Fubar.gr Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 29 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Που το διάβασες αυτό; Γιατί στο blog της τελευταία φορά πόσταραν τον Νοέμβριο. Έχει πάψει επίσημα τις δραστηριότητες απο 1η Οκτωβρίου, ενώ θυμάμαι οτι είχαν ανακοινώσει οτι είναι προγραμματισμένη η διακοπή απο το καλοκαίρι Το οτι είναι λόγω του ρεύματος είναι δική μου υπόθεση. Οι πρώτες γκρίνιες για τους συχνούς χρήστες Supercharger είχαν αρχίσει ήδη απο το 2015, ενώ το 2017 και επίσημα απαγόρευσαν τη τζάμπα χρήση σε υπηρεσίες ταξί και άλλες επαγγελματικές χρήσεις. Μερικά ακόμα ενδιαφέροντα για την Tesloop απο εδώ: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/tesloop-and-new-supercharging-rules.104384/ Η Tesloop με όλο το τζάμπα ρεύμα και τις επισκευές στα πλαίσια της εγγύησης έχει κάνει ζημία στην Tesla, αντί να της βγάλει κέρδος. Παρόλα αυτά τους ανέχονταν για λόγους διαφήμισης.
Droulas13 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 31 λεπτά πριν, isay είπε Και συνεχίζουμε τα offtopic Απόκρυψη περιεχομένων Τώρα κατάλαβα τι θες να περάσεις σαν μήνυμα. Οτι επειδή το ποσοστο αυξησης στη 10ετια της Ελλαδος ειναι λάθος ΑΡΑ (λες οτι) είναι λάθος ΟΛΟΣ ο πινακας, άρα λες έμμεσα οτι η Γερμανια και Δανια δεν εχουν το ακριβότερο ρεύμα, οποτε σαν συμπέρασμα τα αιολ/φωτ δεν αυξάνουν το ρεύμα. Seriously; Δεν πάω να περάσω κάτι ως μήνυμα. Επί λέξει έγραψα: " Ο πίνακας όσον αφορά στην Ελλάδα, που έχω στοιχεία να συγκρίνω, είναι λάθος. Στην Ελλάδα το 2009 πλήρωνα την κιλοβατώρα κάτι λιγότερο από 10 λεπτά (με όλες τις χρεώσεις μέσα πλην δήμου και ερτ) και τώρα είμαι περίπου στα 15-16 λεπτά (είχε ξεπεράσει τα 17 λεπτά αλλά τα τελευταία 2 χρόνια έχει πέσει λόγω έκπτωσης συνέπειας). Δηλαδή η αύξηση είναι 50%-60% και όχι 11% που λέει ο πίνακας. "
sattack Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 4 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Στην αρχή λέγανε παραγγείλετε μέχρι 15 Οκτωβρίου για να προλάβετε την πλήρη επιδότηση. Μετά το κάνανε 30 Νοεμβρίου, Μετά 15 Δεκεμβρίου, και τώρα λένε παραγγείλετε μέχρι το τέλος του Δεκεμβρίου και αν δέν προλάβετε σας καλύπτουμε εμείς τη διαφορά της επιδότησης! Και δώρο 6 μήνες Supercharging και αν δέν κάνετε test drive άλλοι 3 μήνες! Και όλα αυτά ενώ η παραγωγή έχει πέσει και καταχωρούνται ελάχιστα νέα VINs. Όλα αυτά δείχνουν απελπισία και δραματική πτώση της ζήτησης. Ίσως κάνει ρεκόρ πωλήσεων αυτό το μήνα, αφού φαίνεται οτι ξεστοκάρει, αλλά απο τον επόμενο μηνα μάλλον δέν θα είναι καλά τα πράγματα. Στο 2019 λήγουν επιδοτήσεις και στην Κίνα και σε άλλες ευρωπαικές χώρες. Προτρεχεις. Ο καζαμιας λεει οτι πρεπει να περιμενετε ως το Φεβρουαριο που τα model3 πανε Ευρωπη για να διαπιστωσετε οτι εχει στερεψει η ζητηση στην Αμερικη και αρα η Τεσλα παει για φουντο. Στις 21/12/2018 στις 11:28 ΜΜ, sattack είπε Καζαμίας 2019 Ιανουαριος: Η Tesla ανακοινωνει νεο ρεκορ τριμηνου 100.000 πωλησεων. Ο isay στελνει συστημενη επιστολη στο SEC με αποδειξεις parking και φωτο google earth που τα δειχνουν γεματα Tesla, για να ερευνησουν τα ψευτικα στοιχεια πωλησεων. Φεβρουαριος: η Tesla ανακοινωνει νεο ρεκορ κερδων τριμηνου και τα πρωτα Tesla φευγουν με πλοιο για την Ευρωπη. Ο Whargoul δηλωνει οτι η Αμερικανικη αγορα στερεψε και το τελος ειναι κοντα.
Fubar.gr Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Στην Κίνα σκοπεύουν να κόψουν κατα 30% τις επιδοτήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων μεσα στο 2019 και εντελώς μέσα στο 2020 China to slash EV subsidies 30% next year Εντωμεταξύ, η Κινέζικη αγορά αυτοκινήτου που όλοι προέβλεπαν οτι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, δείχνει τα πρώτα σημάδια κάμψης China’s Car Slump Leaves Foreign Auto Makers With Idle Factories It has gotten so bad that at one Peugeot factory, skilled workers spend their days washing floors or attending Communist Party political study sessions at work. At a Ford plant, workers’ shifts have been reduced to a few days a month, according to employees. Now these auto makers face a painful dilemma: Abandon those big investments, or invest even more to turn around dying plants at an uncertain time in a crucial market. “Looking back, it wasn’t the right choice” to build new factories, said Paul Gong, an auto analyst at UBS Group AG . “No one was willing to predict that they might ever lose market share in China.” In the frenzy, some companies became complacent, assuming growth would be endless and easy to capture, according to Mr. Gong and other analysts. Then the growth evaporated. Sales grew 3% in 2017 and declined 2% in the first 11 months of 2018. Σε αυτό το κλίμα, η Tesla σκοπεύει να φτιάξει νέο εργοστάσιο στην Κίνα. Ή μήπως ήταν απλά ένα stock pump?
sattack Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δεν διαβαζεις τα αρθρα που ποσταρεις? Οι κινεζοι κοβουν τις επιδοτησεις στα χαμηλου range EV (το αρθρο σου λεει μειωνουν, αλλα θα τις καταρργησουν τελειως) για κατω απο 150χλμ, και θα τις αυξησουν κι ολας για τα μεγαλου range EV (δηλαδη τα Τesla). Ετσι κι αλλιως κατα τη γνωμη μου οι επιδοτησεις δεν παιζουν μεγαλο ρολο για την Tesla στην Κινα. Αυτο που παιζει μεγαλο ρολο ειναι οι φοροι. Οταν το Μαιο λεγανε οτι οι φοροι θα πεσουν απο 25% σε 15% η Tesla ξεπουλησε στη Σαγκαη οτι model S & X ειχε. Οταν μετα με τον εμπορικο πολεμο οι φοροι εκτιναχθηκαν στο 40% ειχε μεγαλο προβλημα, σε καποια στιγμη ανακοινωσε οτι θα επορροφησει η ιδια καποιο ποσοστο αυτης της αυξησης. Τωρα που ακουγεται οτι θα υπαρξει καποιου ειδους ανακωχη, με τους φορους ξανα στο 25%, αυτο καλυτερευει τα πραγματα. Αυτα τα ποσοστα φορων επιβαρυνουν ή ελαφρωνουν μεγαλυτερα ποσα απο οποιαδηποτε επιδοτηση. Οι κινεζικες επιδοτησεις ουσιαστικα αφορουν τα δικα τους μικρα φτηνα αυτοκινητακια, αλλα τωρα η κυβερνηση τους θελει να καταργησει τις επιδοτησεις στα εντελως της πλακας με κατω απο 150χλμ εμβελεια. Ακομα μεγαλυτερο ρολο βεβαια παιζει η κατασταση της οικονομιας. Μια γενικη πτωση, τα προβληματα του χρηματιστηριων που μπορει να φερουν υφεση, προφανως επηρρεαζουν τις πωλησεις ολων. Η προβλεψη ειναι οτι σε 3-5 χρονια η Κινα θα εχει μεσαια αστικη ταξη ισαριθμη με ολο τον πληθυσμο της Αμερικης, αλλα αν αλλαξουν τα πραγματα στην οικονομια, θα αλλαξει και αυτο. Προφανως ο Μusk ηξερε παντα τι θα συμβει και κανει σε ολα απατεωνιες... 1
isay Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Στη μακρά λίστα με τα "secured" προστιθεται και το "Κλήσεις secured" 🤣
Fubar.gr Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, sattack είπε Δεν διαβαζεις τα αρθρα που ποσταρεις? Οι κινεζοι κοβουν τις επιδοτησεις στα χαμηλου range EV (το αρθρο σου λεει μειωνουν, αλλα θα τις καταρργησουν τελειως) για κατω απο 150χλμ, και θα τις αυξησουν κι ολας για τα μεγαλου range EV (δηλαδη τα Τesla). Αυτό για την αύξηση των επιδοτήσεων στα long range και την μείωση στα short range μέσα στο 2019 έχει ανακοινωθεί απο μήνες πρίν. Αυτό που λέει η είδηση τώρα είναι οτι σκοπεύουν να μειώσουν τις επιδοτήσεις γενικά. Επομένως κάποια long range το 2019 ναί μεν θα πάρουν αύξηση της επιδότησης σε σχέση με το 2018, αλλά θα είναι μικρότερη απο την αρχικά αναμενόμενη. Παρεμπιπτόντως, οι Κινέζοι έχουν και εγχώρια long range, τα οποία έχουν και πολύ χαμηλότερη αρχική τιμή απο τα αντίστοιχα Tesla. 2 ώρες πριν, sattack είπε Προφανως ο Μusk ηξερε παντα τι θα συμβει και κανει σε ολα απατεωνιες... Η κάμψη των πωλήσεων είναι γνωστή εδώ και μήνες, τόσο σε Κίνα όσο και Αμερική. Ο Musk είπε πρίν λίγο καιρό οτι θα αγοράσει τα εργοστάσια που κλείνει η GM. Γιατι σε περιόδους οικονομικής στενότητας, αυτός που δέν αγοράζει το φτηνό αυτοκίνητο της GM θα αγοράσει το τριπλάσιου κόστους Tesla. Ο Musk γνωρίζει για αυτή την έκρηξη πωλήσεων που έρχεται, και γι αυτό προετοιμάζεται με νέα εργοστάσια σε Κίνα και Αμερική.
sattack Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Στις 26/12/2018 στις 6:58 ΜΜ, Fubar.gr είπε Η κάμψη των πωλήσεων είναι γνωστή εδώ και μήνες, τόσο σε Κίνα όσο και Αμερική. Ο Musk είπε πρίν λίγο καιρό οτι θα αγοράσει τα εργοστάσια που κλείνει η GM. Fake news? Τον Musk εχουν αρχισει να τον παρακαλανε. Οπως και σιγα σιγα αρχιζουν καποιοι, οπως ειχε πει ο Jay Leno, να λενε το αυτονοητο: all american εταιρεια, αμερικανοι εργατες, αμερικανικοι μισθοι. Σε συνδιασμο με ενα καλο και πρωτοποριακο προιον, θα ακουγονται τετοια ολο και περισσοτερο.
Vagosman Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μήπως ο καταναλωτής απλά περιμένει να δει τις τεχνολογικές εξελίξεις να τα ακουμπήσει σε ένα πιο γκατζετ αμάξι; Κούρασαν πια τα κουτιά με το τιμόνι. Φέρε τεχνολογία στην καμπίνα και στο καπώ. Νεο κρούσμα autobreak, απο τα διάφορα που εχω δει, αυτό ηταν το πιο προνοητικό. Είδε το πιο μπροστά αμάξι που φρέναρε και πρόλαβε την καραμπόλα. Δυνατό και σωστό φρενάρισμα που δεν θα γινόταν απο ανθρώπινο χειρισμό. Αυτές τις τεχνολογίες θέλουμε παντού. Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2018 από Vagosman 1
sattack Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Test drive απο κατι πληρωμενους cult members
sattack Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Forbes https://www.forbes.com/sites/johnparnell/2018/12/29/sale-of-massive-spanish-solar-farm-offers-glimpse-of-things-to-come/amp/ “What is so special about this project is that we will generate green electricity at market prices without any kind of subsidies, a first in Europe. We are therefore entering a new phase where the energy turnaround is concerned: solar power is now cheaper to produce than conventional power,” said Matthias Taft, senior energy executive at parent company BayWa AG. Αυτες οι ειδησεις θα πολλαπλασιαζονται μερα με τη μερα. Στις 24/12/2018 στις 1:18 ΜΜ, sattack είπε Οτι ηξερες πριν 10 χρονια ειναι αρχαιο και οτι ηξερες πριν 3 χρονια ειναι ηδη outdated. Στις 24/12/2018 στις 1:12 ΠΜ, sattack είπε Οτι ξερατε 10 χρονια πριν, τωρα ειναι αρχαιο. Solar & wind ειναι ΗΔΗ οι φτηνοτερες πηγες ενεργειας ανα MWh ΧΩΡΙΣ επιδοτησεις πλεον. Επεξ/σία 30 Δεκεμβρίου 2018 από sattack
Vagosman Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2018 Αυτό ήδη γίνεται και στην Ελλάδα. Οι παραγωγοί πουλάνε σε τιμές αγοράς και μάλιστα με πλειστηριασμό. Καμία επιδότηση. Μελλοντικά και εφόσον ανοίξει ο νόμος θα δοθεί premium στις μονάδες αποθήκευσης και σταθερότητας.
mechpanos Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, Vagosman είπε Αυτό ήδη γίνεται και στην Ελλάδα. Οι παραγωγοί πουλάνε σε τιμές αγοράς και μάλιστα με πλειστηριασμό. Καμία επιδότηση. Μελλοντικά και εφόσον ανοίξει ο νόμος θα δοθεί premium στις μονάδες αποθήκευσης και σταθερότητας. Premium δίνεται και τώρα για την "σταθερότητα"...ψάξε τους όρους ΑΔΙ (αποδεικτικά διαθ. ισχύος) και "διακοψιμότητα"....
sattack Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Πας ταξιδι? Σε περιμενουν στο ξενοδοχειο θεσεις με φορτιστή. Προς το παρον 3. Αργοτερα πολυ ευκολα μπορουν να βαλουν μεχρι και σε ολες. Καλη Χρονιά ! 1
Jimmy08 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Στις 15/12/2018 στις 1:57 ΜΜ, Vagosman είπε Ο άλλος με το νοικιάρικο πιθανά να ήταν ζορισμένη η μπαταρία, παλιό μοντέλο, πολύ κρύο. Νόμιζα πως οι μπαταρίες των Tesla δεν παθαίνουν τίποτα και όπως λέτε μπορούν άνετα να ξεπεράσουν τη διάρκεια ζωής του οχήματος. Τελικά ζοριζονται νωρίτερα από το αναμενόμενο; Στις 16/12/2018 στις 9:24 ΜΜ, pirmen56 είπε Όσο αυξάνεται το πλήθος των τεχνολογιών τόσο λιγότεροι ερευνητές θα αντιστοιχούν σε κάθε μία από αυτές, αν για ένα διάστημα ο πληθυσμός της γης παραμείνει στάσιμος. Πράγμα που δεν συμβαίνει. Όμως ο αριθμός των ερευνητών(δηλαδή των ανθρώπων) δεν μπορεί να αυξάνεται επ' άπειρον. Ούτε αυξάνεται στις ανεπτυγμένες χώρες όσο αυξανόταν στο παρελθόν. Οι ερευνητές παρατήρησαν όχι μόνο την εμφάνιση του νόμου της φθίνουσας απόδοσης σε υφιστάμενες τεχνολογίες, όπως π.χ. την ανάγκη όλο και περισσότερων ερευνητών για τον ίδιο ρυθμό σμίκρυνσης των τρανζίστορ. Αλλά και την αδυναμία των σύγχρονων ερευνητών να εισαγάγουν πραγματικά νέες και καινοτόμες τεχνολογίες. Διαπίστωσαν ότι οι εφευρέτες πρέπει να κάθονται όλο και περισσότερα χρόνια στα θρανία προκειμένου το μυαλό τους να γεμίσει παλιά γνώση ώστε να δημιουργήσει κατόπιν νέα. Παρατήρησε ότι στην εποχή μας βελτιώνουμε απλά τεχνολογίες παλαιότερων δεκαετιών. Εκτός αυτού, "παλούκια" προβλήματα όπως ο καρκίνος, η φθηνή αποθήκευση ενέργειας, η σύντηξη, το unsupervised learning κτλ. παραμένουν άλυτα παρά τους χιλιάδες επί χιλιάδων ερευνητών που ασχολούνται σε καθημερινή βάση. Φίλε μου κάποιος θα σε μπορούσε να σε χαρακτηρίσει και μηδενιστή με όλα αυτά που έγραψες. Απαξιωσες σχεδόν τα πάντα γύρω από την τεχνολογική πρόοδο. Παρόλα αυτά όμως, θα συμφωνήσω μαζί σου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα