Skylined Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, Whargoul είπε H περιουσία του είναι άμεσα ή έμμεσα συνδεδεμένη με την Τέσλα. Οπότε δεν έχει 25δις περιουσία. Έχει μετοχές που άξιζαν την στιγμή της ανάλυσης τόσα. Εάν πάει να ρευστοποιήσει ή η Τέσλα πάει κατά διαόλου η περιουσία του θα προσεγγίζει το μηδέν! Η μισή περιουσία του είναι συνδεδεμένη με την Tesla. Οπότε όπως και να το δει κανείς είναι ζαμπλουτος. Και φυσικά έχει 25 δις περιουσία γιατί μπορεί να εξαργυρώσει τις μετοχές χωρίς να βγάλει τελάλη, πράγμα που ένας μεγάλο-απατεώνας, όπως τον παρουσιάζετε, θα είχε ήδη κάνει, αφού, όπως συνεχώς λέτε, η εταιρία του πάει στον βρόντο λίαν συντόμως. Γιατί ένας ζαμπλουτος μεγαλοαπατεώνας δουλεύει σαν σκύλος και δεν εξαργυρώνει τις μετοχές του πριν πέσουν στο μηδέν; Γιατί, με κάθε σεβασμό, λέτε τρίχες. 46 λεπτά πριν, Whargoul είπε Το ότι εντέλει δεν απέτυχε την συγκεκριμένη περίοδο και επειδή έδειξε ένα τρίμηνο κερδοφορία δεν σημαίνει κιόλας ότι αυτή την στιγμή πετάει ή ότι έχει ξεφύγει από πάσα κακό! Κάλλιστα μπορεί αυτή την στιγμή πάλι να χορεύει με τον θάνατο όπως χόρευε και πριν 3 μήνες που ο Musk έριχνε στάχτη στα μάτια με funding secured, λεφτά από σαουδάραβες και παραγωγή 6000 αυτοκινήτων την εβδομάδα μέχρι το τέλος του Αυγούστου! Δύο τρίμηνα κερδοφορία, όχι ένα. Και η κατάσταση δείχνει τουλάχιστον σταθερή, αν όχι ανοδική λόγω επέκτασης εκτός USA. Οπότε αυτή τη στιγμή δε χορεύει με το θάνατο. 46 λεπτά πριν, Whargoul είπε Κίνητρα για να αγοράσει ο κόσμος θα ήταν να ανακοίνωνε από τις αρχές Δεκέμβρη ότι θα κάνει έκπτωση με την αρχή του χρόνου, και όχι να το ανακοίνωση ένα πρωί στις 2 του ΓΓενάρη πιάνοντας τους όλους στον ύπνο, όπως έκανε πολλές φορές. Αυτό μόνο σεβασμός δεν ονομάζεται. Εξάλλου εταιρεία είναι που βρίσκεται και στη Corporate America, που πουλά Luxury προϊόντα (και όχι προϊόντα για τις μάζες), και θα κάνει το παν να αυξήσει τα έσοδα της. Τίποτα το Άγιο δεν υπάρχει στις public εταιρείες, μόνο Cash input! Ε ναι, πιάστηκαν όλοι στον ύπνο οπότε κάτι τρέχει στα γύφτικα. Πραγματικά δεν ακολουθώ το συλλογισμό. Όπως καλά λες είναι εταιρία με σκοπό το κέρδος, και αναλόγως κινούνται. 46 λεπτά πριν, Whargoul είπε Αλλά. Τι ακριβώς σύμβολο είναι ο Musk? Αυτοκίνητο είχαμε πριν 100 χρόνια, ηλεκτρισμό πριν 300 και ρόδα πριν 4000 οπότε τι έκανε ο Musk? Αν είναι τόσο απλό να πραγματοποιήσει κάποιος τεράστια όνειρα, αφήστε τα πληκτρολόγια και κάνετε ότι έκανε o Musk ή ακόμα καλύτερα ξεπεράστε τον. Δανειστείτε όνειρα άλλων, ούτως ή άλλως τα όνειρα ανήκουν στην ανθρωπότητα και όχι σε αυτόν που πρώτος τα ονειρεύτηκε, και τα συγχαρητήρια σε εκείνους και τα φέρνουν στην πραγματικότητα. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από Skylined 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kwstas125 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Πέραν του fanboyism και hate, υπάρχει κάποια προοπτική να δούμε στην Ελλάδα, όπως και στην "κανονική" Ευρώπη, το model 3 και ένα δίκτυο superchargers που θα κάνει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο βιώσιμο στα μέρη μας? Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από kwstas125 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jimmy08 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 9 ώρες πριν, Skylined είπε Γιατί ένας ζαμπλουτος μεγαλοαπατεώνας δουλεύει σαν σκύλος και δεν εξαργυρώνει τις μετοχές του πριν πέσουν στο μηδέν; Γιατί, με κάθε σεβασμό, λέτε τρίχες. Γιατί κάποιοι δεν ενδιαφέρονται μόνο να βγάλουν λεφτά και μετά να κάθονται να τα τρώνε. Θέλουν απλά να είναι μέσα στο παιχνίδι, να οδηγούν το χορό και να πάνε ακόμα πιο ψηλά. Αυτό λέγεται φιλοδοξία. Επίσης, αν έκανε το αστείο και άρχιζε να πουλάει τις μετοχές του, αυτές θα πεφτανε πιο κάτω και από αυτές των ελληνικών τραπεζών... άρα παραδακι γιοκ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Skylined Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε Επίσης, αν έκανε το αστείο και άρχιζε να πουλάει τις μετοχές του, αυτές θα πεφτανε πιο κάτω και από αυτές των ελληνικών τραπεζών... άρα παραδακι γιοκ... "Άρχιζε" να πουλάει? Μια, μια θα τις πουλούσε? Btw, O Elon δεν έχει πάρει δολάριο από την Tesla, και έχει υποσχεθεί ότι δεν πρόκειται μέχρι η αξία των μετοχών να φτάσει τα 100 δις. Anyhow, πριν κάτι μήνες εκτιμούσα τις αρνητικές κριτικές εδώ μέσα. Νομίζω ότι πλέον είναι βαρετές Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από Skylined 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jimmy08 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, Skylined είπε "Άρχιζε" να πουλάει? Μια, μια θα τις πουλούσε? Btw, O Elon δεν έχει πάρει δολάριο από την Tesla, και έχει υποσχεθεί ότι δεν πρόκειται μέχρι η αξία των μετοχών να φτάσει τα 100 δις. Anyhow, πριν κάτι μήνες εκτιμούσα τις αρνητικές κριτικές εδώ μέσα. Νομίζω ότι πλέον είναι βαρετές Εκεί κόλλησες; Αν γινόταν τέτοια μαζική πώληση μετοχών, η τιμή τους θα κατρακυλούσε. Ας έχει υποσχεθεί ότι θέλει. Λες και δε μπορεί να αναιρεθεί ανά πάσα στιγμή. Εγώ σχολίασα το γιατί δε ρευστοποιεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 11 ώρες πριν, Skylined είπε Η μισή περιουσία του είναι συνδεδεμένη με την Tesla. Οπότε όπως και να το δει κανείς είναι ζαμπλουτος. Και φυσικά έχει 25 δις περιουσία γιατί μπορεί να εξαργυρώσει τις μετοχές χωρίς να βγάλει τελάλη, πράγμα που ένας μεγάλο-απατεώνας, όπως τον παρουσιάζετε, θα είχε ήδη κάνει, αφού, όπως συνεχώς λέτε, η εταιρία του πάει στον βρόντο λίαν συντόμως. Γιατί ένας ζαμπλουτος μεγαλοαπατεώνας δουλεύει σαν σκύλος και δεν εξαργυρώνει τις μετοχές του πριν πέσουν στο μηδέν; Γιατί, με κάθε σεβασμό, λέτε τρίχες. Σόρρυ αλλά τρίχες εσύ λες. Αυτά περί περιουσιών δισεκατομμυριούχων δεν είναι πραγματική περιουσία, αλλά αξία περιουσιακών στοιχείων της συγκεκριμένη στιγμή! Κατ αρχήν σαν στέλεχος της Tesla, πρέπει να δηλώνει στην SEC τις αγοραπωλησίες μετοχών της. Δεν μπορεί να τις εξαργυρώσει στα κρυφά και χωρίς να βγάλει τελάλη, και ούτε μπορεί να αγοράσει στα κρυφά. 2ο. Η αξία της Τεσλα βασίζεται πάνω του. Με τον παραμικρό υπαινιγμό ότι πάει να πουλήσει, θα πουλήσουν όλοι. 3ο. Έχει το 1/4 ή και περισσότερο των μετοχών της Τεσλα. Απευθείας εάν ρευστοποιήσει τις μετοχές του, η αξία της θα πέσει στα τάρταρα εξ ορισμού. Αυτό συνδέεται και με χειραγώγηση μετοχής και είναι παράνομο. 11 ώρες πριν, Skylined είπε Δύο τρίμηνα κερδοφορία, όχι ένα. Και η κατάσταση δείχνει τουλάχιστον σταθερή, αν όχι ανοδική λόγω επέκτασης εκτός USA. Οπότε αυτή τη στιγμή δε χορεύει με το θάνατο. Λαμβάνεις υπόψη της κερδοφορία πυροτέχνημα ενός τριμήνου πριν 3 χρόνια? Για το Q4 ακόμα δεν έβγαλε οικονομικά αποτελέσματα. Και αν ακόμα και αν δείξει κερδοφορία, πάλι 2 συνεχόμενα τρίμηνα δεν σημαίνουν και κάτι. Ειδικά εκείνα τα Q3 και Q4 2018. Από δω και πέρα είναι όλη η αξία. 11 ώρες πριν, Skylined είπε Ε ναι, πιάστηκαν όλοι στον ύπνο οπότε κάτι τρέχει στα γύφτικα. Πραγματικά δεν ακολουθώ το συλλογισμό. Όπως καλά λες είναι εταιρία με σκοπό το κέρδος, και αναλόγως κινούνται. Δες το χέσιμο που τους έγραψε ο συντάκτης της Electrek όταν έδωσε έτσι στα ξαφνικά free το perfomance πακέτο που πωλούσε μέχρι την προηγούμενη μέρα $5000. Μέγας υποστηρικτής και προωθητής της Tesla, και όχι από αυτούς που βαφτίζετε haters. Επίσης πρόσεξε και πως πέσαν τα Fanboys να τον φάνε. + όπως όπως εντέλει παραδέχεσαι, ναι εταιρεία είναι, οπότε τπτ το Άγιο δεν έχει, οπότε και κανένα σεβασμός στους καταναλωτές δεν δείχνει. Γι αυτό το ανέφερα. Για να καταλάβετε ότι πρωτίστως είναι public εταιρεία και σκέφτεται το κέρδος. Τα λόγια του συντάκτη της Electrek: Αναφορά σε κείμενο [...] In hindsight, it looks like Tesla solely created that $5,000 package to upcharge early buyers knowing that there will be plenty of demand for the vehicle at the launch due to the reservation holders waiting for the performance version. [...] But we’re not talking about a car getting an update or a price change after a year here. We are talking about a vehicle that has only been in production for 2 months and Tesla is just changing the pricing structure fairly significantly.That change is therefore penalizing early buyers who have been long-time reservation holders. Update: I am truly disappointed by the type of reactions I got from Tesla fans over this. You can love what a company is trying to do and still recognize when they do something wrong. 11 ώρες πριν, Skylined είπε Αυτοκίνητο είχαμε πριν 100 χρόνια, ηλεκτρισμό πριν 300 και ρόδα πριν 4000 οπότε τι έκανε ο Musk? Αν είναι τόσο απλό να πραγματοποιήσει κάποιος τεράστια όνειρα, αφήστε τα πληκτρολόγια και κάνετε ότι έκανε o Musk ή ακόμα καλύτερα ξεπεράστε τον. Δανειστείτε όνειρα άλλων, ούτως ή άλλως τα όνειρα ανήκουν στην ανθρωπότητα και όχι σε αυτόν που πρώτος τα ονειρεύτηκε, και τα συγχαρητήρια σε εκείνους και τα φέρνουν στην πραγματικότητα. Τον θεωρείς σύμβολο αλλά ταυτόχρονα αρνείσαι να σχολιάσεις τις χοντρές μαααακιες του, και καταφεύγεις σε ραντομ μπλα μπλα. Δλδ, Απλά επιλέγεις τι θέλεις να πιστέψεις για τον χαρακτήρα του παραβλέποντας ό,τι αρνητικό έκανε! Συγχωροχάρτι κατά το δοκούν. + Δεν έχεις ιδέα τι μπορεί να κάνει ο άλλος πίσω από το πληκτρολόγιο. Μπορεί πχ να κάνει basic research σε κληρονομικές ασθένειες, νευροεκφυλιστικές νόσους ή 1002 άλλα πράγματα απείρως ανώτερα για την ανθρωπότητα από το marketing του Musk. + Τπτ το καινούργιο ή το πρωτοπόρε δεν έκανε. Το πρώτο οικογενειακό σύγχρονο BEV το έφερε η Nissan από το 2010, και σήμερα το πουλά σε σχετικά προσιτή τιμή (για την upper middle class τουλάχιστο). Gadget για πλούσιους κάνει ο Musk περιλουσμένα με αρκετό marketing, tweets και Hype. Το μόνο όνειρο που μπορεί να έχει, συνδέετε με την SpaceX ή την Hyperloop. Η Τεσλα κανένα όραμα του Musk δεν φέρει, ούτε κάποια πρωτοπορία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Skylined Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Whargoul είπε Σόρρυ αλλά τρίχες εσύ λες. Όντως πρέπει να πάρει έγκριση μετοχών κτλ γιατί είναι public εταιρία. Εσύ πάλι που έγραψες ότι ΟΛΗ η περιουσία του είναι χωμενη στην Tesla? Σορρυ αλλά δεν έχει οικονομική ανάγκη για να ειναι τέτοιου είδους απατεώνας όπως συνέχεια γράφετε. Το συγκεκριμένο επιχείρημα έχει καταντήσει γραφικό 4 ώρες πριν, Whargoul είπε Λαμβάνεις υπόψη της κερδοφορία πυροτέχνημα ενός τριμήνου πριν 3 χρόνια? Για το Q4 ακόμα δεν έβγαλε οικονομικά αποτελέσματα. Και αν ακόμα και αν δείξει κερδοφορία, πάλι 2 συνεχόμενα τρίμηνα δεν σημαίνουν και κάτι. Ειδικά εκείνα τα Q3 και Q4 2018. Από δω και πέρα είναι όλη η αξία. Εσύ λαμβάνεις υπόψη ότι απέστειλε περισσότερα οχήματα από το προηγούμενο τρίμηνο; Αλλά ας περιμένουμε και άλλους τρεις μήνες. Και μετά τα ξαναλέμε Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από Skylined Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 4 ώρες πριν, Whargoul είπε + Τπτ το καινούργιο ή το πρωτοπόρε δεν έκανε. Το πρώτο οικογενειακό σύγχρονο BEV το έφερε η Nissan από το 2010, και σήμερα το πουλά σε σχετικά προσιτή τιμή (για την upper middle class τουλάχιστο). Gadget για πλούσιους κάνει ο Musk περιλουσμένα με αρκετό marketing, tweets και Hype. Σχεδόν όσα leaf πουλήθηκαν 2011, 2012, 2013 και 2014, τόσα model 3 πούλησε η tesla το 2018, την πρώτη κουτσουρεμένη της χρονιά. Και σχεδόν τα διπλάσια model 3, από όσα leaf πουλήθηκαν το 2015, 2016, 2017 και 2018, θα πουλήσει η tesla το 2019. Και αυτές τις πωλήσεις, τις πέτυχε το 2018 και θα τις πετύχει το 2019 σε τιμές 40-60% πάνω από το leaf. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Skylined Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 4 ώρες πριν, Whargoul είπε Τον θεωρείς σύμβολο αλλά ταυτόχρονα αρνείσαι να σχολιάσεις τις χοντρές μαααακιες του, και καταφεύγεις σε ραντομ μπλα μπλα. Δλδ, Απλά επιλέγεις τι θέλεις να πιστέψεις για τον χαρακτήρα του παραβλέποντας ό,τι αρνητικό έκανε! Συγχωροχάρτι κατά το δοκούν. + Δεν έχεις ιδέα τι μπορεί να κάνει ο άλλος πίσω από το πληκτρολόγιο. Μπορεί πχ να κάνει basic research σε κληρονομικές ασθένειες, νευροεκφυλιστικές νόσους ή 1002 άλλα πράγματα απείρως ανώτερα για την ανθρωπότητα από το marketing του Musk. Μιλάνε για σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου. Όταν από οτιδήποτε θετικό θα διαλέξετε να γράψετε το αρνητικό; Δε μπορείτε να κατηγορησετε κάποιον για οποιουδήποτε είδους μανία ή ραντομ μπλα μπλα 4 ώρες πριν, Whargoul είπε Τπτ το καινούργιο ή το πρωτοπόρε δεν έκανε. Το πρώτο οικογενειακό σύγχρονο BEV το έφερε η Nissan από το 2010, και σήμερα το πουλά σε σχετικά προσιτή τιμή (για την upper middle class τουλάχιστο). Gadget για πλούσιους κάνει ο Musk περιλουσμένα με αρκετό marketing, tweets και Hype. Το μόνο όνειρο που μπορεί να έχει, συνδέετε με την SpaceX ή την Hyperloop. Η Τεσλα κανένα όραμα του Musk δεν φέρει, ούτε κάποια πρωτοπορία. .. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jimmy08 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 46 λεπτά πριν, Skylined είπε Μιλάνε για σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου. Όταν από οτιδήποτε θετικό θα διαλέξετε να γράψετε το αρνητικό; Δε μπορείτε να κατηγορησετε κάποιον για οποιουδήποτε είδους μανία ή ραντομ μπλα μπλα .. Το πρόβλημα είναι ότι κακολογουμε τον Musk ή ότι υποστηρίζουμε ότι το προϊόν που παράγει η εταιρία στην οποία έχει δεσπόζουσα θεση, αποτελεί ένα μη βιώσιμο πυροτέχνημα των καιρών; Και μένα ρε φίλε σαν γκατζετακιας που είμαι, μου κινούν το ενδιαφέρον είναι κουλ, και αν είχα την οικονομική άνεση (και όχι μόνο ένα αυτοκίνητο) θα αγόραζα ένα για τη δοκιμή. Όχι όμως για να σώσω τον πλανήτη από τα πετρέλαια και τα καυσαέρια. Αυτό το κουτοχορτο δε το μασάω. Μέσα στο lifespan μας δεν πρόκειται να δούμε το πετρέλαιο να εξαφανίζεται από την καθημερινότητα μας. Καλό είναι να είστε ρομαντικοί και ονειροπόλοι, αλλά να ακουμπάμε που και που την πραγματικότητα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Και σχεδόν τα διπλάσια model 3, από όσα leaf πουλήθηκαν το 2015, 2016, 2017 και 2018, θα πουλήσει η tesla το 2019 καλα κατσε και θα δουμε...ας μην μιλαμε για το μελλον. Γιατι ετσι δεν μπορει να γινει συζητηση επι της ουσιας μονο αερολογιες... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Σχεδόν όσα leaf πουλήθηκαν 2011, 2012, 2013 και 2014, τόσα model 3 πούλησε η tesla το 2018, την πρώτη κουτσουρεμένη της χρονιά. Και σχεδόν τα διπλάσια model 3, από όσα leaf πουλήθηκαν το 2015, 2016, 2017 και 2018, θα πουλήσει η tesla το 2019. Και αυτές τις πωλήσεις, τις πέτυχε το 2018 και θα τις πετύχει το 2019 σε τιμές 40-60% πάνω από το leaf. Μάρκετινγκ και προώθηση προϊόντων ονομάζεται αυτό. Όχι πρωτοπορία ή πρωτοτυπία ή οτιδήποτε άλλο. Μάθετε να ξεχωρίζεται αυτά τα πράγματα! Το παρόν το μέλλον και η μόνη ασχολία της Τεσλα είναι τα BEV και πιο συγκεκριμένα τα BEV Li-On. Πρέπει να προωθήσει αυτή την μόνη πηγή εσόδων της ο κόσμος να χαλάσει, είτε είναι βλακεία είτε όχι, παίζοντας all-in οτιδήποτε έχει! Η Nissan και οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία παίζουν σε πολλά ταμπλό, ψάχνουν αρκετές τεχνολογίες ταυτόχρονα οπότε δεν θα κάτσουν να προωθούν κάτι συγκεκριμένο λες και εξαρτάται η ζωή τους από αυτό, ούτε θα ποντάρουν ότι έχουν και δεν έχουν για να το προωθήσουν! 1 ώρα πριν, Skylined είπε Εσύ λαμβάνεις υπόψη ότι απέστειλε περισσότερα οχήματα από το προηγούμενο τρίμηνο; Αλλά ας περιμένουμε και άλλους τρεις μήνες. Και μετά τα ξαναλέμε Τα πόσα οχήματα απέστειλε λίγο ρόλο παίζει στο spreadsheet της Τεσλα. Το προηγούμενο τρίμηνο είχε 200εκ έσοδα από τα tickets ρύπων που αντάλλαξε. + απόλυσε το 10% των υπαλλήλων της + μείωση το R&D και άλλα τόσα πράγματα + πωλούσε πολύ πιο ακριβά αυτοκίνητα. Η μέση τιμή πώλησης πέφτει, όπως πέφτουν και τα εξτρά που βάζουν οι αγοραστές! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 5/1/2019 στις 4:05 ΜΜ, Whargoul είπε Το μόνο συναρπαστικό που κατάφερε να πετύχει, είναι να πουλά για $50-120 000 γδαρμένα αυτοκίνητα με 7mm gaps, και οι αγοραστές να πανηγυρίζουν κιόλας! Τα χει καταφερει τοσο καλα ο ατιμουτσικος που οχι μονο τα αγοραζουν, αλλα μετα δεν τα πουλανε κι ολας. https://cleantechnica.com/2019/01/06/tesla-model-3-used-car-stats-as-depressing-for-bmw-audi-as-new-car-sales/ Συγκρινοντας την αναλογια πωλησεων 2018 και μεταχειρισμενων 2018 μεταξυ Tesla model 3, BMW 3 και Audi A4, οι καταχοι BMW τα "ξεφορτωθηκαν" 40 φορες περισσοτερο και οι κατοχοι Audi 30 φορες περισσοτερο απο οσο οι κατοχοι Tesla! Καποιος να τους προειδοποιησει για τα panel gaps ρε παιδια, κριμα ειναι... Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από sattack 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, sattack είπε Τα χει καταφερει τοσο καλα ο ατιμουτσικος που οχι μονο τα αγοραζουν, αλλα μετα δεν τα πουλανε κι ολας. https://cleantechnica.com/2019/01/06/tesla-model-3-used-car-stats-as-depressing-for-bmw-audi-as-new-car-sales/ Συγκρινοντας την αναλογια πωλησεων 2018 και μεταχειρισμενων 2018 μεταξυ Tesla model 3, BMW 3 και Audi A4, οι καταχοι BMW τα "ξεφορτωθηκαν" 40 φορες περισσοτερο και οι κατοχοι Audi 30 φορες περισσοτερο απο οσο οι κατοχοι Tesla! Καποιος να τους προειδοποιησει για τα panel gaps ρε παιδια, κριμα ειναι... Συνειδητοποιείς ότι στη συγκεκριμένη "ανάλυση", ο κύριος όγκος των Model 3 είναι 0-6μηνών ενώ τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι τουλάχιστο 12, μην πούμε περισσότερο καθώς τα 2018 μοντέλα αρχίζουν να πωλούνται πριν την αλλαγή του χρόνου! Επίσεις καλό θα ήταν να ήξερες ότι το Bmw 3 σειρά. είναι μοντέλο του 2011, και ότι φέτος βγήκε η νέα! Αλλά οκ. Ότι μας βολέυει επιλέγουμε να κατανοούμε και να συγκρίνουμε. Στα μικρά γράμματα σημασία δεν δίνουμε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Whargoul είπε Συνειδητοποιείς ότι στη συγκεκριμένη "ανάλυση", ο κύριος όγκος των Model 3 είναι 0-6μηνών ενώ τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι τουλάχιστο 12, μην πούμε περισσότερο καθώς τα 2018 μοντέλα αρχίζουν να πωλούνται πριν την αλλαγή του χρόνου! Επίσεις καλό θα ήταν να ήξερες ότι το Bmw 3 σειρά. είναι μοντέλο του 2011, και ότι φέτος βγήκε η νέα! Αλλά οκ. Ότι μας βολέυει επιλέγουμε να κατανοούμε και να συγκρίνουμε. Στα μικρά γράμματα σημασία δεν δίνουμε! Πιστευεις οτι η τεραστια διαφορα αναλογιας(σχεδον 30 φορες περισσοτερα αναλογικα μεταχειρισμενα) ειναι λογω οτι ο ογκος των model 3 ειναι 0-6 μηνων και οχι 0-12 οπως των ανταγωνιστων; Αν κανουμε restrict το search και με χιλιομετρα εκτος απο year(ωστε να ελαχιστοποιηθει το φαινομενο που περιεγραψες), πιστεψεις οτι θα ανατραπει αυτη η τεραστια διαφορα; Επισης, πχ σε 6 μηνες αν κοιταξουμε για used αυτοκινητα αποκλειστικα του 2019, θα δουμε πολυ περισσοτερα model 3 απο audi a4, μιας και λογικα θα εχουν πωληθει πολυ περισσοτερα model 3 το 2019 και αρα θα υπαρχουν το ιδιο αναλογικα περισσοτερα used ? Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα