Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στα άλλα νέα της ημέρας, αυτοκινητιστικό δυστύχημα  μεταξύ ενός αυτό-οδηγούμενου Tesla και ενός ρομπότ. Μεγάλη λύπη και θυμός από τα BB-8 ,ανακοινώνουν την κήρυξη 2ήμερου πένθους προς τιμήν του αδικοχαμένου ρομπότ. Φήμες που θέλουν τον Robocop να αναλαμβάνει την υπόθεση δεν έχουν επιβεβαιωθεί.

 

Και λίγο σοβαρά τώρα...ζούμε στην εποχή που ένα ρομπότ τρακάρει με ένα αμάξι χωρίς οδηγό.Ποιος θα το φανταζόταν πριν λίγες δεκαετίες;Και αναλωνόμαστε σε συζητήσεις περί βιωσιμότητας επένδυσης και κόστος μετοχικού κεφαλαίου ... Η τεχνολογία τρέχει και εξυπηρετεί τον μοναδικό σκοπό της,την εξέλιξη της ανθρωπότητας. Πριν με γεμίσετε με οικονομικά στοιχεία -που έχετε απόλυτο δίκιο καθώς οι οικονομικές καταστάσεις της tesla είναι για πέταμα- να σας πω πως η ειδίκευσή-πτυχία-χόμπι μου είναι τα χρηματοοικονομικά.Αν σας λέει κάτι...

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, haHa είπε

To κοστος και το ποσο ευκολα πωλειται ειναι κατι που ουσιαστικα εχει παρθει υποψη γιατι δεν συγκριθηκαν απολυτα νουμερα, αλλα αναλογικα. Πχ παρολο οτι τα Tesla ειναι ακριβοτερα, πουληθηκαν περισσοτερα καινουρια, αλλα παρολα τα περισσοτερα καινουρια, ειναι λιγοτερα διαθεσιμα για μεταπωληση.

Όχι κατ ανάγκη γιατί η ανθρώπινη ψυχολογία δεν πάει αναλογικά. Πιο δύσκολα πουλάει κάποιος κάτι ακριβό παρά κάτι φθηνότερο. + υπάρχει και το ουάο φακτορ - είσαι διατεθειμένος να παραμερίσεις προβλήματα λόγω της "εμμονής", του ουάο, κλπ, που δεν θα έκανες σε κάτι συνηθισμένο. Αυτό όμως είναι κάτι της στιγμής, που δεν σημάνει κατ ανάγκι ότι ένα προιόν είναι εν τέλη καλήτερο-χειρότερο από κάτι άλλο. Μετά υπάρχει και το ποιος αγοράζει τι. Εάν η 5series αγοράζεται από upper-middle class πχ, αυτή έχουν την οικονομική δυνατότητα να την πωλήσουν. Εάν το ακριβό model 3 αγοράζεται με δάνεια από middle-class, δεν θα την πουλήσουν τόσο εύκολα. 

+ Δεν ξέρω και τι γίνεται με το leasing στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, που μπορεί να παίζει σημαντικό ρόλο. 

Anw. Το όλο point είναι ότι το άρθρο όπως παρουσιάζεται είναι misleading, καθώς οδηγεί σε ένα καθολικό συμπέρασμα χρησιμοποιώντας προβληματικά δεδομένα. Το συμπέρασμα που μπορεί να βγάλει κάποιος από τα συγκεκριμένα δεδομένα είναι ότι στο Autotrader, το Νο1 site αγοραπωλησίας αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, τα model 3 είναι αναλογικά με τον αριθμό πωλήσεων πολύ λιγότερα από τα BMW 3, Audi A4 κλπ. Το γιατί, δεν μπορείς να το υπολογίσεις ούτε να το συμπεράνεις αξιόπιστα. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Όχι κατ ανάγκη γιατί η ανθρώπινη ψυχολογία δεν πάει αναλογικά. Πιο δύσκολα πουλάει κάποιος κάτι ακριβό παρά κάτι φθηνότερο. + υπάρχει και το ουάο φακτορ - είσαι διατεθειμένος να παραμερίσεις προβλήματα λόγω της "εμμονής", του ουάο, κλπ, που δεν θα έκανες σε κάτι συνηθισμένο. Αυτό όμως είναι κάτι της στιγμής, που δεν σημάνει κατ ανάγκι ότι ένα προιόν είναι εν τέλη καλήτερο-χειρότερο από κάτι άλλο. Μετά υπάρχει και το ποιος αγοράζει τι. Εάν η 5series αγοράζεται από upper-middle class πχ, αυτή έχουν την οικονομική δυνατότητα να την πωλήσουν. Εάν το ακριβό model 3 αγοράζεται με δάνεια από middle-class, δεν θα την πουλήσουν τόσο εύκολα. 

Δεν συζηταμε αν το προιον ειναι καλυτερο ή χειροτερο. Απλα ειναι μια ενδειξη για το ποσο ικανοποιημενοι ή οχι ειναι οι αγοραστες απο το προιον που αγορασαν.

Νομιζω μαλιστα οτι και σε αλλες μετρησεις satisfaction οι αγοραστες των tesla ειναι ευχαριστημενοι, παρολο τα αυξημενα προβληματα που εχουν βγαλει οπως αλλωστε παρεθεσες. 

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν συζηταμε αν το προιον ειναι καλυτερο ή χειροτερο. Απλα ειναι μια ενδειξη για το ποσο ικανοποιημενοι ή οχι ειναι οι αγοραστες απο το προιον που αγορασαν.

Νομιζω μαλιστα οτι και σε αλλες μετρησεις satisfaction οι αγοραστες των tesla ειναι ευχαριστημενοι, παρολο τα αυξημενα προβληματα που εχουν βγαλει οπως αλλωστε παρεθεσες. 

Οπότε έχουμε το εξής παράδοξο. Πως γίνεται κάποιος να είναι περισσότερο ευχαριστημένος με ένα περισσότερο προβληματικό προϊόν? 

Η μόνη λογική απάντηση είναι λόγω του ότι μέχρι στιγμής δεν αγοράζεται από general consumers με "λογικές" απαιτήσεις, αλλά από άτομα που είναι σε θέση να συγχωρήσουν ελαττώματα (ακα fanboys klp). -> Άρα, προς το παρόν η αγορά της Tesla δεν συμβαδίζει με την general πραγματικότητα -mass-market- που η ίδια θέλει να εισχωρήσει μέσα, -> και άρα, ότι συμπεράσματα βγάζει κάποιος τώρα είναι παροδικά και μη "ρεαλιστικά", (μέχρι να φτάσει σε αυτό το σημείο, το ποιο πιθανό αυτό το τρίμηνο που μπαίνει - για τις ΗΠΑ)! + Μη ξεχνάμε ότι είναι US company και όλα αυτά που αναφέρονται είναι στις ΗΠΑ -> ποιο εύκολο το συγχωροχάρτι.

Υπάρχει μεγάλη διαφορά να πουλάς ένα προϊόν σε κάποιους που κάνουν γραμμή έξω από το κατάστημα και που το όνειρο τους τα τελευταία 5 χρόνια ήταν να το αποκτήσει what ever cost, και άλλο πράγμα να προσπαθείς να πείσεις κάποιον να αγοράσει κάτι. Το πως θα κινηθούν οι general consumers δείχνει και το μπάχαλο που έγινε στην Νορβηγία το καλοκαίρι που η Τεσλα  έγινε η τετάρτη εταιρεία με τα περισσότερα παράπονα! Ή οι μαζικές αγωγές πάλι στην Νορβηγία λόγω διαφήμισης ψευδών χαρακτηριστικών.  Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι μόνο πωλήσεις όπως το παρουσιάζουν εδώ μέσα (και τα tesla-friendly sites), αλλά και support, services, ανταλλακτικά κλπ σε λογικά χρονικά διαστήματα, πράγματα στα οποία η Tesla δεν άρχισε ακόμα να επενδύει λόγω των οικονομικών της, και θα αναγκαστεί να κάνει άρον άρον πάλι. 

 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Αναλυτικό σχέδιο για την ενεργειακή μετάβαση των ελληνικών μη διασυνδεδεμένων νησιών σε μορφές καθαρότερης ενέργειας, με την κατακόρυφη αύξηση της διείσδυσης των ΑΠΕ και παράλληλη ενίσχυση της ενεργειακής τους ασφάλειας, έχει καταρτίσει η αμερικανική Tesla.

To ακουσα κι εγω!

Θεωρητικα ειναι ιδανικη περιπτωση να εκμεταλλευτει η Ελλαδα την Tesla και η Tesla την Ελλαδα! Αν και  γνωριζοντας τους ελληνες εχω πολλες αμφιβολιες για το τι θα γινει τελικα.

Παντως θα ηταν ιδανικο να εβαζαν φωτοβολταικα και ανεμογεννητριες με τη μπαταρια της Tesla  και να εχουν τις πετρελαιογεννητριες μονο για backup αναγκης. Βεβαια αυτοι που κονομανε απο το πετρελαιο δεν θα καθησουν με σταυρωμενα τα χερια, εχουν πολλες Λουκαδες και παπα-τετοιους να κουβαλησουν για τα μηχανηματα του διαβολου και για την καταστροφη του τοπιου...

Να δουμε και η Tηλος τι θα κανει...

 

Oι γκατζετακηδες και οι νεοι πηραν τα Tesla διοτι εμαθαν πρωτοι για αυτα. Ο περισσοτερος απλος κοσμος δεν τα ειχε και ουτε εχει καν ακουστά.

Τωρα που κυκλοφορουν 550.000 Tesla και καθε χρονο θα βγαινουν στην κυκλοφορια αλλες 350+ χιλιαδες και θα τα βλεπουν διπλα τους, θα μπαινουν μεσα, θα τους το δινουν να οδηγησουν να δουν πως ειναι, πολλοι περισσοτεροι απο το γενικο κοινο θα τα επιθυμησουν και θα τα αποκτησουν.

Ασε που δεν μπαινουν και insomnia να μαθουν για τα panel gaps, να φοβηθουν και να σωθουν απο το τραγικο λαθος.... :D

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, gianniskou είπε

Στα άλλα νέα της ημέρας, αυτοκινητιστικό δυστύχημα  μεταξύ ενός αυτό-οδηγούμενου Tesla και ενός ρομπότ. Μεγάλη λύπη και θυμός από τα BB-8 ,ανακοινώνουν την κήρυξη 2ήμερου πένθους προς τιμήν του αδικοχαμένου ρομπότ. Φήμες που θέλουν τον Robocop να αναλαμβάνει την υπόθεση δεν έχουν επιβεβαιωθεί.

Και λίγο σοβαρά τώρα...ζούμε στην εποχή που ένα ρομπότ τρακάρει με ένα αμάξι χωρίς οδηγό.Ποιος θα το φανταζόταν πριν λίγες δεκαετίες;Και αναλωνόμαστε σε συζητήσεις περί βιωσιμότητας επένδυσης και κόστος μετοχικού κεφαλαίου ... Η τεχνολογία τρέχει και εξυπηρετεί τον μοναδικό σκοπό της,την εξέλιξη της ανθρωπότητας. Πριν με γεμίσετε με οικονομικά στοιχεία -που έχετε απόλυτο δίκιο καθώς οι οικονομικές καταστάσεις της tesla είναι για πέταμα- να σας πω πως η ειδίκευσή-πτυχία-χόμπι μου είναι τα χρηματοοικονομικά.Αν σας λέει κάτι...

Πώς γίνεται οι υπερεξελιγμένοι αισθητήρες του Tesla να μην αντιληφθούν ογκώδες αντικείμενο στην άκρη του δρόμου;  Ή μήπως δεν φταίνε οι αισθητήρες αλλά η αδυναμία των overhyped νευρωνικών δικτύων να αναγνωρίζουν αντικείμενα για τα οποία δεν έχουν εκπαιδευθεί εκ των προτέρων(όπως ένα, ασυνήθιστο για δρόμους, ρομπότ); 

Αμάξια χωρίς οδηγό με παλιότερες εκδόσεις νευρωνικών δικτύων υπάρχουν από τα 90s τουλάχιστον. Από τότε δεν έχει λυθεί το νούμερο ένα πρόβλημα της τεχνητής νοημοσύνης. Το unsupervised learning. Με unsupervised learning μπαίνουν τα θεμέλια για μηχανές που θα χτίζουν γνώσεις για τον κόσμο μόνες τους και με εξωτερική βοήθεια από τον άνθρωπο(όχι παρέμβαση στον τρόπο λειτουργίας τους εσωτερικά όπως κάνουν οι προγραμματιστές και οι μηχανικοί).

https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_self-driving_cars#1990s

Αναφορά σε κείμενο

By 1989, Carnegie Mellon University had pioneered the use of neural networks to steer and otherwise control autonomous vehicles,[38] forming the basis of contemporary control strategies.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Πώς γίνεται οι υπερεξελιγμένοι αισθητήρες του Tesla να μην αντιληφθούν ογκώδες αντικείμενο στην άκρη του δρόμου;  Ή μήπως δεν φταίνε οι αισθητήρες αλλά η αδυναμία των overhyped νευρωνικών δικτύων να αναγνωρίζουν αντικείμενα για τα οποία δεν έχουν εκπαιδευθεί εκ των προτέρων(όπως ένα, ασυνήθιστο για δρόμους, ρομπότ); 

Αμάξια χωρίς οδηγό με παλιότερες εκδόσεις νευρωνικών δικτύων υπάρχουν από τα 90s τουλάχιστον. Από τότε δεν έχει λυθεί το νούμερο ένα πρόβλημα της τεχνητής νοημοσύνης. Το unsupervised learning. Με unsupervised learning μπαίνουν τα θεμέλια για μηχανές που θα χτίζουν γνώσεις για τον κόσμο μόνες τους και με εξωτερική βοήθεια από τον άνθρωπο(όχι παρέμβαση στον τρόπο λειτουργίας τους εσωτερικά όπως κάνουν οι προγραμματιστές και οι μηχανικοί).

https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_self-driving_cars#1990s

Καταρχάς πως υποθέτεις ότι πράγματι το αμάξι ήταν στο auto ; Εξίσου λογικά σενάρια μου φαίνονται 1)η γυναίκα από απροσεξία να το γκρέμισε και να τα έριξε στο αυτόματο 2)διαφημιστικό τρικ της promobot για να ακουστεί ενόψει CES .Πρόσεξε,δεν λέω πως δεν φταίει ο αισθητήρας ,άπλα δεν κατανοώ από που πηγάζει η τόση σιγουριά σου. 

Το point σου για την ανικανότητα της τεχνητής νοημοσύνης να ανταποκριθεί σε ένα καινούριο περιβάλλον και να δημιουργήσει άμεσα νέες στρατηγικές είναι σωστό.Διαφωνώ όμως πλήρως με το σκεπτικό σου.Και αεροπλάνο υπήρχε από το 1903.Αν δεν είχε τεθεί σε ευρεία κυκλοφορία με συνεχής παρακολούθηση , βελτίωση και επιδιόρθωση των ελαττωμάτων του δεν θα είχαμε φτάσει εν έτη 2019 να μιλάμε για το πιο ασφαλές μεταφορικό μέσο. Αυτή η επιτυχία δυστυχώς βασίστηκε πάνω σε πολλαπλά ατυχήματα που μας έδωσαν την γνώση να δημιουργήσουμε ένα ασφαλέστερο αεροπλάνο.

Η γνώση δεν αποκτάται μέσα σε ένα εργαστήριο.Μαθαίνουμε από τα λάθη μας σε κάθε μας βήμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό με το ρομπότ ηταν στημένο, δεν το ακούμπησε το Tesla, το ειχαν δεμενο με σχοινί και το τράβηξαν για να πέσει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, Whargoul είπε

Οπότε έχουμε το εξής παράδοξο. Πως γίνεται κάποιος να είναι περισσότερο ευχαριστημένος με ένα περισσότερο προβληματικό προϊόν? 

Δεν ειναι παραδοξο, γιατι ενα προιον που βγαζει περισσοτερα προβληματα δεν σημαινει οτι ειναι συνολικα χειροτερο ή ο αγοραστης του λιγοτερο ικανοποιημενος, αν υπερτερει σε αλλους τομεις.

Πχ αν αυριο η bmw εβγαζε μια bmw σειρα 3 με 500hp που καιει 2lt/100km, εχει full εξοπλισμο, εχει autonomous driving level 5, στριβει σαν τρενο και κοστιζει 10.000€ , αλλα ταυτοχρονα εχει τα θεματα του (πχ panel gaps) και χρειαζεται επισης τον πρωτο καιρο να πας συχνα για μικροεπισκευες, πχ σταματαει να δουλευει ο κλιματισμος γιατι εχει προβληματικη ασφαλεια που καιγεται , ο δεξιος καθρεπτης δεν δουλευει σωστα ηλεκτρικα κλπ, θα ημουν εγω ικανοποιημενος με αυτο το αυτοκινητο; Φυσικα, περισσοτερο απο κανενα αλλο, παρολο που τα προβληματα του.

Ή βασει της λογικης σου, οι περισσοτερο ικανοποιημενοι αγοραστες ειναι αυτοι με τα Lada Niva γιατι δεν βγαζουν προβληματα.

Ακραια τα παραδειγματα, αλλα πιανεις το point μου.

11 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Αυτό με το ρομπότ ηταν στημένο, δεν το ακούμπησε το Tesla, το ειχαν δεμενο με σχοινί και το τράβηξαν για να πέσει.

+1 και το Tesla δεν πρεπει να ηταν σε autonomous driving μεσα στο parking lot.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ουσιαστικα αυτό που εγινε με τα κινητα που γιναν smartphone θα γινει και με τα αυτοκίνητα...Ισως η Tesla είναι η Apple των αυτοκινητων ισως και όχι. Αλλα σκεφτείτε τοτε τι εγινε? Χασαμε την απιστευτη αυτονομια της μιας εβδομαδα-δεκα μερων και όχι κατά το ημισυ αλλα ακομα και στο 1/10 πολλες φορες. Χασαμε την απλοτητα και την ευκολια χρησης. Επισης αυξηθηκαν οι τιμες τους κατακωρηφα. Αναγκαστικαμε να πληρωνουμε πολλα λεφτα για MB γιατι οι εταιριες δεν διναν τοτε ετσι αβερτα. Υπηρχαν θεματα με πολλα πολλα πραγματα...10 χρονια μετα όμως εχουμε φτασει σε ένα αριστο σημειο εχουμε μειωσει πολλα από τα τοτε προβλήματα και εχουμε δημιουργησει πολλα νεα και θα δημιουργούμε με κάθε τεχνολογια που μπαινει. Αν καποιος δεν αρέσκεται σε αυτόν τον τροπο εξέλιξης να μου στειλει ένα Pm το 3510 ακομα δουλευει. Το W550 δεν το δινω...

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Like 2
Δημοσ.
Στις 17/10/2018 στις 4:48 ΜΜ, Droulas13 είπε

Κόντρα στις εκτιμήσεις των ειδικών, ότι η συμφωνία του Ιουλίου για το Gigafactory 3 στην Κίνα αποτελούσε απλώς ένα τέχνασμα του Musk για χειραγώγηση της μετοχής, υπεγράφη σήμερα η αγορά οικοπέδου 865.000 τμ (To Gigafactory1 στο 30% καταλαμβάνει περίπου 185.000 τμ) στην Σανγκάη και έχουν ήδη αρχίσει τις προσλήψεις για το εργοστάσιο. Με την εμπειρία που έχουν από την κατασκευή του Gigafactory1 και την κατασκευή της γραμμής παραγωγής του model 3 και την ταχύτητα των Κινέζων στις κατασκευές, δεν θα μου κάνει εντύπωση αν η κατασκευή ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2019 και το πρώτα αυτοκίνητα βγουν από το εργοστάσιο πριν κλείσει το 2020.

 

Στις 17/10/2018 στις 9:42 ΜΜ, isay είπε

Ευτυχώς ρε Droulas που εχουμε και εσένα και μας λες τα νεότερα ώστε να μην χρειάζεται να επιστρατεύσουμε την κοινη λογική, ουτε να διαβάζουμε οικονοοτεχνικές αναλυσεις. Άλλωστε ο supreme leader είναι είναι γνωστό ποσο αξιοπιστος ειναι και δεν χρειάζεται να ακουμε αυτές τις "ποταπές" φωνές σκεπτικιστών που λένε οτι ο supreme leader ειναι παπατζας, οτι μας ταίζει κουτοχορτο και οτι είναι χρεωμένος μέχρι τα μπούνια. 

  Απόκρυψη περιεχομένων

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Καλό. Σειρά μου τώρα για ανέκδοτο:

 

Κατά το ήμισυ (εκκίνηση κατασκευής τον Ιανουάριο του 2019) επιβεβαιώθηκα. Στο ενδιάμεσο οι εκτιμήσεις της tesla μιλάνε για τα πρώτα αυτοκίνητα τέλος του 2019. Κάτι μου λέει ότι θα πέσω μέσα και στο δεύτερο μισό (πριν κλείσει το 2020).

Μήπως έχεις να μας πεις κανένα ακόμα ανέκδοτο να γελάσουμε; Γιατί βλέπεις το δικό μου "ανέκδοτο" δεν ήταν τόσο αστείο τελικά.

2 ώρες πριν, haHa είπε

Πχ αν αυριο η bmw εβγαζε μια bmw σειρα 3 με 500hp που καιει 2lt/100km, εχει full εξοπλισμο, εχει autonomous driving level 5, στριβει σαν τρενο και κοστιζει 10.000€ , αλλα ταυτοχρονα εχει τα θεματα του (πχ panel gaps) και χρειαζεται επισης τον πρωτο καιρο να πας συχνα για μικροεπισκευες, πχ σταματαει να δουλευει ο κλιματισμος γιατι εχει προβληματικη ασφαλεια που καιγεται , ο δεξιος καθρεπτης δεν δουλευει σωστα ηλεκτρικα κλπ, θα ημουν εγω ικανοποιημενος με αυτο το αυτοκινητο; Φυσικα, περισσοτερο απο κανενα αλλο, παρολο που τα προβληματα του.

Και με το nokia 3310 (το παλιό) οι αγοραστές του δεν είχαν κανένα παράπονο. Αλλά είμαι σίγουρος ότι οι αγοραστές των πρώτων smartphone (τα οποία συγκριτικά με τα τωρινά ήταν σαν να βρίσκεσαι 400 χρόνια πίσω), με τα 1000 προβλήματα που είχαν, είμαι σίγουρος ότι ήταν πιο ικανοποιημένοι από τους κατόχους των 3310.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, haHa είπε

Ακραια τα παραδειγματα, αλλα πιανεις το point μου.

Ναι το point σού το πιάνω. Κάπως ακραίο αλλά anw. Και τέτοιο να ήταν πχ, δεν θα ήταν κάποιος ευχαριστημένος εάν θα έπρεπε να το έχει ακίνητο 2-6 μήνες περιμένοντας ανταλλακτικά (παράπωνα Νορβηγών). Αυτό όμως που δεν συμβαδίζει με το παράδειγμα σου κλπ, είναι ότι στις ΗΠΑ είναι υπερευχαριστημένοι κλπ, ενώ στη Νορβηγία έχει μαζέψει περισσότερα παράπονα και από εταιρείες κινητής με χιλιαπλάσιους πελάτες! Άρα αυτό δείχνει ότι η ευχαρίστηση στις ΗΠΑ, δεν είναι μόνο λόγω ενός γαμάτου προϊόντος, και πως το προϊόν από μόνο του δεν μπορεί να κρατήσει τους πελάτες ευχαριστημένους.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Κατά το ήμισυ (εκκίνηση κατασκευής τον Ιανουάριο του 2019) επιβεβαιώθηκα. Στο ενδιάμεσο οι εκτιμήσεις της tesla μιλάνε για τα πρώτα αυτοκίνητα τέλος του 2019. Κάτι μου λέει ότι θα πέσω μέσα και στο δεύτερο μισό (πριν κλείσει το 2020).

Μήπως έχεις να μας πεις κανένα ακόμα ανέκδοτο να γελάσουμε; Γιατί βλέπεις το δικό μου "ανέκδοτο" δεν ήταν τόσο αστείο τελικά.

Gigafactory 3 secured.

Supreme leader : Κινέζοι βάλτε παραγγελίες για να μπορέσουμε να μαζέψουμε χρήμα να χτίσουμε το εργοστάσιο και να σας παραδώσουμε (λεμε τώρα) φθηνά μοντέλα tesla 3. Φίλοι αμερικάνοι ευχαριστουμε που μας δώσατε τα λεφτά σας για να  φτιαξουμε ένα φθηνό tesla 3, αλλά sorry δεν θα γίνει.

ΥΓ1 : την έναρξη κατασκευής που την είδες; Αν εννοεις το φράκτη περιμετρικά μονο κατασκευή εργοστασίου δεν είναι. Πιο πολύ "αποκρυψη" μη προσπάθειας ειναι.

ΥΓ2 : Να εισαι πολύ ικανοποιημένος αν κατά το 2020 υπάρχει καμια μεγάλη τεντα, γιατί για εργοστάσιο με μηχανήματα και παραγωγή ... απιθανο. Αυτό γιατί ο supreme leader το μονο που κάνει πάντα ontime, ειναι να MHN ικανοποιεί τα χρονοδιαγράμματα, είτε σαν χρόνους ή σαν αποτελεσμα ή συνδυασμό τους. Το πιο προσφατο ειναι το λαγουμι της boring.

ΥΓ3 : Τα καλυτερα ανεκδοτα τα λεει πλέον ο supreme leader και το χειρότερο ειναι οτι πλέον τον εχουν πάρει πρεφα, αναγκάζεται να λεει ολο και μεγαλυτερα ανεκδοτα. Πριν 2 χρονια οταν τουιταρε κατι, εβλεπες 9 θετικα σχολια και 1 αρνητικό/κριτικο. Τώρα οποτε γραφει κάτι βλέπεις 70 τρολαρίσματα/κριτικες και 30 "Υουhou, go tesla save the world". Αλήθεια δεν εχεις κουραστεί να σας τρολάρει/διαψευδει/κοροϊδεύει ο ιδιος σας ο supreme leader; Το να σας πειράζουμε οι σκεπτικιστες, να πάει στο καλο, αλλά να σας δουλευει ο ίδιος ο supreme leader, δεν σε εκνευρίζει; Ακομα και να θαυμαζα τον supreme leader (εκτος απο πωλητή που τον θεωρώ εκπληκτικό) μετά απο τοσες διαψευσεις, θα περιμενα πρωτα να δω να πραγματοποιειται η υποσχεση του και μετά θα χαιρόμουν.

ΥΓ4 : Πόσο γελασες με τα "ανεκδοτα" του 420 secured και του eu homologation ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...