Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο απατεωνας ο Musk ηθελε να γινει πλουσιος, γι αυτο ξοδεψε ολα του τα καμμια 300αρια εκατομμυρια δολλαρια που εχει κερδισει απο την πωληση του PayPal για σε μια startup που θα εφτιαχνε πυραυλους και σε μια αλλη startup που θα εφτιαχνε ηλεκτρικα αυτοκινητα, με σκοπο να σας φαει τα λεφτα και να γινει πλουσιος. Ευτυχως που υπαρχουν κατι τσακαλια που τον πηρανε χαμπαρι το σατανικο του κολπο για να κερδισει λεφτα.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 18/12/2018 στις 12:48 ΜΜ, Fubar.gr είπε

Elon Musk’s New Boring Co. Faced Questions Over SpaceX Financial Ties

The investors questioned SpaceX about why their investment dollars into a company ostensibly devoted to launching satellites and carrying humans to Mars were instead partly used to start a separate company that principally benefited Mr. Musk. When the Boring Co. was earlier this year spun into its own firm, more than 90% of the equity went to Mr. Musk and the rest to early employees, the company has said.

Η Boring Company δέν είναι τίποτα άλλο απο άλλη μία εταιρία-βιτρίνα χωρίς πραγματικό αντικείμενο, οπου η μόνη χρησιμότητα είναι να εκτελεί περίεργες συναλλαγές με τις άλλες εταιρίες του Musk. Αλλιώς γνωστό και ώς incestuous dealing.

Να θυμηθούμε οτι πρίν λίγους μήνες υπάλληλοι της SpaceX παρίσταναν τους απλούς πολίτες σε δημόσια διαβούλευση σχετικά με την προώθηση του τούνελ:

Elon Musk accused of astroturfing after SpaceX employees expressed support for Boring Co. project

Απάτη σε όλα τα επίπεδα.

 

20 ώρες πριν, bilya είπε

γελάνε ολοι οι μηχανικοί με το φοβερό αυτο τούνελ. Ας πουλήσει κανα φλογοβόλο γιατι μέχρι εκεί φτάνει.
....

 

1 ώρα πριν, isay είπε

Εφοσον δεν εχεις ασχοληθεί με το θεμα Μασκας (ή αλλιως supreme leader) ειναι μια καλη ευκαιρία να διαβάσεις μερικά πραγματα για να κατανοήσεις τι πραγματικά συμβαίνει και πως με μαρκετιστικές μεθόδους πουλά κινεζιές σε τιμές 10xIphone. Θα βοηθήσει και εσένα να αναγνωριζεις στο μέλλον τέτοιους "επιχειρηματίες" (και τους υπαλλήλους του) και να προστατεύεις την τσέπη σου απο "εξευγενισμένη" κλοπή

Τετοια μηνυματα ειναι τα αγαπημενα μου!
Ειναι τετοιο το μισος μερικων  απεναντι σε κατι επιτυχημενο, που φθασανε να λενε "Ας πουλήσει κανα φλογοβόλο γιατι μέχρι εκεί φτάνει" οταν μιλαμε για εταιρειες που κατασκευαζουν... διαστημικους πυραυλους(επαναχρησιμοποιουμενους!).

 

Δεν χρειαζεται καν να επιχειρηματολογησει καποιος απεναντι σε τετοια επιχειρηματα.

  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, haHa είπε

Τετοια μηνυματα ειναι τα αγαπημενα μου!
Ειναι τετοιο το μισος μερικων  απεναντι σε κατι επιτυχημενο, που φθασανε να λενε "Ας πουλήσει κανα φλογοβόλο γιατι μέχρι εκεί φτάνει" οταν μιλαμε για εταιρειες που κατασκευαζουν... διαστημικους πυραυλους(επαναχρησιμοποιουμενους!).

Δεν χρειαζεται καν να επιχειρηματολογησει καποιος απεναντι σε τετοια επιχειρηματα.

κοίτα δεν μπορώ σαν μηχανικός να πάρω στα σοβαρά μια κατασκευαστική υποτίθεται εταιρεία όπου πουλά φλογοβόλα.  Επίσης αυτο που εφτιαξε η boring πως είναι πετυχημένο ακριβως? 

Τελικά τι πουλάει η Boring το σχέδιο το TBM τι?

Αν πιστεύεις οτι σε tunneling έργο θα πάρουν τα TBM της boring κ οχι της  Herrenknecht εισαι γελασμενος (ειδικα σε τέτοια κλίμακα).

Αν πουλάει το σχέδιο απο την άλλη κ την ιδέα θα πρέπει να βρει certified μηχανικούς όπου θα κάνουν πλήρη μελέτες για ολο το σύστημα κ θα αναλάβουν φυσικά κ της ευθύνες.  

Αν τώρα απλα ειναι εργολάβος τα 10 μύρια ειναι απίθανο νούμερο οταν στην εταιρεία που δουλεύω με £8m απλα φτιάχνουμε μια 10μετρη γέφυρα. Τα χωματουργικά μονο κόστισαν 2,5μυρια.

Βέβαια σαν εργολάβο θα την έτρωγε σε έργο ακομα κ ο ακτωρας.

Επίσης η boring co ΔΕΝ φτιάχνει πυραύλους αλλά κ να φτιαχνε τι σημασία έχει? Έκαστος στο είδος του. 

στα υπόλοιπα μηνύματα παραπάνω έχεις να πεις κάτι? ή κ εκει δεν εχω επιχειρήματα. 

BTW είμαι υπέρ τον ηλεκτρικών κ αλλων ιδεών του Musk.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sattack είπε

Ο απατεωνας ο Musk ηθελε να γινει πλουσιος, γι αυτο ξοδεψε ολα του τα καμμια 300αρια εκατομμυρια δολλαρια που εχει κερδισει απο την πωληση του PayPal για σε μια startup που θα εφτιαχνε πυραυλους και σε μια αλλη startup που θα εφτιαχνε ηλεκτρικα αυτοκινητα, με σκοπο να σας φαει τα λεφτα και να γινει πλουσιος. Ευτυχως που υπαρχουν κατι τσακαλια που τον πηρανε χαμπαρι το σατανικο του κολπο για να κερδισει λεφτα.

Ευτυχώς τον πετάξανε έξω απο την paypal και έχουμε σήμερα το paypal για να ψωνίζουμε με ασφάλεια. Αν δεν το είχαν κάνει, θα είχαμε υπήρεσίες paypal σε επιπεδο tesla αν όχι ανυπαρξία πριν την εξαφάνιση τυπου solarcity. Για την spacex τα πραγματα ειναι ακομα στην αρχή, οποτε επιφυλάσσομαι να εκφράσω με βεβαιότητα τις σκέψεις μου (που σιγουρα δεν ειναι θετικές λογω του χαρακτήρα του). Είναι ομως εκπληκτικος πωλητης (με την κουτοπονηρη έννοια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sattack είπε

Ο απατεωνας ο Musk ηθελε να γινει πλουσιος, γι αυτο ξοδεψε ολα του τα καμμια 300αρια εκατομμυρια δολλαρια που εχει κερδισει απο την πωληση του PayPal για σε μια startup που θα εφτιαχνε πυραυλους και σε μια αλλη startup που θα εφτιαχνε ηλεκτρικα αυτοκινητα, με σκοπο να σας φαει τα λεφτα και να γινει πλουσιος. Ευτυχως που υπαρχουν κατι τσακαλια που τον πηρανε χαμπαρι το σατανικο του κολπο για να κερδισει λεφτα.

Ενω συμφωνω απολυτα με το υφος αυτων που λες,το να γινει κάποιος πλουσιος σημαινει κατι πολυ διαφορετικό για τον καθένα. Αλλο 300εκ και αλλο 20δις περιουσία πχ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, bilya είπε

κοίτα δεν μπορώ σαν μηχανικός να πάρω στα σοβαρά μια κατασκευαστική υποτίθεται εταιρεία όπου πουλά φλογοβόλα.  Επίσης αυτο που εφτιαξε η boring πως είναι πετυχημένο ακριβως? 

Τελικά τι πουλάει η Boring το σχέδιο το TBM τι?

Αν πιστεύεις οτι σε tunneling έργο θα πάρουν τα TBM της boring κ οχι της  Herrenknecht εισαι γελασμενος (ειδικα σε τέτοια κλίμακα).

Αν πουλάει το σχέδιο απο την άλλη κ την ιδέα θα πρέπει να βρει certified μηχανικούς όπου θα κάνουν πλήρη μελέτες για ολο το σύστημα κ θα αναλάβουν φυσικά κ της ευθύνες.  

Αν τώρα απλα ειναι εργολάβος τα 10 μύρια ειναι απίθανο νούμερο οταν στην εταιρεία που δουλεύω με £8m απλα φτιάχνουμε μια 10μετρη γέφυρα. Τα χωματουργικά μονο κόστισαν 2,5μυρια.

Βέβαια σαν εργολάβο θα την έτρωγε σε έργο ακομα κ ο ακτωρας.

Επίσης η boring co ΔΕΝ φτιάχνει πυραύλους αλλά κ να φτιαχνε τι σημασία έχει? Έκαστος στο είδος του. 

στα υπόλοιπα μηνύματα παραπάνω έχεις να πεις κάτι? ή κ εκει δεν εχω επιχειρήματα. 

BTW είμαι υπέρ τον ηλεκτρικών κ αλλων ιδεών του Musk.

Ισως δεν καταλαβα καλα το σχολιο σου("Ας πουλήσει κανα φλογοβόλο γιατι μέχρι εκεί φτάνει") και νομιζα οτι απευθυνοταν σε αυτα που εχει καταφερει με τις εταιρειες του ο Musk, μιας και το quote ανεφερε τον Musk.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, mmmpii είπε

Ενω συμφωνω απολυτα με το υφος αυτων που λες,το να γινει κάποιος πλουσιος σημαινει κατι πολυ διαφορετικό για τον καθένα. Αλλο 300εκ και αλλο 20δις περιουσία πχ.

Κι εγω συμφωνω οτι αλλο 300εκ και αλλο 20δις,

και λεω πολυ σατανας, τετοια εποχη πριν ακριβως 10 χρονια ξοδευε μεχρι και το τελευταιο του δολλαριο απο τα 300εκ σε μια startup που προσπαθουσε να φτιαξει πυραυλους και σε μια startup που προσπαθουσε να φτιαξει αυτοκινητα και μαλιστα ηλεκτρικα, διοτι ηταν πολυ σατανας και ειχε υπολογισει οτι φτιαχνοντας πυραυλους και αυτοκινητα θα κερδισει 20δις κοροιδευοντας τον κοσμακη. 

Δεν υπολογισε ομως τα τσακαλια που τονε πηρανε χαμπαρι και ξεσκεπαζουν το πονηρο και ατιμο του σχεδιο να γινει σουπερπλουσιος.

Επεξ/σία από sattack
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, sattack είπε

Πηρες φορα να απαντησεις, το επομενο ποστ με τις φωτο δεν το ειδες? Αυτοι οι στυλοι υπαρχουν, και οχι τωρα, εδω και χρονια. Και δεν ειναι του Musk  και της Tesla, ειναι απο ανεξαρτητες εταιρειες. Και δεν ειναι "απλες μπριζες" αλλα ουτε και "ταχυφορτιστες" DC. Για τη φορτιση των EV υπαρχουν οι AC παροχες που ξεκινανε απο την απλη πριζα των Αμερικανικων σπιτιων των 110V με 12Α που δινει 1,4ΚW, και μετα παμε στις παροχες 240V με διάφορα Αmp ωστε να δινουν 7.7KW, 9.6KW ή 19.2 KW. Προφανως καποια τετοια των 7-9KW θα ειναι και αυτα που υπαρχουν τωρα και αυτα που θα εγκατασταθουν στη συνεχεια σχεδον παντου. Εσυ λες να εχει μεγαλο κοστος αυτος ο στυλος που το μονο που κανει ειναι να δινει AC ρευμα με μια μεγαλουτσικη σε Αmp ασφαλεια? Δεν βλεπεις ηδη αυτη η μια και μονο εταιρεια που ποσταρα ποσους εχει ηδη εγκαταστησει?

 

Επειδή προσωπικά γνωρίζω κάποια πράγματα για το ρεύμα, μου δημιουργούνται απορίες σχετικά με το πόσο εφικτά και με τι κόστος είναι όλα αυτά που δέν θα περάσουν κάν απο το μυαλό ενός που δέν ασχολείται.

Η μέγιστη ισχύς φόρτισης απο απλό ρεύμα AC όπως έρχεται απο την κολώνα περιορίζεται απο τον onboard charger. Ενδεικτικά, τα S, X και 3 Long Range έχουν 11,5 KW. Άλλα αυτοκίνητα έχουν μικροτερο. Η φόρτιση με AC απαιτεί σχετικά απλό και φτηνό φορτιστή τοίχου, αλλά αν μιλάμε για παραπάνω απο μία θέση φόρτισης, τα κόστη μαζεύονται.

Ο φορτιστής δέν είναι απλά ένα καλωδιο, έχει διάφορα κυκλώματα προστασίας και επιτήρησης, όπως και επικοινωνίας με το αυτοκίνητο για το negotiation της ταχύτητας φόρτισης, καθώς το αυτοκίνητο δέν ξέρει σε τί παροχή είναι συνδεδεμένος το φορτιστής.

Επίσης υπάρχει θέμα με τη μέγιστη ισχύ. Ένα πάρκιν με μόλις 8 Θέσεις των 11,5 Kw θα πρέπει να συνδεθεί σε γραμμή  νο 6 (135 KVA) που είναι η μέγιστη που δίνει η ΔΕΗ σε ΧΤ. Το κόστος του λογαριασμού σε παγια και άλλες χρεώσεις δέν έχει καμία σχέση με αυτό που πληρώνεις στο σπίτι.

Αν πάλι θέλεις παραπάνω θέσεις φόρτισης ή ταχυφορτιστή, χρειάζεται απαραίτητα υποσταθμός με ότι κόστη συνεπάγεται αυτό.

Κάποιος ιδιώτης που θα μπεί στη διαδικασία να κάνει όλα αυτά τα έξοδα για θέσεις φόρτισης, θα πρέπει με κάποιο τρόπο να καλύψει τα έξοδα και να βγάλει κέρδος απο αυτό, και ο μόνος τρόπος είναι να χρεώνει πολύ παραπάνω την κιλοβατώρα απο την οικιακή τιμή.

Η Tesla απ ότι φαίνεται έχει αρχίσει να νοιώθει τον πόνο για τα καλά. Απο κεί που το Supercharging ήταν εντελώς δωρεάν και για πάντα, μετά άρχισε να διαμαρτύρεται για αυτούς που κάνουν συχνή χρήση, λέγοντας οτι πρέπει να φορτίζουν σπίτι και οι SC είναι μόνο για ταξίδια. Μετά άρχισε να χρεώνει, με τιμές 2-3 φορές πάνω απο την τιμή κιλοβατώρας, περιόρισε τη μέγιστη διάρκεια στα 40 λεπτά, και χρεώνει και idle charges για όποιον το αφήνει παρκαρισμένο μετά τη φόρτιση.

Εκτίμηση μου είναι οτι ακόμα και με αυτές τις χρεώσεις, χάνει λεφτά με τη σέσουλα απο τους Superchargers.

 

16 ώρες πριν, sattack είπε

Και δεν ειναι της Tesla, ειναι ανεξαρτητη εταιρεια για ολα τα ηλεκτρικα. Λες να δινει ρευμα ηδη σε χιλιαδες σημεια σε ολη την Ευρωπη κατω του κοστους για την ψυχη της μανας της?

 

Δέν έχω άποψη για τα οικονομικά της συγκεκριμένης, αλλά αν το κάνει, ούτε η πρώτη εταιρία είναι, ούτε η τελευταία. Tesla, UBER, Netflix, BIRD, Lyme και δεν συμμαζεύεται το ίδιο κάνουν.

 

16 ώρες πριν, sattack είπε

Εγω να το δεχτω οτι υπαρχει κινδυνος οι μπαταριες να πεθανουν. Αλλα γιατι το χτυπας στον Musk? Δηλαδη η Nissan? η Μercedes? η Audi? η BMW?  η VW? κλπ κλπ κλπ ? Που ειτε εχουν το leaf εδω και καποια χρονια, ειτε τωρα τρεχουν να βγαλουν νεα μοντελα και ετοιμαζουν και εργοστασια και αγοραζουν και μπαταριες ή αγοραζουν εταιρειες μπαταριων για να φτιαξουν δικες τους? Ολοι αυτοι κοροιδευουν τον κοσμο?

Το πρόβλημα αφορά όλα τα αυτοκίνητα με μπαταρία, όχι μονο τα Tesla.

Όπως και η Tesla έτσι και οι υπόλοιποι κατασκευαστές εκμεταλλεύονται το hype και τις κρατικές επιδοτήσεις. Οι εξαγγελίες για εργοστάσια και υπερπαραγωγή μπαταριών μένουν στα λόγια.

Πρόσφατα η Hyundai έβγαλε το ηλεκτρικό Kona σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή, αλλά μόνο για τα ZEV states. Είναι ξεκάθαρο οτι το αυτοκίνητο είναι οριακά επικερδές και αυτό μόνο με τη βοήθεια των επιδοτήσεων.

 

16 ώρες πριν, sattack είπε

Και ειναι σιγουρα τα 8 χρονια που λες? Μηπως ειναι 10? ή 12? ή 14? Μα 10-14 χρονια ειναι ετσι κι αλλιως η ζωη του αυτοκινητου. Και επισης σε 8-10 χρονια μπορει το κοστος μιας νεας μπαταριας (που θα συνεχισει να πεφτει) να ειναι τοσο πολυ μικροτερο που να ειναι στο ιδιο επιπεδο με μια μεγαλη επισκευη μηχανης τωρα. Οποτε οι οικονομικες επιπτωσεις δεν φαινονται και τοσο τραγικες.

 

Τα 8 χρόνια ζωής των μπαταριών προκύπτουν απο τη βιβλιογραφία και δεκαετίες δοκιμών στην πράξη. Μπορούν να ξεπεράσουν τα 8 χρόνια υπο κάποιες συνθήκες, όπως χαμηλό SoC window και αργή εκφόρτιση, αλλά αυτά δέν μπορούν να ισχύσουν σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ισχύουν εν μέρει στα υβριδικά, γι αυτό οι μπαταρίες τους αντέχουν παραπάνω.

Όσο γερνά η μπαταρία, μειώνεται και το range αλλά και η μέγιστη ισχύς του αυτοκινήτου. Ίσως μπορείς να κρατήσεις τη μπαταρία και μετά τα 8 χρόνια αλλά το αυτοκίνητο θα κάνει μόνο για διαδρομές μέχρι το περίπτερο. Ή μπορεί ούτε για αυτό, καθώς πιθανόν να σβήνει μόλις πατάς το γκάζι, όπως τα κινητά της Apple.

11 χρόνια είναι η μέση ηλικία του στόλου αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Στις φτωχότερες χώρες παραπάνω. Στην Ελλάδα 14,1 χρόνια, οπου το 72% (3.733.242 απο 5.126.024 αυτοκίνητα) είναι άνω των 10 ετών (https://www.acea.be/statistics/article/Report-Vehicles-in-Use).

Δέν μπορεί κανείς να εγγυηθεί οτι οι μαγικές μπαταρίες νέας τεχνολογίας όταν και όποτε με το καλό έρθουν θα είναι συμβατές με το υπόλοιπο αυτοκίνητο ωστε να γίνει drop-in replacement.

17 ώρες πριν, sattack είπε

Καλα, που ζεις, δεν εχεις παρει ειδηση οτι τα κοστη των μπαταριων πεφτουν και οι χωρητικοτητες αυξανονται?

Δεν χρειαζεται καν νεα θαυματουργη τεχνολογια. Αυτα που υπαρχουν σημερα ειναι ηδη αρκετα. Αν βελτιωθουν κι αλλο τοσο το καλυτερο.

Να εδω, παρε λιγο economist για να μην λες οτι ειναι και απο οπαδικα site.

 

Για αυτό έχω απαντήσει εκτενέστατα εδώ: https://www.insomnia.gr/forums/topic/668908-το-thread-της-tesla/?page=55&tab=comments#comment-56694112

Αντιγράφω μόνο το τελευταίο σχόλιο μου:

Το γεγονός είναι οτι τα BEV, stationary storage κτλ. δέν έχουν κανένα μέλλον με τις τωρινές τιμές μπαταριών, και κανένας δέν το αρνείται. Οπότε οι εμπλεκόμενοι έχουν κάθε συμφέρον να δείξουν οτι υπάρχει δραματική μείωση των τιμών πράγμα που συνεπάγεται οτι σε λίγα χρόνια θα είναι βιώσιμα. Ένας τρόπος να γίνει αυτό είναι φουσκώνοντας τις τιμές παλαιότερων ετών και παράλληλα δίνοντας υπόσχεση για πολύ χαμηλές τιμές στο εγγύς μέλλον

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Η μέγιστη ισχύς φόρτισης απο απλό ρεύμα AC όπως έρχεται απο την κολώνα περιορίζεται απο τον onboard charger. Ενδεικτικά, τα S, X και 3 Long Range έχουν 11,5 KW. Άλλα αυτοκίνητα έχουν μικροτερο. Η φόρτιση με AC απαιτεί σχετικά απλό και φτηνό φορτιστή τοίχου, αλλά αν μιλάμε για παραπάνω απο μία θέση φόρτισης, τα κόστη μαζεύονται.



Ο φορτιστής δέν είναι απλά ένα καλωδιο, έχει διάφορα κυκλώματα προστασίας και επιτήρησης, όπως και επικοινωνίας με το αυτοκίνητο για το negotiation της ταχύτητας φόρτισης, καθώς το αυτοκίνητο δέν ξέρει σε τί παροχή είναι συνδεδεμένος το φορτιστής.

Επίσης υπάρχει θέμα με τη μέγιστη ισχύ. Ένα πάρκιν με μόλις 8 Θέσεις των 11,5 Kw θα πρέπει να συνδεθεί σε γραμμή  νο 6 (135 KVA) που είναι η μέγιστη που δίνει η ΔΕΗ σε ΧΤ. Το κόστος του λογαριασμού σε παγια και άλλες χρεώσεις δέν έχει καμία σχέση με αυτό που πληρώνεις στο σπίτι.

Αν πάλι θέλεις παραπάνω θέσεις φόρτισης ή ταχυφορτιστή, χρειάζεται απαραίτητα υποσταθμός με ότι κόστη συνεπάγεται αυτό.

Κάποιος ιδιώτης που θα μπεί στη διαδικασία να κάνει όλα αυτά τα έξοδα για θέσεις φόρτισης, θα πρέπει με κάποιο τρόπο να καλύψει τα έξοδα και να βγάλει κέρδος απο αυτό, και ο μόνος τρόπος είναι να χρεώνει πολύ παραπάνω την κιλοβατώρα απο την οικιακή τιμή.

Δηλαδη οι εταιριες που χρησιμοποιουν ρευμα για να παραγουν υπηρεσίες-προιοντα πως παιρνουν?Η μηπως είναι με το οικιακο?Προφανως φτιαχνουν καποια ειδικη εγκατασταση η καποιον υποσθατμο. Επισης ένα παρκιν με μολις 8 θεσεις δεν το λες και μικρο που συναντάς ανετα σε μια πολυκατοικια η καπου αλλου...Συνηθως 3-4-5 θεσεις εχουν… Αν εχεις ένα αυτοκινητο η δυο η ακομα και 3 στην ιδια πολυκατοικια φανταζομαι το πρόβλημα λυνεται με ένα 3φασικο και απλα να φορτιζουν διαφορετικς ωρες...Αλλα αν φτασουμε να υπαρχουν 2-3 τεσλα σε κάθε πολυκατοικια σιγουρα η φορτιση δεν θα είναι πρόβλημα.

 

 

ΥΓ: Δεν εχω γνωσεις πανω στο θεμα ρευμα.Ολα τα παραπανω είναι σκεψεις που κανω. Αν γραφω κατι λαθος παρακαλω διορθωσε με για να μαθουμε και τιποτα!

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Η Tesla απ ότι φαίνεται έχει αρχίσει να νοιώθει τον πόνο για τα καλά. Απο κεί που το Supercharging ήταν εντελώς δωρεάν και για πάντα, μετά άρχισε να διαμαρτύρεται για αυτούς που κάνουν συχνή χρήση, λέγοντας οτι πρέπει να φορτίζουν σπίτι και οι SC είναι μόνο για ταξίδια. Μετά άρχισε να χρεώνει, με τιμές 2-3 φορές πάνω απο την τιμή κιλοβατώρας, περιόρισε τη μέγιστη διάρκεια στα 40 λεπτά, και χρεώνει και idle charges για όποιον το αφήνει παρκαρισμένο μετά τη φόρτιση.

Εκτίμηση μου είναι οτι ακόμα και με αυτές τις χρεώσεις, χάνει λεφτά με τη σέσουλα απο τους Superchargers.

Το ποσό που έχει δαπανήσει η tesla για την κατασκευή και την χρήση των supercharger είναι μικρό σε σύγκριση με τα οφέλη. Αφενός είναι η μόνη με ιδιόκτητο δίκτυο, χωρίς το οποίο θα είχε πολλές λιγότερες πωλήσεις (και ενδεχομένως θα είχε κλείσει από τα χρέη). Αφετέρου τα data που έχει μαζέψει για τις πολύ γρήγορες φορτίσεις και τις επιπτώσεις τους στην μπαταρία, από τα εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα εκεί έξω, δεν θα τα μαζέψει εκεί έξω το μεγαλύτερο ερευνητικό εργαστήριο ούτε σε 20 χρόνια.

Δεν ήταν κάποιο κρυφό μυστικό ότι η δωρεάν φόρτιση κάποτε θα τελείωνε. Από εδώ και πέρα με τις χρεώσεις, είτε θα μετριάσει το κόστος χρήσης είτε θα το εξαλείψει και τελείως.

 

1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Τα 8 χρόνια ζωής των μπαταριών προκύπτουν απο τη βιβλιογραφία και δεκαετίες δοκιμών στην πράξη. Μπορούν να ξεπεράσουν τα 8 χρόνια υπο κάποιες συνθήκες, όπως χαμηλό SoC window και αργή εκφόρτιση, αλλά αυτά δέν μπορούν να ισχύσουν σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ισχύουν εν μέρει στα υβριδικά, γι αυτό οι μπαταρίες τους αντέχουν παραπάνω.

Τις προάλλες μπήκα σε ταξί prius 3ης γενιάς, δηλαδή με τουλάχιστον 12 χρόνια εμπειρίας όταν το έβγαλαν στην αγορά. Κάθε περίπου 170.000 χλμ η μπαταρία θέλει αλλαγή. Όχι απλώς γιατί δεν έχει καλή απόδοση. Βγάζει σφάλμα. Τώρα βρίσκεται στην 3η μπαταρία. Την πρώτη του την αλλάξανε δωρεάν στην εγγύηση και την δεύτερη πρόλαβε στο τσακ και έκανε επέκταση εγγύησης και γλύτωσε τα έξοδα. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση και τον ρώτησα αν έχει ρωτήσει και άλλους συναδέλφους και μου λένε και οι άλλοι το ίδιο τους κράτησε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει, δηλ και το US Department of Energy εξαπατα τον κοσμο και δινει ψευτικα στοιχεια για την πτωση των τιμων. 

Και η Tesla μπαινει μεσα με τις τρεχουσες τιμες που της κοστιζουν οι μπαταριες, οποτε παλι εκει καταληγουμε, οπου να ναι χρεωκοπει...

Θα δουμε... Ετσι κι αλλιως δεν μιλαμε για υδρογονοκυψελες και αλλες ιστοριες που ειναι στη σφαιρα του φανταστικου. Εδω τα πραγματα εχουν ηδη συμβει. Σε λιγο θα εχουμε πολλα model S αλλα και leaf 8ετιας. Και θα δουμε και τι θα συνεχισει να πουλαει η Tesla και τι θα πουλανε σιγα σιγα και οι αλλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, sattack είπε

Ενταξει, δηλ και το US Department of Energy εξαπατα τον κοσμο και δινει ψευτικα στοιχεια για την πτωση των τιμων. 

Το DoE δέν έχει ανοσία στο hype

Bασίζει και αυτό τους στόχους του στην ίδια μελέτη που ανέφερα παραπάνω: https://www.energy.gov/sites/prod/files/2016/06/f32/es000_howell_2016_o_web.pdf

doe.JPG.ef73c6ed684d3771039d48f690ab9e94.JPG

 

Και έχει μακρύ ιστορικό στην χρηματοδότηση αποτυχημένων εταιριών

Solyndra

Government support

Solyndra received a $535 million U.S. Energy Department loan guarantee, the first recipient of a loan guarantee under President Barack Obama's economic stimulus program, the American Recovery and Reinvestment Act of 2009, while the overall loan program was in the black in 2014, it took a $528 million loss from Solyndra.[16][17] Additionally, Solyndra received a $25.1 million tax break from California's Alternative Energy and Advanced Transportation Financing Authority.[18]. Solyndra was not a unique case for the U.S. Department of Energy.[19]

Following the bankruptcy, the government was expected to recoup $27 million under the Solyndra restructuring plan, or up to 100% of loaned funds from a $1.5 billion lawsuit filed against Chinese solar-panel makers for alleged price fixing.[2] The outcome of the lawsuits were that, in November 2015, Yingli Green Energy Holding Co Ltd. settled a claim filed by Solyndra for $7.5 million, and in April 2016 Trina Solar Ltd. settled a claim filed by Solyndra for $45 million. As of April 2016, Solyndra's suit against Suntech Power Holdings Co Ltd. has not yet settled.[20]

 

 

SoloPower

Funding

The Norwegian firms Convexa Capital, Spencer Energy and Scatec have invested approximately $30 Million into SoloPower in 2007.[14] The United States Department of Energy funded the company[15] with $197 million from the same program that funded Solyndra,[16] as have the City of Portland and agencies in the State of Oregon, which provided $56.5 million[17], and the California Energy Commission.[18] In early 2011, the company received $13.5 Million from Crosslink Capital.[19] Lead investors in the company include Hudson Clean Energy Partners, Crosslink Capital, Convexa, and Firsthand.[20]

In the summer of 2017, the State of Oregon's Department of Energy paid $641,835 to cover SoloPower's back rent.[21][22]

Governments pay for defaults

The City of Portland pays $119,000 per month until late 2020 to cover for SoloPower's default on a loan the City guaranteed under Mayor Sam Adams in 2011. The money is taken out of Portland's Bureau of Transportation.[23][24] The Bureau of Transportation pays because parking-meter revenue was used as guaranty.

 

27 λεπτά πριν, sattack είπε

Και η Tesla μπαινει μεσα με τις τρεχουσες τιμες που της κοστιζουν οι μπαταριες, οποτε παλι εκει καταληγουμε, οπου να ναι χρεωκοπει...

Ναί, πιστεύω οτι η Tesla θα χρεοκοπήσει σύντομα, οι τιμές των μπαταριών είναι σημαντικός παράγοντας, όχι όμως ο μοναδικός.

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Τις προάλλες μπήκα σε ταξί prius 3ης γενιάς, δηλαδή με τουλάχιστον 12 χρόνια εμπειρίας όταν το έβγαλαν στην αγορά. Κάθε περίπου 170.000 χλμ η μπαταρία θέλει αλλαγή. Όχι απλώς γιατί δεν έχει καλή απόδοση. Βγάζει σφάλμα. Τώρα βρίσκεται στην 3η μπαταρία. Την πρώτη του την αλλάξανε δωρεάν στην εγγύηση και την δεύτερη πρόλαβε στο τσακ και έκανε επέκταση εγγύησης και γλύτωσε τα έξοδα. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση και τον ρώτησα αν έχει ρωτήσει και άλλους συναδέλφους και μου λένε και οι άλλοι το ίδιο τους κράτησε.

 

Τα 8 χρονια ζωής στα BEV είναι για χαλαρή χρήση. Αντίστοιχα στα Prius η μπαταρία επειδή δέν ζορίζεται τόσο πολύ κρατά συνήθως 10-12 χρόνια ή και παραπάνω σε αυτοκίνητα ιδιωτών.

Υπο αντίξοες συνθήκες (ζεστη, σκληρή χρήση, χρήση ταξί) κρατάνε πολύ λιγότερο.

Για παράδειγμα, η Tesloop στο Tesla της άλλαξε 3 μπαταρίες σε 3 χρόνια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/12/2018 στις 5:46 ΜΜ, Fubar.gr είπε

Για παράδειγμα, η Tesloop στο Tesla της άλλαξε 3 μπαταρίες σε 3 χρόνια

Αναφέρεσαι σε ένα από τα tesla της tesloop.

Ξεχνάς όμως ότι 2 model x της έχουν διανύσει 300.000 μίλια, δηλαδή 480.000 χλμ με την αρχική μπαταρία (degradation μολις 10-12%) και τα αρχικά drive units. Επίσης 4 ακόμα model x έχουν διανύσει 200.000 μίλια, δηλαδή 320.000 χλμ με την αρχική μπαταρία και τα αρχικά drive units. Και αυτά τα νούμερα τα έχει πετύχει με 4 καθημερινές φορτίσεις στο 95% και όλες στα superchargers, που υποτίθεται φθείρουν περισσότερο την μπαταρία.

https://www.tesloop.com/blog/2018/7/16/tesloops-tesla-model-s-surpasses-400000-miles-643737-kilometers

Back in June 2018 one of Tesloop’s Model X 90Ds, dubbed Rex, achieved 300,000 miles on its original battery and drive units in 1.75 years. Battery degradation over the 300,000 miles was ~10%. Tesloop has also included the Model X’s full service record, see here. Since achieving the milestone the Model X’s rear drive unit has been replaced.

Tesloop also has had 5 other Model Xs that have each traveled over 200,000 miles on their original batteries and drive units. The vehicles are under the standard 8 year warranty. Tesloop does not have and never has had any extra service deals, warranties or agreements with Tesla.

και λίγο καιρό μετά:

https://www.tesloop.com/blog/2018/8/2/model-x-90d-300000-miles-in-two-years

Tesloop’s black Model X 90D, named Deuxy (“Doo-ee”), officially crossed the 300,000 mile mark (482803.2 km). This is Tesloop’s second Model X 90D to achieve this milestone. (...) The vehicle has driven all 300,000 miles on its original battery and drive units

Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...