Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Whargoul είπε

 

Δεν έγραψα κάτι σε τιιι πάντως.

 

49 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

 

Το "Τι ????" δεν κατάλαβα που πήγαινε......

Είναι της γενικής υπογραφής τους Whargoul, όπως εχω εχω βάλει links για οδηγους. Δεν ήταν για κάποιο συγκεκριμενο post

Επεξ/σία από isay
  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, isay είπε

Μεταξύ μας (λέμε τώρα) απο χτές που διάβασα "την κροκοδείλια συγνώμη" του ηγέτη σας, εχω την υποψία οτι συνειδητά και με πλάνο αποκάλεσε τον δύση παιδόφιλο, οχι απο επιπολαιότητα, αλλά για να τραβήξει την προσοχή. Προϊόντα τετοιων επιχειρηματιών προσωπικά δεν θα άγγιζα, γιατί αυτός ο ύπουλος τρόπος σκέψης θα ειναι και στην παραγωγη και στο after sales. 

Δεν νομίζω να έχει να κάνει ούτε με επιπολαιότητα, ούτε για να τραβήξει την προσοχή. Γενικά έχει δείξει ότι δεν σέβεται αντίθετες γνώμες και λέει σαν κακομαθημένος ότι βλακεία του έρθει. 

Πχ, Κοροϊδία στην τεχνολογία των fuel cells και όχι λίγες φορές. "Fool cells", "mind-bogglingly stupid," "incredibly dumb. Έθιξε επενδυτές δημόσια χαρακτηρίζοντας της ερωτήσεις τους boring, they are killing me κλπ. Δεν τον βολεύουν τα media τους κάνει επίθεση και λέει πως θα κάνει σελίδα που θα τους βαθμολογά. Δεν τον βολεύουν οι short sellers, τους επιτίθεται λέγοντας ότι θα καούν. Υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ  του να το παίζεις αντάρτης και άναρχος και με το να μη σέβεσαι ούτε τα βασικά και να κάνεις σαν κακομαθημένος. Δεν είναι τυχαία που αρκετοί υποστηρικτές του είπαν την άποψη ότι πρέπει να απομακρυνθεί από το twitter. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, isay είπε

Για να μείνουμε ontopic στο θέμα, έχουμε κάποιο νεο απο την παραγωγή του Ιουλίου; Θα μείνει στα 5000 κομμάτια; Θα φτάσει τα 6000;

Θα μάθεις το επόμενο τρίμηνο επίσημα για την παραγωγή ή από κανα tweet. Για τις πωλήσεις/παραδώσεις το επόμενο δίμηνο καθώς η Τεσλα δεν διαθέτει μηνιαία αυτά τα πράγματα όπως όλες τις άλλες εταιρείες. 

To bloomberg παντως σε προβλέψεις το έχει στις 3000

Δημοσ.

Τα παρακολουθώ τα νουμερα του BB, για αυτό ρωτώ. Ισως οι "fans"  εχουν κάποια εσωτερική πληροφόρηση που να ειναι πιο "αισιοδοξη"

Δημοσ.
2 ώρες πριν, isay είπε

Δεν είναι αυτός ο τρόπος σκέψης μου όταν προσεγγίζω ένα προϊόν ή μια ιδέα. Θα βάλω κάτω τις αναγκες μου, θα δω τις διαθέσιμες επιλογές, θα ρωτήσω/διαβάσω γνώμες χρήσης απο πραγματικους άλλους χρήστες και το βασικότερο θα προσπαθήσω να δοκιμάσω ο ιδιος το προϊόν πριν προβώ στην αγορά του. Απεχθάνομαι να είμαι beta tester ειδικά οταν αυτό επηρεάζει σημαντικά την ασφάλεια μου και την τσέπη μου.

Το ποιος εκανε/κάνει/θα κάνει την οποιαδήποτε εξέλιξη δεν με ενδιαφέρει καθολου, θα περιμενω να δω την πρακτική εφαρμογη και αν με καλύπτει θα γινω αγοραστής και υποστηρικτής. Οταν π.χ. ο tesla ανοιξε τις προ-κρατήσεις για το νεο επαναστατικό μοντέλο model 3 με κόστος 27000 με (θεωρητικά ) μεγαλη οικονομια, ελάχιστο κοστος συντηρησης και σχεδόν δωρεαν φορτίσεις, ακομα και να ήμουν αμερική δεν θα τσιμπουσα το δολωμα. Ακόμα και τώρα που υπάρχουν model 3 στην αγορά πάλι θα περιμενα, να στρώσει η αγορα, και μετα θα σκεφτόμουν να άξιζε/συμφερε/επρεπε να ανακυκλώσω το τωρινό μου αμαξι για κάτι αλλο. 

Αυτό ακριβώς.

Γενικά παρατηρώ μια περίεργη αντίληψη σε κάποιους οπαδούς της Tesla, οπου τα BEV όχι απλά θα επικρατήσουν, αλλά επιβάλλεται να επικρατήσουν.

Οι υπόλοιπες εταιρίες κατηγορούνται οτι καθυστερούν να βγάλουν ηλεκτρικά, ενώ υβριδικά, PHEV κτλ θεωρούνται ημίμετρα.

Είναι λές και τα BEV είναι ο υπέρτατος στόχος που πρέπει να πετύχουμε με κάθε θυσία και όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Η αγορά όμως δέν κινείται έτσι. Αν κάποια στιγμή επικρατήσουν τα BEV, αυτό θα γίνει επειδή θα υπερτερούν στα περισσότερα χαρακτηριστικά έναντι των άλλων αυτοκινήτων. Αυτή τη στιγμή κάτι τέτοιο δέν ισχύει. Τα BEV έχουν πολλά και σημαντικά μειονεκτήματα που δέν τα παραβλέπει εύκολα κάποιος.

17 λεπτά πριν, isay είπε

Τα παρακολουθώ τα νουμερα του BB, για αυτό ρωτώ. Ισως οι "fans"  εχουν κάποια εσωτερική πληροφόρηση που να ειναι πιο "αισιοδοξη"

Έχουμε πλέον αναλυτικά νούμερα παραγωγής ανα ημέρα:

 

 

prod.jpeg.3097e8eb167ce95f808407cf9fc05459.jpeg

 

O skabooshka δημοσιεύει καθημερινά την παραγωγή. Φαίνεται οτι έχει κάποια αξιόπιστη άκρη μέσα απο το εργοστάσιο, γιατι τα προηγούμενα νούμερα του έχουν επιβεβαιωθεί.

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Κάτι περίεργο συμβαίνει με τα αυτοκίνητα "in transit"

 

Τα αυτοκίνητα, περίπου 15 χιλιάδες, απλά είναι πάρα πολλά για να κρυφτούν κάπου. Η Τεσλα δέν έχει δικούς της χώρους για να παρκάρει τοσα αυτοκίνητα, και αν νοίκιαζε κάπου αλλού παρκιν, σίγουρα κάποιος θα τα έβλεπε.

Αυτό μάλιστα φαίνεται οτι έχει σχέση με το "θαύμα" του 2013, οπου η εταιρία ακριβώς στην πιό δύσκολη στιγμή που φλέρταρε με τη χρεοκοπία, σημείωσε σε ένα μόνο μήνα ρεκόρ πωλήσεων, για να πέσει πάλι στα τάρταρα τους επόμενους.

Το παρακάτω twitter thread είναι πολύ ενδιαφέρον:

 

 

 

Μερικές ακόμα ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για το θαύμα του 2013 εδώ:

 

 

 

 

 

 

  • Like 2
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Τα αυτοκίνητα, περίπου 15 χιλιάδες, απλά είναι πάρα πολλά για να κρυφτούν κάπου. Η Τεσλα δέν έχει δικούς της χώρους για να παρκάρει τοσα αυτοκίνητα, και αν νοίκιαζε κάπου αλλού παρκιν, σίγουρα κάποιος θα τα έβλεπε.

Κάτω απ' την γη ψάξανε? Δεν ψάξανε. Την Βorring και τα tunnels τι τα έχει? 

Δημοσ.

"Βγήκε" είδηση από την Tesloop ότι ένα από τα Model S που έχει, έφτασε τα 650.000 km. Με ελάχιστη συντήρηση που λένε.

(Αλλά 1 αλλαγή κινητήρων και 2 μπαταριών ήταν μέσα στην εγγύηση και πάρα πολλά goodwill...)

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, NT1G είπε

"Βγήκε" είδηση από την Tesloop ότι ένα από τα Model S που έχει, έφτασε τα 650.000 km. Με ελάχιστη συντήρηση που λένε.

(Αλλά 1 αλλαγή κινητήρων και 2 μπαταριών ήταν μέσα στην εγγύηση και πάρα πολλά goodwill...)

Ναι αλλά δεν πληρώσανε τίποτα.  Άρα είναι ξεκάθαρο ότι η τεχνολογία των BEV drivetrains είναι αξιόπιστη με μηδέν έξοδα συντήρησης και επισκευών. 

  • Like 1
Δημοσ.

Backlog 400+ χιλιάδων κρατήσεων:

 

1η Ιουλίου παρήγγειλαν χωρίς προηγούμενη κράτηση, και σε 20 ημέρες έχουν το αυτοκίνητο. Και δέν είναι μεμονωμένη περίπτωση, υπάρχουν δεκάδες τέτοιες αναφορές σε forum και twitter.

Και εφόσον φαίνεται ξεκάθαρα οτι η ζήτηση στην Αμερική έχει πέσει, το ερώτημα είναι γιατί δέν ξεκινάνε τις πωλήσεις στην Ευρώπη.

Κάπου είδα, εντελώς σε επίπεδο κουτσομπολιού, οτι οι regulators στην Ευρώπη έχουν στραβώσει που όλα τα controls του αυτοκινήτου είναι πάνω στο tablet και δέν δίνουν έγκριση τύπου.

Θα μάθουμε πολύ σύντομα...

Δημοσ.

Εντάξει παίζει να υπάρχει και λογική εξήγηση πίσω από αυτό αυτή την περίοδο. Δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο.  Πιθανότατα θα άφησε πίσω stock για να κερδίσει ένα τρίμηνο στην κρατική επιχορήγηση. Εάν οι παραγγελίες τους έπεσαν μέσα σε αυτά τα κομμάτια και δεν ήταν τελείως custom order, τότε είναι λογικό να πάρουν το αυτοκίνητο γρήγορα αφού είναι σε stock. 

Αν και πάλι μπάζει νερά αυτή τη λογική καθώς υποτίθεται η ζήτηση υπερκάλυπτε την παραγωγή, οπότε δεν θα είχε νόημα να δημιουργήσει stock από generic αυτοκίνητα, αλλά απλά θα καθυστερούσε την παράδοση σε αυτούς που το είχαν παραγγείλει. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το model 3 και ειδικά στη παρούσα φάση έχει πολύ λίγους διαφορετικούς συνδυασμούς παραγωγής. Δεν αποκλείεται το τι ακριβώς θα παράξει να μην καθορίζεται μόνο από το configuration των παραγγελιών αλλά και από την τάση που δείχνουν τα μέχρι τώρα configuration. Ίσως, αυτές οι περιπτώσεις να αφορούν έτοιμα αυτοκίνητα προς παράδοση. Ή μπορεί να αφορούν σε ακυρώσεις άλλων πελατών που επέλεξαν κάποια αναβάθμιση ή μπορεί να αφορούν κάποια πιο σπάνια επιλογή χρώματος σε συνδυασμό με κάτι ακόμα (υποθέτω, ότι επειδή ο προγραμματισμός της παραγωγής ομαδοποιείται, αν διαλέξεις κάτι πιο σπάνιο τότε μπορεί να είσαι και πιο τυχερός).

Δημοσ.

@Whargoul

Αυτή τη στιγμή απο το site της Tesla:

t1.JPG.80555371c7e31011537457c2635e7e42.JPG

t2.JPG.a86d32242b10b638349f0a92975f28a1.JPG

Για το RWD και Performance AWD δίνει 1-3 μήνες. Για το απλό AWD δίνει 2-4 μήνες. Αν υπάρχει backlog, τότε είναι για το βασικό μοντέλο των 35Κ. Για τα ακριβά μοντέλα όλα δείχνουν οτι έχει ξεφουσκώσει.

Δημοσ.

Ναι, προφανώς μετά από 1 χρόνο εξέλιξη της παραγωγής και τώρα που έφτασαν να παράγουν 20.000+ τον μήνα έχουν την δυνατότητα να παραδώσουν το long range σε διάστημα από ένα μήνα (20.000) μέχρι και σε 4 μήνες (90.000). Κάποια στιγμή θα συνέβαινε και αυτό. Και δεν αργεί η ώρα που θα ανοίξουν το long range σιγά σιγά και εκτός Αμερικής και Καναδά, λογικά σε κάνα τρίμηνο. Και μετά σιγά σιγά όσο θα αυξάνεται η παραγωγή και ανάλογα με την ζήτηση του long range θα αρχίσουν να στέλνουν προσκλήσεις για sort range.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

@Whargoul

Αυτή τη στιγμή απο το site της Tesla:

Για το RWD και Performance AWD δίνει 1-3 μήνες. Για το απλό AWD δίνει 2-4 μήνες. Αν υπάρχει backlog, τότε είναι για το βασικό μοντέλο των 35Κ. Για τα ακριβά μοντέλα όλα δείχνουν οτι έχει ξεφουσκώσει.

Προσωπικά συμφωνώ μαζί σου, αλλά αφήνω και μια μικρή αμφιβολία λόγω της ιδιαιτερότητας αυτών των 2-3 βδομάδων και αυτά τα 12000 in-transit. 

Το ότι άλλαξε το σύστημα παραγγελιών εν μια νυκτί από σειρά προτεραιότητας σε ελεύθερη για τον οποιοδήποτε, δείχνει ότι η ζήτηση για τα μοντέλα αυτά είναι ελάχιστη σε σχέση με την ικανότητα παραγωγής. Και αυτό είναι λογικό. Πόσοι θα δώσουν για αυτοκίνητο των 50-$100 000 στις ΗΠΑ για να δικαιολογείται 3-5000 αμάξια/εβδομάδα για τους επόμενους 6 μήνες? είναι ακόμα 120 000 ακριβά αμάξια. Γιατί να μην πάν στο model S πχ? Το αγοραστικό κοινό του αυτοκινήτου είναι αυτοί που θα δώσουν 30-45 000 (διαθέσιμο ποσό, όχι τιμή αυτοκινήτου καθώς οι $7500 είναι σημαντικό ποσό). Γι αυτούς υποτίθεται δημιουργήθηκε το αυτοκίνητο και σε αυτή την κατηγορία πλασαρίστηκε τόσα χρόνια  - "affordable" long range electric car.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...