Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Καζαμίας 2019
 
Ιανουαριος: Η Tesla ανακοινωνει νεο ρεκορ τριμηνου 100.000 πωλησεων. Ο isay στελνει συστημενη επιστολη στο SEC με αποδειξεις parking και φωτο google earth που τα δειχνουν γεματα Tesla, για να ερευνησουν τα ψευτικα στοιχεια πωλησεων.
 
Φεβρουαριος: η Tesla ανακοινωνει νεο ρεκορ κερδων τριμηνου και τα πρωτα Tesla φευγουν με πλοιο για την Ευρωπη. Ο Whargoul δηλωνει οτι η Αμερικανικη αγορα στερεψε και το τελος ειναι κοντα.
 
Μαρτιος: Τα πρωτα Tesla πωλουνται και αρχιζουν να κυκλοφορουν στην Ευρωπη. Ο isay κατηγορει την ΕΕ οτι υπεκυψε στις απειλες του Τραμπ και εξεδωσε παρανομα πιστοποιητικα σε infotainment παιχνιδοκονσολες σκοτωστρες να κυκλοφορουν στους ευρωπαικους δρομους.
 
Απριλιος: Νεο ρεκορ πωλησεων 120.000 και η μετοχη γραφει νεο υψηλο 420$ την ωρα που ολος ο υπολοιπος Nasdaq εχει κατρακυλησει σε επιπεδα 2016. Η Τesla που σκοπευε να ξεπληρωσει το δανειο με 50-50 μετοχες-μετρητα τωρα δινει μονο λιγες μετοχες, ξοφλαει, και εχει και στην ακρη και 8δις ρευστο. Ο Whargoul κατηγορει το αμερικανικο χρηματιστικο συστημα που κανει φουσκες με εταιρειες στα προθυρα της καταρρευσης και δηλωνει οτι μπορει να χαθηκε ενα match point αλλα το τελος ειναι κοντα.
 
Μαιος: Η Tesla παρουσιαζει το model Υ και εχει 200.000 "τυφλες" κρατησεις απο την προηγουμενη μερα, 400.000 σε 2 μερες και 600.000 σε μια εβδομαδα. Ο Fubar δηλωνει οτι αυτα ειναι φουμαρα και οτι δεν υπαρχουν διαθεσιμες τοσες πολλες μπαταριες σε τοσο χαμηλες τιμες. Ο  Whargoul συμφωνει, διοτι αλλωστε που ειναι και το model 3 των 35.000?
 
Ιουνιος: Η Tesla ανακοινωνει την εναρξη παραδοσεων για το model3 των 35.000 στην Αμερικη. Ο Fubar δηλωνει οτι τωρα η Tesla μπαινει για τα καλα μεσα για καθε αυτοκινητο που παραγει. Ο Whargoul δηλωνει το model3 των 35.000 ειναι ενδειξη αδυναμιας μιας και τελειωσαν οι αγοραστες των ακριβων εκδοσεων και το τελος ειναι κοντα.
 
Ιουλιος: Η Tesla ανακοινωνει νεο ρεκορ πωλησεων και κερδων τριμηνου. Η μετοχη εχει ξεπερασει τα 500$ την ωρα που η χρηματιστηριακη κριση εχει ριξει ολες τις αλλες μετοχες σε επιπεδα 2015. Ο isay δηλωνει σιγουρος οτι δεν κρυβεται η αληθεια για τον παλιοχαρακτηρα τον Musk και το επομενο tweet του θα στειλει την μετοχη στα ταρταρα που της αξιζει.
 
Αυγουστος: ο κοσμος βαρεθηκε να ποσταρει φωτο απο τα tesla που εχουν γεμισει τους δρομους σε Αμερικη, Ευρωπη και Ασια και εχει παει για μπανια. Ο Fubar δηλωνει οτι τωρα φαινεται η ελλειψη μπαταριων σε χαμηλες τιμες, ποσταρει 15 σελιδες PDF που δειχνουν οτι οι τιμες στις μπαταριες δεν γινεται να πεσουν αλλο και δηλωνει οτι γι αυτο και ολες οι ανακοινωσεις μοντελων ειναι hype και κανεις δε θα χτισει φαραωνικα εργοστασια γιατι δεν βγαινει.
 
Σεπτεβριος: Η Tesla ανακοινωνει οτι το πρωτο κομματι του  εργοστασιου gigafactory 3 στην Κινα ειναι ετοιμο, 1 χρονο πριν το αρχικο προγραμμα, και τα πρωτα κινεζικα model 3 βγαινουν απο την γραμμη παραγωγης. O Fubar δηλωνει οτι η Tesla χωνεται ακομα πιο βαθεια μεσα για καθε αυτοκινητο που παραγει, ο isay δηλωνει οτι τα κινεζικα model3 θα εκραγουν στην πρωτη φορτιση και ο Whargoul συμφωνει και με τους 2 και δηλωνει οτι το τελος ειναι κοντα.
 
Οκτωβριος: η Tesla ανακοινωνει νεα ρεκορ πωλησεων και κερδων και παρουσιαζει το pickup truck που κανει 800.000 κρατησεις στην Αμερικη. O Fubar καταγγελει το ponzi scheme αφου οι μπαταριες δεν φτανουν σε ποσοτητα και σε τιμη για τετοια σχεδια και ο isay συμφωνει αφου αλλωστε ακομα δεν εχουν φτιαξει ουτε το model Y. 
 
Νοεμβριος: η Tesla ανακοινωνει τις πρωτες παραδοσεις model Y στην Aμερικη. O Fubar ψαχνει τα δελτια καιρου για να δει ποσοι θα μεινουν στα χιονια απο μπαταρια και ο isay δηλωνει σιγουρος οτι στην πρωτη λακουβα θα αρχισουν να πεφτουν οι προφυλακτηρες και οτι οι οδηγοι να προσεχουν τα χερια τους μην βγουν κατα λαθος εξω απο τα πανελ gaps.
 
Δεκεμβριος: η Tesla ανακοινωνει οτι το gigafactory 3 στην Κινα παραγει φουλ και model 3 και model Y. O isay δηλωνει ανησυχος πως κυκλοφορουν οι οδηγοι στους δρομους οταν το 1 στα 2 αυτοκινητα ειναι Tesla σκοτωστρα, ο Fubar ανεβαζει ενα PDF 85 σελιδων που αποδεικνυει οτι οι τιμες στις μπαταριες δεν εχουν πεσει στα αληθεια και η Tesla μπαινει μεσα και ο Whargoul συμφωνει και δηλωνει οτι το τελος ειναι κοντα.  
 
 
Καλα Χριστουγεννα και καλη χρονια!
 
 
 
 
Επεξ/σία από sattack
ορθογραφια
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 20/12/2018 στις 3:13 ΜΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δηλαδη οι εταιριες που χρησιμοποιουν ρευμα για να παραγουν υπηρεσίες-προιοντα πως παιρνουν?Η μηπως είναι με το οικιακο?Προφανως φτιαχνουν καποια ειδικη εγκατασταση η καποιον υποσθατμο. Επισης ένα παρκιν με μολις 8 θεσεις δεν το λες και μικρο που συναντάς ανετα σε μια πολυκατοικια η καπου αλλου...Συνηθως 3-4-5 θεσεις εχουν… Αν εχεις ένα αυτοκινητο η δυο η ακομα και 3 στην ιδια πολυκατοικια φανταζομαι το πρόβλημα λυνεται με ένα 3φασικο και απλα να φορτιζουν διαφορετικς ωρες...Αλλα αν φτασουμε να υπαρχουν 2-3 τεσλα σε κάθε πολυκατοικια σιγουρα η φορτιση δεν θα είναι πρόβλημα.

 

Το οικιακό ρεύμα γενικά επιδοτείται ενώ το επαγγελματικό/βιομηχανικό χρεώνεται ακριβότερα. Και μπορεί στους τιμοκαταλόγους να φαίνεται οτι η βιομηχανική κιλοβατώρα είναι φτηνότερη, όμως υπάρχουν επιπλέον πάγια και χρεώσεις που συνολικά αυξάνουν κατα πολύ την τιμή.

Άλλωστε, τα οικιακά φορτία είναι μικρά ή/και με μικρό ταυτοχρονισμό, οπότε δέν δημιουργούν μεγάλη επιβάρυνση στο δίκτυο. Γι αυτό και οι οικιακοί χρήστες δέν επιβαρύνονται με συντελεστή ισχύος, χρεωστέα ζήτηση κτλ. Και γι αυτό το λόγο, τα δικτυα ηλεκτρισμού στις οικιακές περιοχές είναι σχετικά αδύναμα.

Μία ενεργοβόρα επιχείρηση θα πρέπει αναγκαστικά να εγκατασταθεί σε μία βιομηχανική περιοχή οπου το δίκτυο έχει τις κατάλληλες υποδομές να την καλύψει. Ιδιαίτερα ενεργοβόρες δραστηριότητες, όπως παραγωγή αλουμινίου, έχουν συνήθως δικές τους ηλεκροπαραγωγες μονάδες.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα φέρουν ένος βιομηχανικού τύπου φορτίο μέσα στις πόλεις. Ένας και μόνο "αργός" ταχυφορτιστής των 50KW μπορεί να βγάλει εκτός λειτουργίας ένα τοπικό υποδίκτυο, καθώς αυτά εξυπηρετούνται απο μετασχηματιστές 100-150 KVA. Ακόμα και στην αργή φόρτιση, μπορεί η ισχύς να μήν είναι μεγαλύτερη απο ενός θερμοσίφωνα, αλλά έχει 100% συντελεστή ταυτοχρονισμού, καθώς θα λειτουργεί σε αυτή την ισχύ συνεχόμενα για τις 5-6-7 ώρες της φόρτισης. Αντίθετα, ο θερμοσίφωνας ανάβει για κανα 30λεπτο και μετά μένει σβηστός.

Δέν είναι τεχνικά άλυτο το πρόβλημα, αλλά θα χρειαστεί ενίσχυση του δικτύου και αυτό έχει σημαντικό οικονομικό κόστος. Μπορεί εύκολα να κάνει το ρεύμα φόρτισης πιό ακριβό απο τη βενζίνη.

Αυτή τη στιγμή είναι πολύ λίγα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δέν φαίνεται το πρόβλημα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιθανον. Ποια ειναι η διαφορά: Αυτα δεν αφορουν τον Joe ή το Μητσο που αγορασε ενα EV. Ουτε αυτους που ακομα δεν αγορασαν. Και οι μεν και οι δε θελουν να βαζουν οτι τους καπνισει στη μπριζα και να δουλευει. Και δεν θα βγει κανενας utility να πει μην αγοραζετε EV γιατι ζοριζομαι. Ισα ισα, που το αντιθετο λενε ηδη, τριβουμε τα χερια μας να παρουμε εμεις το μεριδιο που τωρα παιρνουν οι πετρελαιαδες. 

Για τον δε Xi, οχι μονο δεν θα του πει κανεις μην παιρνεις EV γιατι δεν μας φτανει το ρευμα, αλλα αντιθετως του λενε αν θες ICE μπες σε κληρωση για αδεια κυκλοφοριας με πιθανοτητες 1/200 και τιμη οσο και το ICE σου (ή και εντελως απαγορευμενο ηδη σε καποιες μεγαλες πολεις), ενω αν θες αδεια κυκλοφοριας EV ελα παρε μια τωρα τζαμπα...  Χωρια οι επιδοτησεις, χωρια που οταν ο κινεζος προεδρας δινει εντολη χτιστε 120.000 σταθμους φορτισης, η κινεζοΔΕΗ τρεχει και τα χτιζει σε μια νυχτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, sattack είπε

Και οι μεν και οι δε θελουν να βαζουν οτι τους καπνισει στη μπριζα και να δουλευει. Και δεν θα βγει κανενας utility να πει μην αγοραζετε EV γιατι ζοριζομαι.

 

Ναί, ο καταναλωτής θέλει να βάζει στην πρίζα ότι του καπνίσει, αλλά η ΔΕΗ δέν το θέλει αυτό. Γι αυτό στους επαγγελματικούς λογαριασμούς υπάρχει ποινή όταν είναι χαμηλό το συνφ, ή ξεπεραστεί η μέγιστη συμφωνημένη ισχύς, ή γίνεται κατανάλωση σε περιόδους αιχμής.

Η ΔΕΗ (και οι περισσότερες ΔΕΗ του πλανήτη) δεν τα χρεώνει αυτά στους οικιακούς χρήστες, αφενώς για λόγους κοινωνικής πολιτικής, αφετέρου γιατι μέχρι τώρα τα φορτία ήταν χαμηλά και δέν επηρέαζαν πολύ το υπόλοιπο δίκτυο.

Αυτό δέν θα μπορεί να συνεχιστεί αν τα EV γίνουν πιό διαδεδομένα.

Και μήν ξεχνάμε οτι η βενζίνη είναι ακριβή λόγω φόρων. Αργά ή γρήγορα και τα ηλεκτρικά θα κληθούν  να πληρώσουν αυτούς τους φόρους. Υπάρχουν τρόποι ωστε να εντοπίζει ο μετρητής πόσες κιλοβατώρες χρησιμοποιήθηκαν για τη φόρτιση αυτοκινήτου και να χρεωθούν με διαφορετική τιμή και να προστεθούν οι φόροι.

38 λεπτά πριν, sattack είπε

Για τον δε Xi, οχι μονο δεν θα του πει κανεις μην παιρνεις EV γιατι δεν μας φτανει το ρευμα, αλλα αντιθετως του λενε αν θες ICE μπες σε κληρωση για αδεια κυκλοφοριας με πιθανοτητες 1/200 και τιμη οσο και το ICE σου (ή και εντελως απαγορευμενο ηδη σε καποιες μεγαλες πολεις), ενω αν θες αδεια κυκλοφοριας EV ελα παρε μια τωρα τζαμπα...  Χωρια οι επιδοτησεις, χωρια που οταν ο κινεζος προεδρας δινει εντολη χτιστε 120.000 σταθμους φορτισης, η κινεζοΔΕΗ τρεχει και τα χτιζει σε μια νυχτα...

Αν το κόστος χρήσης ενός ηλεκτρικού είναι σημαντικά υψηλότερο τότε θα υπάρξουν αντιδράσεις, βλέπε κίτρινα γιλέκα στη Γαλλία.

Το πολύ πολύ θα περιορίσουν την κίνηση αυτοκινήτων παλιότερης τεχνολογίας στα κέντρα των πόλεων.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Ένας και μόνο "αργός" ταχυφορτιστής των 50KW μπορεί να βγάλει εκτός λειτουργίας ένα τοπικό υποδίκτυο, καθώς αυτά εξυπηρετούνται απο μετασχηματιστές 100-150 KVA.

Δεν υπαρχουν και υπογειοι σταθμοι εντος πολεως? Με ΜΣ ως 1MVA?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι της αιρεσης απαντηστε μου κατι: Πιστευετε οτι σε ενα ηλεκτρικο μελλον (στο δινω ρε αδερφε για την κουβεντα οτι το 2030 θα εχουμε ολοι EV), δεν θα πληρωνετε την ιδια τιμη για το ρευμα που πληρωνουμε τωρα για βενζινη? Στην ελλαδα, που για καθε ευρω που δινεις στο πρατηριο ανω του μισου παει στο κρατος? Νομιζετε δυσκολο ειναι να εξετασθει και φορολογηθει η φορτιση EV? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, Ablaoublas_542 είπε

Οι της αιρεσης απαντηστε μου κατι: Πιστευετε οτι σε ενα ηλεκτρικο μελλον (στο δινω ρε αδερφε για την κουβεντα οτι το 2030 θα εχουμε ολοι EV), δεν θα πληρωνετε την ιδια τιμη για το ρευμα που πληρωνουμε τωρα για βενζινη? Στην ελλαδα, που για καθε ευρω που δινεις στο πρατηριο ανω του μισου παει στο κρατος? Νομιζετε δυσκολο ειναι να εξετασθει και φορολογηθει η φορτιση EV? 

 

Πριν μερικές μέρες ήταν σαν είδηση ότι στην Αγγλία θα χρεώενεται διαφορετική ταρίφα στο ρεύμα αν φορτίζεις ηλεκτρικό αμάξι ή το χρησιμοποιείς στο σπίτι. Αλλά δεν την βρίσκω τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Ablaoublas_542 είπε

Οι της αιρεσης απαντηστε μου κατι: Πιστευετε οτι σε ενα ηλεκτρικο μελλον (στο δινω ρε αδερφε για την κουβεντα οτι το 2030 θα εχουμε ολοι EV), δεν θα πληρωνετε την ιδια τιμη για το ρευμα που πληρωνουμε τωρα για βενζινη? Στην ελλαδα, που για καθε ευρω που δινεις στο πρατηριο ανω του μισου παει στο κρατος? Νομιζετε δυσκολο ειναι να εξετασθει και φορολογηθει η φορτιση EV? 

ο αιρετικος της τεχνολογιας και της προοδου απανταει στον παλαιημερολογιτη ιεροεξεταστη της διαστρεβλωμενης αντιληψης:

γιατι, εσυ τωρα πληρωνεις την ιδια τιμη για τη βενζινη με τον κατοικο ενος αλλου κρατους που εχει αλλη φορολογια? ή και στο δικο σου κρατος με τον κατοικο ενος μεγαλου νησιου που εχει τα καρτελ να βαρανε στο κεφαλι του οσο ψηλη τιμη βενζινης γουσταρουν?

Οχι δεν εχει καμμια σημασια το θεμα που θετεις. Ουτε η φορολογικη πολιτικη που θα ακολουθησει το καθε κρατος, διοτι αλλα κανουν οι Αμερικανοι, αλλα οι Γαλλοι, αλλα οι Ελληνες. Ουτε το αν τελικα το κοστος καταληξει παντου να ειναι ιδιο με τη βενζινη λογω φορων, διοτι δεν ειναι αυτο το βασικο κινητρο της αλλαγης. Τα εχουμε πει πολλες φορες, ειναι καυσαερια και απεξαρτηση απο το πετρελαιο τα μεγαλα πλεονεκτηματα. Kαι μετα η ευκολια στην οδηγηση, η ευκολια στη συντηρηση, το regenerative braking, για τον οδηγο. Tο μειωμενο κοστος "καυσιμου" για οσο κρατησει, και η φορτιση στο σπιτι για οσους εχουν δικα τους φωτοβολταικα, bonus ειναι, δεν ειναι deal breaker.

 

13 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Ναί, ο καταναλωτής θέλει να βάζει στην πρίζα ότι του καπνίσει, αλλά η ΔΕΗ δέν το θέλει αυτό. Γι αυτό στους επαγγελματικούς λογαριασμούς υπάρχει ποινή όταν είναι χαμηλό το συνφ, ή ξεπεραστεί η μέγιστη συμφωνημένη ισχύς, ή γίνεται κατανάλωση σε περιόδους αιχμής.

Η ΔΕΗ (και οι περισσότερες ΔΕΗ του πλανήτη) δεν τα χρεώνει αυτά στους οικιακούς χρήστες, αφενώς για λόγους κοινωνικής πολιτικής, αφετέρου γιατι μέχρι τώρα τα φορτία ήταν χαμηλά και δέν επηρέαζαν πολύ το υπόλοιπο δίκτυο.

Αυτό δέν θα μπορεί να συνεχιστεί αν τα EV γίνουν πιό διαδεδομένα.

Και μήν ξεχνάμε οτι η βενζίνη είναι ακριβή λόγω φόρων. Αργά ή γρήγορα και τα ηλεκτρικά θα κληθούν  να πληρώσουν αυτούς τους φόρους. Υπάρχουν τρόποι ωστε να εντοπίζει ο μετρητής πόσες κιλοβατώρες χρησιμοποιήθηκαν για τη φόρτιση αυτοκινήτου και να χρεωθούν με διαφορετική τιμή και να προστεθούν οι φόροι.

Αν το κόστος χρήσης ενός ηλεκτρικού είναι σημαντικά υψηλότερο τότε θα υπάρξουν αντιδράσεις, βλέπε κίτρινα γιλέκα στη Γαλλία.

Το πολύ πολύ θα περιορίσουν την κίνηση αυτοκινήτων παλιότερης τεχνολογίας στα κέντρα των πόλεων.

http://www.govtech.com/fs/transportation/Maryland-Utilities-Want-a-Statewide-EV-Charging-Network.html

https://www.publicpower.org/blog/public-power-utilities-prepare-ev-boom

Οι κανονικες utilities που ειναι business και κοιτανε τα εσοδα και τα κερδη κι οχι τσιφλικι συμμοριων Φωτοπουλων  που κοιτανε τι θα αρπαξουν και ωχ εμενα βρηκες, μη μου χαλας τον καφε φραπε ατελειωτη ευχαριστηση, οπως ειπα τριβουν τα χερια τους για να παρουν μεριδιο στην ενεργεια της αυτοκινησης. Το τι γινεται σε μπανανιες δεν παιζει ρολο.

 

 

Το εχω πει, οι τεχνολογικες εξελιξεις και τα παραγομενα προιοντα τρεχουν με απιστευτους ρυθμους, ολοενα επιταχυνομενους λογω των αλληλεπιδρασεων. Μερικοι δεν θελετε να το καταλαβετε. Σχεδον 8 δις κορμια περπατανε στον πλανητη, ποσα εκατομμυρια επιστημονικους εγκεφαλους συντηρουν πλεον? Εγκεφαλους που επισης δεν χρειαζεται πλεον να πανε μεχρι τη βιβλιοθηκη για να διαβασουν το 1 βιβλιο που βγηκε περυσι, ουτε να στειλουν με τον κουριερ τα σχεδια τους σε ενα συνεργατη για να τα μελετησει. Ο αριθμος, η αμεσοτητα, οι συνεργασιες και ο ανταγωνισμος, εχουν πλεον πατησει το γκαζι (pun intended) τρελλά.

Οτι ξερατε 10 χρονια πριν, τωρα ειναι αρχαιο. Solar & wind ειναι ΗΔΗ οι φτηνοτερες πηγες ενεργειας ανα MWh ΧΩΡΙΣ επιδοτησεις πλεον. Τα γεωθερμικα ακολουθουν επισης. Ολες οι τεχνολογικες εξελιξεις στο drilling που βγηκαν απο το fracking για το πετρελαιο (ωστε οι ΗΠΑ να ειναι σημερα η νο1 παραγωγος χωρα πετρελαιου στον κοσμο μπροστα απο Σ. Αραβια και Ρωσια) περνάνε και στα γεωθερμικα, με εκατονταδες τρυπανια ανα γεωτρηση, οριζοντιες επεκτασεις 2-3km, live αναλυση απο υπολογιστες των σεισμικων δεδομενων για να δουν που θα προχωρησει η γεωτρηση κλπ. Το νοημα ειναι οτι απο οικονομικη και μονο αποψη Ηλιακα και ανεμογεννητριες (και θα ακολουθησουν γεωθερμικα, ενεργεια απο τα κυμματα της θαλασσας κλπ) ειναι ηδη οικονομικα συμφεροτερα απο οτιδηποτε αλλο ανα MWh και ΧΩΡΙΣ καμμια επιδοτηση πλεον. Μονο το Φυσικο Αεριο ακολουθει απο μικρη αποσταση και αυτο προυποθετει να μην αυξηθει η τιμη του. Καλα, για καρβουνο δεν το συζηταω, και μονο οικονομικα να μιλαμε, δεν συμφερει πλεον καθολου, παραμονο την τσεπη σε κατι συντεχνιες τριτοκοσμικων. 

Το νοημα ειναι οτι ηδη λοιπον καθε σοβαρο κρατος εχει τεραστιο πλεονεκτημα να προσπαθησει την αυταρκεια σε ενεργεια και να μην εξαρταται απο εισαγωγες υδρογονανθρακων. Σε συνδιασμο με την μειωση των καυσαεριων πρωτα απο ολα στις πολεις (και πολυ μετα για το φαινομενο του θερμοκηπιου), τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι μονοδρομος.

Αφου ο στοχος της φτηνης παραγωγης εχει ηδη επιτευχθει (και συνεχιζεται βεβαια, δε σταματαει η προοδος εκει...) τωρα θα περασουμε και στο στοχο της αποθηκευσης. Ακουγεται αστειο τωρα, αλλα το 1900 οταν αρχισαν να βγαζουν το πετρελαιο, το κοστος του βαρελιου σαν δοχειο ηταν μεγαλυτερο απο την αξια του περιεχομενου πετρελαιου. Το ιδιο γινεται και τωρα με το ρευμα και τις μπαταριες. Εσυ μπορεις να συνεχιζεις να επιμενεις για το κοστος των μπαταριων αλλα στο αλλο στρατοπεδο ειναι εκατομμυρια επιστημονικων εγκεφαλων διασυνδεδεμενων ηλεκτρονικα μεταξυ τους που εχουν μεγαλο συμφερον να σε βγαλουν λαθος και για τις μπαταριες και για την παραγωγη ηλεκτρισμου και για τη μεταφορα και και και...

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...