Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

...

Άλλο ένα λίνκ, πιθανόν σε αυτό αναφέρεται ο @NT1G

Electric cars: 'Flexible' charging aims to cut costs

UK electric car drivers face paying more to charge at peak times

Και τα δύο λίνκ αναφέρονται στην ίδια είδηση, αλλά είναι οι δύο διαφορετικές όψεις του ίδιου νομίσματος. Αυτό που προτείνει ο Ofgem είναι η χρέωση του ρεύματος φόρτισης των ηλεκτρικών με τιμολόγιο time-of-use, όπως και στις βιομηχανίες. Αυτό είναι εφικτό να γίνει με τους σύγχρονους έξυπνους μετρητές και ανοίγει το δρόμο να μπαίνουν και άλλες χρεώσεις στο ρεύμα.

 

Αυτό έλεγα τελικά.

https://www.drive.gr/news/kosmos/inomeno-basileio-reyma-gia-ta-ilektrika-aytokinita-tha-forologeitai-xehorista

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

34 λεπτά πριν, sattack είπε

Απο το μυαλο σου τα βγαζεις για να δικαιολογηθεις, ποτε δεν εγραψα τη λεξη ασφαλεια για να τη σβησω μετα. Εγραψα για ευκολια στην οδηγηση και εννοουσα το one pedal driving. Η δικη μου επεξεργασια (που κανω πολυ συχνα και βρηκες τωρα σαν δικαιολογια) ηταν 16 ωρες πριν και η δικη σου απαντηση ειναι 10 ωρες πριν. Η ντροπη ειναι ολη δικη σου που κατηγορεις με ψεμματα αλλους.

ποια δικαιολογια λες και εχω κομματι στην πιτα και με νοιαζει. Το ποτε ειδα οτι με εκανες quote κ διαβασα τι απαντησες (3 το ξημερωμα) με το ποτε σου απαντησα (το πρωι) ειναι διαφορετικα πραγματα. Σ αυτο που ειπα πολυ βολικα δεν απαντησες βεβαια, αρκεστηκες στο λαικ σε κατι που ειπε τριτος που δεν προσεφερε και τιποτα στην κουβεντα... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Αυτοί οι μεγάλοι μετασχηματιστές είναι κυρίως στο κέντρο της Αθήνας, οπου λόγω έλλειψης χώρου ο ΔΕΔΔΗΕ μισθώνει ισόγεια/υπόγεια σε πολυκατοικίες ιδιωτών ή σε δημόσια κτίρια και εξυπηρετούν την ευρύτερη περιοχή.

Πιό έξω στα προάστια που δέν υπάρχει πρόβλημα χώρου,  χρησιμοποιούνται οι μικρότεροι εναέριοι μετασχηματιστές στις διπλές κολώνες.

Ναι αλλα οτι υπαρχουν μεγαλοι μετασχηματιστες εντος πολεων, δεν ειναι λυση στο προβλημα για τη φορτιση που ανέφερες? Αφου υπαρχει μεγαλο φορτιο εντος πολης μεσω των σταθμων αυτών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, mechpanos είπε

Όχι, δεν ισχύει αυτό!!! Ο βιομηχανικός καταναλωτής που κάνει μεγάλα φορτία, αγοράζει ΠΟΛΥ φθηνότερα από τον οικιακό ειδικά τώρα με τους εναλλακτικούς παρόχους ακόμα και κάτω του κόστους για την ΔΕΗ.

 

Δέν το έχω ψάξει τώρα με τους εναλλακτικούς πάροχους, αλλά παλιότερα με τα επαγγελματικά τιμολόγια της ΔΕΗ είχα υπολογίσει οτι αν πχ αλλάξεις τις λάμπες πυρακτώσεως με οικονομίας, θα έχεις στην πραγματικότητα μεγαλύτερες χρεώσεις λόγω συνφ.

 

12 ώρες πριν, mmmpii είπε

Ναι αλλα οτι υπαρχουν μεγαλοι μετασχηματιστες εντος πολεων, δεν ειναι λυση στο προβλημα για τη φορτιση που ανέφερες? Αφου υπαρχει μεγαλο φορτιο εντος πολης μεσω των σταθμων αυτών.

 

Μπορεί να είναι μεγάλοι, αλλά είναι διαστασιολογημένοι για συγκεκριμένα φορτία, και είναι σχεδόν σίγουρο οτι δέν μπορούν να δεχτούν τα επιπλέον φορτία των φορτιστών.

Οι μετασχηματιστές δέν λειτουργούν αποδοτικά στα χαμηλά φορτία, γι αυτό δέν βάζουν προκαταβολικά μεγαλύτερους για να καλύψουν την πιθανή μελλοντική ζήτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Δέν το έχω ψάξει τώρα με τους εναλλακτικούς πάροχους, αλλά παλιότερα με τα επαγγελματικά τιμολόγια της ΔΕΗ είχα υπολογίσει οτι αν πχ αλλάξεις τις λάμπες πυρακτώσεως με οικονομίας, θα έχεις στην πραγματικότητα μεγαλύτερες χρεώσεις λόγω συνφ

Βάζεις αντιστάθμιση! 

 

Καλά Χριστούγεννα σε όλους σας!!!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, isay είπε

Αρχίσαμε πάλι τα παιχνιδάκια ...

θα προσθέσω μονο το παρακατω και θα σταματήσω το offtopic. Υπάρχουν αλλα θεματα συζητησης που εχει υπεραναλυθει το θεμα και αν θες το συνεχιζουμε εκει. Εδώ μιλάμε για τις "φουσκες" του supreme leader, δεν ειναι αναγκη να μαζέψουμε και αλλες "φουσκες"

Το παρακάτω δειχνει το κόστος ρεύματος ανα χώρα και για οσους θελουν να το ψάξουν παραπάνω Γερμανια και Δανία εχουν το μεγαλύτερο ποσοστό σε αιολικα/φωτοβολταικά. 

elctricity-prices-europe-2017.png

Ο πίνακας όσον αφορά στην Ελλάδα, που έχω στοιχεία να συγκρίνω, είναι λάθος. Στην Ελλάδα το 2009 πλήρωνα την κιλοβατώρα κάτι λιγότερο από 10 λεπτά (με όλες τις χρεώσεις μέσα πλην δήμου και ερτ) και τώρα είμαι περίπου στα 15-16 λεπτά (είχε ξεπεράσει τα 17 λεπτά αλλά τα τελευταία 2 χρόνια έχει πέσει λόγω έκπτωσης συνέπειας). Δηλαδή η αύξηση είναι 50%-60% και όχι 11% που λέει ο πίνακας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Ο πίνακας όσον αφορά στην Ελλάδα, που έχω στοιχεία να συγκρίνω, είναι λάθος. Στην Ελλάδα το 2009 πλήρωνα την κιλοβατώρα κάτι λιγότερο από 10 λεπτά (με όλες τις χρεώσεις μέσα πλην δήμου και ερτ) και τώρα είμαι περίπου στα 15-16 λεπτά (είχε ξεπεράσει τα 17 λεπτά αλλά τα τελευταία 2 χρόνια έχει πέσει λόγω έκπτωσης συνέπειας). Δηλαδή η αύξηση είναι 50%-60% και όχι 11% που λέει ο πίνακας.

Μήπως εννοεί την τιμή χωρίς τις πρόσθετες χρεώσεις; παλιά (2009) πλήρωνα τομή Kwh επί δυο ενώ τώρα επί τρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler

 

15 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Ο πίνακας όσον αφορά στην Ελλάδα, που έχω στοιχεία να συγκρίνω, είναι λάθος. Στην Ελλάδα το 2009 πλήρωνα την κιλοβατώρα κάτι λιγότερο από 10 λεπτά (με όλες τις χρεώσεις μέσα πλην δήμου και ερτ) και τώρα είμαι περίπου στα 15-16 λεπτά (είχε ξεπεράσει τα 17 λεπτά αλλά τα τελευταία 2 χρόνια έχει πέσει λόγω έκπτωσης συνέπειας). Δηλαδή η αύξηση είναι 50%-60% και όχι 11% που λέει ο πίνακας.

Ο λογαριασμος που πληρώνεις τώρα ειναι μονο οι KWh * 0,12 συν το παγιο; Τις χρεώσεις υπερ τριτων (και δε μιλώ για ερτ-δημο αλλα για δικτυο και απε) δεν τις πληρώνεις εσύ-εγω-όλοι μας; Οταν λέμε κοστος ρεύματος δεν μιλάμε για την τιμή πώλησης τεμαχίου αλλά το συνολικο κόστος. Αν ακολούθησουμε τη δική σου λογική τοτε η βενζίνη στην Ελλάδα ειναι πάμφθηνη (προ φόρων βέβαια).

Μου θυμισες τώρα μια αναλογη συνομιλία που ειχα παλιοτερα σε κάποιο θέμα με απε, οπου εκει κάποιος συμφορουμίτης (δεν θυμάμαι το id του) ειπε (στο περιπου γιατί βαριέμαι να ψάχνω) "Το κοστος ρεύματος στη Δανία ειναι φθηνότατο αν δεν υπολογίσεις τους φόρους". Έλα όμως που και εκει πληρώνουν ΟΛΟ το λογαριασμό και οχι μονο την καθαρή αξια.

 

 

Το παραπάνω σε spoiler γιατί συνεχίζει να ειναι offtopic με το θέμα της tesla

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/12/2018 στις 9:22 ΠΜ, mechpanos είπε

Βάζεις αντιστάθμιση! 

Καλά Χριστούγεννα σε όλους σας!!!

Οι κλασσικές μέθοδοι αντιστάθμισης όπως στους κινητήρες ή τις λάμπες φθορισμού δέν λειτουργούν εδώ.

Οι λάμπες οικονομίας είναι μή γραμμικό φορτίο, δηλαδή το πρόβλημα δέν είναι οτι απλά το ρεύμα εχει διαφορά φάσης με την τάση, αλλά οτι δέν είναι κάν ημίτονοειδής κυματομορφή.

Σε αυτές τις περιπτώσεις η διόρθωση πρέπει να γίνεται μέσα στην ίδια τη συσκευή, με κάποια διάταξη active ή passive PFC, όπως τα τροφοδοτικά του υπολογιστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλη χρονια! 

Μια βδομαδουλα εμεινε για να ανακοινωθουν οι πωλησεις...

https://mobile.twitter.com/Tesla

 

DvGDSJbWsAUdxo0.jpeg

DvTG20vX0AESJou.jpeg

DvTG20xXgAE1fgS.jpeg

 

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, sattack είπε

 

Καλη χρονια

Μια βδομαδουλα εμεινε για να ανακοινωθουν οι πωλησεις

 

Καλά μην αγχώνεσαι...

Αν είναι χαμηλά θα πανηγυρίζουν οι γνωστοί haters αν είναι ψηλά θα σου πουν ότι τα νούμερα είναι μαγειρεμένα 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, isay είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Ο λογαριασμος που πληρώνεις τώρα ειναι μονο οι KWh * 0,12 συν το παγιο; Τις χρεώσεις υπερ τριτων (και δε μιλώ για ερτ-δημο αλλα για δικτυο και απε) δεν τις πληρώνεις εσύ-εγω-όλοι μας; Οταν λέμε κοστος ρεύματος δεν μιλάμε για την τιμή πώλησης τεμαχίου αλλά το συνολικο κόστος. Αν ακολούθησουμε τη δική σου λογική τοτε η βενζίνη στην Ελλάδα ειναι πάμφθηνη (προ φόρων βέβαια).

Μου θυμισες τώρα μια αναλογη συνομιλία που ειχα παλιοτερα σε κάποιο θέμα με απε, οπου εκει κάποιος συμφορουμίτης (δεν θυμάμαι το id του) ειπε (στο περιπου γιατί βαριέμαι να ψάχνω) "Το κοστος ρεύματος στη Δανία ειναι φθηνότατο αν δεν υπολογίσεις τους φόρους". Έλα όμως που και εκει πληρώνουν ΟΛΟ το λογαριασμό και οχι μονο την καθαρή αξια.

Το παραπάνω σε spoiler γιατί συνεχίζει να ειναι offtopic με το θέμα της tesla

Spoiler

 

2088490377_20091.jpg.068430b1ca889190c11b7b4d27cff37a.jpg

 

2044545971_20092.jpg.f52578b7bba1090fd83d75b63e4ab5c1.jpg

 

719850358_20181.jpg.096d5f75c1307b4e779b638d8cfe5b04.jpg

 

1036935088_20182.jpg.66ee730d401ebf4b3b4f423b35973857.jpg

 

2009

Ρεύμα έναντι: 46,35 ευρώ

Ρεύμα εκκαθαριστικού: 96,85 ευρώ

Σύνολο: 46,35 + 96,85 = 143,2 ευρώ

Κατανάλωση: 1123 + 331 = 1454 κιλοβατώρες

Τιμή κιλοβατώρας 2009 : 143,2 / 1454 = 0,0985 δηλαδή 9,85 λεπτά

 

2018

Ρεύμα έναντι: -16,59 + 66,66 + 6,51 = 56,58 ευρώ

Ρεύμα εκκαθαριστικού: 132,17 + 75,9 -66,66 + 4,09 + 18,8 = 164,3 ευρώ

Σύνολο: 56,58 + 164,3 = 220,88 ευρώ

Κατανάλωση: 1027 + 427 = 1454 (σατανική σύμπτωση, κατανάλωσα το ίδιο!!)

Τιμή κιλοβατώρας 2018 : 220,88 / 1454 = 0,1519 δηλαδή 15,19 λεπτά

 

Αύξηση; (15,19 - 9,85)/9,85 = 54%

 

Εξήγησέ μου τώρα που κάνω λάθος

 

ΥΓ. Το 2009 είχα μεγαλύτερη κατανάλωση ημέρας από το 2018, άρα η αύξηση είναι και λίγο μεγαλύτερη από 54% με ίδια κατανάλωση ρεύματος ημέρας/νύχτας

 

Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/12/2018 στις 8:57 ΜΜ, Droulas13 είπε

Αναφέρεσαι σε ένα από τα tesla της tesloop.

Ξεχνάς όμως ότι 2 model x της έχουν διανύσει 300.000 μίλια, δηλαδή 480.000 χλμ με την αρχική μπαταρία (degradation μολις 10-12%) και τα αρχικά drive units. Επίσης 4 ακόμα model x έχουν διανύσει 200.000 μίλια, δηλαδή 320.000 χλμ με την αρχική μπαταρία και τα αρχικά drive units. Και αυτά τα νούμερα τα έχει πετύχει με 4 καθημερινές φορτίσεις στο 95% και όλες στα superchargers, που υποτίθεται φθείρουν περισσότερο την μπαταρία.

https://www.tesloop.com/blog/2018/7/16/tesloops-tesla-model-s-surpasses-400000-miles-643737-kilometers

Back in June 2018 one of Tesloop’s Model X 90Ds, dubbed Rex, achieved 300,000 miles on its original battery and drive units in 1.75 years. Battery degradation over the 300,000 miles was ~10%. Tesloop has also included the Model X’s full service record, see here. Since achieving the milestone the Model X’s rear drive unit has been replaced.

Tesloop also has had 5 other Model Xs that have each traveled over 200,000 miles on their original batteries and drive units. The vehicles are under the standard 8 year warranty. Tesloop does not have and never has had any extra service deals, warranties or agreements with Tesla.

και λίγο καιρό μετά:

https://www.tesloop.com/blog/2018/8/2/model-x-90d-300000-miles-in-two-years

Tesloop’s black Model X 90D, named Deuxy (“Doo-ee”), officially crossed the 300,000 mile mark (482803.2 km). This is Tesloop’s second Model X 90D to achieve this milestone. (...) The vehicle has driven all 300,000 miles on its original battery and drive units

 

Αυτό το διάγραμμα δείχνει την πτώση χωρητικότητας σε σχέση με τους κύκλους στα κελιά NCA της Panasonic, οπώς αυτά που χρησιμοποιούνται στις μπαταρίες της Tesla

pana.jpg.0f8ccd0248f7e83bc64d34a94ca28e63.jpg

Το διάγραμμα σταματάει στους 500 κύκλους και περίπου 40% μείωση χωρητικότητας, αλλά σε ένα αυτοκίνητο η μπαταρία δέν θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί αν φτάσει σε τόσο χαμηλά επίπεδα, οπότε η μέγιστη ανεκτή πτώση είναι γύρω στο 20% ή περίπου 300 κύκλοι.

Το διάγραμμα υπολογίζει φόρτιση 0,5C και εκφόρτιση 1C. Στην πράξη γίνεται το αντίθετο, καθώς η φορτιση σε Supercharger είναι κοντά στο 1C, ενώ η εκφόρτιση κατα την οδήγηση είναι πιό κοντά στο 0,5C. Δέν αλλάζει κάτι ουσιαστικό όμως.

Το παραπάνω διάγραμμα αφορά πλήρη φόρτιση-εκφόρτιση απο 0 εώς 100%. Αν περιορίσουμε το State of Charge window, αυξάνονται οι κύκλοι. Απο εδώ: https://batteryuniversity.com/learn/article/how_to_prolong_lithium_based_batteries

cycles.JPG.8e0449d19cf94c04e5e16e52366a241f.JPG

H Tesla στα S/X χρησιμοποιεί SoC window κάπου στα 80-85%, επομένως οι κύκλοι γίνονται 850 - 1500

Κάθε κύκλος φόρτισης στα 90αρια τέσλα βγάζει ~300 μίλια, επομένως τα μίλια που μπορούν να βγάλουν βάσει των κύκλων είναι 255000 εώς 450000

Τα παραπάνω νούμερα όμως δέν υπολογίζουν καθόλου aging effects και θεωρούν τη θερμοκρασία σταθερή στους 25 βαθμούς.

Τα αυτοκίνητα της Tesloop βγάλανε τόσα μίλια γιατι τα κάνανε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, πρίν προλάβει να γίνει εμφανής η ημερολογιακή φθορά της μπαταρίας.

Εν κατακλείδι, μήν περιμένετε να βγάλουν και πολλά μίλια και πολλά χρόνια, θα είναι η το ένα ή το άλλο, ή κάτι ενδιάμεσο.

 

Αυτός είναι στην δεύτερη μπαταρία του με λιγότερα απο 100 χιλιάδες μίλια. Το αυτοκίνητο είναι ~5 χρονών.

tw.jpeg.9c8471dc442a07cfec3038f91e331ac0.jpeg

 

Το Model X του Nyland άλλαξε μπαταρία μετά απο 1 χρόνο στα μόλις 67000 μίλια, λόγω του τρέηλερ που τραβούσε.

 

Τα παραδείγματα είναι άπειρα και τα νούμερα δέν είναι ενθαρυντικά.

H Tesloop επαψε τις δραστηριότητες της πρίν λίγους μήνες, καθώς η Tesla της έκοψε το τζάμπα ρεύμα και όλο το business case βασιζόταν σε αυτό. Οπότε ποτέ δεν θα μάθουμε πόσο θα αντέξουν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της, πάντως τα μέχρι τώρα δεδομένα δέν δείχνουν κάτι πέρα απο το αναμενόμενο.

1 ώρα πριν, sattack είπε

Μια βδομαδουλα εμεινε για να ανακοινωθουν οι πωλησεις...

 

Στην αρχή λέγανε παραγγείλετε μέχρι 15 Οκτωβρίου για να προλάβετε την πλήρη επιδότηση. Μετά το κάνανε 30 Νοεμβρίου, Μετά 15 Δεκεμβρίου, και τώρα λένε παραγγείλετε μέχρι το τέλος του Δεκεμβρίου και αν δέν προλάβετε σας καλύπτουμε εμείς τη διαφορά της επιδότησης!

Και δώρο 6 μήνες Supercharging και αν δέν κάνετε test drive άλλοι 3 μήνες!

Και όλα αυτά ενώ η παραγωγή έχει πέσει και καταχωρούνται ελάχιστα νέα VINs.

Όλα αυτά δείχνουν απελπισία και δραματική πτώση της ζήτησης. Ίσως κάνει ρεκόρ πωλήσεων αυτό το μήνα, αφού φαίνεται οτι ξεστοκάρει, αλλά απο τον επόμενο μηνα μάλλον δέν θα είναι καλά τα πράγματα. Στο 2019 λήγουν επιδοτήσεις και στην Κίνα και σε άλλες ευρωπαικές χώρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

H Tesloop επαψε τις δραστηριότητες της πρίν λίγους μήνες, καθώς η Tesla της έκοψε το τζάμπα ρεύμα και όλο το business case βασιζόταν σε αυτό. Οπότε ποτέ δεν θα μάθουμε πόσο θα αντέξουν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της, πάντως τα μέχρι τώρα δεδομένα δέν δείχνουν κάτι πέρα απο το αναμενόμενο.

Που το διάβασες αυτό; Γιατί στο blog της τελευταία φορά πόσταραν τον Νοέμβριο.

Η tesla στα x/s έχουν αλλάξει δύο φορές χημεία. Από το 2016 χρησιμοποιούνται τα 3ης γενιάς cell. Οπότε είναι νωρίς ακόμα για αρνητικά συμπεράσματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και συνεχίζουμε τα offtopic

Spoiler

Τώρα κατάλαβα τι θες να περάσεις σαν μήνυμα. Οτι επειδή το ποσοστο αυξησης στη 10ετια της Ελλαδος ειναι λάθος ΑΡΑ (λες οτι) είναι λάθος ΟΛΟΣ ο πινακας, άρα λες έμμεσα οτι  η Γερμανια και Δανια δεν εχουν το ακριβότερο ρεύμα, οποτε σαν συμπέρασμα τα αιολ/φωτ δεν αυξάνουν το ρεύμα.

Seriously; 

Ωραία δες αλλο ένα πιο απλοποιημένο γράφημα, πάλι απο EU STATS -> https://ec.europa.eu/eurostat/documents/10186/8482435/Q12017_electricity_prices_graphics.pdf

και με λιγο googling θα βρεις πολυ περισσότερα.

Εφόσον Γερμανια και Δανία εχουν τεράστιο ποσοστό διείσδυσης αιολικών/φωτοβ, με πολλές διασυνδεσεις με αλλες χώρες, δεν θα έπρεπε το ρεύμα να ειναι πάμφθηνο; Ελα όμως που στην πράξη φαίνεται το αναποδο.

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

 

2009

  • Σύνολο: 46,35 + 96,85 = 143,2 ευρώ
  • Κατανάλωση: 1123 + 331 = 1454 κιλοβατώρες

2018

  • Σύνολο: 56,58 + 164,3 = 220,88 ευρώ
  • Κατανάλωση: 1027 + 427 = 1454 (σατανική σύμπτωση, κατανάλωσα το ίδιο!!)

Εξήγησέ μου τώρα που κάνω λάθος

Η συγκριση με τα έτη και τα νουμερα που έβαλες ειναι ιδανική για να δείξει αυτό που λεω (πάντως μπραβο σου που μπήκες στον κόπο να βρεις και να ανεβάσεις το αρχειο λογαριασμων). Να τονίσω οτι ο νόμος για ΑΙΟΛ/ΦΒ μπήκε στην Ελλάδα το 2009 (αυτός με τα μακροχρονια συμβόλαια καθορισμένης ταρίφας και την υποχρεωτική κατα προτεραιότητα αγορά ολης της παραγωγής, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιήθηκε). Δεκα χρόνια μετα και με τοσες εγκατάστάσεις ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ θα έπρεπε το ρεύμα να μας κοστίζει φθηνότερα, έλα όμως που και στο δικό σου λογαριασμο, για ίδια κατανάλωση, βλέπεις αυξηση κοντά στο 70% χωρίς να έχει αλλάξει το προϊόν ή η ποιότητα αυτου. 

Και το ρεύμα δεν ειναι ειδος πολυτελείας. Είναι βασική κολόνα ανάπτυξης και λειτουργίας της οικονομιας και κοινωνίας. Ενεργειακή φτώχεια (λογω κόστους ή έλλειψης) οδηγεί σε μαρασμο.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...