβληματικο προϊόν, αντε τα κάνει στο ποδι για λογους μετοχών ή μεγαλομανίας αλλά αν είχε καλό after sales support οι αντιδράσεις θα ήταν λιγοτερες. Σχεδον κανεναν δε θα ένοιαζε να του κάτσει προβληματικο προϊόν οταν θα ήξερε οτι η εταιρεία θα το επισκευάσει/αποκαταστήσει/αντικαταστήσει σε χρόνο dt. Ελα όμως που στο after sales τα πραγματα ειναι πολυ χειροτερα απο την παραγωγή. Δεν ειναι δυνατον να σκάει κάποιο 60Κ και να μένει στο service για 2-3-4+ μήνες επειδή δεν υπάρχουν ανταλλακτικά ή να θελει βάψιμο, ρυθμισεις, κλπ. Δεν ειναι κινητό που παιρνεις ενα δευτερο με 20 ευρω και κάνεις τη δουλεια σου, ειναι αυτοκινητο που ειναι κομβικο και σημαντικο εργαλειο στην καθημερινότητα. 

Το εχω γράψει και παλιοτερα. Για λογους stock pump ο supreme leader υποσχεθηκε iphones σε τιμή Κίνας/Ινδίας και παρέδωσε (και συνεχίζει να το κάνει) σοβαρά προβληματικές κινεζιές σε τιμές iphone. 

Είναι όπως λεει ο λαος, το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, isay είπε

Το εχω γράψει και παλιοτερα. Για λογους stock pump ο supreme leader υποσχεθηκε iphones σε τιμή Κίνας/Ινδίας και παρέδωσε (και συνεχίζει να το κάνει) σοβαρά προβληματικές κινεζιές σε τιμές iphone. 

Ωραια η παρομοιωση σου και συμφωνω παρα πολυ. Απλα πιστευω οτι διαδραματιζεται καπου στο 2002-2003

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...