Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, isay είπε

Υπάρχει, οταν οι μουτζαχεντίν υποστηρικτές, κάνουν ανόμοιες συγκρίσεις με την πραγματικότητα, γιατί θεωρουν τους άλλους ηλίθιους. Σε κάτι τετοιο απαντουσε ο Whargoul. Οι μέν κάνουν τη δουλειά τους, οι δεν αρνουνται να καταπιουν αμασητο κουτοχορτο, συν οτι εχουν φιλοτιμο να υποδειξουν σε τρίτους τι πρεπει να τρώνε.

Εστω οτι εγώ φτιάχνω μπισκότα απο συνδυασμό πατάτας, αγγουριού, κάρδαμου, μελιτζάνας και καφέ αράμπικα, γιατί όντως υπάρχει κάποιο target group που αγοράζει τα μπισκότα μου (ασχετο αν καθυστερω να παραδώσω, αν εχουν προβλημα στη συσκευσια, αν αν αν) και τους αρέσουν ΑΛΛΑ το να βγαίνω να αυτο-συγκρίνομαι με τα μπισκότα παπαδοπουλου είναι είτε αστείο ή μαρκετίστικο κόλπο. 

Τιποτα απο τα παραπάνω δεν ειναι παρανομο, είναι η διαπραγμάτευση ιδεων που υπάρχει απο ύπαρξης ανθρώπου.

Επίσης,  συμφωνώ. Αναγωρίζουμε λοιπόν το δικαίωμα οποιουδήποτε στα στραπάτσο μπισκότα. Η προτίμηση σε αυτά δεν αναγαστικά προϊόν σύγκρισης, εκτός αν εννοείς ότι η προτίμηση 'άρα και η αγορά ενός τέτοιου προϋποθέτει την απόρριψη της αγοράς των Παπαδοπούλου per se. Το ένα δεν προϋποθέτει το άλλο.

Αλλά μπορεί κάποιος να υποδείξει ένα όχημα  τέτοιων εποδόσεων με ΜΕΚ και το αντίστοιχο κόστος του ? 

Το ότι η τιμή του δεν είναι ελκυστική για ένα μέρος της Ελληνικής αγοράς δεν το καθιστά ακριβό ή παπατζα.

Σε λίγα χρόνια όλα αυτά που συζητώνται εδώ θα αποδειχθούν, προς όφελος της μίας ή της άλλη πλευράς και θα είμαστε, πρώτα ο Θεός εδώ να το συζητήσουμε.

Το ότι σε λίγα χρόνια τα Tesla θα είναι mainstream δεν το καθορίζει η Tesla αλλά περισσότερο η υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία που έχει ανέβει  στο τρένο της ηλεκτροκίνησης ..... Daimler, BMW, GM κλπ.

Αρα η ηλεκτροκινηση είναι εδώ για να μείνει. 

Και εξηγούμαι. Δεν υπερασπίζομαι καμμία Tesla  και κανέναν Musk.  Υπερασπίζομαι το 0-100 σε 3'', την ατελείωτη ροπή, το fun "Insane mode" την, για τις δικές μου ανάγκες φόρτιση μία φορά την εβδομάδα στο γκαράζ μου μια και κάνω  πέριπου 400 χλμ την εβδομάδα. Επίσης το πολύ χαμηλό κόστος συντήρησης. Όλα τα παραπάνω για τα έχει κάποιος με συμβατικό όχημα πρέπει να ξοδέψει κοντά στα 200Κ οπότε ακόμη και το model S είναι affordable.

 Όλα αυτά μου αρέσουν και με βολεύουν. Άρα είμαι υπέρ .... Της Tesla   της Lucid, (που κατά την γνώμη μου έχει και καλύτερο σχεδιασμό) αν και δεν έχει αρχίσει παραγωγή ακόμη.

Τωρα όσοι 'έχουν αντιρήσεις μοιάζουν με κατασκευαστές κάρων ενώ έχει εφευρεθεί το αυτοκίνητο. Θυμίζουν στην κυριολεξία τους γραφικούς εκείνους τύπους που επέβαλλαν τον πεζό με το φανάρι και το κουδούνι εμπρός από τα αυτοκίνητα της αρχής του προηγούμενου αιώνα.

 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 6
  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα κανεις δεν ειναι κατά της ηλεκτροκίνησης, είναι σιγουρα το μέλλον, όπως ο λύχνος με το λάδι αντικαταστάθηκε απο το φακό με μπαταρίες.

Πολλοί είναι (και είμαι) ενάντια σε μαρκετίστικες παπατζες(*), απο οπουδήποτε κι αν ερχονται, είτε ειναι tesla, η bmw, ή toyota, ή οπουδήποτε. Απλά η tesla κάνει τα αδυνατα-δυνατα να προλάβει να καθιερωθεί σαν όνομα (οχι σαν ποσότητα ή ποιοτητα παραγωγής) ΠΡΙΝ φτάσουν και οι άλλοι με σοβαρα ανταγωνιστικά προϊόντα. Στα πλαισια αυτού σκίζεται σε tweets, αναρτήσεις και (εικονικές) φιλανθρωπίες και αυτό την κάνει νο1 σε ποσοτητα παπατζας, για αυτό τρώει και την περισσότερη κριτική (παγκοσμίως). Δεν τη νοιάζει γιατί ξέρει οτι δεν υπάρχει αρνητική διαφημιση, οσο υπάρχει διαφήμιση.

Η tesla ΔΕΝ ανακάλυψε κάτι καινουργιο ή κατι καινοτόμο, απλά πήρε την ανακάλυψη του τροχου, την έβαψε μπλε-κοκκινη και κάνει το πάν να διαδοθεί οτι αυτή ειναι η εφευρέτρια του μπλε-κοκκινου τροχου.

(*)Αυτοι που ειναι αλεργικοι σε μαρκετιστικες παπατζες θα αντιδράσουν ισαξια αν οποιαδήποτε αλλη εταιρεία κάνει κατι αντιστοιχο. Αν πχ αυριο βγει η bmw/ford/X και γράφει τα ίδια για τα δικά της μοντελα, σε διαβεβαιώ οτι τα ιδια ατομα θα κράζουν και αυτές τις εταιρείες, για τις παπατζες, οχι την ηλεκτροκίνηση

Επεξ/σία από isay
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Αρα η ηλεκτροκινηση είναι εδώ για να μείνει.  

Μακάρι να ήταν σίγουρο αυτό. Κατά την γνώμη μου οι υπόλοιποι ακόμα καιροφυλακτούν και εύχονται να καταστραφεί η Tesla για να σταματήσουν την πρόοδο. Πάρε για παράδειγμα το Volt της GM που είναι απλά ένα μαρκετινίστικο stunt και φτιάχτηκε όπως όπως όσο γρήγορα γινόταν μόνο για να προλάβει και να χτυπήσει το 3 (ένα προχειροσχεδιασμένο compliance car που σύμφωνα με την Bara χάνει $10000 ανά μονάδα με τις off the self μπαταρίες τις LG και στέκεται κάπως μόνο από το carb credit). Το Volt δείχνει πόσο πολύ η GM δεν θέλει πραγματικά να παράξει ηλεκτρικά αφού δεν έχει την τεχνολογία, την φιλοσοφία και κυρίως είναι αντίθετα στο business model της (δεμένη με τα πετρέλαια, τις αντιπροσωπείες και τα ανταλλακτικά). Το ίδιο ισχύει για τις περισσότερους παλαιούς κατασκευαστές. Αν τελειώσει η Tesla την επόμενη μέρα κιόλας θα το πάρουν σαν άλλοθι ότι τα ηλεκτρικά δεν συμφέρουν, η τεχνολογία δεν αξίζει, θα αρχίσουν πάλι τις βλακείες για το υδρογόνο (που ήταν η κύρια δικαιολογία που χρησιμοποίησαν για να σκοτώσουν τα ηλεκτρικά το '00 με τον Bush, μαζί με την εξαγορά της τεχνολογίας NiMH από την Chevron που την έβαλε στον πάγο μερικά χρόνια) και θα σκοτώσουν το project για άλλη μια δεκαετία.

 

Επεξ/σία από Omnigeek
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Μακάρι να ήταν σίγουρο αυτό. Κατά την γνώμη μου οι υπόλοιποι ακόμα καιροφυλακτούν και εύχονται να καταστραφεί η Tesla για να σταματήσουν την πρόοδο. Πάρε για παράδειγμα το Volt της GM που είναι απλά ένα μαρκετινίστικο stunt και φτιάχτηκε όπως όπως όσο γρήγορα γινόταν μόνο για να προλάβει και να χτυπήσει το 3 (ένα προχειροσχεδιασμένο compliance car που σύμφωνα με την Bara χάνει $10000 ανά μονάδα με τις off the self μπαταρίες τις LG και στέκεται κάπως μόνο από το carb credit). Το Volt δείχνει πόσο πολύ η GM δεν θέλει πραγματικά να παράξει ηλεκτρικά αφού δεν έχει την τεχνολογία, την φιλοσοφία και κυρίως είναι αντίθετα στο business model της (δεμένη με τα πετρέλαια, τις αντιπροσωπείες και τα ανταλλακτικά). Το ίδιο ισχύει για τις περισσότερους παλαιούς κατασκευαστές. Αν τελειώσει η Tesla την επόμενη μέρα κιόλας θα αρχίσουν πάλι τις βλακείες για το υδρογόνο (που ήταν η κύρια δικαιολογία που χρησιμοποίησαν για να σκοτώσουν τα ηλεκτρικά το '00 με τον Bush, μαζί με την εξαγορά της τεχνολογίας NiMH από την Chevron που την έβαλε στον πάγο μερικά χρόνια)

Έχεις δίκιο ότι οι Big Three (νυν two) (GM, Ford) και οι seven sisters (πετρελαϊκές εταιρίες) κάνουν τα πάντα για να αποδομήσουν την ηλεκτροκίνηση και επίσης θυμάμαι το θάψιμο του original Volt στα μέσα της δεκαετίας το 90.

Αλλά τωρα τα πράγματα είναι διαφορετικά.  Ο κόσμος (όχι στην Ελλάδα εννοείται) έχει δει πως παίζεται το παιχνίδι......  οψόμεθα.

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 2
Δημοσ.

@isay φίλε μου αυτή στην στιγμή ποια εταιρία θεωρείς ότι έχει κάνει τα περισσότερα βήματα πάνω στην ηλεκτροκίνηση??? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, isay είπε

Μα κανεις δεν ειναι κατά της ηλεκτροκίνησης, είναι σιγουρα το μέλλον, όπως ο λύχνος με το λάδι αντικαταστάθηκε απο το φακό με μπαταρίες.

Πολλοί είναι (και είμαι) ενάντια σε μαρκετίστικες παπατζες(*), απο οπουδήποτε κι αν ερχονται, είτε ειναι tesla, η bmw, ή toyota, ή οπουδήποτε. Απλά η tesla κάνει τα αδυνατα-δυνατα να προλάβει να καθιερωθεί σαν όνομα (οχι σαν ποσότητα ή ποιοτητα παραγωγής) ΠΡΙΝ φτάσουν και οι άλλοι με σοβαρα ανταγωνιστικά προϊόντα. Στα πλαισια αυτού σκίζεται σε tweets, αναρτήσεις και (εικονικές) φιλανθρωπίες και αυτό την κάνει νο1 σε ποσοτητα παπατζας, για αυτό τρώει και την περισσότερη κριτική (παγκοσμίως). Δεν τη νοιάζει γιατί ξέρει οτι δεν υπάρχει αρνητική διαφημιση, οσο υπάρχει διαφήμιση.

Η tesla ΔΕΝ ανακάλυψε κάτι καινουργιο ή κατι καινοτόμο, απλά πήρε την ανακάλυψη του τροχου, την έβαψε μπλε-κοκκινη και κάνει το πάν να διαδοθεί οτι αυτή ειναι η εφευρέτρια του μπλε-κοκκινου τροχου.

(*)Αυτοι που ειναι αλεργικοι σε μαρκετιστικες παπατζες θα αντιδράσουν ισαξια αν οποιαδήποτε αλλη εταιρεία κάνει κατι αντιστοιχο. Αν πχ αυριο βγει η bmw/ford/X και γράφει τα ίδια για τα δικά της μοντελα, σε διαβεβαιώ οτι τα ιδια ατομα θα κράζουν και αυτές τις εταιρείες, για τις παπατζες, οχι την ηλεκτροκίνηση

Είμαι μαζί σου 100%.

Αλλά δυστυχώς αυτού του είδους το marketing δουλεύει στα χρόνια που ζούμε. Και όχι κάτι άλλο.

Για να μην παρεξηγηθώ ΔΕΝ έχω fb, Twitter, Instagram ή οτιδήποτε παρόμοιο.

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, AtiX είπε

@isay φίλε μου αυτή στην στιγμή ποια εταιρία θεωρείς ότι έχει κάνει τα περισσότερα βήματα πάνω στην ηλεκτροκίνηση??? 

Δεν είναι αυτός ο τρόπος σκέψης μου όταν προσεγγίζω ένα προϊόν ή μια ιδέα. Θα βάλω κάτω τις αναγκες μου, θα δω τις διαθέσιμες επιλογές, θα ρωτήσω/διαβάσω γνώμες χρήσης απο πραγματικους άλλους χρήστες και το βασικότερο θα προσπαθήσω να δοκιμάσω ο ιδιος το προϊόν πριν προβώ στην αγορά του. Απεχθάνομαι να είμαι beta tester ειδικά οταν αυτό επηρεάζει σημαντικά την ασφάλεια μου και την τσέπη μου.

Το ποιος εκανε/κάνει/θα κάνει την οποιαδήποτε εξέλιξη δεν με ενδιαφέρει καθολου, θα περιμενω να δω την πρακτική εφαρμογη και αν με καλύπτει θα γινω αγοραστής και υποστηρικτής. Οταν π.χ. ο tesla ανοιξε τις προ-κρατήσεις για το νεο επαναστατικό μοντέλο model 3 με κόστος 27000 με (θεωρητικά ) μεγαλη οικονομια, ελάχιστο κοστος συντηρησης και σχεδόν δωρεαν φορτίσεις, ακομα και να ήμουν αμερική δεν θα τσιμπουσα το δολωμα. Ακόμα και τώρα που υπάρχουν model 3 στην αγορά πάλι θα περιμενα, να στρώσει η αγορα, και μετα θα σκεφτόμουν να άξιζε/συμφερε/επρεπε να ανακυκλώσω το τωρινό μου αμαξι για κάτι αλλο. 

Με δυο λογια, το ποιος θα βοηθήσει στην εξέλιξη (το αν ειναι πραγματικό ή εικονικό ειναι αλλη συζητηση) με αγγίζει ελάχιστα, οσο με αγγίζει η πρακτική εφαρμογή στην καθημερινότητα μου. 

Και πέρα απο τα παραπάνω, να σου απαντησω μονοφραστικά στο ερώτημα. Δεν πιστευω οτι η tesla εχει κάνει τα περισσότερα βήματα στο θεμα ηλεκτροκίνησης, αλλά εχει συμπιέσει χρονικά παλιότερα βήματα άλλων. Τον παραδέχομαι σαν επιχειρηματία (in terms of money) και σαν πωλητΉ αλλά ελάχιστα σαν innovator. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, AtiX είπε

@isay φίλε μου αυτή στην στιγμή ποια εταιρία θεωρείς ότι έχει κάνει τα περισσότερα βήματα πάνω στην ηλεκτροκίνηση??? 

Ξεκάθαρα η Toyota.

Έχει ασχοληθεί εξελίξει και βγάλει τελικό προϊόν για τα πάντα. High efficient Atkinson ΙCE, σκέτα Hybrids, Plug-in Hybrids, είχε από τις πρώτες προσπάθειες σε ηλεκτρικά (Rav-4 EV που το έκανε σε συνεργασία με την Tesla κιόλας), έχει συνεργασία με την Panasonic σε solid-state μπαταρίες, και είναι η top στα FCEV Hydrogen Fuell cells. Και αφού τα έκανε όλα και πριν από όλους κιόλας, θεωρεί ότι το μέλλον είναι τα fuell -cell υδρογόνου για τα μεσαία-μεγάλα αυτοκίνητα. Τα οποία ο Musk θεωρεί "Fool cells", "mind-bogglingly stupid," "incredibly dumb". 

 

2 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Σωστό. Λέγεται market niche targeting. Και την τελεταία φορά που κοιταξα δεν απαγορευόταν......

Υπ.αρχει κάποιο πρόβλημα στο που στοχεύει η κάθε εταιρία ?

Οχι. Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει. Το πρόβλημα είναι όταν συγκρίνεις ανόμοια πράγματα με ανούσιο τρόπο για να υποστηρίξεις λογικές που σε βολέυουν. όπως το μέσο κέρδος ανά αυτοκίνητο σε μια αποκλειστικά luxury εταιρεία με 2 μοντέλλα (Tesla), και το μεσο κέρδος ανά αυτοκίνητο σε εταιρεία που που μπορεί να το αγοράσει ο κάθε μεροκαματιάρης (Toyota). Η μια πουλά 50 000 ακριβά αμάξια τον χρόνο, και η άλλη 10.5 εκατομμύρια.  Το συνολικό κέρδος την ενδιαφέρει και όχι το μέσο κέρδος ανά αμάξι. 

 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Thanks 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

...

Αλλά δυστυχώς αυτού του είδους το marketing δουλέυει στα χρόνια που ζούμε. Και όχι κάτι άλλο.

...

Πάντα υπήρχε απο την παλαιολιθική εποχή και διαχρονικά βρισκει τρόπους εφαρμογής με διάφορες μορφες. 

Απλα σήμερα, λογω του internet είναι πιο ευκολο κάποιος να βρει και πληροφορίες που αποσιωπώνται, κάνοντας το έργο των "μαρκετιστων" πιο απαιτητικό και επιθετικό. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Ξεκάθαρα η Toyota.

Έχει ασχοληθεί εξελίξει και βγάλει τελικό προϊόν για τα πάντα. High efficient Atkinson ΙCE, σκέτα Hybrids, Plug-in Hybrids, είχε από τις πρώτες προσπάθειες σε ηλεκτρικά (Rav-4 EV που το έκανε σε συνεργασία με την Tesla κιόλας), έχει συνεργασία με την Panasonic σε solid-state μπαταρίες, και είναι η top στα FCEV Hydrogen Fuell cells. Και αφού τα έκανε όλα και πριν από όλους κιόλας, θεωρεί ότι το μέλλον είναι τα fuell -cell υδρογόνου για τα μεσαία-μεγάλα αυτοκίνητα. Τα οποία ο Musk θεωρεί "Fool cells", "mind-bogglingly stupid," "incredibly dumb". 

Οχι. Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει. Το πρόβλημα είναι όταν συγκρίνεις ανόμοια πράγματα με ανούσιο τρόπο για να υποστηρίξεις λογικές που σε βολέυουν. όπως το μέσο κέρδος ανά αυτοκίνητο σε μια αποκλειστικά luxury εταιρεία με 2 μοντέλλα (Tesla), και το μεσο κέρδος ανά αυτοκίνητο σε εταιρεία που που μπορεί να το αγοράσει ο κάθε μεροκαματιάρης (Toyota). Η μια πουλά 50 000 ακριβά αμάξια τον χρόνο, και η άλλη 10.5 εκατομμύρια.  Το συνολικό κέρδος την ενδιαφέρει και όχι το μέσο κέρδος ανά αμάξι. 

Θα συμφωνήσω ότι απλουστεύσεις για δείκτες τύπου "μέσο κέρδος ανά όχημα" καλό είναι να αποφεύγονται αλλά η συζήτηση πήγε προς τα κει με την επιμονή εδώ ότι η Tesla χρεοκοπεί. (far from).....

Το μέλλον θα δείξει...... Ψυχραιμία προς όλους. Να ομολογήσω όμως ότι ένα model s το ζαχαρώνω........ Το βλέπω και μέρα παρά μέρα και ζηλέυω ( με την καλή έννοια) τον οδηγό/κάτοχο  του.

4 λεπτά πριν, isay είπε

Πάντα υπήρχε απο την παλαιολιθική εποχή και διαχρονικά βρισκει τρόπους εφαρμογής με διάφορες μορφες. 

Απλα σήμερα, λογω του internet είναι πιο ευκολο κάποιος να βρει και πληροφορίες που αποσιωπώνται, κάνοντας το έργο των "μαρκετιστων" πιο απαιτητικό και επιθετικό. 

Σωστά...Το λιβελογράφημα είχε πάντα πέραση με την όποια μορφή του.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Jiakometi είπε

Θα συμφωνήσω ότι απλουστεύσεις για δείκτες τύπου "μέσο κέρδος ανά όχημα" καλό είναι να αποφεύγονται αλλά η συζήτηση πήγε προς τα κει με την επιμονή εδώ ότι η Tesla χρεοκοπεί. (far from).....

Το μέλλον θα δείξει...... Ψυχραιμία προς όλους. Να ομολογήσω όμως ότι ένα model s το ζαχαρώνω........ Το βλέπω και μέρα παρά μέρα και ζηλέυω ( με την καλή έννοια) τον οδηγό/κάτοχο  του.

Το αν χρεοκοπεί η τεσλα θα φανεί σε 6-9 μήνες. Δεν χρειαζόμαστε να περιμένουμε αρκετά. Γι αυτό γίνεται όλος ο ντόρος τώρα. 

 

Να σου διορθώσω και κάτι που είπες προηγουμένως, και οφείλεται στο μάρκετινγκ προφανώς. Τα  μονοτάχυτα ηλεκτρικά (όπως τα τεσλα) δεν έχουν άπλετη ροπή (ειδικά final ροπή στους τροχούς) λόγω φυσικών φαινομένων του ηλεκτροκινητήρα (back EMF κυρίως). Η γρηγοράδα και ροπή  έχεις ξεκινώντας σχεδόν από στάση, στα 0-80 km/h, στο 1/3 του φάσματος στροφών τους δλδ. Για τα  80+, επιτάχυνση σε τυπική προσπέραση και σε πιο ψηλές ταχύτητες, τα σκέτα παραδοσιακά με τα 2/3 της ιπποδύναμης έχουν πολύ καλύτερες επιδώσεις. Οπότε το fun τους, είναι μόνο όταν κάνεις εκκινήσεις, και όχι κατά την οδήγηση (σε μια πίστα πχ). Έχουν άλλα προτερήματα (ευκολότερο torque vectoring και traction control) αλλά όχι άπλετη ροπή. 

Capture.JPG.a620af4f07a4ddefd61c03d7c7e63d2a.JPG

1 ώρα πριν, Jiakometi είπε

Υπερασπίζομαι το 0-100 σε 3'', την ατελείωτη ροπή, το fun "Insane mode" την, για τις δικές μου ανάγκες φόρτιση μία φορά την εβδομάδα στο γκαράζ μου μια και κάνω  πέριπου 400 χλμ την εβδομάδα. 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Το αν χρεοκοπεί η τεσλα θα φανεί σε 6-9 μήνες. Δεν χρειαζόμαστε να περιμένουμε αρκετά. Γι αυτό γίνεται όλος ο ντόρος τώρα. 

Να σου διορθώσω και κάτι που είπες προηγουμένως, και οφείλεται στο μάρκετινγκ προφανώς. Τα  μονοτάχυτα ηλεκτρικά (όπως τα τεσλα) δεν έχουν άπλετη ροπή (ειδικά final ροπή στους τροχούς) λόγω φυσικών φαινομένων του ηλεκτροκινητήρα (back EMF κυρίως). Η γρηγοράδα και ροπή  έχεις ξεκινώντας σχεδόν από στάση, στα 0-80 km/h, στο 1/3 του φάσματος στροφών τους δλδ. Για τα  80+, επιτάχυνση σε τυπική προσπέραση και σε πιο ψηλές ταχύτητες, τα σκέτα παραδοσιακά με τα 2/3 της ιπποδύναμης έχουν πολύ καλύτερες επιδώσεις. Οπότε το fun τους, είναι μόνο όταν κάνεις εκκινήσεις, και όχι κατά την οδήγηση (σε μια πίστα πχ). Έχουν άλλα προτερήματα (ευκολότερο torque vectoring και traction control) αλλά όχι άπλετη ροπή. 

Capture.JPG.a620af4f07a4ddefd61c03d7c7e63d2a.JPG

Συμφωνώ ότι θα δούμε τι θα γίνει στους επόμενους μήνες.

Δεν θα διαφωνήσω με τους πίνακες που παραθέτεις  αν και η προέλευση τους  ελέγχεται, αλλά θα σου πω αυτό.

Οδηγησα ένα model s για αρκετές ημέρες κάπου στην Ευρώπη. Η ΑΙΣΘΗΣΗ της ροπής είναι κάτι εξωπραγματικό ασχέτως πινάκων. 

 Και αυτό το λέει κάποιος που έχει περάσει μεγάλο μέρος της ζωής του οδηγώντας αμερικάνικους V8 με μεγάλη ροπή.

Επίσης αν σύγκρινεις το συνολικό  κόστος μιας C63 με αυτό ενός model s μάντεψε ποιό είναι  κατά πολύ οικονομικότερο. (Απόκτηση, συντήρηση,  ενέργεια).

Το "Τι ????" δεν κατάλαβα που πήγαινε......

Επεξ/σία από Jiakometi
Δημοσ.
2 ώρες πριν, isay είπε

Μα κανεις δεν ειναι κατά της ηλεκτροκίνησης, είναι σιγουρα το μέλλον, όπως ο λύχνος με το λάδι αντικαταστάθηκε απο το φακό με μπαταρίες.

Πολλοί είναι (και είμαι) ενάντια σε μαρκετίστικες παπατζες(*), απο οπουδήποτε κι αν ερχονται, είτε ειναι tesla, η bmw, ή toyota, ή οπουδήποτε. Απλά η tesla κάνει τα αδυνατα-δυνατα να προλάβει να καθιερωθεί σαν όνομα (οχι σαν ποσότητα ή ποιοτητα παραγωγής) ΠΡΙΝ φτάσουν και οι άλλοι με σοβαρα ανταγωνιστικά προϊόντα. Στα πλαισια αυτού σκίζεται σε tweets, αναρτήσεις και (εικονικές) φιλανθρωπίες και αυτό την κάνει νο1 σε ποσοτητα παπατζας, για αυτό τρώει και την περισσότερη κριτική (παγκοσμίως). Δεν τη νοιάζει γιατί ξέρει οτι δεν υπάρχει αρνητική διαφημιση, οσο υπάρχει διαφήμιση.

Η tesla ΔΕΝ ανακάλυψε κάτι καινουργιο ή κατι καινοτόμο, απλά πήρε την ανακάλυψη του τροχου, την έβαψε μπλε-κοκκινη και κάνει το πάν να διαδοθεί οτι αυτή ειναι η εφευρέτρια του μπλε-κοκκινου τροχου.

(*)Αυτοι που ειναι αλεργικοι σε μαρκετιστικες παπατζες θα αντιδράσουν ισαξια αν οποιαδήποτε αλλη εταιρεία κάνει κατι αντιστοιχο. Αν πχ αυριο βγει η bmw/ford/X και γράφει τα ίδια για τα δικά της μοντελα, σε διαβεβαιώ οτι τα ιδια ατομα θα κράζουν και αυτές τις εταιρείες, για τις παπατζες, οχι την ηλεκτροκίνηση

 

Η διαφορά της tesla με τις υπόλοιπες εταιρείες είναι ότι όλη της η ύπαρξη εξαρτάται από αυτό το είδους marketing. Το γεγονός πχ, ότι δεν ξοδεύει σχεδόν τίποτα για να διαφημιστεί δεν είναι απλώς cool αλλά ζήτημα ζωτικό. Δεν έχει καν λεφτά για διαφήμιση. Συνεπώς το γεγονός, ότι ο Musk έχει καταφέρει να δημιουργήσει αυτή τη ζήτηση για τα αυτοκίνητα της εταιρείας του χωρίς να ξοδέψει τίποτα είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή θεωρείς θετικό και εντυπωσιακό ότι μια εταιρεία γράφοντας παπατζες στο διαδίκτυο και με περιορισμένο διαφημιστικό budget, γίνεται γνωστή. Αν ήμουν μαρκετίστας θα συμφωνουσα μαζί σου, αλλά σαν σκεπτόμενος καταναλωτής, για μένα θετικό και εντυπωσιακό θα ήταν να βλέπω φθηνα, οικονομικά και ανθεκτικά οχήματα, ακόμα κι ας μην έγραφε τίποτα πουθενά.

Παρατήρησε λίγο τα κινητά της xiaomi και της oneplus. Ελάχιστη κλασσική διαφήμιση και απο την άλλη έντονη παρουσία στα social media και το διαδίκτυο (σοβαρή όχι με παπατζες) που πλέον πουλάνε σαν τρελές και κοιτάνε στα μάτια κολοσσους όπως apple, sammy, sony, κλπ. Η τεράστια όμως διαφορά που τις έφερε εκει που ειναι (και ανεβαίνουν ακομα) είναι οι σοβαρές συσκευές τους σε οικονομικές τιμές και οχι η φανατική παπαρολογια στο διαδικτυο. 

 

Επεξ/σία από billdanos
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Συμφωνώ ότι θα δούμε τι θα γίνει στους επόμενους μήνες.

Δεν θα διαφωνήσω με τους πίνακες που παραθέτεις  αν και η προέλευση τους  ελέγχεται, αλλά θα σου πω αυτό.

Οδηγησα ένα model s για αρκετές ημέρες κάπου στην Ευρώπη. Η ΑΙΣΘΗΣΗ της ροπής είναι κάτι εξωπραγματικό ασχέτως πινάκων. 

 Και αυτό το λέει κάποιος που έχει περάσει μεγάλο μέρος της ζωής του οδηγώντας αμερικάνικους V8 με μεγάλη ροπή.

Επίσης αν σύγκρινεις το συνολικό  κόστος μιας C63 με αυτό ενός model s μάντεψε ποιό είναι  κατά πολύ οικονομικότερο. (Απόκτηση, συντήρηση,  ενέργεια).

Το "Τι ????" δεν κατάλαβα που πήγαινε......

Τους πίνακες εγώ του έφτιαξα. Θα βρεις τα δεδομένα στο accelerationtimes.com. Ακόμα δεν έχει βάλει για το model 3, που είναι σε πιο φυσιολογικά επίπεδα η ιπποδύναμη, αλλά κάτι άλλα που είδα έχει παρόμοιους χρόνους με το Mini cooper JCW των 230 ίππων. Οπότε σαν κάτοχος Cooper S,  το σίγουρο είναι ότι δεν έχω τίποτα να ζηλέψω στο διασκεδαστικό κομμάτι και στο go-kart feeling. 

Δεν νομίζω να νοιάζει κάποιον με C63 το κόστος, ειδικά όταν το δίνει για το fun του σε πίστα ή σε autobahn που τα tesla ζεσταίνονται μετά από ενάμιση λεπτό. Ή όταν στις ζέστες κλείνουν το AC για να ψύξουν τις μπαταρίες. 

Η συντήρηση ακόμα παίζεται στα ηλεκτρικά πάντως. Δεν υπάρχει κανένα επίσημο στατιστικό από εταιρείες που να δείχνει ότι υπερτερούν. Μόνο σκόρπια δεδομένα στο ιντερνετ από προσωπικές εμπειρίες που ο καθένας μεταφράζει όπως γουστάρει. Είναι πανάκριβα τα εξαρτήματα, ειδικά της Tesla. Δες προηγουμένως για προβληματικά drivetrains και άλλα προβλήματα. Σαν ιδιοκτήτης προς το παρών σε σώζει η εγγύηση που έχουν.  

Είδες ποιο είναι το λάθος σου. Οδηγούσες αμερικανικά V8. Τρομερές μηχανές σε ονομαστική ροπή, αλλά χάλια στην μετάδοση. Ειδικά τα παλιά. Τέλειος ήχος όμως. Προσπάθησε να οδηγήσεις ένα σύγχρονο turbo, με πλήρη ροπή από 1500 στροφές και καλό κιβώτιο. Θα δείς ότι δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα σε θέμα διασκέδασης. Ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες.  Χωρίς να υποθέτουμε και οποιεσδήποτε βελτιώσεις λόγω των 48V συστημάτων που άρχισαν να μπαίνουν (ηλεκτρικά turbo, υποβοήθηση στις χαμηλές στροφές κλπ).

Δεν έγραψα κάτι σε τιιι πάντως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...