Choulio Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Whargoul είπε Δεν έχεις ιδέα τι μπορεί να κάνει ο άλλος πίσω από το πληκτρολόγιο. Μπορεί πχ να κάνει basic research σε κληρονομικές ασθένειες, νευροεκφυλιστικές νόσους ή 1002 άλλα πράγματα απείρως ανώτερα για την ανθρωπότητα από το marketing του Musk. Ως γιατρος σου δηλωνω οτι δεν εχεις ιδεα τι λες. Η συγκεκριμενη ατακα αποτελει κατα την γνωμη μου φαβορι για την μεγαλυτερη βλακεια του 2019 στο φορουμ κι ας εχουμε ακομα 7 Γενάρη 18 ώρες πριν, Whargoul είπε Η περιουσία του είναι άμεσα ή έμμεσα συνδεδεμένη με την Τέσλα. Οπότε δεν έχει 25δις περιουσία. Έχει μετοχές που άξιζαν την στιγμή της ανάλυσης τόσα. Εάν πάει να ρευστοποιήσει ή η Τέσλα πάει κατά διαόλου η περιουσία του θα προσεγγίζει το μηδέν! Όπως και το funding για όλες τις άλλες εταιρείες του. Νομιζω αν ηταν απατεωνας θα εκανε τα παντα για να φυγει απο την εταιρια οταν πηγε να χρεοκοπησει. Θα την πουλουσε ας πουμε για 15/13/10 δις.. δεν θα εβρισκε καποιον να την παρει για τοσο; Μετα μπορουσε να ζει χωρις να ξαναδουλεψει ποτε στη ζωη του αυτος και τα παιδια του.. Αλλα πως να το κανουμε δεν ειναι απατεωνας. Προφανως εχει αρνητικα χαρακτηριστικα, προφανως και η εταιρια δεν ειναι ακομα σταθερη αλλα οπαδιζεστε και τον κατηγορειτε για ανυποστατα πραγματα Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από Choulio 3 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Choulio είπε Ως γιατρος σου δηλωνω οτι δεν εχεις ιδεα τι λες. Η συγκεκριμενη ατακα αποτελει κατα την γνωμη μου φαβορι για την μεγαλυτερη βλακεια του 2019 στο φορουμ κι ας εχουμε ακομα 7 Γενάρη Pls enlighten us σαν γιατρός, σοφός και μορφωμένος που είσαι. Τι σταματά κάποιον πχ που είναι σε ερευνητικό πρόγραμμα έρευνας, phd candidate, post-doc, βιολογίας, βιοφυσικής γενετικής ή οτιδήποτε να μπαίνει σε αυτό το φόρουμ? Απαγορεύεται ή μόνο άτομα που δεν κάνουν τίποτα με την ζωή τους μπαίνουν στο Insomnia. Εάν είναι αυτό τότε εξορισμού και οι δυο πλευρές λένε αερολογίες σαν "ηλίθιοι" που είναι. Ή πρέπει να έχει νόμπελ για να θεωρείται ότι κάνει κάτι σημαντικό? Μήπως να ανεβάζουμε τα CV μας πριν μιλήσουμε για τον Musk όπως απαιτούσε συνεχώς ένας άλλος? Ότι νάνε πλέον. 1 ώρα πριν, Choulio είπε Νομιζω αν ηταν απατεωνας θα εκανε τα παντα για να φυγει απο την εταιρια οταν πηγε να χρεοκοπησει. Θα την πουλουσε ας πουμε για 15/13/10 δις.. δεν θα εβρισκε καποιον να την παρει για τοσο; Μετα μπορουσε να ζει χωρις να ξαναδουλεψει ποτε στη ζωη του αυτος και τα παιδια του. Καταλαβαίνεις οτι δεν δικαιούται να το κάνει αυτό σαν στέλεχος και CEO (και chairman μέχρι προχθές) της εταιρείας που είναι? Για κάθε αγορά και πώληση μετοχών πρέπει να το ανακοινώνει και να συμπληρώνει έγγραφο στην SEC. Εάν πουλήσει μετοχές και η εταιρεία χρεοκοπήσει ή πάρει τον κατήφορο, θα πάει απευθείας μέσα με συνοπτικές διαδικασίες. Δεν είναι Ελλάδα εκεί που ο καθένας κάνει ότι του καπνίσει! Τα 25δις δεν τα έχει, δεν μπορεί να τα ρευστοποιήσει και να φύγει να κάνει την ζωούλα του όπως λέτε συνεχώς! Εάν πάει να τα ρευστοποιήσει, δεν θα αξίζουν μία! Γι αυτό και έχει 2+ δις προσωπικά δάνεια στην τράπεζα με εγγύηση τις μετοχές της Tesla. Η προσωπική περιουσία του είναι άμεσα συνδεδεμένη με την Tesla, και έχει κάθε λόγο να κάνει τα πάντα για να μην φαλιρίσει, είτε νόμιμα, είτε γκρίζα, είτε παράνομα! + Δεν είπα αποκάλεσα απατεώνα. Σαν γιατρός που είσαι τουλάχιστο θα έπρεπε να καταλαβαίνεις τι λέει κάποιος άλλος. Τις πράξεις του σχολίασα που δεν δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό σαν "σύμβολο" και τυφλή υπακοή. 1 ώρα πριν, haHa είπε Πιστευεις οτι η τεραστια διαφορα αναλογιας(σχεδον 30 φορες περισσοτερα αναλογικα μεταχειρισμενα) ειναι λογω οτι ο ογκος των model 3 ειναι 0-6 μηνων και οχι 0-12 οπως των ανταγωνιστων; Αρκετά πιθανό, ειδικά εάν λάβουμε υπόψη ότι η αγορά της Tesla αυτή την στιγμή αποτελείτε κυρίως από fan-boys (της Τεσλα, των ηλεκτρικών, των gadget κλπ_ και όχι general consumers). Όπως και να έχει δεν είναι άμεση σύγκριση για να πανηγυρίζεις όπως κάνει ο Sattack για το συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Ή μπορεί να οφείλετε στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Η BMW 3 αλλάζει γενιά φέτος. Κάλλιστα μπορεί κάποιος να έχει κάνει συμφωνία, ή να πήρε αυτοκίνητο showroom (υπάρχει εδώ και 7 χρόνια το μοντέλο αυτό) με σκοπό να το αλλάξει. + Τα δεδομένα των used πωλήσεων είναι από το Autotrader. Κάλλιστα μπορεί τα Tesla να μην τα πωλούν καν με αυτόν τον τρόπο. Όσο για την ποιότητα, απλά δείτε τι "καινούργιο" αμάξι του παράδωσαν αυτού. Παίζει οι μισοί να μην δέχτηκαν να τα παραλάβουν καν, ή να τα επιστρέψαν πίσω στην Tesla γι αυτό και δεν υπάρχουν πωλήσεις μεταχειρισμένων! Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από Whargoul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jimmy08 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δεν καταλαβαίνω γιατί πανηγυρίζουμε που δεν πωλούνται τα Tesla δεύτερο χέρι. Ποιος αγοράζει αυτοκίνητο για να το πουλήσει σε λιγότερο από χρόνο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Choulio Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 33 λεπτά πριν, Whargoul είπε Pls enlighten us σαν γιατρός, σοφός και μορφωμένος που είσαι. Τι σταματά κάποιον πχ που είναι σε ερευνητικό πρόγραμμα έρευνας, phd candidate, post-doc, βιολογίας, βιοφυσικής γενετικής ή οτιδήποτε να μπαίνει σε αυτό το φόρουμ? Απαγορεύεται ή μόνο άτομα που δεν κάνουν τίποτα με την ζωή τους μπαίνουν στο Insomnia. Εάν είναι αυτό τότε εξορισμού και οι δυο πλευρές λένε αερολογίες σαν "ηλίθιοι" που είναι. Ή πρέπει να έχει νόμπελ για να θεωρείται ότι κάνει κάτι σημαντικό? Μήπως να ανεβάζουμε τα CV μας πριν μιλήσουμε για τον Musk όπως απαιτούσε συνεχώς ένας άλλος? Ότι νάνε πλέον. Mea culpa. Κατάλαβα εντελως διαφορετικο πραγμα. Οτι καποιος μπορει πισω απο ενα πληκτρολογιο και μονο να κανει ερευνα πανω σε ασθενεις κλπ. Αυτο που λες προφανως και ειναι πιθανο (εξαιρετικα σπανιο ομως) αλλα δεν χρειαζεται καν σαν προυποθεση για να ασκησεις κριτικη 33 λεπτά πριν, Whargoul είπε Καταλαβαίνεις οτι δεν δικαιούται να το κάνει αυτό σαν στέλεχος και CEO (και chairman μέχρι προχθές) της εταιρείας που είναι? Για κάθε αγορά και πώληση μετοχών πρέπει να το ανακοινώνει και να συμπληρώνει έγγραφο στην SEC. Εάν πουλήσει μετοχές και η εταιρεία χρεοκοπήσει ή πάρει τον κατήφορο, θα πάει απευθείας μέσα με συνοπτικές διαδικασίες. Δεν είναι Ελλάδα εκεί που ο καθένας κάνει ότι του καπνίσει! Τα 25δις δεν τα έχει, δεν μπορεί να τα ρευστοποιήσει και να φύγει να κάνει την ζωούλα του όπως λέτε συνεχώς! Εάν πάει να τα ρευστοποιήσει, δεν θα αξίζουν μία! Γι αυτό και έχει 2+ δις προσωπικά δάνεια στην τράπεζα με εγγύηση τις μετοχές της Tesla. Η προσωπική περιουσία του είναι άμεσα συνδεδεμένη με την Tesla, και έχει κάθε λόγο να κάνει τα πάντα για να μην φαλιρίσει, είτε νόμιμα, είτε γκρίζα, είτε παράνομα! Το αν το δικαιουται ειναι αλλο θεμα που δεν το γνωριζω αν και θα μπορουσε φανταζομαι να φυγει και μετα να τις πουλησει. Για το δευτερο σκελος που λες οτι η περιουσια του ειναι συνδεδεμενη με την Tesla δεν χρειαζεται να ρευστοποιησει οσα αξιζει. Αν ηταν απατεωνας θα μπορουσε να την πουλησει για 8 ή 5 ή ακομα και 3 δις και να εχει μια τεραστια περιουσια. Το γεγονος οτι δεν το εχει κανει τοσα χρονια σημαινει οτι πιστευει στην Tesla και οσα εχει υποσχεθει απλα πιστευε οτι θα τα πετυχει στον χρονο που ανακοινωνε. Ειναι αδιανοητο να αντιμετωπιζεται σαν κοινος απατεωνας. Τέλος δεν τον αποκαλεσες απατεωνα αλλα απαντησες σε καποιον που επιχειρηματολογησε επι αυτου. Αμεσως αμεσως ο καθενας θα υποθεσει οτι αυτο πιστευεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jimmy08 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 10 λεπτά πριν, Choulio είπε Mea culpa. Κατάλαβα εντελως διαφορετικο πραγμα. Οτι καποιος μπορει πισω απο ενα πληκτρολογιο και μονο να κανει ερευνα πανω σε ασθενεις κλπ. Αυτο που λες προφανως και ειναι πιθανο (εξαιρετικα σπανιο ομως) αλλα δεν χρειαζεται καν σαν προυποθεση για να ασκησεις κριτικη Το αν το δικαιουται ειναι αλλο θεμα που δεν το γνωριζω αν και θα μπορουσε φανταζομαι να φυγει και μετα να τις πουλησει. Για το δευτερο σκελος που λες οτι η περιουσια του ειναι συνδεδεμενη με την Tesla δεν χρειαζεται να ρευστοποιησει οσα αξιζει. Αν ηταν απατεωνας θα μπορουσε να την πουλησει για 8 ή 5 ή ακομα και 3 δις και να εχει μια τεραστια περιουσια. Το γεγονος οτι δεν το εχει κανει τοσα χρονια σημαινει οτι πιστευει στην Tesla και οσα εχει υποσχεθει απλα πιστευε οτι θα τα πετυχει στον χρονο που ανακοινωνε. Ειναι αδιανοητο να αντιμετωπιζεται σαν κοινος απατεωνας. Τέλος δεν τον αποκαλεσες απατεωνα αλλα απαντησες σε καποιον που επιχειρηματολογησε επι αυτου. Αμεσως αμεσως ο καθενας θα υποθεσει οτι αυτο πιστευεις. Μπορεί απλά να μην έχει στόχο τα λεφτά ούτε την περιουσία. Και όταν έφυγε από την PayPal είχε ένα σεβαστό ποσό για να ζήσει άνετα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Choulio Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 11 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε Μπορεί απλά να μην έχει στόχο τα λεφτά ούτε την περιουσία. Και όταν έφυγε από την PayPal είχε ένα σεβαστό ποσό για να ζήσει άνετα. Ναι ok αρα δεν ειναι απατεωνας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Choulio είπε Mea culpa. Κατάλαβα εντελως διαφορετικο πραγμα. Οτι καποιος μπορει πισω απο ενα πληκτρολογιο και μονο να κανει ερευνα πανω σε ασθενεις κλπ. Αυτο που λες προφανως και ειναι πιθανο (εξαιρετικα σπανιο ομως) αλλα δεν χρειαζεται καν σαν προυποθεση για να ασκησεις κριτικη Τέλος δεν τον αποκαλεσες απατεωνα αλλα απαντησες σε καποιον που επιχειρηματολογησε επι αυτου. Αμεσως αμεσως ο καθενας θα υποθεσει οτι αυτο πιστευεις. Γι αυτό οι λέξεις παίζουν σημασία και πρέπει να καταλαβαίνεις τι λέει ο άλλος πριν απαντίσεις χωρίς να υποθέτεις (γενικά το λέω, όχι για σένα) 1 ώρα πριν, Choulio είπε Το αν το δικαιουται ειναι αλλο θεμα που δεν το γνωριζω αν και θα μπορουσε φανταζομαι να φυγει και μετα να τις πουλησει. Για το δευτερο σκελος που λες οτι η περιουσια του ειναι συνδεδεμενη με την Tesla δεν χρειαζεται να ρευστοποιησει οσα αξιζει. Αν ηταν απατεωνας θα μπορουσε να την πουλησει για 8 ή 5 ή ακομα και 3 δις και να εχει μια τεραστια περιουσια. Δεν είναι εύκολο αυτό που λες, γιατί απλά Tesla=Musk. Εάν φύγει έτσι απλά θα καταρρεύσει. Εάν πουλήσει έστω και μια μετοχή, θα αρχίσουν οι διάφορες ιστορίες και θα αρχίσουν άλλοι να πωλούν αλυσίδα. Όσο και αν υποστηρίζουν οι αποπάνω, η Tesla αυτή την στιγμή είναι πολύ risky εταιρεία. Γι αυτό και επιλέγει να δανείζεται από την τράπεζα βάζοντας υποθήκη τις μετοχές του, και γι αυτό και κάθε λίγο αγοράζει επιπρόσθετες, παρά τα δις που χρωστάει προσωπικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ather Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Νομίζω ότι γίνεται αφού το κάνει ο Bezos: https://www.theverge.com/2017/4/5/15200102/jeff-bezos-amazon-stock-blue-origin-space-travel-funding Δεν είναι κατάλληλη στιγμή για να φύγει, αυτή τη στιγμή Tesla=Musk και από μένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Στις 19/12/2018 στις 8:10 ΜΜ, sattack είπε Αυτοι οι στυλοι υπαρχουν, και οχι τωρα, εδω και χρονια. Και δεν ειναι του Musk και της Tesla, ειναι απο ανεξαρτητες εταιρειες. Και δεν ειναι "απλες μπριζες" αλλα ουτε και "ταχυφορτιστες" DC. Για τη φορτιση των EV υπαρχουν οι AC παροχες που ξεκινανε απο την απλη πριζα των Αμερικανικων σπιτιων των 110V με 12Α που δινει 1,4ΚW, και μετα παμε στις παροχες 240V με διάφορα Αmp ωστε να δινουν 7.7KW, 9.6KW ή 19.2 KW. Προφανως καποια τετοια των 7-9KW θα ειναι και αυτα που υπαρχουν τωρα και αυτα που θα εγκατασταθουν στη συνεχεια σχεδον παντου. ............. Και δεν ειναι της Tesla, ειναι ανεξαρτητη εταιρεια για ολα τα ηλεκτρικα. Λες να δινει ρευμα ηδη σε χιλιαδες σημεια σε ολη την Ευρωπη κατω του κοστους για την ψυχη της μανας της? Τωρα το νοημα ειναι να προσθεσει μερικα Km ενας την ωρα που κανει τα ψωνια του. Αργοτερα που θα ειναι παντου στις πολεις, το νοημα θα ειναι ακομα και να φορτιζει ολη τη νυχτα ενας που δεν εχει δικο του παρκινγκ. ......... Καλα να ειμαστε να δουμε τι θα γινει τελικα. Αν σε καμποσα χρονια περπατας στο δρομο και σε καθε θεση παρκινγκ βλεπεις ενα τετοιο στυλο φορτισης και ολα τα αυτοκινητα στην πολη ειναι ηλεκτρικα και το diesel και η βενζινη εχουν απαγορευτει, να τη θυμηθεις αυτη εδω τη συζητηση. παλια δεν τους εδινα σημασια, τωρα εχω αρχισει να τα βγαζω φωτο και θα με περνανε για τρελλο Θεσεις φορτισης παντου, απο ανεξαρτητες εταιρειες, (οχι απο κατασκευαστες EV για να πει καποιος οτι κερδιζουν απο αλλου) που κερδιζουν μονο πουλωντας το ρευμα. Τωρα, δεν ειμαι ειδικος και αυτο το 3P 346/415V με μπερδευει λιγο. Αρχικα σκεφτηκα οτι ειναι 32Α x 220V = 7KW (δηλαδη ενα κλασσικο level 2 charger) , αλλα δεν ξερω αν με το τριφασικο δινει περισσοτερο. Παντως το νοημα ειναι αυτο: εδω ειναι θεσεις για να γεμισει λιγο οση ωρα κανει καποιος τα ψωνια του, βασικα να ανπληρωσει οσο καταναλωσε για να παει και να ερθει ως το εμπορικο κεντρο. Αργοτερα μπορει ολες οι θεσεις να ειναι ετσι. Στο δρομο ειχα ποσταρει αντισοιχους στυλους απο το κεντρο της πολης. Αργοτερα μπορει να μπουνε και στις γειτονιες για να φορτιζει ολη νυχτα οποιος δεν εχει δικο του γκαραζ, και ετσι σε 10-12 ωρες μπορει να γεμισει ακομα και μεγαλη μπαταρια. Ο κοσμος προχωραει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 12 ώρες πριν, Whargoul είπε Pls enlighten us σαν γιατρός, σοφός και μορφωμένος που είσαι. Τι σταματά κάποιον πχ που είναι σε ερευνητικό πρόγραμμα έρευνας, phd candidate, post-doc, βιολογίας, βιοφυσικής γενετικής ή οτιδήποτε να μπαίνει σε αυτό το φόρουμ? Απαγορεύεται ή μόνο άτομα που δεν κάνουν τίποτα με την ζωή τους μπαίνουν στο Insomnia. Εάν είναι αυτό τότε εξορισμού και οι δυο πλευρές λένε αερολογίες σαν "ηλίθιοι" που είναι. Ή πρέπει να έχει νόμπελ για να θεωρείται ότι κάνει κάτι σημαντικό? Μήπως να ανεβάζουμε τα CV μας πριν μιλήσουμε για τον Musk όπως απαιτούσε συνεχώς ένας άλλος? Ότι νάνε πλέον. Καταλαβαίνεις οτι δεν δικαιούται να το κάνει αυτό σαν στέλεχος και CEO (και chairman μέχρι προχθές) της εταιρείας που είναι? Για κάθε αγορά και πώληση μετοχών πρέπει να το ανακοινώνει και να συμπληρώνει έγγραφο στην SEC. Εάν πουλήσει μετοχές και η εταιρεία χρεοκοπήσει ή πάρει τον κατήφορο, θα πάει απευθείας μέσα με συνοπτικές διαδικασίες. Δεν είναι Ελλάδα εκεί που ο καθένας κάνει ότι του καπνίσει! Τα 25δις δεν τα έχει, δεν μπορεί να τα ρευστοποιήσει και να φύγει να κάνει την ζωούλα του όπως λέτε συνεχώς! Εάν πάει να τα ρευστοποιήσει, δεν θα αξίζουν μία! Γι αυτό και έχει 2+ δις προσωπικά δάνεια στην τράπεζα με εγγύηση τις μετοχές της Tesla. Η προσωπική περιουσία του είναι άμεσα συνδεδεμένη με την Tesla, και έχει κάθε λόγο να κάνει τα πάντα για να μην φαλιρίσει, είτε νόμιμα, είτε γκρίζα, είτε παράνομα! + Δεν είπα αποκάλεσα απατεώνα. Σαν γιατρός που είσαι τουλάχιστο θα έπρεπε να καταλαβαίνεις τι λέει κάποιος άλλος. Τις πράξεις του σχολίασα που δεν δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό σαν "σύμβολο" και τυφλή υπακοή. Αρκετά πιθανό, ειδικά εάν λάβουμε υπόψη ότι η αγορά της Tesla αυτή την στιγμή αποτελείτε κυρίως από fan-boys (της Τεσλα, των ηλεκτρικών, των gadget κλπ_ και όχι general consumers). Όπως και να έχει δεν είναι άμεση σύγκριση για να πανηγυρίζεις όπως κάνει ο Sattack για το συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Ή μπορεί να οφείλετε στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Η BMW 3 αλλάζει γενιά φέτος. Κάλλιστα μπορεί κάποιος να έχει κάνει συμφωνία, ή να πήρε αυτοκίνητο showroom (υπάρχει εδώ και 7 χρόνια το μοντέλο αυτό) με σκοπό να το αλλάξει. + Τα δεδομένα των used πωλήσεων είναι από το Autotrader. Κάλλιστα μπορεί τα Tesla να μην τα πωλούν καν με αυτόν τον τρόπο. Όσο για την ποιότητα, απλά δείτε τι "καινούργιο" αμάξι του παράδωσαν αυτού. Παίζει οι μισοί να μην δέχτηκαν να τα παραλάβουν καν, ή να τα επιστρέψαν πίσω στην Tesla γι αυτό και δεν υπάρχουν πωλήσεις μεταχειρισμένων! Μόνο που για τις γρατσουνιές ανέφερε ότι μάλλον είναι από τη μεταφορά με φορτηγό. Στην Αμερική τα μεταφέρουν με μουσαμά και τα δένουν περιμετρικά με ιμάντες. Αυτός που το δένει και λύνει το τραυματίζει με τις καστανιές. Αν δείτε βίντεο δεν χώρας να περάσεις από τα πλάγια, είναι πολύ στριμωγμένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, Whargoul είπε Αρκετά πιθανό, ειδικά εάν λάβουμε υπόψη ότι η αγορά της Tesla αυτή την στιγμή αποτελείτε κυρίως από fan-boys (της Τεσλα, των ηλεκτρικών, των gadget κλπ_ και όχι general consumers). Όπως και να έχει δεν είναι άμεση σύγκριση για να πανηγυρίζεις όπως κάνει ο Sattack για το συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Ή μπορεί να οφείλετε στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Η BMW 3 αλλάζει γενιά φέτος. Κάλλιστα μπορεί κάποιος να έχει κάνει συμφωνία, ή να πήρε αυτοκίνητο showroom (υπάρχει εδώ και 7 χρόνια το μοντέλο αυτό) με σκοπό να το αλλάξει. + Τα δεδομένα των used πωλήσεων είναι από το Autotrader. Κάλλιστα μπορεί τα Tesla να μην τα πωλούν καν με αυτόν τον τρόπο. Επειδη το ανεφερες και προηγουμενως, φροντισα να κανω την συγκριση με το audi a4 (30 φορες περισσοτερα αναλογικα) και οχι με την bmw 3 (40 φορες περισσοτερα αναλογικα ). Για αυτο σε ξαναρωταω: Πιστευεις οτι πχ σε 6 μηνες αν κοιταξουμε για used αυτοκινητα αποκλειστικα του 2019, θα δουμε πολυ περισσοτερα model 3 απο audi a4, μιας και λογικα θα εχουν πωληθει πολυ περισσοτερα model 3 το 2019 και αρα θα υπαρχουν το ιδιο αναλογικα περισσοτερα used ? Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2019 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 4 ώρες πριν, Vagosman είπε Μόνο που για τις γρατσουνιές ανέφερε ότι μάλλον είναι από τη μεταφορά με φορτηγό. Στην Αμερική τα μεταφέρουν με μουσαμά και τα δένουν περιμετρικά με ιμάντες. Αυτός που το δένει και λύνει το τραυματίζει με τις καστανιές. Αν δείτε βίντεο δεν χώρας να περάσεις από τα πλάγια, είναι πολύ στριμωγμένα. Από την μεταφορά, από την κατασκευή, από οτιδήποτε, του παρέδωσαν καινούργιο αυτοκίνητο των 55-60Κ γρατσουνισμένο παντού. Τέτοιες γρατσουνιές που να είναι τελείως μέχρι το μέταλλο δεν είναι από απλά αγγίγματα. + του το παράδωσαν μέσα σε 2 μέρες από τη μέρα παραγγελίας. Ποιο πιθανό από επιστροφή είναι το συγκεκριμένο από κάποιον που δεν δέχτηκε τις Γρατσουνιες. + το premium βάψιμο που χρεώνεται και $2500 είναι για τα πανηγύρια, θολό και με συσσωματώματα από σκόνες χώματα κλπ. Αυτό δεν γίνεται κατά την μεταφορά! 44 λεπτά πριν, haHa είπε Επειδη το ανεφερες και προηγουμενως, φροντισα να κανω την συγκριση με το audi a4 (30 φορες περισσοτερα αναλογικα) και οχι με την bmw 3 (40 φορες περισσοτερα αναλογικα ). Για αυτο σε ξαναρωταω: Πιστευεις οτι πχ σε 6 μηνες αν κοιταξουμε για used αυτοκινητα αποκλειστικα του 2019, θα δουμε πολυ περισσοτερα model 3 απο audi a4, μιας και λογικα θα εχουν πωληθει πολυ περισσοτερα model 3 το 2019 και αρα θα υπαρχουν το ιδιο αναλογικα περισσοτερα used ? Δεν γνωρίζω τι παίζει με την Audi, αλλά στο ξαναλέω. α) Μέχρι αυτή τη στιγμή, η Τεσλα δεν πωλούσε σε γενικούς καταναλωτές, αλλά σε funs, γκατζεταδικες κλπ. Κοίταξε το survey και θα δεις ότι το 62% παρουσίασε προβλήματα κατά τον πρώτο μήνα και το 22% έπρεπε να περάσει και νύχτα στο συνεργείο. Παρ όλα αυτά, οι αγοραστές δηλώνουν full ικανοποιημένοι. + Είναι ένα καινούργιο "διαφορετικό¨προϊόν. Δεν θα είναι για πάντα αυτό το Hype, σε 1 χρόνο θα έχει τελειώσει, θα γίνει κάτι κοινό. Δεν θα είναι special/unique snowflake αυτός που θα το έχει! b) Τα μεταχειρισμένα που αναφέρει είναι τα δηλωμένα στο Autotrader. Όχι ότι αυτοκίνητο άλλαξε ιδιοκτήτη από δεδομένα του υπουργείου μεταφορών. Πολύ απλά τα Τεσλα μπορεί να πωλούνται εύκολα από την μαμά εταιρεία όταν είναι ολοκαίνουργια, σαν επιστροφή, refund, οτιδήποτε, από συγκεκριμένες Τεσλο-μάντρες σε περιοχές/πολιτείες με αρκετά Tesla και γενικά πολλά μπορεί να παίζουν. Δεν ξέρω τι γίνεται εκεί στο America με την Τεσλα για να δηλώνω γενική ορθότητα με βάση τα δεδομένα από ένα site αγοραπωλησίας αυτοκινήτων. Αναφορά σε κείμενο Autotrader is the largest online used car site in the USA. A search for second-hand Tesla Model 3s on January 1st found 78 Tesla Model 3s for sale on the site. γ) Το πιο ακριβό BMW 3 που πουλιέται στο συγκεκριμένο site, είναι πιο φθηνό από το πιο φθηνό Tesla (BMW $25-40k, Τεσλα $45-78k). Η τιμή τους είναι στο Average της τιμής αυτοκινήτου που αγοράζει ο Αμερικάνος ($34000). Τα Tesla είναι σχεδόν διπλάσια τιμή και αρκετά πιο πέρα από τη μέση τιμή που ξοδεύουν για αυτοκίνητο οι Αμερικάνοι. Παρόμοιες τιμές, ή και πιο φθηνά είναι τα AUDI. + Τα Τεσλα μέση τιμή αγοράς ~60Κ, ενώ τα 320-330i πωλούνται σήμερα 35-40k (starting price). δ) Γι αυτό δεν είμαι σίγουρος, αλλά το Site δηλώνει μοντέλα, πχ 2018 BMW 330i. Τα μοντέλα 2018 ξεκινούν να πωλούνται από το 2017, οπότε μιλάμε για χρονικό διάστημα τουλάχιστο διπλάσιο ή και τριπλάσιο από αυτό που πωλούνται μαζικά τα Tesla. Πολύ πιο εύκολα θα πωληθεί ένα "φθηνότερο" αυτοκίνητο 1+ χρονών αντί ένα ακριβό 0-6 μηνών! Δεν πάει γραμμικά αυτό για να πεις, διπλάσιο χρόνος οκ ας τα κάνουμε μισά. Οπότε πολλά παίζουν ρόλο, και αυτό που δηλώνει το συγκεκριμένο site, και εσείς εδώ, ότι τα Τεσλα τα αγαπούν και δεν τα πωλούν, ενώ τα υπόλοιπα τρέχουν να τα ξεφορτωθούν κλπ κλπ, απλά δεν στέκει γιατί δεν υπάρχουν σωστά δεδομένα για να βγάλεις αυτό το συγκεκριμένο συμπέρασμα! Nothing more - Nothing Less. + Παίζει ένα σημαντικός αριθμός από αυτά να είναι Test-drive αμάξια από τις μάντρες και τα selling points και να μην προέρχονται από αγοραστές που άλλαξαν γνώμη! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AristidisZ Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αναλυτικό σχέδιο για την ενεργειακή μετάβαση των ελληνικών μη διασυνδεδεμένων νησιών σε μορφές καθαρότερης ενέργειας, με την κατακόρυφη αύξηση της διείσδυσης των ΑΠΕ και παράλληλη ενίσχυση της ενεργειακής τους ασφάλειας, έχει καταρτίσει η αμερικανική Tesla. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», υψηλόβαθμα στελέχη της Tesla από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού θα βρεθούν σήμερα στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για να παρουσιάσουν το σχέδιο και να ανοίξει έτσι η συζήτηση με την ελληνική πλευρά για τον τρόπο αλλά και την έκταση στην οποία θα μπορούσε αυτό να υλοποιηθεί. Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστές πολλές λεπτομέρειες σχετικά από τη μελέτη της Tesla, πέραν από το γεγονός ότι περιλαμβάνει το σύνολο των ελληνικών νησιών που είναι μη διασυνδεδεμένα με το ηπειρωτικό δίκτυο, προβλέποντας για καθένα λύσεις που συνδυάζουν την απανθρακοποίηση της ηλεκτροπαραγωγής με τη διασφάλιση της ενεργειακής του επάρκειας. Επίσης, στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία της Tesla δεν εμπλέκεται το γραφείο που έχει ανοίξει η εταιρεία στον «Δημόκριτο», αντικείμενο του οποίου εξάλλου είναι η ανάπτυξη τεχνολογιών για κινητήρες ηλεκτρικών οχημάτων. Την ίδια στιγμή η σημερινή συνάντηση στο ΥΠΕΝ αποτελεί την πρώτη φορά που η ελληνική πλευρά θα ενημερωθεί με κάθε λεπτομέρεια από την Tesla για τη μελέτη. Επομένως, με αυτήν θα ξεκινήσει η διερεύνηση της φόρμουλας με την οποία θα μπορούσε να λάβει «σάρκα και οστά» το σχέδιο, όπως για παράδειγμα σε πρώτη φάση με την εφαρμογή του σε ένα νησί, ώστε να αποτελέσει επιδεικτικό έργο. Κολοσσός καινοτομίας Δημιούργημα του δισεκατομμυριούχου Elon Musk, η Tesla αποτελεί κολοσσό παγκόσμιας καινοτομίας, καθώς πρωτοπορεί σε αρκετούς τομείς αιχμής της τεχνολογίας όπως η ηλεκτροκίνηση, ενώ αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα των ΑΠΕ και της αποθήκευσης ενέργειας. Στον συγκεκριμένο τομέα έχει αναπτύξει τόσο οικιακές λύσεις (όπως φωτοβολταϊκά σε σχήμα κεραμιδιού και μπαταρίες για νοικοκυριά, με την επωνυμία Powerwall), όσο και τεχνολογίες για εμπορική χρήση. Στις τελευταίες συγκαταλέγονται μπαταρίες υψηλής χωρητικότητας (Powerpack) για επιχειρήσεις και την κάλυψη των αιχμών ζήτησης στο ηλεκτρικό δίκτυο - μάλιστα, για τον σκοπό αυτό η αμερικανική Southern California Edison έχει παραγγείλει ένα σύστημα που θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες σε ρεύμα 2.500 νοικοκυριών για ένα 24ωρο. Επίσης, έχει δημιουργήσει υβριδικές μονάδες ΑΠΕ (συνδυασμούς φωτοβολταϊκών συστημάτων με μπαταρίες) οι οποίες μπορούν να ρευματοδοτήσουν ολόκληρους οικισμούς, καθώς και αυτοματισμούς για το ηλεκτρικό δίκτυο. Η εταιρεία έχει ήδη αξιοποιήσει τις παραπάνω τεχνολογίες σε μη διασυνδεδεμένα νησιά, τα οποία ηλεκτροδοτούνταν από μονάδες ηλεκτροπαραγωγής που κατανάλωναν πετρέλαιο, για τη δραστική μείωση ή ακόμη και τον μηδενισμό του ανθρακικού τους αποτυπώματος. Μία από τις εφαρμογές που βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη αφορά την πλήρη απανθρακοποίηση έως το 2025 του νησιωτικού συμπλέγματος της αμερικανικής Σαμόα στον Ειρηνικό Ωκεανό, το οποίο έχει περίπου 55.000 κατοίκους. Η νησιωτική Ελλάδα Η νησιωτική Ελλάδα αποτελεί ιδανική περίπτωση για την Tesla ώστε να προσθέσει στο ενεργητικό της ένα ή και περισσότερα εμβληματικά πρότζεκτ, με δεδομένο κατ’ αρχάς τον μεγάλο αριθμό των μη διασυνδεμένων νησιών της χώρας μας - ο οποίος θα παραμείνει αρκετά μεγάλος ακόμη και μετά την ολοκλήρωση των διασυνδέσεων που δρομολογεί ο ΑΔΜΗΕ. Επίσης, καλύπτουν ένα πολύ μεγάλο φάσμα εκτάσεων και πληθυσμού και επομένως μία πολύ μεγάλη γκάμα απαιτούμενων επενδύσεων, ενώ όλα καλύπτουν τη συντριπτική πλειονότητα των αναγκών σε ρεύμα με πετρελαϊκές μονάδες. Πηγή: https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1432284/sxedio-tis-tesla-gia-prasini-energeia-se-ellinika-nisia Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2019 από AristidisZ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 52 λεπτά πριν, Whargoul είπε Από την μεταφορά, από την κατασκευή, από οτιδήποτε, του παρέδωσαν καινούργιο αυτοκίνητο των 55-60Κ γρατσουνισμένο παντού. Τέτοιες γρατσουνιές που να είναι τελείως μέχρι το μέταλλο δεν είναι από απλά αγγίγματα. + του το παράδωσαν μέσα σε 2 μέρες από τη μέρα παραγγελίας. Ποιο πιθανό από επιστροφή είναι το συγκεκριμένο από κάποιον που δεν δέχτηκε τις Γρατσουνιες. + το premium βάψιμο που χρεώνεται και $2500 είναι για τα πανηγύρια, θολό και με συσσωματώματα από σκόνες χώματα κλπ. Αυτό δεν γίνεται κατά την μεταφορά! Δεν γνωρίζω τι παίζει με την Audi, αλλά στο ξαναλέω. α) Μέχρι αυτή τη στιγμή, η Τεσλα δεν πωλούσε σε γενικούς καταναλωτές, αλλά σε funs, γκατζεταδικες κλπ. Κοίταξε το survey και θα δεις ότι το 62% παρουσίασε προβλήματα κατά τον πρώτο μήνα και το 22% έπρεπε να περάσει και νύχτα στο συνεργείο. Παρ όλα αυτά, οι αγοραστές δηλώνουν full ικανοποιημένοι. + Είναι ένα καινούργιο "διαφορετικό¨προϊόν. Δεν θα είναι για πάντα αυτό το Hype, σε 1 χρόνο θα έχει τελειώσει, θα γίνει κάτι κοινό. Δεν θα είναι special/unique snowflake αυτός που θα το έχει! b) Τα μεταχειρισμένα που αναφέρει είναι τα δηλωμένα στο Autotrader. Όχι ότι αυτοκίνητο άλλαξε ιδιοκτήτη από δεδομένα του υπουργείου μεταφορών. Πολύ απλά τα Τεσλα μπορεί να πωλούνται εύκολα από την μαμά εταιρεία όταν είναι ολοκαίνουργια, σαν επιστροφή, refund, οτιδήποτε, από συγκεκριμένες Τεσλο-μάντρες σε περιοχές/πολιτείες με αρκετά Tesla και γενικά πολλά μπορεί να παίζουν. Δεν ξέρω τι γίνεται εκεί στο America με την Τεσλα για να δηλώνω γενική ορθότητα με βάση τα δεδομένα από ένα site αγοραπωλησίας αυτοκινήτων. γ) Το πιο ακριβό BMW 3 που πουλιέται στο συγκεκριμένο site, είναι πιο φθηνό από το πιο φθηνό Tesla (BMW $25-40k, Τεσλα $45-78k). Η τιμή τους είναι στο Average της τιμής αυτοκινήτου που αγοράζει ο Αμερικάνος ($34000). Τα Tesla είναι σχεδόν διπλάσια τιμή και αρκετά πιο πέρα από τη μέση τιμή που ξοδεύουν για αυτοκίνητο οι Αμερικάνοι. Παρόμοιες τιμές, ή και πιο φθηνά είναι τα AUDI. + Τα Τεσλα μέση τιμή αγοράς ~60Κ, ενώ τα 320-330i πωλούνται σήμερα 35-40k (starting price). δ) Γι αυτό δεν είμαι σίγουρος, αλλά το Site δηλώνει μοντέλα, πχ 2018 BMW 330i. Τα μοντέλα 2018 ξεκινούν να πωλούνται από το 2017, οπότε μιλάμε για χρονικό διάστημα τουλάχιστο διπλάσιο ή και τριπλάσιο από αυτό που πωλούνται μαζικά τα Tesla. Πολύ πιο εύκολα θα πωληθεί ένα "φθηνότερο" αυτοκίνητο 1+ χρονών αντί ένα ακριβό 0-6 μηνών! Δεν πάει γραμμικά αυτό για να πεις, διπλάσιο χρόνος οκ ας τα κάνουμε μισά. Οπότε πολλά παίζουν ρόλο, και αυτό που δηλώνει το συγκεκριμένο site, και εσείς εδώ, ότι τα Τεσλα τα αγαπούν και δεν τα πωλούν, ενώ τα υπόλοιπα τρέχουν να τα ξεφορτωθούν κλπ κλπ, απλά δεν στέκει γιατί δεν υπάρχουν σωστά δεδομένα για να βγάλεις αυτό το συγκεκριμένο συμπέρασμα! Nothing more - Nothing Less. + Παίζει ένα σημαντικός αριθμός από αυτά να είναι Test-drive αμάξια από τις μάντρες και τα selling points και να μην προέρχονται από αγοραστές που άλλαξαν γνώμη! To κοστος και το ποσο ευκολα πωλειται ειναι κατι που ουσιαστικα εχει παρθει υποψη γιατι δεν συγκριθηκαν απολυτα νουμερα, αλλα αναλογικα. Πχ παρολο οτι τα Tesla ειναι ακριβοτερα, πουληθηκαν περισσοτερα καινουρια, αλλα παρολα τα περισσοτερα καινουρια, ειναι λιγοτερα διαθεσιμα για μεταπωληση. Αν θελεις, μπορεις να κανεις πχ συγκριση και με audi a5 ή bmw σειρα 4/5 , που ειναι στο κοστος του tesla 3 και να κανεις ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ συγκριση καινουριων με μεταχειρισμενων. Παλι θα δεις πιστευω τεραστια διαφορα μεταξυ της αναλογιας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 13 ώρες πριν, sattack είπε Τωρα, δεν ειμαι ειδικος και αυτο το 3P 346/415V με μπερδευει λιγο. Αρχικα σκεφτηκα οτι ειναι 32Α x 220V = 7KW (δηλαδη ενα κλασσικο level 2 charger) , αλλα δεν ξερω αν με το τριφασικο δινει περισσοτερο. Αυτός είναι ο κονέκτορας Type-2, γνωστός και ώς Mennekes απο την εταιρία που τον σχεδίασε, και ενας απο τους 2 κονέκτορες του ευρωπαικού στάνταρ CCS Τα αριστερά νούμερα, 200 και 240 είναι φασική τάση, δηλαδή μεταξύ μίας φάσης και ουδετέρου. Τα δεξιά νούμερα είναι πολική τάση, δηλαδή τάση μεταξύ δύο φάσεων, που είναι √3 επι την φασική τάση. √3 = 1,73 οπότε 200 * 1,73 = 346 και 240 * 1,73 = 415 Δηλαδή μέγιστη ισχύς περίπου 7,5 KW σε μονοφασικό και περίπου 13 KW σε τριφασικό. Αυτό εξαρτάται απο τον ελεγκτή φόρτισης που βρίσκεται στο αυτοκίνητο. Υπόψιν οτι αυτά στη φωτογραφία είναι τα μέγιστα ratings του κοννέκτορα. Απο πίσω μπορεί να είναι και απλό μονοφασικό 16A (3,5 KW) ή τριφασικό 16 Ampere (~7 KW). Ο ίδιος κονέκτορας υποστηρίζει και γρήγορη φόρτιση DC μέχρι θεωρητικά 70 KW (DC-mid mode) 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα